Jak zmarnować popołudnie: Vitória 1-1 Arsenal

Jak zmarnować popołudnie: Vitória 1-1 Arsenal 06.11.2019, 17:42, Łukasz Wandzel 1295 komentarzy

Zaledwie dwa tygodnie temu Nicolas Pepe uratował Arsenalowi mecz z Vitórią Guimaraes na The Emirates dwoma pięknymi golami z rzutów wolnych. Tym razem zespół Unaia Emery'ego wybrał się do Portugalii, by jeszcze raz podjąć drużynę z Portugalii w terminie nietypowym dla Ligi Europy. Mimo że mecz został rozegrany w środę, nie ma wątpliwości, że do poziomu Champions League Kanonierom jeszcze wiele brakuje. Londyńczycy zaledwie zremisowali na Estadio D. Alfonso Henriques, fundując swoim kibicom jedynie zmarnowane popołudnie.

Tylko jeden gol zdobyty z rywalem ze znacznie niższej półki był jednocześnie jedynym celnym strzałem oddanym przez Arsenal w trakcie tego spotkania. Na listę strzelców wpisał się obrońca po stałym fragmencie gry, co jeszcze lepiej obrazuje strzelecką niemoc Kanonierów. Unai Emery postawił w tym spotkaniu na formację 3-4-3 i jeśli w sobotę nie wyciągnie asa w rękawa w postaci innego magicznego planu taktycznego, to może szykować się na znacznie większą kompromitację.

Składy, w jakich obie ekipy wybiegły na murawę:

Vitória: Jesus - Garcia, Venancio, Tapsoba, Rafa - Pepe, Agu, Evangelista (82' Bonatini) - Edwards, Bruno Duarte, Davidson (68' Rochinha).

Arsenal: Martinez - Mustafi, Sokratis, Holding - Maitland-Niles, Willock (78' Torreira), Ceballos (54' Guendouzi), Tierney - Pepe, Martinelli, Saka (65' Lacazette).

Przyjezdni wyszli na murawę w formacji 3-4-3, ale nie zmieniło to topornego stylu gry Kanonierów. Piąta drużyna w tabeli ligi portugalskiej jako pierwsza była bliska otworzenia wyniku. Zaskakującym strzałem, którego nie zdążył zablokować Rob Holding, popisał się Pedro Rodrigues, lecz piłka szczęśliwie dla Arsenalu odbiła się od słupka. Chwilę później Lucas Evangelista znalazł trochę przestrzeni, by oddać strzał i zmusił Emiliano Martineza do interwencji. Argentyński golkiper napracował się także przy obronie główki Tapsoby po dośrodkowaniu z rzutu wolnego.

Gospodarze regularnie zagrażali bramce Arsenalu w pierwszej połowie, podczas gdy londyńczykom brakowało z przodu argumentów przez niemal 90 minut. Nawet kiedy przez dłuższy czas gra toczyła się na połowie Vitórii, podopieczni Unaia Emery'ego grali bezbarwnie, nie potrafiąc skonstruować nawet jednej składnej akcji, która zakończyłaby się strzałem. Spotkanie wiało nudą, a jedynym sprawcą takiego stanu rzeczy oczywiście Arsenal. Vitória zeszła z tonu dopiero po przerwie, ale tuż po przerwie stworzyła sobie nie lada sytuację. Wtedy to Edwards popędził na bramkę gości prawą stroną boiska, nie dając się dogonić rywalom. Anglik bał się jednak strzelać, co wykorzystał Sokratis, oddalając niebezpieczeństwo.

O grze Arsenalu lepiej się nie wypowiadać. Piłkarze Kanonierów nie istnieli w ofensywie i niczego nie zmieniło pojawienie się na boisku Matteo Guendouziego oraz Alexandre'a Lacazette'a. Bramka dla londyńczyków padła niespodziewanie i wynikała bardziej z przypadku, niż z woli walki zespołu. W 80. minucie Shkodran Mustafi dał drużynie prowadzenie, celnie uderzając głową. Koszmarnie grający The Gunners w tamtym momencie nie zasługiwali na zwycięstwo, ale to nie ma znaczenia, ponieważ nie zdołali nawet dowieźć korzystnego rezultatu do ostatniego gwizdka sędziego. W doliczonym czasie gry defensywa pogubiła się w zamieszaniu, a Bruno Duarte strzelił wyrównującego gola. Wydawałoby się, że londyńczycy powinni szybko naprawić swój błąd i poszukać zwycięskiej bramki, ale dali pokaz zupełnie innej mentalności. To gospodarze dążyli do zgarnięcia całej puli, choć ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 1-1.

Liga EuropyRaport pomeczowyVitoria SC autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
bocian18 komentarzy: 1565 newsów: 107.11.2019, 01:53

Jestem na studiach i mam tak udanych i najlepszych lokatorow na świecie nie wiem czy też na takich trafiliście ale czuję się jak bym był w rodzinie z nimi idzie o wszystkim pogadać o życiu pośmiać się o szkole o miłości ale też fajnie idzie poimprezowac lepiej nie mogłem trafić

bocian18 komentarzy: 1565 newsów: 107.11.2019, 01:50

@FabsFAN: A gdzie jest ogólnodostępne podasz stronę albo linka?

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 207.11.2019, 01:48

@enrique: Ja już ogarnąłem jak odpalić tę grę. Wchodzisz w dokumenty/rockstar I usuwasz plik z settingsamj taki w notatniku. Usuwasz kompletnie. I działa.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 307.11.2019, 01:42

Aoe 2 DE w końcu ogólnodostępne

lays komentarzy: 3987107.11.2019, 01:40

@ArsenalChampion:

Manchester Untied zatrudniał też Van Gala i Mourinho, to dla Cb nieznane nazwiska?

enrique komentarzy: 1932407.11.2019, 01:29

Ale zwalili z tym RDR2 na PC.

Przed godziną wyszedł kolejny patch, nic nie naprawił a jeszcze zepsuł grę tym co cudem udało się to uruchomić.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214307.11.2019, 01:18

@ZielonyLisc: też tak kiedyś miałem, dopóki nie założyłem czegoś, co nie nie jest produktem marketingowym i zabawką. Kiedyś myślałem, że Sennheiser HD 202 to dobre słuchawki i zachwycałem się dźwiękiem. Teraz brzydziłbym się to założyć na uszy.

ZielonyLisc komentarzy: 2029407.11.2019, 01:16

@RahU: Dla mnie były świetnie.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214307.11.2019, 01:15

@ZielonyLisc: shit w kontekście jakości dźwięku

ZielonyLisc komentarzy: 2029407.11.2019, 01:08

@RahU: Nie, czemu shit? Kupiłem używane od kumpla za 200 złotych z 8-9 lat temu i nigdy mnie nie zawiodły. ,Zrobiłem w nich setki kilometrów na rowerze, jeździłem w nich w deszcz, potem podpiąłem je do komputera i grałem w nich w gry. W moim odczuciu świetnie sprawowały się zarówno do słuchania muzyki jak i w grach, złego słowa o nich nie powiem. Gdybym nimi nie walnął o biurko to do dziś z przyjemnością bym z nich korzystał.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214307.11.2019, 01:03

@ZielonyLisc napisał: "potem BEATsy,"
jak można kupować taki shit...

ZielonyLisc komentarzy: 2029407.11.2019, 00:57

Boże... najpierw pad, potem BEATsy, teraz klawiatura... sterydy + gry = destrukcja sprzętu

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214307.11.2019, 00:55

@ZielonyLisc: Niestety nie, to była spontaniczna twórczość.

ZielonyLisc komentarzy: 2029407.11.2019, 00:54

@RahU: masz swojego avka w większe roździelczości?

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214307.11.2019, 00:53

@Mihex: no, na mobilnym na pewno wygląda trochę inaczej :D

Mihex komentarzy: 2360407.11.2019, 00:51

Dobrze, że dałeś screena, bo tak szczerze u mnie linie ułożyły się inaczej i tworzą wspaniały napis: "Kmtżzdkpi"

ZielonyLisc komentarzy: 2029407.11.2019, 00:48

@RahU: lol

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214307.11.2019, 00:47

https://i.imgur.com/R4V40Ce.jpg

i tyle

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214307.11.2019, 00:34

Kolego @Baras: ciężko się czyta takie przemyślenia i @Mihex Ci fajnie odpowiedział, a Ty ciągle jak zdarta płyta....... A można wpaść w błędne koło, a można w końcu trafić na tego właściwego, nie my pierwsi i nie ostatni zmagamy Się z takim problemem. Emery jest do zwolnienia NA JUŻ, żeby jeszcze spróbować uratować sezon. Nie da się Zaprzeczyć, że mu nic nie wychodzi, gramy gorzej i wyglądamy żałośniej od najgorszego zespołu sezonu (z którym To nota bene zremisowaliśmy 2-2, oddając 7 strzałów, a najgorszy zespół ligi 31). Co więc musi się stać, żeby Dyzma Aktualnie denerwujący praktycznie wszystkich fanów poleciał? Ma nas spuścić do The Championship? Przecież to Nie jest kwestia bycia w dołku, chwilowego spadku formy, jakichś niekorzystnych czynników, to jest długotrwały i Oczywisty, postępujący proces, erozja fundamentów Arsenalu jaki wszyscy znamy! Po 1,5 roku nie chcę tu więcej Unaia i jego indolencji. Stworzył potworka, którego nie da się oglądać! Każdy weekend, każdy czwartek to katorga z Tym gościem.

Ronnie Moran
Graeme Souness
Roy Evans
Gérard Houllier
Rafael Benítez
Roy Hodgson
Kenny Dalglish
Brendan Rodgers
Jürgen Klopp

Żaden nie wygrał ligi*

*biorąc pod uwagę drugą kadencję Dalglisha

ZielonyLisc komentarzy: 2029407.11.2019, 00:33

,,Z drugiej strony nadzwyczajna przezorność
To przekleństwo które też psuje widoczność
Realny świat widoczny dookoła nas pełen iluzji"

WWO - Witan was w rzeczywistości

To tak odnośnie wątpliwości kolegi Baras

Mihex komentarzy: 2360407.11.2019, 00:29

@Baras napisał: "A teraz odwróćmy sytuację, zmiana trenera namieszała jeszcze bardziej, w następnych kolejkach piłkarze Arsenalu wybiegaja na boisko zagubieni, wpadają nędzne remisy i porażki z teoretycznie gorszymi ekipami,"
Przegraliśmy z Sheffield, LFC (to akurat jest do wybaczenia), zremisowaliśmy z Totkami (derby to derby), MU (tutaj już nie ma przebacz, MU jest najsłabsze od powstania PL), Watfordem, Wolves, CP. Wygraliśmy z Newcastle, Burnley, Bournemouth i AV, ale w każdym z tych meczów Arsenal nie dominował, nie wygrał wyraźnie, wygrane były wymęczone i można by powiedzieć - szczęśliwe, bo przeciwnicy mieli żałosną skuteczność. Ja tu serio nie widzę scenariusza w którym będzie gorzej. @Baras napisał: "chodzą słuchy o kolejnej zmianie trenera, w kolejnej rundzie Arsenal gra tak samo słabo jak w końcowych latach Wengera i za kadencji Emerego"
Jeżeli go nie zmienimy to sytuacja pozostanie taka jaka jest i w końcu i tak poleci. Historia różnie się potoczyła. Jedni przejechali się na zmianie trenera w trakcie sezonu - inni zyskali, może nie w 1 sezonie, a w kolejnych, ale skorzystali z okazji i chwycili wolnego świetnego trenera. @Baras napisał: "innymi słowy, szukamy problemu w jednej strukturze klubu nie zapatrując się krytycznie na inne."
Problemów po Wengerze aktualny zarząd z trenerem szukali także w składzie. Sporą jego część wymienili, ba większą jego część zastąpiono kim innym, więc skąd pewność, że kolejni trenerzy nie będą kontynuować czystek? No chyba, że porażki to wina kucharzy i pani ze sklepu z pamiątkami. @Baras napisał: "Z jednej strony możemy wyjsc na tym na plus i odzyskać miejsce w top 4, z drugiej strony możemy popaść w gigantyczny kryzys i ciągłe poszukiwanie odpowiednich trenerów na to stanowisko, popadają tym samym w marazm tak jak kilka innych klubów których nazw wymieniać nie muszę..."
No i zakończenie. Owszem, możemy strzelić w 10, a możemy stracić. Ale jednak nie dowiemy się tego póki nie podejmiemy ryzyka. Poza tym problemów MU czy Milany nie upatrywałbym tylko i wyłącznie w trenerach, ale moim zdaniem Arsenal jest w innym położeniu niż te dwa kluby. Aktualna kadra AFC powinna spokojnie starczyć na TOP4 dla trenera z pomysłem jak ich ustawić, skład MU to pomieszanie z poplątaniem. Pozbyli się swojego najlepszego napastnika nie zastępując go nikim, część ich zawodników to bardzo solidni gracze, a część zawodnicy, którzy kiedyś nigdy nie powąchali by murawy w takim klubie. Co do Milanu, podtrzymuje to, że po Allegrim nie trenował ich nikt na jego poziomie, a do tego ze względu na ciągłe problemy finansowe mają najzwyklej w świecie boleśnie przeciętny skład. Podejrzewam, że z ich aktualnej kadry 2, może 3 zawodników znalazłoby zatrudnienie w top4 klubach Serie A.

Fiona98 komentarzy: 39407.11.2019, 00:26

Czytał ktoś z was książkę 365 dni?

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 207.11.2019, 00:23

Arsène Wenger on Granit Xhaka's situation: "I think that Arsenal football club is respected all over the world because its built on values. Everybody has to respect these values. The manager has to get them to be respected, for me Arsenal has always had a touch of class." (BeIN)

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 207.11.2019, 00:16

Wenger on Ramsey: " I met him once. He wanted to stay at Arsenal. They had an agreement from what I understood and the club went back on that. I tried a long time to extend his contract."
Myślę że w sumie spoko na newsa

Baras komentarzy: 9807.11.2019, 00:12

@Mihex: Jeśli podziała, to brawo, jeżeli nie to możemy tego mocno żałować, bo mówiąc że gorzej być nie może nie wiesz chyba do końca co mówisz. Jak na tak słabą grę i takie wyniki Arsenal i tak jest wysoko, załóżmy że zmiana trenera wyjdzie nam na dobre i tu leży największy problem, hurra, mieliśmy rację, to Emery był tym złym! A teraz odwróćmy sytuację, zmiana trenera namieszała jeszcze bardziej, w następnych kolejkach piłkarze Arsenalu wybiegaja na boisko zagubieni, wpadają nędzne remisy i porażki z teoretycznie gorszymi ekipami, na półmetku Arsenal daleko poza top 4, chodzą słuchy o kolejnej zmianie trenera, w kolejnej rundzie Arsenal gra tak samo słabo jak w końcowych latach Wengera i za kadencji Emerego. Decyzja? Zwolnienie kolejnego trenera, zatrudnienie innego. W tym wypadku wpadamy w błędne koło bo tak jak Ty to mówisz, chcemy wymyśleć komputer, ale za to nie używając mózgu, innymi słowy, szukamy problemu w jednej strukturze klubu nie zapatrując się krytycznie na inne. Chcę przez to wszystko powiedzieć że zmiana trenera to bardzo ale to bardzo wiążąca decyzja, która może zaważyć na przyszłości klubu. Z jednej strony możemy wyjsc na tym na plus i odzyskać miejsce w top 4, z drugiej strony możemy popaść w gigantyczny kryzys i ciągłe poszukiwanie odpowiednich trenerów na to stanowisko, popadają tym samym w marazm tak jak kilka innych klubów których nazw wymieniać nie muszę...

ArsenalChampion komentarzy: 812307.11.2019, 00:12

Żadnego Ljungberga czy Artety na trenera Arsenalu! Nie bawmy się w jakieś półsrodki czyli trenerów kompletnie bez doświadczenia, tylko trzeba zatrudnić odrazu topowe nazwisko aby nie popaść w marazm, przykład Milanu czy Manchesteru United nic was nie nauczył?

Castillo komentarzy: 219807.11.2019, 00:07

@darek250s: Heh kopiując link byłem pewny, że chodzi o Aviego, też bardzo sobie cenię jego twórczość.

lays komentarzy: 3987107.11.2019, 00:06

Przeciez powierzenie drużyny Freddiemu to żadne ryzyko. Gramy najgorsze co możemy grać, może być tylko lepiej. Dograć sezon Freddiem, ale już działąć w sprawie menadzera latem. Swoja droga Freddie świetnie dogaduje się z Arteta, moze duecik>?

Mihex komentarzy: 2360406.11.2019, 23:56

@Baras napisał: "Nie mówię że lepiej stać w miejscu, ale przemyśleliście, wszyscy Ci co chcą natychmiastowej zmiany trenera, co będzie jak to nie podziała? Jak nie będzie żadnego 'efektu nowej miotly'? Jak stoczymy się jeszcze bardziej?"
A co jeśli podziała? Nie dowiemy się póki nie spróbujemy. Na tą chwilę widzimy tylko tyle, że zespół jest w kryzysie, nie wygraliśmy spotkania od 24.10 (4 spotkania), a w lidze od 06.10, a nie graliśmy przez ten czas z żadnymi tuzami. Z "łatwego terminarza" nie wyciągamy nic, a przed nami jeszcze kupa spotkań z top6. Jak dla mnie ciężko by mogło być gorzej. Gramy bez stylu, w XI wychodzą lub wychodzili zawodnicy, którzy w niej grać nie powinni, zespół wygląda jak dzieci we mgle, a ostatnio nawet jakby grali na zwolnienie trenera. Ale zostawmy wszystko tak jak jest, bo hej, może być gorzej. Nie dotykajmy ognia, bo się sparzymy, nie wymyślajmy samochodu, bo przecież mamy konie, po co nam te komputery, mamy przecież mózgi.
Co do Milanu, póki prowadził ich Allegri jakoś to wyglądało, od jego zmiany nie pamiętam by pracował tam jakiś szkoleniowiec na jego poziomie.

lays komentarzy: 3987106.11.2019, 23:52

Oglądam te wywiady z Wengerem i odejście Arsenalu mu wyszło bardzo na dobre. Wygląda na zrelaksowanego, dobrze się trzyma. Starszy człowiek, ale klasa niesamowita w mowie i wgl swoich ruchach, zachowaniu.

Bayern i Real to kluby skrojone pod jego klasę, bardzo się cieszę. Niech obejmie ten Bayern i będzie można poogladać Papcia w lepszym klubie niż my. Oby to nie był tylko vacant do końca sezonu, ale możliwość dłuższej pracy.

Baras komentarzy: 9806.11.2019, 23:49

@fabregas1987 napisał: "skupiasz się głównie na powodze utraty bramek, a ja jako entuzjasta wenger-balla od niemal 15 lat wyliczam nudę, brak polotu i brak pomysłu przy kreowaniu akcji"

Skupiam się głównie na tym żeby tych głupich bramek unikać i nie tracić, może wtedy będzie nas stać na coś więcej niż walkę o Ligę Mistrzów.

fabregas1987 komentarzy: 2582406.11.2019, 23:45

@Baras: skupiasz się głównie na powodze utraty bramek, a ja jako entuzjasta wenger-balla od niemal 15 lat wyliczam nudę, brak polotu i brak pomysłu przy kreowaniu akcji

Baras komentarzy: 9806.11.2019, 23:38

@Mihex napisał: "Lepiej stać w miejscu, bo zmiana może nic nie dać? Skoro tak, to po co zmienialiśmy Wengera? W sumie nic się nie zmieniło z jego ostatniego sezonu, a on przynajmniej legendą był.
Jeszcze z innej strony - co jeżeli efekt nowej miotły rozpędzi ten zespół tak, że damy radę się wedrzeć do LM? Co wtedy z tobą i tobie podobnymi? Ja wiem, że to jest wygodne, ale w dzisiejszych czasach (a zwłaszcza w piłce) kto stoi w miejscu ten się cofa"


Nie mówię że lepiej stać w miejscu, ale przemyśleliście, wszyscy Ci co chcą natychmiastowej zmiany trenera, co będzie jak to nie podziała? Jak nie będzie żadnego 'efektu nowej miotly'? Jak stoczymy się jeszcze bardziej? Ja rozumiem, że łatwiej wymienić trenera bo on jest jeden a piłkarzy jest więcej, ale zapatrzmy się w ten problem głębiej, bo może się okazać że Emery nie był naszym największym problemem i możemy wpaść w dołek w którym siedzi chociażby Milan...

Mihex komentarzy: 2360406.11.2019, 23:33

@Baras: Lepiej stać w miejscu, bo zmiana może nic nie dać? Skoro tak, to po co zmienialiśmy Wengera? W sumie nic się nie zmieniło z jego ostatniego sezonu, a on przynajmniej legendą był.
Jeszcze z innej strony - co jeżeli efekt nowej miotły rozpędzi ten zespół tak, że damy radę się wedrzeć do LM? Co wtedy z tobą i tobie podobnymi? Ja wiem, że to jest wygodne, ale w dzisiejszych czasach (a zwłaszcza w piłce) kto stoi w miejscu ten się cofa.

darek250s komentarzy: 10353 newsów: 506.11.2019, 23:31

https://www.youtube.com/watch?v=8Xtqb00N-cQ

Genialny kawałek dla koneserów rapu.

Baras komentarzy: 9806.11.2019, 23:29

@fabregas1987 napisał: "oczywiście, trener nie ma wpływu na indywidualne błędy. Chodzi mi bardziej o sposób ich gry i grę "po obwodzie" bez pomysłu przez 90 minut, a za to już można obarczać menadżera."

Jasne, że tak, każdy błąd ma swoją genezę i i niektóre bramki padły tak jak mówisz po bezsensownej grze po obwodzie co w końcowym efekcie się zemscilo, ale inne padły po randomowej akcji i splocie indywidualnych błędów i braku koncentracji poszczególnych zawodników. Tu ktoś odpuścił, tam ktoś się zdążył, jeszcze później ktoś nie doskoczył i tak pada bramka. Także wytyczne trenera to jedno (nie wiemy nawet dokładnie jakie są te wytyczne) a indywidualne błędy po których tracimy bramki to drugie.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 206.11.2019, 23:26

Aktualizacja do rdr2 dzięki Bogu xd

mitmichael komentarzy: 4924306.11.2019, 23:20

@grzegorz1211: jak nie gra Arsenal to u mnie nie ma zadnych emocji, chce po prostu poogladac mecz w ktorym pada duza ilosc bramek, tyle

fabregas1987 komentarzy: 2582406.11.2019, 23:19

@Baras: oczywiście, trener nie ma wpływu na indywidualne błędy. Chodzi mi bardziej o sposób ich gry i grę "po obwodzie" bez pomysłu przez 90 minut, a za to już można obarczać menadżera.
@Cartman_KG: popełnił kilka błędów, ale w jego przypadku wliczam jak w koszta, a chciałem zaznaczyć, że parę razy posłał fajną piłką, holował ją do przodu no i strzelił bramkę, a że jest za słaby na ten klub to od tego warto wyjść :)

michal192837465 komentarzy: 765406.11.2019, 23:12

https://twitter.com/mbatshuayi/status/1191987657087295488

Baras komentarzy: 9806.11.2019, 23:12

@fabregas1987 napisał: "Tak sobie rozmawiałem z innymi kibicami, że to wręcz niemożliwe żeby takim zawodnikom (bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że oni umiejętności mają) brakowało pomysłu na grę. To muszą być jakieś nieudolne wytyczne trenera. Tyle ode mnie"

Ostatni komentarz dodałem tu chyba z 4 lata temu ale tu się wypowiem. Nieudolnie wytyczne trenera? Według Ciebie to Emery każe im tracić koncentrację w końcówkach i wypuszczać ostatecznie prowadzenie? To piłkarze ostatecznie wychodzą na boisko i tu winił bym poszczególnych piłkarzy za straty decydujących bramek w końcówkach, nie uwierzę, że Emery każe im odwalać maniane w obronie bo takie sobie założył wytyczne.

Co do zmiany trenera,
OK, załóżmy że Emery wkrótce zakończy współpracę z klubem, co wtedy? Ci wszyscy co chcą jego zwolnienia, pomysleliscie co będzie, jeżeli zatrudnimy innego trenera a padaka będzie taka sama? Na co wtedy zrzucimy winę? Lub na kogo? Będziemy wtedy rozliczać poszczególnych piłkarzy i domagać się posadzenia ich na trybunach? Nie bronie tu Emerego, ale też go nie ganie, staram się znalezc jak najlepsze rozwiązanie dla klubu, ponieważ gdy zmiana trenera nie pomoże i wyniki oraz gra nie ulegną poprawie to sytuacja może być jeszcze gorsza niż w tej chwili i obawiam się że możemy wtedy podzielić losy kilku innych klubów którym ostatnimi czasy z kilkoma trenerami nie wychodziło ...

Cartman_KG komentarzy: 364206.11.2019, 23:10

@fabregas1987: mustafim parę razy tak spuernicyzl że nie wiem za co pochwały.

grzegorz1211 komentarzy: 1031206.11.2019, 23:01

@mitmichael napisał: "Real wygrywa mecz 6-0, w koncu TVP dobrze trafiła z meczem :D"
Dobrze trafia bo było 6:0 ??? Przecież tam po 10 minutach skończyły się emocje. To już mecz City z Atalantą był dużo lepszy i emocje do końca

kamilo_oo komentarzy: 2356706.11.2019, 22:56

Zagrzeb frajerzy dołączają do Interu i Ajaxu

schnor25 komentarzy: 1854606.11.2019, 22:56

Ja tu awansie Bjelicy, a Dinamo daje dupy niczym Ajax.

fabregas1987 komentarzy: 2582406.11.2019, 22:54

Miałem tę wątpliwą przyjemność obejrzeć dziś The Gunners prosto ze stadionowego krzesełka. Niezapomniane przeżycie, oklaski już podczas rozgrzewki, przyśpiewki, poznanie kilku "brytoli" w tym Robbie'go z aftv (Troopz został w Londynie). Wszystko byłoby super gdyby nie ta padaczka, którą nasi zawodnicy zaprezentowali. Z mojej perspektywy wyglądało to jak zawody, kto zagra najwięcej razy wzdłuż pola karnego czy linii środkowej. Żaden z zawodników nie chciał na siebie wziąć odpowiedzialności i zaryzykować, a nawet jeśli od wielkiego dzwonu zrobił to Ceballos czy później Guendouzi to nie było drugiego zawodnika, który by się podłączył i coś "poklepał" (paradoksalnie może właśnie potrzebowaliśmy tej dwójki razem w środku pola). Na pochwałę zasługują dla mnie Martinez, który uratował nam tyłek przy kilku sytuacjach, Mustafi - nie tylko za bramkę, ale też za umiejętne wyprowadzanie piłki. Reszta przeciętnie lub słabo, a najbardziej zawiodła mnie postawa Pepe i Lacazette'a.
Tak sobie rozmawiałem z innymi kibicami, że to wręcz niemożliwe żeby takim zawodnikom (bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że oni umiejętności mają) brakowało pomysłu na grę. To muszą być jakieś nieudolne wytyczne trenera. Tyle ode mnie

mitmichael komentarzy: 4924306.11.2019, 22:52

Rodrygo z hattrickiem, Real wygrywa mecz 6-0, w koncu TVP dobrze trafiła z meczem :D

Mihex komentarzy: 2360406.11.2019, 22:51

Real 6-0. Rodrygo hattrick. Nudny mecz xd

schnor25 komentarzy: 1854606.11.2019, 22:50

Bjelica idzie po awans do 1/8. A Dinamo za Olmo pewnie z 25-30 mln euro przytuli.

miki9971 komentarzy: 6610 newsów: 206.11.2019, 22:48

PSG ale żenada, boże.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1