Kanonierzy strzelają i asystują w reprezentacjach

Kanonierzy strzelają i asystują w reprezentacjach 12.10.2015, 16:50, Adam Cygański 1028 komentarzy

Wczoraj na wielu kontynentach swe mecze rozgrywały reprezentacje narodowe.

W spotkaniach tych grali również Kanonierzy, a oto jak się zaprezentowali:

Olivier Giroud

Dania 1-2 Francja

Giroud grał do 73. minuty, a w 4. i 6. minucie strzelił dwa gole, które ostatecznie zapewniły Francuzom zwycięstwo w spotkaniu z Danią (wideo).

Theo Walcott, Kieran Gibbs i Alex Oxlade-Chamberlain

Anglia 2-0 Estonia

Walcott w meczu w tym, w którym strzelił gola (wideo), grał do 83. minuty. Oxlade-Chamberlain pojawił się na boisku w 73. minucie, a Gibbs całe spotkanie przesiedział na ławce rezerwowych.

Santi Cazorla

Hiszpania 4-0 Luksemburg

Cazorla rozegrał cały mecz, a w 42. i w 85. minucie wpisał się na listę strzelców (wideo).

Mesut Özil

Niemcy 2-1 Gruzja

Özil rozegrał całe spotkanie, a w 79. minucie asystował przy trafieniu Maxa Kruse (wideo).

Wojciech Szczęsny

Polska 2-1 Irlandia

Szczęsny cały mecz przesiedział na ławce.

Alex Iwobi

Nigeria 3-0 Kamerun

Iwobi wszedł na boisko w 79. minucie.

Aaron Ramsey

Bośnia i Hercegowina 2-0 Walia

Ramsey rozegrał pełne 90 minut.

Petr Cech

Czechy 0-2 Turcja

Cech cały mecz przesiedział na ławce.

Euro 2016Mecze Towarzyskie autor: Adam Cygański źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
AlexVanPersie komentarzy: 806413.10.2015, 19:53

kaziu
Inaczej rozumiemy charakter, ja jako coś charakterystycznego, wyróżniającego, ty jako mocną, twardą naturę. Oba rozumienia prawidłowe więc nie ma co się kłócic. Mojego charakteru mamy dużo, twojego rzeczywiście za mało i trochę by się go przydało.

Co do stylu, pamieci i pucharów to mam inne zdanie. Ja pamiętam styl drużyn, to jest dla mnie najważniejsze, to jest powód dla którego komuś kibicuje. Reprezentacji Narodowej kibicuje niezależnie jak gra, ale klubowi już z jakichś określonych i wybranych powodów.

To tak jak z Matką i dziewczyną, pierwszej sobie nie wybierasz i kochasz niezależnie od wszystkiego, drugą sobie wybierasz z jakichś powodów, bo czymś cię oczarowała. Więc jeśli mielibyśmy zdobyć trofea za cenę całkowitej utraty naszego stylu to mam w doopie takie trofea tak jak nie chce by moja dziewczyna po kilku latach zamieniła się w kogoś zupełnie innego :). Ale uznaję, że są tacy którzy mają w doopie styl, a liczą się trofea.

Wiadomo, ze jeśli Arsene zacznie przewalać wszystko to oznaczać będzie jego koniec, ale skoro koksił w Top4 z takimi Denilsonami i Chamakhami, to nie ma obawy, że nie zdobędzie Majstra z Sanchezem, Ozilem i Coqiem.

Danielo_Gunners komentarzy: 265013.10.2015, 19:53

Wenga kiedys musi odejsc na zasluzona emeryture.Jeszcze pewnie kilka lat zostanie.Wydaje mi sie ze chce jeszcze cos wygrac wiekszego.Kto go zastapi? pewnie Ci w srodku juz wiedza :)

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 113.10.2015, 19:52

Cypr
1 A. Georgallides
15 M. Antoniades
2 Dossa Júnior
23 M. Nikolaou
10 K. Charalambidis
13 K. Makridis
14 V. Laban
17 G. Efrem
5 J. Demetriou
19 K. Laifis
9 N. Mitidis

Bośnia
1 A. Begović
4 E. Spahić
13 M. Mujdža
15 T. Šunjić
17 E. Zukanović
6 O. Vranješ
8 H. Medunjanin
10 M. Pjanić
16 S. Lulić
19 E. Višća
9 V. Ibišević

Simpllemann komentarzy: 52907 newsów: 52413.10.2015, 19:47

Składy na dziś:
Walia:
Hennessey; Gunter, Chester, A. Williams, Davies; Vaughan, Ramsey, J. Williams; Bale, Robson-Kanu, Vokes

Belgia:
Mignolet; Alderweireld, Kompany, Lombaerts, Vertonghen; Nainggolan, Fellaini, De Bruyne; Hazard, Mertens, Lukaku

Simpllemann komentarzy: 52907 newsów: 52413.10.2015, 19:43

Najwięcej przechwytów i odbiorów w tym sezonie:
Amavi 64
Cabaye 61
Mbemba 58
Kante 55
Capoue 54

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 113.10.2015, 19:34

simson16; Cypr nie wygra z Bośnią.

Simpllemann komentarzy: 52907 newsów: 52413.10.2015, 19:33

pauleta19
No tak jak pewnie każdy zadawał sobie pytanie - nie czy tylko jaki medal zdobędziemy na tych ME.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 113.10.2015, 19:31

simpllemann, ta. Na razie wszystko zgodnie z planem. Kwestia wygrania ME to i tak pokonanie Włochów i Francuzów.

simson16 komentarzy: 461513.10.2015, 19:27

Co myslicie dzisaj o typach Elinimacji do Euro???ja postawielm na Cypr z z Bosnia kurs 5 i remis Turcji z Islandia kurs 4 :) jak myslicie wejdzie???

kaziu874 komentarzy: 686913.10.2015, 19:26

AVP --> Wenger stworzyl obecny Arsenal, zgadzam sie. Ale czy gdyby w tym momencie Arsenal przegrywal mecz za meczem to tez mamy trzymac Wengera ''za zaslugi'' bo kiedys cos tam wygral? Chodzi mi o to, ze nikt nie jest niezastapiony i Wenger tez nie jest. Skoro Arsenal ma charakter to mi napisz w jakich momentach on sie objawia, bo jestem ciekaw. Co by sie nie dzialo jest tylko jakosc, jakosc i jeszcze wiecej jakosci. Pilkarze nie staja za soba murem tak jak to wyglada w united (bardziej za Fergusona niz teraz) czy barcelonie. Pierwszy lepszy przyklad z brzegu - mecz z chelsea ostatni - sytuacja Gabriela z costa i co? Nikt nie staje za Gabrielem, tylko cichutko stoja i czekaja na to co sie wydarzy. Do tego Wenger mowiacy po meczu ze ''Gabriel mogl nie reagowac'' bo cos tam. Zamiast po prostu powiedziec jak jest i wystartowac do sedziego, a oni nic. A takich sytuacji jest wiecej. Nie przypadkowo mowilo sie (a moze i dalej sie mowi) ''Dzieci Wengera''. Zasady owszem, Arsenal ma i sie ich trzyma, ale nie mieszaj ich z charakterem, to zupelnie inne pojecia. Oczywiscie, jezeli Arsenal grajac swoja pilke, prowadzac swoja polityke transferowa i wprowadzajac inne swoje zasady w zycie wygra mistrzostwo, to bedzie ono smakowalo lepiej i inni beda mogli powiedziec, ze to jednak Wenger mial racje, ale najpierw trzeba to mistrzostwo wygrac, starac sie byc lepszym od innych, a nie liczyc tylko na ich slabosci. Podsumowujac - Wenger jest odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu, ale on tez nie jest nieomylny. Jest legenda tego klubu i w pewnym sensie jego ikona, ale Arsenal bedzie tez istnial jak jego nie bedzie. Z jakim skutkiem? To juz nie bedzie zalezne od niego. On jedynie moze zostawic po sobie fundament, na ktorym nowy trener w przyszlosci bedzie opieral swoja druzyne. A jeszcze co do pucharow - kto za kilkanascie lat bedzie pamietal styl gry czy statystyki Arsenalu, jak nie bedzie pucharow? To wlasnie te ''srebra'' sa najwazniejsze w tym sporcie, wszystko inne jest na dalszym planie. Juz raz mielismy sklad ktory gral najlepsza pilke na Wyspach, a pucharow z tego nie bylo, oby teraz bylo inaczej.

PS. pisane na szybko, ale mysle ze wiadomo o co chodzi.

Simpllemann komentarzy: 52907 newsów: 52413.10.2015, 19:26

pauleta19
Półfinał powinien być.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 113.10.2015, 19:24

Polska rep. w piłce siatkowej w 1/4 ME zagra ze Słowenią, którą już raz w tych mistrzostwach pokonała 3-1.

lays komentarzy: 3987113.10.2015, 19:07

skysports.com/football/news/11662/10026486/premier-league-sprint-stats-arsenal8217s-aaron-ramsey-tops-the-list

Aaron standardowo :D

AlexVanPersie komentarzy: 806413.10.2015, 19:04

Koeman o Wengerze i Mouruinio

"Mourinho always chooses to defend. Even if his team goes 1-0 up, they would rather defend their lead than try to score more goals.Yet Arsenal can kill an opponent. That is why their victory against Manchester United was so impressive. Attacking-wise, they completely destroyed United. For 20 minutes, they played the most fantastic football, while Chelsea do the opposite thing. It was a shame that Mourinho was putting attention on the referee after we beat them"

gunners007 komentarzy: 954313.10.2015, 18:48

P_95-----> Mam lepszego linka:
comperia.pl/telekomunikacja/15098-ile-zaplacisz-za-wymiane-karty-sim-w-plusie.html

Ten news jest z przed roku więc prawdopodobnie nadal aktualny. Jest wszystko opisane co i za ile.

AlexVanPersie komentarzy: 806413.10.2015, 18:48

kaziu874

Wenger ma wady, pełna zgoda, sam je widzę i wytykam. Ale co innego wyebać Błendana po 5 latach a co innego trenera, który CAŁKOWICIE stworzył obecny Arsenal. To nielogiczne.

Możesz uważać, że Arsenal nie ma charakteru. Ja uważam, że Arsenal jest jednym z niewielu klubów, który ten charakter ma i to od 20 lat. Zachowaliśmy go nawet jak było koorefsko pod górkę. Jedynie Barcelona trzyma się równie mocno swoich zasad co my, ale ona nie musiała budować stadionu od nowa, więc jej wierność zasadom nie została poddana takiej próbie jak nasza.

Uważasz, że nie oddanie naszego charakteru za Srebra to minimalizm na poziomie Stoke? Ja uważam,że oddanie naszych zasad żeby wreszcie coś ugrać to jest właśnie minimalizm, droga na skróty, krótko mówiąc: MC, PSG i Chelsea.

Majster zostanie zdobyty na naszych zasadach, tych samych dzieki którym Papcio stworzył Niezwyciężonych, tych samych dzięki którym 5 lat temu mieliśmy w drużynie Persiego-Fabsa-Songa- Nasriego i gdyby nie ich zdrada juz mielibyśmy Mistrza. Karma już ich dopadła i możemy obserwować ich powolny upadek.

Teraz Papcio powrócił z nowym składem Coq, Bellerin, Nacho, Laurent, Rambo, Santi, Theo, Sanchez i ten skład zrobi to co powinno było się stać 3-4 lata temu.

A wszystko to w zgodzie z filozofią Wengera, dzięki której Arsenal jest taki jaki jest.

shark31 komentarzy: 601313.10.2015, 18:48

Przeciez kart SIM do MicroSIM mozna samemu przyciac...

Doktor komentarzy: 770613.10.2015, 18:47

@P_95

Wymieniałem ostatnio, nie płaciłem nic, ale wynikało to z faktu, że miałem w telefonie jeszcze starą wersję karty SIM (bodajże sprzed 2005 roku). Była aktywna po 2-3 godzinach, choć w samym Plusie poinformowali mnie, że będzie to trwało 5 minut. Za to gdy brat wymieniał, to koszt wyniósł 25 złotych (karta wyprodukowana po 2005 roku) i aktywacja trwała parę godzin.

gunners007 komentarzy: 954313.10.2015, 18:43

P_95----> plus.pl/uslugi/wymiana-karty-sim

Ja wymieniałem niedawno w t-mobile i nic nie płaciłem, czekałem kilka dni, dokładnie nie pamiętam, ale na pewno krócej niż tydzień. Możesz podejść do plusa i zapytać i tak to będziesz musiał kiedyś zrobić no chyba, że da się przyciąć kartę sim to wtedy będzie szybciej i jeśli faktycznie za wymianę trzeba płacić to taniej.

P_95 komentarzy: 66513.10.2015, 18:36

cześć, wiecie ile kosztuje wymiana karty sim na microsim w plusie bez żadnych pakietów etc? i długo wynosi czas oczekiwania?

kaziu874 komentarzy: 686913.10.2015, 18:20

Kurde, ja rozumiem wszystko. Mozna szanowac Wengera, wielbic go i byc z nim na dobre i na zle, ale niektorzy pisza o nim jak o jakims Bogu conajmniej, jakby wraz z jego odejsciem mial sie skonczyc caly Arsenal. Sam chce zeby zostal, ale jezeli nie bedzie pucharow to po uj go trzymac? bo stawia na mlodziez? bo ma swoich ulubiencow ktorzy bez wzgledu na forme graja prawie kazdy mecz? taktycznie tez jakis czas temu to swietnie nie wygladalo. Wenger jest (na ten moment) najlepszym menadzerem dla nas, ale on tez ma wady! A pisanie miedzy innymi ''Chcecie oddać nasz charakter za jakieś Srebra w gablocie? '' jest glupie. Tak moga pisac ludzie ktorzy kibicuja i chodza na mecze Stoke czy inne, a nie Arsenal, ktory po pierwsze tego charakteru nie ma (smutna prawda), a po drugie jest na tyle cenionym klubem w Anglii i Europie, zeby te trofea zdobywac. Taka wlasnie mentalnosc i minimalizm wielu zwiazanych z Arsenalem jak i samych kibicow, top4 jak trofeum! Anyway, kibicuje Wengerowi z calego serca, zeby po tak dlugim czasie zdobyl to mistrzostwo. Juz nie dla kibicow, ale sam dla siebie, zeby takie pajace jak Mourinho mogli w koncu zamknac paszcze.

gunner1704 komentarzy: 132013.10.2015, 18:16

Alex

Rozumie Cie, tez jestem wyznawca ideii Wengera i logiki dzisiejszego Arsenalu, ale uwazam, że historie klubu w jakiejś tam częsci to powinien znać kazdy szanujacy sie kibic, ponieważ ona była jest i bedzie.
Mieliśmy okres bez pucharow, wielu kibicow nazekało, to normalne, przestali wierzyć w Wengera, to normalne, my jako bardziej wyrozumiali kibice, wcale nie jestesmy lepsi od Wenger-outowców i czy ktoś podziwia Arsenal tylko i wyłacznie przez Wengera bedzie się tak samo cieszył z wygranych jak i ten co Wengera juz nie chce, dlatego pisanie że czeka WengerOutowców cięzki czas(przy załozeniu b.dobrej gryAFC) jest mylne, bo jak Arsenal zacznie młucić w lidze to wszyscy będa szczęsliwi:)
Pozdrawiam

Novazzy komentarzy: 351013.10.2015, 18:03

@lays
Anglia jako jedyna zdoby 30/30 pkt

lays komentarzy: 3987113.10.2015, 17:52

Mnie jednak przeraża wizja Angielskiego ARSENALU.

Ok, paru Angoli niech będzie, ale oni są słabi... potrzebni są gracze zza granicy.

AlexVanPersie komentarzy: 806413.10.2015, 17:44

Czym innym jest, ze Wenger odejdzie/zakończy karierę a czym innym chcieć by odszedł. I jeśli ktoś został fanem Arsenalu w czasie gdy trenerem był Arsene a teraz chce jego odejścia, to znaczy, ze nie jest fanem Arsenalu tylko SUKCESÓW Arsenalu.

Jeśli chwilowy brak sukcesów jest powodem by zmienić trenera, który stworzył styl ukochanego klubu, to znaczy, że się nigdy ten klub nie kochało. Bycie fanem Arsenalu to bycie fanem pewnego stylu, pewnej filozofii, klasy a nie trofeów. To tak jakby swojej żonie, która po 15 latach małżeństwa wciąż jest piękna, zgrabna, bystra i za którą oglądają się faceci na ulicach, powiedzieć żeby zrobiła sobie parę operacji plastycznych by wyglądać jak jakies rozlazłe szmaty z ulicy, typu Chelsea, MC, PSG, które można kupić, kwestia kast tylko.

Chcecie by dla zdobycia trofeów Arsenal zmienił swój styl, filozofię, podejście do młodzieży? Chcecie oddać nasz charakter za jakieś Srebra w gablocie?

Nie lepiej zacząć kibicować jakiejś innej drużynie, najlepiej tej w której pracuje trener, na ktorego chcecie zmienić Wengera?

Dla mnie kibicowanie Arsenalowi to kibicowanie pewnej filozofii, stylowi, charakterowi a nie jakimś trofeom. Póki Arsene jest wierny tym zasadom, dzięki którym stworzył Niezwyciężonych, dzięki którym wychował najwięcej wybitnych piłkarzy na świecie, tak długo bycie fanem Arsenalu i bycie WengerStayem jest dla mnie tym samym.

Co do praczasów
No wiadomo, ze ktoś tam coś pamięta z Grahama i z "boring Arsenal"(tak, wiem Czeczenia, to było już przed Grahamem), ale 99% nie pamięta. Na pewno nie pamięta Rivaldo, bo wbrew swoim opowieściom to nie ma on więcej niż 35 lat i wątpię żeby pamietał choćby Maradonę z Meksyku. Jak by miał te swoje 60 lat, i wnuki, to by nazwał się Cruyff i wspominał Szarmacha i Gorgonia a nie Zidana. :)

WilSHARE (zawieszony) komentarzy: 17921 newsów: 813.10.2015, 17:27

Czeczenia
Jakbym miał dostać warna to właśnie za tego typu wpis jak Twój.

gunner1704 komentarzy: 132013.10.2015, 17:19

Czeczenia

Mi też oczy krwawia, popieram to co napisales:) w 100 procentach

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 313.10.2015, 17:15

viralinfo.in/wp-content/uploads/2015/10/fantom.mp4?_=1

Cyny gejm.

gunner1704 komentarzy: 132013.10.2015, 17:13

Nie mozna bagatelizować historii klubu, jak Wenger odejdzie i przejdzie do historii to bedzie mozna go zapomnieć, nie. Dlatego historia klubu jest bardzo ważna.

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 313.10.2015, 17:13

Nie licze oczywiscie poprzednich klubow, bo Pardew tez jest niezly, ale w sredniakach i slabiakach ;]

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 313.10.2015, 17:12

Martinez mial jeden sezon swietny, jeden slaby

Teraz zapowiada sie dobry sezon, ale trzeba go stale obserwowac nim sie wyciagnie wnioski

gunner1704 komentarzy: 132013.10.2015, 17:11

Pisanie, że nikt nie pamieta Arsenalu przed Wengerem, to lekka ignorancja, Piłka Nozna jest nie tylko dla ludzi młodych;)Arsenal to klub piłkarski ponad 100 letni, ludzie nie tylko kibicuja AFC dla Wengera, bez przesady. Choć ja go uwielniam wiec InArseneWeTrust:)COYG

zuczek1987 komentarzy: 640313.10.2015, 17:11

martinez jest świetny

Tomassini komentarzy: 272013.10.2015, 17:04

Dla mnie ciekawym rozwiazaniem jest Roberto Martinez co od dawna powtarzam. Wenger jeszcze popracuje, a my zobaczymy jak sie Roberto rozwinie. Mam przeczucie ze moze to byc strzal w 10

zuczek1987 komentarzy: 640313.10.2015, 17:00

ja jestem przekonany o tym że Wenger zostawi klub w świetnej kondycji nie tylko pod względem ekonomicznym ale boje się że po jego odejściu może szybko to sie wszystko posypać. Wenger jednak w tym klubie jest klasą samą dla siebie.

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 313.10.2015, 16:54

rowniez uwazam, ze Wenga glupi nie jest i zostawi nastepcy swietny sklad

Juz go odmladza, a trzon maja stanowic Anglicy czy tam Brytyjczycy.
Najwiekszym fanem Arsenalu jest Arsene Wenger i jestem pewiem, ze zrobi wszystko aby klub dalej ogarnial.

Byc moze nie bedziemy grali takiej fajnej pilki, ale nie przepadam tez za Guardiola. Simeone nie pasuje natomiast jeszcze bardziej.

Najbardziej zrownowazeni to Ancelotti i Klopp. Ten pierwszy to jest klasa sama w sobie, ten drugi dopiero pierwszy raz bedzie gral w lidze, ale raczej powinien jeszcze sie rozwinac.

Nawet jak nam sie trafi nowy menadzo nie najlepszy, to powinnismy miec taki sklad, ze smialo bedziemy rywalizowac z najlepszymi.

Wystarczy spojrzec na Barcelone, gdzie przecietny Enrique w debiucie ma lige i lige mistrzow, a we Wloszech jakis super nie byl ;]

Czeczenia komentarzy: 1262913.10.2015, 16:53

Aha, Arsenalu Grahama nie pamięta nikt. No na pewno, bo 20-30 lat temu to na świecie tylko dinozaury biegały.

To, że czegoś się nie pamięta, albo tego nie widziało się na własne oczy, to nie oznacza wcale, że tego nie było.

Już to widzę, jak połowa obecnego składu k.com obejrzała wszystkie 49 meczów The Invincibles w 2003 i 2004 roku. Dubletu w 2002 też w sumie nie ma, bo przecież pięć osób na stronie widziało na żywo gola Wiltorda na OT. No i Wenger nie wygrał 19 lat temu z Blackburn, bo tego to już nie pamięta nikt.

Aż mnie oczy krwawią.

marimoshi komentarzy: 492413.10.2015, 16:43

Oczywiście,że Wilshere może być nie pewny jeżeli kontuzjowany będzie przez pół sezonu :D Wenger go nie zostawi na lodzie,ale inny trener mógłby :)

marimoshi komentarzy: 492413.10.2015, 16:42

Co jak co,ale Wenger zostawi dla przyszłego menago świetnie przygotowany klub pod względem finansów i dobrze przygotwany pod względem kadrowym (przydadzą się z 2 transfery).

zuczek1987 komentarzy: 640313.10.2015, 16:41

razem z Wengerem może odejść kilku piłkarzy... sam Wilshere mówił że nie wie gdzie będzie grał jak odejdzie Wenger

zuczek1987 komentarzy: 640313.10.2015, 16:40

ok zgadzam się ale z drugiej strony dużo piłkarzy przychodzi do nas także ze względu na Wengera i to jest prawda bez względu na to ilu przeciwnikom Wengera to się nie podoba, Mu może zapewnić kilka tygodniówek po 250 tys i im to specjalnie nie ciąży... my nie możemy sobie jeszcze na to pozwolić więc brak kasy żeby konkurować z największymi konkretami i brak Wengera... nie wyglada to za dobrze

Tomassini komentarzy: 272013.10.2015, 16:24

Nie zaliczymy doła jak Manu, z prostego powodu. Wenger nie zostawi wypalonego i starego skladu. SAF z pilkarzy w manu wyciagal 150%

gunners007 komentarzy: 954313.10.2015, 16:07

Fanatic-----> Dlatego piszę, że jeśli nie będzie wyników i klub mimo naprawdę silnego składu nie będzie grał na wysokim poziomie i przegra kolejny sezon w lutym, czyli brak perspektyw na sukces w kolejnych latach bo taka sytuacja powtarza się już od dłuższego czasu to wtedy można (no ja daje Wengerowi 2 lata do końca jego kontraktu) zmienić trenera bo każdy ma ambicję na osiągnięcie z klubem wielkiego sukcesu, wkroczyć na wyższy poziom niż ciągle zdobywanie top 4, owszem wiele zaryzykujemy ale bez tego Arsenal może nie osiągnąć sukcesu na jaki go stac bo podstawy ku temu mamy nie gorsze niz najlepsi na świecie. Oczywiście zmiana trenera to musi być naprawdę przemyślana sprawa, nie można brać pionka jak Moyes bo nie udźwignie on ogromnej presji po Wengerze tylko najwyższej klasy fachowca z sukcesami jak Guardiola czy Ancelotti. Chciałbym jednak zaznaczyć, że osobiście nie jestem wenger outem, chce aby zostal z nami do końca kontaktu, a jeśli wygramy w tym sezonie mistrzostwo, a szansę wliczając w to sprzyjające okoliczności i nasz skład mamy ogromne to może dla mnie podpisać nawet dożywotni kontakt.Teraz dopiero tak naprawdę od ery Henry'ego Wenger może porywalizować o mistrza jak równy z równym bo ma konkurencyjny skład, zaplecze finansowe i z tego wzgledu jestem zafascynowany tym sezonem i sposobem w jaki on może się dla nas zaskoczyć bo wierzę, że będziemy w maju mieli ogromne powody do radości :)

zuczek1987 komentarzy: 640313.10.2015, 15:59

jak odejdzie Wenger jestem niemal przekonany że zaliczymy straszny dół coś na podobieństwo MU tylko że oni mają o wiele więcej kasy od nas i sobie z kryzysem o wiele lepiej poradzą

adrians97 komentarzy: 51213.10.2015, 15:47

I nie ma w tym gronie kloppa

Fanatic komentarzy: 602913.10.2015, 15:38

gunners007

Zmiana trenera to zawsze są DWIE drogi: krok do przodu lub do tyłu, także lepiej uważać na to o co się prosi a trenreów, którzy by godnie zastąpili Wengera tak, aby Arsenal nie stał się średniakiem, można policzyć na palcach jednej ręki i nie ma w tm gronie Simeone

gunners007 komentarzy: 954313.10.2015, 15:29

Niestety Wenger wiecznie prowadzil Arsenalu nie będzie bo wiek mu na to nie pozwoli takze kiedyś i tak Arsenal będzie musiał się zmienić i przestać być tym Arsenalem którym jest od 20 lat i od tego nie uciekniemy więc nie ma się co produkować dlaczego to Wenger nie może odejść bo to się stanie i to w przeciągu kilku lat, a jeśli nie będzie wyników to nie ma też co na siłę tego przeciągać i trzeba będzie pójść do przodu juz z innym trenerem aby inne kluby nam nie odjechały.

praptak komentarzy: 914013.10.2015, 15:11

AVP@
Rivaldo700 pamięta Arsenal bez Wengera ale nie wiem czy jest WengerOutem

AlexVanPersie komentarzy: 806413.10.2015, 15:08

mistiqueAFC

Nic złego nie ma w byciu WengerOutem, sam pisałem, ze wielu Wengeroutów to fajne chłopaki i szkoda mi ich, bo ciężkie czasy dla was nadchodzą...:P

Jedyny problem jest taki, ze logicznego punktu widzenia nie można być jednocześnie fanem Arsenalu i Wengeroutem. Jest to sprzeczne, bo nie ma innego Arsenalu jak Arsenal Wengera(a przynajmniej nikt go nie pamięta).

Jeśli chcesz innego trenera, to chcesz innego Arsenalu. A że jedyny Arsenal jaki znamy to Arsenal Wengera, to chcąc innego Arsenalu chcesz by Arsenal przestał być tym Arsenalem, który znamy od 20 lat i zamienił się w jakąś inną drużynę. A więc przestał być Arsenalem.

Ktoś kto np. chce Simeone jest tak naprawdę fanem Atletico a nie Arsenalu, bo chce by Arsenal zaczął grać jak Atletico. Chce więc zniszczyć styl Arsenalu.

Więc albo jesteś fanem Arsenalu albo jesteś WengerOutem. :)

peciakk komentarzy: 10489 newsów: 513.10.2015, 15:02

Siemaneczko !
Z tej strony administrator Premier League na bieżaco ! :)

Czy ktoś byłby zainteresowany redaktorką i pomocą w tworzeniu naszego serwisu ? Głownie oczekujemy dużej aktywność poprzez pisanie ciekawostek,plotek,transferów,statystyk itp na naszej stronie oraz w miarę dyspozycyjność.

Po więcej informacji zapraszam na prywatną wiadomość ! :)
POZDRO!

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady