Messi: Ofensywny styl gry sprawi, że Arsenal przegra
06.03.2011, 22:06, Krzysztof Mierkiewicz 108 komentarzy
Do rewanżowego meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów pomiędzy Katalończykami a londyńskim Arsenal coraz bliżej. Zawodnicy obu ekip przystępują do, zwykłej w takich sytuacjach, ofensywy medialnej, mającej na celu podgrzanie atmosfery przed spotkaniem i zdekoncentrowanie przeciwnika. Oto jakie odczucia przed starciem na Camp Nou ma Lionel Atomowa Pchła Messi.
- Pozostajemy pewni awansu – rozpoczął swój wywiad dla serwisu Mirrorfootball.co.uk 23-latek. Rzecz jasna, byliśmy zawiedzeni wynikiem pojedynku na Emirates Stadium. Tym bardziej, że stworzyliśmy sobie aż nadto okazji do tego, by przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść.
- Na naszym terenie wszystko będzie wyglądało zupełnie inaczej. Nie wiem, czy Arsenal w ogóle potrafi grać defensywnie. Ich na wskroś ofensywne nastawienie spowoduje, że będą podatni na ciosy.
Pomimo tego, że drużynie z Półwyspu Iberyjskiego do awansu wystarczy skromne 1-0, Argentyńczyk nie dopuszcza do siebie myśli, by Duma Katalonii po szybko strzelonej bramce skupiła się na rozbijaniu ataków piłkarzy Wengera.
- Nie, nie potrafimy tak grać. To nie na tym opiera się nasza filozofia futbolu. Po strzeleniu bramki zawsze szukamy drogi do zdobycia kolejnych, bez względu na rozwój wypadków na boisku. Jesteśmy drużyną, która stwarza sobie okazje do pokonania bramkarza. Ważne jest, byśmy byli bezwzględni w zamienianiu ich na gole.
- Ubiegłoroczna porażka w dwumeczu z Interem Mediolan tylko nas zmotywowała. Odpadnięcia z obecnej edycji Champions League już na tym etapie w ogóle nie bierzemy pod uwagę – zapowiedział strzelec 170 bramek dla aktualnego mistrza Hiszpanii.
Zapytany o opinię na temat możliwej nieobecności kapitana The Gunners na murawie Camp Nou, Messi powiedział:
- Obecność Ceska zawsze jest zagrożeniem. Ma on duży wpływ na grę Arsenalu. Gdyby nie udało mu się zagrać, z pewnością nasze zadanie byłoby dużo łatwiejsze – zakończył laureat Złotej Piłki 2010.
źrodło: Sports.yahoo.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Wnuczek92 -> nie znalazło by sposobu, bo zawsze grają tak samo czyli - ostro. A tak gra większość angielskich klubów , mam na myśli gównie te kluby z dołu tabeli, oczywiście możesz uważać inaczej ale takie jest moje zdanie. Dlatego uważam że wasz styl nie przeszedłby w naszej lidze. Mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi :) Jeszcze raz pozdrawiam i życzę wspaniałych emocji.
chcę widzieć jego minę po meczu, co za ch*j
Zobaczymy, czy będzie taki pyskaty. Akurat presja ciąży na drużynie z Barcelony, więc to oni powinni grać bardziej nerwowo. Jakoś nie obawiam się Messiego, bo nie mamy już w składzie Silvestre'a ;P
Niech ta pewność siebie okaże się zgubna. Zobaczymy jutro. Pewni niczego nie mogą być , tak samo jak i my.
Tak mówili przed meczem na Emirates I CO atomowy krasnalu?
Jak dla mnie ten Pan na obrazku był obojętny, ale od kiedy zdobył złotą piłkę za mizerny sezon nie mam żadnych pytań i wątpliwości...
Może i zagramy ofensywnie, nie może. Na pewno. U siebie też tak graliśmy a mimo to, jednak my byliśmy zwycięską drużyną... Poza tym nienawidzę zadufanych w sobie sportowców , a w Barcelonie jest ich multum...
Taka uwaga. Być zadufanym a pewnym siebie to co innego...
Lionel Messi ,,usiłuje'' być jasnowidzem...
Lionel, Ja przewiduję, że użyjecie zraszaczy :D
trolle won!
Nich się lepiej zamie swoją Barceloną i nie mówi Kanonierom jak mają grać !!!
Wnuczek92
Czemu wszyscy od Was nie są do tego stopnia normalni co Ty..?;p wez zostań ich nauczycielem ich mistrzem, i licze ze uczniowie szybko Cie przerosną swoim byciem w porządku obierając Twoją taktykę hehe:) pozrrawiam;)/ Go! Gunners!
Tak jest.
Pocicie się tak bardzo, jakby Messi co najmniej obraził wasze matki. Chop powiedział prawdę. Może Arsenal nie gra ofensywnie? Może przez to nie jest bardziej podatny na ataki ze strony rywala? Może Messi powinien się spowiadać z tego co powiedział?
Bawią mnie też bardzo napinacze sądzący, że zdanie Barcelona więcej niż klub jest idiotyczne. Twierdzą tak tylko kretyni... lub kibice Realu. Zaraz, oni w sumie mają ze sobą wiele wspólnego.
pzdr.
KingPersie, może i masz rację, ale puki co w ostatnich latach nasz styl był na tyle skuteczny że pokonał i Manchester United i Arsenal Londyn i Chelsea Londyn.
a skoro uważasz że Stoke albo Birningham, znalazło by sposób na Barcę, szanuję to i zostawiam to dla ciebie.
Nie ma sensu oceniać każdej ligi z osobna bo każda liga na pewno się różni..
Życzę jeszcze raz powodzenia i do usłyszenia :)
Wnuczek92 -> Jeszcze jedno, nie mów że "kiedyś uczeń musi pokonać mistrza" , bo to nieprawda, my mamy własny styl, a wy macie swój, wasz nie przeszedłby by w Premier League. Bo by was takie Stoke albo Birningham wykosiło.
kanocier91, nie rozumiem dlaczego uważasz mnie za gwiazdora ale to twoja prywatna sprawa, nie chcę się kłócić, bo jednak stoimy po rożnych stronach, wydaje mi się że pisałem obiektywnie.. nie tylko dla jednej strony, jeśli tak to odebrałeś, to nie miałem nic złego na myśli.
W swej wypowiedzi poniższej napisałem że jesteście zespołem ofensywnym..
Liczę na dobry mecz, a przyszłość pokaże kto obecnie jest lepszym zespołem..
Ja Arsenal naprawdę szanuję i według mnie jest to najlepsza drużyna Premier League, może dla tego że najbardziej przypomina mi Barcę (wiem że możecie nie lubicie porównań włąsnie do Barcy -ale to jest tylko moje zdanie)
-jeśli znowu kogoś uraziłem przepraszam.
Nie zawsze kibice różnych drużyn muszą się kłócić, ja na pewno do tego nie dożę.
Niech wygra lepszy, pozdrawiam.
Te husarz ty piszesz o pokorze to gdzie ja ma denilson,szczesny,bendtner?
Mam nadzieję, że wyeliminujemy Barcelonę, to choć trochę może nauczą się pokory.
Wnuczek92 -> Zauważ że u nas też nie ma kilku podstawowych piłkarzy (RvP, Song, Vermaelen, Walcott). Także szansę są w miare wyrównane.
Oczywiście chcę aby to Arsenal przeszedł dalej, ale jeśli się nie uda to zostaną nam siły na ligę i ją wygramy, tak jak Chelsea rok temu, która odpadła wcześnie z Interem. Pozdrawiam i niech wygra lepszy ;>
zebys sie nie przejechal gwiazdorze ;) gramy ofensywnie dlatego wygramy ;)
jezu ludzie ogarnijcie sie. nawet jeśli nie było spalony. nikt tego nie cofnie. takie sytuacje w piłce sie zadarzą bardzo często i nikt na to nie narzeka tak bardzo jak katalończycy. Wenger jest wielkim zwolennikiem tego by wprowadzić do piłki nożnej możliwość powtórek dla sędziów, ale FIFA nie chce. nie chce wam też przypominać mecz z Chelsea. gdzie sie jej należały trzy karne, a nie było żadnego.
w ogóle jeżeli barca to "wiecejniżklub" to powinni spokojnie wygrać z Arsenalem 10:0 w tym pierwszym meczu, a nie sie plujecie o takie głupoty.
a ponieważ to nie jest wiecejniżklub przegrali..;]
Witam, jestem kibicem Barcy od wielu lat, od 3 lat oglądałem każdy mecz Barcy, i niestety ostatnio Blaugrana gra bardzo słabo, nie przypominam sobie tak słabej Barcy w ostatnim czasie, pomimo że wygrywa w lidze gra bardzo słabo..
Ale nie o tym chciałem napisać..
Ostatni mecz pokazał że obie drużyny stać na awans, ostatnio więcej szczęścia miał Arsenal (szczęście sprzyja lepszym), i obawiam się że na Camp Nou może być podobnie, co gorsza w rewanżu nie zagra cały kręgosłup Barcy kapitan Puyol i Pique..
Mam nadzieję że zobaczymy dobry mecz, ja trzymam kciuki za Barce, ale wiem że Arsenal obecnie ma większe szanse.
Barca to najlepsza drużyna ofensywna na świecie, ale podobną piłkę gra Arsenal, i jak to umówią "kiedyś uczeń musi pokonać mistrza"
-wiem jedno jak Barcelona przegra z Arsenalem, to będę trzymał kciuki za waszą drużne.. ponieważ lubię grę ofensywną, a Arsenal niewątpliwie taką grę preferuje..
Także powodzenia, szanuje kibiców innych drużyn. Po prostu niech wygra lepszy.
(wybaczcie za tą wypowiedz, ale chciałem się u was udzielić).
@arsenalbarca
Rozwieje twoje wątpliwości,ostatnio na szkoleniu analizowaliśmy tą sytuację,był czy nie był spalony.
Odpowiedź brzmi: BYŁ
Chyba błąd jest przecież to niemożliwe żeby miał już 170 bramek. On ma dopiero 23 lata.
arsenalbarca
nie masz racji, w zadnym momencie Messi nie byl na spalonym
polecam wpisac na youtubie "messi was on side", niestety na tym portalu nie da sie wklejac linkow
tam wszystko dokladnie widac
Panowie - co do spalonego mozna sobie puscic te akcje w zwolnionym tempie.
Ja nie wiem tylko kiedy piłka odbiła się od nogi Pedro. W momencie pierwszego strzalu, kiedy bronil Szczesny Messi byl na pewno przed pilka i spalonego na pewno nie bylo.
Ale wydaje mi sie, ze po tym jak Szczesny obronil pilka ponownie odbila sie od nog Pedro i poleciala wtedy do Messiego. Wtedy Messi juz na pewno byl za pilka i wtedy spalony bylby na pewno.
Takze, czy byl spalony, czy nie, tego do konca nie wiem, ale zalezy to od tego, czy po obronie Szczesnego Pedro mial kontakt z pilka. Jesli nie mial, to spalonego na pewno nie bylo. Jesli mial, to spalony na pewno byl.
Proste :)
@szynka410 Tak? Jutro się okaże, czy rzeczywiście "tera arsenal jest o niebo lepszy"
Jeśli tak będzie, to pogratuluje Wam awansu.
Spalonego przy bramce Messiego na pewno nie było, ale co poradzić? Taki jest futbol, błędy i pomyłki były, są i będą. Barca przegrała, a ja mogę tylko pogratulować Arsenalowi wygranej na Emirates.
Zagraliśmy bardzo nieskutecznie. A jutro?
Mam nadzieję, że Messi zagra podobny mecz jak przed prawie rokiem na CN z Arsenalem... ;)
@manti
Cool story bro, ale nie wiem po co się tak spinasz! Jak sam stwierdziłeś, przyznałem Ci rację, więc po co się rzucasz jak dziecko w ciemnościach?
aha
nie chce usprawiedliwiac naszej porazki nieuznana bramka, bo to nie ma sensu, po prostu stwierdzam fakt
Charles
Ty naprawde jedyne co potrafisz to napinac sie, niestety w merytorycznej dyskusji nie masz zadnych argumentow
teraz tez niestety probujesz udawac madrzejszego niz jestes, ale niestety slabo Ci to wychodzi
w tej sytuacji nie bylo mowy o spalonym, wie o tym kazdy oprocz medrcow z kanonierki
w tej sytuacji linie spalonego wyznacza pilka, w zadnym momencie akcji Messi nie znajdowal sie przed linia pilki
a pisanie o sterydach zostawie bez komentarza
Nie rozumiem, czemu w newsie o Messim zawsze musza sie toczyc dziwne dyskusje o jego terapii hormonalnej. Korzystal tak jak wszyscy inni pilkarze z niezbednej ilosci hormonow, zeby nie byl karlem. Z ta roznica, ze nie produkowala mu ich przysadka mozgowa, tylko zoladek ;)
Jakos nikt nie nazywa Fabregasa, Ramseya, czy Eduardo (czy pilkarzy z innych klubow) "koksiarzami" albo jakos tak. A bardziej niz pewne jest to, ze dostawali iniekcje do ukladu stawowo-kostnego, ktore stymuluja rozrost chrzastki (kwasy hialuronowe i takie tam). Bo nie wierze, ze mozna zlamana kosc wyleczyc tak szybko zwykla kinezyterapia.
Tak, czy inaczej - wiecej pozytywnej pilki, mniej zlosliwosci, Panowie. Football is about respect.
tera arsenal jest o niebo lepszy
Zadziwiające jest w tym wszystkim to , że jakoś nikt już nie pamięta kogo mieliśmy na środku obrony podczas ostatniej wyprawy na Camp Nou. Pamiętnego wieczora jedną z ostoji naszej defensywy był Silvestre, jaką klasę prezentował ten zawodnik to wszyscy wiemy i można ją śmiało porównać do Squillaciego. Jakoś nie chce mi się wierzyć że stracimy tym razem więcej niż 2 bramki, choć myślę, że będzie to maksymalnie jedna. Pozostaje mieć nadzieję, że Valdes również sięgnie do swojej siatki i Barcelończycy bedą przygryzać wargi ze zdenerwowania po ostatnim swoim meczu w europejskich pucharach.
A propos sędziów, znowu trafił się "miękki" arbiter, założę się, że wykartkuje nam pół drużyny.
W poprzednim sezonie inter wyeliminowal barce i wyglał LM teraz pora na nas;p;p
kanonier1996 - piękną asystę na przykład.
żeby się nie przejechał bo ostatnio nic nie gra w tej barcelonce w ogóle cała barca gra teraz słabo
Hivth- Jakbys nie wiedzial to sa strony internetowe gdzie kazdy temat jest poswiecony Twojej druzynie. Czy to nie wydaje Ci sie interesujace? Nie obrazasz to fakt ale irytujesz, rozumiesz? Jestes tutaj niechciany i nie gadaj glupot ze jestes tu po to zeby umiescic komentarz pod artykulem. Przekomarzac sie mozesz rownie dobrze na onecie. Zegnam.
@re_aktywacja
Lol? Kto powiedział, że jestem weterynarzem?
@Hivth
Ofc Mistrzu, a wtedy się obudziłeś.
Charlie - jako weterynarz odróżniasz sterydy od hormonu wzrostu??
I wiesz dlaczego je brał?
Obciach dla ciebie ze wypisujesz bzdury.
Charles
Raczej po prostu brak już dalszych argumentów. Ale dziękuję za przyznanie racji. W ten czy inny sposób..
pawciunio
Co tu robię? Odpisuję pod tematami dotyczącymi Barcelony. Na dodatek nie obrażając innego klubu, co kibicom Arsenalu chociażby w tym wątku się nie udaje zbyt często..
Hivth- A ty pajacu dalej tu jestes? Jeszcze Ciebie nie zawiesili? Co ty tu robisz? Powiedz mi. Jaki masz cel? Ja rozumiem, ze na waszych "portalach" wieje nuda ale to chyba zalezy od was, kibicow. Radze wiec wpisac inny adres w wyszukiwarce. Gdybym byl administratorem tej strony to juz dawno by ciebie tu nie bylo. Tak jak to robicie u siebie. jedno zle slowo i zegnam. Co ty tu robisz w ogole?
jedyne co mnie irytuje bardziej od wypowiedzi tego kurdupla to to że bede musiał to oglądac w internecie.
jak Messi wejdzie w mecz to nic go nie powstrzyma od strzlnia bramki albo wdóch czy 3ch
@Charles
A co argumentów zabrakło czy może głupich tekstów w stylu Leon Sterydziarz? Jak już napisałem nawet u Was w artykule przyznano, że bramka była i do tego ręka w polu karnym. Tak trudno czasem uznać, że akurat sędzia mógł popełnić błąd? Jak się mylą na Waszą niekorzyść to zaraz jest wielkie halo. Ok, słusznie, ale trzeba też mieć odwagę żeby w razie czego powiedzieć, że było odwrotnie. Za to wielki szacunek dla tutejszego redaktora, który to napisał, niestety nie pamiętam kto to był.
Pffff...
Nie słuchajmy tego krasnala.
Co pokazał na ES?
Jedno wielkie NIC
@Hivth
Aż mi żal klawiatury na Ciebie.
i53. tinypic.c om/f22c 1y.jpg
tu masz.. bo tam mi zakropkowało
i jeszcze jedno:
"tylko raz sędziowie coś na przekór Barcelonie zrobili i jest źle. Chore. "
Nie. W tym meczu zrobili 3 a właściwie 4 krotnie. Były 2 ręki w polu karnym - Nasriego bodajże i kogośtam w końcówce meczu, nie pamiętam, o tym było przez chwilę głośno więc pewnie słyszałeś. Do tego bramka, którą już Ci uargumentowałem. I ewentualna czerwona za 1000 faulów z rzędu Songa, ale to jest akurat do przejścia jeszcze. I nie, nie tłumaczy to idiotycznej porażki Barcy, która po prostu zagrała SŁABIEJ, co potrafię przyznać. To tylko odpowiada na Twoje durne zarzuty.
Charles
http://i53.tinypic.com/f22c1y.jpg
Ok cwaniaku. Więc wskaż mi w tej akcji spalonego. Dojrzałeś go gdzieś? Bo cwaniaczyć bez dowodu to każdy potrafi, ale gdy takowy się znajduje to już jest problem..
Nie wiem dlaczego czepiacie się słów Messiego? Powiedział, że Arsenal nie potrafi grać defensywnie. To jest komplement. Wolelibyście zostać porównani do Interu za czasów Mourinho z nawet nie autobusem a samolotem w bramce? Arsenal powinien być dumny z tego, że gra ofensywnie niezaleznie od wyniku. Czasem jest to przyczyną problemów ale tak samo jest i w Barcelonie.
Co do bramki ze spalonego to nie ma co dyskutować bo nawet Wasz redaktor w którymś z artykułów napisał, że gol był. Ale takie życie. Blaugrana sama sobie winna bo spokojnie mogła strzelić drugą bramkę przy innych sytuacjach.
Popieram słowa Obserwatora......Jakoś nie wydaję mi się,żeby Messi to powiedział. Pique,Alves ok ale Messi niemożliwe :P
Za pewni są, ale my ich skarcimy. Chcę wtedy zobaczyć co ten mały pajac napisze.