Najlepsza jedenastka fazy grupowej MŚ

Najlepsza jedenastka fazy grupowej MŚ 26.06.2010, 17:21, 67 komentarzy

Jak wszyscy wiemy, faza grupowa Mistrzostw Świata w Republice Południowej Afryki dobiegła końca. W dalszej rywalizacji liczyć się będzie już tylko 16 najlepszych drużyn z całego świata. Serwis goal.com wybrał najlepszą jedenastkę piłkarzy spośród rozegranych do tej pory 48 spotkań. Formacja to 4-4-2. Oto drużyna najlepszych:

Bramka

- Diego Benaglio - Szwajcaria

Mimo, że Szwajcarzy pożegnali się z Mistrzostwami Świata, to właśnie on został uznany najlepszym bramkarzem urnieju. Kilkukrotnie golkiper Wolfsburga popisywał się świetnymi interwencjami i to w wielkim stopniu dzięki niemu jego reprezentacji udało się pokonać Hiszpanię 1-0.

Obrona

- Gregory Van Der Wiel - Holandia

Gra defensywnej formacji Oranje na Mundialu miała być zagadką. Jednak podczas, gdy Heitinga i Mathijsen dobrze radzili sobie w obronie, Van Der Wiele potrafił także zamieszać w ofensywie. Świetne odkrycie szkoleniowca Berta Van Marwijka.

- Diego Lugano - Urugwaj

Według wielu Urugwaj może być w RPA czarnym koniem. Jednak oprócz świetnego ofensywnego trio mają także świetną defensywę, której podstawą jest bardzo solidny gracz, jakim jest właśnie Diego Lugano.

- Lucio - Brazylia

Kolejny gracz południowoamerykańskiej drużyny. Lucio jest niezwykle ważnym elementem w drużynie Dungi - nie tylko potrafi wygrywać indywidualne pojedynki, czy też przejąć piłkę, ale również bardzo dobrze radzi sobie w ofensywie. Świetnie uzupełnia się z Juanem, drugim stoperem Canarinhos.

- Carlos Salcido - Meksyk

Jeszcze jeden latynoski zawodnik w defensywnej formacji. Lewego obrońcę holenderskiego PSV cechuje szybkość, często prowadzi rajdy skrzydłem i dobrze dośrodkowuje. Potrafi także uderzyć. Daje sobie radę także w defensywie.

Pomoc

- Michael Bradley - USA

Jeżeli chodzi o drużynę USA, to w nagłówkach gazet znalazł się Landon Donovan, jednak bardzo ważnym elementem składu jest niewątpliwie także syn trenera - Michael Bradley. Bardzo solidny pomocnik, który jest świetny w odbiorze piłki, co pokazał chociażby w spotkaniu ze Słowenią.

- Keisuke Honda - Japonia

Prawdopodobnie, jak do tej pory, najlepszy gracz turnieju. Trafił do siatki w meczu z Kamerunem, co dało Samurajom niezwykle ważne 3 punkty. Później przeciwko Danii prowadził grę swojej drużyny, pokazując także, jak należy uderzać Jabulani z rzutu wolnego. Jego szybkość, wizja i kreatywność dały drużynie Takeshiego Okady powiew świeżości w ataku.

Mesut Ozil - Niemcy

- Niemcom brakowało ostatnio genialnego rozgrywającego, który potrafiłby poprowadzić ich grę... i tu pojawia się właśnie Mesut Ozil. Właśnie jego kreatywność pomogła Niemcom rozgromić Australię i wygrać grupę dzięki zwycięskiej bramce przeciwko drużynie Ghany w ostatniej kolejce.

Lionel Messi - Argentyna

Najlepszy gracz na świecie zaczyna błyszczeć także w reprezentacji. To on kierował grą swojej reprezentacji, a w meczu z Grecją otrzymał nawet opaskę kapitańską. W Argentynie pełni nieco inną rolę, niż w drużynie FC Barcelony, gdzie gra na prawym skrzydle, jednak również radzi sobie wyśmienicie. Jedyne, czego brakuje, to zdobyczy w postaci bramki...

Atak:

- Diego Forlan - Urugwaj

Cofnięty za dwóch napastników Urugwaju, piłkarz Atletico zaczyna siać spustoszenie. Cofnięty nieco bardziej do tyłu, może kreować grę z Luisem Suarezem oraz Edisonem Cavanim. Świetnie pasuje mu także rola "numeru 10", udowodnił to uciszając kibiców gospodarzy, strzelając ich drużynie dwa gole.

- David Villa - Hiszpania

Podobnie, jak jego reprezentacja, El Guaje rozruszał się powoli, jednak w tej chwili jest w wyśmienitej formie. Mimo, że w przegranym meczu ze Szwajcarią nie udało mu się trafić do siatki, to zdobył dwie bramki przeciwko Hondurasowi oraz jedną, niezwykle ważną dla Hiszpanii - przeciwko Chile. Będzie bardzo wielkim zagrożeniem dla defensywy Portugalii w 1/8 finału.

Mistrzostwa Świata 2010 autor: źrodło: goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Chrobry83 komentarzy: 7728.06.2010, 13:18

K.P Boateng mistrz!!!

Klama komentarzy: 3971 newsów: 228.06.2010, 11:31

Kamil i Kubajo .
To zestawienie ma inaczej wygladac , a Jonas pomylil mi sie z Elano . Takze tak :
Bramka : Vincent Enyeama
Obrona : Diego Lugano - Lucio - Salcido
Pomoc : Keisuke Honda - Javier Mascherano - Mesut Ozil - Tiote - Elano
Atak : Atak : Gyan - Suarez
KuBaJo - Co do Suareza , to nie zgodze sie z toba . Chlopak mial wiele sytuacji strzeleckich zastawial pilke , dogrywal ..
Jonas , jak juz napisalem wczesniej pomylka .
A gdyby nie Nigeryjski bramkarz , to sadze , ze Nigeria miala by na koncie wiecej bramek niz Korea Pln.

bartios komentarzy: 55928.06.2010, 11:10

Bardzo bym chciał żeby Wenger zainteresował się Ozilem bo to naprawdę młody i świetny gracz. Po mundialu jego cena na pewno wzrośnie.

madjer komentarzy: 553428.06.2010, 09:10

------------------Benaglio-----------------------
--Maicon---------Lugano---------Salcido-------
------------------Mascherano--------------------
--Honda-------Ozil--------Messi-------Ayew----
-----------Donovan------Sanchez---------------

KuBaJo komentarzy: 217427.06.2010, 22:55

Co robi messi w tej 11? powinin być donovan zamiast niego

Klama

no bez jaj Jonas haha przecież on ledwo co bronił a Suarez w 2 pierwszych meczach zawiódł, Enyama popełnił 2 proste błędy przy bramkach dla przeciwnika ale już go rozumiem w przeciewieństwie do Suareza i Jonasa

kamil_malin komentarzy: 933227.06.2010, 19:18

@ Klama

Ten Jonas to żart tak? To świetnie Ci wyszedł :)

Klama komentarzy: 3971 newsów: 227.06.2010, 16:22

Moja Jedynastka
Bramkarz : Vincent Enyeama
Obrona : Jonas - Diego Lugano - Lucio - Salcido
Pomoc : Keisuke Honda - Javier Mascherano - Mesut Ozil - Tiote
Atak : Gyan - Suarez

Rybol komentarzy: 165 newsów: 727.06.2010, 15:31

Gooner250 --> Ty sobie chyba żartujesz? Messi gra ROZGRYWAJĄCEGO w Argentynie więc bramek nie strzela - ale akcji robi bodaj najwięcej ... pomyśl - piłka nożna to nie tylko strzelanie bramek...

Gooner250 komentarzy: 132527.06.2010, 15:20

Messi w 11? To chyba jakiś żart, tak niby genialny piłkarz, a ani jednego gola nie zdobył, i wielkie mi halo. Chyba tylko za nazwisko dali mu to miejsce.
Brakuje do pełni szczęścia tylko Ronaldo i Torresa chyba. Żal.

Bradley zasłużył na to miejsce. Grał świetnie, to nie jest efektowny piłkarz. Takich często się nie docenia, to jest piłkarz rzemieślnik trochę, dużo pracuje na boisku i przyniosło to USA 1/8 finału.
Ale nad Donovanem bym się zastanowił, klasowy piłkarz.

Do swojej jedenastki wziął bym Eneyamę, według mnie lepiej bronił niż Benaglio.

Co do Villi to się jednak zgodzę.
W pierwszy meczu nie błyszczał, ale już kolejnych... 3 bramki w 2 meczach, i to 3 piękne bramki. Nie można powiedzieć, że mało dał od siebie dla reprezentacji. Przecież bez niego Hiszpania nie byłaby w 1/8!!! Absolutnie nie! Złapał formę strzelecką i zasłużenie jest w tej jedenastce. Więc zastanów się kamil_malin. Nie doceniać można Bradleya, jak mówiłem, bo wielu go nie docenia, ale Villa zagrał w ostatnich 2 meczach świetnie.

Diego Forlan jak najbardziej zasłużenie. Bez niego Urugwaj to nie byłby Urugwaj.

ynus1993 komentarzy: 5227.06.2010, 13:52

moja jedenastka:
Enyeama
Maicon, Lucio, Lugano, Fabio Coentrao
Andre Ayew, Kaka, Ozil, Robinho
Higuain,Luis Fabiano

kamil_malin komentarzy: 933227.06.2010, 13:26

Ja bym wymienił 2 zawodników. Mam wątpliwości co do obecności Villi w tej "11". Myślę, że było kilku zawodników którzy więcej "dali" swojej reprezentacji.
Wymieniłbym także Van Der Viela, myślę że za Niego powinien być Maicon. Brazylijczyk bardziej mi zaimponował aniżeli Holender.

@ bergkamp

Wątpię aby jego obecny klub (VfL Wolfsburg) puścił go za małą sumę. Pewnie kwota coś ok 15-20 mln.

Stanek komentarzy: 827 newsów: 34127.06.2010, 13:06

Dlaczego Bradley znalazł się w tej 11? Według mnie, nic ciekawego nie pokazał. Zamiast niego powinni wybrać Donovana.

mucha228 komentarzy: 10427.06.2010, 09:27

nie wiem kto to ukladal ale gdzie jest sanchez? napewno zaslużył bardziej nie ozil ktory strzelil bramke z ghana i nic poza tym zreszta jak cale załosne niemcy

vP7 komentarzy: 232027.06.2010, 00:32

Nie wiem czy Donovan nie powinien sie znaleść na miejscu któregoś z pomocników

bergkamp komentarzy: 111027.06.2010, 00:28

Jeśli szukamy bramkarza, to można by pomyśleć o Benaglio. Młody, zdolny no i gra w przeciętnym (jak na europejski poziom) klubie - byłby niedrogi i chętnie by przeszedł do lepszej ligi.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.06.2010, 22:52

No właśnie nie... Nie wiem, nie czytałem wszystkich poprzednich stron, o Messim pisała cała reszta anty-fanatyków, dlatego o nim wspomniałem. Co do tego Vittka - nadal mnie nie przekonałeś. Ani z nim, ani z Higuainem. Ciągnął grę =/= dawał najważniejsze, czyli zwycięstwo/punkty. Jeśli by to zrównoważyć, to jak dla mnie nadal Villa jest wśród napastników zaraz za Forlanem... Na grę Słowaków również bardziej wpływali inni piłkarze, niż Witek Paweł Brożek, nie wiem, np. Hamsik, czy w ostatnim meczu Stoch (właściwie, to mieli fuksa, bo grali beznadziejnie, tylko w ostatnim spotkaniu dawali radę).

Kończąc dyskusję - IMO 11 jest idealna, właściwie nie byłbym pewien tylko Salcido i Bradleya, ale to z tego powodu, że mało ich obserwowałem, a resztę widziałem wręcz non-stop. Bez odbioru.

Gunner_995 komentarzy: 655026.06.2010, 22:51

A gdzie Giovani dos Santos ?

evelred komentarzy: 369126.06.2010, 22:50

a gdzie jest Alexis Sanchez?

Topek komentarzy: 14141 newsów: 12626.06.2010, 22:41

Co żeś się uczepił Messiego, skoro Ci powiedziałem, że nie mam nic do jego obecności na tej liście? Spasuj z tym, że Vittek dostaje piłkę pod nogi, bo on dużo bardziej wywalczył swoje bramki, niż Villa dostający kilka(naście) patelni na mecz i wykorzystujący jedną. Wczoraj podanie od Fabregasa - Villa kolanem w buraki, podanie od Xavi'ego - gleba o własne nogi. Do tego masa strat i niepotrzebnych dryblingów z kilkoma zawodnikami na raz. On ma największy wpływ na drużynę? Wczoraj choćby Iniesta o wiele bardziej ciągnął grę. Villa nie jest kreatorem, więc powtarzam, że równie dobrze mógłby tu być Higuain, a jeśli chodzi o wpływ na drużynę, to znaczy stosunek możliwości do efektów, to lepiej wypada Słowacki Paweł Brożek.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.06.2010, 22:31

@Topek
Chyba jednak trochę nadinterpretujesz. Może podaj, kogo byś w takim razie widział zamiast tych zawodników, kto grał lepiej niż np. Messi i zasługuje by być tam zamiast niego lub podobnie z Villą. Bo widzisz, mi chodzi o ogół gry, o podanie, wychodzenie na pozycje, o dryblingi, o wpływ na grę drużyny, także oczywiście o bramki. Jakoś Villa jak dla mnie był najważniejszym piłkarzem Hiszpanii w ich meczach, Messi Argentyny już zupełnie, a taki np. Vittek był gościem, któremu piłka wbita na pałę w pole karne przez Stocha (czy kogoś...) spadała pod nogi. Tu jest różnica. Owszem, nie jest to plebiscyt, kto jest lepszym piłkarzem ogólnie, ale KTO LEPSZYM PIŁKARZEM BYŁ W FAZIE GRUPOWEJ.

pajdi komentarzy: 378026.06.2010, 22:26

Topek mądrze mówisz , wódki Ci polać !

Topek komentarzy: 14141 newsów: 12626.06.2010, 22:23

Przede wszystkim, ja nic nie mam do pozycji Messiego, więc już swoją teorię o anty-Barcelońskim myśleniu możesz schować do kieszeni. Właśnie o to chodzi, że napastników oceniamy po ilości bramek, szczególnie takich typowych snajperów, bo np. Forlan już jest kreatorem gry. Villa zdobywa bramki dokładnie tak samo jak Higuain, a Argentyńczyk zdobył tyle samo goli w dwóch meczach. Czemu go tu nie ma?
Twoje myślenie polega na tym, że ktoś z gorszej drużyny nie może robić więcej dla drużyny, niż zawodnik mistrza Europy, bo jest słabszy tj. gra w słabszym klubie i w słabszej reprezentacji. Powtarzam po raz kolejny, że to jedenastka turnieju, a nie plebiscyt na to, kto jest lepszym piłkarzem. Robin mógłby siedzieć trzy mecze na ławce, ale to nie znaczy, że jest słabszy od Kirma...

aguero10 komentarzy: 861226.06.2010, 22:21

za Carlos Salcido wstawiłbym COENTRãO FáBIO z portugali

laskowski19051995 komentarzy: 494526.06.2010, 22:20

Jestem ciekaw kto zgarnie tytuł mistrza strzelców w tych MŚ jak na razie to wszyscy zawodnicy idą łeb w łeb :]

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.06.2010, 22:13

Jaaa, a wy znowu nie zrozumieliście. To WY oceniacie po nazwiskach. Messi - musi okiwać 10 i trafić gola. Jeżeli nie, to gra słabo! Villa - to samo. A jakiś Vittek trafi 3x do pustej i jest od razu lepszym graczem niż Villa, który prócz goli (O WIELE ŁADNIEJSZYCH GOLI) robi o wiele więcej niż wasz Słowak... no tak. Albo ten Messi - przez połowę meczu to on ma piłkę, w każdej akcji rozgrywa, drybluje... albo ta akcja: mija kilku przeciwników i trafia w słupek po czym jakiś Higuain dobija... ale nie, Messi nie zasługuje na top 11. Wybierzmy jakiegoś kelnera, bo nie jest z Barcy. Rozumiem was, ja też nie cierpię Barceloy (serio!), ale bądźmy trochę rozważni, panowie... To może zamiast Messiego Kamil Kopunek? Gdyby nie on to Słowacja pewnie by nie pokonała niezwykle potężnej drużyny Włochów! No i on gola trafił, a Messi nie.

Topek komentarzy: 14141 newsów: 12626.06.2010, 22:06

Lukb1e, co mam ogarnąć? Twoje żałosne podjazdy typu "chłopczyk", czy "typ"? Spasuje. Za stwierdzenie oczywistości masz kamień. Gratuluję.

Topek komentarzy: 14141 newsów: 12626.06.2010, 22:03

howareyou, wybitnie pokazałeś, jak oceniasz po nazwiskach. Vittek z dużo mniejszej ilości akcji zdobył 3 bramki, a Villa z Hiszpanią, która siedzi cały czas przy piłce blisko pola karnego wsadził tyle samo, mając okazje na przynajmniej 4x więcej. A kreuje on grę tak samo, jak i Higuain, czyli prawie wcale. Oceniamy po występach na mistrzostwach, a nie "ten to jak Paweł Brożek, a Villa gra w Hiszpanii, więc musi grać zajefajno".

Lukb1e komentarzy: 20626.06.2010, 22:03

@Topek

Typje, ogarnij. Przed przejściem do Barcy na pewno by spudłował? Nie wiem, wiem tylko, że wczoraj trafił. To, że jest piłkarzem Barcelony to druga sprawa.

Barney komentarzy: 2185826.06.2010, 21:48

Mi ta jedenastka pasuje, Messi może nie strzelił gola ale był świetny. Przecież niektóre bramki to dobitki strzałów Lessiego z bardzo bliskiej odległości. Ja rozumiem, że można go nie lubić bo gra w Barcy, ale trzeba być obiektywnym.

pajdi komentarzy: 378026.06.2010, 21:28

howareyou -- piszesz tak jak byś oceniał piłkarzy ogólnie, a to jest ocena za mecze grupowe. Jeśli nie znasz Vittka to widać Bundesliga i liga francuska Ci obca jest. Strzelił 3 bramki i prowadzi grę Słowacji tak jak Messi według Ciebie Argentyny. Co do Villi zgadzam się, że jest zasłużenie gronie najlepszych, Messi swoją grą w 3 meczach nie pokazał nic wielkiego prócz paru akcji. A zerowy dorobek bramkowy i jedna asysta jak na najlepszego piłkarza świata to nie jest powalający wynik.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.06.2010, 21:28

A gdzie Cesc?!?!

fabregas444 komentarzy: 169626.06.2010, 21:26

a gdzie Iniesta?

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 726.06.2010, 20:57

Ogólnie nie zgadzam się z @Luk1be, bo jak czytam jego komentarze, to pisze jak jakiś fanatyk Barcelony, ale tym razem ma rację. Messi i Villa zasługują na tę jedenastkę. Bez nich ich reprezentacje ssałyby, tak. Ssałyby i to bardzo. Argentyna bez Messiego nie istnieje, a Hiszpania - nawet z Villą - wyszła z bardzo słabej grupy rzutem na taśmę, w dodatku z wielką pomocą sędziego (czerwony kartonik dla Estrady - WTF?). Ci obydwaj panowie to niezwykle ważne punkty swoich reprezentacji i w pełni zasługują na te miejsca. Porównywanie jakiegoś Vittka (i znowu WTF? Kto to jest? Paweł Brożek, czy jakoś tak, gra podobnie...) z Villą jest nie na miejscu. A Messi, jak to Messi, biegnie z piłką na pałę, mija kilku zawodników i strzela lub podaje. Wychodzi mu to jak zwykle dość dobrze, więc - podobnie jak Villa - na swoje miejsce zapracował. Jednego jestem pewien - Leo nie będzie w jedenastce całego Mundialu, bo jego Argentyna odpadnie najprawdopodobniej już z Meksykiem. Adios!

ELViS95 komentarzy: 70826.06.2010, 20:48

jak dla mnie to messi NIGDY nie bedzie dorównywał geniuszowi Ronaldinho i Henry'ego... jego jedyne atuty to szybkość i celność uderzenia, mnie to osobiście nie zachwyca, bo nie moge cieszyć sie finezją ruchów, trickami jakie umiał Ronaldinho, to był jedyny dobry piłkarz tej całej farsy... no i może jeszcze Rivaldo i tyle

El_Goldo komentarzy: 2026.06.2010, 20:30

Trochę dziwna ta 11..

piach komentarzy: 7826.06.2010, 19:46

No przeciez Messi nie zasłużył!!!!!!!! Za to, że mówi iż chce naszego Cesca powinni odebrać mu wszystkie nagrody indywidualne. Tak samo Villi tytuł króla strzelców Euro, bo rozmawia z Fabregasem na treningach i na pewno przekonuje go by odszedł.
Oj dzieci, dzieci.

ArsenalTheBest komentarzy: 102626.06.2010, 19:41

Messi az tak niezachwycil ale moze z powodu malego zgrania zespolu Argentyny:)

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36226.06.2010, 19:35

Szkoda mi tylko, że nie na tej liście nie ma ani jednego zawodnika z Arsenalu. Reszta może być.

wronka25 komentarzy: 224526.06.2010, 19:28

brakuje schaneza z chile

pajdi komentarzy: 378026.06.2010, 19:15

Za nazwisko jak już napisałem : )

Topek komentarzy: 14141 newsów: 12626.06.2010, 19:14

Lukb1e, po pierwsze nie napisałem nic o trudności tego strzału, ale oczywiście Twój geniusz musiał obalić tezę o pustej bramce, opisując to, ze była ona... uwaga, uwaga... pusta. Poza tym, wiem, że nie jeden by nie trafił. Tylko Mesiasz i Villa, ale oczywiście teraz, bo przed przyjściem do Barcy, to na pewno by spudłował.

Kondzior12 komentarzy: 490026.06.2010, 19:10

Messi nic wielkiego nie pokazuje na MŚ tak więc nie wiem czemu tutaj on jest.

Lukb1e komentarzy: 20626.06.2010, 19:09

Messi naciągany? Pokażcie chociaż jedną akcję bramkową do cholery, która nie przeszła przez Messiego. Przy każdej bramce to Leo swoim podaniem otwierał kolegom drogę do bramki. Poza tym świetnie drybluje i rozgrywa piłkę - śmiem twierdzić, że bez niego nie byłoby tak pięknie jak jest teraz.

Poza strzałem na pustą bramkę? Chłopczyku strzelić z takiej odległości z pierwszej piłki z tak ostrego konta do pustej bramki nie jest tak łatwo. Nie jeden by nie trafił, począwszy od Van Persiego.

Pod uwagę brano nazwisko? Hm. Nazwisko to brano pod uwagę przy wyborze najlepszego piłkarza świata zeszłego roku - bo do tej pory nie wiem za co Ronaldo zajął drugie miejsce?

Topek komentarzy: 14141 newsów: 12626.06.2010, 19:03

z Hondrasem* i przyjęciu*

Topek komentarzy: 14141 newsów: 12626.06.2010, 18:58

Villa naciągany. Duże umiejętności to pokazał tylko przy pierwszej bramce dla Hondurasu, a ogólnie marnował sytuacje na potęgę. Niewykorzystany karny z Hondurasem, a wczoraj poza strzałem na pustą nie potrafił piłki przyjąć i był bardziej drewniany w przyjąciu niż Bendtner, ale oczywiście komentatorzy spuszczali się nim jeszcze piłka do niego doszła. Vittek był o wiele bardziej skuteczny, ale trzeba dać kogoś z Hiszpanii.

Joker_224 komentarzy: 539926.06.2010, 18:46

on*
to nie było zamierzone

rol18 komentarzy: 192926.06.2010, 18:44

nie ma nikogo z arsenalu :(

Joker_224 komentarzy: 539926.06.2010, 18:39

Messi piep**ył całą grę Arygentyny, więc nie wiem co ona tam robi.

ELViS95 komentarzy: 70826.06.2010, 18:32

ja też tak uważam, że messi nie zsłużenie w tej 11, bo dla mnie nie gra jakoś rewelacyjnie, szybkość i uderzenia po słupkach i poprzeczkach na pewno nie zrobia z niego najlepszego gracza mistrzostw... obecnie to ronaldo gra lepiej niz on, no ale w końcu musieli dać najlepszego piłkarza na świecie, który myśli ze okiwa cały świat...

waldek_89 komentarzy: 573526.06.2010, 18:18

no ciekawa 11;D dawać ich do Arsenalu!!;D

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady