Nasri: Nie wiem czy podpiszę nowy kontrakt

Nasri: Nie wiem czy podpiszę nowy kontrakt 05.06.2011, 14:43, 225 komentarzy

Samir Nasri podał w wątpliwość to czy zdecyduje się przedłużyć kontrakt z Arsenalem. Arsene Wenger przyznał ostatnio, że negocjacje w tej sprawie utknęły w martwym punkcie.

Przypomnijmy, że Nasriego obowiązuje jeszcze tylko roczny kontrakt. Jeśli umowa nie zostałaby przedłużona to za rok skrzydłowy mógłby odejść za darmo, jak miało to miejsce z Mathieu Flaminim. Jeśli doszłoby do takiego scenariusza niemal pewnym jest, że zawodnik zostanie sprzedany już teraz.

Sam zawodnik nie odniósł się do tego w jednoznaczny sposób. Zapewnił, że powróci do rozmów po towarzyskich spotkaniach z Ukrainą i Polską, z których to ostatnie odbędzie się w czwartek.

- Nie wiem, czy podpiszę nowy kontrakt - powiedział Nasri dla TF1 Telefoot. - W każdym razie, rozmowy są w toku. Na razie o tym nie myślę. Powrócimy do rozmów po meczu z Polską.

Cała ta sprawa nabrała tempa po wypowiedzi Patrice'a Evry, który zaapelował do 23-latka by ten przeniósł się na Old Trafford. We francuskim radiu szybko doczekał się riposty od Arsene'a Wengera, który stwierdził, że do United swojego zawodnika nie sprzeda. Oto co w tej sprawi powiedział były zawodnik Marsylii.

- Powinniśmy sprawdzić, czy zainteresowanie Manchesteru United jest prawdziwe i czy są jakieś konkrety.

KontraktyManchester UnitedSamir Nasri autor: źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
scKanonier94sc komentarzy: 318905.06.2011, 15:49

Ja tam obstawiam nasza wygrana
A co do Nasriego taka tygodniowke ma J. Cole ktory wogole nie gral praktycznie w Liverpoolu a Nasri jest u nas czolowa postacia w kwiecie kariery i on mu nie chce dac pare tysiecy wiecej?

ste100 komentarzy: 331805.06.2011, 15:48

@Piootrus
Z drugiej zaś strony Arsenal pod względem finansowym wygląda bardzo dobrze - i gdy za 3 lata wejdzie ta nowa zasada odnośnie transferów, to my będziemy mogli zatrzymać nasz skład i jeszcze go wzmocnić - a takie ManC będzie musiało sprzedać pół składu i nie będzie mogło dokonać żadnych transferów, bo dali swoim zawodnikom zbyt duże tygodniówki.
Kiedyś bym się z Tobą zgodził odnośnie tych tygodniówek ale teraz, kiedy już wiemy o tych nowych regułach, trzeba trzymać się pewnych zasad. Dzisiaj czytałem wywiad z Mourinho że kupuje samych młodych zawodników, za nieduże pieniądze, bardzo perspektywicznych - a ten na to odpowiedział że gdy za 3 lata wejdą nowe reguły to on z tych młodych perspektywicznych i do tego niedrogich w utrzymaniu zrobi skład Realu na lata, uzupełniając go od czasu do czasu 1, max. 2 transferami. To jest polityka na lata - kupuje młodych, ale kiedy trzeba sprowadza też gwiazdy. U nas brakuje właśnie tego drugiego elementu...

ncba komentarzy: 55505.06.2011, 15:47

@mmcki

Nasri wielkim piłkarzem? póki co zagrał na bardzo wysokim poziomie pół roku. Pogadamy jak będzie tak grał przez co najmniej 2 sezony.
Każdy z nich chce trofea, ale niech najpierw spojrzy na siebie i na swój stosunek do gry, czy włożył absolutnie wszystko żeby przyczynić się do końcowego sukcesu.

kreacher8 komentarzy: 13705.06.2011, 15:46

Dokładnie nie bądzcie źli na Nasriego - on chce zostać, tu nie chodzi o zarobek, a jak już to pewnie kwestia 10 tys, maks 20 tysiecy tygodniowo. Dla takiej marki jak Arsenal to grosze, a jednak...NASRI CZEKA NA TRANSFERY. Jak zobaczy, że odejdzie Fabregas a przyjdzie na jego miesjce Parker czy Adam to sam obierze kierunek Manchester i kupi sobie bilet. Pewnie nie chce żadnych Interow, Milanów bo widzi że Seria A jest słaba. W Barcy i Realu go nie potrzebują. United ? Chelsea ? tak myśle, że on wlasnie może to wybrać, zostanie w ulubionej lidze i będzie wygrywal trofea. A kase dostanie pewnie troszeczke wieksza...

mmcki komentarzy: 10405.06.2011, 15:43

@ncba, ale wdzięczność to nie jest najlepsza droga przywiązania zawodnika do klubu. Trochę wyolbrzymię, ale taką drogą rozumowania, Nasri nie powinien odchodzić nigdy z Marsylii, bo to ona go wyszkoliła i wypromowała, dzięki czemu zauważyli go scouci Arsenalu. Ale odszedł z Marsylii, żeby w Arsenalu stać się wielkim zawodnikiem. Teraz na tej samej zasadzie chce odejść z Londynu, żeby gdzie indziej zacząć w końcu coś wygrywać.

AlanMr komentarzy: 56205.06.2011, 15:42

To jest kuźwa gośc jeszcze 2 miesiące temu mówił że chce zostac i myśli że wszystko będzie dobrze a do rozmów wrócimy w wakacje tym czasem teraz ma jakieś wątpliwości

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1505.06.2011, 15:41

Tylko u nas są tak śmieszne zarobki. Bądźmy szczerzy - czasy się zmieniły. Tygodniówki rzędu 120-140 tysięcy są na porządku dziennym. Nasri nie podał jakiejś sumy z kosmosu. Pewnie spór toczy się o 10-20 tysięcy, ale skąpiec Wenger nie ustąpi. Ilu to już piłkarzy straciliśmy przez pieniądze. Skoro nikt tu nie robi transferów, to chociaż tygodniówki powinny sprawiać, że zawodnicy nie chcą odchodzić, tym bardziej, że coś musi trzymać ich w klubie, gdy gablota z trofeami świeci pustkom od dobrych kilku lat. Nie wyobrażam sobie, żeby Samir nie przedłużył kontraktu.

AlanMr komentarzy: 56205.06.2011, 15:40

myśle że polska zremisuje 1:1

rege komentarzy: 96005.06.2011, 15:39

0:0 obstawiam po lichym meczu:D

ste100 komentarzy: 331805.06.2011, 15:39

A ja się prawdę mówiąc Nasriemu nie dziwię. Ostatnie kilka miesięcy to jedna wielka tragedia, przegrywanie wszystkiego z wszystkimi - nieważne czy to z Barceloną czy ze Stoke; widać że Boss kompletnie sobie z tym nie radzi i nie wie jak temu przeciwdziałać więc obiecuje transfery, ale z tych obietnic jak narazie nic nie wynika. Fabs prawdopodobnie odejdzie i jeśli na jego miejsce nie przyjdzie jakieś zajebiste nazwisko to będzie z nami krucho, bo wszyscy wiemy jak gramy bez jakby nie było naszego kapitana...
Nasri dobrze wie, że że jeśli nie będzie transferów to nie będzie trofeów - więc po co ma podpisywać kontrakt na 4-5 lat ? Dla kasy ?? Taką samą kasę dostanie u mułów, tylko że tam przy okazji też coś wygra...
Proste Boss - chcesz go zatrzymać to pokaż mu że będzie miał z kim grać - bo jak pozostanie mu grać z takimi batmanami jak Rosicky, Diaby czy Arshavin to po prostu ucieknie...

scKanonier94sc komentarzy: 318905.06.2011, 15:38

Jak myslicie ile bedzie dzisiaj Polska z Argentyna?

ncba komentarzy: 55505.06.2011, 15:36

Każdy z nich chce transferów klasowych piłkarzy, a już sami zapomnieli jak sami przychodzili do tego klubu to byli co najwyżej dobrze zapowiadającymi się piłkarzami, którzy dzięki Wengerowi i jego wierze w ich możliwości są uznawani teraz za jednych z najlepszych piłkarzy na świecię. Jak to łatwo zapomnieć co się komu zawdzięcza gdy w grę wchodzą pieniądze.

rege komentarzy: 96005.06.2011, 15:36

Coś mi się wydaje, że Wenger nie potrafi uświadomić tym piłkarzom, że gra w Arsenalu to przywilej i gra dla wielkiego klubu. A oni tylko teraz myślą jaki tu skrót wybrać do trofeów.

szym254 komentarzy: 255605.06.2011, 15:36

Nasri, Nasri.... straciłem do ciebie sympatię ;/

kreacher8 komentarzy: 13705.06.2011, 15:35

Bądź co bądź, sAF i ogołem United jest szanowane, bo potrafią wygrywać z niewiele większym nakładaem pieniedzy niż Arsenal. I za przeproszeniem, gówno prawda, że Weneger jest mistrzem w szkoleniu i tych sprawach. Może pisze troche PROUnited ale nie o to Mi chodzi. Chodzi o to, że możemy wkońcu kupić 3 graczy po 30 mln, a nie 5 po 5. Nie wiem czym chce Wenger imponować i komu, bo chyba tylko własnie Fergusonowi. Myślał, ze wprowadzi więcej graczy niz sAF nie umiał zdobyć tyle razy ligi co Ferguson, to skupil się na szkoleniu młodierzy żeby potem gadalli no Arsenal nie wygrywa, ale nie wydaje, oni musza dorosnąć. CH*JA muszą. Dorośli już dawno. I co ? I chcą odejść...

mmcki komentarzy: 10405.06.2011, 15:35

Dokończę jeszcze poprzedni post - kibice United największe pretensje do Teveza mają nawet nie za to, że odszedł do rywala zza miedzy, ale o to, w jakim tonie wypowiadał się o Fergusonie i niektórych swoich byłych kolegach, a także o to, że od razu zaczął deklarować swoją ogromną miłość do City (która się zresztą dość szybko skończyła, bo pół roku później już chciał odchodzić ^^).

damian199656 komentarzy: 762605.06.2011, 15:34

Zaczynam mieć poważne w wątpliwości czy zostanie. Daje 40 % że zostanie

AlanMr komentarzy: 56205.06.2011, 15:33

Przejdzie......,bo nie wierze że po takiej wypowiedzi podpisze z nami kontrakt,ale trudno żaden zawodnik nie jest ważniejszy od klubu,niech zrobi to co uważa za słuszne nie potrzebujemy gracza który nie myśli o grze tylko o transferach

mmcki komentarzy: 10405.06.2011, 15:32

@KubasFCB,

nie powiedziałbym, że Tevez został potraktowany jak śmieć. Ferguson nie chciał go wykupić z jednego prostego powodu - w tym ostatnim jego sezonie na OT Argentyńczyk dość często zaczął siadać na ławie, zabrakło dla niego miejsca w podstawowym składzie na finał LM i coraz bardziej na to narzekał publicznie. Coraz głośniej było też słychać głosy, że psuje się przez to atmosfera w szatni, a wiadomo, jakie ma SAF do tego podejście. Jak się komuś jego pozycja w klubie nie podoba, to do widzenia.

concrete13 komentarzy: 869805.06.2011, 15:32

a ja nie wiem ... czy nawet jeśli podpisze ten kontrakt na swoich warunkach to czy kibice dalej będą Jego tak ładnie oklaskiwać za ten Jego upór...

AlanMr komentarzy: 56205.06.2011, 15:31

kreacher8 zgadzam sie z tobą

David92 komentarzy: 640005.06.2011, 15:30

Wszędzie tylko nie do manu...

AlanMr komentarzy: 56205.06.2011, 15:29

radzio_TRN masz racje

kreacher8 komentarzy: 13705.06.2011, 15:29

mmcki i damcioo
Zgadzam się z wami, z mmckim pod tym wzgledem, ze w United stosują duża rotację, ale też przypomnij sobie, że jeśli ktoś odchodzil z United to nie dla prestiżu czy kasy (poza oczywiście Ronaldo, który rzekomo byl kibicem Madrytu, a nie imprez w Espanii) Keane, Stam, RvN, Beckham oni wylecieli, nie chcieli odejsc. Wszystko przez kłótnie ich z Fergusonem...u nas Vieira zapragnoł wygrać LM, dobrze , że pojechaliśmy ich jak tam Patrick grał. Henry odszedł, a właściowie to spierd**ił z Arsenalu, dla sukcesów czy własnie prestiżu, by móc grać w Dumie Hollywoodu. TO JEST TA RÓŻNICA ;] Arsenal nie jest szanowany, nawet przez swoich piłkarzy...

AlanMr komentarzy: 56205.06.2011, 15:28

O to ładnie się robi Nasri do United chyba pójdzie

damcioo komentarzy: 58505.06.2011, 15:27

Wenger nie rob bezsensownych transferow prosze cie zrob jeden nawetz a te 50 mln kup tego aguero albo benzeme albo kogos kto da im charakteru i walki przez cale 90 Min .Amen

KubasFCB komentarzy: 30905.06.2011, 15:26

@Marex

Ferguson zimą puścił Rooney'a - nie wiem czy do City, czy gdzieś indziej, ale odejść mu pozwolił, udzielił na ten temat nawet obszernego wywiadu dla MU TV, w którym argumentował swoją decyzję przekonaniem, że żaden piłkarz nie jest ponad klubem i na siłę trzymać go nie można, a ot tak spełnienie oczekiwań Wayne'a, jeśli chodzi o wzmocnienie składu nie jest możliwe. Było to bardzo mądre posunięcie ze strony sir Alexa, z dnia na dzień napastnik Czerwonych Diabłów stracił niemal całe poparcie kibiców, wytworzyła się niesamowita na nim presja, i szybko się ugiął podpisując nowy kontrakt. Szybko się przekonał, że czego go to samo, co Teveza (wg mnie jednak niesprawiedliwe osądzanego, bo prawdą jest, że Argentyńczyk został potraktowany jak śmieć).

damcioo komentarzy: 58505.06.2011, 15:26

kur.wa kupic aguero persiego cofnac i mamy sklad

damcioo komentarzy: 58505.06.2011, 15:24

Nasri by gral nawet za te 80 tysiecy tygodniowy ale chce pewnosci ze wenger kupi dobrych odswiadczonych pilkarzy

mmcki komentarzy: 10405.06.2011, 15:24

@Kek, ale Nasri w tym sezonie dość często grywał jednak na skrzydle, tak jak Nani, więc jakieś podstawy do takich porównań są. Oczywiście mówienie o różnicy dwóch klas jest zdecydowanie na wyrost, ale nie podlega wątpliwości, że większy miało United pożytek z Naniego, niż Arsenal z Nasriego w tym sezonie. Nie wiemy jednak jak grałby Nani w Arsenalu, a Nasri w United (tego się może wkrótce dowiemy :P).

@kreacher8, bo w United to wygląda tak, że nawet jak zawodnik często siada na ławce, to i tak czuje się potrzebny drużynie, a na koniec odbiera medale za zwycięstwa w różnych rozgrywkach. Nani i Berbatov faktycznie mogli się czuć trochę sfrustrowani końcówką sezonu, gdy częściej obserwowali kolegów z trybun, co nie zmienia jednak faktu, że są jednymi z bohaterów tego sezonu. W końcu to najlepszy strzelec i najlepszy asystent w Premier League...

Jakby Nasri z Arsenalem coś w tym sezonie wygrał, to raczej wątpię, by chciał odchodzić. Ale widocznie już nawet sami piłkarze nie widzą światełka w tunelu...

trumi komentarzy: 114605.06.2011, 15:24

Wielka gwiazda. Łaske nam zrobi że zostanie. Jak chce odejść to do widzenia. Nie ma ludzi niezastąpionych.

kreacher8 komentarzy: 13705.06.2011, 15:23

SZKODa Mi tych piłkarzy w sensie, że nie im współczuje, tylko wiesz...no że są żałosni. Nasri pojdzie do United, Fabrgas do Barcy i w przyszłym sezonie Arsenal będzie się bił z Liverpoolem i Evertonem o miejsca od 5 -7 . O ile Fabregas odleci szybciej niż myślimy do Barcelony, jest to zależne od kwoty jaką Duma Hollywodu da za Cesca. Nasri zostanie, jak bedą transfery, jak nie to pojdzie tam, gdzie coś wygra...

radzio_TRN komentarzy: 2724 newsów: 1305.06.2011, 15:22

Swoją drogą już mnie zaczynają wku.rwiać te francuskie pieski.

Xdkarol komentarzy: 98805.06.2011, 15:20

Boże! Aby tego by brakowało... Boss zrób coś!

David92 komentarzy: 640005.06.2011, 15:20

Wenger powinien na głowie stanąć żeby podpisał ten kontrakt... przecież to jeden z naszych najlepszych zawodników, jak odejdzie to stracę resztki wiary w Wengera -.-

Wazza komentarzy: 20405.06.2011, 15:19

A tak szczerze to nie wierzze w zaden transfer Nasriego na OT..DZisiaj tyle plot ze ja..1.Nani do Realu potem Young,Sanchez i Sneijder do MU i teraz jeszcze niby Nasri haha..Sezon ogorkowy czas zaczac!!!!!!!!

damcioo komentarzy: 58505.06.2011, 15:18

Ja mam pomysł Nasri za Van der Varta to by się oplacało bo z Van persim to mieszanka wybuchowa

radzio_TRN komentarzy: 2724 newsów: 1305.06.2011, 15:16

A mi szkoda kibiców, bo znów musimy obserwować cały ten cyrk i obawiać się o dalszą przyszłość. Zamiast się wzmacniać, co okienko żyjemy w niepewności czy nie odejdą największe gwiazdy. Jakby mało było nam przygód z Cesciem, to teraz jeszcze Nasri..

cesc723 komentarzy: 47605.06.2011, 15:11

No tego chciałem dowieść, najlepszym sposobem na pokazanie tego, zamiast tłumaczyć komuś taki tok myślenia, było pokazanie statystyk, gdzie nawet jeżeli Nani góruje to żeby był zawodnikiem o dwie klasy lepszym, w punktacji kanadyjskiej musi mieć powiedzmy, 30 punktów więcej.

kreacher8 komentarzy: 13705.06.2011, 15:09

Nasri chyba może odejść w granicach do 10 mln. Jest tam jakieś prawo, bossmana chyba. Jeżeli Ferguson i United wyłążą 20-25 to będzie trzeba go sprzedać, bo nikt tyle nie da. (Mowie o sytuacji gdyby nie podpisał kontraktu i chcial pójść do United) Jak to się dzieje, że w Arsenalu najlepsi gracze chcą odchodzić, a w United Berbatov i Nani jak siedzą na ławie, to jeszcze się cieszą, że są częścia Manchesteru. SZKODA Mi obecnych graczy Arsenalu, niektórych.

cesc723 komentarzy: 47605.06.2011, 15:09

Pomijając fakt, że trzy czwarte podaje inne statystyki, ponawiam:

Tak czy siak kpiną jest mówienie, że Nani bije Nasriego o dwie klasy, litości.

Kek komentarzy: 32305.06.2011, 15:09

Na pewno nie o dwie klasy, do tego oni graja na innych pozycjach. Samo porownywanie srodkowego pomocnika do skrzydlowego jest glupota, to inny typ gracza, inne zadania na boisku :P Jednak patrzac ogolnie sa na podobnym poziomie, moze z lekkim wskazaniem na Portgulaczyka.

Kek komentarzy: 32305.06.2011, 15:08

Sama Premier League - .premierleague.com/page/Statistics

Nasri - 1 asysta
Nani - 17 asysty

Nani - 10 bramek
Nasri - 10 bramek

cesc723 komentarzy: 47605.06.2011, 15:07

Dlatego też chciałem dogrzebać się do bardziej wymiernych statystyk, niż gole/podania, jak % celnych podań, dośrodkowań, udanych dryblingów i tak dalej, i tak dalej. Tak czy siak kpiną jest mówienie, że Nani bije Nasriego o dwie klasy, litości.

Wazza komentarzy: 20405.06.2011, 15:07

Nani 18 asyst i 9 bramek
Nasri 1 asysta i 10 bramek..

Stasytyki z Premier League.com

Dziekuje i pozdrawiam..

amadeo komentarzy: 514905.06.2011, 15:06

Kurcze, co to ma być ? Nie ma u nas kasy na podwyżkę dla Samira ? Po raz kolejny robi się u nas cyrk - zamiast się wzmacniać, sprzedajemy piłkarzy...

kreacher8 komentarzy: 13705.06.2011, 15:06

cesc723

W całym sezonie we wszystkich rozgrywakch

Nasri 53 występy, 15 goli i 7 asyst.

Nani 49 występów, 10 goli i 20 asyst ;]

Inny typ pilkarza w ogóle, Manchester gra inaczej niż Arsenal, Nasri jest pomocikiem ofensywnym, przystosowanm do ataku, Nani ma pociągnąć grę i dośrodkować/podać ;]

Arsenal1994 komentarzy: 749705.06.2011, 15:06

" Powinniśmy sprawdzić, czy zainteresowanie Manchesteru United jest prawdziwe i czy są jakieś konkrety. "

Co?! Jeszcze niedawno nawet nie się nie przejmowałem tym, że są jakieś problemy z kontraktem, bo myślałem, że to się szybko rozwiąże, a tu popatrz popatrz... Ledwo Samirek 2 sezony u nas posiedział i już mu niedobrze?

Kek komentarzy: 32305.06.2011, 15:05

Nani - 17 ASYST
Nasri - 4 ASYSTY

http://www.angielskapilka.com/

malyglod komentarzy: 649105.06.2011, 15:04

Na tym polegają negocjacje. Jestem pewien że zostanie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com