Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal

Nie dać się przechytrzyć lisom: Leicester vs Arsenal 14.02.2025, 15:05, Trempa 1986 komentarzy

Jutrzejsze starcie na King Power Stadium rozpocznie sobotnie zmagania w ramach 25. kolejki Premier League. Arsenal wraca do rywalizacji na boisku po dziesięciu dniach przerwy, by powalczyć o punkty ze znajdującym się w kiepskiej formie Leicesterem City.

Naprzeciwko siebie staną drużyny walczące o zgoła odmienne cele. Gospodarze biją się o utrzymanie w najwyższej klasie rozgrywkowej, zajmując obecnie 18. miejsce w tabeli i tracąc 2 punkty do ostatniego bezpiecznego miejsca gwarantującego pozostanie w Premier League na przyszły rok. Goście z kolei mierzą w dogonienie Liverpoolu, który na 14 kolejek do końca sezonu ma 7 punktów przewagi nad Kanonierami.

Tegoroczny beniaminek od początku rozgrywek nie potrafił wejść na poziom gwarantujący spokój w kontekście możliwej degradacji. Wyniki poniżej oczekiwań poskutkowały zmianą na stanowisku trenera – końcem listopada stery przejął Ruud van Nistelrooy. Holender, obejmujący zespół chwilę po rozstaniu z Manchesterem United, natychmiast wlał nadzieję w serca kibiców. Pokonanie West Hamu w swoim pierwszym meczu oraz późniejszy remis z Brighton pozwalały optymistycznie patrzeć w przyszłość. Jednak nowa miotła szybko straciła swój blask i kolejne 11 spotkań to aż 9 porażek oraz 2 zwycięstwa.

A Arsenal? Sytuację londyńskiego klubu w tym sezonie przeanalizowano już na wszystkie możliwe sposoby. Najświeższy temat to dramatyczna sytuacja kadrowa w formacji ofensywnej. Na trzy pozycje zostało trzech zawodników, wśród których jest 17-latek oraz niespełniający dotychczas oczekiwań Sterling. Dla tego drugiego najbliższe miesiące będą idealną okazją na udowodnienie swojej przydatności w klubie. Przed Mikelem Artetą nie lada wyzwanie. Ma on za zadanie ustawić zespół w taki sposób, aby gra w ataku przynosiła wymierne efekty, dbając jednocześnie o odpowiednie zarządzanie siłami dostępnych graczy.

Jak przedstawia się sytuacja kadrowa obu zespołów? Ruud van Nistelrooy nie będzie mógł skorzystać z Fatawu, Opoku, Pereiry i Souttara. Vardy, Vestergaard i Kristiansen, którzy opuścili pucharowe starcie z Manchesterem United, wrócili do treningów i będą brani pod uwagę przy ustalaniu składu.

W ekipie Kanonierów w ostatnich dniach pod opiekę lekarzy trafiło dwóch kolejnych atakujących: Martinelli i Havertz dołączyli do Jesusa i Saki. W przestrzeni medialnej pojawiła się informacja o nawrocie kontuzji tego ostatniego i większej niż przewidywano pauzie, jednak na konferencji przedmeczowej trener kategorycznie zaprzeczył tym informacjom. Poza wspomnianym kwartetem długoterminową kontuzję leczy Tomiyasu, a ostatnie doniesienia sugerują o możliwej konieczności kolejnej operacji kolana Japończyka. Dobrą wiadomością jest powrót do zdrowia White’a, który powinien być stopniowo włączany do gry.

Wrześniowy mecz w Londynie zafundował kibicom sporą dawkę emocji. Zdecydowany faworyt, jakim był Arsenal, schodził do szatni z komfortowym, dwubramkowym prowadzeniem. Po przerwie Lisy za sprawą Justina odrobiły straty i dopiero w doliczonym czasie gry Arsenal wyrwał 3 punkty. Kibice z niecierpliwością czekają na jutrzejsze spotkanie - każdy chce zobaczyć, na jaki wariant postawi Arteta oraz jak z założeń wywiążą się piłkarze. Na pojedynek z pewnością czeka również Jamie Vardy, dla którego Arsenal jest ulubionym przeciwnikiem w Premier League. Żadnej drużynie nie strzelił on tyle bramek, co właśnie Kanonierom. Anglik aż 11 razy wpakował piłkę do bramki klubu z północnego Londynu.

Rozgrywki: Premier League
Miejsce: King Power Stadium, Leicester
Data: 15 lutego (sobota), godzina 13:30 czasu polskiego
Sędzia: Sam Barrot
Transmisja: Viaplay, CANAL+ Sport

Leicester CityPremier LeagueZapowiedź autor: Trempa źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Womanizer komentarzy: 1022219.02.2025, 10:48

Patrząc na pecha w tym sezonie. To wylosujemy jeszcze Juventus a nie Feyenoord. Uleciało ciśnienie z chęci oglądania tej LM. Bo każdy wie że gramy w ataku na 30% umiejętności i mozliwości

sickstick komentarzy: 322119.02.2025, 10:40

@Adi17 napisał: "Panowie tak z innej beczki - miał ktoś problem z "łokciem tenisisty"?
Objawy które mam na to wskazują. Jakieś porady?"

ograniczyć masturbację

coooyg11 komentarzy: 405719.02.2025, 10:36

@Mastec30: tylko tu jest problem, wróci np we wrześniu/październiku, zagra kilka spotkań i znowu się połamię, facet ma nogi z plasteliny

timiiiii komentarzy: 228819.02.2025, 10:23

@Adi17: dobry fizjoterapeuta

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 10:19

@coooyg11 napisał: "a to nie wiedziałem, że ma opcję +1. Jedyne sensowne rozwiązanie to skorzystanie z tej opcji i odzyskanie kwoty którą za niego zapłaciliśmy, bo na niego nie można w ogóle liczyć."

No dlatego myślę, że jakby wrócił gdzieś w okresie początek sezonu do świąt (nie wiemy oczywiście jak zwykle jak długa będzie rehabilitacja bo nikt w klubie takich informacji nie daje) To pewnie coś tam pogra i albo od razu zimowe 25/26 albo skorzystamy z przedłużenia i w lecie 2026. Jakby udało się mieć jakiś okres kilkutygodni bez urazu to powinno się znaleźć chętnych dla niego. On miał zdaje sie zainteresowanie Interu i Bayernyu w poprzednim roku tylko wtedy był w formie właśnie i przedłużyliśmy kontrakt

Adi17 komentarzy: 356319.02.2025, 10:15

Panowie tak z innej beczki - miał ktoś problem z "łokciem tenisisty"?
Objawy które mam na to wskazują. Jakieś porady?

coooyg11 komentarzy: 405719.02.2025, 10:14

@Mastec30: a to nie wiedziałem, że ma opcję +1. Jedyne sensowne rozwiązanie to skorzystanie z tej opcji i odzyskanie kwoty którą za niego zapłaciliśmy, bo na niego nie można w ogóle liczyć.

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 10:09

@coooyg11 napisał: "on ma umowę do czerwca 2026 roku, wydaje mi się, że on może już nie zagrać w barwach Arsenalu..."

A do tego opcję +1 rok także myślę, ze wróci do zdrowia u nas. Coś pogra żeby jako tako się odbudować i przy dobrych wiatrach (czyt. nie wysypie się po raz kolejny) spróbujemy go w którymś oknie spieniężyć

Szkoda mi go bo zdrowy to jest świetny zawodnik ale za dużo tych problemów.

coooyg11 komentarzy: 405719.02.2025, 10:04

@Szogun: on ma umowę do czerwca 2026 roku, wydaje mi się, że on może już nie zagrać w barwach Arsenalu...

Kolana nie leczy się w kilka tygodni, a coś mu się tam babrze

Szogun komentarzy: 30702 newsów: 319.02.2025, 10:00

Tomayasu po kolejnej operacji kolana.Po takim obciążeniu w tym sezonie to mogło się stać.Niech wraca do zdrowia i może uda się odzyskać chociaż część kasy

Garfield_pl komentarzy: 3538419.02.2025, 09:54

Gabriel Magalhães on his development at Arsenal: "I think I’m a very, very different player now! I feel like I’ve improved a lot, because the coaches and the other players here have helped me every single day. It’s been unbelievable and I think a lot of things in my life have changed. Now I play every single game and I’m so happy to be part of this club and the Arsenal family."

"I think I’ve changed how I defend now, how I love to defend. I don’t know if you can just pick one thing that’s changed, but I think I have improved in different ways since I joined Arsenal." [@Arsenal, @biel_m04]

Garfield_pl komentarzy: 3538419.02.2025, 09:53

Gabriel Magalhães: "I play against some strikers now and afterwards they say: 'you are so strong now, you and Saliba are so good together' and things like that, so it’s good to hear."

"That’s what we are aiming for on the pitch, we want to keep improving and we want to win trophies." [@Arsenal, @biel_m04]

Garfield_pl komentarzy: 3538419.02.2025, 09:53

Gabriel Magalhães on turning up in the big games: "Yes it makes me comfortable, because I need to put myself in the best position and the best shape. I need to show up, to be present in those moments. If I’m playing against Haaland for example, I’m not going to be quiet because I know how good he is – no, I need to be there, put myself at an even higher level and try to win every duel." [@Arsenal, @biel_m04]

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 09:51

@Adi17 napisał: "Zgadzam się, że atak mają kosmiczny i na ten moment najlepszy w Europie, ale jednak grają tak wysoką linią obrony, która swoją drogą nie jest najlepsza, że można by to bez problemu wykorzystać. No tylko wiadomo jaka jest sytuacja w ataku przez kontuzje i brak reakcji na ten stan przez trenera i zarząd..."

No właśnie nie miałby kto obecnie u nas wykorzystać tej słabości. Jeszcze może jakby Saka wrócił. Poza tym żeby wykorzystać tą wysoką obronę to trzeba szybkich skrzydłowych świetnych na granie kontrą. A mam wrażenie że my się oduczyliśmy takich ataków i często zwalniamy do pozycyjnego. Nas styl niekoniecznie pasuje do wykorzystywania tych mankamentów w obronie Barcy. Musielibyśmy zagrać inaczej niż gramy na codzień

arsenallord komentarzy: 30918 newsów: 11719.02.2025, 09:51

Dziś wieczorem zdecydowanie AV vs LFC. Jak mają gdzieś jeszcze gubić punkty to właśnie tam

NicolasJover komentarzy: 8119.02.2025, 09:50

@Adi17 napisał: "Jedyna opcja to słabszy dzień Real, bo to tylko jeden mecz."

Im się nie zdarzają słabsze dni w takich meczach. Raczej słabszy dzień to by się nam przytrafił. A znając życie to i panu z gwizdkiem by się słabszy dzień przytrafił i nie obyło by się bez kontrowersji :)

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 09:47

@ozzy95 napisał: "Niby nie, bo każdy musi zagrać z każdym w ciągu sezonu, ale jednak jak masz w miarę łatwych rywali na początku sezonu i zbudujesz serię to jednak to działa na morale. Trochę na tym np. Liverpool poleciał na początku kampanii poza wpadką z Nottingham na Anfield."

I tak i nie. Zbudujesz sobie morale na łatwych przeciwnikach to potem będziesz miał nawarstwienie się trudnych meczów w okresie jesienno zimowym. Korzyść w jednym aspekcie jest potem wadą w drugim. Liverpool miał przy tym trochę szczęścia że Ci trudniejsi jak pisałem byli raczej w większości pod formą ale gdyby mieli grać z City będącym w formie z zeszłego sezonu w tym samym okresie co z Realem w LM to mogłoby się inaczej skończyć

Adi17 komentarzy: 356319.02.2025, 09:45

@Mastec30 napisał: "Tu bym miał wątpliwości. Nie wiem czy Barca z tego sezonu byłaby łatwiejsza do pokonania niż Real. Oni mają taki atak że mogliby z nas niezłe śmigło zrobić. To by było ogromne wyzwanie. Zwłaszcza przy naszym stanie kadry"

Zgadzam się, że atak mają kosmiczny i na ten moment najlepszy w Europie, ale jednak grają tak wysoką linią obrony, która swoją drogą nie jest najlepsza, że można by to bez problemu wykorzystać. No tylko wiadomo jaka jest sytuacja w ataku przez kontuzje i brak reakcji na ten stan przez trenera i zarząd...
W każdym razie Real to Real w lidze mistrzów, a już na pewno nie chciałbym z nimi grać w finale, bo by mentalnie zjedli Arsenal którzy w większości pierwszy raz wyszli by w takim meczu. Jedyna opcja to słabszy dzień Real, bo to tylko jeden mecz.
Zobaczymy co będzie, ale nie obraziłbym się na łatwą drogę do finału :D 1/8 jest do przejścia bez Saki, ale później będzie mega ciężko. Oby wrócił za miesiąc już w pełni sił.

ozzy95 komentarzy: 2451 newsów: 119.02.2025, 09:32

@Mastec30 napisał: "NIe ma czegoś takiego w lidze jak korzystnie wylosowany terminarz."

Niby nie, bo każdy musi zagrać z każdym w ciągu sezonu, ale jednak jak masz w miarę łatwych rywali na początku sezonu i zbudujesz serię to jednak to działa na morale. Trochę na tym np. Liverpool poleciał na początku kampanii poza wpadką z Nottingham na Anfield.

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 09:31

@NicolasJover napisał: "No jeszcze mieliśmy PSG, ale jakiś ten mecz też był bez większej historii. Fajnie by było zagrać jakiś wielki mecz"

No jeszcze żeby się to PSG jakoś postawiło to może bym poczuł jakiś vibe ale oni też się trafili całkowicie bez formy i było dość łatwe zwycięstwo.

@NicolasJover napisał: "Jednak ja bym wolał City jako przeciwnika, którego już znamy. No i wywalić pana Stay Humble z LM też by było fajnie."

Nie no w LM grać z klubami z Anglii ? Swoje City od nas oberwało w tym sezonie. Myślę, że starczy. Teraz w 1/8 trafimy na kogoś z Feyenoord/Juve/PSV więc przeciwnik taki średnio interesujący ale już 1/4 to może być grubo bo z opcji będzie Atletico/Leverkusen/Bayern i najpewniej Real. 1/2 to już wpadniemy na drugą stronę drabinki więc Barca/Liverpool. Jest potencjał na ciekawe zestawienia. Tylko sami nie możemy dać dupy

NicolasJover komentarzy: 8119.02.2025, 09:20

@Mastec30 napisał: "Rok temu poczułem vibe LM dopiero z Bayernem. W tym roku może przez chwilę z Interem"

No jeszcze mieliśmy PSG, ale jakiś ten mecz też był bez większej historii. Fajnie by było zagrać jakiś wielki mecz. Jednak ja bym wolał City jako przeciwnika, którego już znamy. No i wywalić pana Stay Humble z LM też by było fajnie.

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 09:12

@Adi17 napisał: ", ale patrząc rozsądnie wolałbym już Barcelone, bo widzę większe szansę na awans, a widowisko było by podobne albo nawet lepsze, patrząc na styl gry ekipy z Katalonii :)"

Tu bym miał wątpliwości. Nie wiem czy Barca z tego sezonu byłaby łatwiejsza do pokonania niż Real. Oni mają taki atak że mogliby z nas niezłe śmigło zrobić. To by było ogromne wyzwanie. Zwłaszcza przy naszym stanie kadry

Adi17 komentarzy: 356319.02.2025, 09:04

@Mastec30 napisał: "Ja mam właśnie odwrotnie. Od lat marzy mi się Real w LM. Wiem, że byłoby prawdopodobieństwo porażki, może nawet spore ale co to by był za mecz. Od tego jest LM żeby grać takie wielkie spotkania. Bo na razie to nas po powrocie spotykają magiczne wieczory w Sevilli albo pojedynki z potężnym Dinamem Zagrzeb. Rok temu poczułem vibe LM dopiero z Bayernem. W tym roku może przez chwilę z Interem. Taki Real to by było coś"

Tu się zgodzę z Tobą, że to by było coś taki mecz/dwu-mecz z Realem, ale patrząc rozsądnie wolałbym już Barcelone, bo widzę większe szansę na awans, a widowisko było by podobne albo nawet lepsze, patrząc na styl gry ekipy z Katalonii :)

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 09:01

@bizooon napisał: "Jak masz skład, powtarzalność i terminarz wylosowany korzystnie to masz wszystko żeby mistrza zdobyć."

NIe ma czegoś takiego w lidze jak korzystnie wylosowany terminarz. Wszystko zależy od tego w jakiej formie będzie przeciwnik w momencie meczu. Nam się traciło CP w styczniu które dawało dupy ze wszystkimi a Live, AV czy United trafiło się mocne CP w końcówce sezonu po zmianie trenera i wszystkie te mecze to porażki. A terminarz był teoretycznie prosty.

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 08:59

@Adi17 napisał: "Real to jedyny klub z którym nie chciałbym, żeby Arsenal grał w dwumeczu czy też w finale. Mimo średniego sezonu w ich wykonaniu."

Ja mam właśnie odwrotnie. Od lat marzy mi się Real w LM. Wiem, że byłoby prawdopodobieństwo porażki, może nawet spore ale co to by był za mecz. Od tego jest LM żeby grać takie wielkie spotkania. Bo na razie to nas po powrocie spotykają magiczne wieczory w Sevilli albo pojedynki z potężnym Dinamem Zagrzeb. Rok temu poczułem vibe LM dopiero z Bayernem. W tym roku może przez chwilę z Interem. Taki Real to by było coś

bizooon komentarzy: 789419.02.2025, 08:57

@Mastec30 napisał: "inne kluby też tak mają że trafiają na przeciwnika pod formą. W dodatku to zawsze trzeba umieć wykorzystać"
Jak masz skład, powtarzalność i terminarz wylosowany korzystnie to masz wszystko żeby mistrza zdobyć. W tym sezonie nie ma CIty które wygrywając ostatnie 15 meczów mogłaby wyprzedzić ich. w połowie marca będzie wiadomo czy Arsenal będzie miał szansę ich dogonić. Od dwóch kontuzji jesteśmy jedną kontuzję od katastrofy więc ciężko w to wierzyć

Adi17 komentarzy: 356319.02.2025, 08:55

@bizooon napisał: "Byłoby miło, ale panowie prawda taka że z City mamy całkiem niezły bilans ostatnio a z Realem szans nie będzie na awans trafiając na nich, także ten ..."

No właśnie. Zdecydowanie wolałbym aby City zostało, ale jakoś tego nie widzę...
Real to jedyny klub z którym nie chciałbym, żeby Arsenal grał w dwumeczu czy też w finale. Mimo średniego sezonu w ich wykonaniu.

bizooon komentarzy: 789419.02.2025, 08:54

@NicolasJover napisał: "Nie pamiętasz ręki Ode w polu karnym z Live rok temu ?"
Specjalnie tego nie gwizdnęli żeby kibice pozostałych drużyny tylko o tym w kontekscie VAR i Arsenalu mówili

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 08:49

@titi_henry napisał: "Nie no, bez przesady. Nie zapominaj, że Villa też nie jest w super formie, City również. Newcastle średnio. Śmiało mogą nawet wyciągnąć 9 pkt w tych meczach. Ja wiem, że ostatnie spotkania cieniują i są w kryzysie, ale potrafią mimo wszystko te punkty zdobywać."

No właśnie to mnie najbardziej boli o czym się mało pisze ale Liverpool gra z tymi największymi klubami w tym sezonie akurat w takim okresie kiedy te są w dołku. Nie pamiętam zeby trafiła im się chociaż jedna mocna drużyna w gazie. Real ? jeden z większych spadków formy ostatnich lat. City? to samo i w dodatku szykuje się że oba mecze z Live odbędą się kiedy City raczej cieniuje. Leverkusen w LM ? też miał wtedy kryzys. Pierwszy mecz z AV ? akurat mieli kryzys. Tottenham w 1/2 Carabao i w lidze ? potężny kryzys. Z nami też grali w momencie w którym mieliśmy zdaje się 3 porażki z rzędu i brak kilku piłkarzy z Ode na czele.

Ja wiem że to nie wina Liverpoolu i inne kluby też tak mają że trafiają na przeciwnika pod formą. W dodatku to zawsze trzeba umieć wykorzystać ale patrząc na to w jakiej formie byli nasi przeciwnicy rok temu jak graliśmy o mistrza to jest moim zdaniem przepaść.

bizooon komentarzy: 789419.02.2025, 08:48

@polishbrigadesx napisał: "Live dzisiaj traci punkty na Villa Park a City odpada z LM"
Byłoby miło, ale panowie prawda taka że z City mamy całkiem niezły bilans ostatnio a z Realem szans nie będzie na awans trafiając na nich, także ten ...

bizooon komentarzy: 789419.02.2025, 08:46

@NicolasJover napisał: "Chce coś wygrać, ale nastawiam się z góry na porażkę XD"
Welcome to my life :D

titi_henry komentarzy: 358419.02.2025, 08:43

@songoku95: Gadanie :) Ostatnio u siebie w Wolves (17 miejsce) ledwo wygrali - nie oddając nawet jednego strzału w drugiej połowie jeśli dobrze kojarzę. Wiele jeszcze może się wydarzyć.

titi_henry komentarzy: 358419.02.2025, 08:41

@Gunnerrsaurus: Nie no, bez przesady. Nie zapominaj, że Villa też nie jest w super formie, City również. Newcastle średnio. Śmiało mogą nawet wyciągnąć 9 pkt w tych meczach. Ja wiem, że ostatnie spotkania cieniują i są w kryzysie, ale potrafią mimo wszystko te punkty zdobywać.

Oczywiście chciałbym aby było tak jak piszesz ale to już raczej optymizm niż realizm :)

songoku95 komentarzy: 2357519.02.2025, 08:11

LFC pojechało na Dean Court, Goodison i wyciągnęło 4 punkty. Jeżeli wyciągną kolejne 4 punkty z najbliższych wyjazdów to naprawdę będzie bardzo ciężko aby pogubili gdzieś indziej punkty.
Marzeniem byłoby gdyby przegrali dwa najbliższe mecze, przy naszym zwycięstwie z WHU, ale jakoś czuje że piłka znowu idealnie spadnie pod nogi Salaha.

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 08:08

@pablofan napisał: "Rok temu wylew newsów o tym, jaka to Seria A nie jest zajebista i właśnie się odradza… ciekawe czy coś wspomną o tym, że nawet nie zdążyła zakwitnąć a już padła ;)"

Nie no trochę mieli powodu do optymizmu. Ostatni sezon to 1 miejsce w ligach w rankingu. 2 lata wstecz mieli Inter w finale LM, 2 drużyny w 1/2 LM, 3 w 1/4. Do tego gdzieś po drodze Roma zwycięstwo w LKE, rok później finał LE. Rok temu Fiorentina finał LKE. Atalanta zwycięstwo LE. Sporo tego i to nie 1 drużyna się wybijała. Jedna wpadka w LM nic nie przekreśla

Mastec30 komentarzy: 818219.02.2025, 08:01

@marcin04c napisał: "Nasi nie mogli napastnika ściągnąć. Tymczasem Santiago Gimenez z kolejną bramką w Milanie a kosztował tylko 32mln."

NIe no już nawet ja jęczący ciągle o napastnika nie wziąłbym Gimeneza. Fajny napastnik ale docelowo szukamy czegoś mocniejszego więc bez sensu wydawać taką kasę i potem zostaniesz z nim na stałe. W lecie nie kupilibyśmy jeszcze jednego napastnika bo trzeba pamiętać że nam zostanie na następny rok Jesus na wysokim kontrakcie

NicolasJover komentarzy: 8119.02.2025, 08:01

@Szogun napisał: "Squawka wypuściła tabele EPL uwzględniając ponad 100 błędów VAR z której wynika,że najbardziej poszkodowany zespół to Arsenal i gdyby nie błędy VAR różnica między Arsenalem i Liverpoolem stopnialaby do dwóch oczek. Taka niemiła ciekawostka."

Co ty, to nieprawda jest. Napewno złą tabelę widziałeś, to my jesteśmy VARsenal i wszyscy gwiżdżą na naszą korzyść dlatego w grze jesteśmy jeszcze. Nie pamiętasz ręki Ode w polu karnym z Live rok temu ? A w ogóle to nie możemy celebrować wygranych meczów, bo to nie zdobycie mistrzostwa.

NicolasJover komentarzy: 8119.02.2025, 07:57

@bizooon napisał: "Ja tylko się przygotowuje na to co co roku. Mikel nie umie w puchary. Jak tak się nastawię to porażkę ewentualną przyjmę lżej. Oby Mikel pokazał że się mylę - może Bez Martineelego nie będzie komu tej kluczowej piłki zgubić"

Chce coś wygrać, ale nastawiam się z góry na porażkę XD

NicolasJover komentarzy: 8119.02.2025, 07:55

@marcin04c napisał: "Nasi nie mogli napastnika ściągnąć. Tymczasem Santiago Gimenez z kolejną bramką w Milanie a kosztował tylko 32mln."

Przede wszystkim osoby, które piszą "dlaczego nie poszliśmy po zawodnika X, bo poszedł do klubu Y i strzela na zawołanie. Jednak inni potrafią w transfery a my jak zwykle dziady" muszą sobie zdać sprawę, że sam zawodnik nie koniecznie mógłby chcieć do nas przychodzić aby być numerem 2. U nas zdrowy Havertz miał by zawsze pierwszy skład bez względu na to jakie wtopy by popełniał. Tak często wymieniani Kolo Muani, Gimenez, David itd to do nas co najwyżej na ławkę.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1231319.02.2025, 07:24

@titi_henry:

Przy ich aktualnej dyspozycji 5 punktów to jest max, ale ja obstawiam bardziej 2, albo 3 max.

titi_henry komentarzy: 358419.02.2025, 07:05

No ja dzisiaj potężnie trzymam kciuki za stratę punktów przez Liverpool. Generalnie następne ich 3 mecze to mam nadzieję, że będzie 5 punktów. Liczę na wygraną i 2 remisy... Wydaje mi się, że jest to oczekiwanie w jakimś stopniu realne.

polishbrigadesx komentarzy: 1054019.02.2025, 06:05

Live dzisiaj traci punkty na Villa Park a City odpada z LM

Szogun komentarzy: 30702 newsów: 319.02.2025, 00:38

Sorki Chelsea jest najbardziej poszkodowana a My po niej.

Szogun komentarzy: 30702 newsów: 319.02.2025, 00:31

Squawka wypuściła tabele EPL uwzględniając ponad 100 błędów VAR z której wynika,że najbardziej poszkodowany zespół to Arsenal i gdyby nie błędy VAR różnica między Arsenalem i Liverpoolem stopnialaby do dwóch oczek. Taka niemiła ciekawostka.

bizooon komentarzy: 789419.02.2025, 00:10

@arsenallord napisał: "W co my celujemy jak nie będzie wstyd odpaść z zespołem z"
Ja tylko się przygotowuje na to co co roku. Mikel nie umie w puchary. Jak tak się nastawię to porażkę ewentualną przyjmę lżej. Oby Mikel pokazał że się mylę - może Bez Martineelego nie będzie komu tej kluczowej piłki zgubić

Patriko komentarzy: 569718.02.2025, 23:38

@marcin04c napisał: "Nasi nie mogli napastnika ściągnąć. Tymczasem Santiago Gimenez z kolejną bramką w Milanie a kosztował tylko 32mln."
Oczywiście że mogli, ale nie chcieli. Nie chcieli byle kogo i najprawdopodobniej Gimeneza też na ich liście nie było. @pablofan napisał: "Rok temu wylew newsów o tym, jaka to Seria A nie jest zajebista i właśnie się odradza… ciekawe czy coś wspomną o tym, że nawet nie zdążyła zakwitnąć a już padła ;)"
No rzeczywiście Milan i Atalanta odpadły z LM, Serie A z pewnością już się po tym nie podniesie. Oby tylko Premier League jakoś wytrzymała jutrzejszą eliminacje City i to co im później United przyniesie w LE.

Marzag komentarzy: 43164 newsów: 118.02.2025, 23:34

Ciekawostką jest że Darwin Nunez, który jest napastnikiem ma tyle samo goli w tym sezonie ligowym co Mikel Merino.

Marzag komentarzy: 43164 newsów: 118.02.2025, 23:33

@Gunnerrsaurus napisał: "Wszystkie komentarze o bramkach napastników nie mają na ten moment sensu, Merino strzelił u nas 2 bramki w 20 minut, a nawet nie trzeba było go w zimę kupować, bo już był na ławce."
Swoją drogą 4 gole które zgromadził we wszystkich swoich ligowych występach w Arsenalu umiejscowiły go na 4 miejscu na liście strzelców, więcej od niego mają tylko Saka (5), Martinelli (6) i Havertz(9).

pablofan komentarzy: 461818.02.2025, 23:30

Rok temu wylew newsów o tym, jaka to Seria A nie jest zajebista i właśnie się odradza… ciekawe czy coś wspomną o tym, że nawet nie zdążyła zakwitnąć a już padła ;)

Gunnerrsaurus komentarzy: 1231318.02.2025, 23:15

@marcin04c napisał: "Nasi nie mogli napastnika ściągnąć. Tymczasem Santiago Gimenez z kolejną bramką w Milanie a kosztował tylko 32mln."

Wszystkie komentarze o bramkach napastników nie mają na ten moment sensu, Merino strzelił u nas 2 bramki w 20 minut, a nawet nie trzeba było go w zimę kupować, bo już był na ławce.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - West Ham 22.02.2025 - godzina 16:00
? : ?
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady