Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City

Obywatelska bezradność! Arsenal 5-1 Manchester City 03.02.2025, 10:46, Mateusz Rosłoń 996 komentarzy

Cóż za zwycięstwo, cóż za popołudnie! W 24. kolejce Premier League Arsenal na własnym stadionie rozgromił obecnych mistrzów Anglii, Manchester City, 5-1. Kanonierzy byli bezlitośni w ataku i pewni w obronie.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Raya; Timber, Saliba, Gabriel, Lewis-Skelly (90' Calafiori); Partey, Rice, Ødegaard (84' Merino); Martinelli, Havertz (90' Sterling), Trossard (84' Nwaneri)

Manchester City: Ortega; Nunes, Akanji, Stones, Gvardiol; Silva, Kovačić, Marmoush (72' de Bruyne); Foden (72' McAtee), Haaland, Savinho

Zaczęło się od mocnego uderzenia Arsenalu: już w 2. minucie po dużym błędzie Akanjiego tuż przed polem karnym piłkę przejął Trossard. Rice posłał ją do dobrze ustawionego Havertza, a ten odegrał jeszcze do środka do Ødegaarda, który bez trudu umieścił ją w siatce. Do końca pierwszej połowy nie oglądaliśmy już bramek, choć okazje były z obu stron. Kilka razy świetnie interweniował Raya, a Havertz zmarnował klarowną sytuację na podwyższenie wyniku.

Obywatele wyszli na drugą połowę bardzo zmotywowani i już w 55. minucie odrobili straty. Foden znalazł w polu karnym Savinho, a ten zagrał górą do Haalanda, którego tym razem Saliba nie zdołał upilnować. Norweg głową wpakował piłkę do siatki. Podopieczni Artety nie dali jednak gościom nacieszyć się remisem. Już minutę później Thomas Partey przechwycił piłkę na połowie przeciwnika, po czym w swoim stylu kropnął z dystansu. Futbolówka odbiła się jeszcze od pleców Stonesa i wylądowała w siatce, mijając bezradnego Ortegę.

Dalsza część meczu to totalna dominacja Arsenalu. W 62. minucie Declan Rice posłał piłkę do ustawionego na krawędzi pola karnego Lewisa-Skelly'ego. Młody Anglik ruszył w stronę bramki, zmylił Stonesa i uderzył na dalszy słupek. 3-1! W 76. minucie zmarnowaną szansę z pierwszej połowy odkupił Havertz: kontra Arsenalu prawą stroną, podanie Martinellego do obiegającego go Niemca i świetny strzał lewą nogą. 4-1! Wydawało się, że na tym się skończy, ale Kanonierom wciąż było mało. W doliczonym czasie gry Rice wykonał świetny przerzut na prawą stronę do Nwaneriego, który kilka minut wcześniej pojawił się na boisku. Wychowanek Arsenalu wykonał zwód, po czym oddał cudowny strzał lewą nogą z narożnika pola karnego. 5-1! Chwilę później sędzia odgwizdał koniec meczu.

Nie obyło się również bez szpilek wbijanych Erlingowi Haalandowi w nawiązaniu do jego gburowatych zachowań w pierwszym spotkaniu obu drużyn w obecnym sezonie. Gabriel, którego Norweg rzucił wtedy piłką w tył głowy, nie krył przed nim swojej radości po pierwszej bramce. Natomiast Lewis-Skelly, którego Haaland z lekceważeniem pytał wtedy, kim jest, po zdobyciu gola wykonał klasyczną cieszynkę Norwega. Stay humble, eh?

Skrót meczu:

Manchester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Garfield_pl komentarzy: 3494204.02.2025, 09:42

@Reamoner napisał: "ollie chciał, arsenal chciał villa chciała kibice chcieli tylko nasz zarząd to jest ... to jest jakiś nierząd a nie zarząd. Nawet nie wróciliśmy do negocjacji po tych 40mln. Oferta taka żeby odrzucili i żebyśmy mieli alibi że niby coś próbowaliśmy. Najbardziej żal zawodników, oni widzą co się dzieje."
Villa chciała 60 baniek, a my nie uważaliśmy że jest tyle wart, i nie daliśmy się naciągnąć jak City choćby z pomocnikiem;) Watkins nie był nr 1 na liście i dlatego nie daliśmy tyle ile chciała AV. Gdyby taki Sesko mógł zimą odejść za takie siano ,myślę że wzięlibyśmy go;)

DyktatorArsene komentarzy: 257304.02.2025, 09:42

Jesli nie zrobilismy po to transferu, zeby pojsc po jakiegos Sesko w lato to bedzie tragedia. Jak dla mnie zbyt podobny do Havertza, zaden killer z niego.

Garfield_pl komentarzy: 3494204.02.2025, 09:40

@Mastec30 napisał: "A ty tylko tu siedzisz i wciskasz kit który czytasz w mediach. Masz swoje zdanie ale dominuje narracja klubowa. Klub napisze że próbuje zrobić transfer to piszesz przez miesiąc że "płaczki uspokójcie się, klub zrobi transfer". Okazuje się że klub za bardzo nie próbował to teraz gadasz że w sumie dobrze bo po co zapchajdziura itd. Tak trudno Ci pchać własne zdanie a nie ciągle to co w mediach piszą"
Nie, zwyczajnie uważam podobnie, nieraz to pisałem, dla mnie półśrodki, żeby zadowolić kibiców,to nie to czego chce w tym klubie:) potem byłoby jak w mułach czy kurach, a tego nie chcę:)

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:37

@cobi90 napisał: "Czekam na konferencję Artety. Chociaż nie, bo każdy wie co powie. Nie było jakości na rynku."
"Czekam na konferencje astronomów. Chociaż nie, bo każdy wie co powiedzą, że ziemia jest kulista."

Dziadyga komentarzy: 951504.02.2025, 09:36

@Garfield_pl napisał: "W każdym klubie zdarza się wtopa, ale bez porównania obecne transfery do drużyny a te w poprzednich latach:)"

No przyrównać teraz do np z przed 10 lat, to fakt,że jest lepiej,nie ma co zaprzeczać.

cobi90 komentarzy: 143504.02.2025, 09:35

Czekam na konferencję Artety. Chociaż nie, bo każdy wie co powie. Nie było jakości na rynku.

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:32

@Jack_Herrer napisał: "Ponoć Duran wychował się oglądając Al Nassr."
To mem wymyślony przez jakiegoś śmieszka na twitterze.

sebaarsenal komentarzy: 234604.02.2025, 09:32

@David_Ornstein : „Jeśli chodzi o Olliego Watkinsa, Aston Villa dała Arsenalowi możliwość zawarcia tej umowy lub rozmowy na podstawie oferty w okolicy 60 mln funtów. Było to coś, na co Arsenal wyraźnie nie był przygotowany — zdecydowali się zaproponować kwotę około 40 mln funtów”.

„Villa była poważna, kiedy proponowała 60 mln funtów, to była kwota, która pozwoliłaby na rozmowy. Nie wiemy, czy doprowadziłoby to do przyjęcia oferty, ale drzwi były wyraźnie otwarte”.

„Gdyby taka kwota została zaproponowana, to Watkins który oficjalnie powiedział, że jest kibicem Arsenalu i że byłby to jego wymarzony ruch, prawdopodobnie by na niego naciskał, gdyby było blisko, ale nie było blisko. Arsenal nie próbował zrobić tego ponownie.”

Tłumaczenie wygenerowane przez X.

Jack_Herrer komentarzy: 6505 newsów: 19204.02.2025, 09:31

Ponoć Duran wychował się oglądając Al Nassr. Miło słyszeć, ze w kolumbii są transmisje ligi Saudyjskiej. Mam nadzieję, że u nas też będą, żeby nasi nie musieli kłamać w przyszłości, zasilając tą wspaniałą ligę.

Garfield_pl komentarzy: 3494204.02.2025, 09:31

@Dziadyga napisał: "No piłkarzy nie sprzedajemy to fakt,ale czy kupujemy samych bardzo do tych piłkarzy to już Twoja typowa wyobraźnia xD więc polemizowałbym."
W każdym klubie zdarza się wtopa, ale bez porównania obecne transfery do drużyny a te w poprzednich latach:)

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:30

@Mastec30 napisał: "Tak jakby zacząłem wypowiedź że nie uważam żeby nas zbawił. Ty już się tam lekko uspokój

Poza tym to jest ten 19latek co w wieku 18 lat zrobił 16 g/a w Bayernie. Czasem zastanów się nad kontekstem"

Moim zdaniem Arsenal nie jest dobrym miejscem dla niego żeby łapał minuty, bo my i tak byśmy grali najlepszymi zawodnikami, nie miałby żadnej gwarancji gry, a wzmocnieniem byłby żadnym, więc i dla niego i dla nas transfer bez sensu.

adek504 komentarzy: 46604.02.2025, 09:30

@Mastec30 napisał: "Więc to czekanie na te mityczne zajebiste letnie cele nie musi skończyć się lepiej niż zgarnięcie obecnie takiego napastnika jak Watkins który z marszu wskakuje nam do 11stki i faktycznie daje boosta. Zwłaszcza że patrząc na to kim się interesujemy to jeżeli Isak nie pyknie to każdy inny napastnik będzie podobnej albo gorszej klasy niż Watkins. I na pewno nie tańszy niż Watkins"

Z Watkinsem akurat się zgodzę, że warto było iść po niego, ale znamy pewnie publicznie jakiś ułamek informacji które się działy podczas okienka transferowego i nie będę rzucać mięsem w klub że go nie kupili
Nie rozumiem tej decyzji, ale nie mam pełni poglądów na czynniki, więc też nie oceniam agresywnie

@Mastec30 napisał: "No i właśnie o to chodzi. Wtedy przegraliśmy LM. A co gdyby ta LM była i sprowadzilibyśmy jeszcze lepszych zawodników ? Albo sporwadzilibyśmy jednego kozaka więcej bo byłoby nas stać dzięki LM ? Porzuciliśmy wtedy teraźniejszy cel sportowy dla przyszłego procesu. Ktoś się może cieszyć że od tamtego czasu jesteśmy w top2 ale finalnie nadal nic nie wygraliśmy."

No i właśnie, mam wrażenie że klub idzie ścieżka sukcesywnego wzrostu, tzn czasem coś odpuścić i nie podejmować bardzo dużego ryzyka żeby nie okazała się że po mocnym kroku w przód będą dwa do tyłu

Z perspektywy czasu wyszliśmy na tym lepiej że nie było szaleńczego skoku na LM, bo w następnych latach zespół się mocno rozwinął i wszedł do ścisłego topu

Ja cały czas uważam że w tym klubie jest większy plan i zespół ma wejść na stałe do europejskiej ścisłej czołówki, czyli może teraz jeszcze nie ma trofeów, ale w końcu to kliknie i cała presja zejdzie i będzie już regularne ich zdobywanie

Garfield_pl komentarzy: 3494204.02.2025, 09:29

Aside from Ollie Watkins, Arsenal ultimately felt the best options simply were NOT available in January. They did not want to be financially reckless, or compromise for a player they did not believe would serve them in the long term.

They have preserved their budget & protected their summer plans — one they believe will substantially improve the options at Mikel Arteta’s disposal. There is an acknowledgment this will be a BIG summer for Arsenal — that it has to be. [@gunnerblog]

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:29

@Piotrek_175 napisał: "Ludzie na tej stronie kolor czarny nazywają białym."
A Ty to już w ogóle xd

Mastec30 komentarzy: 800204.02.2025, 09:28

@Marzag napisał: "To lepiej by było jakby Ciebie zatrudnili, też byś za dużo nie pograł a chociaż komus z k.com by wypłata fajna wpadała."

Tak jakby zacząłem wypowiedź że nie uważam żeby nas zbawił. Ty już się tam lekko uspokój

Poza tym to jest ten 19latek co w wieku 18 lat zrobił 16 g/a w Bayernie. Czasem zastanów się nad kontekstem

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:28

@Mastec30 napisał: "No bo przecież Arsenal wszystko wygrywa :D"
No tak, bo nie ma nic pomiędzy albo się wszystko przegrywa, albo wszystko wygrywa :)

Wygrywamy na tyle dużo że walczymy 3 rok z rzędu o mistrzostwo, w tym roku jest świetnie w LM i mamy szanse na 2 duże trofea i jedno mniejsze (2 mecze nas dzielą od pucharu) @Mastec30 napisał: "No bo przecież szczytem naszej ambicji jest utrzymanie graczy i miejsca w LM"
Każdy kto nie jest ślepy widzi ambicje Arsenalu i to jak się co roku wzmacnia i staje się coraz lepszym personalnie i taktycznie zespołem. @Mastec30 napisał: "Ja się pytam gdzie nasz puchar za 2 miejsce :D"
Sezon dalej trwa, więc nawet jakbyśmy byli na pierwszym miejscu obecnie to też za to pucharów nie dają. @Mastec30 napisał: "Jak na razie to na pozycji napastnika prze 5 lat rządów Artety pozyskaliśmy tylko spektakularnego Jesusa. Ten stan się do lata już nie zmieni"
To prawda, a na skrzydło pozyskaliśmy Sterlinga, i zadowolony jesteś z tego? Byłbyś zadowolony jakbyśmy pozyskali zawodnika pokroju Sterlinga na atak w tym okienku albo kupili Watkinsa i przez następne lata nie walczyli o napastników światowej klasy w lato?

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 09:25

@Mastec30:
No bo przecież Arsenal wszystko wygrywa :D

Ludzie na tej stronie kolor czarny nazywają białym.

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:24

@kamo99111 napisał: "Chłopie to Ty się ogarnij xD nie puściliśmy bo mieliśmy taki szrot, że żaden znaczący klub nie chciał naszych zawodników."
No to nieźle nam idzie jak na klub co ma tylko szrotowych zawodników, 3 rok z rzędu bijemy się o mistrzostwo, jesteśmy topową drużyną w lidze mistrzów a to wszystko grając samym szrotem! :)

Ty żyjesz w swoim własnym świecie xd

Mastec30 komentarzy: 800204.02.2025, 09:23

@Marzag napisał: "To jest jakaś fikcja literacka, stworzyliście sobie rzeczywistość w której Arsenal wszystko przegrywa"

No bo przecież Arsenal wszystko wygrywa :D

@Marzag napisał: "kluczowi zawodnicy regularnie odchodzą"

To było akurat w formie beki aluzja to przeczekania okienka do lata

@Marzag napisał: "A zachowujecie się jakbyśmy co sezon tracili kluczowych zawodników na rzecz rywali i to by była norma, i jakbyśmy nie byli pewni gry w LM w przyszłym sezonie xd ogarnijcie się"

No bo przecież szczytem naszej ambicji jest utrzymanie graczy i miejsca w LM

@Marzag napisał: "My jesteśmy na drugim miejscu w lidze obecnie, na trzecim w LM, 2 spotkania dzielą nas od wygrania EFL Cup."

Ja się pytam gdzie nasz puchar za 2 miejsce :D

@Marzag napisał: "Co roku przedłużamy kontrakty z kluczowymi dla nas zawodnikami, dokonujemy spektakularnych transferów."

Jak na razie to na pozycji napastnika prze 5 lat rządów Artety pozyskaliśmy tylko spektakularnego Jesusa. Ten stan się do lata już nie zmieni

Theo10 komentarzy: 857204.02.2025, 09:23

@kamo99111: patrz punkt 1.
Nie mam problemu z tym, żeby Arsenal wywalił gruby hajs w zimę, nawet przepłacając, a niech to wtedy będzie cel typu Isak, a nie jakichś półśrodek na pół roku.

@Mastec30: Tak. Ogólnie z tego co się pisało, to my właśnie chcieliśmy go wypożyczyć z opcją (a nie obowiązkiem) wykupu, ale Bayern stawiał weto.
Czemu ostatecznie trafił do spurs i na jakiejś zasadzie, to nie wiem. Może uznali, że jednak tam ma większe szanse na grę i rozwój. A może jest jakaś konstrukcja tej umowy o której nie wiemy.

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 09:23

"Jaki schemat, i od ilu lat, konkretnie napisz. Bo mówisz o czymś półsłówkami jakbyś nie był pewien czy w sumie masz rację."
Nie no z całym szacunkiem, albo udajesz albo... udajesz.
Koniec dyskusji bo to jest zwykły trolling xd

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:22

@Mastec30 napisał: "Nie żeby Tel nas zbawił ale tego przykładu nie możesz używać bo ostatecznie poszedł na wypo z opcją czyli właśnie coś co mogliśmy zrobić co nie zablokowałoby nam ruchu w lato"
To lepiej by było jakby Ciebie zatrudnili, też byś za dużo nie pograł a chociaż komus z k.com by wypłata fajna wpadała.

Tel to 19 latek co w tym sezonie jeszcze bramki nie strzelił wg Transfermarktu.

kamo99111 komentarzy: 764004.02.2025, 09:22

@Marzag napisał: "Kiedy my puścliśmy do rywala kluczowego zawodnika ostatnio?
Nie musicie odpowiadać: 2013 rok - van persie do United

Sanchez gdy odchodził to był już bez formy.

A zachowujecie się jakbyśmy co sezon tracili kluczowych zawodników na rzecz rywali i to by była norma, i jakbyśmy nie byli pewni gry w LM w przyszłym sezonie xd ogarnijcie się"


Chłopie to Ty się ogarnij xD nie puściliśmy bo mieliśmy taki szrot, że żaden znaczący klub nie chciał naszych zawodników. A właśnie ostatni zawodnicy których puściliśmy to byli zawodnicy znaczący którzy odeszli bo u nas nie mogli liczyć na trofea. Odeszli bo weszli w ostatni rok kontraktu i mieli większe szanse na trofea gdzie indziej. I po ich odejściu zaczely się schody i problemy z t4 w ogóle. My idziemy tym samym schematem od x lat.

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:19

@Piotrek_175 napisał: "Schemat powtarza się o wieeelu lat"
Jaki schemat, i od ilu lat, konkretnie napisz. Bo mówisz o czymś półsłówkami jakbyś nie był pewien czy w sumie masz rację.

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:18

@Mastec30 napisał: "Znając zarząd pewnie przeczeka. To im najlepiej wychodzi :D"
To jest jakaś fikcja literacka, stworzyliście sobie rzeczywistość w której Arsenal wszystko przegrywa, kluczowi zawodnicy regularnie odchodzą i się poklepujecie po ramieniu we wzajemnym kółeczku adoracji narzekając w jak bardzo fatalnym miejscu się znajdujemy xd

Kiedy my puścliśmy do rywala kluczowego zawodnika ostatnio?
Nie musicie odpowiadać: 2013 rok - van persie do United

Sanchez gdy odchodził to był już bez formy.

A zachowujecie się jakbyśmy co sezon tracili kluczowych zawodników na rzecz rywali i to by była norma, i jakbyśmy nie byli pewni gry w LM w przyszłym sezonie xd ogarnijcie się

My jesteśmy na drugim miejscu w lidze obecnie, na trzecim w LM, 2 spotkania dzielą nas od wygrania EFL Cup.

Mamy troszkę ponad połowę sezonu, Saka nie gra ponad miesiąc.
Co roku przedłużamy kontrakty z kluczowymi dla nas zawodnikami, dokonujemy spektakularnych transferów.

Nie siejcie defetyzmu.

Mastec30 komentarzy: 800204.02.2025, 09:18

@Theo10 napisał: "Natomiast kupowanie jakiś wynalazków typu Tel,"

Nie żeby Tel nas zbawił ale tego przykładu nie możesz używać bo ostatecznie poszedł na wypo z opcją czyli właśnie coś co mogliśmy zrobić co nie zablokowałoby nam ruchu w lato

kamo99111 komentarzy: 764004.02.2025, 09:18

@Theo10 napisał: "tylko wtedy za pieniądze, które nie zablokują transferów wakacyjnych. A nie za 60mln. Coś w stylu Jorginho."

Ale rok temu była ta sama śpiewka. Nie robimy transferów w zimę aby nie blokować transferów letnich. A w lato robimy transfery jak jakiś klub z Championship bujając się całe okienko z kupnem dwóch zawodników.

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 09:18

Co innego bycie kibicem a co innego bycie naiwnym kibicem. Schemat powtarza się o wieeelu lat, ale Ty uparcie myślisz, że teraz będzie inaczej. Podziwiam

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 09:17

EFL - trzeba odrobić 2 bramki straty na wyjeździe z mocnym rywalem - z Twojej pogardliwej wypowiedzi wynika, że zotały tylko 2 mecze

LM - proszę Cię, wygrana z najgorszym od lat PSG i porażka z Interem. Nawet Lile jest w top 8, to jeszcze o niczym nie świadczy, w tamtym roku mieliśmy ciężary z Porto

Premier League - to chyba Ty masz problem z dedukcją. Oczywiście że Liverpool straci punkty, ale myślisz, że Arsenal nie?? I tak, są bardzo małe szanse, że wywieziemy 3 pkt z Anfield - bez napastnika w dodatku

kamo99111 komentarzy: 764004.02.2025, 09:15

@Mastec30 napisał: "Znając zarząd pewnie przeczeka. To im najlepiej wychodzi :D"

Ale jak to co poniektórzy mówią - zapominamy i jedziemy dalej!!

Theo10 komentarzy: 857204.02.2025, 09:15

Słuchajcie, w to okienko były dwa rodzaje transferów, które miały sens tak, żeby nas wzmocnić na resztę sezonu :
- rozbicie banku na top gracza typu Isak
- zakup/wypo starego wyjadacza, może już po prime, ale z doświadczeniem w grze o najwyższe cele (mistrzostwo/LM) - tylko wtedy za pieniądze, które nie zablokują transferów wakacyjnych. A nie za 60mln. Coś w stylu Jorginho.

Wierzę, że takich opcji po prostu nie było.

Natomiast kupowanie jakiś wynalazków typu Tel, czy ogórków typu Batshuayi, to po co? Mamy do końca sezonu fazę pucharową LM, 14 finałów w PL (zerowy margines błędu) i rewanż w półfinale CC z Newcastle.
I w którym meczu byście eksperymentowali z takimi graczami o wątpliwej jakości i z brakiem zrozumienia naszego stylu gry?

To już lepiej było wypożyczyć Nketiaha z CP, bo tam chłop nic nie gra, a przynajmniej zna założenia i oczekiwania Artety xD

kamo99111 komentarzy: 764004.02.2025, 09:14

Prawda jest taka, że współczuję Artecie. Między wierszami można było przeczytać że prosi o transfer. Ale nie dostał. To tak jakby dać Hamiltonowi dobrego Forda i prosić go aby wygrywał wyścigi w f1. No nie da się. To samo ma Arteta. Dostaje w miarę dobry zespół ale nie na tyle konkurencyjny aby wygrać wyścig. Niestety ale po tym oknie stwierdzam, że KSE wraca do starego prowadzenia drużyny. Za pare lat znowu wypadniemy z t4, kibice zaczną się buntować to znowu wyłoży parę groszy aby zamknąć ryje. I tak w kółko. Szkoda tylko, że mając największe szanse od lat na wygranie poważnych trofeów nie dojeżdżamy z transferami od 3 lat.

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 09:13

@Marzag:
No właśnie, nie zapomnij o co najwyżej na końcu ;)

Mastec30 komentarzy: 800204.02.2025, 09:12

@kamo99111 napisał: "Jaja będzie musiał pokazać zarząd płacąc im 2x tyle żeby nie odeszli... ale będą jaja."

Znając zarząd pewnie przeczeka. To im najlepiej wychodzi :D

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:12

@kamo99111 napisał: "Jaja to będą jak za rok dalej będziemy beż trofeów a Saka z Saliba wejdą w ostarni rok kontraktu ;-) to będą jaja jak Real, City I inne drużyny gwarantujące trofea zaczyna robić podchody.... oj jaja, jaja."
kupa śmiechu i radości będzie :)

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:11

@bizooon napisał: "Bo się tam w ogóle nie pojawia"
Czasem się pojawia, i może niekoniecznie odbiera piłkę ale jak już od kogoś dostanie to jej głupio tam nie traci :P

kamo99111 komentarzy: 764004.02.2025, 09:10

@WSP napisał: "Arteta z drużyną pokażą, że mają jaja. :)"

Jaja to będą jak za rok dalej będziemy beż trofeów a Saka z Saliba wejdą w ostarni rok kontraktu ;-) to będą jaja jak Real, City I inne drużyny gwarantujące trofea zaczyna robić podchody.... oj jaja, jaja. Jaja będzie musiał pokazać zarząd płacąc im 2x tyle żeby nie odeszli... ale będą jaja. Normalnie ten Arsenal to same jaja. Gdzie nie spojrzysz tam jaja.

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:09

@Piotrek_175 napisał: ""Stary, dyskusja z tobą strasznie osłabia moją wiarę w sens dyskusji transferowej z osobami które narzekają na brak transferów xd"
Ochłoń trochę i jak się nie zgadzasz z czyimiś poglądami to chociaż składniowo poprawnie składaj wypowiedzi żeby to się jakoś czytało ;)"

Zdanie jest składniowo poprawne, co najwyżej jest dość złożone, mógłbym dorzucić przecinek co najwyżej.

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:08

@Piotrek_175 napisał: "Ty i częśc kibiców z kółka wzajemnej adoracji ślepo i naiwne wierzy, że tym składem coś ugramy"
Wystarczy, że wygramy 2 następne mecze w EFL cup i mamy trofeum (z czego mecz z Newcastle trzeba wygrać conajmniej 2 bramkową przewagą co nie jest niemożliwe).

Ty chyba nie jesteś tego totalnie świadomy jak niewiele trzeba żeby wygrać to małe ale jednak trofeum.

W lidze mistrzów nawet jak graliśmy składem na w pół rezerwowym to i tak nie mieliśmy żadnych problemów, ale Ty usilnie próbujesz sobie wmówić i nam wszystkim, że jesteśmy tam skazani na porażkę mimo że jesteśmy na 3 miejscu w tabeli ligi mistrzów, a zachowujesz się jakbyśmy byli conajmniej na 20tym.

I nie mieści Ci się w głowie to że Liverpool straci 6 pkt w 14 meczach/9 pkt w 15 nawet mimo tego, że my mamy z nimi bezpośredni mecz (pewnie też nie wierzysz że jesteśmy w stanie wygrać xd)

Nie wiem po co kibicować drużynie jeśli kibicowanie w ogóle nie opiera się na wierze w możliwości drużyny a jedynie na cieszeniu się ze zwycięstw i na krytyce po porażkach.

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 09:07

ja nadużywam składni Ty transferów ;d

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 09:05

"Stary, dyskusja z tobą strasznie osłabia moją wiarę w sens dyskusji transferowej z osobami które narzekają na brak transferów xd"
Ochłoń trochę i jak się nie zgadzasz z czyimiś poglądami to chociaż składniowo poprawnie składaj wypowiedzi żeby to się jakoś czytało ;)

Mastec30 komentarzy: 800204.02.2025, 09:04

@adek504 napisał: "To ja odwrócę myślenie, oczywiście możliwe że mieliśmy kasę w zimie 21/22 bo było realne parcie na Vlahovica, ale sprzątnął go juve, Isaka to była niewiadomą bo kontuzje częste, a Bruno rzeczywiście fajny, ale nie było kasy za LM, ani nie było pewne że tak awansujemy, a co jakbyśmy poszli po Vlaho i byłby klops?"

Isak był niewiadomą a Zina np nie był niewiadomą ? Gość przed transferem do nas nie zagrał w lidze więcej niż 1,5 min na sezon. A my rzuciliśmy koło 30 mln i chcieliśmy zrobić podstawowym piłkarzem. Efekt ? dużo kontuzji. Jesus to się zgodzę, teoretycznie był lepszym celem niż Isak po tamtym sezonie no ale właśnie o to chodzi w tej wypowiedzi. Teoretycznie był lepszy a okazał się po latach gorszy. Więc to czekanie na te mityczne zajebiste letnie cele nie musi skończyć się lepiej niż zgarnięcie obecnie takiego napastnika jak Watkins który z marszu wskakuje nam do 11stki i faktycznie daje boosta. Zwłaszcza że patrząc na to kim się interesujemy to jeżeli Isak nie pyknie to każdy inny napastnik będzie podobnej albo gorszej klasy niż Watkins. I na pewno nie tańszy niż Watkins

@adek504 napisał: "W lato brak LM pewnie odtrącił pewnych zawodników, ale i tak sprowadzenie Ziny i Jesusa było gamę changwrem i zrobiło nam bardzo dobry sezon"

No i właśnie o to chodzi. Wtedy przegraliśmy LM. A co gdyby ta LM była i sprowadzilibyśmy jeszcze lepszych zawodników ? Albo sporwadzilibyśmy jednego kozaka więcej bo byłoby nas stać dzięki LM ? Porzuciliśmy wtedy teraźniejszy cel sportowy dla przyszłego procesu. Ktoś się może cieszyć że od tamtego czasu jesteśmy w top2 ale finalnie nadal nic nie wygraliśmy.

Mam nadzieje że te transfery w lato faktycznie nam zrekompensują i będą mega mocne ale to nie zmieni tego, że obecny sezon został niejako porzucony. I nie mam na myśli ze nic na 100% nie wygramy bo może wygramy ale będzie to zasługa tylko i wyłącznie zawodników bo działacze przy tym robili i robią wszystko żeby tego zwycięstwa czasem nie było

bizooon komentarzy: 777404.02.2025, 09:03

@Marzag napisał: "ale w defensywie chociaż pożarów nie tworzy :P"
Bo się tam w ogóle nie pojawia

bizooon komentarzy: 777404.02.2025, 09:02

@Dziadyga napisał: "Więc dla zdrowia psychicznego niektórych tu to polecam na spokojnie wszelkie wydarzenia przyjmować.Od początku było wiadome,że nikogo nie wezmą a teraz niepotrzebnie macie zawód."
Raczej wyglądało że weźmiemy kogoś do uzupełnienia kadry po kontuzjach. Giga Chada w ataku się nie spodziewałem.
Teraz taktycznie trzeba puchar ligi poddać żeby nam nie psuł kalendarza w dalszej części sezonu. Mikel w puchary nie potrafi. Jedyna szansa to liga... nikła, bez transferów minimalna. Drugie miejsce to widać nasza ambicja - pozostaje patrzeć na rozwój MLSa i Nwanerego (czyli szukać pozytywów na siłę)

Furgunn komentarzy: 1119704.02.2025, 09:02

Ten proces to ściema, znowu ustawiamy się na zimowe okno na musiku i nie robimy nic konkretnego licząc na cuda. Pozostaje wierzyć do samego końca w sukces i trzymać kciuki by nikt już nam nie wypadł. No niestety, ale jak się lato przesypia to później zostaje panic buy i ostre przepłacanie, albo oczekiwanie na Jesusa. Ile razy można nabrać się na to samo? I nie wierzę, że Arteta nie chciał napastnika za wszelką cenę. Gramy w końcu w LM i w lidze mimo wszystko z dużymi szansami na końcowe zwycięstwo.

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 09:00

@maniekuw napisał: "No i na tym się kończą plusy tego transferu."
Jeszcze jest taki plus, że dał kilka razy odpocząć piłkarzom i te mecze w których grał nie skończyły się katasrofą.

Taki Vieira np jak grał to był ogromnym zagrożeniem dla własnej drużyny, a Sterling jest bezużyteczny w ofensywie ale w defensywie chociaż pożarów nie tworzy :P

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 09:00

W końcu dochodzimy do sedna sprawy. Kibicuję Arsenalowi, dlatego uważam, żeby te trofeum zdobyć potrzebny był ktoś do ataku ( niektórzy powiedzą ktokolwiek, jest to spore nadużycie ale przy obecnej formie Kaia i brakach ilościowych to faktycznie wystarczyłby solidny wykańczacz akcji). Brak transferów sprawił, ze nie mam obecnie żadnych złudzeń na puchar a Ty i częśc kibiców z kółka wzajemnej adoracji ślepo i naiwne wierzy, że tym składem coś ugramy. Rozczaruję Was, nie ugramy i Wy dobrze o tym wiecie. Nie przekonam Was, macie swoje zdanie a ja swoje, kibicujmy dalej Arsenalowi i tyle w temacie :) pozdrowienia - bez szydery

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 08:57

@Piotrek_175 napisał: "To skoro sztab się pomylił co do Sterlinga, to nie przyszło Ci do mądrej głowy, że mógł źle ocenić zimowe okienko i nikogo nie ściągnąć? I znowu jak mędrzec latem powiesz, też krytykowałem brak transferów zimą ale zarząd mnie nie słuchał xd"
Stary, dyskusja z tobą strasznie osłabia moją wiarę w sens dyskusji transferowej z osobami które narzekają na brak transferów xd

Sterling to nie był planowany transfer który miał być wzmocnieniem, został dokoptowany bo się pojawiła okazja na to by mieć doświadczonego zawodnika z szansą na odbudowę formy. To zawodnik do szerokiego składu, który przy odrobinie szczęścia odciąży skrzydła. On zagrał 216 minut w premier league, nie bez powodu.

Marzag komentarzy: 42813 newsów: 104.02.2025, 08:54

@Piotrek_175 napisał: "Moja wizja jest tak, że znowu utopimy wszystkie trofea, a Twoja najwidoczniej że wygramy wsio.
Dobrze dedukuję tym razem? To się przekonamy na koniec sezonu"

Nie wiem czy wygramy wszystko, ale z Twojego tonu można wyczuć że trzymasz kciuki byśmy w tym sezonie nie wygrali nic by "wyszło na Twoje".

Obecnie jesteśmy w miejscu gdzie w każdych rozgrywkach w których uczestniczymy mamy sporą szansę na zdobycie trofeum, czy Ci się to podoba czy nie.

Piotrek_175 komentarzy: 197704.02.2025, 08:52

To skoro sztab się pomylił co do Sterlinga, to nie przyszło Ci do mądrej głowy, że mógł źle ocenić zimowe okienko i nikogo nie ściągnąć? I znowu jak mędrzec latem powiesz, też krytykowałem brak transferów zimą ale zarząd mnie nie słuchał xd

Następny mecz
Ostatni mecz
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Manchester City 2.02.2025 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady