Oficjalne oświadczenie Arsenalu

Oficjalne oświadczenie Arsenalu 20.03.2020, 14:00, Patryk Bielski 543 komentarzy

Na oficjalnej stronie Arsenalu pojawiło się oświadczenie dotyczące ostatnich wydarzeń, które miały miejsce w północnym Londynie i na całym świecie.

Drodzy Kanonierzy,

Co najważniejsze, wszyscy w klubie mają nadzieję, że ty i twoja rodzina jesteście bezpieczni i zdrowi. To niepokojący czas i choć wszyscy tęsknimy za grą, którą kochamy, naszym priorytetem w tej chwili musi być utrzymanie dobrego zdrowia i samopoczucia, ponieważ mierzymy się z jednym z największych zagrożeń globalnych dla zdrowia publicznego w ostatnim czasie. Bądźcie czujni i postępujcie zgodnie z poradami oficjeli, by chronić siebie i ludzi wokół.

Wczoraj władze podjęły decyzję, że sezon 2019/20 będzie przedłużony na czas nieokreślony, a mecze w Anglii będą zawieszone przynajmniej do 30 kwietnia 2020 roku. W pełni popieramy dyrektywę, która zapadła podczas czwartkowej porannej sesji akcjonariuszy Premier League.

Oczywiście wszyscy chcemy wrócić do gry w piłkę tak szybko, jak to możliwe, ale tylko w przypadku gdy będzie to bezpieczne.

Co dzieje się w naszym klubie?

Możecie sobie wyobrazić, że wraz z szybkim rozwojem sytuacji, podjęliśmy szeroko zakrojone działania, by zapewnić bezpieczeństwo naszym piłkarzom i personelowi.

Nasze centra szkoleniowe w London Colney i Hale End zostały zamknięte, by mogły zostać dokładnie zdezynfekowane po tym, jak zdiagnozowano wirusa u Mikela. Teraz zostały ponownie otwarte dla małej grupy pracowników, by utrzymać w nich porządek.

Wielu członków sztabu, w tym Mikel i trenerzy pierwszego zespołu, obecnie przebywają w domowej kwarantannie. Z przyjemnością informujemy, że Mikel czuje się znacznie lepiej. Jest w dobrym nastroju i regularnie rozmawia z trenerami i piłkarzami. Drużyna kobiet i akademia również pozostają w domach. Wszyscy piłkarze nie mogą doczekać się powrotu na boiska treningowe, gdy tylko pozwoli na to sytuacja.

Zawodnikom zostały zlecone specjalne treningi oraz wręczone plany dietetyczne, których powinni przestrzegać. Piłkarze są w codziennym kontakcie z trenerami i personelem. Jak pewnie zauważyliście w mediach społecznościowych, niektórzy z nich dobrze radzą sobie w tym zmienionym świecie.

Nasze biuro na Highbury House jest obecnie zamknięte, a wszyscy ci, którzy mogą pracować zdalnie, pozostają w domach. Dzięki planom awaryjnym, które posiadaliśmy, możemy skutecznie działać w ten sposób.

Nie powinno być zaskoczeniem, że nasze sklepy oraz wycieczki po Emirates Stadium są zamknięte, a wszystkie wydarzenia stadionowe zostały przełożone do odwołania.

W tych trudnych czasach nadal wspieramy lokalną społeczność Islington i prowadzimy rozmowy, by znaleźć nowe sposoby na pomoc grupom, które są najbardziej podatne na tę sytuację. Współpracujemy z lokalnymi władzami i staramy się działać.

Kalendarz spotkań i bilety

Zaktualizujemy informacje, gdy tylko dowiemy się czegoś więcej o harmonogramie meczów. To zrozumiałe, że otrzymaliśmy wiele pytań od fanów. Zapewniamy, że wszystkie bilety na mecz będą obowiązywać dla spotkań, które zostały przełożone. Wszystkie informacje pojawią się na naszej oficjalnej stronie i w mediach społecznościowych.

Dbajcie o siebie,
Dyrektorzy, zawodnicy i sztab szkoleniowy Arsenal Football Club.

autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
mallen komentarzy: 2123823.03.2020, 14:55

Roma rozpoczeła negocjacje z Arsenalem dotyczące pozyskania Henrikha Mkhitaryana. Pierwsza oferta to siedemnaście milionów euro, w czym zawarte były bonusy. Arsenal chce 24 milionów euro, ale obie strony są optymistycznie nastawione do znalezienia rozwiązania, które będzie satysfakcjonujące zarówno dla Romy, jak i Arsenalu.

Corriere dello Sport

KapitanJack10 komentarzy: 5320 newsów: 423.03.2020, 14:41

@anolis napisał: "Ale wiesz oczywiście o tym, że rząd nie ma swoich pieniędzy tylko wydaje to co nam zabierze?
Więc niech wyda jak najmniej, jak już chce wydawać."

Powiedz to polskim pracownikom linii lotniczych LOT ;)
Teoretycznie jak z Twoich podatków sfinansujemy węgierską czy irlandzką firmę to więcej pieniędzy się zmarnuje, niż gdybyśmy zapłacili więcej z tych podatków dla polskiej firmy. Dzięki płaceniu LOT, nie skazujemy pracowników na bezrobocie, dajemy im zarobek od którego odprowadzany jest podatek, który wraca do skarbu państwa. A przynajmniej rodacy normalnie zarabiają. Jeśli już tak upraszczamy sprawę.

Spejsik komentarzy: 336923.03.2020, 14:37

@anolis: Oczywiście, że wiem. Jednak lepiej czasami wydać więcej i mieć z tego jakieś korzyści, nic wydać mniej i nie mieć nic.
Po za tym czy Lot nie jest przypadkiem firma państwową?

ELAdzik komentarzy: 250823.03.2020, 14:32

@anolis: Ale wiesz, że ludzie płacą za to żeby wrócić do domu, a nie państwo płaci za nich. Oni tylko wysyłają samoloty. Sam mieszkam za granicą i wiem tylko tyle, że jeśli chciałbym wrócić bilety są od 300 do 800 zł w granicach UE.

DanielDaniel komentarzy: 45923.03.2020, 14:30

@JanikK: warto pamiętać, że wszyscy płacimy podatki żeby Unia mogła cokolwiek sponsorować.

anolis komentarzy: 107323.03.2020, 14:25

@Spejsik napisał: "Według mnie lepiej zapłacić drożej firmie polskiej niż taniej firmie węgierskiej czy irlandzkiej.
Jak chcemy poprawić gospodarkę naszego państwa jak nawet w takim kryzysie lotniczym jak jest teraz wspieralibyśmy firmy zagraniczne, gdy nasza ponosiła by ogromne straty?"

Ale wiesz oczywiście o tym, że rząd nie ma swoich pieniędzy tylko wydaje to co nam zabierze?
Więc niech wyda jak najmniej, jak już chce wydawać.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 223.03.2020, 14:14

unia ponoc sponsorowala 75% zeby ludzie wrocili do swoich domow w sensie loty, kraj by musial 25% wylozyc, ale my zrobilsimy tak zeby ludki za lot placili. Jednym sie to podoba, drugim nie, nie oceniam just sayin

Spejsik komentarzy: 336923.03.2020, 14:13

@anolis: Według mnie lepiej zapłacić drożej firmie polskiej niż taniej firmie węgierskiej czy irlandzkiej.
Jak chcemy poprawić gospodarkę naszego państwa jak nawet w takim kryzysie lotniczym jak jest teraz wspieralibyśmy firmy zagraniczne, gdy nasza ponosiła by ogromne straty?

kamilo_oo komentarzy: 2356723.03.2020, 14:13

Ostatnio w uwadze był materiał o ludziach, którzy nie mogą wrócić do kraju. Najlepsze jest to, że pokazywali tylko tych debili, którzy sobie polecieli na wakacje... Wielkie żale itp. No kur... myślałem, że mnie ch... strzeli. Lecąc tam wiedzieli, jak wygląda sytuacja, więc trzema było się liczyć z tym, że będą problemy z powrotem.

Oczywiście rozumiem, jak ktoś już siedzi zagranicą jakiś czas i wraca np. z pracy.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 223.03.2020, 14:12

@FabsFAN: no moj ziombel pojechal sobie zbierac jakies rzeczy na farmie i wynajmowal pokoj, jak wybuchl wirus nie mial z czego sie utrzymac i wrocil do rodzicow

anolis komentarzy: 107323.03.2020, 14:11

@FabsFAN napisał: "W normalnym kraju (a takich chyba już niestety nie ma), rząd stawia sprawę jasno:
Zostajesz tam, gdzie jestes, dopoki sytuacja nei zostanie opanowana."

Mylisz się - takim normalnym wg ciebie krajem jest Białoruś.

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 323.03.2020, 14:06

@anolis napisał: "W normalnym kraju (a takich chyba już niestety nie ma), rząd stawia sprawę jasno:
- potrzebujemy tylu i tylu lotów, stąd tu a stąd tu,
- warunki takie i takie,
- ile chcecie za jednego pasażera?
I na drugi dzień jest x ofert od y linii. Bo masa linii, zwłaszcza tych latających czarterowo, ma obecnie wiele wolnych maszyn i załóg.
Wybieramy najtańsze.
Proste?
Aż za, niestety."


W normalnym kraju (a takich chyba już niestety nie ma), rząd stawia sprawę jasno:
Zostajesz tam, gdzie jestes, dopoki sytuacja nei zostanie opanowana.

anolis komentarzy: 107323.03.2020, 14:02

@Spejsik napisał: "Przywalanie się do rządu o to, że ściąga ludzi w czasie pandemii swoimi samolatmi. Zawsze się znajdzie powód do narzekania."
W normalnym kraju (a takich chyba już niestety nie ma), rząd stawia sprawę jasno:
- potrzebujemy tylu i tylu lotów, stąd tu a stąd tu,
- warunki takie i takie,
- ile chcecie za jednego pasażera?
I na drugi dzień jest x ofert od y linii. Bo masa linii, zwłaszcza tych latających czarterowo, ma obecnie wiele wolnych maszyn i załóg.
Wybieramy najtańsze.
Proste?
Aż za, niestety.

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 323.03.2020, 13:57

@JanikK:
Robili na czarno i nie mieli ubezpieczenia xd?

mallen komentarzy: 2123823.03.2020, 13:49

Mikel Arteta ma zamiar latem pożegnać takich graczy jak Sokratis, Shkodran Mustafi, Sead Kolasinac, Henrikh Mkhitaryan oraz Mohamed Elneny. Hiszpan rzekomo nie widzi dla nich miejsca w swoim zespole.

Football.London

anolis komentarzy: 107323.03.2020, 13:48

@FabsFAN napisał: "Ja wolalbym, aby nikt poza transportem towaru nie mogl wrocic, ale jesli juz ich wpuszczaja, to niech wyciskaja z glupkow podrozujacych w takich czasach jak najwiecej kapuchy :D"
A ja bym wolał żeby niektórzy wyjechali stąd jak najdalej i nigdy nie wrócili.

anolis komentarzy: 107323.03.2020, 13:44

@KapitanJack10 napisał: "Po to chyba uczymy się historii, żeby pomimo życia w innych czasach, móc z niej korzystać.

A co do merytoryki. Porównujesz kryzysową sytuację i jej efekty z życiem w PRL.. Porównujesz monopol FSO do monopolu LOTu. Na jakiej podstawie? (...)
Cieszę się, że jesteś starszy i już widziałeś takie rzeczy jakie dzieją się teraz, ale jak mówiłem, porównywanie tej sytuacji do prlu jest pomyłką"


Dokładnie po to się uczymy historii, ale czym innym jest nauka z książki, a czym innym zobaczenie czegoś na własne oczy.
Tak samo ja nie rozumiem co naprawdę znaczy głód, chociaż dziadek mi mówił.
Ja tylko napisałem o monopolu LOTu.... i tylko po to napisałem o monopolu, żeby ktoś młody (inaczej się nie da napisać, przykro mi) zrozumiał czym monopol jest w praktyce. Ostatni raz jakieś tam konkretne monopole były dwadzieścia lat temu.
I tylko tyle.
PS. Obym się mylił, ale zamknięte granice bardzo się spodobają. Wtedy popatrzymy na ciąg dalszy.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 223.03.2020, 13:39

no a jak ktos wraca z pracy czy z erasmusa czy z czegokolwiek
Moim zdaniem 80% obecnie wracajacych to nie sa turyści. Sam znam dwie osoby, ktore z pracy z niemiec wrocily do domu

gbn komentarzy: 375723.03.2020, 13:33

@FabsFAN napisał: "Ja wolalbym, aby nikt poza transportem towaru nie mogl wrocic, ale jesli juz ich wpuszczaja, to niech wyciskaja z glupkow podrozujacych w takich czasach jak najwiecej kapuchy :D"

Dokładnie, wiedzieli co robią i czym może to pachnieć !

gbn komentarzy: 375723.03.2020, 13:32

@FabsFAN: Teraz tylko pytanie co gorsze, czasy w których nic nie było czy czasy przepełnione wszystkim ? I stawiał bym na to drugie.

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 323.03.2020, 13:29

Ja wolalbym, aby nikt poza transportem towaru nie mogl wrocic, ale jesli juz ich wpuszczaja, to niech wyciskaja z glupkow podrozujacych w takich czasach jak najwiecej kapuchy :D

Pitu88 komentarzy: 215623.03.2020, 13:27

@KapitanJack10: facet po prostu chciał się dowartościować, że jest taki doświadczony i mądry.
Co jak co, ale też nie rozumiem akurat w tym przypadku jechania po rządzących, fajnie, że rodacy mają jak powrócić do kraju.
Ostatnio Kukizowi za mocno wszedł piąteczek i na fb zaczął wypisywać znów, że grypa straszniejsza, a rząd celowo zabija polską gospodarkę:D

Simao12 komentarzy: 775223.03.2020, 13:22

@FabsFAN: no dobra, ja bronię zawsze lat 90, dalej lepiej nie wnikać

KapitanJack10 komentarzy: 5320 newsów: 423.03.2020, 13:15

@anolis: Argument "pewnie jesteś za młody" jest irytujący nie ze względu na czyjąś wrażliwość. Nie lubię tego stwierdzenia nie ze względu na jakieś subiektywne emocje. Nie lubię go, ponieważ ktoś starszy może mieć IQ mniejsze od szympansa, ale być starszy i rzucić "za młody jesteś, nie możesz pamiętać" tym samym ucinając dyskusje.. To nie ma sensu. Po to chyba uczymy się historii, żeby pomimo życia w innych czasach, móc z niej korzystać.

A co do merytoryki. Porównujesz kryzysową sytuację i jej efekty z życiem w PRL.. Porównujesz monopol FSO do monopolu LOTu. Na jakiej podstawie? Zamknięto granicę państwa dla obcokrajowców i jedyne loty do kraju to te, z powracającymi do kraju. To, że robią to polskie linie lotnicze to chyba normalna rzecz. Poza tym jest to sytuacja wyjątkowa i krótkotrwała (względnie). To nie jest tak, że państwo sobie wybrało LOT i Ryanair i Wizzair i nie polecisz sobie tamtymi liniami.. Polecisz jak sytuacja wróci do normy. To niezły monopol.

Cieszę się, że jesteś starszy i już widziałeś takie rzeczy jakie dzieją się teraz, ale jak mówiłem, porównywanie tej sytuacji do prlu jest pomyłką

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 323.03.2020, 13:12

@Simao12:
Ale coś w tym jest. Popatrz na obecne pokolenie Tik Toka.

mallen komentarzy: 2123823.03.2020, 13:11

Sądzę, że wyzdrowiałem. Zajęło mi to trzy bądź cztery dni, aby ustąpiły symptomy zakażenia, czuję się już znacznie lepiej. Wykonałem testy w środę dwa tygodnie temu, a w piątek okazało się, że są one pozytywne. Oczywiście, wszyscy zawodnicy mieli ze mną kontakt i musieli poddać się kwarantannie, a rozgrywki zostały zawieszone.

Mikel Arteta

DanielDaniel komentarzy: 45923.03.2020, 13:08

@anolis napisał: "Gdyby tak zwany rząd nie chciał wprowadzić monopolu Lotu na loty do Polski, to by każdy zapłacił mniej i dostałby to co by chciał. Chciałby to by przyleciał na stojąco w syfie, chciałby to by przyleciał na leżąco pierwszą klasą.
Co za problem powiedzieć, że wpuszczamy tylko obywateli RP? I tak kazdy z automatu ma kwarantannę.
A czym se przylecą, to ich sprawa. Latałby Wizz, latałby Ryan.
Ale nie - prościej pozamykać granice i wstrzymać wszelki ruch. Poza państwowym przewoźnikiem. Kasa czy troska?"

Pomysł z tym żeby wpuszczać tylko obywateli RP jest słuszny - jeszcze lepiej gdyby wszystkie państwa Unii zrobiły to samo. Oczywiście jest także problem granicy lądowej - jeśli tam byłaby taka sama zasada to wszystko poszło by sprawnie. Masz rację, że troska Państw jest szkodliwa. Czytam, że we Francji troszczą się o duże firmy i koronawirus ma być pretekstem żeby je znacjonalizować.

DanielDaniel komentarzy: 45923.03.2020, 12:57

@KapitanJack10 napisał: "Czy tylko ja uważam, że jest to najbardziej wkur.... argument w historii internetowych dyskusji?"
Nie, ja również tak uważam.

DanielDaniel komentarzy: 45923.03.2020, 12:55

@KapitanJack10 napisał: "Ja np nie pamiętam gry Henry'ego, ale nigdy nie napiszę, że Auba > Henry. A nawet gdybym tak napisał, to nikt by się nie zastanawiał czy miałem jakieś racjonalne subiektywne powody."
Pewnie jesteśmy z podobnym wieku - co o grę Henry'ego sie po prostu nie wypowiadam i nie porównuję go. Widziałem kilkanaście spotkań z jego udziałem - kilka już dawno po tym jak od nas odszedł.

Simao12 komentarzy: 775223.03.2020, 12:54

"Młodzi to będą mieli teraz bardzo źle, my to tam przeżyjemy, dużo gorzej było. PRL ukształtował w nas charakter" zawsze gdy jestem u babci

MarkOvermars komentarzy: 907923.03.2020, 12:50

@Spejsik: wiele rzeczy się zmieni, w sporcie również

Thrall komentarzy: 60123.03.2020, 12:49

@KapitanJack10
@KapitanJack10 napisał: "Czy tylko ja uważam, że jest to najbardziej wkur.... argument w historii internetowych dyskusji?"
Tak, pewnie jesteś za młody żeby to zrozumieć :D

FabsFAN komentarzy: 25234 newsów: 323.03.2020, 12:47

Trzeba było nie wyjeżdżać w czasach epidemii. Bardzo dobrze rząd robi :D

Spejsik komentarzy: 336923.03.2020, 12:46

@MarkOvermars: Sądzę, że ta cena będzie jeszcze niższa biorąc pod uwagę kryzys który będzie najprawdopodobniej panował również w świecie footballu.

MarkOvermars komentarzy: 907923.03.2020, 12:42

@sWinny: no właśnie pytam bo wydaje mi się, że jak na obecne realia to nawet nie chcą sporo są niego. Ja też jestem na tak

Spejsik komentarzy: 336923.03.2020, 12:42

@Spejsik: Mój błąd, źle przeczytałem :D

Spejsik komentarzy: 336923.03.2020, 12:35

@anolis napisał: "Ale nie zgadzam się na pisanie haseł rządowym alfabetem, że "troską" jest zamykanie granic dla wszystkich oprócz państwowego monopolisty."
Oho, widzę, że już tryb obrażenia wleciał :D
I anafalbetom* jak już tak mamy być dokładni. Chyba, że chodziło tb o jakiś alfabet.

Simao12 komentarzy: 775223.03.2020, 12:31

https://twitter.com/i/status/1242050667390349312

Ja tam wierzę w to pierwsze

anolis komentarzy: 107323.03.2020, 12:28

@KapitanJack10 napisał: "Czy tylko ja uważam, że jest to najbardziej wkur.... argument w historii internetowych dyskusji?"
Nie wiem.
Może wypadałoby napisać delikatniej: "pewnie nie pamiętasz"?
Śmiać mi się chciało jak ci niepamiętający (nie będę pisał młodzi, żeby niczyjej wrażliwości nie naruszyć) kilkanaście dni temu patrzyli wielkimi oczami na puste półki w sklepach, niektórzy w podnieceniu robili foty. Mnie to nie ruszało, może dlatego że pamiętam stale puste półki od początku lat 80tych. I to co widziałem obecnie przez dwa dni było tylko bladym cieniem tego co kiedyś widziałem stale przez 10 lat.
Teraz popatrzcie sobie, mło..... , pardon: niepamiętający innych czasów, co znaczą zamknięte granice, sznur 60 km samochodów na granicy z Niemcami, monopol na przyloty do PL i parę jeszcze innych rzeczy. Mnie to nie rusza, ja to przeżyłem w swoim czasie.
Ale nie zgadzam się na pisanie haseł rządowym alfabetem, że "troską" jest zamykanie granic dla wszystkich oprócz państwowego monopolisty.

sWinny komentarzy: 771423.03.2020, 12:27

@MarkOvermars: ja bym osobiście zapłacił. Uniwersalny chłopak z ogromnym potencjałem i wielkim serduchem do gry. Nawet jak mu nie idzie to i tak daje z siebie 100% i nigdy nie odstawia nogi. Może Real chce dosyć sporo, ale moim zdaniem nie ma co narzekać. Ryzyko jest, ale wydaje mi się, że może fajnie odpalić ten chłopak.

Thrall komentarzy: 60123.03.2020, 12:22

@Piotrek95
@Thrall napisał: "cały czas mam jednak żal, że nie mógł kontynuować kariery w Arsenalu"
Nic nie napisałem, że mam żal do Wojtka.

Womanizer komentarzy: 985923.03.2020, 12:21

Ja sam jestem trochę zdziwiony, bo jakoś zbytnio meczy mi nie brakuje. Dobra gierka czy film i da się przeżyć :)

Tylko komedie staram się omijać, bo w tym sezonie już widziałem kilkanaście na boisku :)

MarkOvermars komentarzy: 907923.03.2020, 12:14

@Simpllemann: a co powiesz o tych studentach czy kims takich co wyjechali do Indii a teraz nie mają jak wrócić XD cyrk na maxa, tacy to powinni zostać tam już na stałe

MarkOvermars komentarzy: 907923.03.2020, 12:13

bralibyście na stałe Ceballosa za 36 mln? ;) widzę po sondzie że zdania są dość mocno podzielone

Adi17 komentarzy: 292423.03.2020, 12:11

@Fabri4:

Niestety, ale są piłkarze czy też inni sportowcy (także ludzie z każdego środowiska) którzy lekko mówiąc nie specjalnie są inteligentni i potrafiący dawać przykład w życiu...

A tak swoją drogą powoli zaczyna brakować mi sportu w tv, raczej się tego nie zastąpi niczym innym. Można grać na konsoli, czytać książki, ćwiczyć, oglądać seriale itp, ale na dłuższą metę to nie dla mnie. Z resztą wszystkie te rzeczy robię regularnie, także teraz przy braku meczów czy też innych wydarzeń sportowych trzeba dwa razy więcej tego stosować. Do tego zamknięty orlik i hala...

Spejsik komentarzy: 336923.03.2020, 12:11

@anolis: Przywalanie się do rządu o to, że ściąga ludzi w czasie pandemii swoimi samolatmi. Zawsze się znajdzie powód do narzekania.
Z tym, że płaci kary możesz mieć rację ;)
I dziękuję bardzo panie polonisto. Zapamiętam pana cenne rady do końca życia ;)

Ranczomen komentarzy: 1224923.03.2020, 12:10

Alli to akurat nigdy inteligencją nie grzeszył, więc mnie to nie dziwi.

KapitanJack10 komentarzy: 5320 newsów: 423.03.2020, 12:09

@anolis napisał: "Pewnie jesteś za młody"
Czy tylko ja uważam, że jest to najbardziej wkur.... argument w historii internetowych dyskusji?

Fabri4 komentarzy: 9938 newsów: 5023.03.2020, 11:55

Na pewno w planach dokończenia rozgrywek nie pomagają zachowania młodych angielskich piłkarzy. Wcześniej zakaz kwarantanny złamał Mason Mount a w ten weekend Dele Alli postanowił wybrać się na imprezę. Pomocnik Spurs imprezował dwie noce z rzędu. W tym samym klubie bawił się także Kyle Walker.

anolis komentarzy: 107323.03.2020, 11:53

@Spejsik napisał: "Gdyby sobie latały takie Wizzy czy Ryan trzeba by było znacznie zwiększyć ilość personelu pracującego obecnie na lotnisku (więcej przylotów). Po za tym co gdyby taki Wizz nie zastosował się do poleć rządu i wpuścił by na pokład np obywatela Włoch? Mieli by im kazać wrócić skąd przylecieli?
Zresztą bardzo dobrze, że rząd "wspiera" polską firmę ;)"

1. Rząd nie "wspiera" polskiej firmy tylko robi ją monopolistą. To są dwie różne rzeczy. Pewnie jesteś za młody i nie wiesz co to monopol - popytaj tych co pamiętają czasy kiedy polski rząd "wspierał" FSO i można sobie było kupić archaicznego Poloneza zamiast używanego Golfa, na którego były potężne cła. Gdyby tak było do dzisiaj, miałbyś dalej Poloneza i to jeszcze w kosmicznie wysokiej cenie.
2. Od zawsze jest zasada, że jak linia wpuszcza na pokład kogoś bez sprawdzenia czy wolno mu zejść z pokładu w kraju lotniska przeznaczenia - to płaci za to: delikwenta pakuje się w samolot z powrotem.
3. "Po za" się pisze razem. "Wpuścił by", "mieli by" tak samo.
Miłego dnia.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Chelsea 16.03.2024 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Nottingham Forest29671625
18. Luton29571722
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17