Oficjalnie: Christian Nørgaard Kanonierem

Oficjalnie: Christian Nørgaard Kanonierem 10.07.2025, 14:36, Eryk Szczepański 4644 komentarzy

Arsenal ogłosił w czwartek, że kapitan Brentford, Christian Nørgaard, dołączył do drużyny z północnego Londynu. Duński pomocnik spędził sześć lat w Brentford, gdzie odegrał kluczową rolę w umocnieniu pozycji klubu w Premier League po awansie w 2021 roku.

Nørgaard, reprezentant Danii, w zeszłym sezonie wystąpił 34 razy w barwach Brentford, a łącznie rozegrał dla tego klubu 196 spotkań.

- Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Christiana w Arsenalu. To zawodnik z międzynarodowym doświadczeniem i bogatą historią występów w Premier League. Jego umiejętności przywódcze i silny charakter będą nieocenione dla naszej drużyny - powiedział Mikel Arteta. - To solidny pomocnik z doskonałym zmysłem taktycznym i wszechstronnością. Jego fizyczna obecność i inteligencja dodadzą nam głębi i równowagi.

- Christian wniesie wiele zarówno na boisku, jak i poza nim, i nie możemy się doczekać współpracy z nim w nowym rozdziale jego kariery - dodał Arteta.

Duńczyk wyraził swoje podekscytowanie nowym rozdziałem w karierze. Nawet w Brentford uznano ten transfer za świetny krok dla jednego z ich najwierniejszych zawodników. - Można się wzruszyć, bo to było marzenie, które już prawie porzuciłem, zbliżając się do końca kariery - przyznał Norgaard. - Właśnie skończyłem 31 lat i podpisałem nowy kontrakt z Brentford. Oczywiście zawsze była szansa na cud z Brentford, ale gra w Lidze Mistrzów była raczej nierealna. - Teraz usłyszę hymn Ligi Mistrzów i będę częścią tej kampanii. To marzenie z dzieciństwa, coś, co wydawało się niemożliwe. Jestem naprawdę, naprawdę szczęśliwy - dodał.

Norgaard już dołączył do nowych kolegów na przedsezonowym treningu i wyruszy z drużyną na azjatyckie tournée. Będzie występował w Arsenalu z numerem 16 na koszulce.

Mikel ArtetaTransfery autor: Eryk Szczepański źrodło: espn.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
alexis1908 komentarzy: 569014.07.2025, 23:19

@vitold: jeszcze bestii nie ma sporting znowu się stawia ;)

vitold komentarzy: 211514.07.2025, 23:16

Wy tak gadacie o Sace, a ja słysząc Saka widzę 67 wrzutek zmęczonego Anglika w pole karne…. :( oby Bestia przeciągnęła przez kolano wszystkie obrony Albionu, by nasi skrzydłowi mieli lżej i większy luz, bo nasz dotychczasowy napastnik Ala Tytan Pracy nie musiał być dwojony i trojony tak jak będzie musiała być kryta Bestia

alexis1908 komentarzy: 569014.07.2025, 23:16

@darek250s: już się rzygac chce na ten Sporting mam nadzieję że ich trafimy w LM a Gyokeres strzeli ze 3 bramki .

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 23:14

@nicniewymysle napisał: "Czekaj, dajesz mi statystyki skrzydłowego i śp, żeby udowodnić swoje zdanie? Na k.com? Gdzie każdy wie, jak gramy?" @nicniewymysle napisał: "A jak chcesz mi cisnąc, jak to policzyłem? Po prostu spojrzałem na wyniki! Weź sobie ostatnie nie wiem, 10 meczów, spójrz na oceny, na bramki czy asysty."
Czy ty czytasz co ty piszesz? Kazałeś mi spojrzeć na oceny, bramki i asysty a teraz się dziwisz że spojrzałem na oceny, bramki i asysty? xd

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 23:12

@Marzag: Nie, to JESZCZE nie jest piłkarz który umie pociągnąć drużynę; takim piłkarzem jest Salah, był Hazard, Suarez. Ale nie Bukayo. Przyjmij do swojej głowy, że nikt Mu nie umniejsza, nikt Go nie obraża; ale jeszcze brakuje Mu do najlepszych. Chociaż mi, osobiście, jako kibicowi Arsenalu ciężko mi to przychodzi, to Bukayo jeszcze musi wejść na tą najwyższą półkę.

DavidSilva21 komentarzy: 358614.07.2025, 23:10

Sporting pajacuje ale i tak w tym tygodniu dostaniemy Bestię :D

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 23:09

@Marzag: Czekaj, dajesz mi statystyki skrzydłowego i śp, żeby udowodnić swoje zdanie? Na k.com? Gdzie każdy wie, jak gramy? Chłopie, tutaj każdy wie, że idziemy na prawe skrzydło; sam przywołałeś że Saka miał kontuzję, więc jak to o Twoim zdaniu świadczy? To, co Rice robił na wiosnę to jest pieprzona miazga; Saka mógłby marzyć o takim wpływie na grę w okresie marzec- maj.

darek250s komentarzy: 12093 newsów: 514.07.2025, 23:06

@Marzag napisał: "@Joker_224 napisał: "rzekomo Sporting znowu coś komplikuje i chcą łatwiejszych do osiągnięcia bonusów"

wedle kogo?"


Negotiations between Arsenal and Sporting remain ongoing in London with all parties involved.

After commission reduced by agent plus €63.5m fee ready, Sporting ask for €10m add-ons to be easy/guaranteed.

Arsenal and agents remain in talks to get the final green light.

Fabrizio Romano.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 23:04

@Joker_224 napisał: "rzekomo Sporting znowu coś komplikuje i chcą łatwiejszych do osiągnięcia bonusów"
wedle kogo?

Joker_224 komentarzy: 563814.07.2025, 23:04

@Pires9999: rzekomo Sporting znowu coś komplikuje i chcą łatwiejszych do osiągnięcia bonusów

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 23:03

@nicniewymysle napisał: "Po prostu robienie z Saki zbawcy Arsenalu to jest przesada, Bukayo jest diamencikiem, platyną, doskonałym produktem Naszej szkółki i oby został z Nami jak najdłużej; ale nie róbmy z Niego zbawcy i jedynego sprawiedliwego bo u Nas gra drużyna, im lepiej gra środek, tym lepiej gra Saka."
To przecież nieprawda, przecież już za Emerego nawet jak cały zespół grał piach to nastoletni Saka dźwigał drużynę.

I teraz jest tak samo, gra bardzo dobrze nawet gdy nikt inny nie gra dobrze. On nie potrzebuje nikogo żeby błyszczeć, to jest piłkarz który sam sobie i innym potrafi stworzyć.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 23:02

@nicniewymysle napisał: "ale w tym sezonie nie był Naszym najważniejszym ogniwem. Zwłaszcza w najważniejszym momencie sezonu."
No nie był bo nas opuścił na kilka miesięcy z powodu kontuzji. @nicniewymysle napisał: "Po prostu spojrzałem na wyniki! Weź sobie ostatnie nie wiem, 10 meczów, spójrz na oceny, na bramki czy asysty."
https://www.whoscored.com/teams/13/show/england-arsenal

tu Saka zarówno w premier league jak i champions league z wyraźną przewagą nad pozostałymi jeśli chodzi o oceny

Rice w poprzednim sezonie 52 mecze 9 goli 10 asyst
Saka w poprzednim sezonie 37 mecze 12 goli 14 asyst

nie wiem czemu akurat bramki i asysty chcesz porównywać by wykazać wyższość Rice nad Saką w tym sezonie xd

Pires9999 komentarzy: 132414.07.2025, 23:00

Kiedy bedzie gyo ?!...

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:58

@alexis1908: Tylko to jest drugi sezon Yamala... Ale to nie o to chodzi, naprawdę. Wiem, że wszyscy jesteśmy kibicami Arsenalu. I nie chcę udowadniać na siłę, kto jest "lepszym" kibicem. Po prostu robienie z Saki zbawcy Arsenalu to jest przesada, Bukayo jest diamencikiem, platyną, doskonałym produktem Naszej szkółki i oby został z Nami jak najdłużej; ale nie róbmy z Niego zbawcy i jedynego sprawiedliwego bo u Nas gra drużyna, im lepiej gra środek, tym lepiej gra Saka.
A to, czy Saka grałby lepiej w Hiszpanii niż Yamal... Cóż, ani Ty ani ja nie wiemy. I obyśmy się nie przekonali, bo to by znaczyło że Bukayo od Nas odejdzie. :)

Lysy1111 komentarzy: 105814.07.2025, 22:58

@Gunnerrsaurus napisał: "Spokojnie, już niedługo nie będziecie musieli ogądać Saki, na ma opcji, żeby jeden z najdroższych i najlepszych transferów w historii Arsenalu usiadł na ławce. Madueke to jest przyszłość prawego skrzydła Arsenalu."

Wiesz tak na końcu to okaże się że Madueke to jednak nie taka zła opcjia jest.
Wiadomo najlepiej żeby nie było, jednak zdarzają się kontuzje,lub nawet na podmęczoneg rywala, ogólnie jako zmiennik to na pewno jest wartością+ dołączając do zespołu.
Nie każdy w jego wieku i jakimiś umiejętnościami skoro gra w reprezentacji a nie musi bo jest wybór,to jednak inni na jego miejscu nie koniecznie chcieliby grzać ławę w Arsenalu.Mógł iść gdzieś grać z miejsca w pierwszej 11,więc trzeba docenić że przyszedł.Jakieś bramki strzeli oby ważne,na lewej i prawej zagra,uderzyć potrafi, jest szybki,i trochę chaotyczny co nie raz może pomóc bo dlatego jest nieprzewidywalny.
Jako zmiennik to duży+. Niewykluczone że przyjdzie jeszcze jeden skrzydłowy, zobaczymy na koniec okienka.

alexis1908 komentarzy: 569014.07.2025, 22:55

@Marzag: no dokładnie nie wiem po co te spiny o karne przecież to ma być raczej z korzyścią dla drużyny a nie że największa gwiazda itp ;) my mamy mało karnych to po 1 a po drugie Arczi wyznaczy do tego osobę która lepiej je uderzę równie dobrze może je wykonywać Havertz bo też umie ;)

alexis1908 komentarzy: 569014.07.2025, 22:52

@nicniewymysle: Saka >>> Yamal zdecydowanie w każdym aspekcie gry . Jakby Anglik grał w Barcelonie i w lidze hiszpańskiej by wykręcał lepsze liczby niż Hiszpan zresztą młody zagrał jeden sezon na dobrym poziomie a z tego co widać to trochę mu ego uderzyło do głowy zobaczymy jak to dalej będzie wyglądało bo narazie to wygląda na drogę Neymara a nie messiego .

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:52

@Marzag napisał: "No ale ty jakąś fikcyjną rzeczywistość tworzysz, "więcej punktów mamy dzięki Ricowi niż Sace" jak to policzyłeś?"

A jak chcesz mi cisnąc, jak to policzyłem? Po prostu spojrzałem na wyniki! Weź sobie ostatnie nie wiem, 10 meczów, spójrz na oceny, na bramki czy asysty. Człowieku, nie wiem czy masz w domu plakat czy ołtarzyk Saki, ale przestań na niego tryskać; to jest diament London Colney, ale w tym sezonie nie był Naszym najważniejszym ogniwem. Zwłaszcza w najważniejszym momencie sezonu.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:50

@nicniewymysle napisał: "No właśnie to Ty wkręcasz jakąś narrację znikąd :D chłopie, u Nas najlepsza to jest obrona, jakbyś tego nie chciał; Big Gabi z Salibą wygrali Nam wiele meczów, samym spokojem z tyłu. Spójrz na sam mecz 5-1 z City i to, jak zgaszony był Haaland... Nie podniecajmy się, nie traktujmy Saki jak nie wiem, Messiego czy Yamala, bo u Bukayo niestety głowa nie dojeżdża i w najważniejszych momentach musimy liczyć na innych. Pozostaje mieć nadzieję, że dobry napastnik (oby Gyokeres takim był!) odciąży trochę Sakę i zdejmie z Niego ciśnienie, bo widać że sobie z nim jeszcze nie radzi..."
U nas każdy ma duży wpływ w wygraną bo działamy jak jeden organizm, ale jak nie idzie to piłkę się podaje do Saki.

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:49

@Marzag: No właśnie to Ty wkręcasz jakąś narrację znikąd :D chłopie, u Nas najlepsza to jest obrona, jakbyś tego nie chciał; Big Gabi z Salibą wygrali Nam wiele meczów, samym spokojem z tyłu. Spójrz na sam mecz 5-1 z City i to, jak zgaszony był Haaland... Nie podniecajmy się, nie traktujmy Saki jak nie wiem, Messiego czy Yamala, bo u Bukayo niestety głowa nie dojeżdża i w najważniejszych momentach musimy liczyć na innych. Pozostaje mieć nadzieję, że dobry napastnik (oby Gyokeres takim był!) odciąży trochę Sakę i zdejmie z Niego ciśnienie, bo widać że sobie z nim jeszcze nie radzi...

Mastec30 komentarzy: 995914.07.2025, 22:46

@Barney napisał: "Nikt tu nie chce sace zabrac tego z kaprysu po prostu szwed jest skuteczniejszy"

Saka w życiu w piłce klubowej zmarnował 2 karne. Strzelił 13. Za to Gyokeres w lidze top5 strzelił 0. Z tym że Szwed jest skuteczniejszy to może poczekajmy aż wyjdzie na boisko

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:44

@nicniewymysle napisał: "Dobra, to teraz daj mi mecze które wygraliśmy dzięki "kopnięciu do Saki". Chłopie, kiedy zrozumiesz że go nie hejtuję, bo serio kocham Bukayo, ale robienie z Niego Salaha na tej stronie to jest jakieś nieporozumienie? Więcej punktów mamy dzięki Rice'owi niż Sace. Spójrz nawet na nie wiem, flashscore."
No ale ty jakąś fikcyjną rzeczywistość tworzysz, "więcej punktów mamy dzięki Ricowi niż Sace" jak to policzyłeś?

Saka jest naszym najlepszym piłkarzem niezależnie od tego jak bardzo uwielbiasz Rice, Odegaarda i Martinellego.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:43

@alexis1908 napisał: "ale ja w żadnym razie nie chce naszemu Sace karnych zabierać po prostu uważam że Arteta jest trochę mądrzejszy od nas i wyjdzie na treningach i w trakcie sezonu kto je strzela lepiej i kto ma ją wykonywać ;)"
True, nie jest istotne kto strzela karne, ważne żeby strzelała je osoba która jest w tym najlepsza w zespole.

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:43

@Marzag: Dobra, to teraz daj mi mecze które wygraliśmy dzięki "kopnięciu do Saki". Chłopie, kiedy zrozumiesz że go nie hejtuję, bo serio kocham Bukayo, ale robienie z Niego Salaha na tej stronie to jest jakieś nieporozumienie? Więcej punktów mamy dzięki Rice'owi niż Sace. Spójrz nawet na nie wiem, flashscore.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:42

@Gunnerrsaurus napisał: "Spokojnie, już niedługo nie będziecie musieli ogądać Saki, na ma opcji, żeby jeden z najdroższych i najlepszych transferów w historii Arsenalu usiadł na ławce. Madueke to jest przyszłość prawego skrzydła Arsenalu."
Nie wiem czy aż tak będzie, ale wtedy Saka będzie biegał na lewym skrzydle i będziemy mieć dwóch najlepszych skrzydłowych na świecie.

alexis1908 komentarzy: 569014.07.2025, 22:41

@Mastec30: ale ja w żadnym razie nie chce naszemu Sace karnych zabierać po prostu uważam że Arteta jest trochę mądrzejszy od nas i wyjdzie na treningach i w trakcie sezonu kto je strzela lepiej i kto ma ją wykonywać ;)

Barney komentarzy: 2435414.07.2025, 22:39

@Mastec30:

Co ma do tego czy jestes gwiazda wykonywac karne ma najlepszy fachowiec ,a nie gwiazda.

Nikt tu nie chce sace zabrac tego z kaprysu po prostu szwed jest skuteczniejszy

Gunnerrsaurus komentarzy: 1257314.07.2025, 22:39

Spokojnie, już niedługo nie będziecie musieli ogądać Saki, na ma opcji, żeby jeden z najdroższych i najlepszych transferów w historii Arsenalu usiadł na ławce. Madueke to jest przyszłość prawego skrzydła Arsenalu.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:37

@nicniewymysle napisał: "Mecze z Trossardem albo Havertzem na 10 to była czysta męczarnia, nie mieliśmy ani kreatywności, ani pressingu."
A wystarczyło mimo to parę razy kopnąć piłkę w stronę Saki i wygrywaliśmy.

Pires9999 komentarzy: 132414.07.2025, 22:36

Gadanie że Saka słabo grał to normalnie ręce mi opadają. Gość sam musiał brać piłkę i kiwać trzech .ciekawe ile wy byście dali radę tak robić .ode nie grał nic .obrońca prawy go nie obiega .a i z przodu miał Kaia albo DP no ludzie ...

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:35

@Marzag: To Ty chyba nie oglądałeś meczów Arsenalu. Największy wpływ na grę Arsenalu ma środek pola; głównie Odegaard. Mecze z Trossardem albo Havertzem na 10 to była czysta męczarnia, nie mieliśmy ani kreatywności, ani pressingu.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:32

@nicniewymysle napisał: "Oj przestań pieprzyć, Saka po kontuzji był na dużo niższym poziomie niż Saka przed kontuzją; zobacz co w drugiej części sezonu robił Rice z Merino, a gdzie przy tym był Bukayo."
Rice to świetny piłkarz ale nikt w Arsenalu nie ma takiego wpływu na zespół jak Saka. On jest naszym najlepszym piłkarzem, nawet jak nie strzela ani nie asystuje to i tak sprawi że drużynie gra się o niebo lepiej i gdy nikt nie ma pomysłu to on zawsze coś wymyśli.

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:26

@Marzag: Oj przestań pieprzyć, Saka po kontuzji był na dużo niższym poziomie niż Saka przed kontuzją; zobacz co w drugiej części sezonu robił Rice z Merino, a gdzie przy tym był Bukayo.

Mastec30 komentarzy: 995914.07.2025, 22:25

@alexis1908 napisał: "i długo się będziesz trzymał tej ligi farmerów jak Gyokeres strzeli 30 bramek też powiesz że to liga farmerów ?"

Nawet jak strzeli 50 goli to nadal będzie liga farmerów bo jeden rodzynek na mapie flopow nic nie zmieni

I mam nadzieję że strzeli te 50 ale większość to już mu te gole przypisała i nawet największej gwieździe drużyny chce karne zabrać. Moze poczekamy aż zacznie grać

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:24

@alexis1908 napisał: "Przecież Saka przed kontuzją robił asysty i bramki co mecz prawie , ale po kontuzji zgodzę się było więcej machania rękoma i dyskusji z sędziami niż dobrej gry . Ale i on i Ode i Gabi odżyją przy Gyo ;)"
Daj im Boże żeby tak było!

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:22

@nicniewymysle napisał: "Wciąż czekam aż je wymienisz; Saka w tym sezonie był cieniem Saki z zeszłego sezonu, tak samo jak Odegaard; brak White'a? Inna taktyka? Ciężko wnioskować, ale Bukayo wciąż mentalnie nie dojeżdża, On powinien być Naszym numer 1 jeśli chodzi o sukcesy, powinien być przyszłym kapitanem, a tymczasem już teraz masz kilka osób przed Nim; zrozum że naprawdę Go uwielbiam, ale już zbyt wiele razy rozczarował Nas w najważniejszym momencie."
Musiałbym obejrzeć jego wszystkie mecze żeby sobie przypomnieć, wiesz ile by to trwało? A tych meczów nieudanych miał tak mało że nie łatwo to znaleźć.

alexis1908 komentarzy: 569014.07.2025, 22:21

@nicniewymysle: Przecież Saka przed kontuzją robił asysty i bramki co mecz prawie , ale po kontuzji zgodzę się było więcej machania rękoma i dyskusji z sędziami niż dobrej gry . Ale i on i Ode i Gabi odżyją przy Gyo ;)

Barney komentarzy: 2435414.07.2025, 22:19

@Marzag:

Daj mu Boże :)

kaman17 komentarzy: 513114.07.2025, 22:17

@artur759 napisał: "Podsumowując:
Wydatek około 250mln funtów - w większości rozłożone na bardzo korzystne raty przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążenia budżetu na płace (nie liczę przedłużeń), biorąc pod uwage fakt, że ze sprzedaży pewnie 70-80 mln funtów jesteśmy w stanie uzyskać to nie jest tak źle."


Tylko w tych wyliczeniach wszyscy podliczają mniej więcej zysk z poprzedniego sezonu, następnie wydatki w tym, a prawie nikt nie uwzględnia rat, które płacimy z poprzednich sezonów.

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:15

@Marzag: Wciąż czekam aż je wymienisz; Saka w tym sezonie był cieniem Saki z zeszłego sezonu, tak samo jak Odegaard; brak White'a? Inna taktyka? Ciężko wnioskować, ale Bukayo wciąż mentalnie nie dojeżdża, On powinien być Naszym numer 1 jeśli chodzi o sukcesy, powinien być przyszłym kapitanem, a tymczasem już teraz masz kilka osób przed Nim; zrozum że naprawdę Go uwielbiam, ale już zbyt wiele razy rozczarował Nas w najważniejszym momencie.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:12

@nicniewymysle napisał: "Nie, nie robi. Już przestańmy go traktować jak jakiegoś Henry'ego, bo zdarzały Mu się mecze gdzie grał totalną mizerię i wejścia Rice'a ale nawet Martinelliego/ Trossarda ratowały Nam wynik."
No tak, ze 4-5 w całej karierze.

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:11

@Marzag: Nie, nie robi. Już przestańmy go traktować jak jakiegoś Henry'ego, bo zdarzały Mu się mecze gdzie grał totalną mizerię i wejścia Rice'a ale nawet Martinelliego/ Trossarda ratowały Nam wynik.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:07

@nicniewymysle napisał: "To dawaj, policz mi je. Saka też miał mecze, w których po prostu ssał; ale oczywiście, ja nie oglądałem meczów tylko Ty je widziałeś. Co Ty mi pieprzysz człowieku, chciałbym żeby Bukayo dojeżdżał tak jak nie dojeżdża."
Ja wiem, że są ludzie co myślą, że jak piłkarz nie ma asysty albo gola to miał średni mecz albo był wtedy niewidoczny. Ale Saka w każdym meczu pod grą jest i zawsze robi różnicę.

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 22:04

@Marzag: To dawaj, policz mi je. Saka też miał mecze, w których po prostu ssał; ale oczywiście, ja nie oglądałem meczów tylko Ty je widziałeś. Co Ty mi pieprzysz człowieku, chciałbym żeby Bukayo dojeżdżał tak jak nie dojeżdża.

Marzag komentarzy: 44874 newsów: 114.07.2025, 22:02

@nicniewymysle napisał: "Nie no *****, stary, nie oglądałem; Ty sobie żartujesz. Co to w ogóle za tekst, naprawdę zadałeś to pytanie czy to żart, ironia? Człowieku, Saka niejednokrotnie był w Naszej drużynie co najwyżej przeciętny; traktujesz Go jak jakiegoś Salaha, a prawda jest taka że od kwietnia dużo lepiej grał Rice (ale oczywiście, wszyscy patrzymy tylko na dwa wolne z Realem!) A widziałeś, kto jest graczem sezonu według kibiców? Człowieku, fajnie jest być poza "strumieniem", ale warto czasami spojrzeć trzeźwo... Owszem, Bukayo stracił kilka miesięcy, ale nie był nawet top3 graczy Arsenalu w tym sezonie, pogódź się z tym."
Weź sobie zerknij na średnią ocen za mecz wszystkich naszych zawodników w sezonie. Saka zawsze będzie na pierwszym miejscu, nie bez powodu.

mecze saki w których był przeciętny to można na palcach jednej ręki policzyć za kadencji Artety.

sidtsw komentarzy: 372314.07.2025, 22:00

where : here we go Gyokeresa ?

alexis1908 komentarzy: 569014.07.2025, 22:00

@Mastec30: i długo się będziesz trzymał tej ligi farmerów jak Gyokeres strzeli 30 bramek też powiesz że to liga farmerów ? Śmieszy mnie już ten argument , a Karne będzie strzelał ten kto to robi najlepiej wyjdzie na treningach tyle .

artur759 komentarzy: 130214.07.2025, 22:00

@artur759: *uwierzyć

nicniewymysle komentarzy: 51314.07.2025, 21:59

@Marzag napisał: "Ty oglądałeś kiedyś Arsenal? XD Przecież Saka to bezsprzecznie nasz najlepszy piłkarz który dowozi w każdym meczu nawet jeśli gola albo asysty nie ma."

Nie no *****, stary, nie oglądałem; Ty sobie żartujesz. Co to w ogóle za tekst, naprawdę zadałeś to pytanie czy to żart, ironia? Człowieku, Saka niejednokrotnie był w Naszej drużynie co najwyżej przeciętny; traktujesz Go jak jakiegoś Salaha, a prawda jest taka że od kwietnia dużo lepiej grał Rice (ale oczywiście, wszyscy patrzymy tylko na dwa wolne z Realem!) A widziałeś, kto jest graczem sezonu według kibiców? Człowieku, fajnie jest być poza "strumieniem", ale warto czasami spojrzeć trzeźwo... Owszem, Bukayo stracił kilka miesięcy, ale nie był nawet top3 graczy Arsenalu w tym sezonie, pogódź się z tym.

artur759 komentarzy: 130214.07.2025, 21:57

@lordoftheboard napisał: "zakładając że Moskitiera i Gyo są klepnięci, to jeszcze Eze to byłby kosmos rodem z Fify a nie okienko transferowe.

Jak city i Chelsea za najostrzejszych lat"


Zubi - 56
Kepa - 5
Norgaard - 10 + 2
Madueke - 48 + 2
Gyokers - 55 + 8,5
Mosquera - 13 +- 4
Eze - 60-68

Wychodzi około 245-255 mln + 18mln funtów bez sprzedaży.

Pensje:
- Tierney: 100k
- Jorginho: 110k
- Zina: 150k
- Partey: 200k
- Tomiyasu: 100k
- Nelson: 100k
- Vieira: 50k
- Lokonga: 50k
- Trossard: 90k
- Sterling: 100k

Na pensjach zawodników out zaoszczędzimy około 1050k.

Nowi zawodnicy:
- Kepa 75k
- Norgaard: nw, ale pewnie koło 75k
- Madueke: 50k
- Zubimendi - cięzko uwieżyć albo podobno też 75k
- Gyokeres: 200k
- Mosquera: nw, ale pewnie 50-75
- Eze: pewnie w okolicach 150-200

Na kontrakty na nowych graczy wydamy pewnie w okolicach 750k.

Wiadomo to tylko wartości szacunkowe, ale raczej na pewno sumarycznie z 200/300k będziemy w budżecie płacowym na plusie.

Na zawodnikach odchodzących też trochę zarobimy: Zina, Nelson, Tavares, Lokonga, Vieira, Trossard, Nelson - nie będą to duże kwoty, ale jak się pozbiera grosz do grosza to trochę może się uzbiera.

Podsumowując:
Wydatek około 250mln funtów - w większości rozłożone na bardzo korzystne raty przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążenia budżetu na płace (nie liczę przedłużeń), biorąc pod uwage fakt, że ze sprzedaży pewnie 70-80 mln funtów jesteśmy w stanie uzyskać to nie jest tak źle.

Okno transferowe wielkie i bardzo fajnie przemyślane, ale finansowo nie jest aż tak abstrakcyjne.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady