Oficjalnie: Christian Nørgaard Kanonierem

Oficjalnie: Christian Nørgaard Kanonierem 10.07.2025, 14:36, Eryk Szczepański 3116 komentarzy

Arsenal ogłosił w czwartek, że kapitan Brentford, Christian Nørgaard, dołączył do drużyny z północnego Londynu. Duński pomocnik spędził sześć lat w Brentford, gdzie odegrał kluczową rolę w umocnieniu pozycji klubu w Premier League po awansie w 2021 roku.

Nørgaard, reprezentant Danii, w zeszłym sezonie wystąpił 34 razy w barwach Brentford, a łącznie rozegrał dla tego klubu 196 spotkań.

- Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Christiana w Arsenalu. To zawodnik z międzynarodowym doświadczeniem i bogatą historią występów w Premier League. Jego umiejętności przywódcze i silny charakter będą nieocenione dla naszej drużyny - powiedział Mikel Arteta. - To solidny pomocnik z doskonałym zmysłem taktycznym i wszechstronnością. Jego fizyczna obecność i inteligencja dodadzą nam głębi i równowagi.

- Christian wniesie wiele zarówno na boisku, jak i poza nim, i nie możemy się doczekać współpracy z nim w nowym rozdziale jego kariery - dodał Arteta.

Duńczyk wyraził swoje podekscytowanie nowym rozdziałem w karierze. Nawet w Brentford uznano ten transfer za świetny krok dla jednego z ich najwierniejszych zawodników. - Można się wzruszyć, bo to było marzenie, które już prawie porzuciłem, zbliżając się do końca kariery - przyznał Norgaard. - Właśnie skończyłem 31 lat i podpisałem nowy kontrakt z Brentford. Oczywiście zawsze była szansa na cud z Brentford, ale gra w Lidze Mistrzów była raczej nierealna. - Teraz usłyszę hymn Ligi Mistrzów i będę częścią tej kampanii. To marzenie z dzieciństwa, coś, co wydawało się niemożliwe. Jestem naprawdę, naprawdę szczęśliwy - dodał.

Norgaard już dołączył do nowych kolegów na przedsezonowym treningu i wyruszy z drużyną na azjatyckie tournée. Będzie występował w Arsenalu z numerem 16 na koszulce.

Mikel ArtetaTransfery autor: Eryk Szczepański źrodło: espn.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:44

@nicniewymysle napisał: "Dobra, to teraz daj mi mecze które wygraliśmy dzięki "kopnięciu do Saki". Chłopie, kiedy zrozumiesz że go nie hejtuję, bo serio kocham Bukayo, ale robienie z Niego Salaha na tej stronie to jest jakieś nieporozumienie? Więcej punktów mamy dzięki Rice'owi niż Sace. Spójrz nawet na nie wiem, flashscore."
No ale ty jakąś fikcyjną rzeczywistość tworzysz, "więcej punktów mamy dzięki Ricowi niż Sace" jak to policzyłeś?

Saka jest naszym najlepszym piłkarzem niezależnie od tego jak bardzo uwielbiasz Rice, Odegaarda i Martinellego.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:43

@alexis1908 napisał: "ale ja w żadnym razie nie chce naszemu Sace karnych zabierać po prostu uważam że Arteta jest trochę mądrzejszy od nas i wyjdzie na treningach i w trakcie sezonu kto je strzela lepiej i kto ma ją wykonywać ;)"
True, nie jest istotne kto strzela karne, ważne żeby strzelała je osoba która jest w tym najlepsza w zespole.

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 22:43

@Marzag: Dobra, to teraz daj mi mecze które wygraliśmy dzięki "kopnięciu do Saki". Chłopie, kiedy zrozumiesz że go nie hejtuję, bo serio kocham Bukayo, ale robienie z Niego Salaha na tej stronie to jest jakieś nieporozumienie? Więcej punktów mamy dzięki Rice'owi niż Sace. Spójrz nawet na nie wiem, flashscore.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:42

@Gunnerrsaurus napisał: "Spokojnie, już niedługo nie będziecie musieli ogądać Saki, na ma opcji, żeby jeden z najdroższych i najlepszych transferów w historii Arsenalu usiadł na ławce. Madueke to jest przyszłość prawego skrzydła Arsenalu."
Nie wiem czy aż tak będzie, ale wtedy Saka będzie biegał na lewym skrzydle i będziemy mieć dwóch najlepszych skrzydłowych na świecie.

alexis1908 komentarzy: 518614.07.2025, 22:41

@Mastec30: ale ja w żadnym razie nie chce naszemu Sace karnych zabierać po prostu uważam że Arteta jest trochę mądrzejszy od nas i wyjdzie na treningach i w trakcie sezonu kto je strzela lepiej i kto ma ją wykonywać ;)

Barney komentarzy: 2403014.07.2025, 22:39

@Mastec30:

Co ma do tego czy jestes gwiazda wykonywac karne ma najlepszy fachowiec ,a nie gwiazda.

Nikt tu nie chce sace zabrac tego z kaprysu po prostu szwed jest skuteczniejszy

Gunnerrsaurus komentarzy: 1253814.07.2025, 22:39

Spokojnie, już niedługo nie będziecie musieli ogądać Saki, na ma opcji, żeby jeden z najdroższych i najlepszych transferów w historii Arsenalu usiadł na ławce. Madueke to jest przyszłość prawego skrzydła Arsenalu.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:37

@nicniewymysle napisał: "Mecze z Trossardem albo Havertzem na 10 to była czysta męczarnia, nie mieliśmy ani kreatywności, ani pressingu."
A wystarczyło mimo to parę razy kopnąć piłkę w stronę Saki i wygrywaliśmy.

Pires9999 komentarzy: 130314.07.2025, 22:36

Gadanie że Saka słabo grał to normalnie ręce mi opadają. Gość sam musiał brać piłkę i kiwać trzech .ciekawe ile wy byście dali radę tak robić .ode nie grał nic .obrońca prawy go nie obiega .a i z przodu miał Kaia albo DP no ludzie ...

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 22:35

@Marzag: To Ty chyba nie oglądałeś meczów Arsenalu. Największy wpływ na grę Arsenalu ma środek pola; głównie Odegaard. Mecze z Trossardem albo Havertzem na 10 to była czysta męczarnia, nie mieliśmy ani kreatywności, ani pressingu.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:32

@nicniewymysle napisał: "Oj przestań pieprzyć, Saka po kontuzji był na dużo niższym poziomie niż Saka przed kontuzją; zobacz co w drugiej części sezonu robił Rice z Merino, a gdzie przy tym był Bukayo."
Rice to świetny piłkarz ale nikt w Arsenalu nie ma takiego wpływu na zespół jak Saka. On jest naszym najlepszym piłkarzem, nawet jak nie strzela ani nie asystuje to i tak sprawi że drużynie gra się o niebo lepiej i gdy nikt nie ma pomysłu to on zawsze coś wymyśli.

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 22:26

@Marzag: Oj przestań pieprzyć, Saka po kontuzji był na dużo niższym poziomie niż Saka przed kontuzją; zobacz co w drugiej części sezonu robił Rice z Merino, a gdzie przy tym był Bukayo.

Mastec30 komentarzy: 933814.07.2025, 22:25

@alexis1908 napisał: "i długo się będziesz trzymał tej ligi farmerów jak Gyokeres strzeli 30 bramek też powiesz że to liga farmerów ?"

Nawet jak strzeli 50 goli to nadal będzie liga farmerów bo jeden rodzynek na mapie flopow nic nie zmieni

I mam nadzieję że strzeli te 50 ale większość to już mu te gole przypisała i nawet największej gwieździe drużyny chce karne zabrać. Moze poczekamy aż zacznie grać

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 22:24

@alexis1908 napisał: "Przecież Saka przed kontuzją robił asysty i bramki co mecz prawie , ale po kontuzji zgodzę się było więcej machania rękoma i dyskusji z sędziami niż dobrej gry . Ale i on i Ode i Gabi odżyją przy Gyo ;)"
Daj im Boże żeby tak było!

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:22

@nicniewymysle napisał: "Wciąż czekam aż je wymienisz; Saka w tym sezonie był cieniem Saki z zeszłego sezonu, tak samo jak Odegaard; brak White'a? Inna taktyka? Ciężko wnioskować, ale Bukayo wciąż mentalnie nie dojeżdża, On powinien być Naszym numer 1 jeśli chodzi o sukcesy, powinien być przyszłym kapitanem, a tymczasem już teraz masz kilka osób przed Nim; zrozum że naprawdę Go uwielbiam, ale już zbyt wiele razy rozczarował Nas w najważniejszym momencie."
Musiałbym obejrzeć jego wszystkie mecze żeby sobie przypomnieć, wiesz ile by to trwało? A tych meczów nieudanych miał tak mało że nie łatwo to znaleźć.

alexis1908 komentarzy: 518614.07.2025, 22:21

@nicniewymysle: Przecież Saka przed kontuzją robił asysty i bramki co mecz prawie , ale po kontuzji zgodzę się było więcej machania rękoma i dyskusji z sędziami niż dobrej gry . Ale i on i Ode i Gabi odżyją przy Gyo ;)

Barney komentarzy: 2403014.07.2025, 22:19

@Marzag:

Daj mu Boże :)

kaman17 komentarzy: 511314.07.2025, 22:17

@artur759 napisał: "Podsumowując:
Wydatek około 250mln funtów - w większości rozłożone na bardzo korzystne raty przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążenia budżetu na płace (nie liczę przedłużeń), biorąc pod uwage fakt, że ze sprzedaży pewnie 70-80 mln funtów jesteśmy w stanie uzyskać to nie jest tak źle."


Tylko w tych wyliczeniach wszyscy podliczają mniej więcej zysk z poprzedniego sezonu, następnie wydatki w tym, a prawie nikt nie uwzględnia rat, które płacimy z poprzednich sezonów.

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 22:15

@Marzag: Wciąż czekam aż je wymienisz; Saka w tym sezonie był cieniem Saki z zeszłego sezonu, tak samo jak Odegaard; brak White'a? Inna taktyka? Ciężko wnioskować, ale Bukayo wciąż mentalnie nie dojeżdża, On powinien być Naszym numer 1 jeśli chodzi o sukcesy, powinien być przyszłym kapitanem, a tymczasem już teraz masz kilka osób przed Nim; zrozum że naprawdę Go uwielbiam, ale już zbyt wiele razy rozczarował Nas w najważniejszym momencie.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:12

@nicniewymysle napisał: "Nie, nie robi. Już przestańmy go traktować jak jakiegoś Henry'ego, bo zdarzały Mu się mecze gdzie grał totalną mizerię i wejścia Rice'a ale nawet Martinelliego/ Trossarda ratowały Nam wynik."
No tak, ze 4-5 w całej karierze.

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 22:11

@Marzag: Nie, nie robi. Już przestańmy go traktować jak jakiegoś Henry'ego, bo zdarzały Mu się mecze gdzie grał totalną mizerię i wejścia Rice'a ale nawet Martinelliego/ Trossarda ratowały Nam wynik.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:07

@nicniewymysle napisał: "To dawaj, policz mi je. Saka też miał mecze, w których po prostu ssał; ale oczywiście, ja nie oglądałem meczów tylko Ty je widziałeś. Co Ty mi pieprzysz człowieku, chciałbym żeby Bukayo dojeżdżał tak jak nie dojeżdża."
Ja wiem, że są ludzie co myślą, że jak piłkarz nie ma asysty albo gola to miał średni mecz albo był wtedy niewidoczny. Ale Saka w każdym meczu pod grą jest i zawsze robi różnicę.

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 22:04

@Marzag: To dawaj, policz mi je. Saka też miał mecze, w których po prostu ssał; ale oczywiście, ja nie oglądałem meczów tylko Ty je widziałeś. Co Ty mi pieprzysz człowieku, chciałbym żeby Bukayo dojeżdżał tak jak nie dojeżdża.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 22:02

@nicniewymysle napisał: "Nie no *****, stary, nie oglądałem; Ty sobie żartujesz. Co to w ogóle za tekst, naprawdę zadałeś to pytanie czy to żart, ironia? Człowieku, Saka niejednokrotnie był w Naszej drużynie co najwyżej przeciętny; traktujesz Go jak jakiegoś Salaha, a prawda jest taka że od kwietnia dużo lepiej grał Rice (ale oczywiście, wszyscy patrzymy tylko na dwa wolne z Realem!) A widziałeś, kto jest graczem sezonu według kibiców? Człowieku, fajnie jest być poza "strumieniem", ale warto czasami spojrzeć trzeźwo... Owszem, Bukayo stracił kilka miesięcy, ale nie był nawet top3 graczy Arsenalu w tym sezonie, pogódź się z tym."
Weź sobie zerknij na średnią ocen za mecz wszystkich naszych zawodników w sezonie. Saka zawsze będzie na pierwszym miejscu, nie bez powodu.

mecze saki w których był przeciętny to można na palcach jednej ręki policzyć za kadencji Artety.

sidtsw komentarzy: 364714.07.2025, 22:00

where : here we go Gyokeresa ?

alexis1908 komentarzy: 518614.07.2025, 22:00

@Mastec30: i długo się będziesz trzymał tej ligi farmerów jak Gyokeres strzeli 30 bramek też powiesz że to liga farmerów ? Śmieszy mnie już ten argument , a Karne będzie strzelał ten kto to robi najlepiej wyjdzie na treningach tyle .

artur759 komentarzy: 100414.07.2025, 22:00

@artur759: *uwierzyć

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 21:59

@Marzag napisał: "Ty oglądałeś kiedyś Arsenal? XD Przecież Saka to bezsprzecznie nasz najlepszy piłkarz który dowozi w każdym meczu nawet jeśli gola albo asysty nie ma."

Nie no *****, stary, nie oglądałem; Ty sobie żartujesz. Co to w ogóle za tekst, naprawdę zadałeś to pytanie czy to żart, ironia? Człowieku, Saka niejednokrotnie był w Naszej drużynie co najwyżej przeciętny; traktujesz Go jak jakiegoś Salaha, a prawda jest taka że od kwietnia dużo lepiej grał Rice (ale oczywiście, wszyscy patrzymy tylko na dwa wolne z Realem!) A widziałeś, kto jest graczem sezonu według kibiców? Człowieku, fajnie jest być poza "strumieniem", ale warto czasami spojrzeć trzeźwo... Owszem, Bukayo stracił kilka miesięcy, ale nie był nawet top3 graczy Arsenalu w tym sezonie, pogódź się z tym.

artur759 komentarzy: 100414.07.2025, 21:57

@lordoftheboard napisał: "zakładając że Moskitiera i Gyo są klepnięci, to jeszcze Eze to byłby kosmos rodem z Fify a nie okienko transferowe.

Jak city i Chelsea za najostrzejszych lat"


Zubi - 56
Kepa - 5
Norgaard - 10 + 2
Madueke - 48 + 2
Gyokers - 55 + 8,5
Mosquera - 13 +- 4
Eze - 60-68

Wychodzi około 245-255 mln + 18mln funtów bez sprzedaży.

Pensje:
- Tierney: 100k
- Jorginho: 110k
- Zina: 150k
- Partey: 200k
- Tomiyasu: 100k
- Nelson: 100k
- Vieira: 50k
- Lokonga: 50k
- Trossard: 90k
- Sterling: 100k

Na pensjach zawodników out zaoszczędzimy około 1050k.

Nowi zawodnicy:
- Kepa 75k
- Norgaard: nw, ale pewnie koło 75k
- Madueke: 50k
- Zubimendi - cięzko uwieżyć albo podobno też 75k
- Gyokeres: 200k
- Mosquera: nw, ale pewnie 50-75
- Eze: pewnie w okolicach 150-200

Na kontrakty na nowych graczy wydamy pewnie w okolicach 750k.

Wiadomo to tylko wartości szacunkowe, ale raczej na pewno sumarycznie z 200/300k będziemy w budżecie płacowym na plusie.

Na zawodnikach odchodzących też trochę zarobimy: Zina, Nelson, Tavares, Lokonga, Vieira, Trossard, Nelson - nie będą to duże kwoty, ale jak się pozbiera grosz do grosza to trochę może się uzbiera.

Podsumowując:
Wydatek około 250mln funtów - w większości rozłożone na bardzo korzystne raty przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążenia budżetu na płace (nie liczę przedłużeń), biorąc pod uwage fakt, że ze sprzedaży pewnie 70-80 mln funtów jesteśmy w stanie uzyskać to nie jest tak źle.

Okno transferowe wielkie i bardzo fajnie przemyślane, ale finansowo nie jest aż tak abstrakcyjne.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 21:55

@nicniewymysle napisał: "Rice nie daje rady? Serio? Mało miałeś przykładów w tym sezonie? "
Ludzie zobaczyli jego 2 wolne z Realem i myślą że to mega lider co zawsze z każdych tarapatów Arsenal ratuje. A moim zdaniem on dopiero taką końcówkę sezonu miał super, a tak to Saka dźwiga cały zespół. @nicniewymysle napisał: "Możemy mówić wiele, ale Saka się spala w najważniejszych meczach; tak jakby brakowało Mu doświadczenia, widać skąd wziął się Odegaard a skąd Bukayo."
Ty oglądałeś kiedyś Arsenal? XD Przecież Saka to bezsprzecznie nasz najlepszy piłkarz który dowozi w każdym meczu nawet jeśli gola albo asysty nie ma.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 21:53

@aguero10 napisał: "Ale Saka poprzedniego sezonu nie miał wybitnego . Uważam że jak na jego umiejętności to nawet przeciętny . Co do Ode to chłop nie istniał po kontuzji . Oby teraz wszyscy trafili z formą i w końcu coś udało się wygrać ."
No kilka miesięcy siedział w szpitalu, więc nie ma co się dziwić.
Saka wrócił po kontuzji i dalej był w topce najlepszych na boisku mimo że pewnie do pełni formy daleko.

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 21:52

@Marzag: Rice nie daje rady? Serio? Mało miałeś przykładów w tym sezonie? Możemy mówić wiele, ale Saka się spala w najważniejszych meczach; tak jakby brakowało Mu doświadczenia, widać skąd wziął się Odegaard a skąd Bukayo.

Mastec30 komentarzy: 933814.07.2025, 21:52

@Ranczomen napisał: "Oczywiście, że Gyokeres powinien przejąć wykonywanie rzutów karnych."

No pewnie. Przychodzi gość z ligi farmerów który nigdy nie liznął nawet gry w lidze top 5 i ma zabrać karne największej gwieździe zespołu. Brzmi logicznie

Kiepomen komentarzy: 467714.07.2025, 21:51

Jakoś tak bardzo niearsenalowo się czuje w tym okienku. Nie dość, że przychodzą topowe postacie w futbolu to jeszcze w miarę szybko. Jeżeli dojdzie eze ( co już naprawdę będzie snem) to prawdopodobnie obejrzymy najlepsze okienko w historii.
Naprawdę dziwi mnie zawziętość i rozmach z jakim idziemy w to lato, dołączamy do topu już tak na serio.
Realnie jeżeli plotki się sprawdzą i przyjdzie eze z odejściem trossarda to:
Eze/martinelli/madueke - Bestia/Havertz - saka/Madueke/nwanieri
Odegard/eze
To prawdopodobnie atak na miarę tego już sensownego Wengera z lat 09-11. Ależ to się będzie oglądać

aguero10 komentarzy: 874714.07.2025, 21:51

@Marzag:

Ale Saka poprzedniego sezonu nie miał wybitnego . Uważam że jak na jego umiejętności to nawet przeciętny . Co do Ode to chłop nie istniał po kontuzji . Oby teraz wszyscy trafili z formą i w końcu coś udało się wygrać .

alexis1908 komentarzy: 518614.07.2025, 21:50

@nicniewymysle: ja osobiście Kościelnego uwielbiałem mój ulubiony zawodnik tamtej ery Arsenalu potrafil sie czasem podpalić ale zwykle był pewnym punktem defensywy . Przychodził do nas za grosze każdy się śmiał a rozwinął się niesamowicie 1 na 1 messi miał ciężko go przedryblować jak graliśmy z barca ;) jedynie nie podobała mi się jego prezentacja w nowym klubie . Jasne może Gabriel i Saliba są lepsi ale do Kosy zawsze będę miał sentyment .

Marcinafc93 komentarzy: 33598 newsów: 114.07.2025, 21:50

https://x.com/sirleobdasilva/status/1944844940233859099?s=46

Nicsienieda komentarzy: 1984 newsów: 114.07.2025, 21:49

@nicniewymysle napisał: ". Saka się spalił, niestety." @nicniewymysle napisał: "Nie chcę tu cisnąc Saki i Jego karnych, ale możliwe że przez Jego niepewność nie byliśmy w finale LM"
Grubo, nie zgadzam się. W dwumeczu z PSG był naszym najlepszym zawodnikiem, mimo przestrzelonej setki. Jeśli on się spalił, to co dopiero reszta drużyny. Co najwyżej udowodnił tym, że mimo wszystko on jeden nie wystarczy z przodu i trzeba dodać do jego jakości.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 21:47

@Barney napisał: "Ale 29 goli jako CB zrobil , super wynik"
To tyle co Gyokeres strzeli w lidze w tym sezonie.

Marzag komentarzy: 43943 newsów: 114.07.2025, 21:46

@nicniewymysle napisał: "Nie ma. Najmocniejszy mental w tym zespole ma Martin. I dwumecz z Bayernem w LM mówi o tym sam za siebie. Ewentualnie Rice. Ale nie Saka. I to zauważam nie tylko ja, również wielu neutralnych kibiców, niestety."
No to moim zdaniem neutralni kibice i Ty się mylicie, bo Martin w tym sezonie niestety z podkulonym ogonem grał i przestał brać na siebie odpowiedzialność w ofensywie.

U nas w drużynie gdy mecz idzie słabo to Saka musi to dźwigać, nie Odegaard ani nie Rice i zazwyczaj daje radę. To jest piłkarz na którego zawsze można liczyć, taki co zawsze weźmie odpowiedzialność za akcję i za piłkę. U pozostałych różnie z tym bywa, wolą oddać komuś często by zrzucić odpowiedzialność na kogoś innego nawet jeśli to podanie nie ma do końca sensu w obecnej akcji. A Saka niezależnie od warunków i tego jak słaby mecz ma zawsze głowa podniesiona do góry i gotowość do zrobienia czegoś extra.

Barney komentarzy: 2403014.07.2025, 21:45

@Moczyknur:

Ale 29 goli jako CB zrobil , super wynik

adek504 komentarzy: 221114.07.2025, 21:44

Jeżeli odpukac nie będzie kontuzji i przy obecnym stanie wiedzy transferowej to raczej tylko Zubi w pierwszym wyjdzie, a reszta bez zmian

Moczyknur komentarzy: 217414.07.2025, 21:42

@nicniewymysle: Koscielny to wogóle miał pecha do goli strzelonych na własną bramkę.

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 21:39

@DavidSilva21: Obyśmy! Też w to wierzę, ale wiem że United to ma przy Nas jakieś 300 procent umiejętności zawsze; zwłaszcza Bruno. Byle do zera!:)

Barney komentarzy: 2403014.07.2025, 21:39

@DavidSilva21:

Oby bo na Old Trafford mamy czesto problemy

nt2b komentarzy: 448 newsów: 414.07.2025, 21:38

A tam, gadacie. Zubi i Gyo zaczną sezon w pierwszym składzie. :)

DavidSilva21 komentarzy: 356914.07.2025, 21:33

Kto by nie zaczął w 1 meczu to i tak rozjedziemy United:)

nicniewymysle komentarzy: 48514.07.2025, 21:33

@thegunner4life: No i to jest największy i jedyny zarzut do Vermaelena tak naprawdę; czy był w Barcy czy w Romie, to póki był zdrowy to te drużyny nie przegrywały, może i to przypadek, ale naprawdę potrafił grać i wpływać na drużynę, ja Thomasa postrzegam trochę jak Reusa- gdyby nie urazy, to byłby na najwyższej półce.

Barney komentarzy: 2403014.07.2025, 21:30

@vitold:

Mam nadzieje ,ze bierze to pod uwage najwazniejsze dobro druzyny.

Tomi7 komentarzy: 17014.07.2025, 21:29

Panowie, macie nieaktualne dane - najmocniejszy mental na Gyökeres! ;]
Ja uważam, że Zubi zacznie od początku, ale zobaczymy. Moim zdaniem to nie ten poziom, żeby się stopniowo adaptował powoli wchodząc do pierwszego składu.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady