Oficjalnie: Gabriel Magalhaes zawodnikiem Arsenalu!

Oficjalnie: Gabriel Magalhaes zawodnikiem Arsenalu! 01.09.2020, 17:28, Bartek Romanowski 1861 komentarzy

Dołącz do redakcji Kanonierzy.com

Środkowy obrońca Gabriel dołączył do nas z francuskiego klubu Lille i podpisał z Arsenalem długoterminowy kontrakt. 22-letni Brazylijczyk będzie nosił koszulkę z numerem 6.

Gabriel, a raczej Gabriel dos Santos Magalhaes, zaczynał swoją karierę w Brazylii w klubie Avai FC, zanim dołączył do Lille w styczniu 2017. W czasie swojego pobytu we Francji Gabriel był wypożyczany do Troyes oraz Dynamo Zagrzeb.

Po powrocie z wypożyczeń, urodzony w Sao Paulo obrońca stał się podstawowym zawodnikiem Lille, pomagając swojej drużynie w zajęciu 4. miejsca w poprzednim sezonie Ligue 1 oraz rozegrał wszystkie z 6 meczów Lille w fazie grupowej Ligi Mistrzów.

Dyrektor techniczny Arsenalu, Edu, powiedział:

- Bardzo się cieszymy, że Gabriel do nas dołączył. To gracz, którego obserwowaliśmy od dłuższego czasu. Wiele klubów starało się o jego podpis, zatem tym bardziej jesteśmy dumni, że zdecydował się dołączyć do nas. Gabriel to piłkarz o wysokiej jakości. Mikel i jego sztab nie mogą się już doczekać, aby wdrożyć go do nowego zespołu.

Transfer Brazylijczyka skomentował również Mikel Arteta:

- Witamy Gabriela w Arsenalu. Ma wiele umiejętności, które zamierzamy wykorzystać, aby budować silną drużynę – nie tylko defensywnie, ale również jako cały zespół. W Lille udowodnił, że jest obrońcą o wybitnych cechach. Z wielką niecierpliwością czekamy na jego adaptację i rozwój w barwach Arsenalu.

W taki sposób swojego rodaka w barwach Arsenalu powitali David Luiz oraz Willian:

Gabriel MagalhaesLilleTransfery autor: Bartek Romanowski źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Er4s komentarzy: 372402.09.2020, 14:32

@grzegorz1211:
Taki troche Gourcuff :)

Er4s komentarzy: 372402.09.2020, 14:31

@Damaks:
To już Twoje słowa.
Werner i Ziyech pasują do tej ligi rewelacyjnie. Wiem jak gra De Beek i moim zdaniem się tu zadławi i będzie to krótka przygoda z PL.
Obym się mylił ale to przeczucie.

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 202.09.2020, 14:29

Wiecie, że następny w kolejce do przyjścia do nas z Chelsea jest Azpilicueta? :D

Diam51 (zawieszony) komentarzy: 3238 newsów: 18402.09.2020, 14:28

Drzewek z Malco(l)mem chyba nic nie przebije. : D

Vendeful komentarzy: 238602.09.2020, 14:25

imo Cedric jest średni, i to mocno.
Zostawiłbym Hectora.

grzegorz1211 komentarzy: 1040202.09.2020, 14:24

@Er4s:
Ten Aouar też mi pachnie niewypałem

gabilondo komentarzy: 103202.09.2020, 14:23

Przepraszam, mam pytanie, skąd paru osoba wzięło się, ze nominalna pozycja AMN jest środek pomocy??? Bo kiedyś powiedział w wywiadzie, ze tam się widzi?? Na kierownicy?? Jedyna pozycja na której nasz ananas może zaistnieć w poważnej piłce jest pozycja wahadłowego, bądź bocznego obrońcy pod warunkiem poprawy w ustawianiu się. AMN nie ma ani jednej cechy środkowego pomocnika która mogłaby sugerować, ze to jego miejsce na boisku. Największym atutem Ainsleya jest umiejetność dobiegnięcia do długiej piłki przed przeciwnikiem.

Damaks (zawieszony) komentarzy: 282102.09.2020, 14:23

@RIVALDO700 napisał: "Od Beeka, pachnie niewypałem? Ciekawe."
Wielki niewypał do spółki z Wernerem, Ziyechem i Havertzem :D

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747402.09.2020, 14:21

@Er4s napisał: "M'Vila kocur z Rennes takim samym kotem będzie Van De Beek w United. Oj jak od niego pachnie niewypałem :D"

Od Beeka, pachnie niewypałem? Ciekawe.

thegunner4life komentarzy: 909802.09.2020, 14:19

@GenzoArs:
A to nie było tak, że w tym samym czasie u nas na SPD grał Flamini..

Kaczaza komentarzy: 745702.09.2020, 14:19

@aaron_maj: Coś racji masz. Natomiast proszę pamiętaj ze Henderson czy Thiago to ciut inna pozycja, czyli DM. Jordan miał dwa razy więcej a Thiago trzy razy więcej odbiorów od Francuza po czym widać jakie zadania mieli na boisku.
Jest to dobry piłkarz ale nie żeby wydać na niego tyle kasy.
Jeśli Thiago jest wyceniony na 30 to w cenie Aouara możesz mieć Thiago i de Paula. Tylko o to mi chodzi

Er4s komentarzy: 372402.09.2020, 14:16

M'Vila kocur z Rennes takim samym kotem będzie Van De Beek w United. Oj jak od niego pachnie niewypałem :D

Traitor komentarzy: 10406 newsów: 2402.09.2020, 14:15

@GenzoArs:

Czarny, wysoki, spd - musi byc dobry. Piekne czasy k.com :D

ZelGrey komentarzy: 252402.09.2020, 14:14

@aaron_maj: Pełna zgoda z tym, co poniżej piszesz, natomiast na dokładkę jeszcze bym dodał tez, ze statystyki Francuza wcale nie wyglądają tez tak źle, jeśli wziąć pod uwagę wszystkie rozgrywki - wtedy miał łącznie 9 bramek i 10 asyst. Jakby sezon był dokończony i by zagrał jeszcze te kilkanaście dodatkowych spotkań to by swobodnie double-double osiągnął (we wszystkich rozgrywkach, ale w sezonie gdzie ligowego Lyonowi wybitnie nie szło). To porównywalne stary z większością sezonów naszego najlepszego SP ostatnich lat, czyli Santiego :)

GenzoArs komentarzy: 1985 newsów: 902.09.2020, 14:13

@Diam51: Yann M'Villa - pamiętam jakie tutaj były błagania o to, żeby do nas zawitał....

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747402.09.2020, 14:11

@aaron_maj: Potezny Pogba w tym sezonie 22 mecze , 1 gol.

GenzoArs komentarzy: 1985 newsów: 902.09.2020, 14:10

@aaron_maj: zgadzam się, że Cedric nie odbiega od Bellerina, ale pisząc, że to za mało, miałem na myśli, że jeden Cedric, który posiada jakość porównywalną do Bellerina nie wystarczy na cały sezon. musi mieć swojego zmiennika. AMN się nadaje na jego zmiennika, ale tylko przy formacji 343, ale przy grze z czterema obrońcami już nie będzie dawał tyle co taki Aarons

aaron_maj komentarzy: 182202.09.2020, 14:08

@Kaczaza napisał: "NIe, nie oglądam zbyt dużo, ale gdyby mu wyszło więcej meczy to Lyon nie byłby na 8 lokacie a dorobek gracza byłby wyższy niż 3 bramki i 4 asysty."

Polecam sprawdzić dorobek statystyczny Jordana Hendersona, który przez wielu był uznany zawodnikiem z top5 premier league zeszlego sezonu, 4 bramki i 5 asyst a także Thiago Alcantary (3 gole, 0 asyst). Wiec jeżeli dalej uważasz ze u gracza o specyfice i pozycji Aouara najważniejsze jest to żeby naklepal double-double w golach j asystach to się nie porozumiemy.

A obniżka formy Lyonu w tym sezonie, No cóż. Inna sprawa ze gdyby sezon został dokończony to pewnie byliby wyżej, bo forma w LM była super, a do wyższych miejsc mieli bardzo mała stratę.

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 302.09.2020, 14:08

@1D_Sentimental:

Bellerin to aktualnie dziad i dziadował, a nie grał przez ost 2 lata. Tak samo grać jak on ootrafi dwóch grajków z naszego teamu bez pierdnięcia. Cedric w jednym meczu posłał tyle CELNYCH dośrodkowań ile nie posłał Bellerin przez pół roku.
Ideałem obrońcy nie jest, a może pomóc klubowi wejść na wyższy poziom i uzupełnić REALNE braki.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747402.09.2020, 14:06

@Diam51 napisał: "Ja proponuje kupić Tomę Lemara, Fekira i jeszcze Capoue z M'Villą. Dorzucić Lakazeta z Pepe i można rozwiązać klub."

O to juz wiem, ze Diam nie lubi Pepito.

sWinny komentarzy: 810402.09.2020, 14:06

@erykgunner napisał: "Wilshere'a i Ramseya. Nie można sprzedać, bo tyle lat grają w Arsenalu, mają armatkę w sercu i w nienawidzą Tottenhamu. Nikt nie patrzy na to, że ostatnie kilka dobrych meczów z rzędu, każdy z nich zagrał x lat temu."

To co powiedzieć o Luizie i Xhace? Czemu oni grają? Oni chyba nawet nie nienawidzą Tottenhamu....

patryksz komentarzy: 368402.09.2020, 14:04

Odnośnie komentarzy, że „Bellerin jest wypychany jak śmieć”, to czytam codziennie te wypociny i ani razu nie widziałem wypowiedzi w ujmującym Hiszpanowi tonie.

To, że jego prime już minął, a wachlarz usług, które może zaproponować na boisku jest coraz uboższy to niestety fakt.

Jeżeli jest zainteresowanie AMN i Bellerinem to zdecydowanie wolałbym pożegnać tego drugiego. Czy jest to podyktowane umiejętnościami czy formą? Odpowiedź nie jest oczywista, ale skłaniałbym się ku „nie”. W obecnej sytuacji potrzeba nam środków na wzmocnienie środka, więc mając trzech zawodników na pozycji prawego obrońcy najkorzystniej byłoby sprzedać tego najdroższego.

Nie wiem czy niektórzy kierują się sympatią, przeszłością lub czymkolwiek innym, ale z tego co widziałem przez ostatni sezon, różnią między Hiszpanem a Anglikiem jest na tyle niewielka, że ciężko powiedzieć na czyją korzyść.

Także myśląc o budowaniu przyszłości i pozbywając się sentymentów nie płakałbym za żadnym z wyżej wymienionych zawodników.

Cel numer jeden na trwające okienko transferowe to wzmocnienie pozycji defensywnego pomocnika i pozyskanie osoby odpowiedzialnej za kreowanie gry.

Przypominam, że to tylko moje zdanie i można z nim się nie zgadzać.

zdyp komentarzy: 478402.09.2020, 14:04

@Kaczaza napisał: "60 baniek to sporo"
ale to juz normalka ze ci L1 lataja za taka kase, podziekowania naleza sie takim psg, lol

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747402.09.2020, 14:03

@Kaczaza napisał: "3 bramki i 4 asysty."

O to nie jest źle, dziś w topie na jego pozycji mało kto robi lepsze liczby.

Diam51 (zawieszony) komentarzy: 3238 newsów: 18402.09.2020, 14:02

@Marcinafc93: Możesz sobie o tym marzyć, synu.

aaron_maj komentarzy: 182202.09.2020, 14:02

@GenzoArs napisał: "To nie jest nominalna pozycja AMN ani Chambersa. a Cedric to za mało"

Może i nie jest to jego nominalna pozycja (chociaż na swojej nominalnej to w seniorskim arsenalu zagrał kilka spotkań) ale nie wyglada na niej gorzej niż Bellerin. Kolejna sprawa to Cedric wcale tez Hiszpanowi nie odbiega. Przecież on w debiucie zaliczył więcej celnych dośrodkowań niż Hector przez pół sezonu. Naprawdę Bellerin to był jeden z moich ulubionych zawodników kilka lat temu, ale tak jak wspominało już pare osób, gość od 3 lat odbudowuje formę. A czy to wina jego czy kontuzji to już nie wnikam. Ja jako kibic oczekuje efektu końcowego w postaci dobrej gry, a tego niestety nie otrzymuję.

Marcinafc93 komentarzy: 32977 newsów: 102.09.2020, 14:01

@Diam51: Ja proponuję abyś się wylogował

Diam51 (zawieszony) komentarzy: 3238 newsów: 18402.09.2020, 14:00

Ja proponuje kupić Tomę Lemara, Fekira i jeszcze Capoue z M'Villą. Dorzucić Lakazeta z Pepe i można rozwiązać klub.

Kaczaza komentarzy: 745702.09.2020, 14:00

@RIVALDO700: NIe, nie oglądam zbyt dużo, ale gdyby mu wyszło więcej meczy to Lyon nie byłby na 8 lokacie a dorobek gracza byłby wyższy niż 3 bramki i 4 asysty.

I prostując: nie uważam że to słaby gracz czy że mało wnosi do Lyonu. Uważam natomiast że 60 baniek to sporo za dużo za tego gracza.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747402.09.2020, 13:54

@Kaczaza napisał: "no to już wiem. Choć twierdzę że nie masz racji. Zawodnik ma hype teraz bo mu trzy mecze wyszły i Lyon dobrze wie że trzeba go sprzedać jakiemuś łosiowi za 60 melonów."

Nie zeby coś, ale śledzisz na co dzień ligue1 by pisac, ze Aour ma hype bo wyszły mu 3 mecze, a może 25?

aaron_maj komentarzy: 182202.09.2020, 13:51

@Kaczaza napisał: "A porównanie Udinese z Lyonem nie jest uczciwe. Lyon to bogatszy klub"

No właśnie to miałem na myśli. Ze 4 lata młodszy Aouar był pierwszoplanowa postacią w dużo lepszym klubie niż de Paul.

gnabry_ komentarzy: 5767 newsów: 102.09.2020, 13:50

Ktoś z was gra dzisiaj +3.5 US Open?????

SZYMON_TYROL komentarzy: 91802.09.2020, 13:49

@aaron_maj: Ale Klicha to Ty szanuj. Kilka lat temu miałem okazję z nim się napić. Pracowałem jako barman w jednym z klubów w Sopocie. Świetny gość

ZelGrey komentarzy: 252402.09.2020, 13:48

@RIVALDO700 napisał: "Perspektywiczni zawodnicy, wylewa się jakość na tym rynku 9, oj wylewa."
Dzień na k.com bez kryzysu dziewiątek lub Svena-diamentowe-oko od innego użytkownika dniem straconym... ;-)

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161702.09.2020, 13:47

@1D_Sentimental napisał: "Bellerin zostanie sprzedany za 30 mln, odbuduje formę sprzed kontuzji i przez następne kilka lat będzie grać na zajebistym poziomie"

Bellerin odbudowuje formę już trzeci rok i nic z tego nie wynika. Obrońca z niego żaden, a największy atrybut, czyli szybkość, zatracił po kontuzjach i nabraniu masy. Jedyne, co teraz oferuje, to niedokładne przyjęcia, niedokładne dośrodkowania i bieganie wzdłuż linii. Moje zdanie jest takie, że jeśli jeszcze można na nim porządnie zarobić (mam na myśli przynajmniej 35 milionów), to należy się go pozbyć i życzyć powodzenia. Nie mam nic do Hectora, ale zwyczajnie nie cenię go jako prawego obrońcy. Sytuacja z Bellerinem przypomina bliźniaczo przypadki wcześniejszych "prawdziwych kanonierów" - Wilshere'a i Ramseya. Nie można sprzedać, bo tyle lat grają w Arsenalu, mają armatkę w sercu i w nienawidzą Tottenhamu. Nikt nie patrzy na to, że ostatnie kilka dobrych meczów z rzędu, każdy z nich zagrał x lat temu.

Natomiast najwięcej ma do powiedzenia w tej kwestii Arteta i to on powinien zadecydować, czy che mieć w drużynie Bellerina, czy nie. Wydaje mi się, że swoim dotychczasowym działaniem, Mikel potwierdził, że można mu zaufać, więc cokolwiek zadecyduję, ja mu zaufam też w tej kwestii.

GenzoArs komentarzy: 1985 newsów: 902.09.2020, 13:45

@Paul77: Tu nie chodzi tylko o jego formę. Od dłuższego czasu pojawiają się informacje, że klimat angielski nie przypadł do gustu Lucasowi.
Nie oszukujmy się, ale to też jest ważne w kontekście kolejnych lat pracy.

GenzoArs komentarzy: 1985 newsów: 902.09.2020, 13:41

@aaron_maj: tutaj nie chodzi o nostalgię, tylko o jakość. Chcesz załatać dziurę w obronie kosztem zrobienia dziury na PO. Z deszczu pod rynnę.
Jak dla mnie sprawa powinna być prosta. jak Bellerin odchodzi to MUSI przyjść ktoś na jego miejsce na PO. To nie jest nominalna pozycja AMN ani Chambersa. a Cedric to za mało.
Odchodzi Bellerin, przychodzi Aarons.

Paul77 komentarzy: 1018502.09.2020, 13:39

@songoku95: ja uważam że jeszcze w tym sezonie Toreirra powinien zostać. Ostatnio szło mu słabo, wredna kontuzja kostki, burzliwe zmiany w klubie.
Mam nadzieję że Arteta go odbuduje.

Kaczaza komentarzy: 745702.09.2020, 13:37

@aaron_maj: Argentyńczyk też był monitorowany przez kilka klubów. A porównanie Udinese z Lyonem nie jest uczciwe. Lyon to bogatszy klub i ma kilku zawodników na wysokim poziomie w odróżnieniu do włoskiego klubu. Nie jest to wyznacznikiem poziomu gry jednostek.
A i z beniaminków się nie śmiej bo Lester, Wolves czy Sheffield Utd w sezon lub dwa pokazały że mogą walczyć o europejskie puchary czy wygrać Premier League.

thegunner4life komentarzy: 909802.09.2020, 13:35

@Gunnerrsaurus:
Sprawa jest dosyć prosta ma w głowie różnego rodzaju komórki, a te komórki tworzą tkanki, a z tych tkanek powstają jakieś narządy. Prościzna.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1206202.09.2020, 13:28

@RIVALDO700:

To że nie są perspektywiczni to nie oznacza chyba że już nikt nie może ich kupić xdd nikt nie twierdzi, że to najlepsi napastnicy na świecie. Serio już nawet nie chce mi się myśleć co ty masz w głowie.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747402.09.2020, 13:25

@Marcinafc93 napisał: "Priorytetem Juve jest Edin Dzeko, Suarez to alternatywa w razie nie powodzenia transferu Bośniaka.

@FabrizoRomano"


Perspektywiczni zawodnicy, wylewa się jakość na tym rynku 9, oj wylewa.

aaron_maj komentarzy: 182202.09.2020, 13:23

Sporo osób nagle zlapalo jakaś nostalgie do Bellerina jakby to był jakiś nasz zbawiciel. Jeśli jego transfer ma umożliwić sprowadzenie Parteya i Aoara to ja wole oglądać AMN na prawej obronie ze wszelkimi jego ograniczeniami niż Willocka albo Elnenego w meczach innych niż LE albo puchar ligi. Już nie wspominając o tym ze granie środkiem Xhaka, Ceballos, Partey tez nie wzbudza we mnie zachwytu bo braknie nam kreatywności.

Poza tym po sezonie Cebuli skończy się kontrakt i będzie panika. A tak to damy szansę AMN, na backupie jest Cedric. A jak coś pójdzie nie tak to po sezonie kupimy prawego obrońcę mając środek pola i środek obrony zbudowany na lata w przód.

Nawet wiec przy założeniu ze Bellerin jest sporo lepszym zawodnikiem od AMN (do czego mam wątpliwości) jestem w stanie to zaakceptować i uważam ze powinien każdy z was.

Taki jest mój rachunek zysków i strat.

Womanizer komentarzy: 1016602.09.2020, 13:22

Mkhitarian podpisał umowe z Romą tylko do 2022. Widać że z zarobków to zbytnio nie zszedł i musieli sie zabezpieczyć żeby nie mieć pijawki później.

Gdyby zarabiał jak Elneny, to pewnie 8-10 by nam zapłacili. Ale niestety wina Junajted, że przepłacają takich bolców za 180k week i później nie chcą obniżać pensji.

1D_Sentimental (zawieszony) komentarzy: 41702.09.2020, 13:21

@El_Artillero napisał: "@1D_Sentimental:

(...)"


Nie ma to jak atakować rozmówcę zamiast temat rozmowy. Bravo

GenzoArs komentarzy: 1985 newsów: 902.09.2020, 13:19

@El_Artillero: A ja wręcz odwrotnie. Nie wierzę w projekt Koemana ani troszeczkę. jak dla mnie, zatrudnienie go będzie gwoździem do trumny dla Barcelony.
Strzelają sobie w stopę takim ruchem.
Obym się mylił, bo o ile nie lubię Koemana, o tyle bardzo wielki szacunek ma u mnie FC Barcelona. Duma Katolonii - to mówi samo za siebię. Oby pozostała dumą

1D_Sentimental (zawieszony) komentarzy: 41702.09.2020, 13:16

Bellerin zostanie sprzedany za 30 mln, odbuduje formę sprzed kontuzji i przez następne kilka lat będzie grać na zajebistym poziomie, ale już nie w Arsenalu. A my będziemy sobie pluć w mordę że nie daliśmy mu odbudować się u nas. Coś czuję że tak będzie. On nie jest jeszcze stary, zatrzymał się albo i ufstecznił na przestrzeni kilku sezonów, ale tendencja spadkowa kiedyś się odwróci. A osobiście uważam że Bellerin w formie > AMN w formie (którą swoją drogą sam dopiero co złapał i nie wiadomo ile ona potrwa).

aaron_maj komentarzy: 182202.09.2020, 13:14

@Kaczaza napisał: "Ałrora tylko za 30 melonów, nie jest wart więcej.
Leeds kupuje za 30-35 Rodrigo de Paul'a który zjada go statystkami"


Tylko zwróć kolego uwagę ze:

1. Aouar jest 4 lata młodszy
2. W 2016 roku jak De Paul był w wieku Aouara to Valencia wypożyczyła go do ligi argentyńskiej
3. Aouar gra w czołowym zespole ligi francuskiej (tak wiem w tym sezonie Lyon słabo w lidze, ale w LM doszli do półfinału pokonując po drodze Juve i City), a de Paul od 4 sezonów gra w Udine, którego najwyższa lokata w serie a przez ten czas to było zawrotne 12 miejsce

Wobec tego podejrzewam ze osoby odpowiedzialne za transfery w takich klubach jak City, Juve i Arsenal, które interesowały się Francuzem mają swój powód dla którego zainteresowały się właśnie nim, a nie tym gościem który rzekomo ZJADA AOUARA, a trafia do beniaminka Premier League i będzie partnerował w srodku pola potężnemu Mateuszowi Klichowi.

GKS_AFC komentarzy: 872702.09.2020, 13:13

Witamy w Arsenalu Gabrielu :)

pierre_afc komentarzy: 1207102.09.2020, 13:13

@1D_Sentimental: Może, że przez ten czas nie zrobił postępu chociażby w grze obronnej? W dodatku stracił na szybkości i przyśpieszeniu co było jego wielką zaletą. Tym bardziej, że dzięki temu nadrabiał swoje braki, szczególnie te w defensywie. Minęło jakieś 6 lat od jego pierwszego wejścia do drużyny, a moim zdaniem wtedy był lepszy.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady