Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni
15.07.2024, 17:45, Mateusz Rosłoń 342 komentarzy
Na oficjalnej stronie internetowej i w mediach społecznościowych Arsenalu oficjalnie potwierdzono dziś wypożyczenia Alberta Sambiego Lokongi do Sevilli i Nuno Tavaresa do Lazio. Oba wypożyczenia potrwają cały przyszły sezon.
Belgijski pomocnik spędził ostatni sezon na wypożyczeniu w Luton Town, gdzie zaliczył 17 występów w Premier League w pierwszym sezonie tej drużyny w najwyższej klasie rozgrywkowej od ponad 30 lat. W trakcie kampanii Sambi stał się integralną i istotną częścią zespołu Roba Edwardsa. Od momentu dołączenia do Arsenalu w lipcu 2021 roku z Anderlechtu Sambi wystąpił z armatką na piersi w 39 meczach we wszystkich rozgrywkach, w tym w 12 z 13 pierwszych meczów ligowych w swoim debiutanckim sezonie. W drugiej połowie kampanii 2022/2023 udał się na wypożyczenie do innej londyńskej ekipy, Crystal Palac, której pomógł utrzymać się w Premier League.
Natomiast występujący na lewym wahadle Nuno Tavares spędził ostatni sezon na wypożyczeniu w Nottingham Forest, zaliczając 12 występów we wszystkich rozgrywkach. Od lipca 2021 roku, kiedy to dołączył do Arsenalu z Benfiki, zaliczył 28 występów z armatką na piersi we wszystkich rozgrywkach. Nuno wniósł duży wkład w frę zespołu w swoim debiutanckim sezonie sezon, w szczególności strzelając bramkę w pamiętnym zwycięstwie 3-1 nad Manchesterem United w kwietniu 2022 roku. W sezonie 2022/23 odbył cenne wypożyczenie do Olympique Marsylia, gdzie wystąpił w 31 meczach Ligue 1, zdobywając przy tym sześć bramek.
Fabrizio Romani podaje, że Sevilla pokryje pensję Lokongi i będzie miała opcję wykupu zawodnika za 12 mln euro. Z kolei w przypadku Tavaresa ma istnieć zapis o obowiązku wykupu za 7-8 mln euro.
Wszyscy związani z klubem życzą obu zawodnikom powodzenia.
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Chelsea wszczęła postępowanie w sprawie Enzo Fernandeza. The Blues badają ras*stowskie nagranie z udziałem Argentyńczyka i podchodzą do sprawy bardzo poważnie.
Gracze Chelsea Axel Disasi, Malo Gusto i Wesley Fofana odobserwowali Enzo Fernándeza na Instagramie.
Stało się to wszystko po pieśniach, które Enzo śpiewał wraz z argentyńskimi kolegami z drużyny na temat reprezentacji Francji:
"Grają dla Francji, ale pochodzą z Angoli. Jego matka jest Nigeryjką, a ojciec Kameruńczyk, a w paszporcie Francuz."
"Piłka nożna w 2024 roku: nieskrępowany ras*zm " – napisał dziś Wesley Fofana.
Daily Mail
Jak bardzo cenię talent musialy to nie jest to nasza priorytetowa pozycja do wzmocnienia
@artur759: Eze też zagra na pozycji ofensywnej ósemki i dyszki a byłby do wzięcia za 50.
Sportowo bardzo podobnie a dużo taniej. Bo nie zagra po prawej stronie.
Kudus za 100 to byłby najbardziej absurdalny transfer w historii tej ligi.
Za 110 to już można mieć duet Eze#Pedro Neto.
@artur759: wszystko fajnie, tylko Kudus chyba ani jednego meczu na 8 nie zagral, a wbrew pozorom nie zawsze z typowej 10 da sie zrobic dobrej/ponadprzecietnej 8. Moze to sie tak wydaje, że środek, że pomoc ale jednak to troche inna pozycja i wieksza odpowiedzialnosc. Kolejna sprawa ani na 10 ani na skrzydle nie byłby pierwszym wyborem, bo o ile wierze w to, ze Arczi jakies tam rozne scenariusze bedzie kreslil na roznych rywali i rozgrywki, o tyle zawsze w tych skladach beda dwaj pewniacy w ofie, tj. Saka i Ode. Chyba że zdrowie im nie dopisze. No i tutaj przechodzimy do meritum, wywalanie 100 baniek na rezerwowego, czy tam zawodnika numer 12, hmm to nie u nas. Kudus też chyba nie byłby zadowolony z takiego statusu na początek. Gdyby to był transfer z Ajaxu to spoko, ale teraz no po prostu nie wierzę w to, choć ja go lubię jako zawodnika, podoba mi się jego przebojowość i bezpośredni styl, ale nie wierzę, że w ogóle go rozważamy na to okno. Jeśli ktoś przyjdzie do ofy to będzie to pewnie okazja, jakość ale za rozsądne pieniądze, jak np. Nico Williams. Oczywiście Hiszpan ostatecznie pewnie do nas nie trafi, ale to tylko przykład.
Przecież Watkins na spokojnie powinien mieć jeszcze przed sobą 4/5 sezonów na wysokim poziomie. Niektórym to już chyba za bardzo się odkleja od tych 17 czy 20 latków.
Ja od Musiali wolałby zdecydowanie Kudusa. Dla mnie to gościu perfekcyjny do nas:
- lewonożny, silny fizycznie pomocnik, więc ciekawa opcja na lewą 8.
- zastępstwo dla Ode w przypadku kontuzji, może inny styl niż Norweg, ale z pewnością umie grać na 10
- zastępstwo dla Saki na PS i to chyba najbardziej zbliżone z wszystkich opcji które były z nami łączone
Młody, dobre zdrowie, lewa noga, silny fizycznie, sprawdzony w PL, uniwersalny. Do tego całkiem pracowity w defie z tego co kojarzę. Tutaj wszystko się zgadza, jak dla mnie transfer warty 100 mln, szczególnie dla nas, bo gościu rozwiązuje, albo przynajmniej znacząco zmniejsza wszystkie nasze największe problemy, czyli backupy dla Ode i Saki oraz lewa 8.
Dokupić Merino i mamy świetną pomoc. Rice Merino Ode, gdy będziemy chcieli zagrać defensywniej i oprzeć się na sile fizycznej oraz Rice Kudus Ode w większości meczów, gdy będziemy dominować i starać się przełamać defensywę rywali.
@arsenallord napisał: "No emerytura praktycznie"
Może emeryturach nie. Ale ładować 100 baniek w gościa pod 30 to nie ma sensu ;-)
@Teamnewsandtix: “I’ve heard rumours we were due to speak to Nico Williams this week to see if there is any chance of persuading him to join us. The rumour was we have prepared a Rice-like presentation. I spoke to someone at the club who reiterated we absolutely love him & will take a chance if we get it.”
Full information - including updates on Riccardo Calafiori, Emile Smith Rowe & Reiss Nelson - on Patreon: patreon.com/TNATS04
@coooyg11 napisał: "Granie Musiala na 8 to jak granie Saka na lewej obronie. Teoretycznie może tam grać, ale to kastrowanie jego umiejętności."
Zależy jak go Mikel by ogarnął xD
@jedi133:
Kogo to już interesuje poszedł do mułów ,Wszystkiego najgorszego dla niego.
Słabe okno w naszym wykonaniu , zobaczymy co dalej
@kamo99111: No emerytura praktycznie
@ArsenalChampion: Polecam oglądać ligę francuską. Dawno tak dobrego ŚO w tym wieku tam nie było.
Watkins dwa sezony i będzie się kopał po czole.
@Garfield_pl: Granie Musiala na 8 to jak granie Saka na lewej obronie. Teoretycznie może tam grać, ale to kastrowanie jego umiejętności.
@jedi133 napisał: "Yoro wygląda jak młody Varane. Ma potencjał być topowym ŚO w Europie."
Pierwsze słyszę o jakimś yoro, kto to wogole jest? Jak go nie znam to znaczy że jest słaby
@arsenallord napisał: "Gość pod 30. 28-27 lat i Stary. Zaczyna mnie to rozwalać. Jedyny argument na -. To teraz chyba tylko -20 lat trzeba kupować. A taki Watkins właśnie wchodzi w swój prime. Doświadczony i ograny w lidze. Poproszę nazwisko lepszego kandydata."
Gość 95 rocznik... czyli o ile dobrze liczę w tym 29 w przyszłym 30 ;-)
@marcin04c napisał: ": I gdzie ten Musiala miałby grać? Przecież to ŚPO a tam gra Odegard."
Na lewej 8
According to reports in Italy, negotiations between Arsenal and Bologna over the transfer of Riccardo Calafiori are 'currently on standby'.
This is due to Bologna's desire to reduce the 50% sell-on clause they agreed with Basel last year.
More on @F365
@marcin04c napisał: "I gdzie ten Musiala miałby grać? Przecież to ŚPO a tam gra Odegard."
Tam, gdzie na początku Arteta widział Havertza, czyli w środku pola z Odegaardem i Rice.
Nam Yoro potrzebny nie jest. Bo na środku może zagrać Saliba, Gabriel, White. Więc chłopak by totalnie przepadł. Ale że taki Liverpool nie powalczył to podziwiam. VVD 33 lata, Konate wątpliwego zdrowia. Gomez to typowa zapchajdziura, sportowo gorsza od Tomiyasu.
Taki Yoro za rok mógłby grać z marszu w pierwszym składzie czerwonki.
@Garfield_pl: I gdzie ten Musiala miałby grać? Przecież to ŚPO a tam gra Odegard.
@arsenallord: za Watkinsa tanio by nie było sądzę
@KapitanJack10 napisał: "Albo działają za zamkniętymi drzwiami."
Tak jest, mówił o tym Ornstein i inni związani z AFC dziennikarze, że jest bardzo trudno o info na temat transferów, a nawet jak wiedzą, to czekają na zielone światło od klubu,lub jeśli już to tajemniczo mówią że coś gdzieś jest na rzeczy. Ja tam jestem spokojny o transfery in, fajnie jakby już out poszedł Nketiah, Nelson itd
@sidtsw napisał: "my to chyba czekamy na okazje w tym okienku lub jakis efekt domina plus ewentualne odejscia, dosyc ryzykowna taktyka"
Albo działają za zamkniętymi drzwiami.
Osobiście uważam, że te newsy transferowe w ostatnich latach mocno nam zaszkodziły. Kiedy pojawia się info, że ktoś jest naszym priorytetem, albo że Arteta naciska na konkretnego gracza to nie jest pomocne, wręcz przeciwnie. I w drugą stronę. Pamiętam mnóstwo informacji, że "musimy" sprzedawać, żeby odchudzić budżet płacowy i wyczyścić kadrę i potem tacy ludzie jak Torreira, Guendo czy Pepe odchodzili w ostatniej chwili za paczkę gruszek, bo konkurencja przeciągała ile mogła, świadoma, że i tak puścimy.
@sidtsw:
Nie tylko my nie szalejemy. Chelsea kupilka paru przeciętniaków ,żadne gwiazdy. Utd tylko Zirkzee ,który też jest drugim Hojlundem. Liverpool nawet nie wiem czy coś ogarnął. City chyba nic , a my dalej negocjujemy Calafiorasa ,który moim zdaniem się bardzo przyda.
my to chyba czekamy na okazje w tym okienku lub jakis efekt domina plus ewentualne odejscia, dosyc ryzykowna taktyka
@sidtsw: Yoro wygląda jak młody Varane. Ma potencjał być topowym ŚO w Europie. Natomiast jest to potencjał. Widziałem go wystarczająco często w tym sezonie aby wiedzieć, że popełnia sporo błędów w ustawieniu.
@arsenallord napisał: "Calafori, Merino i Watkins. Tanio a wyszłoby super okienko"
Pod warunkiem, że Thomas zostanie, bo jeśli odejdzie to w środku będzie tylko Rice, Jorginho i Merino, od biedy można grać ofensywnie z samym Declanem więc trochę bida na cały sezon.
A tak po za tym też bym się cieszył z takiego okienka, co prawda nie wygląda to idealnie, ale co najmniej dobrze.
dobrze ze muły biorą tego Yoro, 18 latek na stoperze ich nie zbawi a kasy wydzadzą sporo na niego
@dan: mają prawie cały skład do wymiany więc działają. Ponoć tak, ale Yoro nie chce do mułów i czeka na Real.
@dan napisał: "Ten Yoro podobno leci na testy medyczne do United, co z De Light też go kupili ?"
Mają też kupić, bez znaczenia póki tam ETH i holenderska kolonia ;) popsują kolejnych i w ogóle mi ich nie żal. Myślę że Ruud przyszedł żeby w razie awarii zmienić ETH, a potem wjedzie wymarzony Southgate ;)
@enrique napisał: "17 lipiec i zero transferów, pre-season już rozpoczęty, nasi za chwilę wylatują do USA.
Kiedy oni zamierzają w końcu robić te transfery i zgrywać nowych zawodników z resztą zespołu?"
Powtórzę się jeszcze raz, nawet jeśli kupimy dziś kogoś, a prawdopodobnie są to gracze którzy byli na euro czy copa America, to i tak nikt Ci nie dołączy na początek okresu przygotowawczego, bo zwyczajnie mają wakacje, i należy im się regeneracja po tak długim sezonie, dlatego panika nie ma sensu. Druga sprawa, że całe okienko jest jeszcze dość nudne, ale spokojnie, pierwsza drużyna już w połowie jest na treningach, na początek sezonu będzie miał kto zagrać:)
@Be4Again: „Thomas grał jako typowy ŚPD, a Declan grał "piętro" wyżej, bardziej jak 8mka”
To fakt, ale nie wiem czy Rice faktycznie się do tego nadaje. Jest świetny w tym co robi, szczególnie imponuje jego umiejętność zdobywania przestrzeni z piłką przy nodze, ale wystarczyło żeby Partey wrócił na boisku, żeby dostrzec znaczącą różnice w budowaniu akcji. Pożyjemy zobaczymy. Mam nadzieję, że faktycznie jakiś plan na to mają i obecny stan rzeczy nie jest wynikiem jakiejś nieporadności z naszej strony, i nie zostaniemy tylko z tym co jest bo rzeczywiście nie wygląda to kolorowo.
@Be4Again: „ Jednak jak pozostanie Thomasa pozbawiło nas kupna Luiza czy Onany, na dodatek nie kupimy nikogo do ataku, a jedynym wzmocnieniem będzie Kalafior to będzie to fatalny wybór.„
Partey zdrowie ma jakie ma, ale jeśli faktycznie wpłynęła kiepska oferta za Tomka, to ja się zgadzam, że nie było sensu go sprzedawać bo za 20 baniek nikogo równie dobrego się nie kupi.
Nie wydaje mi się, że na Luiza mieliśmy jakikolwiek wpływ lub czy w ogóle składaliśmy ofertę. Facet przeszedł tam ze swoją partnerką i wygląda na to, że nawet by nie rozważał innych opcji. Sam sposób dokonania transakcji przez oba kluby świadczy o zdecydowaniu wszystkich stron. Myślę, ze nawet jeśli Edu wysłał zapytanie o Luiza, to odpowiedź go mocno zniechęciła.
Z Onana jest tak, że więcej jest newsów o tym gdzie on nie trafi niż faktycznych ofert. Czytałem, że niby AV go zgarnie, ale jeśli tak jest faktycznie,, to oznacza, że my się nim po prostu nie interesujemy.
Zgadzam się z tym, że przyjście samego kalafiora wydaje się mocno przygnębiające, ale ponoć ma obsadzić LO jak i SO, a więc pozycje,, które było trzeba wzmocnić przed sezonem. Także jakaś część planu zostanie zrealizowana, ale na obecny moment jestem tak samo roczarowany jak ty.
Po sezonie Edu czy MA wypowiadali się, że priorytetem jest sprzedaż i jak na razie idzie im to jak po grudzie:/ więc trzeba się uzbroić mocno w cierpliwość bo wygląda na to, że bez odejść nie będzie znaczących „przyjść”.
Oczywiście, w ostateczności, MA może dać grać zawodnikom z akademii, o co tak bardzo wielu ma pretensje do MA. Jakby na to nie patrzeć, są już dwa czy trzy transfery in ;D
Ten Yoro podobno leci na testy medyczne do United, co z De Light też go kupili ?
@arsenallord napisał: "Calafori, Merino i Watkins. Tanio a wyszłoby super okienko"
Za Merino niech będzie Musiala i git ;)
@kamo99111 napisał: "gdzieś widziałem, że Arsenal woli i jest gotów doczekać do końca kontraktu i puścić Parteya za darmo, niż sprzedawać go za jakieś śmieszne pieniądze. A realne oferty chyba byłyby tylko a Arabii, gdzie sam Partey nie bardzo chce iść."
Nie wiem czy to dobra decyzja... gość potrafi 2/3 sezonu przesiedzieć w gabinecie lekarzy. Zostajemy wtedy z samym Rice. Gdyby Ryzy musiał pauzować to jesteśmy w głębokiej czarnej dziurze."
Pewnie że lepiej zostawić go na sezon niż sprzedać za 15-20mln. Kogo za to kupisz?
@pablofan napisał: "Jak są zwolennicy Onany w Arsenalu, to co powiedzieli byście na takiego Ugarte? Gość jeśli chodzi o cechy fizyczne na podobnym poziomie, ale z pewnością lepszy w destrukcji niż onana. Ponoć muły za 60 baniek"
Onana ma 1.95, Ugarte 1.82, czyli prawie 15 cm różnicy. Warunki fizyczne mają zupełnie inne, ale zgodzę się, że Ugarte to półka wyżej niż Onana. Tylko on ma raczej za mało do zaoferowania w ofensywie, środek Rice-Ugarte byłby bardzo dobry w destrukcji, ale myślę, że zbyt mało kreatywny. Merino mimo, że jest starszy dużo lepiej wygląda profilowo, bo jest wysoki, lewonożny, bliżej mu do 8 (choć na 6 ma doświadczenie), no i gwarantuje znacznie więcej w ofensywie.
Dla United lub lfc Ugarte byłby pewnie ciekawszym wyborem niż Merino, bo oni nie mają dobrej 6, ale dla nas czy City lepszy wydaje się Merino, bo bardziej nadaje się do pary z Ricem czy Rodrim.
ŚP to powinien być nasz priorytet na to okno, bez rozważania ewentualnej sprzedaży Parteya. Wiemy, że Ghańczyk dysponuje kruchym zdrowiem, Jorginho swoje lata ma i raczej to będzie jego ostatni sezon na Emirates, zostaje nam Declan. Nie mamy za dużej głębi na pozycjach 6 i 8, a opieramy te pozycje jeszcze o piłkarza o bardzo lichym zdrowiu. Nie rozumiem tego, a opcje powoli się wykruszają. My potrzebujemy na już pomocnika i być może kolejnego w przyszłym oknie.
@kamo99111: Gość pod 30. 28-27 lat i Stary. Zaczyna mnie to rozwalać. Jedyny argument na -. To teraz chyba tylko -20 lat trzeba kupować. A taki Watkins właśnie wchodzi w swój prime. Doświadczony i ograny w lidze. Poproszę nazwisko lepszego kandydata.
@arsenallord napisał: "Calafori, Merino i Watkins. Tanio a wyszłoby super okienko"
Watkins i tanio? Już o tym byli, że nie dość, że gość pod 30 to jeszcze na dodatek AV zada za niego grubego hajsu. Jak dla mnie jedynym zawodnikiem z AV na którego mogliśmy zapolowac to Luiz. Ale to już historia.
Jutro oficjalna prezentacja koszulek wyjazdowych czy coś pokręciłem?
@nt2b napisał: "gdzieś widziałem, że Arsenal woli i jest gotów doczekać do końca kontraktu i puścić Parteya za darmo, niż sprzedawać go za jakieś śmieszne pieniądze. A realne oferty chyba byłyby tylko a Arabii, gdzie sam Partey nie bardzo chce iść."
Nie wiem czy to dobra decyzja... gość potrafi 2/3 sezonu przesiedzieć w gabinecie lekarzy. Zostajemy wtedy z samym Rice. Gdyby Ryzy musiał pauzować to jesteśmy w głębokiej czarnej dziurze.
Calafori, Merino i Watkins. Tanio a wyszłoby super okienko
@pablofan napisał: "Ligę zna i faktycznie jest to atut, ale na tą pozycję potrzebny nam playmaker z krwi i kości, a nie zawodnik do zbierania drugich piłek."
Pytanie, czy w takiej roli MA nie widzi właśnie Declana? Końcówka sezonu tak właśnie wyglądała. Thomas grał jako typowy ŚPD, a Declan grał "piętro" wyżej, bardziej jak 8mka. Jak Thomas zostanie sprzedany to raczej będziemy rozglądać się za typowym ŚPD, bo w przypadku kontuzji Ryżego zostajemy tak naprawdę z niczym... Jorgi z swoją dynamiką nie nadaje się do grania jako jedyny ŚPD. Najgorsze co nam się może przytrafić to pomoc złożona z Jorginho, Hevertza i Ode... @pablofan napisał: "dlatego ja jestem za tym, aby partey został i ewentualne środki zaoszczędzić na kolejne okno. Może w Realu zaczną się robić kwasy i ktoś będzie do wyjęcia za rozsądne pieniądze ;)"
Jakby pozostanie Thomasa dawało nam szansę na kupno jakiegoś kota do ataku to też byłbym za. Kroci za Thomasa nie weźmiemy, a żeby go zastąpić zawodnikiem pod względem skilla 1:1 to musielibyśmy wydać min 50-60mln. Jednak jak pozostanie Thomasa pozbawiło nas kupna Luiza czy Onany, na dodatek nie kupimy nikogo do ataku, a jedynym wzmocnieniem będzie Kalafior to będzie to fatalny wybór.
17 lipiec i zero transferów, pre-season już rozpoczęty, nasi za chwilę wylatują do USA.
Kiedy oni zamierzają w końcu robić te transfery i zgrywać nowych zawodników z resztą zespołu?
@Be4Again: i to jest też bardzo dobra argumentacja by w końcu przestać przepłacać za gości, którzy mają chwilowy przebłysk formy na wielkich turniejach.
Ligę zna i faktycznie jest to atut, ale na tą pozycję potrzebny nam playmaker z krwi i kości, a nie zawodnik do zbierania drugich piłek. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem byłby gracz, który świetnie wywiązuje się z tych dwóch zadań, ale takiego ze świecą szukać :/ dlatego ja jestem za tym, aby partey został i ewentualne środki zaoszczędzić na kolejne okno. Może w Realu zaczną się robić kwasy i ktoś będzie do wyjęcia za rozsądne pieniądze ;)
@Be4Again:
Onana już w Aston Villi
Ponoć PSG wykłada 130 milionów na Osimhena ;D mówiłem, że to po Chelsea jedyny desperat, który może sobie na taki ruch pozwolić.
Cała liga w zapaści przez te zawirowania z kontraktem medialnym, a oni wydają równowartość prawie połowy tego kontraktu na dość niepewne wzmocnienie, choć na ligę francuską wystarczy. Ciekawe jak będą omijać to FFP w tak bardzo niesprzyjających warunkach.
P.S
Jak są zwolennicy Onany w Arsenalu, to co powiedzieli byście na takiego Ugarte? Gość jeśli chodzi o cechy fizyczne na podobnym poziomie, ale z pewnością lepszy w destrukcji niż onana. Ponoć muły za 60 baniek
Chcą go wyciągnąć.
@WSP napisał: "śp. Ani"
[*]