Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham

Oficjalnie: Smith Rowe odchodzi do Fulham 02.08.2024, 20:22, Mateusz Rosłoń 948 komentarzy

Na oficjalnej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Arsenalu potwierdzono dziś informację, że Emile Smith Rowe żegna się z klubem, aby na zasadzie permanentnego transferu dołączyć do innego londyńskiego zespołu - Fulham.

Emile dołączył do akademii Arsenalu w wieku dziesięciu lat i przeszedł przez wszystkie szczeble młodzieżowe, by na końcu trafić do pierwszej drużyny. W seniorskim futbolu zaliczył 115 występów z armatką na piersi we wszystkich rozgrywkach, strzelając 18 bramek i 13 razy asystując.

Swój pierwszy profesjonalny kontrakt z Arsenalem Smith Rowe podpisał w 2017 r., a już rok później, dzięki dobrym występom, jego umowa została przedłużona. W 2019 r. udał się na wypożyczenie do RB Lipsk, a w 2020 r. zdobywał doświadczenie w występującym w Championship zespole Huddersfield Town. W sezonie 2020/2021 stał się ważną częścią pierwszego składu Arsenalu. W listopadzie 2021 r. zadebiutował również w seniorskiej reprezentacji Anglii przeciwko Albanii.

Dyrektor sportowy Arsenalu, Edu Gaspar, powiedział:

- Wszyscy w klubie kochają Emile'a. Był z nami od wielu lat i jesteśmy bardzo dumni, że rozwijał się w naszej akademii i trafił do pierwszej drużyny. Współpracowaliśmy, aby znaleźć odpowiednie miejsce dla Emile'a, gdzie będzie mógł nadal się rozwijać i odcisnąć swoje piętno na Premier League. Sfinalizowaliśmy ważną i pozytywną dla wszystkich transakcję. Dziękujemy Emile'owi za wszystko, co dał Arsenalowi, i życzymy mu powodzenia na kolejnym etapie kariery.

Mikel Arteta dodał:

- Zaangażowanie, postawa i energia Emile'a każdego dnia były pierwszorzędne, zawsze stawał na wysokości zadania, gdy drużyna go potrzebowała. Wszedł do pierwszego zespołu i odegrał kluczową rolę w trudnym dla nas okresie. Wywarł duże wrażenie, a jego mocne występy napawały naszych kibiców dumą. Jest mi przykro, że Emile nas opuszcza, ale cieszę się, że może skorzystać z nowej szansy na tym etapie swojej kariery, kiedy musi grać regularnie. Wszyscy w klubie go kochamy. Ma naszą wdzięczność, absolutny szacunek i najlepsze życzenia. Życzymy Emile'owi i jego rodzinie powodzenia w Fulham.

Jak podaje Fabrizio Romano, kwota transferu to 27 mln funtów + 7 mln w ewentualnych bonusach.

Emile Smith Rowe FulhamTransfery autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ArsenalChampion komentarzy: 838303.08.2024, 18:29

A ten Antonio Conte to ma jakiś romans z tym lukaku? bo typ co trenuje jakiś klub, to chce kupić Lukaku.

Damper komentarzy: 296203.08.2024, 18:25

@JuanRiquelme napisał: "Everton: Beto, Calvert-Lewin, Maupe, Ndiaye"

Świetny zestaw napastników, nie ma co. Piszesz, że Leicester nie ma pomocnika, a napastników to mają? OK, mogą zostać z 37 letnim Vardym i znowu zlecieć z ligi.

ArsenalChampion komentarzy: 838303.08.2024, 18:22

@JuanRiquelme napisał: "Ostatnie ruchy na rynku transferowym wydają się racjonalne, zwłaszcza jeśli przyjdą również De Light i Ugarte. United nadal ma pieniądze i nadal ma miliony kibiców na całym świecie oraz renomę. Brakuje klasowego trenera i bardziej racjonalnej polityki transferowej."
Ta szczególnie ten yoro przy którym wlodarze United ewidetnie sie po****li przy przelewie i zamiast wysłąć 26 milionów do Lille, wysłali 62, no ale wiadomo ze wieksza kompromitacją było by sie przyznawać ze im sie cyferki pomyliły, wiec transfer poszedł. Ugarte to drugi torreira, wybiegania i walki o kazdą piłke nie mozna mu odmówić, ale co poza tym? Nie przypadkowo PSG go odpala, bo to pilkarz nie pasujący do zespolu utrzymującego sie przy piłce

darek250s komentarzy: 10749 newsów: 503.08.2024, 18:16

Podobno Victor Oshimen bardzo blisko dołączenia do Arsenalu

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 18:07

I żeby nie było: mówię tylko o jednym, konkretnym zawodniku United. Maguire, Antony, Sancho i nawet Rashford najpewniej okażą się "niesprzedawalni" a ich również z chęcią by się pozbyto.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 17:56

@Damper:

Ale co to niby miałoby znaczyć w odniesieniu do wartości zawodnika na rynku transferowym? Patrząc na to racjonalnie: Leicester nie ma obecnie ofensywnego pomocnika; West Ham ma Paquetę, nad którym ciąży widmo długiego zawieszenia; Newcastle również ma deficyty w środku pola. Każdy z tych klubów jest w stanie wyłożyć 30-40 baniek na piłkarza i wcale nie musi to być jakiś topowy zawodnik, po prostu musi wpasowywać się w określoną charakterystykę (vide: Kilman, Barnes, Livramento itd).

McTominay ma dodatkowo tę zaletę, że jest wielopozycyjny: grywał na każdej pozycji w pomocy, jako PŚO w kadrze i nawet jako "9". Ceny piłkarzy na rynku w sporej mierze są dyktowane właśnie pozycją i profilem: od pewnego czasu "towarem deficytowym" są klasowe "6" z dobrym rozegraniem oraz "10", dlatego np. taki Merino za 30 milionów to okazja i dlatego młody Portugalczyk kosztuje 70-80 milionów. Napastników jest natomiast na pęczki: wystarczy spojrzeć na kadry zespołów w Premier League.

CP: Mateta, Edouard
Wolves: Cunha+3 kolejnych
West Ham: Antonio, Ings i za chwilę Füllkrug
Nottinham: Awoniyi, Wood i jeszcze Dennis
Everton: Beto, Calvert-Lewin, Maupe, Ndiaye
Brentford: Toney, Wissa, Mbeumo, Igor Thiago
Fulham: Muniz, Jimenez, Carlos Vinicius
Bornemouth: Solanke, Semenyo, Unal

Jedyny zespół, który ma wyraźny deficyt na tej pozycji w stosunku do swoich aspiracji to Tottenham.

Mastec30 komentarzy: 698103.08.2024, 17:47

@JuanRiquelme napisał: "Chociaż patrząc na ostatnie 5-6 sezonów, to United w tym czasie grało w LM 5 razy, a Arsenal 1 raz, więc nie przesadzałbym z tym poczuciem wyższości."

Na 11 ostatnich sezonów Arsenal 8 razy był nad United w tabeli ligowej. Myślę, że wypada to przypomnieć

Dzano10 komentarzy: 2503.08.2024, 17:46

@mlodykanonier: jest jak jest, siatkarze przyjechali na IO bez formy. Miejmy nadzieję że forma odpali w ćwierćfinale ale póki co nie wygląda to najlepiej porównując to do innych reprezentacji. Taka Japonia, Niemcy lub przeklęta Słowenia wyglądają na dzień dzisiejszy lepiej.

gbn komentarzy: 396403.08.2024, 17:45

@mlodykanonier: No dziś nie grają jakby byli TOP1, bliżej Egiptu...

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 17:42

@ArsenalChampion:

A można pikować w górę? Poza tym: tego nie wiadomo. Ostatnie ruchy na rynku transferowym wydają się racjonalne, zwłaszcza jeśli przyjdą również De Light i Ugarte. United nadal ma pieniądze i nadal ma miliony kibiców na całym świecie oraz renomę. Brakuje klasowego trenera i bardziej racjonalnej polityki transferowej.

Oldgunner3 komentarzy: 1009103.08.2024, 17:41

@Garfield_pl: Wg mnie to McTomminay gracz o jednak większej renomie i lepszy na swojej pozycji niż Eddie N. na swojej,mimo,że gra tam gdzie gra.

Damper komentarzy: 296203.08.2024, 17:38

@JuanRiquelme napisał: "Chociaż patrząc na ostatnie 5-6 sezonów, to United w tym czasie grało w LM 5 razy, a Arsenal 1 raz, więc nie przesadzałbym z tym poczuciem wyższości."

7 goli McTomka i wzrost jego roli w ofensywie= 8 miejsce United i 29 punktów straty do Arsenalu.

mlodykanonier komentarzy: 152503.08.2024, 17:23

Siatkarze z taką grą to zakończą klasycznie IO na ćwierćfinale.

ArsenalChampion komentarzy: 838303.08.2024, 17:19

@JuanRiquelme napisał: "Mówiłem o rozgrywkach, w których brał udział, a nie o poziomie klubu. Chociaż patrząc na ostatnie 5-6 sezonów, to United w tym czasie grało w LM 5 razy, a Arsenal 1 raz, więc nie przesadzałbym z tym poczuciem wyższości."
No i co z tego skoro United to jest juz upadły klub i bedzie teraz pikować tylko w dół, każdy kto zna się na futbolu to wie.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 17:10

@Damper:

Mówiłem o rozgrywkach, w których brał udział, a nie o poziomie klubu. Chociaż patrząc na ostatnie 5-6 sezonów, to United w tym czasie grało w LM 5 razy, a Arsenal 1 raz, więc nie przesadzałbym z tym poczuciem wyższości.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 17:03

W reprezentacji McTominay grywa nawet jako "9" i, patrząc na liczby, również nieźle sobie radzi:

Klasyfikacja strzelców el. Euro 2024

Romelu Lukaku (Belgia) – 14 goli (+ asysta)
Cristiano Ronaldo (Portugalia) – 10 goli (+ asysta)
Kylian Mbappe (Francja) – 9 goli (+ 7 asyst)
Harry Kane (Anglia) – 8 goli (+ 2 asysty)
Rasmus Hojlund (Dania) – 7 goli (+ asysta)
Scott McTominay (Szkocja) – 7 goli (+ asysta)

Damper komentarzy: 296203.08.2024, 17:02

@JuanRiquelme napisał: "sprawdzony na wysokim poziomie."

Nie mogę się zgodzić, że środowiska piłkarskie w których funkcjonuje McTomek to jest wysoki poziom.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:58

@Damper:

To 8/10, która w United raczej spełniała funkcję rezerwowego. Jest dość drewniany, ale potrafi wejść w pole karne, jest wybiegany, agresywny, no i sprawdzony na wysokim poziomie. Taki Joelington również nie jest czarodziejem jeśli chodzi o technikę, ale jednak jest w stanie efektywnie spełniać swoje zadania na boisku. Wiele zależy od tego, czego oczekuje dany trener.

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:55

Mikel Merino has agreed to join Arsenal & is no longer negotiating with Spanish clubs, despite having ‘possibilities’ with Atletico Madrid & Barcelona. Merino wants to go Arsenal & work under Mikel Arteta. [@FabrizioRomano] #afc

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:54

@Damper napisał: "Panie, jak Mctomek to jest 10 to nie dziwię się, że United wygląda jak wygląda. To jest drwal a nie 10."
Przestań, Ty się nie znasz, tam są sami top piłkarze, nie to co w AFC, jak pan ekspert mówi że to 10 , to jest to 10, czy to jest jasne?! xD

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:53

@FabrizioRomano: “Arsenal remain really confident to close the Mikel Merino deal in the next days. Arsenal have an agreement close with Real Sociedad on the package for Merino - something around €30m. The expectation is to get the deal done.” [YouTube] #afc

Damper komentarzy: 296203.08.2024, 16:51

@JuanRiquelme napisał: "prawdopodobnie ktoś tyle wyłoży ze względu na jego profil: agresywna, dobrze zbudowana 8/10"

Panie, jak Mctomek to jest 10 to nie dziwię się, że United wygląda jak wygląda. To jest drwal a nie 10.

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:48

@JuanRiquelme napisał: "McTominay już wyrobił sobie markę."
Jaką? Przecież to zwyczajny średniak ,nic ponadto , ale no nie gra w AFC ;) a okienko przecież jest nie tylko w PL , stąd np. OM chce Nketiaha, więc skoro chciało dać 27 banieczek,to już przebija Twoja wycenę ekspercką;)

Damper komentarzy: 296203.08.2024, 16:42

@artur759 napisał: "Odrzućmy karne i Oshimen miał do tej pory od momentu debiutu w ligach top 5 (5 sezonów temu): 11, 10, 14, 24, 12 bramek"

To odrzuć karne Gyokeresa i czekam na jego statystyki w top-5 ligach sezon po sezonie.

Damper komentarzy: 296203.08.2024, 16:39

OM pieniądze ma skoro stać ich było płacić 32 miliony na Vitinhe. Dużo osób tutaj bardzo deprecjonuje Edka. Nie zastanawia was, że chce go akurat de Zerbi- bardzo dobry trener, który oko do talentu ma jak mało kto. Trudno o lepszą rekomendację umiejętności Nketiaha niż to, że przekonuje de Zerbiego.

artur759 komentarzy: 75003.08.2024, 16:38

Odrzućmy karne i Oshimen miał do tej pory od momentu debiutu w ligach top 5 (5 sezonów temu): 11, 10, 14, 24, 12 bramek, a grał w prawdopodobnie najłatwiejszych ligach dla napastnika czyli francuskiej i włoskiej. Oprócz bramek nie daje zbyt dużo, bo raczej nie słynnie z pomagania w grze obronnej czy pressingu, albo pomocy w rozgrywaniu akcji. Nie wspominając już o tym, że w Napoli opuszcza więcej meczy niż u nas Jesus.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:36

@Garfield_pl:

Nie mówię, że "się nie należy". Uważam jedynie, że poza De Zerbim, nikt nie zaoferuje za Nketiaha nawet 25 milionów.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:35

@Garfield_pl:

Nie, to jest kwestia pozycji i doświadczenia. Każdy klub z Premier League ma już obsadzony atak, natomiast parę drużyn nadal ma braki w pomocy. Poza tym: Mc Tominay, pomimo statusu rezerwowego, rozegrał ponad 170 spotkań w Premier League, ponad 20 w Lidze Mistrzów, i ponad 50 w kadrze, biorąc udział w 2 dużych turniejach, a jest 2 lata starszy od Nketiaha.

Nketiah to, mimo wszystko, kot w worku. McTominay już wyrobił sobie markę.

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:34

@FlameDood napisał: "Moukoko idzie tam na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu. Marsylia trochę już w tym okienku zarobiła więc jeśli im faktycznie zależy na Nketiahu to kasę wyłożą. Może nie 35mln ale te 30mln i ewentualny procent od następnej sprzedaży będą w stanie zaoferować."
No właśnie, i tak też się negocjuje , mamy z czego zejść, i może te 30 wpadnie , właśnie z procentem od sprzedaży, i będzie to całkiem fajny deal.

FlameDood komentarzy: 166003.08.2024, 16:31

@JuanRiquelme napisał: "I na pewno będą chcieli wyłożyć 30-35 milionów na tego drugiego napastnika? To jest klub z Lique 1, a nie z Premier League."
Moukoko idzie tam na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu. Marsylia trochę już w tym okienku zarobiła więc jeśli im faktycznie zależy na Nketiahu to kasę wyłożą. Może nie 35mln ale te 30mln i ewentualny procent od następnej sprzedaży będą w stanie zaoferować.

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:30

@JuanRiquelme napisał: "I na pewno będą chcieli wyłożyć 30-35 milionów na tego drugiego napastnika? To jest klub z Lique 1, a nie z Premier League."
Ale co Cię tak boli ta wycena klubu, jeszcze nie Twojego, że na siłę próbujesz nam udowadniać że się nie należy xD boli Cie Arsenal , oj boli xD

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:28

@JuanRiquelme napisał: "Nie, ale prawdopodobnie ktoś tyle wyłoży ze względu na jego profil: agresywna, dobrze zbudowana 8/10, która potrafi zdobywać bramki."
Ale na Nketiaha nie może , bo jest z AFC xD

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:28

@Garfield_pl:

Nie ma żadnej pewności, dlatego ten transfer wydaje się wątpliwy. 35 baniek za 25 letniego rezerwowego, który strzelił 5 bramek w ubiegłym sezonie w Premier League: brzmi zbyt pięknie, aby mogło być prawdą.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:26

@Womanizer:

I na pewno będą chcieli wyłożyć 30-35 milionów na tego drugiego napastnika? To jest klub z Lique 1, a nie z Premier League.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:22

@Garfield_pl:

Nie, ale prawdopodobnie ktoś tyle wyłoży ze względu na jego profil: agresywna, dobrze zbudowana 8/10, która potrafi zdobywać bramki.

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:22

@Womanizer napisał: "Z Marsylii odeszło 2 napastników w tym okienku. Auba i Ndiaye. Więc 2 będą chcieli kupić.
Moukoko to gówniarz jeszcze. Więc kogoś starszego też kupią. Ale czy akurat Edka to już się okaże"

Póki co transfer jeszcze nie upadł

Womanizer komentarzy: 1013303.08.2024, 16:20

@enrique: Z Marsylii odeszło 2 napastników w tym okienku. Auba i Ndiaye. Więc 2 będą chcieli kupić.
Moukoko to gówniarz jeszcze. Więc kogoś starszego też kupią. Ale czy akurat Edka to już się okaże.

Damper komentarzy: 296203.08.2024, 16:20

@pablofan napisał: "@Damper: to już gyokeres jest równiejszy od Osimhena :) w dodatku potwierdził swoją regularność sezon po sezonie."

Proszę Cię, w jakiej lidze. W Championship, gdzie wypchnięty z Arsenalu Chuba Akpom ładuje 28 bramek. No strzelił 21 bramek- tyle, że tam się gra 46 kolejek. Prawda jest taka, że rok temu o tej porze 90% kibiców nawet nie wiedziało, że ktoś taki jak Gyokeres istnieje.

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:17

@JuanRiquelme napisał: "Jeśli natomiast chodzi o kluby Premier League, to większość już ma napastników, więc tutaj również płacenie tych 30-35 baniek za Nketiaha prawdopodobnie odpada, zwłaszcza że typ niczego szczególnego nie pokazał: 5 bramek to nie jest imponujący dorobek nawet jak na rezerwowego"
A powiedz mi mcTomek jest wart 30 baniek, które chcą muły?

enrique komentarzy: 2001603.08.2024, 16:15

Czyli rozumiem że jednak OM kontraktuje innego gracza i transfer Nketiaha się wysypał?

Szkoda, oby był jakiś inny plan na sprzedanie go w tym okienku.

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:14

@JuanRiquelme napisał: "W Premier League to Balogun zagrał 70 minut, więc co miał pokazać?"
Nketiah nie zagrał w ogóle w Ligue 1 , więc skąd pewność,że nie byłby tam gwiazdą, skoro Lacazette strzelał znów dużo po powrocie? Druga sprawa Balogun nie chciał walczyć o skład i tym przegrał rywalizacje, a po transferze do Monaco szału nie zrobił, gdyby został i podjął rywalizacje, być może Arteta zrobiłby z niego kozak napadziora. Przypomnę Ci tylko, że obu Arteta widział na treningu i na pewno mocno analizował, wystarczy popatrzeć jak pod jego okiem rozwijają się piłkarze i jaki progres zrobił Arsenal:) a copa America, to też nie jest jakiś najwyższy poziom, zresztą ile to było gwiazd na turniejach, a potem przeciętność:)

pablofan komentarzy: 261203.08.2024, 16:13

@Damper: to już gyokeres jest równiejszy od Osimhena :) w dodatku potwierdził swoją regularność sezon po sezonie.
Nic nie muszę udowadniać bo fakty są jakie są. Gość nie ma wybitnych statystyk jak na zawodnika za 100kk.
Narzeka się na Kaia, że marnuje na potęgę, ale Osimhen w cale lepszy pod tym względem nie jest. Również potrzebuje wielu sytuacji by coś umieścić w bramce.
Jestem na nie i wierzę, że w klubie nawet o nim nie myślą na poważnie.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:13

Jeśli natomiast chodzi o kluby Premier League, to większość już ma napastników, więc tutaj również płacenie tych 30-35 baniek za Nketiaha prawdopodobnie odpada, zwłaszcza że typ niczego szczególnego nie pokazał: 5 bramek to nie jest imponujący dorobek nawet jak na rezerwowego.

Garfield_pl komentarzy: 3091203.08.2024, 16:10

@Ranczomen napisał: "Ale z was miękkie faje. Wreszcie jestem zadowolony z tego klubu, że twardo negocjuje a nie oddaje za paczkę gwoździ."
Dokładnie, a jeszcze niedawno płakali że oddajemy za free, albo od razu przyjmujemy ofertę pierwszą xD

executer1 komentarzy: 281003.08.2024, 16:09

@Barney: Kolego drogi zwracając się do kogokolwiek z małej litery nie mówiąc już o obrażaniu świadczy jedynie o Twoim braku kultury i daje mi to jasny obraz osoby z którą rozmawiam.
Jeśli chodzi natomiast o sprzedawanie piłkarzy to mnie jako kibica nie interesuje za ile kto pójdzie dopóki jest to w normach. Jeśli Edu uda się wytargować parę mln więcej to super, jak nie uda to trudno ale ważne żeby go sprzedać.
Eddie to napastnik gorszy niż swego czasu Bendtner czy nawet Chanakh nie nadający się nawet na rezerwę. Także najważniejsze dla nas to pożegnać go i kupić w jego miejsce kogoś kto wniesie coś z ławki lub będzie pierwszoplanową postacią, a nie statystą na ławce

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:08

Prawdopodobnie po prostu chciał go De Zerbi, a nie sami działacze. Finalnie Marsylia sprowadzi innego ŚN za mniejszy hajs, i tyle.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26403.08.2024, 16:07

@Garfield_pl:

W Premier League to Balogun zagrał 70 minut, więc co miał pokazać? Oglądałem typa na Copa America i byłem pod wrażeniem: wcześniej nie wiedziałem, że to tak dobry napastnik. Szybki, eksplozywny, z dobrym wykończeniem, z naprawdę dobrym uderzeniem zza "16", i to z obu nóg. Arteta szuka dobrej, klasycznej "9", a już taką miał. Poza tym: Balogun ma 23 lata. Zawodnik w tym wieku może jeszcze bardzo dużo poprawić w swojej grze.

Barney komentarzy: 2142403.08.2024, 16:04

@Ranczomen:

Mądrego to i miło posłuchać

Ranczomen komentarzy: 1246203.08.2024, 15:59

Ale z was miękkie faje. Wreszcie jestem zadowolony z tego klubu, że twardo negocjuje a nie oddaje za paczkę gwoździ.

gbn komentarzy: 396403.08.2024, 15:54

@JuanRiquelme: Ty, weź już zabierz te swoje mądrości na debilpage.

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl