Oficjalnie: Toure w City - wielka wyprzedaż trwa!
29.07.2009, 17:57, Mateusz Kolebuk 255 komentarzy
Oficjalna strona Manchesteru City potwierdziła, że Kolo Toure opuścił szeregi Arsenalu, aby dołączyć do nowego klubu i podpisać z nim czteroletni kontrakt. Reprezentant Wybrzeża Kości Słoniowej, który spędził na Highbury i Emirates siedem lat jest szóstym nabytkiem The Citizens w tym oknie transferowym.
Toure pomyślnie przeszedł testy medyczne późnym popołudniem, następnie udał się bezpośrednio do siedziby Manchesteru City, aby dopełnić wszystkich formalności.
- Jestem zachwycony pozyskaniem Kolo - stwierdził Mark Hughes. - Nie jest tajemnicą, że od dawna szukaliśmy wzmocnień dla formacji defensywnej. Wydaje mi się, że realizując ten transfer wzmocniliśmy naszą obronę o gracza światowej klasy. Toure wniesie do drużyny mnóstwo doświadczenia nabytego podczas siedmiu lat gry w Arsenalu.
- Kolo był przez wiele lat jednym z kluczowych graczy w bardzo silnym zespole Arsenalu. Podziwiałem jego osobę od bardzo dawna. To zawodnik silny, szybki, które doskonale czyta grę. W naszej szatni będzie osobą bardzo wpływową.
źrodło: MCFC.co.ukDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
ciekawe co będzie jak po tym sezonie wypadniemy z wielkiej czwórki , może w końcu Wenger się obudzi i spróbuje kupić do Arsenalu kogoś powyżej lat 20 ; /
pisanie o zwolnieniu Wengera mówiąc łagodnie... nieprzystoi
Wiedziec napewno niemzoemy, ale po wypowiedziach co chwile laczacych go z barca, w niektorych sam to sugeruje moge sadzic ze tak jest.
zobacz jeszcze sobie na kapitanow innych druzyn ich przywiazanie do klubu.
Baksio --> Co my możemy wiedzieć? Czy się nadaję czy nie. Nie jesteśmy na codzień w szatni, nie znamy dobrze Cesca jak Arsene. Jeśli wybrał go kapitanem to zasłużył na tą opaskę.
marlon, fabregas akurat nienadaje sie na kapitana, a "zrobienie" go nim to najwiekszy blad jaki mozna bylo popelnic przy wyborze kapitana. Ale mialo to pewnie na celu zatrzymac go na emirates.
Jest lepszy, bo: 1. Młodzi będą grać lepiej 2. Fabregas zacznie być kapitanem 3. Van Persie drugim liderem 4. Powroty Eduardo i Rosicky'ego(nie wydaje mi się,żeby byli tylko tłem siebie samych sprzed lat 5. Gallas nie będzie robił problemów. Do każdego podpunktu powinienem oczywiście dopisać 'moi zdaniem'. Poza tym, dlaczego nie miałby być lepszy? Został osłabiony, ale paradoks tkwi w tym,że skład niekoniecznie jest słabszy, a wręcz odwrotnie.
Lee jeśli myślisz, że Wenger straci posade to jesteś w błedzie :) Dla naszego zarządu taki trener to skarb. Nie wiem dlaczego za polityke transferową Arseanlu obwiniacie Wengera, a przecież nie jest tajemnicą, że mamy skąpy zarząd.. nie ma pieniedzy na transfery, nie zdziwiłbym się gdyby sprzedaż Adebayora i Kolo były także z góry narzucone. To co Wenger robi w takich warunkach jest niewyobrażalne. Zrobił z tych dzieci drużyne, która walczy w PL oraz LM o najwyższe cele.
bardzo ladnie sporzytkowali 70 milinow ;)
Jezeli chcesz zwalniac wengera, nie interesuje mnie to. ale twoje rozumowanie ze wszystko co zle to wina trenera jest poprostu glupie.
Nie wpadles na to ze zna sie lepiej od ciebie na pilce?
Baksio >> nie załamuj z Vieirą, oglądałeś jakieś mecze Interu w 2 ostatnich sezonach? Pat gra takich piach, że aż szkoda patrzeć, chcą się go pozbyć za wszelką cenę, żeby tylko nie blokował miejsca w składzie i nie pobierał ogromnej pensji. Nie chce mi się już, do jutra.
to nie kibicuj jak masz tak kibicować...
Baksio >> kupili Valencię, Owena i jeszcze tam kogoś, poza tym Manu miało i ma na tyle zrównoważony skład, że nie musisz się o nich martwić.
A skad wiesz ze nie wroci vieira? mialbys tego doswiadczonego DP.
A i oceniasz transfery przed koncem okienka.
nawet jak nie jest lepszy to popatrz na manu.
Stracili 2 napastnikow i kogo kupili?
Wyluzuj czlowieku i popatrz ja prace trenera z mlodzieza, na to ze nie poszedl za kasa do realu, na genialny transfer arshavina
jak dla mnie to wy nic nie wiecie o kibicowaniu... z tego co czytam to tylko komentarze o tym jaką "gwiazdę" byśmy kupili...
Baksio >> widzę wyjście z sytuacji, żeby nareszcie kupic konkretnego defensywnego pomocnika, a nie robić prowizorkę z Songiem czy Denilsonem
K1cKer >> bardzo chętnie na koniec sezonu, jeśli jestem w błędzie
Baksio >> Twoja ironia mnie nie rusza, jakbyś był na tej stronie trochę dłużej to wiedziałbyś, że nie wypisuje bzdur o Riberych, Benzemach itd, którzy są poza naszym zasięgiem. Nie mam nic przeciwko no name'mom takim jak Sagna, ale Wenger nie jest mesjaszem i nie każdy jego transfer jest na miarę Henryka.
marlon >> fakty są takie, że opuściło nas 2 doświadczonych w PL graczy, kupiliśmy stopera z Holandii, który nie wiadomo jak się zaaklimatyzuje w Anglii, wraca drewniany Senderos + Rosicky po 1,5 rocznej przerwie od gry. W czym aktualny skład jest lepszy od tego z poprzedniego sezonu?
Lee mnie też Twój avatar drażni i mam prośbe abyś go zmienił. Gdyby nie Wenger Arsenal już dawno wypadłby z TOP4, z tak skąpym zarządem żaden inny trener nie zdziałałby tyle co właśnie AW. Mimo braku funduszy na transfery, potrafił on stworzyć drużyne, która z powodzeniem może walczyć o najwyższe cele. Wenger jest wspaniałym trenerem, a Ty tutaj wyskakujesz z takim avatarem, nie pomyliłeś może stron? Dla mnie to jest żenada.
btw.
Jakie widzisz wyjscie z tej sytuacji?
Lee chyba chcialby zamienic Arsenal w real.
Kilka wielkich nazwisk i wydanych 300 melonow poprawiloby jego wiare w mistrzostwo :)
Baksio >> nie zauważasz błędnego koła, które kręci się od kilku sezonów. Ten skład nie dojdzie do podstawówki bo kolejni piłkarze będą odchodzić w poszukiwaniu sukcesów. Taka sytuacja jest od kilku lat. Nie potrafimy utrzymać kluczowych graczy, nawet takie miernoty jak City robią sobie u nas supermarket.
Lee: mogłeś sobie darować wymienianie tych nazwisk. Ale przy okazji, proszę wytłumacz mi co to są racjonalne argumenty, bo nie rozumiem:P dla jednego będzie to: 'łał, Eduardo strzelił ostatnio 2 bramki,a Adebayor nie trafił Kaiser Chiefs', a dla innego 'łał, Ade strzelił 25 bramek w sezonie, jest najlepszy, a Eduardo nic jeszcze nie osiągnął w PL'.
marlon >> uwierz mi, że zajebiście bym chciał, żeby Arsenal znowu się liczył w walce o PL i LM, ale nie kupuje już tych samych obiecanek Wengera na początku każdego sezonu.
to moze daj temu przedszkolu dojsc do podstawowki, bo jak na przedszkole to pol-final LM nie jest zle.
Baksio >> porównaj jakość piłkarską i średnią wieku Invicibles i aktualnego przedszkola
Hmm a invincibles powstali w ciagu jednego sezonu?
ee, ucięło
to szkoda,że ludzie skreślają go po sprzedaży Toure i Adebayora. Avatar ze skreśloną twarząWengera jest świetnym pomysłem, tylko dziwi mnie to,że dopiero teraz(?) masz taki avatar,a nie np. tuż po poprzednim sezonie. Sezon się jeszcze nie zaczął,a wy już skreślacie trenera. Rozumiem,że przez kilka ostatnich lat co rok była podobna sytuacja,ale w tym wcale tak nie musi być. Trochę więcej szczęścia i wszyscy będziemy zadowoleni.
Hmm a invincibles powstali w ciagu jednego sezonu?
marlon >> tak, przecież zawsze przekonuje wszystkich, że Messi, Torres i Buffon powinni grać u nas. Ale oni są fajni. Możesz się upierać, że skład jest lepszy, ale nie masz żadnych racjonalnych argumentów.
Baksio >> tu się nie robi tragedii, że odeszło 2 zawodników, tragedia to jest w klubie od 5 lat i nie zapowiada się na zmiany.
@Cesc_Fan
Zgadzam sie z tym w 100%.
Wkrzaja mnie ludzie ktorzy teraz robia tragedie z powodu odejscia 2 zawodnikow ktorzy grali slabo przez caly poprzedni sezon !!!
Ojojojo teraz napewno spadniemy.
Wkurza mnie to.
A co do rozpoczecia kibicowania innemu klubowi to bym radzil sie nad tym zastanowic bo pewnie zaczeliscie kibicowac za wengera i teraz wam nie pasuje, bo wy jestescie madrzejsi i trzeba kupic 5 zawodnikow.
Lee i zlosnica: widać,że dla was liczą się nazwiska. A ja nadal będę się upierał,że skład(nawet nie tyle skład,co drużyna) w najbliższym sezonie będzie lepszy. Młodzi będą grać lepiej,zwłaszcza Song, poza tym wraca Eduardo i Rosicky, a oni na pewno wiele dadzą zespołowi. A co do sprawy z Wengerem...
Cor_Angar: ja tak samo o niczym innym nie marze, jak o trofeum. ale widze tez co sie dzieje w tej druzynie i bynajmniej nie napawa mnie to optymizmem. oczywiscie wszystko zacznie sie rozjasniac juz w ta sobote, a prawdziwy test nadejdzie za dwa tygodnie. wtedy na podstawie wynikow bedziemy mogli dokladnie ocenic druzyne i jej gre. tym nie mniej, to takie male deja vu sprzed roku. Arsenal walczyl prawie do konca o mistrzostwo Anglii. Hleb i Flamini odeszli, byly zapewnienia o tym, ze jestesmy w stanie walczyc o trofea, ze bedzie dobrze. niestety dobrze nie bylo. tego lata znowu odchodzi dwoch zawodnikow, znowu Wenger opowiada, ze wszystko gra. ja natomiast jestem prawie przekonana o tym, ze nie bedzie zadnego przelomu, a powtorzy sie historia z tego sezonu- czyli walka o czolowa 4 i cwierc/polfinal LM.
gunners.com.pl/viewpage.php?page_id=1038
Świetny artykuł . Brawa dla autora .
IN ARSENE WE TRUST !
ARSENAL FOREVER !
A z ta moja argumentacja to troche prawda, to nie bylo potrzebne :)
zlosnica ---> to w co ty wierzysz ? Co chcesz osiagnac kibicujac Arsenalowi ? Bo ja chcialbym ujrzec nasze wymarzone trofeum, z transferami czy bez to nie ma dla mnie znczenia.
Cor_Angar: jak wierzyc w sukces, skoro nie bylo, kiedy Toure i Ade zasilali szeregi Arsenalu. teraz sklad jest gorszy i niby ma byc lepiej?? i bez tych komentarzy "jak sie nie podoba to kibicuj komus tam"- sory, ale to jest argumentacja na poziomie 10latka. my tu sie nie sprzeczamy komu kibicowac, a to ze kocha sie dany klub nie znaczy, ze nie wolno krytkykowac zarzadu
marlon: dzika (jak go z tata nazywamy:P) Senderosa nalezy zaliczyc do minusow druzyny a nie plusow, poza tym on w ogole nie chce grac w Arsenalu, wiec nie wiem co z niego za pozytek. masz racje,ze wspolpraca Kolo z Gallasem sie ukladala fatalnie, panowie mieli konflikty poza boiskiem i byc moze miedzy innymi z tego to wynikalo. natomiast bzdura jest , ze mamy sklad lepszy od poprzedniego
Lee: prawda jest taka, ze Wenger udowadnia , ze jest osoba bardzo zarozumiala, wrecz zadufana w sobie i w, jak to nazywasz, "swojej pokretnej wizji". zadne komentarze , rady a nawet porazki druzyny nie sa w stanie zmienic jego sposobu myslenia. on ma racje , koniec kropka , a wszyscy na okolo sie myla, bo nowych zawodnikow nam nie potrzeba...
No no wiem , przepraszam za literowke :P Wybaczysz?:D
Ja pierdziele, zapomieliscie juz chlopaki jak to bylo gdy odszedl Viera, wszyscy nas skreslali a my jak gdyby nigdy nic doszlismy do finalu LM. Moze Wam (drodzy kibice) wydaje sie inaczej niz mi, ale ja dalej wierze w sukces. Wiem nie ma transferow nie ma sukcesu, ale moze jednak, moze wlasnie w tym momencie nasza druzyna pokaze klase w calym tego slowa znaczeniu. Jest Arsha, jest Vpr, jest Walcott, jest Fabregas moge jeszcze tak wymieniac...
Moja babcia zawsze gada ´nie taki diabel straszny, jak go maluja´. Prosze uwierzcie w sukces, ten jeden ostatni raz (jak w jakims filmie :P). Jesli nie potrafisz to kibicuj za tottenhamem lub bratford city. Przemysl sobie to a potem napisz komentarz.
Pozdrawiam Cor_Angar jak dotad kanonier ;)
Lee _> a co to za avatar? :] no chyba nie myślisz, że...
to teraz sobie pojeździmy po Toure ? No nie chłopaki? :/ żenada
marlon >> odszedł Ade i Toure, przyszedł Vermaelen, faktycznie skład jest "świetny i na pewno lepszy od poprzedniego"
nett7 >> Wenger jest w Arsenalu ponad 10 lat i ma niepodważalną pozycję, dlatego nie opowiadaj bajek, że nie liczą się z jego zdaniem w sprawie transferów. Ma pokręconą wizję i tyle.
Wg mnie skład jest świetny i na pewno lepszy od poprzedniego. Po pierwsze współpraca Kolo z Gallasem układała się całkiem nieźle, ale nie najlepiej. Vermaelen może idealnie zastąpić Kolo, i choć na pewno nie jest lepszym piłkarzem, to akurat może stworzyć lepszą parę ;) z Gallasem. A po drugie Adebayor grał słabiutko w poprzednim sezonie,moim zdaniem Eduardo wniesie o wiele więcej do gry(na pewno gra stanie się bardziej kombinacyjna). Skład Arsenalu będzie wyglądał mniej więcej Almunia- Clichy-Gallas-Vermaelen-Sagna-Arshavin-Fabregas-Song-Walcott-Van Persie-Eduardo, czyli świetnie, a byłoby jeszcze lepiej gdyby Wenger zakupił jakiegoś kumatego defensywnego pomocnika. Nie zapominajcie,że na ławce będą Nasri(albo pierwszy skład), Rosicky, Bendtner(wszystkich zaskoczy,w końcu to będzie jego sezon), Senderos i Vela. Jest naprawdę nieźle. Wenger może nie szaleje teraz na rynku, ale na wszystko przyjdzie czas. Nie płaczcie dzieci, nie wieszajcie na Wengerze psów, bo we wrześniu będziecie go uwielbiać a w czerwcu kochać.
@nett7
Dokladnie, ja bym powiedzial ze niebyli warci tych pieniedzy.
albo nawet trust.
wenger w tej chwili jest 'wiekszy' od arsenalu, jesli on by odszedl to juz w ogole bysmy grali chyba o miejsce w top 10, chociaz jakby trenerem zostal pat rice to roznie by moglo byc. ja zawsze bede za arsenalem ale mimo wszystko wenger i fabregas to nasze najwieksze gwiazdy i musimy ich wspierac poki u nas sa. to oni sa wyznacznikiem naszej jakosci. krytyka wengera za te transfery to po prostu glupota. nie on za tym stoi, on tylko moze sie wkurzyc z tego powodu albo nie, ale nie robil problemow bo adebayor i toure od jakiegos czasu juz grali bez poswiecenia. ciency byli, byla dobra kasa do wziecia za nich (chociaz za toure troche malo wzieli), wiec poszli.
stefcio15 -> thrust to nawet teraz wypada. :D Pozdro dla wtajemniczonych. ;)
Ja tylko nie rozumiem tych wszystkich wpisow, uderzajacych w trenera. Cashebajor poszedl za cashem, toure wkurzyl sie ze siedzial kilka meczy na lawie.
I tyle. Ja zaczne oceniac arsenal po 10 kolejkach ligi.
@necro
W wypadku arsenalu- powiedzialbym tak z 15 ;)
Baksio - zespół to nawet 25 piłkarzy więc nie ma co płakać. Po Henryku i Vieirze też płakaliśmy.
A moze tak poczekac na efekty?
Zespol to nie 2 zawodnikow ktorzy odeszli dla kasy, zespol to 11 zawodnikow, ktorzy podczaas meczu powinni walczyc za klub ktory kochaja!!
A ocena trenera po 2 transferach i przed zakonczeniem okienka, to smiech na sali.
Djouru może go godnie zastąpić wczoraj graał na prawde dobrze
Po transferach Adebayora i Toure do ManC , nasuwa mi sie jedno pytanie. Czy dalej mozemy uzywac "tekstu" "In Arsene we thrust" bo ja juz jakos ta wiare w jego umiejetnosci powoli trace;/