Pewne zwycięstwo z Sunderlandem 3:0! Dublet Gyökeresa

Pewne zwycięstwo z Sunderlandem 3:0! Dublet Gyökeresa 07.02.2026, 18:44, Patryk Bielski 1111 komentarzy

Arsenal kontynuuje swoją zwycięską passę, pokonując Sunderland 3:0 i umacniając się na pozycji lidera tabeli. Bohaterem spotkania został Viktor Gyökeres, który dwukrotnie wpisał się na listę strzelców w drugiej połowie. Wcześniej prowadzenie Kanonierom zapewnił Martin Zubimendi, który popisał się precyzyjnym strzałem z dystansu.

Równy początek

Już w pierwszych sekundach meczu Arsenal mógł objąć prowadzenie. Leandro Trossard zagrał piłkę do Kai Havertza, który jednak niecelnie główkował. Sunderland nie pozostawał dłużny i również stwarzał zagrożenie pod bramką Arsenalu. Brian Brobbey próbował swoich sił po rzucie wolnym, ale jego strzał został zablokowany przez Havertza. Mimo kilku okazji, goście skutecznie ograniczali szanse Kanonierów.

Magia Zubimendiego

Przełomowy moment nadszedł pod koniec pierwszej połowy, kiedy to Martin Zubimendi zdobył piękną bramkę po podaniu Trossarda. Hiszpan oddał mocny strzał z dystansu, który wpadł do siatki odbijając się od słupka. Chwilę później Arsenal miał szansę na podwyższenie, ale Gabriel Jesus został złapany na minimalnym spalonym.

Gyökeres przypieczętowuje zwycięstwo

Po przerwie Sunderland próbował odrobić straty, ale obrona Arsenalu była czujna. W końcu to Gyökeres, świeżo wprowadzony na boisko, podwyższył wynik po świetnym podaniu od Havertza. Szwedzki napastnik nie zawiódł i pewnie umieścił piłkę w siatce. W doliczonym czasie gry Gyökeres ponownie trafił do bramki, tym razem po asyście i rajdzie Gabriela Martinellego.

Co dalej?

Przed Arsenalem kolejne wyzwania – już w czwartek zmierzą się z Brentfordem na wyjeździe, a następnie wrócą na Emirates Stadium, by w czwartej rundzie Pucharu Anglii podjąć Wigan Athletic. Kanonierzy są w znakomitej formie i z pewnością będą chcieli kontynuować swoją zwycięską serię.

Martin ZubimendiRaport pomeczowyViktor Gyökeres autor: Patryk Bielski źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 18:29

@Tomi7: @adek504: „Przy czerwonej nie na przywileju i powrotu do sytuacji - jeśli dajesz czerwo to gwiżdżesz i przerywasz grę, więc stosując korzyść - gol - niejako udajesz, że faulu w ogóle nie było”

I o tym cały czas pisałem. Sędzia zignorował faul na na Norwegu i problem jest w chwili gdy przez ten faul Haaland traci uprzywilejowaną pozycję do strzału na pustą bramkę! I w tej właśnie chwili powinien zostać odgwizdany faul, gdzie szobo wskakuje przed Haalanda. Kompletnie sędzia nie reaguje i dopiero chwilę później fauluje Haaland gdzie w międzyczasie piłka wpada do bramki. Nie zgadzam się, że sędzia podjął dobrą decyzję bo w momencie gdy powinie ją zrobić (dać czerwoną szobo) to tego nie zrobił. Zaakceptował gola, przypalił frana, że nic nie było i wskazał na środek. Reaguje var i dopiero przy analizie sędzia robi to co powinien zrobić od razu po tym jak szobo uzyskał korzyść za swój faul.

Furgunn komentarzy: 1302309.02.2026, 18:24

Nawet Rudzki o nas dobrze gada, jakbyśmy byli Chelsea z przed kilku sezonów xd

Furgunn komentarzy: 1302309.02.2026, 18:22

@jumanji napisał: "Dzięki, że mi przypomniałeś. Też lubię posłuchać ekspertów, nie to co na www.kanonirzy.com. - pseudo eksperci."

Oglądaj, oby mnie nie zawiedli, ostatnio naprawdę dobrze się o nas wypowiadają, ja tam wierzę, że zgarniemy tytuł

jumanji komentarzy: 143509.02.2026, 18:17

@Furgunn: Dzięki, że mi przypomniałeś. Też lubię posłuchać ekspertów, nie to co na www.kanonirzy.com. - pseudo eksperci.

Furgunn komentarzy: 1302309.02.2026, 18:11

Sobie dziś oglądane jej wysokość.. i mnie eksperty uspokoją trochu na pewno, oni się znają, a oni mówią, że wygramy ligę w tym sezonie :]

alexis1908 komentarzy: 882609.02.2026, 18:10

@adek504: znaczy wiesz pewnie jakbyśmy byli w takiej sytuacji jak oni i wygrali 4 mecze z rzędu to tez wszyscy by tu inaczej podchodzili, u nas już się każdy przyzwyczaił że co roku jest ta walka o mistrza i każdy chce go w końcu zdobyć, ale też nie rozumiem skąd ta panika już rozumiem jak stracimy punkty na głupim remisie czy przegranej, ale płakać bo Liverpool nie wygrał z city no kurde my wygraliśmy 3-0 w ten weekend a czuć jakbyśmy przegrali 3-0 ;)

alexis1908 komentarzy: 882609.02.2026, 18:06

@coooyg11: chyba musieli by nam Harrego Musiale i kasę dorzucić :D Kai zostaje u nas i tworzy duet z potężnym Szwedem ;)

Marzag komentarzy: 48729 newsów: 109.02.2026, 17:39

https://www.youtube.com/watch?v=LjrF_hJxt4Y

Manchester City idzie po mistrza, 2026 koloryzowane

kamo99111 komentarzy: 942309.02.2026, 17:28

@Garfield_pl napisał: "According to the infamous Opta supercomputer, Man City's chances of winning the Premier League went from 4.55% to just 8.15% after winning at Anfield."

Kojarzysz może jakie szanse były przewidywqne przez opte w sezonach 22/23 i 23/24?

coooyg11 komentarzy: 476309.02.2026, 17:28

Bayern zainteresowany Havertzem, może taka wymianka za Musiale? :D

ksowa90 komentarzy: 210809.02.2026, 17:18

A wiadomo co z Bukayayayo?

Theo10 komentarzy: 949709.02.2026, 17:15

@Tomi7: „ więc stosując korzyść - gol - niejako udajesz, że faulu w ogóle nie było.”

Żółtą chyba zawsze można dać, także stosując przywilej. Ale czerwonej faktycznie nie. To jak w naszym pamiętnym finale LM.

SMTX komentarzy: 221709.02.2026, 17:14

@pablofan: Zdecydowanie to była korzystna decyzja dla City, ale nie uznałbym jej jako złej. Niestety, ale tak już jest w tym sporcie, że w ramach jednej sytuacji można podjąć dwie różne decyzje i często niezależnie jakąs decyzję podjąłbym sędzia to by się niej wybronił, a z drugiej strony spadnie na niego krytyka.

Tomi7 komentarzy: 66309.02.2026, 17:08

@adek504 napisał: "Tak, jeżeli Haaland by nie faulował Szobo to by gola uznali, nie wiem co z kartka, bo wydaje mi sie, ze czerwo tez powinno byc"
Przy czerwonej nie na przywileju i powrotu do sytuacji - jeśli dajesz czerwo to gwiżdżesz i przerywasz grę, więc stosując korzyść - gol - niejako udajesz, że faulu w ogóle nie było.

12thierry14 komentarzy: 23309.02.2026, 16:56

@krzykus1990 napisał: "Leandro Trossard dostał zwykłego skurczu w meczu z Sunderlandem"
Miałem wrażenie w trakcie meczu że Trossard zszedł bo chciał odpocząć unikając ryzyka kontuzji. Mądrość jakiej tak często Artecie brakowało.

adek504 komentarzy: 384709.02.2026, 16:44

@pablofan napisał: "ja tylko opisałem to co miało miejsce przy tym golu i jak zachował się sędzia widząc całą sytuację. Gdyby nie var nie było by czerwonej dla szobo a gol by został uznany. W tym sęk."

Skąd wiesz co by było gdyby nie var?
Gdyby nie to że sędzia miał bezpiecznik w postaci var to może by gwizdnął z boiska tą sytuację

Spalonych też często nie gwiżdżą od razu, bo wola dać sobie szansę na sprawdzenie tego

pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 16:43

@SMTX: może faktycznie sobie uroiłem ten faul w polu karnym bo był dość blisko. Swoją droga korzyść uzyskało city.

pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 16:42

@adek504: ja tylko opisałem to co miało miejsce przy tym golu i jak zachował się sędzia widząc całą sytuację. Gdyby nie var nie było by czerwonej dla szobo a gol by został uznany. W tym sęk.

krzykus1990 komentarzy: 690209.02.2026, 16:39

HandöfArsenal: Leandro Trossard dostał zwykłego skurczu w meczu z Sunderlandem. Martin Ødegaard ma być wdrażany do treningów w tym tygodniu.

SMTX komentarzy: 221709.02.2026, 16:34

@pablofan napisał: "taka instynktowa decyzja kosztowała karnego Liverpool po faulu guehiego na Salahu. Padła bramka i nie było wyjścia. Według mnie słabe zachowanie sędziego."

Chyba nie rozumiem teraz o którą sytuację Ci chodzi, chyba coś pomieszałeś. W faulu Guehiego kontrowersja nie dotyczyła karnego, tylko koloru kartki. Faul miał miejsce przed polem karnym, więc odnośnie karnego nie ma co dyskutować. Kolor kartki to już kwestia dyskusyjna. Dla mnie 50\50, sędzia oszczędził Guehiego najwyraźniej ze względu na obecność bodajże Diasa nieco "wyżej".

ksowa90 komentarzy: 210809.02.2026, 16:27

@arsenallord: dokładnie. Koniec tematu.
A gdyby kopnął Hallanda w plecy i połamał mu kręgosłup a piłka i tak by wpadła to dać przywilej? No właśnie nie. Ktoś kto zasłużył na czerwona kartkę nie moze jej dostac za chwilę.

Marcinafc93 komentarzy: 34288 newsów: 109.02.2026, 16:24

Trossard only suffered from cramp (not injured)

adek504 komentarzy: 384709.02.2026, 16:20

@ozzy95 napisał: "potwierdzam. zajrzaałem na dp w weekend a tam kilka komentarzy z wyliczanka, ze jak zgubimy teraz w tym kalendarzu w nastepnych 4 meczach 6 punktow, a oni wygraja wszystko to jeszcze wszystko moze sie zdarzyc. A u nas? Zbiorowy kac bo City wygralo mecz, który niczego w tabeli nie zmienia xD"

No właśnie, co by nie mówić, można się śmiać że ich odkleiło czy coś, ale chyba o to chodzi w piłce, ma generować pozytywne emocje, oni już się nakręcają, a u nas stypa bo City wygrało z Liverpoolem jakbyśmy mieli na to jakiś wpływ

Oni liczą że 3 drużyny jednocześnie przed nimi się wywala, a oni wygrają praktycznie wszystko, gdzie pierwszy raz od dawien dawna mają 4 mecze pod rząd wygrane, a my będąc liderem placzeny

Ups147 komentarzy: 459809.02.2026, 16:18

@alexis1908: Jeszcze jeden mecz niech wygrają żeby ta ksero małpa co nie goli włosów przestała wyskakiwać z lodówki. Irytuje mnie gość niesamowicie, a co chwilę mi się gdzieś jego pysk wyświetla.

adek504 komentarzy: 384709.02.2026, 16:18

@pablofan napisał: "tak jak kolega zauważył ponizej. Sędzia zignorował ten fakt (faul Haalanda) bo wcześniej puścił bądź też zigrnowal faul Szobo na Norwegu.
Następnie po golu nie sięgnął po kartkę a się należała, a wskazał na środek. Dopiero var go otrzeźwił."


Nie rozumiem tej logiki, domyślam się że sędzia wszystko puścił bo lepiej puścić i odwrócić to varem niż przerwać za wcześnie i potem nie móc nic zrobić

Chronologia jest taka od tyłu, że padła bramka, wcześniej był faul na Szobo, a wcześniej na Haalandzie i sprawdzasz od tyłu bramkę

Bramka by nie padła pewnie gdyby Haaland nie faulował Szobo, więc cofasz się wcześniej, Szobo by nie był w stanie być ratować tej piłki gdyby nie faulował Haalanda więc cofasz się do pierwszej nieprzepisowej sytuacji

Nie może być tak, że to że był 1 faul i go puszczasz to już druga drużyna może robić wszystko co chce, bo to by oznaczało że w trakcie każdego przywileju np możnaby wziąć piłkę w rece i wejść z nią do bramki bo przecież można przymknąć oko

Garfield_pl komentarzy: 4254609.02.2026, 16:17

According to the infamous Opta supercomputer, Man City's chances of winning the Premier League went from 4.55% to just 8.15% after winning at Anfield.

I give it a go explaining how and why Arsenal should not be disheartened by the turnaround

https://x.com/i/status/2020878515407552897

alexis1908 komentarzy: 882609.02.2026, 16:10

@ozzy95: no oni po tej ich magicznej serii przyda się gong od West Hamu ;)

ozzy95 komentarzy: 3433 newsów: 109.02.2026, 16:08

@adek504 napisał: "Wiadomo może to już zbyt duży hurra optymizm, ale oni po 4 zwycięstwach są w stanie kreślić drzewka, że United w tym sezonie zdobywa jeszcze mistrzostwo, tymczasem u nas po łącznie 3 porażkach w sezonie do tej pory, kreślimy scenariusze że City to nas na pewno wyprzedzi"

potwierdzam. zajrzaałem na dp w weekend a tam kilka komentarzy z wyliczanka, ze jak zgubimy teraz w tym kalendarzu w nastepnych 4 meczach 6 punktow, a oni wygraja wszystko to jeszcze wszystko moze sie zdarzyc. A u nas? Zbiorowy kac bo City wygralo mecz, który niczego w tabeli nie zmienia xD

Ups147 komentarzy: 459809.02.2026, 16:07

@pablofan napisał: "tak jak kolega zauważył ponizej. Sędzia zignorował ten fakt (faul Haalanda) bo wcześniej puścił bądź też zigrnowal faul Szobo na Norwegu."

Bo gdyby padła bramka, albo Haaland jednak dobiegł do piłki, to bramkę by spokojnie uznali, bo był przywilej korzyści, ale w momencie gdy to jednak Haaland potem faulował to siłą rzeczy musieli wrócić do faulu na Norwegu. Przecież to jest tak banalna do interpretacji sytuacja, że nie rozumiem jak można próbować na siłę szukać błędu sędziego.

Matelko komentarzy: 441209.02.2026, 16:06

Salah zbyt łatwo odpuścił przy faulu Guehiego.
Powinien do końca iść na bramkę i strzelać.
Być może wtedy wywalczyłby rzut karny lub czerwoną kartkę.
Tutaj widać różnicę jak Haaland ciągnięty (moim zdaniem mocniej) za koszulkę walczył do końca a Salah poczuł lekkie złapanie i od razu się zatrzymał.

arsenallord komentarzy: 33316 newsów: 11709.02.2026, 16:06

Jeżeli faul jest na czerwoną kartkę to nie ma przywileju korzyści. Dobra decyzja sędziego wczoraj

pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 16:02

@adek504: tak jak kolega zauważył ponizej. Sędzia zignorował ten fakt (faul Haalanda) bo wcześniej puścił bądź też zigrnowal faul Szobo na Norwegu.
Następnie po golu nie sięgnął po kartkę a się należała, a wskazał na środek. Dopiero var go otrzeźwił.

pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 15:59

@SMTX: taka instynktowa decyzja kosztowała karnego Liverpool po faulu guehiego na Salahu. Padła bramka i nie było wyjścia. Według mnie słabe zachowanie sędziego.

adek504 komentarzy: 384709.02.2026, 15:56

Dla tych co już zwątpili w mistrzostwo Arsenalu i oddają mistrza City dla przykładu dam kibiców United

Wiadomo może to już zbyt duży hurra optymizm, ale oni po 4 zwycięstwach są w stanie kreślić drzewka, że United w tym sezonie zdobywa jeszcze mistrzostwo, tymczasem u nas po łącznie 3 porażkach w sezonie do tej pory, kreślimy scenariusze że City to nas na pewno wyprzedzi

SMTX komentarzy: 221709.02.2026, 15:44

@pablofan: z grubsza masz rację, że nie wskazał od razu poprawnej decyzji, ale ja zakładam, że było tutaj na tyle duże zamieszanie, że i tak wiedział, że skorzysta z pomocy VAR. Finalnie to główny podejmuje decyzję i ta jest poprawna, więc nie jechałbym na sędziego, że z buta nie podjął jak widać trudnej decyzji, tylko bardziej instynktowną.

adek504 komentarzy: 384709.02.2026, 15:37

@pablofan napisał: "przecie to szobo faulował pierw haalanda, któremu uniemożliwił dojść do piłki, a następnie go wyprzedzając. Po czym dopiero był faul Haalanda"

Dlatego zadziałała chronologia, ale Haaland też faulował, a gdyby nie jego faul to Szobo by wybił piłkę

Matelko komentarzy: 441209.02.2026, 15:37

Ja mam wrażenie , że ta sytuacje z czerwo Szobo jest równie trudno wytłumaczyć co niektórym jak kobiecie „co to jest spalony”.

pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 15:29

@SMTX: Ale sędzia w 1 kolejności uznał bramkę, po której piłka się wtoczyła do bramki. Nawet nie zamierzał ukarać czerwoną Węgra. Dopiero po interwencji VAR zmienił zdanie

SMTX komentarzy: 221709.02.2026, 15:26

@pablofan: adek dobrze rozkminił, a sędzia podjął prawidłową decyzję. Tu nie ma miejsca na "sędzia powinien tak zrobić, bo mi się tak wydaje\tak byłoby lepiej\tak byłoby zgodnie z duchem gry". Są przepisy. Faul Haalanda kasuje bramke, a że przed jego faulem był faul Szobo to dostał czerwoną, a City rzut wolny. Decyzja jest bardzo logiczna i zgodna z przepisami. Ludzie to mają tendencję do gnojenia sędziów, sami nawet nie tyle, że nie znając dokładnie przepisów, ale nawet nie chcąc ich zrozumieć.

stanyal komentarzy: 153009.02.2026, 15:25

@pablofan napisał: "Co do tej sytuacji z końcówki meczu to bramka powinna być uznana oraz dana czerwona kartka wegrowi."

Niestety nie. Jesli jest faul/ sytuacja na czerwo to ten moment wstrzymuje gre. Podobnie w sytuacji gdy zawodnik x ma zolta i np na srodku boiska robi faul gdy 3 zawodnikow idzie sam na sam z pusta bramka i dostaje druga zolta.

pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 15:15

@adek504: przecie to szobo faulował pierw haalanda, któremu uniemożliwił dojść do piłki, a następnie go wyprzedzając. Po czym dopiero był faul Haalanda

pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 15:14

@alexis1908: „ja też jestem daleki od tego żeby stwierdzić żeby City z tak słabą formą ugrało wszystko z top 6 do końca sezonu, trzeba być zaślepionym żeby nie widzieć jak oni wyglądają w 2 połowach, wczoraj wygrali owszem i Zara będziesz mówił o charakterze gratki dla niech oczywiście ale to Live dało dupy mogli zamknąć ten mecz zdecydowanie wcześniej.
odpowiedz”

Nic z tych rzeczy. Patrzę na Arsenal i właśnie liczę na to, że takie mecze jak ten wczorajszy Liverpoolu nam się więcej nie przytrafią, a to jest moim największym koszmarem odkąd śledzę ten klub. Tyle x już widziałem jak sami sobie życie utrudnialiśmy, że pierw muszę zobaczyć czy doświadczyć tego uczucia, że są w stanie przezwyciężyć presję i dźwignąć ciężar oczekiwań, aby uwierzyć, że potrafią.
Sezon powoli wkracza w decydującą fazę i nikt jeszcze niczego nie wygrał. Pamiętajcie o tym.

adek504 komentarzy: 384709.02.2026, 15:10

@pablofan napisał: "Co do tej sytuacji z końcówki meczu to bramka powinna być uznana oraz dana czerwona kartka wegrowi."

Jak?
Haaland faulując zabral możliwość wybicia piłki Szobo

Coś jak sytuacja, ze najpierw jest faul na karny, a potem druzyna strzela ze spalonego, to najpierw sprawdzasz czy byl Spalony, jak byl to wracasz do sytuacji wcześniej i sprawdzasz czy byl karny i jeżeli byl to cofasz sie do tej sytuacji

Ups147 komentarzy: 459809.02.2026, 15:06

@pablofan napisał: "Co do tej sytuacji z końcówki meczu to bramka powinna być uznana oraz dana czerwona kartka wegrowi"

Jak mógł ją uznać skoro Haaland faulował?

pablofan komentarzy: 681009.02.2026, 15:03

@FlameDood: wydaje mi się, że sędzia się po prostu pogubił w tej sytuacji i generlanie w samym meczu. Mieszał dobre decyzje z totalnie beznadziejnymi.
Co do tej sytuacji z końcówki meczu to bramka powinna być uznana oraz dana czerwona kartka wegrowi.

adek504 komentarzy: 384709.02.2026, 14:50

@FlameDood napisał: "Czyli wszystko rozchodzi się o faul Haaland'a, który uniemożliwił wybicie piłki Szobo z linii bramkowej? Gdyby Szobo chwycił Haalanda ale piłki by się wturlała do bramki to sędzia by zastosował korzyść uznając bramkę i oszczędzając Szobo?"

Tak, jeżeli Haaland by nie faulował Szobo to by gola uznali, nie wiem co z kartka, bo wydaje mi sie, ze czerwo tez powinno byc, ale to akurat nie jestem pewien, bo Szobo ewidentnie nie interesowała pilka przy faulu tylko zawodnik

FlameDood komentarzy: 265009.02.2026, 14:48

Czyli wszystko rozchodzi się o faul Haaland'a, który uniemożliwił wybicie piłki Szobo z linii bramkowej? Gdyby Szobo chwycił Haalanda ale piłki by się wturlała do bramki to sędzia by zastosował korzyść uznając bramkę i oszczędzając Szobo?

Topek komentarzy: 14520 newsów: 12609.02.2026, 14:35

City cudem uratowało się przed odpadnięciem z wyścigu o mistrzostwo i tyle. Mogą sobie pogadać przez tydzień o mentalu.

My robimy swoje. Wróciliśmy do formy obronnej gdzie przeciwnik nie oddaje strzału w kierunku naszej bramki, a ofensywa zyskuje Havertza żeby trochę odświeżyć taktykę. Mam nadzieję że z Trossardem wszystko gra, a tak to lecimy z kolejnymi zwycięstwami.

Marzag komentarzy: 48729 newsów: 109.02.2026, 14:29

@coooyg11 napisał: "Ildiz podpisał nowy kontrakt do 2030 roku, można już odhaczyć jednego gagatka ze wzmocnienia LS, a szkoda bo bardzo fajny zawodnik :("
I tak pewnie nie byliśmy zainteresowani, nie ten poziom żeby grać w Arsenalu, my się chcemy wzmacniać. Nie ma sensu pozbywać się Martinellego żeby kupować tureckiego Martinellego.

coooyg11 komentarzy: 476309.02.2026, 14:21

Ildiz podpisał nowy kontrakt do 2030 roku, można już odhaczyć jednego gagatka ze wzmocnienia LS, a szkoda bo bardzo fajny zawodnik :(

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady