Piękna odpowiedź po czwartkowej wpadce: Arsenal 4:1 Palace!

Piękna odpowiedź po czwartkowej wpadce: Arsenal 4:1 Palace! 19.03.2023, 15:54, Dawid Wieczorek 2650 komentarzy

Podopieczni Mikela Artety świetnie odpowiedzieli na czwartkową wpadkę przeciwko Sportingowi i po raz kolejny w tym sezonie sprawili swoim kibicom uśmiech na twarzy na resztę dnia. Dwie bramki Bukayo Saki, po jednym trafieniu Granita Xhaki oraz Gabriela Martinellego, a także debiut w lidze Jakuba Kiwiora. Jedyne, co może dziś martwić hiszpańskiego szkoleniowca, to kolejny brak czystego konta w meczu domowym. Arsenal odskakuje jednak na osiem punktów ekipie Manchesteru City, więc można chyba przymknąć na to oko.

Poniżej składy, w jakich wybiegły na murawę oba zespoły:

Arsenal: Ramsdale - White, Holding, Gabriel, Zinczenko - Partey, Xhaka, Odegaard - Saka, Trossard, Martinelli.

Ławka rezerwowych: Turner, Tierney, Walters, Kiwior, Jorginho, Vieira, Smith Rowe, Nelson, Jesus.

Crystal Palace: Whitworth - Ward, Guehi, Andersen, Mitchell - Milivojević, Doucoure, Schlupp - Olise, Zaha, Edouard.

Ławka rezerwowych: Goodman, Tomkins, Richards, Clyne, Hughes, Ahamada, Eze, Ayew, Mateta.

Arsenal dość niemrawo rozpoczął to spotkanie. Po jednej z kontr ekipa gości miała doskonałą okazję, by niespodziewanie otworzyć wynik tego meczu. Wilfried Zaha zakręcił piłkarzami gospodarzy i oddał niezły strzał na bramkę, który na słupek sparował Aaron Ramsdale. Piłka nabrała jednak dziwnej rotacji, odbiła się od łydki Anglika i minęła o centymetry bramkę Arsenalu.

Kanonierzy długo próbowali sforsować szczelną obronę Crystal Palace. Cel ten został zrealizowany dopiero w 28. minucie. Gabriel Martinelli otrzymał piłkę ze skrzydła od Bukayo Saki, prostym zagraniem przełożył ją sobie na lewą stopę i bez zastanowienia huknął na bramkę strzeżoną przez Whitwortha. 1:0 dla The Gunners.

Po otwarciu wyniku Arsenal nabrał potrzebnego luzu w grze. Akcje przeprowadzane przez podopiecznych Artety były coraz bardziej składne, co przełożyło się na podwyższenie prowadzenia. Ben White zagrał świetną krótką piłkę do Saki, która kompletnie rozmontowała obronę gości i mając przed sobą praktycznie tylko bramkarza, Anglik pewnym technicznym strzałem pokonał młodego bramkarza Palace. Bukayo Saka tym samym może już pochwalić się wynikiem double-double, a więc ma na swoim koncie dwucyfrową liczbę bramek oraz asyst.

Druga część gry rozpoczęła się podobnie jak pierwsza. Do głosu zaczęli dochodzić zawodnicy prowadzeni chwilowo przez Paddy'ego McCarthy'ego. Z sytuacji tych jednak niewiele wyszło, a goście musieli znowu wyciągać piłkę z siatki. Po jednej z szybszych akcji Kanonierów, Leandro Trossard zagrał futbolówkę do Granita Xhaki, który w niemałym tłoku zdołał strzelić swoją drugą bramkę w przeciągu kilku dni. 3:0!

Wydaje się, że jedyna skaza na dzisiejszym występie Arsenalu przypada na 63. minutę. Granit Xhaka oraz Ben White sprawili niemałą radość kibicom zgromadzonym na Emirates, gdy celebrowali oddalenie zagrożenia na własną bramkę, wybijając piłkę na rzut rożny. Sęk w tym, że kilkadziesiąt sekund później właśnie po tym stałym fragmencie Kanonierzy stracili gola. Autorem trafienia został Jeffrey Schlupp.

Było to jednak honorowe trafienie dla ekipy Orłów. W 74. minucie wynik na 4:1 ustalił Bukayo Saka po bardzo przytomnym podaniu od wprowadzonego nieco wcześniej Kierana Tierneya.

Wartym odnotowania jest jeszcze fakt wprowadzenia przez Artetę na boisko Jakuba Kiwiora. Polak dostał od Hiszpana około 8 minut, lecz trzeba przyznać, że w tym czasie zaliczył parę udanych interwencji. Do upragnionego Mistrzostwa zostaje więc raptem 10 spotkań.

Crystal PalacePremier LeagueRaport pomeczowy autor: Dawid Wieczorek źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 13:11

Julian Nagelsmann podobno uczy się już języka angielskiego. Wszystko po to żeby móc odrzucić ofertę Totenhamu.

Be4Again komentarzy: 396028.03.2023, 13:09

@kwiatinho napisał: "To znaczy że jego talent odkryty był znacznie wcześniej niż w to lato. Tylko wojna doprowadziła do jego wypożyczenia a potem transferu."

Nie mówię, że tak nie było, ale być talentem na Ukrainie, w Rosji czy Polsce nie zawsze oznacza, że taki zawodnik odnajdzie się w Serie A, LL czy EPL. Mi chodziło o to, że Saka od kilka lat gra na "piłkarskich himalajach", a Gruzin dopiero wchodzi na ten "szczyt". @kwiatinho napisał: "Nie można porównywać sukcesów na poziomie reprezentacyjnym bo Gruzja nie ma podjazdu do Anglii. Tak jak Ghana a mimo to Partey to nasz najważniejszy piłkarz i absolutny top na swojej pozycji."
Porównuje całość, doświadczenie, umiejętności, potencjał. Wiem, że Saka gra w lepszej reprezentacji, to oczywiste. Jednak to nie jest przecież jego wina :) Zauważ jak Saka dojrzał mentalnie po nieudanym dla niego finale ME. Ten zawodnik narodził się na nowo dzięki temu... Gruzin może czegoś takiego nigdy nie przeżyć i przez to nie wejść na taki poziom mentalny jak Saka. Granie w reprezentacji, która bije się zawsze finał ME czy MŚ dodaje niesamowitego boosta do umiejętności.

Też mi się podoba Napoli z Kvaratskhelia i Osimhenem na czele, ale nie jestem do końca pewien czy Gruzin odnalazłby się na boiskach EPL, Jak oglądam jakieś highlightsy z nim w roli głównej to uważam, że połowa jego goli by nie padła w EPL. We Włoszech zespoły grają często niską obroną z dużą przestrzenią między pierwszą, a drugą linią. Dla takiego dryblera to jest jak woda na młyn. W Anglii większość zespołów chce grać wysoko, z pressingiem na połowie rywala. Ostatnio Varane o tym mówił w wywiadzie, że to był dla niego największy przeskok, "zagęszczenie" między liniami. W Serie A masz 2 sekundy dłużej na reakcję, w Anglii po 1 sekundzie masz wslizg lub doskok. Nie deprecjonuje Serie A, ale ta liga po prostu sprzyja niektórym zawodnikom bardziej niż innym.

Zupełnie odmienne zdanie mam za to na temat Osimhena. Ten zawodnik wydaje się wręcz stworzony do grania w EPL i w dobrym klubie w Anglii mógłby mieć jeszcze lepsze statystyki.

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 13:08

@Piotrek95:
A teraz zjedź kilka komentarzy niżej gdzie jest podany aktualny sezon.

Jeśli już próbujesz takich dziwactw to przynajmniej bądź obiektywny.

Armata500 komentarzy: 4428 newsów: 13028.03.2023, 13:04

Dla mnie te dyskusje która liga jest lepsza są dla mnie śmieszne. Oczywiste jest, że najlepszą pod względem poziomu jako całość - jest liga angielska. La Liga wypada pod tym względem po prostu gorzej. Nie jest tak nieprzewidywalna, nie jest tak konkurencyjna. Real może sobie i 10 razy z rzędu wygrywać LM po drodze eliminując kluby z Anglii, ale jeśli kluby angielskie będą dochodzić do dalszych faz LM niż pozostałe kluby hiszpańskie, no to cóż z tego dla La Ligi, że Real wygrywa? Nic. W żaden sposób to nie sprawia, że La Liga jako całość, nawet posiadając takiego giganta jak Real, jest lepsza jako liga piłkarska.

Real i w tym sezonie może wygrać LM, ale co z tego? Oczywiście pojawią się wówczas znowu głosy, że La Liga najlepsza, ale zaraz zaraz... Barcelona tą ligę wygrę, umówmy się. I ten lider La Ligi nie wyszedł z grupy LM, a potem odpadł w 1/16 LE z drużyną, która nieco później dostaje 0:7 na Anfield. Potem to samo United objeżdża Betis w 1/8 LE bez mydła, ten sam Betis, który chwilę wcześniej w lidze zremisował z Realem Madryt. Mecz meczowi nierówny, jasne, ale to tylko pokazuje totalny nonsens w takim pierdzieleniu.

Załóżmy, że hipotetycznie PSG grałoby w LM zgodnie z potencjałem. Do wielkiej jakości piłkarskiej doszłaby jedność i chemistry w drużynie. I wygrywaliby co sezon LM przez kilka lat, pokonując ekipy z Anglii w drodze po tytuł. I ktoś powiedziałby, że liga francuska jest taka świetna i dużo lepsza niż angielska, bo drużyna z Francji wygrywa LM i pokonuje ekipy z Anglii? No nie, bo przecież nie miałoby to żadnego przełożenia na jakość pozostałych ekip z Francji. Jedna drużyna nie sprawia, że cała liga jest świetna. To samo Bayern, jeśli wygra w tym sezonie LM pokonując City po drodze, to liga niemiecka taka super? No Borussia, Eintracht i RB Lipsk pokazały już swoje w tym sezonie, czyli nie za wiele.

Liga angielska od paru lat regularnie ma swoich kilku przedstawicieli w dalekich lub najdalszych fazach europejskich pucharów, aktualnie więcej niż Hiszpania czy Włosi (Włosi w tym sezonie oczywiście wyjątkowo dużo, ale to pierwszy raz taka sytuacja od blisko 20 lat, więc o czym mowa?).

Gdyby powiedzmy regularnie zespoły z La Ligi dochodziły do finałów, oprócz Realu i grały tam między sobą, lub w półfinałach przynajmniej, to samo w LE, okej. No ale sorry, tutaj liczebnościowo od lat jest przewaga Premier League. Dla mnie temat zamknięty.

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 13:02

https://twitter.com/afcpablo_/status/1640105292821045248?s=20

To niezły Kvara, i jego serio porównujcie do Saki?

Masakra XD

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 12:56

@Dzulian napisał: "LaLiga = Real. A to sie nie przekłada na aspekt całej ligi."

Tak

Bundesliga to Bayern a Ligue1 to PSG

Nie neguję tego. Taka jest rzeczywistość. Dlatego zamiast pisać że Liga Angielska jest najlepsza wolę określenie najbardziej konkurencyjna najbardziej wyrównana najciekawsza i najbogatsza

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 12:53

@Piotrek95 napisał: "To był cud że awansowali"

Tak. Mieli niesamowite szczęście odprawiając City I jeszcze większe pokonując Chelsea i według mnie z pomocą sędziego który nie zaliczył gola na 3:0 Marcusa Alonso

Ale na końcu i tak liczy się to co w gablocie i tylko nieliczni będą pamiętać w jakich okolicznościach

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 12:48

@Be4Again napisał: "Zauważyłem, że Ty masz jakąś słabość do Serie A :D Ten Gruzin jest rewelacją tego sezonu w Europie, jak całe Napoli, ale z tymi zachwytami i porównywaniami to bym się wstrzymał. Saka od 4 lat gra w najlepszej i najbardziej wymagającej lidze świata, a ma dopiero 21 lat! Od dwóch lat gra na absolutnie topowym poziomie, czy to w reprezentacji czy w klubie. Ma ogranie na turniejach rangi ME i MŚ. Jak w przyszłym sezonie dołoży udane występy w CL to będzie miał ogranie we wszystkich najbardziej prestiżowych rozgrywkach. Gruzin gra dopiero swój pierwszy sezon, a historia jest pełna przykładów gwiazd jednego sezonu."

Serie A oglądam prawie tak samo długo jak i Premier League dlatego mogę coś na ich temat napisać.
Co do Gruzina to Napoli wypatrzyła go już 2 sezony wcześniej ale chcieli za niego 20 mln na co Napoli nie było stać. To znaczy że jego talent odkryty był znacznie wcześniej niż w to lato. Tylko wojna doprowadziła do jego wypożyczenia a potem transferu.

Oczywiście bardzo kibicuję Sace jak i całemu Arsenalowi ale nie umniejszam innym czy będą z Włoch Hiszpanii czy Gruzji. Po prostu doceniam jeśli ktoś gra wybitnie jak Kvaratskhelia czy Osimhen

Napoli jest rewelacją Serie A tak jak my w Anglii.

Nie można porównywać sukcesów na poziomie reprezentacyjnym bo Gruzja nie ma podjazdu do Anglii. Tak jak Ghana a mimo to Partey to nasz najważniejszy piłkarz i absolutny top na swojej pozycji.

Saka na pewno dołoży dobre występy w lidze mistrzów ale Kvaratskhelia już to zrobił. Napoli ma ogromne szanse na finał ligi mistrzów a Scudetto to już pewniak i to w ogromnej mierze dzięki Gruzinowi

Dzulian komentarzy: 289228.03.2023, 12:46

@kwiatinho: Napisałeś słowo "klucz" REAL.

Wiesz jaka hiszpańska drużyna grała ostatnio w finale oprócz Realu?

Atletico Madryt w sezonie 2015/16. Od tego czasu w PL w finale zagrała Chelsea, Liverpool, Tottenham, Man City. To pokazuje jakość ligi, ile różnych drużyn potrafi zajść bardzo daleko.

LaLiga = Real. A to sie nie przekłada na aspekt całej ligi.

Placio komentarzy: 263728.03.2023, 12:44

To tylko moje zdanie jednak jeżeli aktualnie Saka nie jest zawodnikiem klasy światowej obok Mbappe Halanda i Viniciusa to kto jest? Zawodnik lidera Premier League, strzelający, asystujący i w klubie i reprezentacji ANGLII!!
Troszkę nie rozumiem co jeszcze musi zrobić aby stać się takim zawodnikiem. On ma jeszcze duży sufit, ale bez przesady. Można już o nim tak mówić a nawet powiedziałbym, że należy.

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 12:41

@kwiatinho: Real i w finale z Liverpoolem parę lat temu i w tym dwumeczu z City był niemiłosiernie gnieciony

To był cud że awansowali

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 12:38

@nielegalny napisał: "Argument gimbusów xD chodzi o całą ligę, a nie 2-4 zespoły z niej. Do tego EPL gra w święta bez wytchnienia kiedy inne ligi odpoczywają. Chyba że uważasz że to nie ma wpływu Panie mistrzu obalania argumentów."

Nie da się rzetelnie porównać poziomu lig. Ja zawsze powtarzam to co napisałeś. W lidze angielskiej odpuścisz troszkę sobie mecz to wracasz do domu z płaczem bez znaczenia z kim grałeś.
Bayern czy Real może wystawić rezerwowy skład i dać odpocząć swoim najlepszym zawodnikom przed każdym ważnym meczem w lidze mistrzów. W Anglii tak się nie da.

Ale z drugiej strony. Real w poprzednim sezonie przejechał się po City czy Chelsea a liga angielska nie zdobyła żadnego europejskiego trofeum.

Najlepsza drużyna w Anglii od dekady wielokrotnie zawodziła w Lidze Mistrzów odpadając choćby z Lyonem.

W tym sezonie grające w lidze mistrzów Tottenham Chelsea i Liverpool zaliczyły ostry zjazd. My odpadliśmy ze Sportingiem i tylko United gra na najwyższym poziomie w Lidze Europy za to w lidze mogą skończyć nawet za Newcastle

Poziom całej ligi pewnie jest najwyższy. To liga jest najbardziej konkurencyjna i najciekawsza ale też i najbogatsza

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 12:33

Książki Agathy Christie, w tym powieści o Herkulesie Poirot i pannie Marple, są redagowane z myślą o współczesnej wrażliwości. Fragmenty, które uznano za rasistowskie, zostały poprawione lub usunięte.

Womanizer komentarzy: 1016628.03.2023, 12:31

@nielegalny: Może on jakąś azjatycką Lige Mistrzów ogląda.
Przecież w ostatnich 5 latach 2 razy był angielski finał.
Rok temu LFC z Realem. To naprawde trzeba mieć kwadratowy łeb żeby dyskretytować takie wyniki. Bo żadna inna liga w ostatnich latach sie czymś takim pochwalić nie może.

Be4Again komentarzy: 396028.03.2023, 12:30

@kwiatinho napisał: "Na jakiej podstawie piszesz że Kvaratskhelia jest gorszy od Saki?"

Zauważyłem, że Ty masz jakąś słabość do Serie A :D Ten Gruzin jest rewelacją tego sezonu w Europie, jak całe Napoli, ale z tymi zachwytami i porównywaniami to bym się wstrzymał. Saka od 4 lat gra w najlepszej i najbardziej wymagającej lidze świata, a ma dopiero 21 lat! Od dwóch lat gra na absolutnie topowym poziomie, czy to w reprezentacji czy w klubie. Ma ogranie na turniejach rangi ME i MŚ. Jak w przyszłym sezonie dołoży udane występy w CL to będzie miał ogranie we wszystkich najbardziej prestiżowych rozgrywkach. Gruzin gra dopiero swój pierwszy sezon, a historia jest pełna przykładów gwiazd jednego sezonu.

arsenallord komentarzy: 30417 newsów: 11728.03.2023, 12:25

Premier League jest zdecydowanie najmocniejsza, ale gdybym miał wskazać numer 2 to chyba Serie A bym powiedział.

nielegalny komentarzy: 55228.03.2023, 12:23

@Mastec30 napisał: "Taka ta Premier League jest silna a jakoś nie widzę żeby seryjnie LM wygrywała."
Argument gimbusów xD chodzi o całą ligę, a nie 2-4 zespoły z niej. Do tego EPL gra w święta bez wytchnienia kiedy inne ligi odpoczywają. Chyba że uważasz że to nie ma wpływu Panie mistrzu obalania argumentów.

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 12:22

@arsenallord napisał: "Zgadzam się z tobą, że Saka jest lepszy, ale mam wrażenie, że za bardzo impulsywnie reagujesz jak ktoś ma inną opinie niż ty. Tak dziecinnie zaczynasz wyzywać i ciężko normalnie pogadać."

Pije sobie szejka czekoladowego

mar12301 komentarzy: 2323328.03.2023, 12:22

Pewnie że Saka jest w topie światowym. Nie podlega to żadnej dyskusji. Kto twiedzi inaczej niech lepiej ogląda snooker albo darta, a nie piłkę nożną.

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 12:20

@Piotrek95 napisał: "Na podstawie ligi w jakiej grają i dłuższej obecności w światowym futbolu."

Można się śmiać z poziomu Serie A ale to oni mają największą liczbę drużyn w europejskich pucharach.

Napoli ma olbrzymią szansę wejść do półfinału Ligi Mistrzów
Inter nie stoi na straconej pozycji w konferencji z Benfica a jeśli przejdą to włoska drużyna zagra w finale Ligi Mistrzów

Roma wciąż jest w lidze europy
Fiorentina w lidze konferencji

Do tego Napoli rozgromiło Liverpool na Maradona stadion i wyszło z 1 miejsca w grupie
Milan wyeliminował Tottenham

Odpadło tylko Lazio które walczy o wicemistrzostwo Włoch i odpuściło sobie ligę europy

arsenallord komentarzy: 30417 newsów: 11728.03.2023, 12:19

@Piotrek95: Zgadzam się z tobą, że Saka jest lepszy, ale mam wrażenie, że za bardzo impulsywnie reagujesz jak ktoś ma inną opinie niż ty. Tak dziecinnie zaczynasz wyzywać i ciężko normalnie pogadać.

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 12:15

@Piotrek95 napisał: "Na podstawie ligi w jakiej grają i dłuższej obecności w światowym futbolu.

To moja opinia, nie chce mi się już kłócić, dajcie temu Kvarze złota piłka a Saka najlepiej niech się połamie, będzie na co narzekać"


Ale Haaland przyszedł z Bundesligi i z miejsca pobił kilka rekordów choćby Henry'ego i kilku innych wielkich.

Powtórzę. Saka ma papiery na granie ale jeszcze wiele przed nim zanim będzie w Top2 na świecie.

Pisanie takie dajcie Gruzinowi złotą piłkę a Sace kontuzje mam wrażenie że się rozpłaczesz bo nikt się z tobą nie chce zgodzić.

Gramy do tej samej bramki więc nie ma się co spinać. Ty wyraziłeś swoją opinię i my też. Nikt nikogo nie przekona do swojej opinii bo chyba nikomu na tym nie zależy

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 12:09

Raphael Varane: "Poziom rywalizacji w Anglii jest niesamowity. W tym samym tygodniu graliśmy z piątym miejscem w La Lidze(Real Betis) i ostatnim w Premier League(Southampton) i szczerze mówiąc, trudno mi powiedzieć, który mecz był trudniejszy."

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 12:09

@kwiatinho napisał: "Na jakiej podstawie piszesz że Kvaratskhelia jest gorszy od Saki?"

Na podstawie ligi w jakiej grają i dłuższej obecności w światowym futbolu.

To moja opinia, nie chce mi się już kłócić, dajcie temu Kvarze złota piłka a Saka najlepiej niech się połamie, będzie na co narzekać

Ups147 komentarzy: 369028.03.2023, 12:09

@Piotrek95 napisał: "Choćby Ten Saka zrobił 200goli w sezonie to dla Ciebie będzie za słaby"

Ale nie zrobił. Pewnie będzie w top10 albo nawet top5 na koniec sezonu, ale bez przesady z tym, że to top2 na świecie na ten moment. Tak jak niżej ktoś napisał, jakby na dp ktoś napisał, że rashford top2 na świecie, to sam bys się śmiał z tej odklejki.

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 12:08

Idę zjeść pyszne drugie śniadanie a Ty się Mastej pucuj do jakiegoś Gruzina albo innego Japończyka bo Cię boli wielki Bukayo Saka

arsenallord komentarzy: 30417 newsów: 11728.03.2023, 12:07

Jak Saka nie jest gwiazdą światowego futbolu obecnie to chyba nikt nie jest nie licząc Mbappe i Halaanda.

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 12:07

@Piotrek95:
Na jakiej podstawie piszesz że Kvaratskhelia jest gorszy od Saki?

Adamarsenal1 komentarzy: 345528.03.2023, 12:06

Najważniejsze żeby Saka z nami został na długie lata, był zdrowy robił dobre liczby, pomógł wygrać jakieś trofea, a na robienie z niego najlepszego przyjdzie jeszcze czas, bo konkurencja duża, i wahania formy pewnie przyjdą, jak na takiego młodego zawodnika.

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 12:05

,,Przy zdrowiu Parteya wątpie, żeby mógł grać na takim poziomie długo a co dopiero 4 lata. Xhaka ma rocznikowo 31, Jorginho 32. Będą tylko gorsi. Zresztą wątpie, zeby Granit powtórzył swoją formę w kolejnym sezonie."

,,Zobacz sobie na Insta Mudryka co wrzucał z treningów na siłownię. Co jak co ale mięśniowo to jest kozak. Nie ma co teraz patrzeć na jego wyniki z Chelsea bo w Chelsea jest chaos i nawet Jorginho jak to nas przyszedł to z miejsca grał lepiej"

XDDDDD No tak, komentarze Masteca z ostatnich dni

Widzę że nie tylko Sace się dostaje, Xhaka się kończy, Partey to samo, ale za to Mudryk TOP bo wyciska na siłowni XDDDD

Co za łeb zakompleksiony

Garfield_pl komentarzy: 3240428.03.2023, 11:59

Bukayo Saka will sign a new five-year deal at Arsenal, making him the top earner at the club. Arsenal are readying the announcement. [@Journo_Slash] #afc

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 11:59

@Mastec30 napisał: "Nie no dawaj jeszcze jakieś argumenty. Fajnie się je obala :D"

Obalasz to Ty flaszke z rana

Pisze że Saka>Kvara a Ty nazywasz to głupota

Choćby Ten Saka zrobił 200goli w sezonie to dla Ciebie będzie za słaby

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 11:57

JeTes@kwiatinho: No dobrze, więc podasz kto wg Ciebie lepszy od Saki?

Mastec30 komentarzy: 736428.03.2023, 11:57

@Piotrek95 napisał: "XDDDDDDDD Dobra, dla Ciebie już nie ma ratunku, żyj sobie dalej w swoim kompleksie niższości, nie chce mi się dyskutować"

Nie no dawaj jeszcze jakieś argumenty. Fajnie się je obala :D

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 11:56

@Mastec30 napisał: "Haaland też nie miał żadnych goli na mundialu. Patałach. Nawet Lewy coś strzelił" No brawo, czyli powoli dochodzi do Twojego mózgu że ciężko robić statystyków rozgrywkach, w których się nie gra?

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 11:54

@Piotrek95 napisał: "Niesamowici jesteście, pisze że Saka top 2 na świecie

to wszyscy komentarze ,,nie pij już" ,,poniosło Cię"
Wiadomo że kompleks niższości się odzywa, gdyby Saka grał w United to byłby pchamy do złotej piłki ale czy ktoś napisze coś sensownego, kto mógłby być wyżej? Czy takie populizmy będziecie walić?"


Gdyby grał w United to kibice United by go gloryfikowali a Ty byś się z tego śmiał.
Saka ma papiery na gwiazdę światowego formatu ale jeszcze nią nie jest i dużo przed nim.

Bez znaczenia gdzie gra. Twoim argumentem nie może być że my mu umniejszamy przez jakieś wymyślone kompleksy

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 11:54

@Mastec30 napisał: "Taka ta Premier League jest silna a jakoś nie widzę żeby seryjnie LM wygrywała. W większości przypadków ktoś w tej LM ich w końcu dojedzie. Saka niech pokaże że tam potrafi grać i potem można wrócić do dyskusji. Jakoś nie widziałem żeby na poziomie LE miał jakieś cudowne liczby. Cały 1 gol z BODO."

XDDDDDDDD Dobra, dla Ciebie już nie ma ratunku, żyj sobie dalej w swoim kompleksie niższości, nie chce mi się dyskutować

Mastec30 komentarzy: 736428.03.2023, 11:54

@Piotrek95 napisał: "Ciekawe czy jak za rok Saka będzie wymiatał w tej Lidze Mistrzów to taki Mastec przyjdzie i napisze ,,dobra, jednak Saka jest lepszy" a czy będzie płakał tym razem ze Kvara ma lepsze statystyki w Pucharze Włoch"

Człowieku ja Cię tylko wyśmiałem jak stwierdziłeś że Saka to top 2 na świecie. Ty mi tam głupot nie gadaj co będzie za rok. Lepiej przemyśl jaką głupote walnąłeś teraz

Mastec30 komentarzy: 736428.03.2023, 11:52

@Piotrek95 napisał: "Kończąc te bezsensowna dyskusje @Mastec30 przypomnij statystyki Kvary z mundialu, miał jakieś gole, asysty? Na pewno miał, taki piłkarz..."

Haaland też nie miał żadnych goli na mundialu. Patałach. Nawet Lewy coś strzelił

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 11:52

Prowadzenie zespołu będącego underdogiem do mistrzostwa w najtrudniejszej lidze świata i bycie liderem jednej z najsilniejszych reprezentacji na świecie w wieku 21 lat to za mało żeby stawiać piłkarza na najwyższym szczeblu

Idę to rozchodzić

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 11:51

@Piotrek95 napisał: "Ciekawe czy jak za rok Saka będzie wymiatał w tej Lidze Mistrzów to taki Mastec przyjdzie i napisze ,,dobra, jednak Saka jest lepszy" a czy będzie płakał tym razem ze Kvara ma lepsze statystyki w Pucharze Włoch"

Najpierw zagrajmy w tej lidze mistrzów potem niech nasi tam wymiatają a potem będziemy porównywać piłkarzy.

Kvaratskhelia w lidze ma 12 + 12 a w lidze mistrzów 2 + 4

To nie opinia tylko fakt. Osimhen też jest przekozakiem i jeśli ktoś śledzi jego perypetie to wie że już teraz jest poziomem zbliżony do potwora Haalanda a w wielu aspektach jest lepszy

aguero10 komentarzy: 861228.03.2023, 11:51

Saliba też pewnie będzie zarabiał około 200 tys . jak Gabi . Drużyna gra dobrze to i zawodnicy robią liczby . Każdy chce lepiej zarabiać . Bez wątpienia Saka też zasłużył na taki kontrakt .

Mastec30 komentarzy: 736428.03.2023, 11:51

@Piotrek95 napisał: "Saka gra kolejny genialny sezon, wykręca znakomite liczby w Premier League"

Znakomite liczby w Premier League to ma Haaland. Saka ma Bardzo dobre ale bez przesady.
@Piotrek95 napisał: "erio pada tutaj argument o tej mitycznej Lidze Mistrzów?

To samo było z Mudrykiem, strzelił gola z jakimiś Rangersami to tutaj padały argumenty że dobry, bo w Lidze Mistrzów strzela, PL szyzbko zweryfikowała"


A co mnie obchodzi jakiś tam Mudryk. Rozmawiamy o najlepszych na świecie a nie można być najlepszym na świecie nie grając w Europie. Na Mundialu fajnie

@Piotrek95 napisał: "Przecież Premier League jest odpowiednim wyznacznikiem, bardzo trudna i intensywna liga"
Taka ta Premier League jest silna a jakoś nie widzę żeby seryjnie LM wygrywała. W większości przypadków ktoś w tej LM ich w końcu dojedzie. Saka niech pokaże że tam potrafi grać i potem można wrócić do dyskusji. Jakoś nie widziałem żeby na poziomie LE miał jakieś cudowne liczby. Cały 1 gol z BODO.

arsenallord komentarzy: 30417 newsów: 11728.03.2023, 11:49

@Piotrek95: Ten Kvara to ciekawy zawodnik, ale niech pokaże coś jeszcze w przyszłym sezonie. Serie A to półka niżej niż Premier League, a fakt w LM gra dobrze, ale nie grał jeszcze na nikogo konkretnego ( robienie wiatraka z TAA to żaden wyczyn). A Saka to nie jego pierwszy sezon dobrej gry. Obecnie Bukayo jest dużo lepszy.

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 11:49

@kwiatinho napisał: "Trochę Cię poniosło.... albo nawet nie Trochę"

Niesamowici jesteście, pisze że Saka top 2 na świecie

to wszyscy komentarze ,,nie pij już" ,,poniosło Cię"
Wiadomo że kompleks niższości się odzywa, gdyby Saka grał w United to byłby pchamy do złotej piłki ale czy ktoś napisze coś sensownego, kto mógłby być wyżej? Czy takie populizmy będziecie walić?

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 11:47

Kończąc te bezsensowna dyskusje @Mastec30 przypomnij statystyki Kvary z mundialu, miał jakieś gole, asysty? Na pewno miał, taki piłkarz...

malyglod komentarzy: 654328.03.2023, 11:46

@kwiatinho: jeśli tak jest skonstruowana umowa to tylko brawa dla zarządu. Struktura pensji powinna motywować do osiągania wyników.

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 11:46

@Piotrek95 napisał: "No w tym momencie tak zupełnie serio TOP 2 piłkarzy świata to Mbappe i Saka, ta teza broni się i statystykami i samą grą zarówno w klubie ja i reprezentacji"

Trochę Cię poniosło.... albo nawet nie Trochę

Piotrek95 komentarzy: 976228.03.2023, 11:45

@arsenallord napisał: "Kvara nie ma podejścia do Saki. A bardzo głupi argument, że wymiatają w LM. A Saka jak ma to robić jak w niej nie gra jeszcze? Idąc tym tokiem myślenia Giroud > Saka bo gra w LM"
+1

Jak ja nienawidzę takich ludzi którzy robią wszystko byle umniejszyć swojemu piłkarzowi

Piłkarzowi którego zazdrości nam cała Europa

Ciekawe czy jak za rok Saka będzie wymiatał w tej Lidze Mistrzów to taki Mastec przyjdzie i napisze ,,dobra, jednak Saka jest lepszy" a czy będzie płakał tym razem ze Kvara ma lepsze statystyki w Pucharze Włoch

kwiatinho komentarzy: 1316028.03.2023, 11:43

@Joker_224 napisał: "nie, nie chciałby... chodzi mi o to, że 21 latek ma dostać aż tak wielkie pieniądze i wobec tego zastanawiam się jaką ofertę dostanie w wieku 25-26-27 lat"

Z tego co czytałem to Saka w kontrakcie ma zapisane 200k tygodniowo + dodatki które mogą łącznie dać 300k

To dobrze skonstuowana umowa. Grasz dobrze osiągasz wyniki drużyna wygrywa dostajesz bonusy. To sprawia że chcesz być lepszy i zawsze chcesz wygrywać.

Czy 200k w Premier League to jakaś ogromna suma? Dla nas tak w lidze niekoniecznie. Jest wielu piłkarzy którzy zarabiają podobnie lub więcej a nie dają tyle co Bukayo.

Jeżeli chcesz zatrzymać najlepszego piłkarza w drużynie i jednego z najlepszych w lidze to niestety musisz mu odpowiednio płacić.

Na pewno znalazło by się kilka klubów co z chęcią przebiło by tą ofertę.
Poza tym do tej pory zarabiał bardzo słabo a od dwóch sezonów ciągnie ten wózek

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady