Po ćwierćfinał Ligi Mistrzów! Arsenal vs Bayer Leverkusen

Po ćwierćfinał Ligi Mistrzów! Arsenal vs Bayer Leverkusen 16.03.2026, 21:46, Patryk Bielski 1088 komentarzy

Już jutro dowiemy się, czy Kanonierzy zagrają w ćwierćfinale tegorocznej Ligi Mistrzów. Po remisie 1:1 w Niemczech z Bayerem Leverkusen, sprawa awansu jest wciąż otwarta i londyńczycy muszą wznieść się na wyżyny swoich umiejętności, by nie zawieść swoich fanów.

Arsenal na fali

Podopieczni Mikela Artety są w świetnych humorach. W weekend pokonali Everton 2:0, co pozwoliło im umocnić się na pozycji lidera Premier League z dziewięciopunktową przewagą nad Manchesterem City. Teraz, grając przed własną publicznością, będą chcieli przypieczętować awans do kolejnej rundy.

Leverkusen nie odpuszcza

Die Werkself również pokazali swoją siłę, remisując 1:1 z Bayernem Monachium (Bawarczycy kończyli mecz w dziewiątkę). To dowód na to, że drużyna Kaspera Hjulmanda potrafi stawić czoła nawet najtrudniejszym rywalom.

Kluczowi zawodnicy

Dla Arsenalu kluczową postacią będzie Bukayo Saka. Choć jego forma nie jest obecnie najwyższa, to wciąż jest jednym z najważniejszych graczy Kanonierów. Jeśli uda mu się odnaleźć przestrzeń i rytm, może być decydującym czynnikiem w tym starciu.

Z kolei dla Leverkusen kluczowy będzie Christian Kofane. Napastnik sprawił wiele problemów Williamowi Salibie w pierwszym meczu i będzie chciał powtórzyć ten wyczyn na Emirates. Jeśli Leverkusen ma marzyć o zwycięstwie, Kofane musi być skuteczny.

Informacje kadrowe

Arsenal będzie musiał radzić sobie bez Jurriena Timbera, który doznał kontuzji w meczu z Evertonem. Martin Odegaard i Mikel Merino również nie zagrają. Leverkusen natomiast wystąpi w podobnym składzie jak w pierwszym meczu, choć Mark Flekken wraca do treningów, a kilku graczy pozostaje niepewnych.

Kto wyjdzie zwycięsko z tego starcia i awansuje do ćwierćfinału? Odpowiedź poznamy już we wtorek! Początek spotkania na Emirates Stadium o godzinie 21:00 czasu polskiego.

Bayer LeverkusenLiga MistrzówZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: vavel.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 49666 newsów: 117.03.2026, 15:01

@arsenallord napisał: "Mam złe przeczucie od rana, że coś odwalimy złego"
Tak może być, tak dowalimy niemcom że im się 1945 przypomni.

arsenallord komentarzy: 33549 newsów: 11717.03.2026, 14:59

Mam złe przeczucie od rana, że coś odwalimy złego

monterpg12345 komentarzy: 33617.03.2026, 14:53

Nie potrafie sobie wyobrazić, że dziś odpadniy

alexis1908 komentarzy: 961717.03.2026, 14:53

@Matelko: byle bez dogrywek

pLYTEK komentarzy: 432117.03.2026, 14:25

Na ticket exchange kilkadziesiąt biletów aktualnie można jeszcze dorwać na dzisiejszy mecz. Przy meczach ligowych w weekend nie do pomyślenia.

Matelko komentarzy: 452717.03.2026, 14:22

Dzisiaj wykonać zadanie, wygrać 2:0 i porządnie przygotować się na mecz z Man City.

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 14:21

@DyktatorArsene: No i nie podobasz mi się. Ludzie nie lubią czystej brudnej prawdy

DyktatorArsene komentarzy: 367617.03.2026, 14:16

Wyskrobalem cos by dopelnienic moje poprzednie komentarze :

Arteta pragmatyzmem swoim poswieca po prostu nasza cala ofensywe. Tak jestesmy nastawieni, ze byle kto byle jak wcisnac bramke i dziekujemy. Nie jest latwo na pewno grac w ataku Arsenalu w tym sezonie, z reszta nie bez powodu nie sciagalismy wczesniej zadnego typowego napastnika a juz troche u nas Arteta urzeduje. A w dodatku goscia z innej ligi, nowa druzyna i gral od poczatku 90 min w kazdym meczu bo nie bylo zmiennikow, nie mowiac o braku okresu przygotowawczego (ale to się nie liczy bo tylko brak okresu przygotowawczego Isaka powinien się liczyc co nie)?. Goscia, ktory przede wszystkim umie uderzyc na bramke i wychodzi do prostopadlych pilek a Arteta zmienia go w maszyne pressingowa - w dalszym ciagu najlepszy w lidze pod tym wzgledem? i nie dostaje podan prostopadlych bo :
a) nie chcemy sie nadziac na kontre przeciwnika, wiec lepiej zagrac do boku
b) jeden ofensywny pomocnik to albo za malo albo po prostu Eze tez jest nowy i dociera sie z druzyna,
c) Havertz/Ode/Saka czyli ci, na których opieraliśmy ofensywe w poprzednich sezonach zanotowali w porownaniu do poprzednich lat to na prawde marginalny wkład w druzyne do tej pory a dalej jestesmy gdzie jestesmy na wszytkich frontach. Pierwszy dopiero wrocil (oby mu zdrowie dopisalo do końca sezonu), drugi co chwile wypada i jest cieniem wlasnego siebie, trzeci bez formy i nie potrafi sie zgrac z reszta druzyny gdy nie ma w okol siebie Havertza, Ode, White'a z poprzednich sezonow. Liczby jakies ma, wiadomo - wrzutki, wstrzelenia pilek ale eye-test tego gracza nic dobrego nie pokazuje, gosc z takim kontraktem powinien sie szybciej zgrywac z nowymi partnerami. Wrocil Havertz, moze i Saka sie odkorkuje na koniec sezonu, oby.
d) poprawka - czasami i dostawal podania prostopadle ale jesli juz to od obroncow lub Trossarda, na cala reszte to nie mial zbytnio co liczyc. Dlatego czekam az zagraja z Havertzem razem w jakims meczu od poczatku.

Na wszystko trzeba czasu, ilu to zawodnikow przyszlo tutaj i zaczelo dopiero grac swoje dopiero od 2 sezonu chyba nie trzeba wspominac, ze Arteta i jego miliony zalozen taktycznych to nie jest jakas bulka z maslem a dodatkowo jak widac, nie przestawiamy sie specjalnie dla Gyokeresa tylko kazemy mu sie przestawic na nasze granie. Pracy dla zespolu odmowic mu nie mozna, a to, ze czasami odskoczy pilka czy cos? Bitch please, druzyna tak czesto hamujaca w ofensywie byle by nie odslonic tylow nie pomoglaby nikomu na tej pozycji, szczegolnie w nowej lidze gdzie przy takim naszym wcześniejszym graniu do boku gdzie napastnika wykorzystywaliśmy tylko do walki z obrońcami. A i tak jego gra czy jakies tam proby klepek z lewa strona czy odegrania wyglądają często obiecująco wiec i tak się poprawil w tym aspekcie sporo.

pablofan komentarzy: 731817.03.2026, 14:13

@bizooon: dokładnie. Ławka to ich miejsce.

SunTzu komentarzy: 105317.03.2026, 14:12

Płaczek Hurzeler i cała ferajna od negowania Arsenalu właśnie dostała dodatkowe paliwo.

https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/cn4gk591qkyo?utm_source=livescore&utm_medium=referral&utm_campaign=foryou

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 14:10

Bardzo Was lubie (Havertza tez!!!!!!!!!!!!!!!) i lubie dyskutować z Wami.

Może 4 puchary na zgode? :P

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 14:08

Czekam na przelew ale teraz w zł .

DyktatorArsene komentarzy: 367617.03.2026, 14:07

@Be4Again:
Tak, taktyka nie pomaga. A Kaia wszystkie atrybuty mowia nam, ze najlepszy bedzie za napastnikiem tak jak za czasow Leverkusen i tak docelowo powinien grac. Chyba, ze ma sie Salaha i Mane w prime po bokach i gra sie szybki futbol jak Liverpool. No ale to nie my, nie nasza druzyna i nie nasz Saka z przed 2 lat.

bizooon komentarzy: 899917.03.2026, 14:06

Nikt nie neguje tego co Martinelli i Gyokeres zrobii z Evertonem. Chwała im za to. Ten występ to potwierdzenie że obaj się lepiej czują w końcówkach meczów i tam powinni dostawać szanse

Ups147 komentarzy: 470117.03.2026, 14:04

@adek504 napisał: "Reasumując, obrona Gyokeresa kluczowa, w akcji ofensywnej zero intecji w tym zagraniu"

Amen.

bizooon komentarzy: 899917.03.2026, 14:04

@mistrzu973 napisał: "czy zabetonuje środek Zubimendi-Rice i będzie męczenie buły."
Raczej ta opcja niestety

adek504 komentarzy: 425317.03.2026, 14:03

@vitold napisał: "dlatego główka Gyokeresa była kluczowa, bo równie dobrze nie musiał skręcać głową w prawo tylko wyrzucić ją za stadion przed siebie."

Obejrzyj sobie ta akcje jeszcze xd
Przeciez Ty sam robisz krzywdę temu Gyokeresowi, chlop zagral bardzo dobra interwencje obronna, ale wybijał ta pilke na oslep, ta piłka nawet nie wyleciała z obrębu pola karnego, wiec była duża szansa ze to nie nasz zawodnik ja przejmie tylko przeciwnika

Reasumując, obrona Gyokeresa kluczowa, w akcji ofensywnej zero intecji w tym zagraniu

Ups147 komentarzy: 470117.03.2026, 14:01

@Be4Again napisał: "Nie jestem fanem i koneserem kunsztu piłkarskiego Kaia Havertza, ale co mu należy oddać to to, że jak nie strzela w meczu to chociaż ułatwia strzelanie kolegom. Z nim gra wygląda bardziej składnie i płynnie. Havertz nie unika gry, wygrywa starcia i potrafi wziąć ciężar gry na siebie. Gyo jak nie strzela to po prostu znika... To jest ta zasadnicza różnica. Havertz też nie jest łowcą bramek, ale ma o wiele szerszy zakres umiejętności i jego przydatność nie zamyka się na strzelaniu."

Problemem jest to, że kupując napastnika, nadal gramy tak jak byśmy mieli tam pomocnika. Taktyka się właściwie nie zmieniła, zmienił się tylko zawodnik z którego Arteta chce zrobić Havertza. Guardiola jak przyszedł Haaland, to zaczął grać inaczej, a my gramy wszystko na jedno kopyto. Nie wiem czy my możemy znaleźć na tę pozycję lepszego Havertza niż Havertz. Tu się nikt nie sprawdzi.

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:55

@pablofan napisał: "@vitold: Raya czy Calafiori też mieli kluczowe interwencje przy 0:0 a później przy 1:0 ;)"

No mieli, wiem. I chwała im za to

pablofan komentarzy: 731817.03.2026, 13:55

@vitold: Raya czy Calafiori też mieli kluczowe interwencje przy 0:0 a później przy 1:0 ;)

Czeczeniec komentarzy: 66417.03.2026, 13:54

@Czeczeniec: „wyborca” mi brakło :(

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:54

@adek504 napisał: "Wcale to nie jest standardowe działanie przy takich sytuacjach jak bramkarz idzie w pole karne"

I dlatego główka Gyokeresa była kluczowa, bo równie dobrze nie musiał skręcać głową w prawo tylko wyrzucić ją za stadion przed siebie.

@Be4Again napisał: "Problemem Szweda w Arsenalu nie jest brak umiejętności snajperskich, bo te ma na wysokim poziomie,"

Problemem Szweda w Arsenalu jest brak taktyki na takiego zawodnika.

Czeczeniec komentarzy: 66417.03.2026, 13:53

vitold brzmi jak typowy konfederacji

adek504 komentarzy: 425317.03.2026, 13:51

@vitold napisał: "A ja wiem, że to było celowe i świadome - Arteta widząc ze pickford wyrusza pod naszą bramkę krzyczał i coś machał. Dowman wysunął się najbardziej wysunięci. A Gyokeres widząc piłkę skumulował swoją siłę i rzucił sie na piłkę kieruać głowę w kierunku bramkki, bo wiedzial ze nie ma bramkarza a ktos stoi z przodu"

No czyli geniusz Artety, ustawil dwóch najszybszych zawodnikow na boisku, a jednocześnie słabo grających głową na kontre i liczył ze pilka spadnie gdzieś na przed polu i będą mogli iść z kontra

Wcale to nie jest standardowe działanie przy takich sytuacjach jak bramkarz idzie w pole karne

mistrzu973 komentarzy: 52417.03.2026, 13:51

Ciekawe czy Mikel dzisiaj wyjdzie jak po swoje środkiem Rice-Eze-Havertz, czy zabetonuje środek Zubimendi-Rice i będzie męczenie buły.

Be4Again komentarzy: 611617.03.2026, 13:50

Problemem Szweda w Arsenalu nie jest brak umiejętności snajperskich, bo te ma na wysokim poziomie, tylko to, że poza strzałem ma nie wiele do zaoferowania. W jakimś Newcastle czy Brentford by pewnie chodził jak szwajcarski zegareczek. U nas napastnik ma mniej szans strzeleckich niż napastnik Leeds, które jest 15 w lidze... i tu zaczynają się schody.

W reżimie taktycznym Mikela nie ma miejsca na indywidualności, liczy się kolektyw. 90% naszych akcji z gry ma miejsce wtedy jak przeciwnik ma 8-9 zawodników w polu karnym, a w środku jest takie zagęszczenie że nasi sami sobie przeszkadzają (W meczu z Eve chyba 3 razy strzał na bramkę rywala blokowali nasi zawodnicy...). Gyo tych sytuacji praktycznie nie ma... nie dlatego, że go koledzy nie lubią czy brak im zgrania z Szwedem tylko dlatego, że nawet nie ma jak mu zagrać jak rywal potraja krycie każdego zawodnika w polu karnym, a nasi jedyne co robią to grają bo obwodzie z nadzieją, że gdzieś pojawi się jakaś luka...

Można dywagować, że powinien się lepiej ustawiać, szukać gry itd. Ogólnie każdy mógłby robić wiele rzeczy lepiej, skuteczniej czy inaczej...

Problemem Gyo jest jego jednowymiarowość, jak nie dostanie piłki takiej jak lubi czyli na wybieg i jak nie będzie miał odpowiednio dużo przestrzeni to po prostu jego użyteczność się kończy. W powietrzu jest słaby, zastawić też się średnio potrafi, rozgrywa fatalnie i z wielkim trudem odnajduje się w polu karnym rywala... Nie tworzy sytuacji sam z siebie.

Stąd ta krytyka, jak nie strzeli to równa się go z ziemią bo ciężko znaleźć jakikolwiek pozytyw. Jak strzeli to jest argumentacja "chociaż strzelił, dajmy mu spokój".

Nie jestem fanem i koneserem kunsztu piłkarskiego Kaia Havertza, ale co mu należy oddać to to, że jak nie strzela w meczu to chociaż ułatwia strzelanie kolegom. Z nim gra wygląda bardziej składnie i płynnie. Havertz nie unika gry, wygrywa starcia i potrafi wziąć ciężar gry na siebie. Gyo jak nie strzela to po prostu znika... To jest ta zasadnicza różnica. Havertz też nie jest łowcą bramek, ale ma o wiele szerszy zakres umiejętności i jego przydatność nie zamyka się na strzelaniu.

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:50

@Ups147 napisał: "Zobacz jeszcze raz powtórkę, gdzie on świadomie kontrolował gdzie ta piłkę wybija."

No ja widzę skręt glowy i góry ciała w prawa stronę.

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:49

@adek504 napisał: "Przeciez on nawet nie wiedzial gdzie wybija ta pilke xd
Mial jedno w głowie, wybic jak najdalej od bramki, a nie ze szukał ta główka Martinelliego"


A ja wiem, że to było celowe i świadome - Arteta widząc ze pickford wyrusza pod naszą bramkę krzyczał i coś machał. Dowman wysunął się najbardziej wysunięci. A Gyokeres widząc piłkę skumulował swoją siłę i rzucił sie na piłkę kieruać głowę w kierunku bramkki, bo wiedzial ze nie ma bramkarza a ktos stoi z przodu

alexis1908 komentarzy: 961717.03.2026, 13:48

@Marzag: gdzie napisałem nie prawdę ?

Marzag komentarzy: 49666 newsów: 117.03.2026, 13:47

Gyokeres w tej akcji oczywiście wybijał piłkę na oślep - byle dalej od bramki. Ale gdyby nie to wybicie a potem przebicie piłki dalej też trochę na ślepo przez Martinelliego to by tej akcji a w konsekwencji bramki nie było.

Ups147 komentarzy: 470117.03.2026, 13:47

@vitold napisał: "GYOKERES ŚWIADOMIE wybijał ją w prawą stronę. ;)"

Zobacz jeszcze raz powtórkę, gdzie on świadomie kontrolował gdzie ta piłkę wybija.

Marzag komentarzy: 49666 newsów: 117.03.2026, 13:46

@alexis1908 napisał: "Gyokeres ewidentnie wycinany przez bramkarza jakoś na początku sezonu
Marzag- Zbyt teatralnie upadał i siedział nie dal karnego .
Havertz lekko dotkniety w nogę pada jak rażony piorunem a mógł się utrzymać na nogach.
Marzag-Karny ewidentny

Ehhh kto tu ma podwójne standardy"

Tu akurat znów wdała się Twoja skłonność do bajkopisarstwa.

Karny na Havertzie nie był ewidentny, jeden sędzia to gwizdnie inny nie. Był nadepnięty i popychany w tym samym momencie więc siłą rzeczy stracił równowagę.

Gyokeres często się przewraca w polu karnym bez dużego kontaktu z przeciwnikiem. Kilka razy został oczywiście oskubany z karnego, m.in. z Newcastle. Ale to że Gyokeres za łatwo przegrywa pojedynki fizyczne to jest fakt. Przez to wśród sędziów się utarło że Gyokeres jest mięciutki i teraz nawet jeśli naprawdę jest faulowany, to nie gwiżdżą na nim fauli.

adek504 komentarzy: 425317.03.2026, 13:46

@vitold napisał: "Czyli świadomie i w pełni twierdzisz, że wybicie piłki przez Gyokeresa w kierunku Martinellego"

Przeciez on nawet nie wiedzial gdzie wybija ta pilke xd
Mial jedno w głowie, wybic jak najdalej od bramki, a nie ze szukał ta główka Martinelliego

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:46

@Ups147: Zapominasz o jednym - nasi piłkarze wiedzieli, że Pickforda nie ma na bramce. GYOKERES ŚWIADOMIE wybijał ją w prawą stronę. ;)

Ale ja nie mowie, ze bramka to jego zasługa, tylko ze miał kluczową interwencję w polu karnym która zapoczątkowała kontrę, przecież to absurd nie zgadzając sie z tym xD

adek504 komentarzy: 425317.03.2026, 13:45

@vitold napisał: "ważny mecz. Prowadzimy 1:0. Wiele osób zna Arsenalowe1:0 w 90 minucie i jaki stres z tym się wiąże, zwłaszcza że liderujemy w tabeli. To był bardzo ważny mecz. Gyokeres wygrywa główkę w ostatnich sekundach meczu. Kluczowa interwencja oddalajaca bramkę na 1:1 i która zapoczątkowała kontrę."

No rozumiem jakby ten gol padł w 80 min i dalby ulgę, ale on padł w 97 kiedy bylo doliczone 6 i po rozpoczęciu przez Everton sędzia skończył mecz

Gyokeres ma zasługę w obronie wyniku, ale ja w ogole nie łącze tego ze ten gol padł dzięki niemu, bo jedyne co miał w głowie to wybic pilke zeby nie strzelili gola i tyle

Ups147 komentarzy: 470117.03.2026, 13:43

@vitold: A Ty świadomie twierdzisz, że wygrana główka w polu karnym wykreował sytuację dla Maxa? Juz pomijam, że to na bank nie było celowo wybijana piłka w stronę Gabiego. Tak czy siak dobra interwencja w defensywie to fakt, ale szukanie gdzieś jego udziału w tej bramce to trochę odklejka.

alexis1908 komentarzy: 961717.03.2026, 13:38

Gyokeres ewidentnie wycinany przez bramkarza jakoś na początku sezonu
Marzag- Zbyt teatralnie upadał i siedział nie dal karnego .
Havertz lekko dotkniety w nogę pada jak rażony piorunem a mógł się utrzymać na nogach.
Marzag-Karny ewidentny

Ehhh kto tu ma podwójne standardy

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:36

@Ups147 napisał: "@vitold: Ale też nikt nie łączy tego ze strzeleniem bramki."

Czyli świadomie i w pełni twierdzisz, że wybicie piłki przez Gyokeresa w kierunku Martinellego nie łączymy ze strzeleniem bramki?

Ups147 komentarzy: 470117.03.2026, 13:35

@vitold: Ale też nikt nie łączy tego ze strzeleniem bramki.

mistrzu973 komentarzy: 52417.03.2026, 13:35

@Marzag napisał: "Moja obsesja Gyokeresowa jest tylko w Twojej głowie. Gyokeres to sympatyczny chłopak, tylko talentu do piłki brak."
Też tak uważam, choc mysle, ze coś tam umie, ale to nie jest poziom drużyny aspirującej do najlepszej w Europie.

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:34

@Ups147 napisał: "@adek504 napisał: "Interwencja Gyokeresa była kluczowa w kontekście braku straty bramki z roznego, natomiast przy strzeleniu kluczową była bardziej główka Martinelliego"

Tu się akurat zgadzam. Zaraz pójdziemy w absurd, że Gabriel miał udział przy golu, bo gdyby nie to, że wybił na różnego, to by Pickford nie był w naszym polu karnym i w ogóle tej akcji by nie było."


I nikt tez nie zabiera Gabiemu tej główki.

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:33

@adek504: Ale nikt nie zabiera Dowmanowi i oddaje Gyokeresowi. Po prostu podkreślam jego osobę w meczu.

Nikt tutaj nie daje mu ZP za to wybicie, ale tutaj panują podwójne-ba, potrójne standardy

Ups147 komentarzy: 470117.03.2026, 13:33

@adek504 napisał: "Interwencja Gyokeresa była kluczowa w kontekście braku straty bramki z roznego, natomiast przy strzeleniu kluczową była bardziej główka Martinelliego"

Tu się akurat zgadzam. Zaraz pójdziemy w absurd, że Gabriel miał udział przy golu, bo gdyby nie to, że wybił na różnego, to by Pickford nie był w naszym polu karnym i w ogóle tej akcji by nie było.

alexis1908 komentarzy: 961717.03.2026, 13:31

@Marzag: bo nurkował ?

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:30

@adek504: Sporo osób pamięta i docenia, znajdziesz takie wypowiedzi. Ludzie generalnie chcą pamiętać tylko to, co najlepsze ;) Nie chce mi sie ciągnąć tego tematu. Ja tylko podsumuje moje zdanie.

Bardzo ważny mecz. Prowadzimy 1:0. Wiele osób zna Arsenalowe1:0 w 90 minucie i jaki stres z tym się wiąże, zwłaszcza że liderujemy w tabeli. To był bardzo ważny mecz. Gyokeres wygrywa główkę w ostatnich sekundach meczu. Kluczowa interwencja oddalajaca bramkę na 1:1 i która zapoczątkowała kontrę.

Tylko tyle ;)

Marzag komentarzy: 49666 newsów: 117.03.2026, 13:30

@vitold napisał: "Już to widze, jak Gyokeres wybija źle piłkę i tracimy gola na 1:1 xD ależ tu by sie działo..."
Pewnie że by się działo, słusznie. Takie błędy są karygodne.

adek504 komentarzy: 425317.03.2026, 13:27

@vitold: dla mnie są dwie opcje, albo zwyczajnie trollujesz i lubisz jak jest zadyma, a wiadomo ze Gyokeres jest tematem chodliwym i to robisz bardzo dobrze xd

Albo tak bardzo chcesz bronic Gyokeresa, ze wszystko nawet to przeprowadzenie staruszki przez pasy byłoby na plus, tylko tak jak mówię taki bronienie często ma odwrotny zamiar

Wystarczy powiedziec ze Gyokeres zrobił to co miał zrobic, wszedl, byl tam gdzie trzeba, dostawił nogę kiedy trzeba i strzelił gola na wagę 3 pk(wreszcie bo to chyba jego pierwszy taki gol albo drugi z gry)
I to jest jasny i sensowny argument dla niego, a nie na siłę szukanie, ze w sumie to on wybił pilke na oślep i byl kluczowy, a nie młody ktory ograł dwóch typów i pobiegł na pusta bramke, przecież to az żal tego Dowmana, bo nagle sie okazuje ze cała zasługa za jego bramke to Gyokeres

adek504 komentarzy: 425317.03.2026, 13:23

@vitold napisał: "Wystarczy że wstawisz Salibę zamiast Gyokeresa w tej akcji i na tej stronie byłby zachwyt jak to pięknie sie poswiecił, wykonał robote i dzieki tej interwencji piłka została wyrzucona na kontre i strzelilismy na 2:0, a moglismy rownie dobrze ta pilke stracic i stracic bramke. xD Dobrze o tym wiesz."

Myślę, ze nikt by nie pamiętał kto ta pilke wybijał tak samo jak nikt teraz nie pamięta
Interwencja Gyokeresa była kluczowa w kontekście braku straty bramki z roznego, natomiast przy strzeleniu kluczową była bardziej główka Martinelliego

"Gyokeres wykonał swoje zadanie w 100% i brał udział w kluczowych zgraniach przy kazdej bramce.
"


No a czemu np kluczowe nie bylo wybicie przez kogoś na różny? xd

pablofan komentarzy: 731817.03.2026, 13:21

@vitold: to źle myślałeś. Podobnie jak w kwestii przydatności Gyo ;= p ;)

vitold komentarzy: 545817.03.2026, 13:20

@pablofan napisał: "@vitold: jak zagra Gyo od 1 minut, to jest duża szansa na to, że nie podołamy :o"

Bardziej myslalem zeby klub rozwiązać, on jest za mały na bestie ;p

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady