Podbić północ: Newcastle vs Arsenal
03.11.2023, 17:37, Dominik Kwacz 2196 komentarzy
Arsenal został zdeklasowany przez Davida Moyesa i jego Młoty w rozczarowującej porażce w Pucharze Ligi. Oby kompromitujący występ podziałał na ekipę Mikela Artety motywująco, już jutro uda się bowiem na najdalszy ligowy wyjazd, by zmierzyć się na północy z rozpędzoną drużyną Newcastle United.
Słaby początek i seria trzech porażek na starcie sezonu w wykonaniu Srok szybko odeszła w niepamięć przyćmiona zwycięstwami z PSG i Manchesterem City. Podopieczni Eddiego Howe’a znów są drużyną arcytrudną do pokonania, dodatkowo obaj nominalni napastnicy – Callum Wilson i Alexander Isak (którego tym razem najpewniej zabraknie), bez problemu odnajdą drogę do bramki, dzięki czemu Magpies mogą pochwalić się najwyższą jak dotąd liczbą strzelonych bramek w lidze.
Pierwszy mecz przeciwko Newcastle w poprzednim sezonie zakończył się bezbramkowym remisem, z kolei majowy rewanż na St. James’s Park to popis siły Kanonierów i pewne zwycięstwo 2:0, w którym udowodnili, że poza atutami czysto piłkarskimi, potrafią przeciwstawić się i wygrać przeciwko drużynie dominującej siłą i wzrostem, na wrogim stadionie, dodatkowo wypełnionym jednymi z najbardziej fanatycznych kibiców na wyspach. Kanonierzy zdobywali bramkę w każdym, z ostatnich siedemnastu wyjazdowych spotkań. Dodatkowo nie przegrywają, kiedy pierwsi strzelają bramkę – ta seria trwa od czterdziestu dwóch spotkań.
Sytuacja kadrowa przedstawia się następująco:
Obok Anfield i Etihad, dom The Geordies stał się terenem, z którego bardzo trudno jest wywieźć punkty. Od grudnia 2021 udało się to tylko dwóm klubom. Jednym z nich był właśnie Arsenal. Czy Kanonierzy znów zdobędą północ? Przekonamy się już jutro!
Rozgrywki: Premier League
Miejsce: St. James' Park
Data: Sobota, 4 listopada, godzina 18:30 czasu polskiego
Sędzia: Stuart Attwell
Transmisja: 18:30 w Viaplay i Canal Plus Sport 2
źrodło: własne
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 22 | 16 | 5 | 1 | 53 |
2. Arsenal | 23 | 13 | 8 | 2 | 47 |
3. Nottingham Forest | 23 | 13 | 5 | 5 | 44 |
4. Manchester City | 23 | 12 | 5 | 6 | 41 |
5. Newcastle | 23 | 12 | 5 | 6 | 41 |
6. Chelsea | 23 | 11 | 7 | 5 | 40 |
7. Bournemouth | 23 | 11 | 7 | 5 | 40 |
8. Aston Villa | 23 | 10 | 7 | 6 | 37 |
9. Brighton | 23 | 8 | 10 | 5 | 34 |
10. Fulham | 23 | 8 | 9 | 6 | 33 |
11. Brentford | 23 | 9 | 4 | 10 | 31 |
12. Manchester United | 23 | 8 | 5 | 10 | 29 |
13. Crystal Palace | 23 | 6 | 9 | 8 | 27 |
14. West Ham | 23 | 7 | 6 | 10 | 27 |
15. Tottenham | 23 | 7 | 3 | 13 | 24 |
16. Everton | 22 | 5 | 8 | 9 | 23 |
17. Leicester | 23 | 4 | 5 | 14 | 17 |
18. Wolves | 23 | 4 | 4 | 15 | 16 |
19. Ipswich | 23 | 3 | 7 | 13 | 16 |
20. Southampton | 23 | 1 | 3 | 19 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 18 | 13 |
E. Haaland | 17 | 1 |
A. Isak | 15 | 5 |
C. Palmer | 14 | 6 |
C. Wood | 14 | 2 |
B. Mbeumo | 13 | 3 |
Y. Wissa | 11 | 2 |
Matheus Cunha | 10 | 4 |
O. Watkins | 10 | 4 |
J. Kluivert | 10 | 3 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Teraz dopiero zobaczyłem wywiad Rayi po meczu, brak słów.
Dziennikarz pyta jakie sa teraz nastroje w szatni,
Raya: *we are very frustrated* , równocześnie sie uśmiechając
@pablofan napisał: "No to się zdecyduj czy VAR jest problem czy zasady umożliwiające interpretacje sędziemu przewinienie jak chce bo to dwie różne sprawy."
Jaśniej tego wytłumaczyć nie potrafię... VAR w obecnej formie NIE DZIAŁA.
Z tego co wygląda nawet nie będzie przeprosin bo nie mogli stwierdzić czy cokolwiek było przekręt kolejki bo półrocza był w meczu live - totki
@sickstick: już krążą po necie zdjęcia jak poszerzają linie końcowa boiska i pierd.ą, ze piłka w obrębie. Na dodatek była już sytuacja z Mułami gdzie piłka tez wyszła za linie boiska po czym była bramka i na podstawie VARu ja anulowali bo chcieli to sprawdzać. Wałek i tyle. Póki są bezkarni nic się nie zmieni. Liverpool i Arsenal musza zaczac zadać konsekwencji bo kluby, piłkarzy czy personel się karze za wszystko a oni to święte krowy. Musza z tym skończyć.
@enrique: No to się zdecyduj czy VAR jest problem czy zasady umożliwiające interpretacje sędziemu przewinienie jak chce bo to dwie różne sprawy.
VAR działa. Idealnie wychwycil jak Jorginho przyjął chamski cios z łokcia, a następnie decyzja należała do sędziego, który to olał. Wiec wytłumacz mi czyja to wina ? Systemu VAR, który zrobił wszystko co mógł czy sędziego, który postanowił to olać. cios był w głowe. w dodatku zawodnika bez piłki. co więcej kazde takie uderzenie od sytuacji z cechem ma być surowo karane.
@axe napisał: "i ile w końcu było błędów przy tej bramce ? 3 ? jeśli tak to wałek straszny a nigdzie nie piszą o tej kompromitacji, nawet na polskim tt nic"
1. Piłka za linią - tutaj tak na 80% błąd, natomiast tłumaczenie że nie mogą tego zweryfikować jest skandaliczne
2. Faul na Gabrielu - tutaj znowu taki faul do odgwizdania w 80%, zdecydowanie powinien być ogwizdany, natomiast sędziowie ostatecznie wybronią się 'intepretacją'
3. Ręka Joelitona - ręka była, ale raczej bark, więc sędzia się wyborni - akurat tutaj IMO bez błędu
4. Spalony - tutaj sprawa jest złożona:
po pierwsze - brak sprawdzenia przez brak odpowiedniego ujęcia/kamery to skandal
po drugie - na oko ja przynajmniej widzę spalonego - piłka w momencie podania jest w linii z kolanem Gordona, a ten ma jeszcze łydkę i całą stopę bliżej bramki.
po trzecie - o ile pamiętam 2 lata temu z takiego samego powodu nie uznano gola Martinelliego w meczu z Chelsea (też nie mieli ujęcia pozwolajacego narysować linię) i wówczas napisali "Nie można udowodnić że gol był prawidłowy" i go anulowali, tymczasem wczoraj z tego samego powodu "Nie można udowodnić że gol nie był prawidłowy" i go uznali. Pamiętacie tamtą sytuację?
@enrique: @enrique: oczywiscie, Real to Real, i o tym właśnie pisałem, ze to żadne wyzwanie przejść do nich i grać bo laury same spływają. Pisałem, ze liga hiszpańska to żadne wyzwanie, dominacja jednej drużyny, wiec nie ma co się dziwić, ze tam się pchają.
Nasza gra była kiepska. Gdyby nie sędziowanie co najwyżej byśmy zremisowali
Mówicie o błędach przy bramce i to 3.
Piłka nie wyszła
Raya piąstkował
Sędzia cały mecz prowadził twardo. Bruno powinien wylecieć dawno z boiska
Ogólnie pomijając sędziów, to Raya pięknie poszedł znów w maliny przy dośrodkowaniu..
@sickstick napisał: "Swoją drogą jakiego skrzydłowego widzielibyście do rotacji z Saka? Raphinha z Barcy?"
Kudus albo Bakayoko z PSV.
@pablofan napisał: "błagam cię… oczywiście, ze to działa bo my widzimy i każdy widzi te bledy, ale ewidetnie OPERATORZY plus sędzia na boisku ich NIE CHCĄ(!) widzieć. W pl nawet jak VARu nie było to kręcili tylko im to bardziej uchodziło na sucho. Masz racje, ze teraz jest tych materiałów więcej, ale robi się wszystko by robić z nas baranów.
Dziś dzięki tej technologii chociaż przepraszają xD choć maja to głęboko w D."
Technologia działa, ale VAR jako system już nie, właśnie przez to że widać jak na dłoni faul, ale w grę znowu wchodzi stara dobra INTERPRETACJA i jest po zawodach. Wedle obecnych zasad, mógłbyś sędziemu wydrukować 10 wielkich plakatów z każdego ujęcia, które by pokazywały faul, przewinienie, spalonego czy wyjście piłki za boisko, a on nadal miałby prawo to ZINTERPRETROWAĆ po swojemu i zignorować te 10 plakatów.
Dlatego ostatecznie VAR nie działa, i żaden system nie zadziała, jak długo człowiek który go nadzoruje się myli, ma w dupie co widzi i interpretuje fakty wedle uznania.
@axe: generalnie, mi się wydaje, ze oni się zaje**li i na początku słusznie chcieli anulować bramkę przez piłkę po za boiskiem, ale ktoś szybko wpłynął na sytuacje bo operator od razu uczepił się sytuacji z Gabrielem i robili z nas idiotów molestując ta sytuacje ze 2-3 minuty.
Czekam na oświadczenie bo będzie z czego sie śmiać.
@enrique: błagam cię… oczywiście, ze to działa bo my widzimy i każdy widzi te bledy, ale ewidetnie OPERATORZY plus sędzia na boisku ich NIE CHCĄ(!) widzieć. W pl nawet jak VARu nie było to kręcili tylko im to bardziej uchodziło na sucho. Masz racje, ze teraz jest tych materiałów więcej, ale robi się wszystko by robić z nas baranów.
Dziś dzięki tej technologii chociaż przepraszają xD choć maja to głęboko w D.
We Włoszech juve leciało za ustawki i opłacanie sedziow i cholera wie kto jeszcze. W hiszpani od lat sędziowie kręcą, a obecni dwie największe ekipy obrzucają się dowodami na to kto i kiedy opłacał sędziow. Na razie sprawa ucichła.
fifa bierze w łapę od lat i tylko udają, ze nowy prezes to nowe standardy, a dobrze wiemy jak jest. Kraje arabskie maja ich w kieszeni i mozemy tylko szczekać bo nikt nie podskoczy. W UEFA jest podobnie. Czy to interesy z Rosja czy jakieś szemrane interesy z hiszpańskimi prezesami.
Jeżeli zwalając winę na VAR uważasz, ze to wina technologii to naprawdę musisz być ogromnym optymistą i człowiekiem pełnym wiary w uczciwość ludzka.
W Anglii co sezon sa krojone z punktów te same zespoły: Arsenal, Liverpool a ostatnio doszło brighton.
Ewidetnie wsparcie ma City, NU czy muły. Te dwa pierwsze to wystarczy spojrzeć na właściciela, a muły pewnie z racji swojej historii. Do tego co raz to czesciej wypacza sie wyniki ja korzyść totkow. Możliwe, ze z racji tego, ze to jedyny klub z top 6 nalezacy do Anglika.
Jeśli ktoś mi będzie chciał tłumaczyć, ze to nie ma na nic wpływu to odsyłam do Barcelony z Katalonii. Regionu, który Hiszpanie nie tak dawno temu spacyfikowali i cały świat przymykał oko, a guardiole chcieli karać za symbole wsparcia.
Obecnie z klubów wyrzucają tych co wspierają ofiary z palestyny. Bogu ducha winnych cywili.
Mi wystarczy wczorajszy pokaz sędziowski by wiedzieć, ze gra nie jest czysta. Arteta tez to wie i tylko ubrał to w kurtuazyjne słowa. Gra z City w tym i zeszłym tez nie była czysta tak samo jak z NU i United i w sumie mozna byłoby wymieniać dalej.
i ile w końcu było błędów przy tej bramce ? 3 ? jeśli tak to wałek straszny a nigdzie nie piszą o tej kompromitacji, nawet na polskim tt nic
Problem jest w tym, że sędziowie to też ludzie i także kibicują jakiejś drużynie.. Wczoraj jacyś panowie z ekipy sędziowskiej, albo z VAR'u kibicowali Newcastle i w biały dzień z premedytacją podejmowali złe decyzje. Nie chodzi tylko o sytuację bramkową, ale także o incydenty z Wilson'em i B. Guimaras'em. Moim zdaniem ekipa sędziowska powinna mieć karę zakazu prowadzenia meczów w tym sezonie, aby nie mogli więcej wpływać na wynik meczów w PL.
@henry1996: ucielo komentarz:
@ksowa: i lezal, i sie zwijal, tylko atwella to kompletnie nie interesowalo. Jedynie rice mogl odstawic cyrk i zaczac sie turlac, ale ja akurat szanuję, ze nie zachowal sie jak ostatnia piZda
@Dziadyga napisał: "Najgorsze to te robienie z widzów/kibiców kompletnych debili.Nienawidzę takich bezczelnych ludzi."
No tak, bo wszyscy widzimy stopklatki na ekranie TV i zastanawiamy się, nad czym oni tam tak debatują, skoro wszystko widać jak na dłoni, a jak jest jest nie do końca pewne ujęcie to co za problem użyć klatki z innej kamery, skoro one są dosłownie wszędzie?
Mnie już wkurzają te ciągłe przerwy, analizy, debaty itd. SĘDZIA POWINIEN OBOWIĄZKOWO PODCHODZIĆ DO EKRANU PRZY KAŻDEJ SYTUACJI SPORNEJ!!!!!!! Nie rozumiem na jaki ch on stoi jak jakiś pionek na środku boiska i debatuje przez mikrofon, tak ciężko się pofatygować te kilkanaście metrów do monitora?!
@ksowa90: i lezal, i sie zwijal. Jedynie atwell mial to
@enrique napisał: "Wywalić tą w cholerę, już wolę jak jeden człowiek się pomyli, przynajmniej nie ma tych chorych przerw, bezsensownych analiz i robienia sobie z kibiców tego sportu jaj."
Najgorsze to te robienie z widzów/kibiców kompletnych debili.Nienawidzę takich bezczelnych ludzi.
@pablofan napisał: "Jest obecnie Real, a kilka lat temu była Barcelona, która prawie jak walec przechodziła przez ligę. Nawet po takim realu. Idą tam bo wiedza, ze będą klepać ogórków i co by nie zrobili to będą na ustach szmatławców i pseudo znawców. Agenci tych piłkarzy tez są tego świadomi. W dodatku presja mniejsza. W PL 4 porażki już mogą oznaczać brak tytułu a w hiszpani jest to do odrobienia nawet jak klubowi nie idzie to są jeszcze sędziowie."
Pamiętaj że Real Madryt to Real Madryt. Prestiżowy klub z wielką historią, rządzony przez człowieka który kocha ten klub i o piłce wie naprawdę dużo, ma dar przekonywania, rękę do wybierania trenerów i uznanie w piłkarskim świecie. To nie jest też klub, który wygrywał "gdzieś, kiedyś", to klub który wygrywał LM 5 razy w ostatnich 10 latach. Bellingham wie że w tym klubie może zrobić dosłownie wszystko i wygrać każdą nagrodę, a jeśli naprawdę przyjdzie do nich latem Mbappe i 2/3 inne wzmocnienia, to zacznie się kolejna wielka Realu na arenie międzynarodowej.
@enrique: nie ma odpowiedzialności, więc nie będzie działać.
Powinny być solidne jary dla sędziów na boisku i tych odpowiedzialnych za VAR.
W kwestii VARu powiem tylko jedno: TO NIE DZIAŁA.
Kiedyś mieliśmy do czynieni z błędami sędziowskimi, gdzie JEDEN człowiek na środku boiska się pomylił, momentalnie podjął złą decyzję, czegoś nie zauważył, nie posłuchał opinii swoich liniowych, ewentualnie faworyzując jedną z drużyn podjął błędną decyzję.
Teraz mamy CAŁY SZTAB ludzi, odpowiednie technologie, dziesiątki kamer, setki różnorakich ujęć, pełną analizę zdarzenia, odpowiednią ilość czasu by podjąć odpowiednią decyzję a mimo to co: JEST GORZEJ NIŻ BYŁO, skoro mając wszystkie te narzędzia dochodzi do takich abstrakcji jak wczoraj.
Takiej sytuacji jeszcze chyba nie było, że mając na kamerach bodajże 3-4 elementy z których każdy z osobna powinien skutkować anulacją gola, dochodzi do jego ostatecznego zatwierdzenia, a sędzia pomimo takiej ilości niewiadomych nie poszedł nawet sprawdzić sytuacji na monitorze, i oparł się na opinii jakichś ślepców, którzy nagle mieli problem z wyłapaniem odpowiedniej klatki czy odpowiedniego kąta/ujęcia, pomimo że stadiony są obecnie zasrane kamerami z wszystkich stron.
Wywalić tą w cholerę, już wolę jak jeden człowiek się pomyli, przynajmniej nie ma tych chorych przerw, bezsensownych analiz i robienia sobie z kibiców tego sportu jaj.
@enrique: kolejna rzecz to w Hiszpani nie na konkurencji. Jest obecnie Real, a kilka lat temu była Barcelona, która prawie jak walec przechodziła przez ligę. Nawet po takim realu. Idą tam bo wiedza, ze będą klepać ogórków i co by nie zrobili to będą na ustach szmatławców i pseudo znawców. Agenci tych piłkarzy tez są tego świadomi. W dodatku presja mniejsza. W PL 4 porażki już mogą oznaczać brak tytułu a w hiszpani jest to do odrobienia nawet jak klubowi nie idzie to są jeszcze sędziowie.
Przykład salaha, czy KDB lub rodriego z ich najlepszych sezonów, a złote piłki dostawali jakieś ogórki ch wie za co. Tylko zmienia się narracja, aby co raz to bardziej naciągać argumentacje i przyznawać ta śmieszna nagrodę zawodnikom realu czy messiemu.
@Gofer999 napisał: "Dzień dobry. A co to? Zaczyna dochodzić do niektórych że możemy nie powtórzyć poprzedniego sezonu i w poprzednim zaprzepaściliśmy szansę której może przez jakiś czas możemy nie mieć. W zeszłym sezonie była forma i zdrowie. W tym na razie brak formy, brak zdrowia i trochę szczęścia w kilku spotkaniach. :D:D:D:D"
Przed sezonem też pisałem,że od tych 20 lat to nie mam serii,żeby chociaż 2-3 lata pod rząd bić się poważnie o mistrza.Jest jednorazowy wyskok 2 razy na dekade i potem spadek formy i kto nie był trenerem i jacy gracze nie byli tak jest od 2 dekad,ciężko powiedzieć dlaczego,ale faktycznie nie dziwie się,że czesto fachowcy nie biorą nas na poważnie w dłuższej perspektywie.
Przecież to nie VAR jest winny, a ludzie którzy z niego korzystają....
@Kanonierfan napisał: "Zamiast Havertza trzeba było kupić Bellinghama,.gość dobrze sobie radzi w Realu"
No tak, oczywiście, bo Bellingham przecież tylko czekał na telefon od Artety...
Guardiola zrobił wszystko co mógł żeby go do siebie ściągnąć - kilkakrotnie się z nim spotkał, przedstawił mu długoletni projekt którego byłby centralną częścią, gwarancja wygrywania trofeów i mega zarobki, a Bellingham i tak wolał Real Madryt.
@Garfield_pl napisał: "bo jak jestem zwolennikiem VAR , tak musi coś się zmienić w przepisach/ obsłudze, żeby takich cyrków nie było, inaczej lepiej to zlikwidować."
Też coraz częściej o tym myślę. Sędziowie mają tyle narzędzi a co kolejkę jest dyskusja co popsuli. Jak nie potrafią z tego korzystać to zaorać technologie i wracamy do starego układu. Ewentualnie zostawić goal linę i ten półautomatyczny system wykrywania spalonego żeby przynajmniej te kwestie były jasne
Dzień dobry. A co to? Zaczyna dochodzić do niektórych że możemy nie powtórzyć poprzedniego sezonu i w poprzednim zaprzepaściliśmy szansę której może przez jakiś czas możemy nie mieć. W zeszłym sezonie była forma i zdrowie. W tym na razie brak formy, brak zdrowia i trochę szczęścia w kilku spotkaniach. :D:D:D:D
@Marzag napisał: "Tam nie było siły za dużo w tym położeniu rąk na Gabrielu, jakby chciał to by ustał"
Nawet jak ktoś na siłę próbuje wmówić, ze gol byl legalny to dlaczego pomijasz zupelnie fakt, ze Joeliton podal reka? Ta bramka nie miala prawa zostac uznana
Nie oszukujmy sie, wiele bylo takich meczow w tamtym sezonie na styku, ale nieraz Ramsdale ratowal nam tyłek w takich meczach swoimi interwencjami i gra na przedpolu, mysle ze bramki Mudryka i wczorajszej Ramsdale by nie puscil, lecz jest to tylko gdybanie
@Kiepomen: wg mnie bardzo nierowny jest Trossard w tym sezonie. Potrafi blysnac i zrobic cos z niczego, ale nie potrafi tego utrzymac na dluzsza mete, moze gdyby mial rytm meczowy, gral tydzien w tydzien byloby inaczej, ale raczej bedzie ciezko o to ze zdrowym Gabim
@Marzag: to prawda, nie było dużo siły. Gabriel szykował się do wybicia piłki głową, zszedł nisko i wtedy nastąpiło popchnięcie przez co minął się z piłką a Joelinton dodatkowo naskoczył na Gabriela i w takim przypadku nie potrzeba dużo siły. Nie zmienia to faktu, że ta sytuacja to wina naszych piłkarzy
@Kiepomen:
Na ten moment chyba nie ma złotego środka. Bo nie wiem na ten moment za kogo bym wstawił Trossarda... Kandydatów jest dwóch- Eddie i Martinelli. Saka I Ode nawet jak grają słabo to jakieś tam przebłyski mają.
A mnie się ten mecz wczoraj bardzo podobał. Walka, zaangażowanie, tempo, agresja, masa błędów spowodowana bardzo dobrą grą w obronie obu drużyn. Z podstawowego składu, moim zdaniem, najgorzej wyglądał White, który mógł się lepiej zachować, przy straconej bramce. Jak dobrze pamiętam to nie było gwizdka, kiedy piłka rzekomo opuściła plac gry, a w takich sytuacjach gra się "do końca". Nawet Jorginho krzyczał Benowi, że ma doskoczyć do przeciwka, a on stał i czekał... Ogólnie White wygląda, jakby od tygodni nie potrafił się wyspać i był zmęczony.
Ja u Artety najbardziej nie rozumiem tego po mijania Trosarda, gdzie Nketiah czy saka kopia się po czole w tym sezonie. Gdyby nie on mielibyśmy parę punktów mniej a i tak zawsze dostaje ogony.. Okej może nie jest zawsze najlepszy jak dostaje szanse, ale mimo wszystko jakbym miał podsumować cały sezon to do przodu on dawał najwięcej z naszej ofensywy tak naprawdę
W zimie wielkich transferów raczej nie będzie. Gallager z Chelsea jest dostępny, bo postępów w sprawie nowego kontraktu nie ma. Klasyczny box to box, a ktoś taki od czarnej roboty jest potrzebny w tym składzie.
I Rayi to ja nigdy nie przeżyje.... gosc przychodzi i dostaje pierwszy skład za darmo. Następnie co mecz strzela placka, przez który tracimy bramkę i nie ma z tego żadnych konsekwencji. Natomiast Ramsdale, który był w czołówce bramkarzy w zeszłym sezonie PL siedzi na ławce i pierdzi w stołek.
@arsenallord: no tak, jeszcze spalony. Jakby Havertz wyleciał z czerwem to by akurat tego gola nie było xD
@arsenallord napisał: "to też nie jest tak bo Havertz wcześniej powinien wylecieć z czerwoną kartką"
Tak jak i Bruno ;-) myślałem, że gramy w piłkę a nie mma ;-)
@Kanonierfan napisał: "Zamiast Havertza trzeba było kupić Bellinghama,.gość dobrze sobie radzi w Realu"
No a zamiast Trossarda Mbappe
@sickstick napisał: "Raphinha z Barcy?"
A coś Ty, chlop jest tak rzadki, że aż przykro.
Ja bym chciał Opende /Simonsa Kubo z Sociedad.
Swoją drogą jakiego skrzydłowego widzielibyście do rotacji z Saka? Raphinha z Barcy?
Znaczy się,chyba każdy wiedział,że Saka,Ode czy szczególnie jednowymiarowy Martinelli nie powtórzą takich kosmicznych liczb jak w poprzednim sezonie.Już to pisałem przed rozpoczęciem sezonu o tym i dlatego wiedziałem,że szanse na mistrza będą na pewno mniejsze niż w sezonie 22/23.Wcale się nie zdziwię,że przez resztę kariery się nie zbliżą do podobnych(no moim zdaniem Saka jak bedzie miał konkurenta to ze 2-3 sezony takie moze jeszcze wykręcić).Ale,że taki zjazd będzie całej ofensywnej trójki jak teraz to się nie spodziewałem.
@swistak86 napisał: "faul na Gabrielu byłby naciągany gdyby gol padł 10 sekund później albo ich starcie nie miało wpływu na dalszą część akcji"
Tam nie było siły za dużo w tym położeniu rąk na Gabrielu, jakby chciał to by ustał. Generalnie ten błąd to seria błędów w obronie, ciekawe ile jeszcze takich wysokich dośrodkowań Raya wpuści do bramki albo się minie i ktoś będzie strzelał do pustej.
@swistak86: Piłka z boiska nie wyszła. Bardziej rozchodzi się o faul lub spalony. I to też nie jest tak bo Havertz wcześniej powinien wylecieć z czerwoną kartką
Zamiast Havertza trzeba było kupić Bellinghama,.gość dobrze sobie radzi w Realu
Takiego combo jeszcze nie widziałem.
Faul? Wybronił się sędzia w Serię A.
Spalony? Jakoś to przepchamy w La Liga.
Ręka? Coś wymyślimy, rzekli w dyskusji sędziowie Ligue 1.
Piłka poza boiskiem? A tam, nie widzimy nic. Odpowiada arbiter Bundesligi.
Aż nagle przychodzi cały na biało, pracownik Premier League i mówi: "Piłka poza boiskiem, faul, spalony, ręka. Potrzymajcie Nam piwo, pokażemy Wam jak to się robi."
Bez killera w ataku po prostu nie ma prawa się to udać. Każda czołowa drużyna kogoś takiego ma, w zeszłym sezonie byli nim Saka/Martinelli w obecnym oboje są bez formy, a nasi napastnicy to dno i wodorosty.
Eddie to sobie może strzelać hat tricki spadkowiczom, Jesus robić kółeczka i dryblować ale to nie są zawodnicy, którzy w takich meczach jak wczoraj na trudnym terenie zrobią różnice. Nie mogą nawet 15 bramek chociaż strzelić w sezonie.
Gdyby wczoraj z 14 na plecach grał ktoś taki jak Harry Kane to nawet dymanie przez sędziów nie odebrało by nam 3 pkt.
@Marzag: faul na Gabrielu byłby naciągany gdyby gol padł 10 sekund później albo ich starcie nie miało wpływu na dalszą część akcji