Podtrzymać dobrą passę - Arsenal vs. Anderlecht!

Podtrzymać dobrą passę - Arsenal vs. Anderlecht! 02.11.2014, 23:48, Kamil 1345 komentarzy

Arsenal notuje ostatnio swój najlepszy czas w tym sezonie. Po kilku zwycięstwach w Premier League Kanonierzy zagrają z Anderlechtem Bruksela. Będzie to rewanżowe spotkanie. Podopieczni Arsene'a Wengera powinni jak najszybciej zapomnieć o pierwszym meczu na Stade Constant Vanden Stock. Zwycięstwo 2-1 kompletnie nie oddaje tego, co działo się na boisku. Goście zagrali jeden z najgorszych meczów w Lidze Mistrzów. Brak pomysłu na grę, byli przewidywalni, bardzo wolni. Miejmy nadzieję, że taki występ się już nie powtórzy. Czy tak będzie? Początek spotkania już we wtorek o godzinie 20.45 czasu polskiego!

A jak wygląda sytuacja w grupie D? Na czele Borussia Dortmund, która zdobyła komplet punktów. Na drugim miejscu znajduje się Arsenal ze stratą trzech oczek, a Anderlecht zajmuje trzecie miejsce. Stawkę uzupełnia Galatasaray. Jeżeli Arsenal i Borussia wygrają swoje mecze, to obie drużyny zapewnią sobie wyjście z grupy. Fiołki przed startem rozgrywek spisywane były na straty. Uważano, że zajmą ostatnie miejsce i być może nie zdobędą nawet jednego punktu. Sytuacja jest trochę inna. Belgowie sprawili niespodziankę w meczu z Galatasaray i z Arsenalem byli blisko sensacji. Trzecie miejsce i gra w Lidze Europejskiej to zapewne ich cel na tę chwilę. Bardzo przydałby się im do tego jakieś punkty na Emirates, ale czy Arsenal na to pozwoli? Śmiem wątpić. Kanonierzy muszą wygrać ten mecz, jeżeli chcą jeszcze walczyć z Dortmundem o pierwsze miejsce w tabeli i unikniecie trudniejszego rywala w dalszej fazie rozgrywek.

Arsenal i Anderlecht to nie są zespoły rzecz jasna, które mogą pochwalić się niesamowitą liczbą spotkań. W historii mieliśmy trzy takie starcia. Bilans jest korzystny dla The Gunners. W 1970 roku obie drużyny spotkały się w finale Pucharu Miast Targowych. Anderlecht wygrał pierwszy mecz 3-1. Kanonierzy pokonali rywali w rewanżu na Highbury 3-0 i to oni sięgnęli po to trofeum. Ostatnie starcie wszyscy dobrze pamiętamy. 2-1 dla podopiecznych Arsene'a Wengera po niesamowitej końcówce.

Jak mają się sprawy z kontuzjami i kto jest niedostępny na wtorkowy wieczór? W drużynie Arsenalu jest lepiej niż jeszcze kilka tygodni temu. Po sobotnim meczu nikt nie dołączył do grona kontuzjowanych! Do gry powrócił Aaron Ramsey oraz Yaya Sanogo. Również Theo Walcott czuje się już lepiej po długiej kontuzji. Anglik pokazał się z dobrej strony w końcowych minutach spotkania z Burnley. Jack Wilshere raczej nie zagra z Anderlechtem, ale prawdopodobnie będzie gotowy na niedzielny mecz przeciwko Swansea. Dłuższe urazy leczą tacy piłkarze jak: Olivier Giroud, Mesut Özil, Mathieu Debuchy czy David Ospina. Trochę szybciej do gry powinien wrócić Laurent Koscielny. Abou Diaby nie zagra jeszcze przez kilka tygodni - tajemniczy uraz. Besnik Hasi nie ma za to większych problemów z urazami.

Faworyt na The Emirates Stadium jest tylko jeden. Alexis Sanchez i spółka nie powinni mieć większych problemów z pokonaniem Anderlechtu. Chilijczyk jest w niesamowitej formie i obrońcy z Brukseli muszą wznieść się na wyżyny swoich umiejętności, żeby go zatrzymać. Bardzo dobrze w meczu z Burnley spisał się również Alex Oxlade-Chamberlain. Po kontuzji wraca Theo Walcott, który w formie jest świetnym zawodnikiem i strzela bardzo dużo goli. Coraz lepszą formę łapie Lukas Podolski, który już pokazał, że wie jak strzelać bramki Anderlechtowi. Czy dostatnie szanse we wtorek? Czy Arsenal zapewni sobie wyjście z grupy już po czwartej kolejce? Dowiemy się o tym już wkrótce!

Arsenal - Anderlecht

Rozgrywki: 4. kolejka Ligi Mistrzów, grupa D

Miejsce: Anglia, Londyn, Emirates Stadium

Data: Wtorek, 4 listopada 2014

Skład Kanonierzy.com: Szczęsny - Chambers, Mertesacker, Monreal, Gibbs - Arteta, Ramsey - Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Alexis - Welbeck

Typ Kanonierzy.com: 3-0

AnderlechtZapowiedź autor: Kamil źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 20:39

@lays

Nie, Cazorla to nie jest top, Iniesta również. Ba, uważam, że obaj już do tego topu nie wrócą, Cazorla nawet może odejść latem z Arsenalu. Trudno mi nazywać kogoś piłkarzem z topu, kto od półtora roku gra przeciętnie.

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:37

@royal

W czym? W składzie, czy w top class :D ?

Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 20:37

kaziu874

Chicharito to nawet był za słaby na ławkę Manchasteru, Illarra to średniak. Khedira? Jese? Tak, ile ten pierwszy rozegrał meczów w tym roku kalendarzowym poza reprą? Coś za często się łamie.

Ogólnie mi chodzi o to, że w razie absencji Bale'a, jaka jest obecnie, Real ma na ławce tylko Hernandeza jeśli chodzi o ofensywę. Trochę kiepsko.

royal87 komentarzy: 142403.11.2014, 20:37

lays a gdzie Welbeck ???? :D

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:35

Doktor

Ale takie gadanie jest bez sensu, patrzmy na umiejetnosci zawodnikow a nie gre. Rownie dobrze mozna mowic, Xavi to nie jest juz top, Iniesta spadek formy i nie jest juz top, ten tez nie jest top bo gra slabo( ap oprzedni sezon mial mega).

Cazorla nadal sie liczy do topu.

OX narazie to niech stabilizuje forme bo ma mecze gdzie biega jak kon bez glowy i tyle z tego, a ma mecze gdzie ciagnie za ryj caly zespol.

Ja licze na to:

Ramsey wybił się przy Ozilu
Ox wybije się przy Sanchezie.

Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 20:33

@lays

Niet, Cazorla to już nie jest top class. Ozil to top class tylko w teorii. Top class to Koscielny, Alexis oraz Ramsey z zeszłego sezonu, Walcott to niewiadoma po kontuzji, zawodnikiem top class bym go nie nazwał, nigdy się na najwyższy poziom nie wniósł, co najwyżej na bardzo dobry. Potencjał na top class wykazuje Ox, takie mecze jak z Burnley pokazują, że coś tam jeszcze w nim tkwi, Wilshere natomiast przybliża się coraz bardziej do pozycji niespełnionego talentu. W kadrze natomiast jest wielu graczy solidnych, którzy jakiś tam poziom reprezentują, ale to może być trochę za mało do walki o trofea: Welbeck, Giroud.

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:30

Gdybym miał złożyć, aktualnie najlepszy sklad AFC jaki chcialbym ogladac to wygladaloby to tak:

Szczesny
Debuchy-Kosa-Monreal-Gibbs
Chambers-Ramsey/Jack
Walcott-Sanchez-Ox
Giroud

Szybkosc + sila, w srodku opanowanie bo jest Chambers i brak hamulcowych jak Per.

maciek987 komentarzy: 296603.11.2014, 20:30

FabsFAN
Pisać głupoty a stwierdzać fakt to różnica. Radzę tobie myślicielu następnym razem ruszyć głową zanim coś napiszesz. Później pewnie zacznie grać o wiele lepiej ale moja wypowiedź tyczyła się tego jak jest teraz. Równie dobrze za jakiś czas może strzelać bramkę co mecz i kiwać 5 na raz. Gra słąbo i tyle. Nie ma co usprawiedliwiać zawodnika od którego sie oczekuje czegoś więcej. Tak samo można usprawiedliwiać cała kadre arsenalu, że mieli kontuzje itd. I co z tego? Każdy ma to w dupie bo piłkarz ma grać dobrze. Suarez sobie sam taką karę zafundował. Pokazał, że nie potrafi się zachowywać i poniósł tego konsekwencje.

Więcej nie mam zamiaru wdawać sie w jakiekolwiek dyskusje, bo jesteś niepoważny. Troszkę śmieszny jesteś;)
Pozdrawiam

polishbrigadesx komentarzy: 1035703.11.2014, 20:30

Busquets pokazał z Realem jaki jest dobry ;) jak i cała barcelona.

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:28

Najbliższe okienka co bym zrobił?

Kupił Kondogbie, wyrzucił Flaminiego, a Arteta na rezerwe.

Kupił Sokratisa.

Sprzedałbym Cazorle i Podolskiego, a powalczyłbym o Reusa, wtedy odeszłoby 2 graczy, a wskoczyłby w ich miejsce jeden.

Dodatkowo Reus, Sanchez, Ozil mogliby grac na ŚPO, a Rosicky powoli i tak konczy kariere.

Pora też na naszych młodziakow... Gnabry musi odpalic, cholernie w niego wierze, bo Joel to chyba zimą robi out do Benfici.

kaziu874 komentarzy: 685703.11.2014, 20:28

pauleta19 --> chodzilo mi bardziej o mlody sklad, nie bralem pod uwage Robbena, Riberego, Bastiana czy Lahma.

Doktor --> Real slaba lawka? specjalnie dla ciebie:

----------------Casillas---------------
--Carva--Ramos--Pepe--MArcelo--
----Modric-----James-----Kroos----
--Bale------Benzema-----Ronaldo--

-------------------Navas-----------------
--Arbeloa..Varane--Nacho--Ceontrao--
----Khedira-----Isco----Illaramendi----
--Jese--------Chicharito----------?------

Tylko jednego skrzydla nie maja do kompletu, ale to akurat jest malo wazne, skoro Ronaldo gra caly czas i Bale to samo.

lays --> to samo pisalem jakis czas temu! DM, SO i nowy trener, co to wszystko pouklada, wtedy bedzie gitarowo. Cytuje:

''----------------Szczesny--------------
--Chambers--Kosa--NOWY--Gibbs--
--------Wilshere------Ramsey--------
---Walcott------Ozil------Sanchez---
----------------Welbeck--------------

--------------------Ospina------------------
--Debuchy--Merte--Kosa/NOWY--Nacho--
-----------NOWY DP------Arteta-----------
----Chambo--------Cazorla--------Joel----
--------------------Giroud------------------

Do tego Martinez, Diaby, Rosicky, Gnabry czy Sanogo.''

skrobinho komentarzy: 3810 newsów: 203.11.2014, 20:27

@FabsFan
Matić, Javi Martinez i De Rossi. Oni wg mnie ten sam poziom co Mascherano, który lepszy to zależy od taktyki zespołu, bo są to zawodnicy o innej charakterystyce.

A Xavi to gra kiepsko. Brak mu już motoryki, piłkę rozprowadzić umie, ale już nie przyspiesza tak akcji swoimi podaniami jak kiedyś.

Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 20:27

FabsFAN

Zgadzam się co do Mascherano, na równi z nim stawiam tylko Maticia, problem w tym, że i tak gra Busquets, przez co genialny Argentyńczyk spychany jest do obrony, gdzie gra chyba najsolidniej z całej formacji, ale widać, że to nie do końca jego pozycja.
Co do Koke - zastanawiam się, czy on tam pasuje, ogólnie w kadrze Hiszpanii już tak nie błyszczy, mu pasuje raczej styl gry Atletico. Ja bym szukał następcy Iniesty, Rafinha póki co nie wygląda na takiego. Calhanoglu?
Przydałby się trener z jajami, który zmieniłby trochę styl gry na bardziej dynamiczny. Wybór Enrique to dalej brnięcie w tą całą barcelońską filozofię, średnio się to sprawdza, przez ten styl cierpi Suarez. Bielsa był do wzięcia natomiast, dużo więcej by wyciągnął imo.

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:26

Jeśli chodzi o zawodnikow Barcelony to wiekszosc z was patrzy tylko na ich nazwiska i pryzmat tego jak grali przedtem.

Xavi,Iniesta i tak dalej i nagle każdy mowi! WIELCY.

To nie sa Ci sami piłkarze co kiedyś.

Messi też mocny regress zrobił, gwiazdorzy i mnie irytuje.

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:25

@Fabs

Nie no racja. Ja mówię, że mamy dobry skład, a nie tak jak niektózy mówią, że mega kiepski.

Nie mamy skłądu KOMPLETNEGO bo brakuje DM i N i klasowego ŚO za klocka Pera.

Moim zdaniem top class możemy nazywać tylko tych zawodnikow:

Koscielny,Ramsey,Cazorla,Ozil,Sanchez i Walcott

Pozostali dąża do tego poziomu.

Co do Aarona to jestem o niego spokojny, moim zdaniem się ogarnie :) Za bardzo chce strzelać gole przez co gra gorzej, ale chłopak prędzej czy pozniej przy Wengerze się ogarnie.

Takie niespełnione nadzieje to Wilshere i Ox, ale wierze, że chłopaki dadzą radę. Jack i tak gra lepiej niż w poprzednich sezonach. W tym sez. właściwie nie gra zle :) Miał mecze gdzie był wybitny jak Besiktas,City czy kadra, gdzie miazdzy.

Moim zdaniem Gibbs to pewny punkt zespołu gdy tylko jest zdrowy i powoli wchodzi na wyższy poziom.

Monreal jest moim zdaniem niedoceniany, sam go często cisnałem bo wygląda jak sierota, ale trzeba przyznac, że ten sezon ma dobry. Jego wrzutki są bardzo dobre, a sam Monreal idealnie wywiazuje sie ze swojej roli zmiennika i to na dodatek na ŚO :)

Mi się szczerze bardziej podoba Ignacio na ŚO niż sam Per, który jest stoperem.

Co do Chambersa to moim zdaniem jeden z najlepszych transferów od lat( jeśli mówimy o młodych chłopakach). Świetny transfer.

DM to jakaś porażka bo Flamini i Arteta to słabi zawodnicy. Arteta najlepsze swoje lata przeżywał w Evertonie, gdzie grał świetnie, w Arsenalu grał również niezle przez 2 sezony, a pozniej stanął.

Co do Cazorli to chyba zaliczyl najwiekszy regress w zespole, fatalnie gra i nie mogę na niego patrzec.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 303.11.2014, 20:20

Doktor
Busquets gra ostatnio piach, ale Mascherano to moim zdaniem najlepszy CDM obecnie chodzacy po ziemi.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 303.11.2014, 20:19

maciek987
Wiesz, ze nie masz racji, to piszesz glupoty teraz :)

Doktor
JAsne, zgadzam sie:P Roberto to poziom Levante, a Rafinha to poki co "talent".
Uratowac ich moze Denis Suarez, bo jest naprawde dobry:P No i jakbym ja byl dyrektorem sportowym Barcelony, to kupowalbym Koke jak napredzej.

Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 20:17

skrobinho

Przeceniasz, Busquets ostatnio jest ogarnięty równie mocno co Flamini, Alba jest okej, ale tylko w ofensywie, w defensywie już nie, akurat w Arsenalu jest Gibbs, więc nie ma czego zazdrościć. Iniesta? Dwa lata temu tak, dziś nie, gra podobny piach co Cazorla. Rakitić także jakoś szczególnie się nie wybija, choć gra co najmniej dobrze (uważam, że lepiej od pomocników Arsenalu), ale ja wolałbym zachować Fabregasa w drużynie. Ale atakiem wgniatają Arsenal w ziemię.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 303.11.2014, 20:16

lays
Ja nie uwazam, zeby kadra Arsenalu byla jakas super. Pisalem juz to wiele razy, ale zrobie po raz kolejny :
Bramka : Szczęsny dobry , ok ok
PO : Debuchy jest gorszy od Sagni, nie jest jakiś super w obronie. IMO CHambers nawet gra tam lepiej, o Bellerinie nie bede wspominal, bo to mlodzian.
SO : Kosa - top class!!! Chambers - dobry, dobry, Merte - kloc ala Pique. Mogliby zostac kumplami.
LO : zlamas Gibbs, sredni Monreal
CDM : Arteta ^^^^^ Flamini ........ JACK(????) , nie wiem, czy tu mozna go wpisac. Poki co to jest niespelnionym , wiecznie lamiacym sie talentem.
Pomoc :
Ramsey - chyba poprzedni sezon to byl wypadek przy pracy
Ozil - nygus , leniwy w dodatku gra beznadziejnie w BPL
Ox - prawie jak Wilshere, tylko ze mlodszy
Walcott - szybki i chaotyczny , o mitycznym wykonczeniu ala Henry:D
Sanchis - haruje jak wol i ma spore umiejetnosci, super zawodnik.
Cazorla - "moj ulubieniec", pan lewa noga. Jest prawonozny a caly czas kopie slabsza lewa, jakby chcial cos komus udowodnic. Udane strzaly na sezon : 7/100
Rosa : robi wiatr, ale nie ma kondychy, poza tym Papcio jakos na niego nie stawia
Napad:
Podol - ma dar niewidzialnosci
Welbeck - srednia technika, od Giroud jest lepszy tylko w aspektach szybkosciowych
Giroud - niby wolny kloc, ale dobrze grajacy klepke i niezle przyrzymujacy pilke

Jesli kogos pominalem, to sorry:D Aha czekam na pojazd, ze kazdy z zawodnikow Arsenalu to top class, bo to zawzse widze, kiedy ktoregos omawiam xD

maciek987 komentarzy: 296603.11.2014, 20:15

Boję sie komentować komentarze FabsFANa, bo on skończył lepszą szkołe i jest ode mnie lepszy ;c Nie jestem godzien

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:14

Zresztą w meczu z City prowadzilismy i gralismy dobrze do momentu kontuzji Debuchy'ego ;d pozniej zrobilo sie dziurawo.

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:14

Zresztą w meczu z City prowadzilismy i gralismy dobrze do momentu kontuzji Debuchy'ego ;d pozniej zrobilo sie dziurawo.

Rider komentarzy: 242203.11.2014, 20:14

kurnik.pl/kalambury/#903

jak nie hax to wbijajcie tutaj

Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 20:13

FabsFAN

Trzymać może trzyma, ale nawet w Arsenalu w pełnym składzie siedziałby na ławce.

Xavi? Cóż, ja bym powiedział, że gra przeciętnie, nawet bardzo. Jak cała pomoc zresztą. Ale w sumie nie jego wina, że pomoc Arsenalu lepiej wygląda na papierze, niż gra.

Ale ławka wygląda serio blado, tu się zgodzić musisz.

Mihex komentarzy: 2360403.11.2014, 20:13

Coś czuję, że City znowu może Ci nie siąść :P
Oni tak lubią się bawić w LM.

maciek987 komentarzy: 296603.11.2014, 20:12

skrobinho
Patrząc an nazwiska to może i tak. Pozazdrościć mogą jeszcze Ozil, bo ten w La Lipie można powiedzieć siał pogrom :P

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 303.11.2014, 20:12

20:40 Liga Mistrzów UEFA, grupa D: ARSENAL FC – RSC ANDERLECHT na żywo
Canal+ Family 2 HD
Komentarz: Marcin Rosłoń – Krzysztof Przytuła

skrobinho komentarzy: 3810 newsów: 203.11.2014, 20:12

@lays
Łapie często czerwa i głupio fauluje, ale przynajmniej ma zapał do gry :D

Choć czerwona w meczu z Besiktasem wg mnie zupełnie niesłuszna, druga żółta za nic, wygrał walkę o piłkę.

kristix14 komentarzy: 6403.11.2014, 20:11

Panowie co powiecie na taki kuponik :

Arsenal - Anderlecht 1
Atletico - Malmoe - 1
City - CSKA - 1
Chelsea -1 - Maribor - 1
Bayern - Roma - 1
Real Madryt - Liverpool - 1
Szakhtar - BATE - 1

co wy na to? trochę dużo typów, ale cashback więc warto zaryzykować

Rider komentarzy: 242203.11.2014, 20:11

lays. hax nie działa

skrobinho komentarzy: 3810 newsów: 203.11.2014, 20:11

Barca chyba tylko Kościelnego może nam pozazdrościć.
No i mogą żałować sprzedaży Sancheza.

DawidAFC komentarzy: 18097 newsów: 125103.11.2014, 20:10

Chyba na c+ family 2 nas puszczą.

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:10

Debuchy jest dobry.

On ma tak, że robi często głupie błędy techniczne np. odskoczy mu piłka przy linii, ale fajnie przecina akcje i nie traci piłek. Włącza się też do ofensywy... dynamiczniejszy od Sagana

skrobinho komentarzy: 3810 newsów: 203.11.2014, 20:09

@macie
Suarez, Neymar, Messi, Busquets, Mascherano, Rakitić, Alba, Iniesta. Oni napewno lepsi od naszych.

No i na ten moment Mathieu>Per.

baranek19 komentarzy: 134103.11.2014, 20:07

jest jutro nasz mecz na canal+sport albo family którymś?

skrobinho komentarzy: 3810 newsów: 203.11.2014, 20:07

@lays
Słaby środek obrony. Lewa ok, co do Debuchy'ego nie jestem przekonany.

No a reszta jak mówiłeś, mega katastrofa na DM, skrzydła i "10" mamy obstawioną. Atak po powrocie Giroud też będzie nie najgorszy, będzie rywalizacja wreszcie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 303.11.2014, 20:07

Doktor
Matju akurat trzyma poziom.

Xavi gra lepiej niz kazdy pomocnik Arsenalu. Z reszta imo Xavi to najlepszy pomocnik Barcy, ale obraza sie go z powodu (wieku???) .

maciek987
Jakie Ty chcesz efekty Suareza, jak on nie gral przez 4 miechy, a teraz wszedl na 2 mecze? Boze...

Gozdzik komentarzy: 3531 newsów: 2203.11.2014, 20:06

i co z tym haxem?

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 20:03

Ja szczerze Wam powiem, że moim zdaniem kadre mamy bardzo dobrą.

Właściwie do takiego mega kompletnego zespołu brakuje w tym momencie DM i tego lepszego N.

Bo tak na prawdę to kadrę mamy najlepszą od kilku dobrych lat.

Moim zdaniem inny trener mógłby jeszcze lepiej pouklładać ten zespol i brak DM nie bylby az tak bardzo odczuwalny.

maciek987 komentarzy: 296603.11.2014, 20:01

takie moje zdanie na ten temat :)

maciek987 komentarzy: 296603.11.2014, 20:01

Doktor
Dlatego kadra Arsenalu zbliżona obecnie poziomem do Barcelony. Jedynie mają tylko chuderlaka, karła i wampira w ataku. Jednak jak na razie nie widać efektów wampirka, a Messi cieniuje

lays komentarzy: 3987103.11.2014, 19:58

haxball.com/?roomid=~26d05d9f404a4473e25030fd8e88a8303e8d00519c28bdb9be542ac253fdaa842

dawac

Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 19:58

Barca? Atak fajny, ale... na rezerwie słaby Pedro oraz młodziki.

Pomoc? Iniesta bez formy, Busquets bujający w obłokach, solidny Rakitić, ale klasą światową bym go nie nazwał. Zmiennicy? Nieograny Rafinha, emeryt Xavi i średniak Roberto.

Obrona? Verma w szpitalu, Shakira, przeciętny Mathieu i mający dość spory potencjał Bartra, którego jednak nie wykorzystują.

Nie, ławka Arsenalu>ławka Barcelony

Rider komentarzy: 242203.11.2014, 19:57

Dancer zakładaj ruma

roman98 komentarzy: 993 newsów: 40303.11.2014, 19:56

@master
w pierwszym meczu zagral i wygladal w miare ;) ale kurde mi brakuje tej rotacji w Arsenalu... mecz w mecz ta sama lawka, ten sam sklad... no moze cos sie zmienia jak jeden gracz wypadnie, inny wroci. Moim zdaniem powinno sie co jakis czas kazdemu dac odpoczac (no moze bramkarz to nie jest wymagajaca pozycja) bo w pozniejszych fazach sezonu przychodzi zmeczenie, naciaganie miesni itp itd... no ale jakby tak spojrzec, to wygrywajac jutro mecz oraz liczac na wygrana bvb mamy pewny awans, malo prawdopodobne 1 miejsce w grupie i wtedy czas na roszady... jednak mimo wszystko chcialbym choc troche rotacji, bo nie moge patrzec jak Rosa, Campbell czy inni ogladaja cale mecze na lawce :/ a zasluguja na szanse gry, chociaz w co-ktoryms meczu

Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 19:55

Najmocniejszą kadrę w Europie ma Bayern, tam Ribery nawet musi siedzieć, mimo kontuzji Martineza, Thiago czy Schweinsteigera ich pierwszy skład i tak wygląda kosmicznie. Jedynie Real może się z nimi równać, jednak Bayern wygrywa ławką.

Ale wiadomo, wystarczy zła taktyka Guardioli jak w zeszłym roku i Real to skutecznie wykorzystuje.

maciek987 komentarzy: 296603.11.2014, 19:53

Barca 3 kadrą w Europie? aha...

qwertyu123 komentarzy: 77503.11.2014, 19:52

mam pytanie do słuchających polskiego rapu. Wszyscy jarają się płytą " Gdzie jest Eis?". Jak myślicie, dlatego, że jest taka dobra czy dlatego, że to była jego jedyna solowa płyta czy może z sentymentu?

Doktor komentarzy: 770603.11.2014, 19:51

Akurat w Realu z ławką średnio, wystarczy wizyta Bale'a w szpitalu i z graczy ofensywnych zostaje tylko niechciany w United Chicharito (Jese dopiero będzie wracał po długiej kontuzji), Khedira się łamie, więc na pomoc zostaje im przeciętny Illarra, jedynie obronę mają w miarę fajną na rezerwie.

Jestem w stanie stwierdzić, że Real nie ma lepszej ławki niż Arsenal (bez kontuzji ofc.), pierwszy skład natomiast mają kompletny.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 103.11.2014, 19:49


damianARSENAL, bierzesz kartkę i ołóweczek i wypisujesz ile możesz stracić na hazardzie. Radziłbym traktować hobbistycznie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady