Prasa: Arsenal uzgodnił warunki transferu M'Vili

Prasa: Arsenal uzgodnił warunki transferu M'Vili 08.05.2012, 13:23, Bartłomiej Rusek 179 komentarzy

Jak podaje angielski serwis Metro, Yann M’Vila podpisał wstępny kontrakt z Arsenalem. Yann gra na pozycji defensywnego pomocnika i zdaniem wielu osób, zakontraktowanie go było priorytetem w tym okienku transferowym, czego powodem może być także słaba forma Alexa Songa.

Najprawdopodobniej to właśnie Arsene Wenger wygrał wyścig po 21-letniego Francuza i podpisał z nim długoterminowy kontrakt.

W poszukiwaniu wzmocnień do klubu brani po uwagę byli także tacy zawodnicy jak występujący w Anderlechcie Lucas Biglia czy grający w norweskim Tromso Senegalczyk Kara Mbodj, jednak Wenger poszukuje obecnie graczy gotowych od razu na występy w pierwszym zespole Arsenalu, a reprezentant Francji dał już się poznać, jako jeden z najlepszych zawodników w Ligue 1 w tym sezonie.

21-latek znajdował się także w kręgu zainteresowań takich klubów jak chociażby Inter Mediolan. Podobno powiedział on zarządowi Rennes, iż chciałby opuścić ten klub już wcześniej w tym sezonie. Zgodnie z doniesieniami z Francji, Arsenal uzgodnił wstępne warunki transferu M’Vili, według którego Francuz już w lecie miałby zasilić grono Kanonierów za kwotę 17 milionów funtów.

Arsene Wenger już od dwunastu miesięcy prowadzi „pogoń” za M’Vilą, jednak wstępne zapytania dotyczące transferu, złożone w sierpniu zeszłego roku, zostały odrzucone przez Rennes. Menadżer Arsenalu nie chce jednak powtórki z przedłużających się sag transferowych z poprzedniego lata, dlatego już zakontraktował niemieckiego napastnika Lukasa Podolskiego za kwotę 10.9 miliona funtów. Podobnie i teraz, Arsene Wenger chce jak najszybciej wynegocjować porozumienie z M’Vilą.

Przyjazd Francuza do Arsenalu może sprawić, iż przyszłość Alexa Songa w klubie stanie pod znakiem zapytania, jednak już w tej chwili obecnej trwają rozmowy dotyczące podpisania nowego kontraktu przez Kameruńczyka. Zdaniem serwisu Metro, transfer M’Vili postrzegany jest bardziej jako próba zaostrzenia rywalizacji na pozycji defensywnego pomocnika w Arsenalu, a nie jako próba zastąpienia Alexa Songa.

Podobne spekulacje, dotyczące transferu obecnego zawodnika Rennes pojawiają się także w innych gazetach i serwisach informacyjnych. Francuski dziennik Le Parisien informuje, że M’Vila podpisze z Arsenalem czteroletni kontrakt, na mocy którego będzie zarabiał około 60 tysięcy funtów tygodniowo. Podobne informacje pojawiają się także na łamach wielu angielskich gazet.

Opłata 17 milionów funtów za transfer, będzie rekordem Arsenalu pod tym względem. Do tej pory najdrożej kupionym zawodnikiem w klubie z północnego Londynu był Andriej Arszawin, za którego transfer Arsenal zapłacił 15 milionów funtów.

Yann M'Vila autor: Bartłomiej Rusek źrodło: metro.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1234następna
Ciastolyna komentarzy: 107710.05.2012, 07:29

Mam nadzieję, że on jednak przyjdzie, bo pomocnik zawsze się przyda, zwłaszcza defensywnie nastawiony. Liczę na to, że Wenger sprzeda również kilku niepotrzebnych graczy z naszego składu.

Malina komentarzy: 122509.05.2012, 20:05

batt18les...swoimi poglądami, ewidentnie psujesz tutaj całą atmosferę. Nie masz prawa zarzucać komuś (mnie też), że ktoś lubi Song'a. Uspokój się, oddychnij, włącz F...Ę 12, usuń ze składu Alex'a i sobie pograj...P.S. jeżeli w nią grasz, to tak pewnie jest "nasz idol" w twoim składzie, bo jest zbyt dobry, żeby Go usuwać, ale proszę Cię, nie odpisuj już nic, bo na wszystko masz "głupią" odpowiedź.. POZDR.

kirek komentarzy: 15909.05.2012, 16:26

Song ma słabszą formę? Od kiedy?

dicpauca komentarzy: 296609.05.2012, 13:50

"Zdaniem serwisu Metro, transfer M’Vili postrzegany jest bardziej jako próba zaostrzenia rywalizacji na pozycji defensywnego pomocnika w Arsenalu, a nie jako próba zastąpienia Alexa Songa."
no ja mysle!
moze w koncu pojawi sie u nas to ze jak zawodnik ma slabsza forme to siada na miesiac w rezerwy i ja odbudowywuje! bo nikt nie jest robotem zeby napierdalac przez 10 miesiecy na najwyzszym poziomie (no, moze RvP;D;D;D).
moze w koncu nadchodza lepsze czasy dla Arsenalu?
czicie to?
mamy na SO Verma, Kosa, Bartley, Per + byc moze ktos nowy. LO obstawione. PO no tu jest gorzej, ale poradza sobie. DP Song, Frimpong, M'Vila, Coq. dalej Jack, Arteta, Rosa, Ramsey - AOC, Theo, Gerv, Ryo - Poldi, RvP... i ktos typu Afobe + moze wyczekiwany przeze mnie rozgrywajacy z najwyzszej polki, ale moge sie nie doczekac;D
na papierze wyglada to coraz ladniej:)
[pewnie kogos ominalem wiec jeszcze lepiej;D]

batt18les komentarzy: 27809.05.2012, 01:51

nie powiesz mi ze asysta do Robina z Liverpoolem, Evertonem czy do Walcotta ze Spurs to bylo dolozenie nogi przez nich. takie podania to akurat ja bylbym w stanie wykonac. natomiast przyjac idealnie pilke zza plecow od razu do uciekniecia obroncy (Theo) czy wolej zza plecow przy slupku (Robin) to jest inna bajka. kosmiczna asyste to on dal z Borussia. albo Robina asysta do Oxa przy jergo pierwszej bramce w lidze.

ja nie obwiniam druzyny za brak strzalow. ja obwiniam Songa za brak strzalow. nikt z pozostalych srodkowych pomocnikow od tego nie ucieka. i Arteta, i Ramsey, i Rosicky nie boja sie uderzac. i kilka bramek juz strzleili. najmniej Rosicky co jest dziwne bo ma chyba najlepszy strzal i nawet czesto probuuje ale zawsze mu ktos ten strzal zablokuje. i to jest to o czym mowie. jak ktos z nich ma pilke w poblizu pola karnego to jest zagrozeniem i skupia na sobie obroncow nawet jak nie odda tego strzalu. a Song dostaje wolny hektar przed bramka i mysli jak tu przepchac pilke do Robina w tym calym tloku

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41209.05.2012, 01:27

batt18les

Twoje słowa:

"jak juz odpowiadalem komus wczesniej. to ze kogos lubisz czy nie, nie zabrania innym miec innego zdania i krytykowania Twojego zawodnika.[...]zalozmy znowu ze Walijczyk jest moim ulubionym kanonierem i tez bede go bornil do upadlego. i co to znaczy ze jest dobry i ze nie mozesz na niego zlego slowa powiedziec? nie. to nie powinno miec zadnego wplywu na Twoje zdanie o nim i tego od Ciebie nie wymagam."

Moje słowa z wcześniejszego postu:

"Song jest aktualnie moim ulubionym zawodnikiem w Arsenalu i będę go bronił do upadłego - choć może go też trochę idealizuję. Każdy w Songu może widzieć co innego: częste straty, fantastyczne asysty, ciekawą fryzurę - jego prawo. Nie będę cię przekonywał."

Tyle miejsca poświęciłeś na to, by napisać o tym, o czym ja napisałem chwilę wcześniej.

Twierdzisz, że te asysty to geniusz kończącego? Żeby wypracować napastnikowi idealną pozycję strzelecką, wymagane jest idealne podanie. A takie właśnie Song posyłał do Robina przeciwko Liverpoolowi czy Norwich - Robinowi nie wypadało tego zmarnować.

I dlaczego na Songa zwalasz fakt, że drużyna nie próbuje strzelać? Piszesz, że 20 w sytuacji 20 metrów od bramki rywali nie ma kto akcji wykończyć, ale dlaczego akurat wypominasz to Songowi? Równie dobrze może to być Rosa, Ramsey (god help us) czy ktokolwiek inny. Song najwyraźniej wie, że strzały nie są jego mocną stroną i skupia się na umożliwieniu innym oddania strzału.

Nikt tu nikogo nie przekona, więc lepiej skończy tą dyskusję. Tym bardziej, że spam dozwolony wyłącznie pod newsem głównym - a ten news dotyczy innego tematu.

batt18les komentarzy: 27809.05.2012, 01:04

Toure sie bardzo nie nadaje. zwlaszcza ze w weekend zapewnil Shity mistrozstwo. zobacz sobie pierwsza bramke. najwiecej bramek tracimy prze burdel w srodku i Song ma w tym duzy udzial. nie bez przyczyny nie wygralismy meczu w lidze bez Artety. on to wszystko trzyma w ryzach. a jak go nie ma to Song nie ma zadnej dyscypliny i jak idzie do przodu to nikt nie jest w stanie odpowiednio szybko wypelnic tej luki po nim

batt18les komentarzy: 27809.05.2012, 00:58

@Migdardsorm

przyznam ze tej asysty do Gerv nie pamietam jak wygladala. do Henrego pamietam i byla swietna. nawet jesli to sa to 3 asysty w sezonie naprawde rewelacyjne. reszta wg mnie byla geniuszem konczacego niz podajacego.

jak juz odpowiadalem komus wczesniej. to ze kogos lubisz czy nie, nie zabrania innym miec innego zdania i krytykowania Twojego zawodnika. podawalem przyklad Ramseya ktory co by w meczu nie zrobil i tak ma zawsze tutaj note o 2 nizsza niz Song. strasznie widac te wasze preferencje. ale niewazne. zalozmy znowu ze Walijczyk jest moim ulubionym kanonierem i tez bede go bornil do upadlego. i co to znaczy ze jest dobry i ze nie mozesz na niego zlego slowa powiedziec? nie. to nie powinno miec zadnego wplywu na Twoje zdanie o nim i tego od Ciebie nie wymagam. ja moge lubic czy nie lubic Songa. mam o nim swoje zdanie i fakt ze jest ulubionym zawodnikiem polowy zarejestrowanych na kanonierzy.com go nie zmieni dopoki nie zmieni sie sam zawodnik

jesli o te jego nieskonczone proby chodzi to pamietaj ze w pilke gra sie na czas i czasami moze go na te wlasciwa pobe zabraknac. zwlaszcza grajac z jakimis ciluami, ktorzy kradna kazda mozliwa sekunde a my potrzebujemy bramki zeby wygrac czy odbrobic straty. czasami po prostu bardziej potrzebny jest strzal, zwlaszcza ze siedzimy 20 m od bramki przeciwnikow a nie podanie numer 1000 w ten tlok i jeszcze najlepiej do bramkarza. i uwazam (czego chyba nigdzie wczesniej nie napisalem a teraz mi sie przypomnialo) ze Song po prostu nie ma jaj zwlaszza w takich sytuacjach. bo latwo jest potem mowic ze sie probowalo (przeciez 6 razy w pole karne podawal) niz wziac na siebie odpowiedzialnosc i strzelic nawet jak jest do tego swietna okazja

Juri96 komentarzy: 1409.05.2012, 00:43

Gerrard, Lampard i Scholes to środkowi pomocnicy, Toure i Carrick raczej się do strzelania nie nadają. Moim zdaniem tracimy gole głównie przez boki obrony i trochę też jest winy Wojtka, ale bramkę traci cały zespół a nie pojedynczy gracze.

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41209.05.2012, 00:29

batt18les

Song jest aktualnie moim ulubionym zawodnikiem w Arsenalu i będę go bronił do upadłego - choć może go też trochę idealizuję. Każdy w Songu może widzieć co innego: częste straty, fantastyczne asysty, ciekawą fryzurę - jego prawo. Nie będę cię przekonywał. Pragnę jednak zwrócić uwagę na kilka rzeczy.

1. Mówisz, że na tyle prób ile wykonuje, mało kiedy wyjdzie asysta. Okej. Uważam jednak, że to dobrze, że chociaż próbuje. Arteta raczej unika ryzykownych zagrań, Ramsey przeciwnie - tyle, że żadne mu nie wychodzi - a Rosicky zbyt często próbuje zagrań zewnętrzną częścią stopy.. Song próbuje do skutku. To tak samo jak z oddawaniem strzału - żeby trafić do bramki, trzeba strzelać. Będziesz strzelał kilka razy - kiedyś się uda. A chociażby van Persie też na tyle oddanych strzałów, co on wykonał, to i tak ma mało bramek na koncie.

2. Jeszcze parę meczów temu - nie wiem jak sytuacja wygląda teraz - Song miał największą liczbę podań pomiędzy defensorami rywala w całej Premier League. Więc to też nie jest do końca tak, że mu nie wychodzi - to raczej inni tych podań nie potrafią wykorzystać. Dwa przykłady - asysta przy golu Gervinho, oraz przy golu Henry'ego.

batt18les komentarzy: 27809.05.2012, 00:28

patrzac na papierze na liczbe straconych bramek to owszem. ogladajac mecze Arsenalu i ogladajac w akcji Koscielnego i jego kolegow nie mozesz zrzucic winy za zbyt wiele bramek na niego. i dla mnie najwiekszymi winowajcami tutaj sa wlasnie SOng i Verm. oczywiscie stracilismy takze mnostwo bramek kiedy nie mielismy dlugo bocznych obroncow i z tylu malo kto na swojej pozycji gral. wtedy wszyscy byli troszke rozgrzeszeni to wiadomo ze wiekszy balagan wtedy byl. Carrick, Lampard, Gerrard, Scholes, Toure, Tiote... to pierwsi ktorzy mi na mysl przychodza. juz nawet nie o strzelone bramki chodzi ale o zagrozenie. oni sie nie boja oddac strzalu przez co skupiaja na sobie uwage srodka dajac wiecej miejsca skrzydlom. SOng natomiast majac wolny plac przed soba i pilke przy nodze nie strzela nigdy jesli to jest dalej niz linia piatego metra i nawet jak mu druzyna przeciwna wysyla zaproszenie

Juri96 komentarzy: 1409.05.2012, 00:15

Co do Koscielnego, skoro to obrońca to w jakimś stopniu ponosi winę za stracone bramki, ale ja nie o tym. Nikt nie wspomniał o tym że Song jest ideałem, ja sam ubolewam nad tym że nie strzela z dystansu, ale który def. pomocnik to robi? Na myśl nasuwa mi się Essien, ale to jednostka chyba że uważasz Carricka, Toure, Lucasa, Busquetsa za wyśmienitych strzelców

batt18les komentarzy: 27808.05.2012, 23:49

ja nie napisalem ze jest slaby. napisalem ze jest sredni. ale wiem ze dla was to samo bo z jakiegos powodu uwazacie go za Boga

archterror komentarzy: 428708.05.2012, 23:40

Głowa boli od tych pierdół. Song strzelać to może i nie potrafi dlatego z rzadka strzela, ale za to robi świetne wrzutki. Wcale nie twierdzę że jest nie wiadomo jakim wspaniałym zawodnikiem, ale nie słabym!

batt18les komentarzy: 27808.05.2012, 23:21

masz racje. Song jest bardzo nieszablonowym zawodnikiem. chyba jedyny na siwecie defensywny pomocnik ktory nie zabezpiecza tylow tylko sie pcha do przodu mimo ze nie potrafi strzelac. a do tego rewelacyjny srodkowy pomocnik ktory nie potrafi zrobic wslizgu. ja straci pilke to tylko sfaulowac. ja sie nie jaram bieganiem Ramseya. tierdze tylko ze mozna mu wiele zarzucac ale nie to ze sie nie stara i nie walczy. docenialbym bardziej gre Songa do przodu gdyby jego glownym zadaniem nie bylo bronienie dostepu do naszeej bramki i zatrzymywanie atakow w srodku pola. a jesli juz cie tak intersuje to Arsenalu najbardziej lubie Koscielnego. jestem bardzo ciekaw co mi jestes w stanie o nim powiedziec

hei007 komentarzy: 352808.05.2012, 23:04

U nas pomocników nigdy za wiele, ale takich, co coś grają :).

Juri96 komentarzy: 1408.05.2012, 22:52

Jeżeli uważasz że Song gra beznadziejnie to stwierdzam że masz coś ze wzrokiem. Podniecaj się dalej tym kto ile biega w meczu, a nie tym że próbuje kombinacyjnie rozegrać jakąś akcje, gratuluję. Znasz takie przysłowie 'lepiej głupio stać niż głupio biegać' ? Otóż Ramsey mimo że podobno tak wiele biega to nic tym do gry nie wnosi. Napisz mi kto jest twoim 'idolem' z obecnej kadry Arsenalu, ciekaw jestem co powiesz gdy ja ci coś o nim napiszę. I nie mów mi proszę o tym co jest żałosne, bo to ty wypisujesz o tym że oglądasz mnóstwo meczów, a nie widzisz że Song nie jest szablonowym defensywnym pomocnikiem, który tylko zabezpiecza tyły. Powinieneś też docenić jego grę z przodu, a nie po sto razy się powtarzać o próbach i dobrych zagraniach, to co wolałbyś żeby w ogóle nie próbował? Zwróć uwagę że niewiele drużyn ma tego rodzaju zawodników.

batt18les komentarzy: 27808.05.2012, 22:32

@arsenalfcfan
brawo. chyba wlasnie za to tak kochacie songa. za ter wrzutki do nikogo. rewelacyjne wytlumaczenie. to tylko jeszcze gorzej o nim swiadczy. majac pilke na 16m nie potrafi nawet strzelu oddac tylko zawsze jakis glupich podan do nikogo albo w ten wielki tlok probuje. to ze sagna ma tylko jedna asyste sie bierze z naszego systemu gry gdzie Robin jest najczessciej sam przeciwko co najmniej dwom obroncom a nie z jakosci jego dosrodkowan. roznica pomiedzy podaniami songa a walcotta jest taka ze zeby songa podanie skonczyc musisz byc genialny i trafic idealnie. a do podania walcotta wystarczy dolozyc noge

batt18les komentarzy: 27808.05.2012, 22:24

gofer999
potrafisz czytac? nikt nic nie pisal o grze ramseya tylko i jego zmeczeniu i km na boisku. nie dotaykajac pilki mozesz zrobic 10 km a niekotrzy robia nawet 42

batt18les komentarzy: 27808.05.2012, 22:21

@juri96
masz racje. statystyki nie pokazuja wszystkiego. dlatego mowie zeby zamiast sie jarac asystami popatrzec w meczu ile song takich podan probuje zanim mu jedno wyjdzie. staty nie pokazuja wszystkiego ale niektore rzeczy pokazuja idealnie. akurat liczba km w meczu jest bardzo prosta i i trudno z nia dyskutowac. i latwo sprawdzic wiec zobacz sobie ile robi song a ile np ramsey czy rosa. a ramsey jest i mlody i biega najwiecej. z tym sie nie mozesz nie zgodzic bo to jest fakt.

rozumiem ze jak ktos jest czyims ulubionym zawodnikiem gra beznadziejnie to i tak nie mozesz go krytykowac? gowno mnie obchodzi czy songa lubisz czy nie. wg mnie jest srednim pilkarzem a jego asysty nie zakrywaja mi calego obrazka. a jesli moim ulubionym pilkarzem Arsenalu jest ramsey (nie jest ale gdyby byl)? tez bys nie powiedzial o nim nic zlego bo go lubie? to jest zalosne. i nie mow mi o meczach Arsenalu. to ja ci polecam obejrzec mecze z ostatnich 2 miesiecy czy 3 i zobaczyc jak wygladaly od poczatku akcje po ktorych padaly gole dla przeciwnikow i co wtedy robil i gdzie byl twoj idol

Arsenalfcfan komentarzy: 1320708.05.2012, 22:12

batt18les,
Sagna najlepiej wrzuca? ma zaledwie 1 asyste... on takze ma ok. 1-2 dobre na mecz , mowiac dobra chodzi o taka ktora dociera do naszego..

10 asyst na 200 prob... licz takie ktore maja naprawde miec taki cel... bo takich to on w meczu ok. 4 robi, a inne nie sa kierowane do RvP, a to taka ogolna wrzutka.

Kto Ci dobrze podaje? Walcott - statystka 10% podan ktora dochodzi do naszego w polu karnym.
Rosicky - gra bardziej dolne pilki, na wybieg, czasami wrzuci.. ale czesto jak bierze sie za rzuty rozne, to nawet pilka pierwszego zawodnika nie przechodzi.
Arteta - tylko bliskie dolne gra
Ramsey - nawet bliskich dolnych , celnych nie potrafi zagrac.

Gofer999 komentarzy: 1468708.05.2012, 22:03

Ramsey nie był w stanie zagrać nawet 5ciu dobrych mecz w tym sezonie, nie mówicie o jego "zmęczeniu" bo od początku grał żenująco.

pumeks komentarzy: 2080808.05.2012, 22:03

elegancko...jak się potwierdzi to spokojnie bedzie mozna ogladac euro i olimpiadę :-)

Oldgunner3 komentarzy: 973108.05.2012, 22:00

To byłby dobry ruch o ile potwierdzi swój talent;a po za tym dobrze byłoby gdyby nie tyle rywalizował z Song`iem lecz grał razem z nim M`Villa stricte defensa ,a Kamer. defensa lecz nastawionego b. ofensywnie.Co by nie mówić Song zalicza lepsze i więcej asyst niż inni nasi pomocnicy szkoda by go było no i jak ma super wyglądać gdy non stop musi asekurować rzadziaka Ramseya.Póki co trzeba czekać na potwierdzenie.

JeruTheDamaja komentarzy: 21808.05.2012, 21:58

Czekam tylko na oficjalne, tego nawet nie czytam.

Juri96 komentarzy: 1408.05.2012, 21:48

@batt18les, Ramseyowi zabrakło paliwa, bo tak ciężko pracuje na boisku? Chyba żartujesz on jest jeszcze młody i po prostu nie da rady zagrać wszystkich meczów w sezonie, który teraz jest w jego wykonaniu dosyć słaby. Jeżeli uważasz rzeczywiście że Rosicky i Ramsey są lepsi od Songa, to radzę Ci jeszcze raz obejrzeć kilka spotkań Arsenalu. Jeszcze jedno, nie ufaj tak bezgranicznie statstykom, bo one nie pokazują wcale kto jest lepszy a kto gorszy. Zauważ też że Song jest moim ulubionym piłkarzem, więc proszę abyś więcej go nie znieważał, bo naprawdę jest jednym z najlepszych zawodników na swojej pozycji. Pozdro ;d

HusarzAFC komentarzy: 150208.05.2012, 21:27

Tylko czekać na oficjalne potwierdzenie tej informacji.

batt18les komentarzy: 27808.05.2012, 21:08

malina
nie rozplywam sie. podalem przy okazji. bo z tego wynika tyle ze SOng wcale nie jest od jakiejs czarnej roboty tylko gowno robi jesli o ochrone naszej linii obronnej a zajmuje sie twoerzeniem z przodu czegos czego nie potrafi. 10 asyst na 200 prob nie jest porywajace. kto za kogo robi robote wlasnie. dziwne ze to ramseyowi sie w polowie sezonu skonczylo paliwo a song gra od pierwszej do ostatniej min caly sezon. i przeciez zawsze gra "rewelacyjnie". nawet jak nie biega wcale i traci co trzecia pilke to i tak jest genialny bo przeciez za 15 podan do przodu walnie jakas asyste. zreszta song by sie nawet na maraton nie nadawal bo on biegac nie potrafi. predzej do zapasow

ramsey20 komentarzy: 54808.05.2012, 21:02

oby to była prawda bardzo lubię tego zawodnika i jest bardzo dobry

KanonierTH1411 komentarzy: 482808.05.2012, 20:45

Rafson95
I Silvestre'a, ten przyszedł w najgorszym momencie kariery...

niski93 komentarzy: 581608.05.2012, 20:40

Ciekawie, oby ta saga zakończyła się tak samo, jak z Podolskim...

Malina komentarzy: 122508.05.2012, 20:40

batt18les...hahaha, jak tak się rozpływasz nad km. przebiegniętymi przez Ramsey'a, to Twoją dyscypliną powinien być maraton...Z jego km. mało co wynika - 2 gole - 6 asyst...na ofensywnego pomocnika to dużo? Przecież zagrał niemal we wszystkich meczach...To właśnie Song robi za Niego i siebie robotę...POZDR.

batt18les komentarzy: 27808.05.2012, 20:19

@TV5
no to mnie przekonales. prosilem Cie o argumenty a Ty sie poddajesz. ja swoje podalem

@Arsenalfcfan
Song tez nie potrafi zagrac takiej pilki. 1 udana proba na 20 to nie jest umiejestnosc. a poza tym to zapominasz o Sagni ktory dosrodkowuje najlepiej w zespole. Rosicky pokazal ostatnio ze potrafi kilka takich pilek w meczu zagrac. druga sprawa to ich wykonczenie. nawet tak tutaj nienawidzony Ramsey zagral z Chelsea podanie 40-metrowe. gdyby to RvP wykorzystal to by sie kazdy rozplywal. a ze nie strzelil to tylko Song niby tak potrafi podawac

"teoretycznie duzo slabszych" druzyn w lidze angielskiej nie ma. miales niedawno wiele przykladow kiedy przegrywalismy z QPR i Wigan i meczylismy sie z Norwich. i Song dolozyl wiekie cegly do wynikow uzyskanych przez przeciwnikow wiec mi o jego zdolnosciach obronnych nie mow

@ozzy95
dokladnie tak jak mowisz. mnie jego wiruozeria nie porywa. ja chcialbym zeby robil swoja robote.
nie wiem jak sie ma to do statystyk ale przynajmniej w ostatnich 2-3 miesacach to wydaje mi sie ze i Rosicky i Ramsey odbieraja wiecej pilek niz Song. Pomijam fakt ze ta dwojka zawsze robi wiecej km od Alexa. A Aaron to juz w ogole bo on jest w pierwszej 5 ligi jesli chodzi o srednia liczbe km w lidze

Danielo_Gunners komentarzy: 264308.05.2012, 19:45

przepraszam.

Danielo_Gunners komentarzy: 264308.05.2012, 19:45

kolejny Francuz..ile ten gosciu jeszcze nasciaga swoich ludzi?..

Danielo_Gunners komentarzy: 264308.05.2012, 19:45

kolejny Francuz..ile ten gosciu jeszcze nasciaga swoich ludzi?..

Danielo_Gunners komentarzy: 264308.05.2012, 19:45

kolejny Francuz..ile ten gosciu jeszcze nasciaga swoich ludzi?..

Danielo_Gunners komentarzy: 264308.05.2012, 19:45

kolejny Francuz..ile ten gosciu jeszcze nasciaga swoich ludzi?..

Danielo_Gunners komentarzy: 264308.05.2012, 19:45

kolejny Francuz..ile ten gosciu jeszcze nasciaga swoich ludzi?..

Danielo_Gunners komentarzy: 264308.05.2012, 19:45

kolejny Francuz..ile ten gosciu jeszcze nasciaga swoich ludzi?..

Wbeta komentarzy: 108308.05.2012, 19:08

Narazie jeszcze w to nie wierze żeby potem nie się nie rozczarować.
Jeśli jednak taki transfer doszedłby do skutku to poprostu zajebiście ;P

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41208.05.2012, 18:24

Ja tam z kolei jestem ciekaw czy te doniesienia o zainteresowaniu Dempseyem/Hoilettem się potwierdzą - bo niby te pozycje mamy obsadzone. Chyba, że z klubu odejdzie Chamakh i Park - jeżeli Dempsey miałby grać jako napastnik to ten transfer miałby jakiś sens, bo ma inną charakterystykę od RVP oraz Podolskiego i dobrze gra głową.

Michu16 komentarzy: 4908.05.2012, 18:23

W sumie patrząc na nasz sztab medyczny to ich bym wymienił...

IGWC komentarzy: 1052 newsów: 108.05.2012, 18:17

Mimo wszystko od M'Villi wolałbym kogoś pokroju Behlandy czy Hernanesa. Jeśli kupimy Yanna, to myślę, że transfery w pomocy się zakończą. Być może Boss chce powoli wprowadzać AOC'a na rozegranie, bądź Jack mógłby pełnić bardziej ofensywną rolę. Możliwości są, ale na tą chwilę mamy tylko jednego klasowego rozgrywającego/ofensywnego pomocnika i jest nim Rosa, a moim zdaniem koniecznie potrzebny jest choć jeszcze jeden taki zawodnik.

Michu16 komentarzy: 4908.05.2012, 18:12

Wątpię aby to była prawdziwa informacja. Jeżeli on jest taki dobry to wiązałby się z klubem który ma zapewniony start w LM a Arsenal (choć wierzę że będzie inaczej) jest na dobrej drodze aby spaść na 5 miejsce i witaj LE.

overmars77 komentarzy: 110008.05.2012, 18:05

Jeśli to prawda to wieści są świetne! Wygląda na to że po ostatnim koszmarnym letnim okienku, Wenger czegoś się nauczył i zrozumiał że na dobrych zawodników jest wielu chętnych więc warto być zdecydowanym.

Demostenes komentarzy: 233908.05.2012, 17:42

Wydaje mi się, ze Song i M'Villa mogli by zagrać razem na środku pomocy. W każdym razie wraz z zakupem tego drugiego w końcu będzie rotacja w składzie bez znacznej utraty jakości.

ozzy95 komentarzy: 1953 newsów: 108.05.2012, 17:29

TV5,

Alez za efektownosc nikt nie przyznaje dodatkowych punktow...Nie wiem skad to myslenie, w pilce liczy sie skutecznosc, nie powinno sie oceniac zawodnika na podstawie tego jak efektownie gra jesli nie jest to skuteczne...Tak mozna bylo myslec lata temu teraz zbyt wiele w pilce kosztuje by myslec czy ktos potrafi dograc ladniej niz ktos inny, tu sie liczy ze on ma dogrywac celnie w 90%...Niestety ale powszechnie przyjmuje sie, ze ten kto potafi ladnie dryblowac juz powinien grac w wielkim klubie...blad.On ma robic to skutecznie i dogrywac celnie.Song raz na jakis czas zarzuci jakas pilke, ale czesto robi to nieskutecznie i zagraza naszej defensywie...Wiecej od niego celnych podan(%) ma Arteta,Toure, Modric, Carrick, Leon Britton i Gareth Barry.Ta statystyka jest wazna bo Song w tym roku nie gra juz jako klasyczny Dm tylko bardziej jako cofniety playmaker.Niestety ale w tej roli nigdy nie dorowna najlepszym i takim ktorzy graja na tej pozycji od lat. Nie jest bezpiecznie grajacym Dm'em, a tego potrzebujemy.Zgadzam sie w duzej mierze z batt18les i mysle, ze ta opinia ma znaczne oparcie w statystykach. Statystyki Songa w defensywie sa najlsabsze od 3 sezonow i ja np widze to golym okiem.Alex ma mniej przechwytow na mecz, bo tylko nieco ponad 2.W sezonie 2009/10 byly to ponad 3 przechwyty.Do tego gra mniej agresywnie i wykonuje mniej wslizgow, w tym sezonie 2,8 na mecz a przez ostatnie dwa lata 3,3 na mecz...Nieco lepiej wyglada to z jego kluczowymi podaniami i podaniami prostopadlymi, ale tak jak juz pisalem daleko mu do skutecznosci bardziej ofensywnych pomocnikow jak Modric czy Arteta...Jesli przyjdzie M'Villa to wariantow jest kilka ale nie mozna wykluczyc takiego, ze wygryzie Songa na Dm, a Song bedzie mogl grac tez jako srodkowy pomocnik, ale tam tez raczej przegra rywalizacje z Arteta...Bardzo w tym sezonie niedocenianym nawiasem mowiac...a chlop wali 2,1 kluczowych podan na mecz, wiecej w Europie ma tylko Xavi(2,4) i Pirlo(3)...Nie mam nic do Songa osobiscie, ale statystycznie wyglada slabiej w tym roku grajac na swojej nominalnej pozycji.Co bedzie za rok nei mam pojecia...

josephik komentarzy: 46308.05.2012, 17:27

a co z Matiasem Suarezem z Anderlechtu?
Też miał ponoć umowę wstępna podpisaną

triumphst666 komentarzy: 257408.05.2012, 17:23

Jeszcze jakis "Fabregas" by nam sie przydał. Za mało prostopadłych piłek u nas leci, czasem tylko Song pośle "cudo" do Robina, a przeciez to zadanie Ramseya i spółki. Ciekawe, czy Wenger myśli o takim zawodniku. Wie ktoś... coś..?^^

poprzednia1234następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com