Rzut rożny proszę: Arsenal 3-1 Burnley

Rzut rożny proszę: Arsenal 3-1 Burnley 11.11.2023, 17:10, Łukasz Wandzel 1807 komentarzy

W 12. kolejce Premier League piłkarze Arsenalu dostali dogodną szansę na szybki powrót do wygrywania w lidze. Po porażce z Newcastle United zagrali na własnym stadionie z Burnley. Drużyna Vincenta Kompany'ego zalicza w tym sezonie mocne zderzenie z angielską ekstraklasą i nieustannie znajduje się w strefie spadkowej.

Kanonierzy byli oczywistym faworytem i przez większość spotkania kontrolowali grę. Nie obyło się jednak bez kłopotów na własne życzenie. Mimo niepotrzebnie straconej bramki i czerwonej kartki dla Fabio Vieiry wygrali 3-1, a kluczem do sukcesu okazały się rzuty rożne.

Składy obu drużyn

Arsenal: Raya – Tomiyasu, Saliba, Gabriel, Zinczenko – Havertz (59' Vieira), Jorginho, Rice – Saka (81' Nelson), Trossard (81' Nketiah), Martinelli (89' Kiwior)

Burnley: Trafford – Vitinho (88' Odobert), O'Shea, Beyer, Taylor – Gudmundsson, Berge, Brownhill (85' Obafemi), Koleosho (80' Larsen) – Rodriguez, Amdouni

Kanonierzy rozpoczęli to spotkanie, jakby nad wysokie zwycięstwo stawiali kontrolowanie gry. Na początku grali zachowawczo. Często zagrywali do tyłu, a akcje najczęściej kończyli wywalczaniem rzutów rożnych. W samej pierwszej połowie wykonali ich aż 7 (w całym meczu 13), ale nie przynosiły one oczekiwanego gola. Sytuacji z gry zakończonych strzałem w światło bramki było tylko kilka. Dobre spotkanie rozgrywał Trafford, który wybronił strzały Saki czy Trossarda.

Piłkarze Burnley rzadko atakowali, lecz w pierwszej połowie oddali 3 niezłe strzały. Na początku Amdouni zaskoczył z dystansu, w 30. minucie z prezentu od Arsenalu skorzystał Gudmundsson, a jeszcze chwilę później Rodriguez. We wszystkich sytuacjach świetnie spisał się Raya. Przed przerwą londyńczycy w końcu otworzyli wynik spotkania. Po dośrodkowaniu Zinczenki piłkę zdołał zagrać Saka, a akcję głową zakończył Trossard. Belg jednocześnie wpadł na słupek, jednak kontynuował grę.

Po przerwie na chwilę zrobiło się nerwowo. W 54. minucie Tomiyasu przegrał pojedynek fizyczny z Koleosho. W 54. minucie Tomiyasu przegrał pojedynek fizyczny z Koleosho, a zamieszanie w szesnastce wykorzystał Brownhill. Pomocnik Burnley zdobył gola po rykoszecie od Gabriela. Naprawienie sytuacji zajęło Kanonierom tylko chwilę.

W końcu nieustannie zdobywane rzuty rożne przyniosły gole. Zaczął je wykonywać Trossard, który w 57. minucie dośrodkował bardzo blisko linii bramkowej, gdzie przy samym Traffordzie do piłki wyskoczył Saliba. Francuz główką wyprowadził Arsenal na ponowne prowadzenie. Wrzutki Trossarda zaczęły widocznie sprawiać kłopoty graczom Burnley. W 74. minucie kolejna dograna przez Belga piłka narobiła zamieszania. Futbolówka odbiła się od poprzeczki, a Zinczenko celnym strzałem ustalił wynik meczu.

Zamiast spokojnie szukać kolejnej bramki, Arsenal rzucił sobie kłodę pod nogę. Niespodziewanie 83. minucie Fabio Vieira otrzymał czerwoną kartkę za atak na nogę rywala. Kanonierzy kończyli spotkanie w 10. Utrzymali korzystny wynik, skupiając się już tylko na obronie, a w tym celu w końcówce na boisku pojawił się również Kiwior w miejsce Martinellego.

BurnleyPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
enrique komentarzy: 2017812.11.2023, 16:04

@domino178 napisał: "Kontuzje to jedno, natomiast bardziej wynika to że stylu gry jaki narzucił Arteta w tym sezonie. Czyli dominacja totalna, co pokazują staty- najwięcej czasu spędzamy w ostatniej tercji boiska. Siadamy na przeciwnika, który 90% czasu siedzi nisko i blisko siebie przez co taki Martinelli traci trochę, bo nie ma miejsca na rozpędzeni się. Gra w takim tłoku to nie lada wyzwanie i to widać, męczymy bułę pod pk przeciwnika bez strzałów. Strzałów brakuje najbardziej. Arteta mówił w pre sezonie, że chwilę zajmie dostosowanie się zawodników do nowego stylu gry."
Dokładnie. Martinelli jest można by powiedzieć, ofiarą zmian wprowadzonych przez Artetę w tym sezonie. W poprzednim mógł się więcej grać w stylu jakim lubił, i miał lepsze liczby. Zresztą bądźmy szczerzy, Saka w tym sezonie też gra o wiele gorzej niż w poprzednim i ma gorsze liczby. Nasze skrzydła w tym nowym systemie po prostu nie odnajdują się tak, jak Arteta to sobie zakładał.

tomeczek2301 komentarzy: 21412.11.2023, 16:04

@Olczyck: maja szanse, sporo dobry akcji ale brakuje wykończenia
Darwin dwie anulowane bramki po spalonych, Liverpool popełnia błędy w środku pola, nie są jacyś wybitni

enrique komentarzy: 2017812.11.2023, 16:02

@Garfield_pl napisał: "Arteta on Trossard: “I’m very happy with him. Top approach, top mentality”.

“I think every time you ask him to play, whether it’s wide or as a nine, it flows and he’s a real threat, so I’m really happy with him”."

Super, niech to potwierdzi wystawianiem go w podstawce w kolejnych meczach.

Kanonierfan komentarzy: 2212.11.2023, 15:57

Grimaldo*

Kanonierfan komentarzy: 2212.11.2023, 15:57

Grimaldi proszę idź do Arsenalu

Kiepomen komentarzy: 454612.11.2023, 15:56

Można się zachwycać Gabim i Saka, ale jednak salah to mimo wszystko dalej klasa sama w sobie i mogą się od niego uczyć abecadla piłkarskiego. Piłkarz kompletny

dan komentarzy: 74712.11.2023, 15:54

@Olczyck: dobry mecz Live w pierwszej połowie ale dopóki 1:0 szanse dla Bredford są.

Trempa (redaktor) komentarzy: 1267 newsów: 19912.11.2023, 15:52

@Olczyck: przy 0-0 Mbuemo miał świetną szansę, Alisson obronił.

sickstick komentarzy: 304012.11.2023, 15:46

Śmiem zaryzykować stwierdzenie że jak Salah wreszcie pójdzie do tej Arabii, to rok później z Liverpoolem pożegna się też Wielki Kloppo

Olczyck komentarzy: 119712.11.2023, 15:44

Ktoś ogląda liverpool? Brentford ma jakieś szanse czy raczej wątpliwe?

clash123 komentarzy: 195012.11.2023, 14:57

@Tormentor: w jednym się z tobą w pełni zgodzę. To naprawdę wielki wstyd się przyznać że życzy się bramkarzowi swojej drużyny babola

sWinny komentarzy: 811212.11.2023, 14:30

Fajnie że modziu w końcu na ławie. Może za jakiś czas wróci do podstawy i do kadry.
Naszej repry się totalnie nie da oglądać. Środek pola krwawi. Ostatnio nawet stwierdziłem że wrócę do oglądania wraz z powrotem modzia

Garfield_pl komentarzy: 3253212.11.2023, 14:15

Arteta on Trossard: “I’m very happy with him. Top approach, top mentality”.

“I think every time you ask him to play, whether it’s wide or as a nine, it flows and he’s a real threat, so I’m really happy with him”.

dan komentarzy: 74712.11.2023, 14:05

@kylo100: około dwudziestu minut ma dziś dostać.

kylo100 komentarzy: 380512.11.2023, 14:03

@kylo100 napisał: "Moder w pierwszym składzie Brighton."
Sprostowanie... jednak zacznie na ławce.

domino178 komentarzy: 253712.11.2023, 14:01

@Tormentor napisał: "Martinelli w tym sezonie troche taki jezdziec bez glowy ale to moze sie zmienic szybko. Wydaje mi sie, ze teraz troche gorzej gramy z dwoch powodow glownie:
- Partey - kontuzje, powroty po kontuzjach itd
- Timber - przydalby sie bo zapowiadal sie niezle, charyzmatycznie, dynamicznie i byloby dobrze miec go do dyspozycji
- Trzeci maly powod to brak Giroud w swoim prime time"


Kontuzje to jedno, natomiast bardziej wynika to że stylu gry jaki narzucił Arteta w tym sezonie. Czyli dominacja totalna, co pokazują staty- najwięcej czasu spędzamy w ostatniej tercji boiska. Siadamy na przeciwnika, który 90% czasu siedzi nisko i blisko siebie przez co taki Martinelli traci trochę, bo nie ma miejsca na rozpędzeni się. Gra w takim tłoku to nie lada wyzwanie i to widać, męczymy bułę pod pk przeciwnika bez strzałów. Strzałów brakuje najbardziej. Arteta mówił w pre sezonie, że chwilę zajmie dostosowanie się zawodników do nowego stylu gry.

@sickstick napisał: "Pewnie rzucę teraz niepopularną opinią za którą zastanę zjedzony, ale Kai jak zagrał w 2 meczach na środku ataku (z City o tarczę + raz z ławki) to wyglądał 1 do 1 jak Giroud."
Chyba Giroud po miesięcznej głodówce :D Kai jest sporo chudszy od Oliego i wygląda strasznie anemicznie.

Moczyknur komentarzy: 196112.11.2023, 14:01

Arteta’s masterclass. Kupił Havertza żeby ludzie na k.com 3 miesiąc debatowali nad jego przydatnością ;)

Thoneick komentarzy: 202912.11.2023, 13:44

Nie mogłem obejrzeć meczu, ale dzisiaj się dowiedziałem, że Kiwior to niezły karateka :)

sickstick komentarzy: 304012.11.2023, 13:38

@Tormentor napisał: "- Trzeci maly powod to brak Giroud w swoim prime time"
Pewnie rzucę teraz niepopularną opinią za którą zastanę zjedzony, ale Kai jak zagrał w 2 meczach na środku ataku (z City o tarczę + raz z ławki) to wyglądał 1 do 1 jak Giroud.

Tormentor komentarzy: 18712.11.2023, 13:32

@szyszak: wlasnie z tym bramkarzem mi przypomniales. Nic mnie tak nie triggeruje jak wstawienie tego typa na bramke. Szczerze mowiac wstyd sie przyznac ale czesto licze ze zrobi jakiegos babola.

Trempa (redaktor) komentarzy: 1267 newsów: 19912.11.2023, 13:32

Brentford, Wolves, Luton. Vieira na własne życzenie zaprzepaścił szanse na sporą ilość minut w najizszym czasie i możliwość udowodnienia swojej przydatności.

Tormentor komentarzy: 18712.11.2023, 13:31

Martinelli w tym sezonie troche taki jezdziec bez glowy ale to moze sie zmienic szybko. Wydaje mi sie, ze teraz troche gorzej gramy z dwoch powodow glownie:
- Partey - kontuzje, powroty po kontuzjach itd
- Timber - przydalby sie bo zapowiadal sie niezle, charyzmatycznie, dynamicznie i byloby dobrze miec go do dyspozycji
- Trzeci maly powod to brak Giroud w swoim prime time

szyszak komentarzy: 94912.11.2023, 13:26

@szyszak: ich fanklub napewno przyjmie nowego członka ;)

szyszak komentarzy: 94912.11.2023, 13:26

@Be4Again: jak ci się podoba polityka City to ich fanklub napewno

odbudowaliśmy niedawno Martina czy Xhake, dawno temu Thierrego, damy radę z Kaiem tak to u nas wygląda

(ps. wymiana dobrze działającego bramkarza jest istnie Pepowskim ruchem, jak ci się to podoba ? )

kylo100 komentarzy: 380512.11.2023, 13:22

Moder w pierwszym składzie Brighton.

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52412.11.2023, 13:19

W kontekście obrony Havertza pojawiał się argument, że wygrywa główki i celnie podaje. To chyba wystarczy na obecną ocenę transferu Niemca.

WSP komentarzy: 185312.11.2023, 12:56

Jest Havertz, to musi grać. Trzeba z nim pracować, żeby grał lepiej, ale teraz nie ma odwrotu. Nikt go nie odkupi, na wypożyczenie nie pójdzie, więc trzeba wycisnąć z niego co się da. Krytyka tu nic nie zmieni, Arteta sam wie, że ma problem i musi z nim coś zrobić.

Damper komentarzy: 317112.11.2023, 12:51

@Be4Again napisał: "@Damper: Pisze, że Havertz blokuje miejsce, na które możemy znaleźć zawodnika niepotrzebującego 2-3 sezonów na „adaptację”. Po prostu, nie czas i nie miejsce na odbudowywanie „upadłych talentów”, widzisz żeby City czy RM obierało taki kurs? Grealish obniżył loty to grzeje ławę i nikt nie bawi się w jakieś „odbudowanie” bo City jest klubem, które musi wygrywać w każdym kolejnym meczu i nie ma czasu budowanie zawodnika, który notuje przeciętne spotkanie za przeciętnym spotkaniem. Dlatego oni są tak długo na szycie."

Ale przecież Havertz grzał ławkę w paru meczach. Everton, Tottenham, City, Chelsea. Wrócił do składu bo Odegaard się wysypał. Oczekujesz, że Arteta go wyśle na trybuny?

Garfield_pl komentarzy: 3253212.11.2023, 12:49

@Be4Again napisał: "interesowaliśmy się Kudusem, Maddisonem, Zubimendim, Luizem, Barella i kilku jeszcze innych. Każdy z nich wydaje się dzisiaj bardziej „godnym” szansy w AFC niż Havertz"
Z tych nazwisk to Luiz był jedynym do którego zrobiliśmy podejście, reszta to łączenie przez dziennikarzy w zasadzie, Zubimendi jest na radarze , ale on nie bardzo chce opuszczać Hiszpanie, no ale może zmienić zdanie, chętnie bym go widział w AFC

Be4Again komentarzy: 396212.11.2023, 12:47

@Damper: Pisze, że Havertz blokuje miejsce, na które możemy znaleźć zawodnika niepotrzebującego 2-3 sezonów na „adaptację”. Po prostu, nie czas i nie miejsce na odbudowywanie „upadłych talentów”, widzisz żeby City czy RM obierało taki kurs? Grealish obniżył loty to grzeje ławę i nikt nie bawi się w jakieś „odbudowanie” bo City jest klubem, które musi wygrywać w każdym kolejnym meczu i nie ma czasu budowanie zawodnika, który notuje przeciętne spotkanie za przeciętnym spotkaniem. Dlatego oni są tak długo na szycie.

Garfield_pl komentarzy: 3253212.11.2023, 12:46

@sickstick napisał: "Piszesz o tym samym "Niezależnym panelu" który uznał że gol dla Newcastle został prawidłowo uznany, zaś brak czerwa dla Bruno również był prawidłowy?"
Miałem dokładnie o to samo zapytać xD

Damper komentarzy: 317112.11.2023, 12:42

@Be4Again napisał: "Atak był nieodpowiedzialny i jakby dostał czerwo to nie byłoby to wielką kontrowersją, ale dla Arsenalu byłby to wyrok w tym meczu."

Przecież brak Havertza na boisku byłby wzmocnieniem.

Be4Again komentarzy: 396212.11.2023, 12:40

@sickstick: A jaka jest Twoja opinia? Mógł dostać czerwo Havertz w tym meczu czy nie mógł? Było to nieprzemyślane zagranie czy nie było?

Tym bardziej jak każdy wie jacy są sędziowie w EPL to powinien grać z jeszcze większą rozwagą. Ja nie bronię jakiegoś tam zgromadzenia sędziów bo każdy ma wie jak jest, tylko chce pokazać że wg głosowania 4 na 5 sędziów pokazałoby mu kartkę koloru czerwonego za to zagranie i tyle w temacie. Ktoś by go rozgrzeszał? Atak był nieodpowiedzialny i jakby dostał czerwo to nie byłoby to wielką kontrowersją, ale dla Arsenalu byłby to wyrok w tym meczu.

Damper komentarzy: 317112.11.2023, 12:39

@Be4Again napisał: "@Damper: interesowaliśmy się Kudusem, Maddisonem, Zubimendim, Luizem, Barella i kilku jeszcze innych. Każdy z nich wydaje się dzisiaj bardziej „godnym” szansy w AFC niż Havertz"

Ale Ty pisałeś o rozwiązaniu na teraz, więc myślałem, że masz jakiś pomysł co zrobić w obecnej chwili a nie cofać się w przeszłość i gdybać, że zamiast tego mogliśmy wtedy wziąć tamtego.

Czeczenia komentarzy: 1259912.11.2023, 12:37

Jeżeli nie jest krytykowany Martinelli który strzelił jednego gola, a jest Havertz który strzelił tyle samo, to świadczy dobrze o kibicach. Świadczy o tym, że kibice oglądają mecze, a nie listę strzelców na livescore.

Be4Again komentarzy: 396212.11.2023, 12:36

@Damper: interesowaliśmy się Kudusem, Maddisonem, Zubimendim, Luizem, Barella i kilku jeszcze innych. Każdy z nich wydaje się dzisiaj bardziej „godnym” szansy w AFC niż Havertz

enrique komentarzy: 2017812.11.2023, 12:36

Martinelli kosztował 7mln a nie 75mln, do tego koleś gra na innej pozycji, jest mega aktywny na boisku, i choć liczby w tym sezonie nie są po jego stronie, to robi ostry wiaterek i absorbuje zawodników przeciwnika robiąc miejsce dla kolegów, co widać było wczoraj kiedy obrońcy przeciwnika podwajali krycie a momentami nawet potrajali.
Porównanie totalnie z dupy.

Damper komentarzy: 317112.11.2023, 12:24

@bizooon napisał: "Póki co to nasi liczb w ogóle nie robią, ani Saka, ani Martinelli"

Martinelli strzelił w tym sezonie 1 bramkę w lidze, ale jakoś nie widzę, aby dostawał nawet 1/10 tej krytyki co Havertz, ale to właśnie podobno Havertz jest pod parasolem ochronnym.

sickstick komentarzy: 304012.11.2023, 12:23

@Be4Again napisał: "Niezależny panel ds. kluczowych incydentów meczowych Premier League jednomyślnie zagłosował za czerwoną kartką dla Kaia Havertza za faul na Seanie Longstaffie. Według panelu był to bardzo groźny atak, który należy wyeliminować z gry. Więc tylko „fart” spowodował, że Havertz nie stał się antybohaterem tego meczu."
Piszesz o tym samym "Niezależnym panelu" który uznał że gol dla Newcastle został prawidłowo uznany, zaś brak czerwa dla Bruno również był prawidłowy?

damianARSENAL komentarzy: 887912.11.2023, 12:21

Cieszę się, ze niektórzy w końcu przekonali się do jakości Nketiaha :D szkoda, ze tak długo…

sickstick komentarzy: 304012.11.2023, 12:19

@Damper napisał: "Czyli kogo?"
Pewnie chodzi o ESR który ostatni dobry mecz w pierwszej drużynie zagrał 2 lata temu.

Damper komentarzy: 317112.11.2023, 12:11

@Be4Again napisał: "Przecież w tym momencie możemy ogrywać zawodnika, który będzie podnosić jakość zespołu od pierwszych minut w klubie."

Czyli kogo?

bizooon komentarzy: 744212.11.2023, 12:11

Póki co to nasi liczb w ogóle nie robią, ani Saka, ani Martinelli - tylko Leo ostatnio w gazie. Edek miał jeden dzień konia gdzie wszystko wychodziło idealnie - jak Sarabia wczoraj z Totkami :)

enrique komentarzy: 2017812.11.2023, 12:08

Niby tak, ale za chwilę jakaś osoba decyzyjna może się zapytać "to co wydaliśmy 75mln na kolesia, który siedzi na ławie?".

Be4Again komentarzy: 396212.11.2023, 12:05

Arsenal to nie jest kółko wzajemnego wsparcia gdzie kosztem jakości naszej gry, a co za tym idzie odpadnięcia z walki o najwyższe cele, będzie wspierać i odbudowywać Havertza, który może po roku kaleczenie swoją gra w końcu się ogarnie i będzie w stanie zapewnić drużynie 5 goli i 5 asyst w sezonie… Przecież w tym momencie możemy ogrywać zawodnika, który będzie podnosić jakość zespołu od pierwszych minut w klubie.

enrique komentarzy: 2017812.11.2023, 12:03

@bizooon napisał: "Chociaż przy stałych fragmentach poza wczoraj jednym strzałem z głowy to nie widziałem żeby na niego grali. z drugiej linii na dośrodkowanie zamiast napastnika też nie wchodzi - a przydałoby się to"
Brak zaufania kolegów, że Havertz zrobi z piłką co trzeba? Niestety ale w zbyt wielu momentach Havertz wygląda na kogoś kto chce się jak najszybciej pozbyć piłki, zamiast chociaż spróbować wziąć odpowiedzialność. Wczoraj miał 2-3 takie momenty, aż się prosiło o strzał, idealnie ustawiony, a ten podania do boku, kompletnie z czapy.

bizooon komentarzy: 744212.11.2023, 12:01

@enrique napisał: "Dlatego też choć nie do końca popieram, rozumiem z czego wynika te notoryczne wystawienie Havertza."
Ja mam tak samo. Ma gość atuty, ale spodziewaliśmy sie czegoś więcej niż 0 strzałów na bramkę z gry po 1/3 sezonu. Koncepcyjnie wiadomo że mimo wzrostu jest w miarę skoordynowany, daje nam wzrost którego pozostałym brakuje. Chociaż przy stałych fragmentach poza wczoraj jednym strzałem z głowy to nie widziałem żeby na niego grali. z drugiej linii na dośrodkowanie zamiast napastnika też nie wchodzi - a przydałoby się to

Be4Again komentarzy: 396212.11.2023, 12:00

@Rynkos7: Bardzo trafna diagnoza. Jeżeli mamy doceniać wygraną główkę, przebitkę i grę na alibi do tyłu lub do najbliższego rywala to po co kupowaliśmy ofensywnego pomocnika za ponad 70mln?! Trzeba było kupić do pary z Declanem Soucka, który w tej materii jest jeszcze lepszy od Havertza i do tego byłby 3 razy tańszy i nie musiałby dźwigać hejtu wywołanego niespełnionymi oczekiwaniami. Niemiec, w mojej opinii, jest w tym momencie najmniej wnoszącym zawodnikiem w klubie. Jego mecze są co najwyżej poprawne… Dostaje zaufanie nie adekwatne do tego co pokazuje na boisku.

Ode ma kontuzje, ESR znowu szpital, do tego Fabio, który też nadal nie potrafi do końca odnaleźć się w realiach EPL i wydawałoby się, że to idealny moment żeby Havertz udowodnił swoją wartość, a ten na tle słabego Burnley nie potrafi niczym szczególnym się wyróżnić…. Arteta chwali go za mecz z Newcastle? Mieliśmy naprawdę kilo szczęścia, że arbiter nie wyrzucił go z boiska za ten faul, bo tam spokojnie mogło polecieć czerwo i nikt by szczególnie nie miał prawa za bardzo z tym dyskutować.Niezależny panel ds. kluczowych incydentów meczowych Premier League jednomyślnie zagłosował za czerwoną kartką dla Kaia Havertza za faul na Seanie Longstaffie. Według panelu był to bardzo groźny atak, który należy wyeliminować z gry. Więc tylko „fart” spowodował, że Havertz nie stał się antybohaterem tego meczu.

MA bierze za niego odpowiedzialność bo to on go sobie wymyślił i teraz do upartego będzie nam „kolorował” rzeczywistość aż cierpliwość kibiców i środowiska dziennikarskiego się po prostu skończy. Nie ma poprawy w jego grze, zaraz połowa sezonu a Havertz póki co ma żelazne miejsce w 11 flopow sezonu. MA zamiast „bajerować” na konferencjach powinien na wczoraj ogarnąć jakieś rozwiązanie dla niego bo ile mamy czekać aż ten transfer zacznie się po prostu spłacać? 3-4 lata? Szkodę czasu, Arsenal to nie jest jakaś Benfica czy Ajax gdzie będziemy „tworzyć” lub „odbudowywać” zawodników w imię korzyści finansowych kosztem wyników sportowych. Nie ten moment projektu. Potrzebujemy zawodników takich jak Declan, którzy spłacają się od pierwszego dnia, w nie jak Havertz blokują tylko miejsce w składzie…

enrique komentarzy: 2017812.11.2023, 12:00

@Spejsik napisał: "Przecież Nkethia często wraca truchcikiem po akcji. Co prawda więcej biega bez piłki niż kiedyś ale nadal nie jest super."
Przecież wczoraj Nketiah pokazał jakim jest jakościowym zmiennikiem - stał sobie jak kołek i spacerował po boisku, kiedy w tym samym czasie jego zmęczeni koledzy biegali od lewej do prawej. Ja bym mu za te spacerki zasadził mecz w rezerwach.

enrique komentarzy: 2017812.11.2023, 11:57

@Rynkos7 napisał: "Trzeba jasno oddzielić to co mówi Arteta od rzeczywistości. Hiszpan zdaje sobie sprawę, że wszystkie jego wypowiedzi z konferencji trafiają potem do piłkarzy, jego rolą jest motywować i budować Harvetza jak tylko to możliwe, więc to oczywiste że po meczu z Newcastle pochwalił Niemca bo nikt inny nie potrzebuje na ten moment wsparcia tak jak on, no może poza Vieirą."
Arteta nie ma teraz wielkiego wyboru, więc go chwali i będzie chwalił zarówno po gorszym jak i lepszym meczu, bo jeśli to nie zadziała, koleś się w końcu nie przełamie i ostatecznie wyląduje na ławie, to koleś się totalnie podłamie a my będziemy mieli w składzie najdroższą zapchajdziurę w historii klubu.
Dlatego też choć nie do końca popieram, rozumiem z czego wynika te notoryczne wystawienie Havertza.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady