Skromna wygrana w Birmingham, Aston Villa 0-1 Arsenal

Skromna wygrana w Birmingham, Aston Villa 0-1 Arsenal 19.03.2022, 14:27, Łukasz Wandzel 3204 komentarzy

Ledwie kilka dni po starciu z Liverpoolem Arsenal pojechał do Birmingham, by zmierzyć się z Aston Villą Stevena Gerrarda. W porównaniu do wyjściowego składu, który Mikel Arteta wystawił w środę, dzisiejszego popołudnia zabrakło w nim Aarona Ramsdale’a i Gabriella Martinellego.

Kanonierzy zaliczyli skromne zwycięstwo w spotkaniu, które kontrolowali głównie dzięki szczelnej obronie. Po objęciu prowadzenia nie dążyli za wszelką cenę do powiększenia przewagi. Sami nie oddali wiele celnych strzałów, ale tym bardziej nie pozwolili na nie rywalom.

Składy obu drużyn:

Aston Villa: Martinez – Cash, Konsa, Mings, Young – McGinn, Luiz, J. Ramsey (69’ Traore)– Buendia (69’ Bailey), Watkins (82’ Ings), Coutinho.

Arsenal: Leno – Cedric, White, Gabriel, Tierney – Partey, Xhaka – Saka (69’ Pepe), Odegaard (86’ Holding), Smith Rowe – Lacazette (78’ Nketiah).

W pierwszej połowie do sytuacji strzeleckich dochodził tylko Arsenal. Oba zespoły niejednokrotnie były bliskie stworzenia dogodnej sytuacji, ale miały kłopot z ostatnim podaniem, które otworzyłoby drogę do bramki. Gospodarze szukali długich podań i kontr. Lepiej radzili sobie Kanonierzy – próbowali kombinacyjnej gry, kontrolowali przebieg spotkania, grali solidnie w obronie, a w końcu strzelili zwycięskiego gola.

W 30. minucie, po rozegraniu rzutu wolnego na krótko i wrzutce z prawej strony, do piłki przed szesnastką dopadł Bukayo Saka. Anglik uderzył na bramkę i trafił do siatki. W tej sytuacji Emiliano Martinez miał ograniczone pole widzenia, ponieważ zagęszczeni w polu karnym piłkarze obu drużyn zasłaniali mu futbolówkę.

Na listę strzelców wpisał się ofensywny zawodnik, który chyba najbardziej na to zasługiwał. Bukayo Saka robił różnicę na skrzydle, będąc wielkim utrapieniem dla Ashleya Younga. Na duże uznanie zasługuje też blok defensywny Arsenalu, który zaliczył solidny występ w obronie. Przez całe spotkanie londyńczycy dobrze się bronili, mimo że w każdej chwili groziła im utrata punktów, ponieważ nie pokusili się o podwyższenie prowadzenia.

W drugiej połowie Aston Villa ustawiła się wyżej i gra częściej toczyła się na połowie Arsenalu. To przełożyło się na pierwsze oddane przez gospodarzy strzały w tym meczu. Najbliżej zaskoczenia Bernda Leno byli John McGinn strzałem z dystansu i Ollie Watkins, który trafił w słupek. W końcówce główką postraszył też wchodzący z ławki Danny Ings, a w ostatnich sekundach Philippe Coutinho z wolnego.

Aston VillaPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Bukayoforever komentarzy: 353627.03.2022, 00:32

@Ryszard_Bocian: Serio myślisz, że bym Fame oglądał w towarzystwie swoich przyszłych dzieci?

Nie wiem czemu u ciebie jest przekoanie, że studia to coś nadzwyczajnego. Może kiedyś to było wow, ale teraz ma je co druga osoba w tym wieku.

Rynkos7 komentarzy: 757927.03.2022, 00:29

@Bukayoforever:

Ok, wszystko jasne. Mi chodzi o tą "pato" otoczkę tego wydarzenia. Jak niżej wspomniałem walki mają sens i są w miarę ok. Przeczytaj co niżej napisałem. Że same walki celebrytów miały by sens gdyby w tym wydarzeniu brałyby też udział osoby ze świata sportu, aby ktoś nadał tej gali jakiś "pół-profesjonalizm" i dojrzałość.

@alexis1908:

Dzisiaj odpaliłem to pierwszy raz stąd moja dyskusja na ten temat. Jak się nie podoba to nie czytaj.

@Lamoreaux:

Nie hejtuje jak coś. Dzisiaj oglądałem to pierwszy raz, otworzyłem lekką dyskusję i wypowiedziałem kilka swoich zdań na ten temat. Nie wspomniałem też ani razu że to gala dla debili czy coś, w końcu sam ją dzisiaj obejrzałem. Mam jednak mieszane odczucia na jej temat. Mogli by jednak zrobić te freak lighty bez tej otoczki głupoty i gimnazjalistów.

Dzulian komentarzy: 289227.03.2022, 00:26

@Bukayoforever:
Nie tylko Pasut. Ten Ferreri co wszedł na zastępstwo i stłukł Wardege podobnie.
Niektórzy po prostu nie mają koordynacji ruchowej do sportów walki i nic z tym nie zrobisz.
Jemu też na pewno jest wstyd za taką walkę, bo serio to wyglądało jakby miał ze 4 promile we krwi.

Ryszard_Bocian komentarzy: 52627.03.2022, 00:26

@Lamoreaux napisał: "Nie będę wymieniał kim są moi znajomi i to jacy to z nich wielcy inteligentni ludzie ale w skrócie, średnia wieku pow. 24 lata, studia wyższe"
A potem się budzisz i mama mówi że kolega nie daje rady z koparką xd

Ryszard_Bocian komentarzy: 52627.03.2022, 00:24

@Bukayoforever napisał: "@Rynkos7: Po co oglądasz stendap? Po to by wyciągać super wnioski i brać lekcję życia? NIE. Po to by się pośmiać."
Jak będziesz miał dzieci to zrozumiesz o co mu chodzi. Jak Twoja przyszła (życzę płodności) Maja lub Stefka powie jako pierwsze słowo "wypierdalać" to będziesz przynajmniej wiedział że to nie Twoja ani żony wina, a hasło z takiego Fame MMA :)

Bukayoforever komentarzy: 353627.03.2022, 00:24

Niktórzy chcą by wszystko było naukwe, by wszystko dawało życiowe lekcje, by ze wszystkie wyciągać wnioski, by wszytsko było poprawne.
Tak, to przez was świat jest czarno-biały.

Lamoreaux komentarzy: 360327.03.2022, 00:22

@Rynkos7 napisał: "Jak zwykle jakaś osoba o skrajnym poglądzie musi się pojawić."

Jestem osobą o skrajnym poglądzie? No nie sądze :D
Dzisiejsza galę oglądałem sam w domu, ale już którąś gale z kolei oglądam, zawsze ze znajomymi. Nie będę wymieniał kim są moi znajomi i to jacy to z nich wielcy inteligentni ludzie ale w skrócie, średnia wieku pow. 24 lata, studia wyższe, mają pracę, niektórzy są po ślubie i mają dziecko.

Czyli dorośli ludzie a nie gimnazjaliści, którzy stereotypowo są określani główną publiką Fame. Myślę że takich ludzi jest kupa jak nie masa w Polsce/Europie na świecie a hejtowanie Fame MMa lub jego odbiorców jest totalnym przejawem megalomanii i mani wyższości nad innymi.

Wiesz stary, odróżnijmy też freakowe gale jak np. Fame gdzie poziom dymów i wszelkich odpałów jest akceptowalny od gali marcina najmana gdzie biją się jakieś transwestyci i inne pokemony z kobietami albo emerytowani gangsterzy z innymi pseudo raperami.

alexis1908 komentarzy: 384627.03.2022, 00:22

@Rynkos7: Jak się nie podoba to nie oglądaj prosta sprawa ;)

Bukayoforever komentarzy: 353627.03.2022, 00:19

@Rynkos7: Po co oglądasz stendap? Po to by wyciągać super wnioski i brać lekcję życia? NIE. Po to by się pośmiać.

Bukayoforever komentarzy: 353627.03.2022, 00:17

@Dzulian: No fakt, patrząc ile on trenował to był szrotem totalnym, Pasut chyba 3 miechy trenował, a pokazał 729279 razy wyższy poziom.

i bomby to może przesadzone słowo, ale fakt, że tamten go poprostu pobił.

Rynkos7 komentarzy: 757927.03.2022, 00:15

@Bukayoforever:

Tak, polega na wyłączeniu mózgu, odłączeniu się na chwilę, to jest odmóżdżenie. To o czym ja wspomniałem to jest kanibalizm, czyli zjadanie własnego, zdrowego mózgu. Nie zaprzeczam sobie, tylko nie czytasz ze zrozumieniem, chyba że to nie twoja pierwsza gala Fame Mma ? xD

Dzulian komentarzy: 289227.03.2022, 00:14

@Bukayoforever: Napisałeś że stał bo przyjmował bomby. To sprostowałem że tam żadnych bomb nie było. Chłopaczek ważył 70 kg i nawet nie potrafił poprawnie ciosu wyprowadzić ze skrętem, tylko machał jakby muchy odganiał. Te ciosy nawet kobieta by ustała.

Pierwszy film na kanale z treningu wrzucił 8 grudnia 2020. Czyli prawie 1,5 roku a nie nauczył sie nic. Beztalencie do tego sportu, takie są fakty.

Bukayoforever komentarzy: 353627.03.2022, 00:13

@Rynkos7: Wiesz co to znaczy "odmóżdżenie"?
Piszesz coś, a potem sam sobie zaprzeczasz.

Rynkos7 komentarzy: 757927.03.2022, 00:11

@Lamoreaux:

Jak zwykle jakaś osoba o skrajnym poglądzie musi się pojawić. Ja osobiście nic nie widzę w odmóżdżaniu się poprzez oglądanie jakiejś fajnej gali bokserskiej, albo UFC. Pierwszy raz dzisiaj obejrzałem kawałek tej gali Fame MMA i to nie jest odmóżdżenie się co ewidentne upośledzanie własnego umysłu. Same walki ok (może poza tą ostatnią bo to jakiś cyrk był, niczym przedszkolaki w ringu), ale ta cała otoczka tego wydarzenia obniża ludzkie IQ.

Bukayoforever komentarzy: 353627.03.2022, 00:10

@Lamoreaux: dało to się bardziej podsumować?
Brawa dla ciebie.

Bukayoforever komentarzy: 353627.03.2022, 00:10

@Dzulian: No i mimo, że nie miał siły stał, czy dalej to nie jest pokazanie charakteru?
Zresztą moim zdaniem 2 runda była jego.
3 i 1 totalna deklasacja tamtego chłopa.

Dzulian komentarzy: 289227.03.2022, 00:04

@Bukayoforever: Co ty opie gadasz Xd
Chłop odkąd minęło 1:30 na zegarze nie miał kondychy, machał rękami jak paralityk i wypluwał 4 razy szczęke żeby mieć 10 sekund na odpoczynki.
Nie został znokautowany tylko dlatego że przeciwnik też amator i nie potrafi bić. Tam żadnych bomb nie było.

Bukayoforever komentarzy: 353627.03.2022, 00:00

A mówili, kozak w necie p*zda w świecie. Zmknął mordę takim ludziom. Mimo, że dostał tyle bomb, że ledwo stał to i tak walczył do końca, gdzie większość by już się położyła

Elastico07 komentarzy: 1315126.03.2022, 23:55

Karta walk była ciekawe ale walki w praktyce już bardzo kiepskie.Jedyna walka która na prawdę była emocjonującą do arab i szeli,zwrot akcji i mocarny nokaut.

Lamoreaux komentarzy: 360326.03.2022, 23:41

Dlaczego ludzie oglądają FAME MMA i wydają pieniądze na PPV lub bilety zamiast robić coś co bardziej ich ubogaca kulturowo - jak np. czytanie Dostojewskiego lub innej wysokiej literatury bądź spędzać czas regularnie w operze?

Można odpowiedź analogicznie jak na poniższe pytania:

Dlaczego ludzie piją wódkę zamiast napoju aloesowego?
Dlaczego ludzie jedzą maka zamiast łososia pod fasolową pierzynką?
Dlaczego ludzie oglądają Netflixa zamiast w tym czasie uczyć się kolejnego języka obcego?

Ponieważ LUBIĄ i dobrze jest się czasem odmóżdzyć a Fame MMA jest do tego idealne.

Właśnie oglądam!

Bukayoforever komentarzy: 353626.03.2022, 23:19

:(( Popek niszczył Normana, szkoda że to się tak zakończyło.

Bukayoforever komentarzy: 353626.03.2022, 23:09

Ferrari - jedyny zawodnik w histori FAME, który przed walką miał kontuzję, a po nie zwala, że właśnie przez to przegrał.

Ryszard_Bocian komentarzy: 52626.03.2022, 23:05

@Rynkos7 napisał: "Dla mnie to też niezrozumiałe jest. To taka rozrywka a la kino klasy B i ludzie płacą nie małe pieniądze żeby to oglądać. Osobiście wolałbym za cenę biletu zabrać dziewczynę to jakiejś fajnej restauracji, albo nawet do teatru czy jakiegoś muzeum. Jakieś to doświadczenie przynajmniej a tutaj? Kilka przepalonych szarych komórek i większe prawdopodobieństwo raka mózgu xD"
Ale ludzi to cieszy i lubią to. Serio dla mnie genialny model biznesowy. Ci co oglądają, nagle nie skupiają się na własnych problemach, nie muszą ich rozwiązywać, ani wyciągać wniosków z tych których nie da się naprawić. To powoduje kolejne kalectwa, ale pewna grupa ludzi się raduje z takiego obrotu spraw i trudno im się dziwić xd. Ogólnie nie zmierzamy w najbliższą stronę, ale zawsze jest jakaś tam nadzieja

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:57

@Naburator:

Dla mnie to też niezrozumiałe jest. To taka rozrywka a la kino klasy B i ludzie płacą nie małe pieniądze żeby to oglądać. Osobiście wolałbym za cenę biletu zabrać dziewczynę to jakiejś fajnej restauracji, albo nawet do teatru czy jakiegoś muzeum. Jakieś to doświadczenie przynajmniej a tutaj? Kilka przepalonych szarych komórek i większe prawdopodobieństwo raka mózgu xD

Naburator komentarzy: 278426.03.2022, 22:51

@Rynkos7: mnie to zawsze zastanawia dlaczego ludzie chcą za to płacić. To jak byś poszedł na mecz b klasy i płacił za bilet jak za ekstraklasę xd poziomu sportowego tam nie ma, a większość dram jest ustawiona.

Theo10 komentarzy: 854826.03.2022, 22:46

@arsenallord napisał: "Moja córka urodziła się jak Arteta, przypadek?"

Myślisz, że zostanie baristką?

Ryszard_Bocian komentarzy: 52626.03.2022, 22:40

@Rynkos7 napisał: "Też właśnie oglądam to teraz i myślę o tym w aspekcie biznesowym i jak na swój sposób jest to genialne. Z jednej strony w miarę kumate łebki, którzy na tym zarabiają i z drugiej strony mniej inteligentne osoby, które zostawiają swoję pieniądze żeby to oglądać :D
(dostałem linka, ale nie zapłaciłem nawet grosza za to tak btw :D )"

Ja nikogo nie obserwuję na youtube i w innych tego typu miejscach, nie mam pojęcia jak mógłbym stać się fanem zwykłego człowieka, który ma ładną fryzuję i mówi to co potrafi powiedzieć 80% ludzi których spotykam na ulicy xd. No ale ludzie mają swoich takich idoli, potem oni walczą i dostarczają swoich fanów federacji, potem "kupta ppv" i biznes się kręci. Ogólnie spoko ale ja jak widzę tę toksykę która tam się wylewa to uważam że to bardzo szkodliwe. Jednak - ebać to, trzeba się rozwijać i iść swoją drogą ^^

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:37

Gdyby nie ta "pato" atmosfera to jeszcze dałoby się te walki oglądać. Pudzian w końcu też lepiej w ringu nie wyglądał a jednak człowieka ciągnęło żeby go zobaczyć. No ale ta atmosfera gimbazy i głupoty trochę to rujnuje.

Freo98 komentarzy: 690926.03.2022, 22:36

@Kredens: Znaczy też żeby nie było że mnie to uraziło jakoś bardzo, spokojnie. To tylko internet. No ja nie uważam żeby samo oglądanie było czymś ogłupiającym. Gorzej jak to ktoś faktycznie traktuję ich jako idoli i przeżywa te chwile jakoś bardzo. Są wyjątki tu osób którzy sa inteligenti ale to na pewno jest mniejszość

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:33

@Ryszard_Bocian:

Też właśnie oglądam to teraz i myślę o tym w aspekcie biznesowym i jak na swój sposób jest to genialne. Z jednej strony w miarę kumate łebki, którzy na tym zarabiają i z drugiej strony mniej inteligentne osoby, które zostawiają swoję pieniądze żeby to oglądać :D
(dostałem linka, ale nie zapłaciłem nawet grosza za to tak btw :D )

Kredens komentarzy: 381826.03.2022, 22:33

@Freo98:

wyluzuj, to tylko głupi komentarz, który mi wpadł do głowy. Tu nie ma co argumentować.

Też dzisiaj to pierwszy raz oglądam rykoszetem i czasem aż się mi w środku przewraca, no ale już dawno do mnie dotarło, że świat chodzi na psy (nie obrazając psów)

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11726.03.2022, 22:31

Dziękuję. Moja córka urodziła się jak Arteta, przypadek?

Ryszard_Bocian komentarzy: 52626.03.2022, 22:27

@Rynkos7 napisał: "Samą idee ogólnie kupuję. Gdybym pewnie zobaczył tutaj jakichś swoich idoli czy osób, które lubię to pewnie też bym oglądał, ale czemu to musi iść kosztem jakiejś dojrzałości. Można zaprosić znanych celebrytów do walk i znanych zawodników do studia, albo osób ze świata sportu. W stanach w końcu też organizują galę i zapraszają tam celebrytów typu Logan Paul itd. Ale czemu zaraz po walce trzeba oglądać gimnazjalistę, który ledwo skleja zdania i wypowiada się zawodnikach a sam jeszcze włosów na jajach nie wyhodował xD"
Darcie mordy na konferencjach, radość tłumu z tego powodu, wzajemne poniżanie, - to jest teraz super i to jest zapodawane w tej federacji. Pomysł na biznes GENIALNY i to jest fakt, jednak cieszę się że nie potrafię przewidzieć przyszłości. Kolejny krok? - walka na śmierć i życie xd podpisanie odpowiednich papierów, miliony do wygrania i może ktoś się zgłosi ^^

Freo98 komentarzy: 690926.03.2022, 22:25

@Kredens: to podaj argumenty. Nie mam problemu z tym że komuś sie może to nie podobać. Ale gadanie takich rzeczy bez podania jakichś arguemntów jest głupie

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:25

@Ryszard_Bocian:

Samą idee ogólnie kupuję. Gdybym pewnie zobaczył tutaj jakichś swoich idoli czy osób, które lubię to pewnie też bym oglądał, ale czemu to musi iść kosztem jakiejś dojrzałości. Można zaprosić znanych celebrytów do walk i znanych zawodników do studia, albo osób ze świata sportu. W stanach w końcu też organizują galę i zapraszają tam celebrytów typu Logan Paul itd. Ale czemu zaraz po walce trzeba oglądać gimnazjalistę, który ledwo skleja zdania i wypowiada się zawodnikach a sam jeszcze włosów na jajach nie wyhodował xD

Kredens komentarzy: 381826.03.2022, 22:24

@Freo98 napisał: "mam +20 lat i nie wiem w jaki sposób miałoby mnie to ogłupiać"

czyli już zostałeś ogłupiony ;)

Ryszard_Bocian komentarzy: 52626.03.2022, 22:20

@Rynkos7 napisał: "To moje pierwsze Fame MMA, które oglądam i mam pytanie do stałych fanów tego tworu. To jakiś festiwal głupoty jest? Już zupełnie abstrahując od faktu, że biorą w tym udział youtuberzy albo jacyś pato influencerzy, to poziom ich wypowiedzi, inteligencję jaką prezentują w swoim zachowaniu zawodnicy i ci "prezenterzy" i inne osoby zabierające głos to jakaś porażka jest. Tym teraz inspirują się młodzi ludzie? Nie zjedzcie mnie tylko, bez żadnego hejtu otwieram lekką dyskusję. Osobiście jak bym chciał kabaret obejrzeć to bym odpalił sobie Kabaret Moralnego Niepokoju, przynajmniej żarty na dużo wyższym poziomie."
Ogólnie to jest to jedna wielka załamka, pokolenia które się na tym wychowują będą jeszcze głupsze niż te facebookowe. Dziś oglądam bo zaraz walczy mój sąsiad ale ogólnie jestem załamany tym tworem. Ale z drugiej strony to pokazuje jaki naprawdę jest ten gatunek, jakie ma pragnienia i jak bardzo jest godny posiadanego potencjału - uja jest godny, ma bo zarząd się pomylił.

Freo98 komentarzy: 690926.03.2022, 22:20

@Rynkos7: wiesz co zaczeło sie o tego ze to bardziej było pato. Z czasem wiesz zaczeło to wyglądać bardzo profesjonalnie (mówię tu o otoczce), ale ciężko im odejśc od tego wrażenia jaki mają ludzie z początków

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:18

@Freo98:

Wszystko miało by jeszcze sens. Jakaś rozrywka, znane osoby, to mogę jeszcze zrozumieć. Ale wokół tego stworzona jest jakaś "pato" atmosfera mam wrażenie.

Freo98 komentarzy: 690926.03.2022, 22:17

@Woof: mam +20 lat i nie wiem w jaki sposób miałoby mnie to ogłupiać

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:17

Ogólnie kiedyś oglądałem Abstrahuje i ten Robert Pasut wydawał się być w miarę bystrym chłopakiem, tak samo jak ten Masny. A tutaj na gali jakiegoś cymbała z siebie robił. Nie wiem czy to tylko taka szopka dla atencji czy jaki ch*j.

Freo98 komentarzy: 690926.03.2022, 22:16

@Rynkos7: No 1 komentator jest zawodnikiem fame mma a drugiemu chyba sie zdarzylo ksw tez komentować. Dlatego bym sie zdziwili gdyby to tam był problem. Ciężko mi się odnieść bo nie wiem o których chodzi

Woof komentarzy: 25326.03.2022, 22:16

@Rynkos7: Bo ten cyrk oglądają w większości osoby w wieku 10-18 lat, czyli dzieciarnia.
Dzieciaczkami łatwo manipulować, 24/7 dostęp do internetu, wyżarte mózgi od głupoty.

Freo98 komentarzy: 690926.03.2022, 22:15

@Rynkos7: Tylko dla funu nic wiecej. Szukanie w tym doświadczonego sportu kompletnie przeczy przyczynie dla której to powstało

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:15

@Freo98:

Nie, komentatorzy wydają się w porządku. Czasami jakieś "pogadanki" zza kulis są. Coś tam opowiadają o tych co mają walczyć, młodzi, jakieś liceum co najwyżej.

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:14

@Freo98:

Nawet jeżeli są to ludzie, których oglądamy w internecie to jaki jest tego sens jak w ringu wyglądają jak jacyś paralitycy albo osoby z późnym etapem stwardnienia rozsianego.

Freo98 komentarzy: 690926.03.2022, 22:12

@Rynkos7: a o prezenterach to o kim mówisz? Komentatorach?

Freo98 komentarzy: 690926.03.2022, 22:11

@Rynkos7: Przede wszystkim raczej myśle że mało kto tych ludzi traktują jako wzór czy ich naśladują. Raczej po prostu chcą obejrzeć ludzi których przez pare lat oglądają w internecie i tyle.

mlodykanonier komentarzy: 154226.03.2022, 22:11

@TomHen1990: ja właśnie pobrałem z thepiratebay i z napisy24.pl pobrałem dopasowane napisy.

Rynkos7 komentarzy: 757926.03.2022, 22:09

To moje pierwsze Fame MMA, które oglądam i mam pytanie do stałych fanów tego tworu. To jakiś festiwal głupoty jest? Już zupełnie abstrahując od faktu, że biorą w tym udział youtuberzy albo jacyś pato influencerzy, to poziom ich wypowiedzi, inteligencję jaką prezentują w swoim zachowaniu zawodnicy i ci "prezenterzy" i inne osoby zabierające głos to jakaś porażka jest. Tym teraz inspirują się młodzi ludzie? Nie zjedzcie mnie tylko, bez żadnego hejtu otwieram lekką dyskusję. Osobiście jak bym chciał kabaret obejrzeć to bym odpalił sobie Kabaret Moralnego Niepokoju, przynajmniej żarty na dużo wyższym poziomie.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady