Słaba gra i spadek na 2. miejsce, Arsenal 2-2 PSG

Słaba gra i spadek na 2. miejsce, Arsenal 2-2 PSG 23.11.2016, 21:47, Sebastian Czarnecki 1367 komentarzy

Smutno to zabrzmi, że Arsenal wciąż jest tak mocno uzależniony od obecności w składzie 31-letniego Santiago Cazorli. Wystarczy, że wiekowy, ale wciąż kluczowy dla taktyki The Gunners Hiszpan złapie poważniejszą kontuzję, a londyńczycy wyglądają jak wrak zespołu. Brak organizacji w środku pola, zero polotu w akcjach ofensywnych i koszmarna gra, na którą nie da się nawet patrzeć. Tak było z Tottenhamem, tak było w sobotę na Old Trafford, nie inaczej było również w dzisiejszym starciu z PSG.

Kanonierzy zremisowali to spotkanie 2-2, jednak prezentowali się fatalnie i gdyby nie prawdziwy pokaz nieskuteczności Edinsona Cavaniego (skąd my to znamy?), mecz mógłby się skończyć wysoką porażką londyńskiej ekipy. Gra z obu stron nie porywała, kluczowe trafienia padały po samobójach, a sam mecz nie stanowił żadnego widowiska dla neutralnego kibica - mimo aż czterech bramek po prostu słabo się to oglądało.

Londyńczycy przegrali dzisiaj dwumecz z paryżanami i praktycznie przekreślili swoje szanse na zajęcie pierwszego miejsca w grupie. PSG musiałoby teraz stracić punkty na własnym stadionie z Łudogorcem, a wydaje się to mało prawdopodobne.

Arsenal: Ospina - Jenkinson (81. Chamberlain), Mustafi, Koscielny, Gibbs - Coquelin (80. Walcott), Ramsey - Sanchez, Özil, Iwobi (77. Xhaka) - Giroud

PSG: Areola - Meunier, Thiago Silva, Marquinhos, Maxwell - Krychowiak (67. Ben Arfa) - Matuidi, Motta, Verratti, Moura (89. Jese) - Cavani

Arsene Wenger miał dobry plan przed meczem, żeby Cazorlę zastąpić najbardziej podobnym piłkarzem, jakim dysponuje. Aaron Ramsey już niejednokrotnie udowadniał, że o wiele lepiej czuje się w środku pola, a nie na prawym skrzydle, gdzie zupełnie sobie nie radził we wspomnianym wcześniej starciu z Manchesterem United, jednak dzisiaj w ogóle tego nie było widać, a jego współpraca z Coquelinem w żaden sposób się nie układała. Do rozegrania cofać się więc musiał Mesut Özil, przez co za Olivierem Giroudem operowali jednocześnie Alexis Sanchez i Alex Iwobi, którzy bardziej przeszkadzali sobie na boisku, niż pomagali. Chilijczyk często musiał schodzić do środkowej części boiska, przez co jedynym ofensywnym zawodnikiem na prawej flance pozostawał... Carl Jenkinson. Anglik zupełnie sobie nie radził i rozegrał kolejne słabe spotkanie. Można go doceniać za przywiązanie do klubu, można go lubić za to, że wydaje się być fajnym gościem, jednak jego umiejętności na boisku nie są wystarczające na tak duży klub.

Kanonierzy rozegrali fatalną pierwszą połowę, którą udało im się zremisować dzięki nieco kontrowersyjnej decyzji o rzucie karnym w doliczonym czasie. Grzegorz Krychowiak faktycznie miał styczność z Alexisem Sanchezem, ale w podobnej sytuacji jedenastki na Valencii nie odgwizdał Andre Marriner w meczu z Manchesterem United - tam kontakt Monreala był nieco bardziej oczywisty. Nikt jednak na taką decyzję nie narzekał, a Olivier Giroud strzelił gola.

Paryżanie wywieźli z Londynu korzystny dla siebie wynik, jednak również nie pokazali dobrego futbolu. Edinson Cavani dzięki szybko strzelonej bramce mógł wrócić do tego, co potrafi najbardziej, czyli do marnowania stuprocentowych okazji. Podobnie zresztą było w Paryżu, gdzie Urugwajczyk również zdobył szybkiego gola, a później spartaczył kilka setek. W samej końcówce dzisiejszego spotkania miał trzy świetne okazje, by pogrążyć nijaki Arsenal, ale zdecydował się okazać litość i tak słabemu rywalowi.

Wspomniałem wcześniej, że spotkanie to było brzydkie i nawet cztery strzelone bramki tego nie zmieniają, bo one również... były brzydkie. Najpiękniejszą bramką tego wieczora było trafienie Edinsona Cavaniego, który po prostu dostawił nogę po indywidualnej akcji Matuidiego. Później mieliśmy wątpliwy rzut karny i prawdziwe wisienki na tym torcie beznadziei - dwa wspaniałe samobóje. Najpierw defensorzy PSG postanowili urządzić sobie pinball we własnym polu karnym, a Marquinhos kopnął piłkę prosto w Verrattiego, który pokonał Areolę, a na 13 minut przed końcem meczu Ospinę pokonał Alex Iwobi, któremu na jedną sekundę ktoś musiał odciąć tlen, bo żaden zdrowo myślący zawodnik nie chowa się przed uderzeniem, by z opóźnieniem podnieść głowę i zmylić własnego golkipera.

Kopanina, spartaczone sytuacje, brzydkie bramki, brzydka gra, frustracja i nijakość - to starcie dwóch z pozoru ofensywnie usposobionych drużyn, które miały nam dostarczyć widowisko na najwyższym poziomu, po prostu rozczarowało i nie miało nic do zaoferowania przeciętnemu kibicowi.

Liga MistrzówPSGRaport pomeczowy autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52426.11.2016, 00:09

Rafson95
Tym razem znów żartujesz, czy to na poważnie?

DawidKan komentarzy: 28926.11.2016, 00:08

Rafson95 jęsli do pedofili porównujesz osoby homoseksualne to nie mam o czym z Tobą gadać.

ROAO komentarzy: 16626.11.2016, 00:08

@DawidKan

Zapoznaj się jeszcze z tym:
http://www.homoseksualizm.edu.pl/co-mowi-nauka/36-polemiki/index.php/terapia/faq/337-mit-1-homoseksualizm-jest-wrodzony

DawidKan komentarzy: 28926.11.2016, 00:07

Proszę:

http://www.biotechnolog.pl/czy-geny-wplywaja-na-orientacje-seksualna

Rafson95 komentarzy: 1060926.11.2016, 00:04

pelek
mistrzostwo :D

Rafson95 komentarzy: 1060926.11.2016, 00:03

Może pedofilie też przestaniemy traktować jako zaburzenie seksualne, tylko jako czwartą orientację? No bo to nie ich wina, że lubią małe dzieci :) Trzeba ich zaakceptować i wspierać :)

pelek komentarzy: 214626.11.2016, 00:03

Jak można być hetero, gdy co tydzień ogląda się Giroud w akcji?

ROAO komentarzy: 16626.11.2016, 00:00

@DawidKan

Proszę:
http://www.homoseksualizm.edu.pl/wiecej/publicystyka/214-homoseksualizm-co-kazdy-o-tym-wiedziec-powinien

FunRDZ komentarzy: 39025.11.2016, 23:58

Zbyt dużo czasu na głupie przemyślenia więcej obowiązków i od razu było by mniej durnych przypadków... kiedyś mniej internetów i wgle jednak lepiej działało na młodych ludzi teraz z nadmiaru wolnego czasu i większego wręcz ogromnego dostępu do różnorodnego rodzaju głupoty ludzie którzy nie mają określonego stylu szukają dla siebie jakiejś osobowości.... tak jeśli mógłbym też się włączyć i wyrazić swoją opinię.

ROAO komentarzy: 16625.11.2016, 23:57

@DawidKan

Nie. Uważam, że wskutek oddziaływania bodźców zewnętrznych osoby te zaczynają chorować często zupełnie nieświadome i później żyją w tym błędnym przekonaniu i rzeczywistości.

Rafson95 komentarzy: 1060925.11.2016, 23:56

http://www.homoseksualizm.edu.pl/wiecej/publicystyka/164-mona-wyj-z-homoseksualizmu

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:56

jest*

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:53

ROAO

Pokaż mi jakieś sprawdzone badania. Może w rodzinnie miałeś osobę homoseksualną i została ona wyleczona? Bo ja Ci mówię to co powiedział mi sąsiad, który jest gejem. Sam przyznaje, że chciałby urodzić się osobą heteroseksualną bo jego życie było by łatwiejsze, czyli nazywając jego kłamcą uważasz, że po prostu chciał mieć trudniejsze życie w szkole i być wytykanym, dlatego że jesteś gejem?

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:52

nieakceptujący*

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:49

A czy facet czujący pociąg do facetów i nie akceptujący tego powinien mieć możliwość medycznej pomocy?

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52425.11.2016, 23:48

Jak kobietę będą pociągać kobiety, to co ma ją "wyleczyć"? Tabletki?

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:46

ROAO
Czyli uważasz, że osoby homoseksualne mają takie widzi misie i wybierają sobie orientacje?

ROAO komentarzy: 16625.11.2016, 23:46

@DawidKan

Wybacz, ale jest niedorzeczne to, co mówisz. Ta osoba może choćby kłamać. Poza tym większość dowodów sugeruje to, że homoseksualizm występuje wskutek oddziaływania środowiska.

Kondi komentarzy: 96425.11.2016, 23:45

widocznie za trudny przypadek dla lekarzy

Camillo144 komentarzy: 3356 newsów: 50325.11.2016, 23:45

Orientacji się nie wybiera, ją się czuje.

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:43

Ja mieszkam poza granicami kraju i moim sąsiadami jest małżeństwo gejów, którzy mają dwóch synów, których urodziła im surykatka. Rozmawiając z Rodrigo wiele razy pytałem się jak to jest u niego z tym pociągiem seksualnym i on opowiedział mi, że pociąg seksualny do mężczyzn zaczął się pojawiać u niego w wieku dwunastu lat, a w wieku dziewiętnastu lat rodzice wysłali go na terapie leczenia zaburzeń seksualnych, ale to nic nie pomogło, bo jak czuł pociąg seksualny do mężczyzn tak dalej czuje więc wygląda na to ROAO, że opowiadasz głupoty o tym leczeniu osób homoseksualnych.

ROAO komentarzy: 16625.11.2016, 23:40

@DawidKan

A tego nie powiedziałem. Co nie oznacza od razu, że każdy może wybrać swoją orientację.

Luke komentarzy: 21025.11.2016, 23:40

Przecież w Salonikach jest wielki pomnik Aleksandra Wielkiego, więc raczej, że jest Grekiem.

Kondi komentarzy: 96425.11.2016, 23:36

DawidKan
Chyba kazdy organizm dazy do przetrwania gatunku wiec chyba jest to jakos w dna zapisane

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:35

Poprawność polityczna jest jedną z plag ówczesnych czasów. I ludzie szybciej ją obalą tym lepiej.

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:34

gunners007

No niestety poprawność polityczna zaczyna być dużym obciążeniem dla nas wszystkich.

gunners007 komentarzy: 954325.11.2016, 23:29

@DawidKan
Chodzi mi o to, że za głupotę i błahostki można zostać oskarżony o dyskryminację ze względu na orientację seksualną.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 225.11.2016, 23:28

a tak z ciekawości, jest genom hetero?

Rafson95 komentarzy: 1060925.11.2016, 23:27

simpllemann
Żartowałem tylko :D

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:27

ROAO

Czyli uważasz, że osobę heteroseksualną też da się wyleczyć ze swojej orientacji?

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:25

JanikK;
No w podręcznikach do podstawówki, czy gimnazjum się tego nie znajdzie. Tak jak mówisz trzeba w tym siedzieć. :) Podręczniki do liceum już więcej o tym mówią, ale mimo wszystko trzeba samemu szukać. Wielu ludzi seks analny nazywa miłością grecką nie wiedząc jaka jest tego geneza. A jest bardzo prosta. :)

ROAO komentarzy: 16625.11.2016, 23:25

@DawidKan

O leczeniu homoseksualizmu już pisałem, więc znajdź proszę to w moich komentarzach. Człowiek zaś nie rodzi się homoseksualistą. Nie ma genu homoseksualizmu w DNA.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 225.11.2016, 23:23

Mixerovsky
A racja, było coś takiego.
Oczywiscie takich pierdół nie znajdziesz w podrecznikach do gimnazjum czy podstawówki, więc jeśli ktoś nie był/jest na rozszerzeniu jak ja lub nie siedzi w tym to nie będzie znał takich drobnostek

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:22

I zanim mi ktoś zarzuci, że zły przykład bo Aleksander nie był Grekiem tylko Macedończykiem to jedna rada - wrócić proszę do podręczników. :)

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:22

gunners007

Większe prawa osób homoseksualnych czym miałby się objawiać? Tym, że mogliby wziąć ślub cywilny?

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:20

JanikK;
Oczywiście, że w starożytnej Grecji seks pomiędzy mężczyznami był czymś normalnym. Wtedy nie widziano w tym nic złego. Dodatkowo czasami było się wiele dni poza domem, a "pała swędziała". Nawet Aleksander Macedoński miał kochanka, a nikt braku męskości zarzucić mu nie może.

gunners007 komentarzy: 954325.11.2016, 23:18

Takie profilowe powinni ustawiać twitterach i facebookach. Nie rozumiem tego promowania dewiacji, które zdecydowanej większości społeczeństwa się nie podobają i naruszają zasadę dobrego smaku, gdy odnoszą się z tym publicznie. Jakby jeszcze pederaści zachowywali to dla siebie, ale nie, a chora poprawność polityczna chce dać im większe prawa niż normalnym.

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:18

MaciekGoooner;
Dla grona osób które znam, oglądanie namiętnie całującej się pary damsko-męskiej w miejscu publicznym jest czymś, czego woleli by uniknąć.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 225.11.2016, 23:17

akurat jak pisalicie o sparcie, to powinniscie wlasnie powiedziec, że to był naród homosiów. Ale co tam ;)

Armata500 komentarzy: 4426 newsów: 13025.11.2016, 23:16

simpllemann

Mnie by trochę jednak odrzucało publiczne "lizanie się" dwóch kobiet. Oczywistością jest, że nie byłoby to dla mnie tak obrzydliwe, jak "lizanie się" dwóch facetów, bo przecież jestem hetero, więc wiadomo, że zawsze na kobiety będę spoglądał w nieco inny sposób, nawet gdyby się całowały.

Według mnie dwie całujące się kobiety i dwóch całujących się mężczyzn, pomimo tego, że są to zachowania homo, mogą być inaczej odbierane, bo jak zaznaczyłem, dla osób takich jak ja, czyli heteroseksualnych, kobiety są pociągające i nawet taki widok nie spowoduje takiej samej reakcji jak na widok dwóch robiących to samo mężczyzn.

Ale to moje odczucia. Według mnie nie powinni się wcale obnosić i ogłaszać całemu światu swojej odmienności. Po co to? Mogą sobie żyć jak chcą i dać żyć innym przy tym.

TlicTlac komentarzy: 606225.11.2016, 23:16

@ MaciekGooner

a zdziwiłbyś się ilu ludziom potrafi przeszkadzać "namiętne" całowanie się pary w miejscu publicznym ;)

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:14

ROAO

A możesz mi przedstawić jakieś terapie leczenia gejów, bo z tego co wiem to człowiek się rodzi z pociągiem seksualnym do danej płci.

DawidKan komentarzy: 28925.11.2016, 23:14

ROAO

A możesz mi przedstawić jakieś terapie leczenia gejów, bo z tego co wiem to człowiek się rodzi z pociągiem seksualnym do danej płci.

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52425.11.2016, 23:12

Rafson95
Ale to przed, czy po zwróceniu im uwagi, by tego nie robiły?

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:12

simpllemann
Generalnie namiętne całowanie się w miejscu publicznym jest dla mnie czymś czego nie chcę oglądać. Nie ważne, czy robi to ta sama płeć, czy też kobieta z mężczyzną.

Mixerovsky komentarzy: 2256 newsów: 1625.11.2016, 23:11

Nie interesuje mnie generalnie to, czy daną postawę ktoś uznaje za naturę, czy nie. Natury się nie wybiera. Natura jest i nas stworzyła. Bardzo łatwo ustalić, co należy do naturalnych spraw a, co nie. Naturalnie zgadzam się jednak, że z "normą" jest już gorzej.

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997325.11.2016, 23:11

wrecz wielbie calujace sie kobiety...

Rafson95 komentarzy: 1060925.11.2016, 23:10

simpllemann
Porzygałbym się.

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52425.11.2016, 23:09

Mówicie, by geje nie obnosili się z czułościami, a ilu z Was zwrociloby uwagę dwóm całującym się kobietom? Obrzydzaloby to Was? Czy wręcz przeciwnie?

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 225.11.2016, 23:07

Rafson95
+++
Pisałem o tym niżej. Impotencja umysłowa, a do tego w żadnym stopniu nie pomaga to nikomu.
Równie dobrze można wymyślić flagę osób heteroseksualnych i wstawić ją w jakiś dzień jako tło/filtr :>

Mixerovsky
Jednak zależy to też od tego, czy daną postawę, formę życia lub zachowanie przyjmiemy za ową normę/naturę.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady