Smutne zakończenie fatalnego meczu. Bolton 2-1 Arsenal
24.04.2011, 18:16, Sebastian Czarnecki 1667 komentarzy
Spotkanie Kanonierów z Boltonem miało być ostatnią szansą na to, aby wrócić do walki o tytuł mistrzowski. Wielu kibiców już dawno skreśliło w niej Arsenal, ale najzagorzalsi Kanonierzy dalej mieli nadzieje na to, że ich marzenie o upragnionym tytule wreszcie się ziści. Niestety podopieczni Arsene'a Wengera znowu pokazali, że brakuje im odpowiedniej woli zwycięzców i nie potrafili pokonać słabo dziś dysponowanego Boltonu. Największym mankamentem Arsenalu była dziś gra defensywna, która była fatalna. Kluczem Kłusaków do pokonania Kanonierów okazały się stałe fragmenty gry, gdyż oba trafienia Boltonu padły po dośrodkowaniach z rzutów rożnych.
Pierwsze minuty zdecydowanie należały do drużyny Arsenalu. Już w czwartej minucie rajdem prawym skrzydłem popisał się Theo Walcott, który chwilę później oddał strzał na bramkę Boltonu. Fiński golkiper zdołał obronić uderzenie Anglika, jednak zrobił to w taki sposób, że futbolówka spadła pod nogi Nasriego. Na jego szczęście strzał Francuza został zablokowany przez defensorów.
Trzy minuty później Kanonierzy po podaniu od Samira Nasriego, na strzał z dystansu zdecydował się Francesc Fabregas. Kapitan The Gunners nie trafił nawet w światło bramki.
Szesnasta minuta spotkania to najlepsza szansa Arsenalu na objęcie prowadzenia. Strzałem z dystansu bramkę próbował zdobyć Cesc Fabregas, jednak jego intencje znakomicie wyczuł Jussi Jääskeläinen, który w świetnym stylu obronił zmierzającą w jego kierunku futbolówkę.
W kolejnych minutach coraz bardziej do głosu zaczęli dochodzić gracze Boltonu. Zaowocowało to świetnym kontratakiem podopiecznych Owena Coyle'a w 24. minucie. Lee Chung Young miał świetną szansę na pokonanie Wojtka Szczęsnego, jednak będąc na dogodnej pozycji zbyt długo zwlekał z oddaniem strzału, co dobrze wykorzystał Alex Song, odbierając mu futbolówkę.
Dwie minuty później gracze Boltonu znowu stworzyli sobie świetną sytuację. Tym razem fatalny błąd w obliczeniu toru lotu piłki popełnił Johan Djourou, który umożliwił Matthew Taylorowi oddanie strzału na bramkę Wojtka Szczęsnego. Polski bramkarz nie miał jednak problemu ze złapaniem piłki.
W 37. minucie kapitalną akcję przeprowadzili gracze Boltonu. Daniel Sturridge idealnie dograł do Lee Chung Younga, który uderzył na bramkę Kanonierów. Fenomenalną interwencją popisał się jednak Wojciech Szczęsny.
Minutę później było już 1-0 dla Boltonu. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, strzał głową oddał Gary Cahill, jednak Samir Nasri uratował sytuację, wybijając piłkę z linii bramkowej. Nie spodziewał się jednak, że chwilę później wyskoczy do piłki Daniel Sturridge, który głową umieści piłkę w siatce.
W 44. minucie Kanonierzy stworzyli sobie okazję do wyrównania, jednak strzał Fabregasa trafił w słupek bramki strzeżonej przez Jääskeläinena.
Druga połowa rozpoczęła się fatalnie dla ekipy Kanonierów. Już w pierwszej minucie drugiej części meczu Daniel Sturridge upadł w polu karnym Kanonierów, co zauważył arbiter prowadzący spotkania, który od razu wskazał na wapno. Po głębszej analizie można śmiało stwierdzić, że jedenastki być nie powinno.
46. minuta, rzut karny dla Boltonu. Do strzału przygotowuje się Kevin Davies, który uderza w... nogi Wojciecha Szczęsnego! Tak jest, Polak uniemożliwił Kłusakom podwyższenie rezultatu i zachował swojej drużynie szansę na odwrócenie losów spotkania.
Dwie minuty później Kanonierzy doprowadzają do wyrównania! Rzut karny obroniony przez Szczęsnego okazał się na tyle motywujący dla podopiecznych Arsene'a Wengera, że Ci natychmiast odpowiedzieli wyrównującą bramką. Świetne podanie od Ceska Fabregasa wykorzystał Robin van Persie, który w podręcznikowym wykończeniem umieścił piłkę w siatce.
Kolejne minuty to głównie nic nieznaczące ataki ze strony Kanonierów, czyli tradycyjne wymienianie się futbolówką i próba wejścia z nią do bramki. Gospodarze jednak byli doskonale przygotowani na taką ewentualność i mądrze blokowali dostęp do własnej bramki.
W 69. minucie Kanonierzy stanęli przed fantastyczną szansą na objęcie prowadzenia. Samir Nasri dwukrotnie uderzał na bramkę Jääskeläinena, jednak za każdym razem nie potrafił znaleźć sposobu na pokonanie fińskiego golkipera.
Bezradność ze strony Arsenalu była coraz większa. Kanonierom nie pomogli nawet wprowadzeni wcześniej Marouane Chamakh i Andriej Arszawin. Gracze w czerwonych koszulkach całkowicie stracili wolę walki i nawet nie stwarzali jakichkolwiek pozorów na to, że zależy im na wywiezieniu trzech punktów z Reebok Stadium.
W 89. minucie gracze Boltonu przeprowadzili kapitalną kontrę. Złe ustawienie obrońców Arsenalu wykorzystał Johan Elmander, który momentalnie popędził w stronę bramki strzeżonej przez Wojtka Szczęsnego. Polski golkiper fenomenalnie zatrzymał jednak strzał w wykonaniu Szweda i wybił futbolówkę na rzut rożny.
Rzut rożny dla Boltonu okazał się zabójczą bronią, która przepełniła czarę goryczy Arsenalu. Dośrodkowanie Matthewa Taylora na bramkę zamienił Tamir Cohen, który atomowym strzałem głową pokonał bezradnego Wojtka Szczęsnego. 2-1 dla Boltonu.
Po dzisiejszym spotkaniu Kanonierzy przerwali passę szesnastu spotkań bez porażki, co jednocześnie przekreśliło szanse na sięgnięcie po mistrzowski tytuł.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 22 | 16 | 5 | 1 | 53 |
2. Arsenal | 23 | 13 | 8 | 2 | 47 |
3. Nottingham Forest | 23 | 13 | 5 | 5 | 44 |
4. Manchester City | 23 | 12 | 5 | 6 | 41 |
5. Newcastle | 23 | 12 | 5 | 6 | 41 |
6. Chelsea | 23 | 11 | 7 | 5 | 40 |
7. Bournemouth | 23 | 11 | 7 | 5 | 40 |
8. Aston Villa | 23 | 10 | 7 | 6 | 37 |
9. Brighton | 23 | 8 | 10 | 5 | 34 |
10. Fulham | 23 | 8 | 9 | 6 | 33 |
11. Brentford | 23 | 9 | 4 | 10 | 31 |
12. Manchester United | 23 | 8 | 5 | 10 | 29 |
13. Crystal Palace | 23 | 6 | 9 | 8 | 27 |
14. West Ham | 23 | 7 | 6 | 10 | 27 |
15. Tottenham | 23 | 7 | 3 | 13 | 24 |
16. Everton | 22 | 5 | 8 | 9 | 23 |
17. Leicester | 23 | 4 | 5 | 14 | 17 |
18. Wolves | 23 | 4 | 4 | 15 | 16 |
19. Ipswich | 23 | 3 | 7 | 13 | 16 |
20. Southampton | 23 | 1 | 3 | 19 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 18 | 13 |
E. Haaland | 17 | 1 |
A. Isak | 15 | 5 |
C. Palmer | 14 | 6 |
C. Wood | 14 | 2 |
B. Mbeumo | 13 | 3 |
Y. Wissa | 11 | 2 |
Matheus Cunha | 10 | 4 |
O. Watkins | 10 | 4 |
J. Kluivert | 10 | 3 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Marex; no duzo zrobil. ale teraz cos sie popsulo moze wypalil sie skonczyly mu sie pomysly na prowadzenie tej druzyny wszystko kiedys sie konczy...
swoja drogą świetnych napastników? tzn.? Rooney jest cieniem samego siebie od mistrzosta świata tego co grał w zeszłym sezonie, Berbatov to strzelił 10 bramek w 3 meczach a groszkowi daleko jeszcze do świetnego napastnika - idealnie sie strzelił i tyle fakt że strzla wszystkie bramki z metra ale to tez trzeba umieć, zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądać w przyszłym sezonie. Dla mnie jak nie gra Nani i giggs to nie ma wogóle MU. Każdy nasz piłkarz z marszu by wszedł do waszej pierwszej 11 w przyszym sezonie no może oprócz Clichego ale Evra w tym sezonie nie gra na swoim poziomie i pary środkowych obrońców bo jak grają razem to są piekielnie mocni
@zuczek
Ja jestem kibicem Arsenalu. Poza tym, ile lat juz piszemy, że kadra Arsenalu jest młoda? Niedługo będzie dekada jak tak wypisujemy. Niech Wenger w końcu przestanie robić z siebie pajacyka, bo tych jego wypowiedzi sie nie da czytac ani słuchac. Po prostu trzeba kupić kogoś z jajami, bo inaczej będziemy oglądać puchary przed telewizorem.
a na temat Wengera kazdy moze miec swoje zdanie:P
R4d3k99 -> no może i wygrywają ale tego oglądać sie nie da - dla Ciebie cel uswieca środki a ja nie mam problemu z tym że nie wygramy trofeum w tym sezonie więc mozesz mi o nich pisać non stop mnie to nie rusza. Mamy swoja wartość piłkarską którą bijemy was na głowe i pełną kasę. Wy macie za to mentalność która jest właśnie wyznacznikiem waszego sukcesu ale nasz skład jest bardzo młody na nas też przyjdzie czas i to wtedy ty przez następne 6 lat będziesz oglądał nasze plecy
Marex ale chcial bym widziec van der Wiela w Arsenalu bo jest wspanialym zawodnikiem
w ogóle nie potrzebujemy van der Wiela poza tym eboue jest do odstrzału niestety. Ma swoje lata powinien w końcu zacząć grać regularnie w jakimś klubie.
@zuczek1987
Co z tego, że United nie ma najlepszego środka pola w Premier League. Wygrywają puchary? Wygrywają. Słaby środek pola nadrabiają znakomitymi skrzydłowymi i bardzo dobrymi napastnikami.
Wazza - kiedy zagracie z nami w końcu w otwarta piłkę a nie bronicie sie w 11 non stop i to na własnym stadionie skoro jest tak jak mówisz że macie lepszy skład? Zobaczysz ile będziecie tracić bramek w przyszłym sezonie jak odejdzie VdS. Wasza słabość to cała linia pomocy w której kreatywność wynosi okrągłe "0".
rozwiazaniem jest Sakho:)
R4d3k99 -> myślisz że Samba przyjdzie do nas z świadomością że będzie siedział u nas na łąwie? kapitan drużyny? Poza tym Cahil ma podobno spore problemy ze zdrowiem dla mnie przewartościowany piłkarz
van der Wiel by mogl przejsc do nas:)
zuczek1987-->Za to mi sie chce smiac jak widze wasze oczekiwania przed kazdym sezonem z takim zalosnym skladem:)
MU bedzie wygrywac pucharow bo mamy trenera ktory jest geniuszem i najlepszym trenerem w historii pilki noznej...A nasz sklad obecnie jest bardzo mocny ...Jedyna slabosc to playmarker ktorzy moze zagrac 40 spotkan w sezonie reszta jest zaj...I jak porownac nasz sklad do tego co bylo 7 lat temu to chyba mamy nawet mocniejszy:)Napewno obrona jest duzo mocniejsza..
arsenal33fan -> to nie manager wypisujesz takie wielkie nazwiska jakbyśmy przejęli politykę transferową realu M.
David 92-> uważasz że to jest normalne że właściciel klubu kupuje zawodników? przecież to jest chore od tego jest trener ! nie zdziwiłbym sie jakby sie pokłócili bo ja w takiej sytuacji bym trzasną drzwiami i odszedł
Christopher Samba i Gary Cahill muszą trafić na Emirates w lato. Wenger sam ostatnio przyznał, że mamy problemy w defensywie, więc trzeba wzmocnić środek obrony. Mam nadzieję, że Verminatora ominą kontuzje w przyszłym sezonie i będzie naszym podstawowym stoperem wraz z Garym Cahill'em. Uważam również, że powinniśmy się pożegnać z następującymi piłkarzami: Manuel Almunia, Sebastien Squillaci, Denilson, Tomas Rosicky oraz Andriei Arszawin. Z wiadomych względów w przyszłym sezonie nie zobaczymy Jensa Lehmann'a, który zajmie się szkoleniem naszych golkiperów. Miejsce Arszawina zapewne zajmie wracający z wypozyczenia Carlos Vela oraz trzeba powalczyć o Ashley Younga z Aston Villi. Za naszą gwiazdę środka pola - Denilsona mamy Jack'a Wilshere'a
Skład na przyszły sezon widziałbym mniej więcej tak:
----------------Szczęsny--------------
Sagna---Cahill--Vermaelen---Clichy
----------Wilshere--Song-------------
Nasri---------Fabregas--------Young
--------------v.Persie-----------------
ławka: Fabiański, Eboue, Koscielny, Ramsey, Walcott, Diaby, Chamakh.
Do tego mielibyśmy w kadrze takich zawodników jak Johan Djourou, Eden Hazard, Nicklas Bendtner, Carlos Vela, Kieran Gibbs i Christopher Samba.
Tylko nasuwa się pytanie.. Czy Arsene Wenger będzie aktywny w okienku transferowym? Obym się nie zawiódł kolejny raz..
david92- wenger powinien zrozumiec ze jego filozofja to moze byc dobra bez obrazy dla kibiców tego zespołu daje przyklad lecha poznan bo by zaoszczendzil kase kupujac zawodników za 3tysiace zlotych..
Juz widze co by bylo jakby Kroenke sam zaczal rzadzic transferami, ze kupujemy np. goscia za 25 mln, Wenger od razu by sie oburzyl bo przeciez to jest niezgodne z jego filozofia prowadzenia druzyny i mysle, ze niezla klotnia by mogla powstac miedzy nimi
ZARAZ zostane zjechany wiem o tym ale powiem wam tak.
TO nie jest przypadek ze przez 6 lat nic nie zdobylismy eheeh. realnie patrzac wenger zawala nie powiem ''WENGER OUT"" bo go lubie ale kronke cos powinien zrobic i powiedziec wenger kupujesz albo aj kupie.
a do sprzedania powininien isc DENILSON ALMUNIA SQUILACI ARSZAWIN BENDTNER zacytiuje sobie tu nonsensopedje Bendtner 193cm drewno z duńskiego lasu :).
a przyjsc powinni m'villa,cavani,shako/cahil :)
fakt że za Arszawian trzeba sie wziąć i to ostro bo jak nie to w zimie bym sie z nim pożegnał! Fabregasa bym zostawił jeśli naprawdę chce u nas grać bo jak nie to niech idzie na ławę katalońską jeśli mu tak spieszno!bo to bez sensu. Mamy mocny skład (pierwsza 11) tylko ta mentalność... mam wrażenie ze brukowca angielskie ją zjadły przeżuły i wypluły ;/
zuczek1987;----w Arsenalu niema takiego czegos jak pierwszy sklad bo praktycznie zawsze jest ktos kontuzjowany.O Diabym nie zapomnialem i do niego jeszcze dodal bym jeszcze kilku z WIELKIM KAPITANEM na czele.Ale tego Wenger nigdy nie zrobi wiec nie bede wymienial kto jeszcze powinien odejsc ,bo np.przechadza sie na boisku jak pewnien pan z nadwaga.
David92 -> zgodzę się że przyda się większa konkurencja bo SS moze być konkurentem ale dla Miquela i to i tak hiszpan bije go na głowę swoją nieprzeciętna techniką i pewnością siebie. Powinniśmy kupić jak najszybciej Sambe i sprzedać SS
kościelny gra w sumie bardzo równo dla mnie myśle że jak poprawi się mentalność to para vemrlalen i kościelny i szczęsny na bramce będzie bardzo trudna do przejścia - ja u nich nie widze braków pod względem umiejętności tylko porostu cały pierwszy skłąd gra bez zaangażowania to nie ma co sie dziwić że tracimy bramki
Groszek nowym RvN? lata świetne różnicy pomiędzy tymi zawodnikami RvN był klasą samą dla siebie co ty wogóle porównujesz? zagrał jeden dobry sezon i robisz z niego RvN? niech zagra takich kolejne 4 to wtedy będzie można o czymś pogadać. Zobaczysz jak passa Mu sie skończy bo każda sie kiedyś kończy a jak widzę obecny skład MU to mi sie troche śmiać chce porównując go do tego sprzed 7 - 8 lat ! poza tym jestem niemal przekonany że rooney odejdzie od was w tym sezonie
Mam na mysli Djourou i Koscielnego, zdarzaja im sie mecze raz slabsze raz lepsze a jeden obronca wiecej na pewno zwiekszyl by konkurencje i by sie starali, a druga sprawa to taka ze ze zdrowiem Djourou wszyscy wiemy jak jest... wypada jeden srodkowy i zostaje dwoch a mecze co 3 dni... bo na razie Miquela nie licze
" ale przewiduje tera MU 6 następnych lat bez trofeów... zobaczycie!"
yhy i co jeszcze?? Giggs bedzie gral do 60??:) haha ale pie....
"No pewno, że mogliby wygryźć. Przecież Czikarito strzela bramki z centymetra, a Berba strzelił połowę bramek w jednym meczu np. z Blackburn"
I co z tego jak strzelaja?? Wazne zeby strzelic...Hernandez to by w Arsenalu strzelal z 40 bramek na sezon jakby omijaly go kontuzje..Wasi pilkarze marnuja setke za setke a Groszek to typowy killer i jak ma 1 setke w meczu to strzela 2 bramki..Nowy RvN...
sleyoo -> czytaj uważnie bo mówiłem o pierwszym skąładzie a że tych piłkarzy trzeba wyrzucic co wymieniłeś to nikt nie ma żadnych wątpliwości dorzuciłbym jeszcze Diabego bo bierze kupe kasy a jak już nawet gra przez pół sezonu i to i tak nic nie pokazuje
sugerujesz ze brak kościelnemu i vermalenowi umiejętności ? bo zakładam że to oni będą stanowić naszą parę stoperów w przyszłym sezonie
zuczek1987--- pasuje ci w składzie Almunia,Denilson,Lehman,Rosicky,Benek,Squillaci, bo mi nie i ty mowisz ze nie znajdzie sie nikogo lepszego na rynku?hahahah Najwiekszy zal mam do Wengera ze kapitanem zrobil tego zalosnego cesca ktory spuszcza glowe i chowa sie do szatni.
Jak Hernandez zacznie posyłać mierzone piły za obronę z połowy boiska, to pogadamy o wygryzaniu ze składu. Robin z połową swoich goli byłby lepszym zawodnikiem od obu rezerwowych z MU, ale by to przyznać, trzeba oglądać spotkania.
zuczek - no ze srodkowymi obroncami to roznie bywa... Sakho mi sie marzy :D Ale pewnie i tak nic z tego.
sleyoo - a w cym sie zgadzasz w 100%? bo nie rozumiem ? mówicie ze receptą są transfery to ja się pytam jakie? kogo znajdziecie lepszego na rynku od naszej obecnej pierwszej 11 ? jedyne czego można sie przyczepić to brak taktycznych eksperymentów ale trudno ich wymagać kiedy liczyć sie każda bramka czy rotacji w składzie na finiszu kiedy gonimy !
No pewno, że mogliby wygryźć. Przecież Czikarito strzela bramki z centymetra, a Berba strzelił połowę bramek w jednym meczu np. z Blackburn. Gdzie tam, przecież Berbatow ma genialną technikę, doskonale podaje i wykonuje rzuty wolne, a Czikarito... Nawet nie będę się o nim rozpisywał, taki z niego geniusz.
sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/osmy-dzien-tygodnia-wenger-i-arsenal-jak-w-reklami,3,4251597,wiadomosc.html
http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/osmy-dzien-tygodnia-wenger-i-arsenal-jak-w-reklami,3,4251597,wiadomosc.html
zgadzam sie w 100 procentach
haha berbatov czy hernandez z powodzeniem mogli by wygryzc van Persiego ? Czlowieku pomysl nad tym co napisales bo wstyd...
popokns--- jak widac sa takie rzeczy ktore sie fizjologom nie snily.
heheh berbatov napewno by wygryzł RvP - całkowicie nie rozumiem zachwytów nad tym zawodnikiem przecież on jest strasznie cienki gra połowę tego co grał kiedyś w Totechamie - co z jego bramek jak połowę z nich strzelił hurtem w 2 czy 3 meczach? śmiech :D Hernandez hmmm nie wiem nie wypowiem się uważałem go za leszcza ale broni się sam i tym co gra ale czy jest dobry? jeden sezon to zdecydowanie za mało żeby ocenić. MU ma bardzo słaby skład jedynie nani rooney evra i środkowi obrońcy którzy muszą grać razem bo inaczej tracą połowę swoich umiejętności są warci zainteresowania. Inna kwestia to giigs VdS i "rudy" ale nie oszukujmy się że oni już kończą kariere - niestety (dla nas dobrze). Dlatego nie mogą tego zrozumieć że z tak przeciętnego składu Ferguson zrobi zawsze b.dobrą drożynę ;/ ale przewiduje tera MU 6 następnych lat bez trofeów... zobaczycie!
To nasz redaktor Eryk jest graczem Arsenalu? Kurczę, nie wiedziałem.
w mu masz HERNANDEZ, berbatowa i rooneya każdy z nich mógłby z powodzeniem wygryść nawet vpr u nas
ludzie ale co to są za zmiennicy porównaj sobie np napad MU a do takiego zespołu musimy się odnosić
Szkoda, że przegraliśmy ten mecz. Wydawało się, że po tym obronionym karnym i bramce RVP inicjatywa jest po naszej stronie.
A jeśli chodzi o transfery, to ja chętnie bym widział u nas Garego Cahilla, Christophera Sambe, Edena Hazarda.
nie sądzę, żeby Arsene był chętny kupić zmiennika dla Alexa, czy Robina, "mamy przecież Bendtnera, Chamakha, jest Vela na wypożyczeniu i inni gracze, Theo moze grać na środku, nie potrzebujemy wzmocnień na tej pozycji, jesteśmy jedną z ekip strzelajacych najwięcej bramek. Nie potrzeba zmiennika dla Alexa, bo jest Diaby, Jack, Frimpong Coquellin". Już my znamy te gadki AW niestety
sport.wp.pl/kat,1750,title,Jak-oni-mogli-to-zrobic-Barcelonie,wid,13349186,wiadomosc.html?ticaid=1c30d
Przeczytajcie sobie.
Nie lubię dyskusji o portugalskich graczach. Nie trawię ich po prostu ( wyjątkiem jest Quaresma).
itachi >> uważam, że Moyes czy ktokolwiek inny nie byłby lepszy. Przyjść do klubu z takimi aspiracjami i w tak dobrej kondycji ekonomicznej nie jest prosto, szczególnie po tylu latach posuchy. Myślę, że Wenger przejrzy na oczy i zakupi, tak jak napisałeś zmienników dla Robina i Alexa, bo grać tym samym składem nie sposób, rotacje muszą być. Chciałbym jeszcze Younga albo Hazarda na skrzydła, bo te u nas kuleją o tyle, że nie ma zmienników tak jak w Manchesterze - ciągle gramy tymi samymi zawodnikami, co nawet widać na przykładzie Barcy - Villa zmęczony MŚ i sezonem ostatnio nie błyszczy.
out out out i jeszcze raz out ... 6 lat za duzo zdecydowanie;/
Jestem za pozostaniem Wengera, bo:
1) Nasi najlepsi piłkarze są z nim związani emocjonalnie i jego odejście wprawdzie nie spowoduje ich automatycznego odejścia, ale niewątpliwie będzie to dla nich argument za takim rozwiązaniem.
2) Nie mam pomysłu na lepszego zastępcę, który zarazem byłby w naszym zasięgu. Mourinho, SAF, Hiddink odpadają; może tylko ten gość z Porto albo O'Neill czy Moyes, ale czy byliby lepsi?
3) W tym okienku transferowym Chelsea wydała na transfery więcej, niż my w sumie przez kilka ostatnich lat.
4) To, co jest do poprawienia, jest dla wszystkich oczywiste, nie ma potrzeby dokonywania twardego formatowania. Godny konkurent dla RvP, zmiennik dla Songa, wymienić drugi garnitur drużyny.
Oczywiście Wenger popełniał sporo błędów i nie ma co udawać, że tak nie było. O ile z niekupowaniem bramkarza dobrze zrobił, bo eksplodował Szczęsnego z genialną mentalnością, to jednak zawalono kilka punktów przez stawianie na początku na Almunię. Przeliczono się z powrotem Vermaelena, zakup Squilla nietrafiony i zabrakło jednego solidnego stopera konkurencyjnego dla LK i JD. Zawiedli też na całej linii Rosa i Denilson, którzy mieli fatalny sezon. Co do Abou, Chamakha i Bendtnera jeszcze mogą być rozbieżności w opiniach.
Generalnie też wydaje mi się, że wszyscy, na czele z Wengerem, przeceniliśmy możliwości Arsenalu. Wciąż jesteśmy co najwyżej drużyną z potencjałem, a nie na poziomie nawet słabego w tym sezonie Manchesteru. Chelsea z tymi wahaniami formy jest porównywalna.
Jestem za pozostaniem Wengera, bo:
1) Nasi najlepsi piłkarze są z nim związani emocjonalnie i jego odejście wprawdzie nie spowoduje ich automatycznego odejścia, ale niewątpliwie będzie to dla nich argument za takim rozwiązaniem.
2) Nie mam pomysłu na lepszego zastępcę, który zarazem byłby w naszym zasięgu. Mourinho, SAF, Hiddink odpadają; może tylko ten gość z Porto albo O'Neill czy Moyes, ale czy byliby lepsi?
3) W tym okienku transferowym Chelsea wydała na transfery więcej, niż my w sumie przez kilka ostatnich lat.
4) To, co jest do poprawienia, jest dla wszystkich oczywiste, nie ma potrzeby dokonywania twardego formatowania. Godny konkurent dla RvP, zmiennik dla Songa, wymienić drugi garnitur drużyny.
Oczywiście Wenger popełniał sporo błędów i nie ma co udawać, że tak nie było. O ile z niekupowaniem bramkarza dobrze zrobił, bo eksplodował Szczęsnego z genialną mentalnością, to jednak zawalono kilka punktów przez stawianie na początku na Almunię. Przeliczono się z powrotem Vermaelena, zakup Squilla nietrafiony i zabrakło jednego solidnego stopera konkurencyjnego dla LK i JD. Zawiedli też na całej linii Rosa i Denilson, którzy mieli fatalny sezon. Co do Abou, Chamakha i Bendtnera jeszcze mogą być rozbieżności w opiniach.
Generalnie też wydaje mi się, że wszyscy, na czele z Wengerem, przeceniliśmy możliwości Arsenalu. Wciąż jesteśmy co najwyżej drużyną z potencjałem, a nie na poziomie nawet słabego w tym sezonie Manchesteru. Chelsea z tymi wahaniami formy jest porównywalna.
Oczywiście, że się zakwalifikujemy... szkoda tylko, że prawdopodobnie z 3 miejsca. Dobra, spadam.
no szkoda ze Vermaelen kontuzja caly sezon bysmy moze chociaz Carling Cup wygrali
talksport.co.uk/radio/richard-keys-and-andy-gray/blog/2011-04-25/wilson-vermaelen-has-been-arsenals-biggest-loss-season
Thomas Vermaelen największą stratą w tym sezonie .