Stewart Robson: Wenger to arogant
02.03.2018, 12:00, Maciej Szymkowiak 70 komentarzy
Były pomocnik Arsenalu, Stewart Robson nazwał Arsene'a Wengera arogantem, ponieważ ten nie odszedł z klubu. Francuz jest krytykowany za ostatnie wyniki osiągane przez Arsenal. Kontrakt szkoleniowca jest ważny do 30 czerwca 2019 roku, wiele osób jednak pragnie wcześniejszego zwolnienia.
- Widzieliście wczorajszy wywiad? "Odrzuciłem świat, aby zostać w Arsenalu" - jest bardzo arogancki, to nieprawda.
- Został w Arsenalu, ponieważ może robić co chce, nie jest pod presją i zarabia około 10 milionów funtów rocznie. Dlatego został w Arsenalu, a nie przez lojalność.
- Gdyby był lojalny Arsenalowi i go kochał tak bardzo, to odszedłby dwa lub trzy lata temu.
źrodło: talksport.comNastępny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Aston Villa
18.01.2025 - godzina 18:30
Arsenal - Tottenham
15.01.2025 - godzina 21:00
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 20 | 14 | 5 | 1 | 47 |
2. Arsenal | 21 | 12 | 7 | 2 | 43 |
3. Nottingham Forest | 21 | 12 | 5 | 4 | 41 |
4. Newcastle | 21 | 11 | 5 | 5 | 38 |
5. Chelsea | 21 | 10 | 7 | 4 | 37 |
6. Manchester City | 21 | 10 | 5 | 6 | 35 |
7. Aston Villa | 21 | 10 | 5 | 6 | 35 |
8. Bournemouth | 21 | 9 | 7 | 5 | 34 |
9. Fulham | 21 | 7 | 9 | 5 | 30 |
10. Brentford | 21 | 8 | 4 | 9 | 28 |
11. Brighton | 20 | 6 | 10 | 4 | 28 |
12. West Ham | 21 | 7 | 5 | 9 | 26 |
13. Tottenham | 21 | 7 | 3 | 11 | 24 |
14. Crystal Palace | 21 | 5 | 9 | 7 | 24 |
15. Manchester United | 20 | 6 | 5 | 9 | 23 |
16. Everton | 20 | 3 | 8 | 9 | 17 |
17. Ipswich | 20 | 3 | 7 | 10 | 16 |
18. Wolves | 21 | 4 | 4 | 13 | 16 |
19. Leicester | 21 | 3 | 5 | 13 | 14 |
20. Southampton | 20 | 1 | 3 | 16 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 18 | 13 |
E. Haaland | 16 | 1 |
C. Palmer | 13 | 6 |
A. Isak | 13 | 4 |
B. Mbeumo | 13 | 3 |
C. Wood | 12 | 1 |
Matheus Cunha | 10 | 4 |
Y. Wissa | 10 | 2 |
N. Jackson | 9 | 3 |
J. Maddison | 8 | 4 |
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Z szacunku dla Wengera i dla tego co zrobil w tym klubie chcialem zeby przedluzyl kontrakt jednak obecny sezon dobitnie pokazuje, ze Arsene juz sobie w ogole nie radzi i przy takich wynikach jakie obecnie prezentujemy jezeli tylko nie wygramy LE a nie zanosi sie na to, to w przeciagu tygodnia po odpadnieciu z LE Wenger powinien ustapic
Wenger tak czy siak wypełni swój kontrakt do końca...
Ale go maltretują, problem tylko w tym, że wcale mi go nie szkoda.
@czarnykruk:
"Najblizsze okienko"? Spiewka co pol roku.
@Kysio2607:
Według mojej logiki "ten" balon pęka regularnie już od dawna. A pompowanie go to jak choroba nowotworowa. Jak nałóg palacza....
Jakby ktoś zakładał za ciasny but i go zdejmował, i tą czynność ponawiał, i odnawiał..
Wkładał i zdejmował.......
Pompujemy balonik aż nie pęknie.. zazwyczaj pęka wcześniej bo jest większe ciśnienie. Coraz to większe. Ciężko go teraz napompować bez efektów ubocznych..
Taka (chora) metafora
Atmosfera w klubie coraz gorsza. Coraz więcej negatywnych opinii ma łamach prasy. Czy tylko dla mnie ten balon robi się większy z każdą porażka i niebawem pęknie?
@Serduszko:
Nie chodzi o wydatki. Kiedyś wydawaliśmy mniej. O jaka przepaść z tym co wydawaliśmy.
Pamiętam czasy kiedy Cesc był jeszcze podrostkiem. Mieliśmy podobne problemy. Kontuzje...
Rosicky grywał na lewym skrzydle z braku wypełnienia klasowymi zawodnikami tej pozycji.
Pamiętam jak AC Milan (w LM) zaorał wręcz boisko. Ich skrzydła były (rzekomo) w przebudowie. Zaorali 2 pasy trawy tak by nasza ekipa (grająca wtedy pięknie po ziemi, kombinacyjną piłkę) nie mogła rozwinąć skrzydeł. Przegraliśmy wtedy u nich ale graliśmy naprawdę dobrze. U siebie brakło nam zaledwie jednego gola...
Takich przykładów było dużo ale wtedy była taktyka.. Piękna gra i chęci!
Nie ma tego teraz... No nie ma!
Nie ma tej koncepcji, o której piszesz. Treningi pełne uśmiechów. Nawet się na rozgrzewce nie rozciągają jak powinni bo do czego by mieli.. (?) Skoro i tak nie dają z siebie na nich nawet 50%
Jedynie z czym się z Tobą zgodzę to to iż on sam się myli (co do wielu rzeczy) i tego nie widzi. Bo nie widzi.. i nie chce widzieć/przyjąć do wiadomości ale...
...tak go karmili przez lata Ci sami, którzy go teraz krytykują. Gdyby nagle zaczął wygrywać te chorągiewki zmieniły by kierunek.. Tak to ma brytyjska społeczność we krwi i on tylko na to czeka. Dlatego uważam, że nie powinniśmy nawet czekać na mecz z Milanem a już teraz powiedzieć otwarcie temu panu - Good Bye
@hubix108:
Nie mają.. Wierz mi nie mają. Rozmawiam z nimi tutaj codziennie w różnych miejscach.
Nie zgadzam się z tym. Wenger ma swoją koncepcję i wierzy w nią, ale problem jest w tym że się myli i tego nie widzi. Nie wydaje mi się żeby chodziło tu o pieniądze. Jeżeli Arsenal go zwolni na pewno znajdzie zatrudnienie i może być tak że osiągnie tam takie wyniki jakich nie może osiągnąć w Arsenalu. W PL kluby przed nami w tabeli wydają dużo więcej w porównaniu do nas, nie wiem czemu Arsenal tyle nie wydaje, ale CHYBA jest to zarządu który skąpi kasy...nie wiem...nie wiem co dzieje się wewnątrz klubu...wiem tyle co przeczytam tutaj.
Prawda
Słuszna diagnoza Robsona .Nic dodać nic ująć.
@dominrr: Powinien jak najszybciej. Póki jeszcze kibice mają do niego choć troche szacunku.
@hubix108: Nie ma co gadać o tym co by było gdyby bo tego się nigdy nie dowiemy.
Jesteśmy tu i teraz i prawda jest taka że Arsene powinien przestać mydlić sobie i kibicom oczy i powinien odpuścić i zrezygnować z prowadzenia Arsenalu
@dominrr: kto to wie czy mógł. druga sprawa może by pokazał to samo co w arsenalu tylko tam by poleciał po 1 rundzie a tu sie tyle lat męczymy. Wengeroutci też byli przez wiele lat inami ale ileż można słuchać tych samych wymówek ciągłe zrzucanie winy na coś ostatnio na pogode. no przecież city pomogły opady śniegu. oni grali na nartach mieli przewage. ten człowiek kpi sobie z nas kibiców i wciska takie kity że nawet 6 latki sie smieją. arogancja to mało powiedziane.
@Peter_HK44: Zgadzam się , do niedawna też jeszcze wierzyłem że może jednak itp itd itpd...........
Ale teraz już wiem że szanowny Pan Arsene już się wypalił i niestety musi oddać swoją wygodną posadę komuś młodszemu i ambitniejszemu :)
I tu nie chodzi o porażkę 0:3 z najlepszym obecnie zespołem w Premier League. Tu chodzi o styl. Można przegrać po walce. Z głową w górze. Obecny Arsenal wychodzi już z tunelu z głową w dół. Tyle.
@lays: Ciężko będzie poprawić tę statystykę w kolejnych latach
@czarnykruk: "Co on może z obecną kadrą??"
A kto zbudował kadrę Welbeck'ów, Chambers'ów czy Holding'ów?
Czy Ty widzisz jak AFC gra w tym sezonie? Oglądasz mecze? Widzisz jakąś taktykę? Widzisz jak Boss reaguje na boiskowe wydarzenia z ławki?
Wenger się skończył. Też długo nie przyjmowałem tego do wiadomości, ale obecny sezon jest pasmem upokorzeń.
To jest koniec Arsenalu Wengera. Im szybciej odejdzie, tym lepiej.
pbs.twimg.com/media/DXTA0d4WsAAvA1z.jpg:large
Arsenal z topem.
Nie dziwie sie, ze Wenger jest pewny, ze wyjdziemy z kryzysu, jak skonzca sie mecze z topem i meczac sie ponadraibamy punkty na dole tabeli... i znow bedzie wielki Arsene. Żenua.,
Każdy medal ma dwie strony. Być może i Stewart Robson ma rację, ale na pewno jest w tym też ta druga strona która broni Wengera.
Wenger też mógł odejść do Realu gdzie miały kasy w bród i zawodników klasy światowej z którymi na pewno by coś osiągnął gdyż słabym trenerem Arsene z pewnością nie jest.
Jedyny argument Wengerinow - chcecie cos wygrywac??? TO IDZCIE SOBIE KIBICOWAC CITY :D
hahahaa
- Gdyby był lojalny Arsenalowi i go kochał tak bardzo, to odszedłby dwa lub trzy lata temu.
o toto, od a do z moje myśli.
oczywiście że racja . W każdym innym klubie z ambicjami Wenger leci dobre parę lat temu. Tutaj tylko hajs kroenke i wygoda siwego się liczy
100 % Racji!!!!
To akurat ze odrzucal oferty innych klubow i reprezentacji narodowych , dla budowania klubu to fakt a nie zadna arogancja!!
Teraz sobie tak pomyślałem czytając to i myślę, że gość dobrze gada ;)
No! Kolejny miał odwagę wypowiedzieć na głos niewygodną prawdę.
To samo tyczy się Ozila, gdzie im będzie lepiej jak nie w tym domu spokojnej starości.
Dziękujemy Ci szanowni Panie za tę łaskę.
Klękamy do twych stóp i całujemy je, będąc wdzięczni, że nas nie opuściłeś.
Kiedyś też myślałem, że Wenger jest najlepszy ale z biegiem czasu zacząłem dostrzegać różnicę pomiędzy byciem najlepszym a byciem nowatorskim (w danym czasie).
{Nie trzeba tego nikomu tłumaczyć chyba, że tym po uszy w G.. zakochanym w siwym do teraz.}
Nikt nie odbiera mu tego, że czegoś dokonał (kiedyś) ale kiedyś już jest za nami i teraz jest paprokiem!
A ten z indiańskim loginem dostał aż 2 plusy. Wenger może dalej nam pluć w twarz. Sabotować tą karuzele. Udzielać czerstwych wywiadów. Przegrywać 10cioma bramkami z Bayernem a i tak znajdzie swoich zwolenników.
Ja wam dobrze radzę.... 130 z górki i jedno uderzenie. To wystarczy.. Naprawdę.
Żal.......
Znów ktoś się wypowiedział publicznie i znów niektórzy traktują to jako prawdę objawioną.
Jakoś nie chcę mi się wierzyć, że Wenger jest tu tylko dla kasy.
Nie można mu odmówić lojalności i tego, że kocha ten klub. Był z nim na dobre i na złe.
Nie da się jednak też nie zauważyć, że Arsene nie ma już pomysłu na drużynę a transfery do drużyny za dużo obecnie nie wnoszą.
Według mnie czas na jakąś zmianę, jakiś impuls bo żal patrzeć na to co obecnie prezentuje ten klub.
Coś w tym jest...
Lojalność wobec Arsenalu wcale nie musi się kłócić z chęcią zarabiania. Niezależność jaką ma Wenger, tylko potęguje to "uczucie" do Arsenalu. Nie sądzę by jakikolwiek inny klub z aspiracjami mistrzowskimi, czekał 15 lat aż menedżer zbuduje zespół. Może Wenger zarobiłby gdzieś więcej, ale w pozostałych aspektach nigdzie lepiej niż w Arsenalu, Wenger mieć nie będzie.
To, że on tu wciąż jest, to właśnie nagroda za lojalność. Wenger dawał stabilizację w trudnych czasach dla klubu, ale czasy się zmieniły i realia w których wszyscy funkcjonujemy. Skończyła się stabilizacja, a sportowo ten projekt to katastrofa. Czym prędzej obie strony się z tym pogodzą, tym lepiej dla Arsenalu.
Ja mam problem z oceną Wengera.
Kibicuje od bardzo dawna i pamiętam Wengera który był jednym z najlepszych, Arsenal grał pięknie i wygrywał puchary.
Niestety od kilku lat Wenger rozmienia się na drobne.
@czarnykruk: brednie to ty kolego opowiadasz. Nie wysyłaj nas nigdzie bo ja kibicem arsenalu jestem od 25 lat i pozostane nim do końca życia lub końca klubu. A wenger to tylko najemnik . ma ciepła posadke i jego zdenerwowanie wynika tylko z tego że traci grunt pod nogami. Przecież w tej chwili żaden znaczący klub go nie zatrudni. czeka go albo emerytura albo jakaś 2 liga francuzka. Wiec skoro tak ślepo wierzycie w wengera to niebawem wy zmienicie klub z wengerem na czele. Nie chodzi tu o city wiadomo mocny skład w tej chwili ale chodzi o styl gry i o mecze ze sredniakami. szefostwo nie daje kasy a on tak lekką reką zmarnował tyle funtów na mustafiego czy xhake. za takie pieniądze to my sancheza i ozila kupiliśmy. Za takie wywiady jak udzielał bellerin to u normalnego menagera siedział by na ławie. Nieudolnie zbudowany skład przez pana w. kolejny menago bedzie potrzebował ze 2 sezony zanim wyjdzie na prostą.
"Odrzuciłem świat, aby zostać w Arsenalu
To wmawia nam Wenger trafnie to ujął
@czarnykruk:
Ty tez wynajety przez Wengera? Niezla siatke zalozyl tu Arsene.
Nie rozumie juz jak wengersteje wierza w to co pisza,jak mozna byc tak zaslepionym
@czarnykruk: chopie a kto tą kadre stworzyl!!!!siwy out
Wenger ma obsesję i nie może przyjąć do wiadomości, że czasy romantycznego futbolu się skończyły i nie wygra on już ligi choćby dlatego, że nie potrafi ogarnąć przeciwników taktycznie. To pokazuje ten sezon. Zawodnicy snują się po boisku i nie wiadomo za co odpowiadają. Dopóki nie zda sobie z tego sprawy, dopóty będzie uparcie dążył do swojej utopijnej wizji Arsenalu.
Matko co za brednie... Dziwie się, że część z Was popiera zdanie tego "eksperta". Idźcie sobie oglądać PSG i Barcę ...
Wenger chce jak najlepiej dla Arsenalu. To jest ojciec dla tych piłkarzy i każdy za nim stoi murem. Nie wiem jak można nie widzieć Jego złość na meczach... Wczoraj miałem wrażenie, że wybuchnie i pójdzie do szatni. Pisanie, że jest tutaj dla kasy to czysta herezja.
Graliśmy z Manchesterem City, jest to obecnie najlepsza drużyna w Anglii. Wiem, że kibice chcą, aby ich drużyna wygrywała wszystko, ale to Man City... Oni w tym sezonie są niesamowici i proponuje, aby WengerOuty poszli im kibicować. Wtedy wygracie trofeum i będziecie szczęśliwi...
Boss wie, że potrzebujemy transferów.. Co on może z obecną kadrą?? Szefostwo kasy nie daje i trudno było w styczniu kupić wielu, dobrych piłkarzy... Obecnie jesteśmy na etapie przebudowy składu. Sztab szkoleniowy poszerzył się o znane osoby z świata transferów, sprzedajemy szrot i kupujemy sprawdzonych zawodników. Najbliższe okienko pokaże nam czy Arsenal to poważny klub czy Nasze miejsce jest wśród ligowych średniaków...
Polać mu!!!
@sector: ferguson wiedział kiedy odejść. Po za tym do końca kariery managera zachował trzeźwość umysłu a nie był jak na innej planecie
W niektorych sprawach hipokryzja i arogancja przewyzsza stokrotnie Mourinho.
Ooooo, 1000 procent racji,w koncu jakis wywiad trafiony w sedno, a nie gadanie ze bla bla powinien odejsc
gdzie by zarobił więcej niby naiwniaki? :)
w jakim poważnym klubie co gra w lidze europy/lidze mistrzów by więcej zarobił?
z każdego z nich po maks dwóch sezonach by poleciał a tu ładnie doi 14 rok bez tytułu i w dodatku zostawi po sobie gówno które kolejni managerowie pare lat będą sprzątać bo kto kupi tych kopaczy i przejmie ich kontrakty...
Ciekaw jestem co by zrobił np. United gdyby Ferguson robił takie "cyrki".
Cała prawda w pigułce. Kłamstwa, wypaczanie rzeczywistości, gloryfikowanie siebie, ciekawe czy jak już wyleci na zbity pysk to czy dostanie pracę w lidze bananowej czy w chińskiej bo myślę że żaden topowy klub (z pierwszej setki) nie bedzi go chciał.
@Simpllemann: widzę, że masz podobne zdanie. Wenger gdyby patrzył tylko na $$ to już by bo tu nie było.
@Ech0z: właśnie o to mi chodziło. Nie zrozumiałeś.
@schnor25
No właśnie, więc gdyby chodziło jedynie o pieniądze, to zmieniłby kierunek i zarabiał jeszcze lepiej.
Arsenalem rządzą algorytmy komputera. Nię będzie gwałtownych zmian w klubie bo tak naprawde to Wenga stoi za tą technologią.
Nic nie można zrobić