Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025

Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 18.06.2024, 10:17, Mateusz Rosłoń 4486 komentarzy

Poznaliśmy terminarz Arsenalu na przyszły sezon Premier League. Nowa kampania rozpocznie się 17 sierpnia, 90 dni po zakończeniu poprzedniej, i potrwa do niedzieli 25 maja 2025 r., kiedy to tradycyjnie wszystkie mecze ostatniej kolejki wystartują w tym samym czasie.

Liga poczyniła ustalenia, aby zapewnić drużynom więcej czasu na odpoczynek podczas trzech kolejek świątecznych, przy czym żaden mecz danej drużyny nie odbędzie się przed upływem 60 godzin od poprzedniego i nie będzie spotkań w Wigilię Bożego Narodzenia. Z kalendarza usunięto również przerwę zimową, aby umożliwić rozpoczęcie rozgrywek w połowie sierpnia. Celem takiego zabiegu jest zapewnienie dłuższej przerwy letniej, dzięki której wszystkie kluby Premier League będą mogły umożliwić swoim zawodnikom nieprzerwany trzytygodniowy odpoczynek zamiast krótkiej przerwy w zimie.

Poniżej przedstawiamy porządek, w jakim odbędą się spotkania Arsenalu. Terminarz może oczywiście ulec zmianom ze względu na transmisje telewizyjne, krajowe rozgrywki pucharowe oraz rozgrywki europejskie. Premier League zobowiązała się do informowania kibiców o takich zmianach z co najmniej sześciotygodniowym wyprzedzeniem do grudnia 2024 r. i z co najmniej pięciotygodniowym wyprzedzeniem od stycznia 2025 r. do przedostatniego meczu sezonu.

SIERPIEŃ
Sobota, 17.08 Wolverhampton Wanderers (H)
Sobota, 24.08 Aston Villa (A)
Sobota, 31.08 Brighton & Hove Albion (H)

WRZESIEŃ
Sobota, 14.09 Tottenham Hotspur (A)
Sobota, 21.09 Manchester City (A)
Sobota, 28.09 Leicester City (H)

PAŹDZIERNIK
Sobota, 5.10 Southampton (H)
Sobota, 19.10 Bournemouth (A)
Sobota, 26.10 Liverpool (H)

LISTOPAD
Sobota, 2.11 Newcastle United (A)
Sobota, 9.11 Chelsea (A)
Sobota, 23.11 Nottingham Forest (H)
Sobota, 30.11 West Ham United (A)

GRUDZIEŃ
Wtorek, 3.12 Manchester United (H)
Sobota, 7.12 Fulham (A)
Sobota, 14.12 Everton (H)
Sobota, 21.12 Crystal Palace (A)
Czwartek, 26.12 Ipswich Town (H)
Niedziela, 29.12 Brentford (A)

STYCZEŃ
Sobota, 4.01 Brighton & Hove Albion (A)
Wtorek, 14.01 Tottenham Hotspur (H)
Sobota, 18.01 Aston Villa (H)
Sobota, 25.01 Wolverhampton Wanderers (A)

LUTY
Sobota, 1.02 Manchester City (H)
Sobota, 15.02 Leicester City (A)
Sobota, 22.02 West Ham United (H)
Wtorek, 25.02 Nottingham Forest (A)

MARZEC
Sobota, 8.03 Manchester United (A)
Sobota, 15.03 Chelsea (H)

KWIECIEŃ
Wtorek, 1.04 Fulham (H)
Sobota, 5.04 Everton (A)
Sobota, 12.04 Brentford (H)
Sobota, 19.04 Ipswich Town (A)
Sobota, 26.04 Crystal Palace (H)

MAJ
Sobota, 3.05 Bournemouth (H)
Sobota, 10.05 Liverpool (A)
Niedziela, 18.05 Newcastle United (H)
Niedziela, 25.05 Southampton (A)

Premier LeagueTerminarz autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Matelko komentarzy: 336707.07.2024, 19:08

Calafiori będzie drugim najdroższym zakupem do obrony po White. Będą duże oczekiwania. Myślę, że szybko nie przebije się do pierwszego składu Artety ale obym się mylił.

ArsenalChampion komentarzy: 838307.07.2024, 19:08

No i prawidłowo że kiwior jest na sprzedaż, tak jak pisałem on jest za słaby na Arsenal. Dobrze że za Artety wkoncu skończyło się trzymanie w tym klubie piłkarzy, którzy odstają poziomem ale trzymano ich tu tylko bo byli dobrymi zapchaj dziurami jak swego czasu maitland niles, mustafi itd. Poziomu drużyny tu nie podwyższało. Kiwior okazał się za słaby i Arsenal na jego miejsce odrazu stara się sprowadzić lepszego pilkarza

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 19:06

@M4rcin:

W sezonach 17/18 i 18/19 na pozycjach ŚPD oraz ŚO w europejskich klubach grali tacy zawodnicy, jak na przykład:

Casemiro, Kante, Busquets, Verratti, Fabinho, Thiago Alcantara, Matuidi

Ramos, Van Dijk, Chiellini, Thiago Silva, Hummels

więc nie: ani Laporte, ani Fernandinho nie zaliczali się wtedy do europejskiego topu. Byli topowymi zawodnikami wyłącznie w skali Premier League.

ArsenalChampion komentarzy: 838307.07.2024, 19:05

Długość kontraktu niema znaczenia na transfermarkt

Damper komentarzy: 296207.07.2024, 19:03

@JuanRiquelme napisał: "Konate ma kontrakt do 2026, a Gabriel do 2027"

Z tą długością kontraktu, a wartością rynkową na TM to jest bardzo naciągana teza, która w ogóle może nie mieć pokrycia w rzeczywistości. Prześledź sobie jak kształtowała się np. wartość Alaby jak przechodził z Bayernu do Realu z wolnego transferu. Kontrakt się kończył, a na wartości rynkowej był peak.

Furgunn komentarzy: 961507.07.2024, 18:48

Jakub Kiwior może odejść z Arsenalu!

Riccardo Calafiori jest już blisko przenosin na Emirates Stadium. W grę wchodzi również wypożyczenie Polaka, ale z obowiązkowym wykupem po sezonie. Włoskie kluby bacznie monitorują sytuację, ale na razie brak konkretnych propozycji.

Fabrizio Romano

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 18:46

@Damper:

Konate ma kontrakt do 2026, a Gabriel do 2027. Konate średnio 40% sezonu spędza na leczeniu kontuzji, a Gabriel prawie w ogóle nie łapie urazów:

https://www.transfermarkt.com/ibrahima-konate/leistungsdatendetails/spieler/357119/plus/0?saison=2022&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

https://www.transfermarkt.com/ibrahima-konate/leistungsdatendetails/spieler/357119/plus/0?saison=2023&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

https://www.transfermarkt.com/ibrahima-konate/leistungsdatendetails/spieler/357119/plus/0?saison=2020&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

https://www.transfermarkt.com/ibrahima-konate/leistungsdatendetails/spieler/357119/plus/0?saison=2019&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

darek250s komentarzy: 10749 newsów: 507.07.2024, 18:45

Jakub Kiwior could leave Arsenal in case of good proposal, with Riccardo Calafiori close to joining.

Understand there’s possibility for loan but only with a mandatory buy clause.

Italian clubs are keeping close eye to the situation, no formal proposals yet.

//Fabrizio Romano

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 18:40

@M4rcin:

A co? Uważasz, że to byli topowi zawodnicy na swoich pozycjach w skali całej Europy? I co z Otamendim, Danilo czy Stonesem, ponieważ oni też sporo grali w sezonach 17/18 i 18/19?

To było to samo City, które w 1/4 LM dostawało w dwumeczu 1:5 od Liverpoolu, a w kolejnym sezonie odpadało z Tottenhamem.

To jest proste: narracja o wybitności Gabriela bazuje na tym, że Arsenal stracił tak mało bramek w ligowych rozgrywkach 2023/24, więc zbijam ten argument, podając przykłady zespołów, które osiągały jeszcze lepsze lub identyczne rezultaty traconych bramek, mając w defensywie piłkarzy zaliczających się do europejskiej 2 ligi, i nie osiągając niczego w Lidze Mistrzów.

Więc albo liczba traconych bramek w sezonie ligowym tak naprawdę niewiele o poziomie piłkarskim wybranego defensywnego zawodnika, albo Otamendi, Stones, Smalling i Lindelof byli w swoim czasie topowymi piłkarzami na swoich pozycjach.

Damper komentarzy: 296207.07.2024, 18:38

@JuanRiquelme: Jaki faktor zdecydował, że Konate z Liverpoolu jest warty wg TM 45 mln. a Gabriel 70, mimo, że Konate jest młodszy i grał więcej w topowej reprezentacji? Może jest po prostu słabszym i mniej regularnym zawodnikiem. Może to jednak on popełnia więcej błędów od Magalhaesa?

Garfield_pl komentarzy: 3091207.07.2024, 18:38

Jakub Kiwior could leave Arsenal in case of good proposal, with Riccardo Calafiori close to joining.

Understand there’s possibility for loan but only with a mandatory buy clause.

Italian clubs are keeping close eye to the situation, no formal proposals yet.

Adamarsenal1 komentarzy: 336607.07.2024, 18:38

Fabrizio Romano: Jakub Kiwior może odejść z Arsenalu w przypadku dobrej oferty. Riccardo Calafiori jest już blisko przenosin na Emirates Stadium. W grę wchodzi również wypożyczenie Polaka, ale tylko z obowiązkowym wykupem po sezonie. Włoskie kluby trzymają rękę na pulsie, ale na razie nie ma żadnych konkretów.

arsenallord komentarzy: 30185 newsów: 11707.07.2024, 18:34

Ja przypominam, że stracone bramki to nie jest zasługą ŚO tylko całego, 11 osobowego zespołu. W tym bramkarza. I ja też jeszcze bardziej szanuję naszych za coś takiego mając na uwadze, że Raya to TOP światowy nie jest.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 18:31

@Theo10:

Gvardiol: 75
Romero: 60
Bastoni: 70
De Ligt: 65
Bremer: 60

I teraz:

Rudiger:25
Van Dijk: 32
Walker: 13

Transfermarkt wycenia wartość rynkową, a nie wartość piłkarską zawodników, dlatego decydują takie faktory, jak wiek czy długość kontraktu, przez co Kiwior jest wart ponad 2 razy więcej od Walkera, Branthwaite przewyżsa Rudigera od 10 milionów, a Calafiori jest niemal na równi z Van Dijkiem.

M4rcin komentarzy: 174207.07.2024, 18:26

Tera sie jeszcze dowiaduje ze laporte czy fernandinho to byli przeciętni zawonicy xD

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 18:21

@Dzulian:

Super, ale to jest bardziej złożone:

United w sezonie 17/18 straciło w Premier League 27 bramek, grając na ŚO Lindelofem/Smallingiem

City w sezonie 17/18: 28 bramek, na ŚO: Laporte-Otamendi
City w sezonie 17/18: 23 bramki, na ŚO: Laporte/Stones albo Otamendi

Tottenham w sezonie 16/17: 26 bramek (nawet nie pamiętam, jakich to wybitnych stoperów mieli wtedy w składie)
United w sezonie 16/17: 29 bramek

I co niby miałoby z tego wynikać? Że kwartet Walker, Otamendi, Laporte, Fernandinho był niesamowicie szczelny? Nie był. Zespół Guardioli świetnie kontrpressował po stracie piłki, więc byli w stanie tracić 0,6 bramki na mecz, grając raczej przeciętnymi zawodnikami (poza Walkerem, ale on z wyjątkiem najważniejszych meczów w LM, też często popełnia błędy).

arsenallord komentarzy: 30185 newsów: 11707.07.2024, 18:15

@Theo10: Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. To tylko jeden odklejeniec który wydaje mi się, że La Liga przyszedł.

Kaczaza komentarzy: 741707.07.2024, 18:07

@alexis1908 napisał: "Ode >Bellingham i tyle w temacie ."
w Realu ogółem lepszych nie ma

Theo10 komentarzy: 851007.07.2024, 18:03

Nawet na TM Gabriel jest 3 najwięcej wartym obrońca. Przed nim tylko Saliba i Dias (i kilku na równi z nim), ale na k.com się dowiemy, że to żaden top.

Już nie wspominając o porównaniu Gabierla do innych lewonożnych LŚO, bo to też jest istotny aspekt w dzisiejszym footballu.
Przy jego ocenie warto jeszcze wziąć pod uwagę jego fenomenalną grę ofensywną przy rzutach różnych.

Damper komentarzy: 296207.07.2024, 17:56

@JuanRiquelme napisał: "@Damper:

Btw, to nawet w tym mitycznym meczu z Liverpoolem Gabriel wyglądał gorzej, niż Konate: https://www.youtube.com/watch?v=kdBHi2Q4rJ8"


I niby ta stracona bramka ma to potwierdzać? Nieźle teraz odleciałeś.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 17:44

@Damper:

Btw, to nawet w tym mitycznym meczu z Liverpoolem Gabriel wyglądał gorzej, niż Konate: https://www.youtube.com/watch?v=kdBHi2Q4rJ8

darek250s komentarzy: 10749 newsów: 507.07.2024, 17:27

nudzić *

darek250s komentarzy: 10749 newsów: 507.07.2024, 17:24

Ale ten Romano zaczyna budzić. Milion tweetów o tym samym tylko inaczej zdania sklejone. Niech już da info jak będzie done na 200 procent i tyle.

Dzulian komentarzy: 285307.07.2024, 17:23

@JuanRiquelme: Fakty są też takie, że kwartet White-Saliba-Gabriel-Rice to jeden z najszczelniejszych obecnie bloków na świecie. XG dla rywali było porażająco małe. 18 czy 19 czystych kont. A licząc mecze gdzie traciliśmy bramke na 1-3 czy 1-4 w 80 minucie bez spiny, to był potencjał na jakieś 24 czyste konta i rekord Chelsea Mourinho sprzed 20 lat.

2 czyste konta z City już wiele mówi.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 17:17

@Damper:

Tak, Tottenham stracił mnóstwo bramek, ale to niekoniecznie oznacza, że za te bramki odpowiada duet stoperów: w PL Romero zagrał 33 spotkania, a Van de Ven 28. Do tego trzeba doliczyć: pierwszy sezon trenera, rekuperację po kontuzjach i, przede wszystkim, styl gry Tottenhamu, który jest jeszcze bardziej ryzykowny od taktyki Liverpoolu Kloppa w ich primie.

Prawdopodobnie, gdyby wsadzić tam Salibę, to traciliby wyraźnie mniej bramek. Ale już zamiana np. Van de Vena na Gabriela niewiele by pomogła, a mogłaby zaszkodzić, bo Holender jest o wiele szybszy, a ŚO w Tottenhamie w każdym meczu muszą po parę razy ścigać się z atakującymi rywala, i to nie na 30 czy 25 metrze od własnej bramki.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 17:10

@arsenallord:

Fajnie, tylko że Rudiger zagra gorzej raz na jakiś czas, a poza tym jest skałą nie do przejścia w najważniejszych spotkaniach. Gabriel dla kontrastu nawet nie jest podstawowym ŚO w swojej kadrze, a jego poziom na tle topowych rywali trudno ocenić, bo właściwie gra tylko w Premier League. Zagrał dwa mecze w 1/4 LM i w obu wyglądał marnie.

Olczyck komentarzy: 113407.07.2024, 17:10

@Damper: oglądałem parę meczy kurczaków i Romero to jest taki obrońca dobry na słabe zespoły z tymi lepszymi już zależy jaki ma dzień

Olczyck komentarzy: 113407.07.2024, 17:08

@pablofan: za granie w Realu czy Barcelonie jest z automatu wyższa ocenka

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 17:07

@Damper: https://www.youtube.com/watch?v=N5SScOz_big

Damper komentarzy: 296207.07.2024, 17:06

@Womanizer napisał: "Romero w takiej Argentynie jest kozakiem. Mimo że nie lubię chama jak mało kogo."

W Argentynie może sobie być. W Tottenhamie to odcięcia prądu, głupie faule, kartki i sprokurowane wolne/karne. Gość często bez chamskiego faulu nie potrafi wygrać pojedynku.

arsenallord komentarzy: 30185 newsów: 11707.07.2024, 17:06

@JuanRiquelme: Wspaniały przykład pokazałeś. To ja ci tym samym sposobem polecam ćwierćfinał Euro i zobacz sobie Rudigera. Jak ta gra TOP to ja dziękuję.

Adamarsenal1 komentarzy: 336607.07.2024, 17:04

Nuno Tavares is closing in on a permanent move to Lazio.
Chris Wheatley

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 17:03

@arsenallord:

To nie jest żaden trolling. Gabriel jest przeceniany: on po prostu bardzo dużo zyskuje, grając obok Saliby, który jest topowy w każdym możliwym aspekcie: dynamiki, krycia, ustawiania się, czytania gry, odbioru, siły fizycznej.

Bez Saliby, Brazylijczyk najpewniej wyglądałby mniej więcej w ten sposób: https://www.youtube.com/watch?v=o3Dadq-qLpw

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 17:01

@M4rcin:

Fajnie, ale co to ma do rzeczy? Tottenham gra w tak ryzykowny sposób, że po prostu muszą tracić sporo bramek. Ten sam Romero gra też w kadrze Argentyny, która prawie nie traci goli, nie dlatego, że Lisandro plus Romero to taki kapitalny duet, tylko dlatego, że grają o wiele ostrożniej, a przed sobą przeważnie mają 3 agresywnych i dużo biegających środkowych pomocników.

Natomiast ten sam Konate, którego objeżdżał Havertz, potrafił w finale LM zgasić Viniciusa, grając z nim praktycznie 1 na 1.

Womanizer komentarzy: 1013307.07.2024, 16:59

Spurs mają dobrych obrońców, ale obrona to nie tylko stoperzy. Jak tam cały system jest nastawiony na atakowanie. Nie ma balansu. Dziurawy środek pola bez dobrej 6. Dziurawe boki obrony, bo Porro to coś ala prime Bellerin.

Romero w takiej Argentynie jest kozakiem. Mimo że nie lubię chama jak mało kogo.

Damper komentarzy: 296207.07.2024, 16:41

@ArsenalChampion napisał: "obrona tottenhamu w tym sezonie to cyrk na kółkach, a typ tutaj wymienia ze ich duet obrońców jest lepszy od Gabriela xD"

Arsenal z Mustafim, Holdingiem i Sokratisem tracił sporo mniej bramek :D

ArsenalChampion komentarzy: 838307.07.2024, 16:33

obrona tottenhamu w tym sezonie to cyrk na kółkach, a typ tutaj wymienia ze ich duet obrońców jest lepszy od Gabriela xD

arsenallord komentarzy: 30185 newsów: 11707.07.2024, 16:26

@JuanRiquelme: Zapomniałeś o Dawidowiczu czy Salamonie. Oni w sumie też są lepsi niż Gabriel.
Słaby trolling

Adamarsenal1 komentarzy: 336607.07.2024, 16:18

Amario Cozier-Duberry has decided to sign for Brighton after leaving Arsenal, here we go!

Brighton beat several PL and European clubs to the free signing as they offered clear pathway.

Deal done, Cozier-Duberry will also be integrated in first squad next season.

Damper komentarzy: 296207.07.2024, 16:14

@JuanRiquelme napisał: "przed Magalhesem, na pewno będą: Araujo, Rudiger, Saliba, Van Dijk, Militao, Dias, Konate, a możliwe, że jeszcze Romero, van de Ven, Bastoni, Tah oraz Bremer."

Tak, na pewno obrońcy Tottenhamu, albo Konate, którego Havertz objeżdżał jak chciał są przed Magalhaesem.

M4rcin komentarzy: 174207.07.2024, 16:13

@JuanRiquelme napisał: "Araujo, Konate, Romero, van de Ven "
Co? XD
Ze oni niby lepsi on Gabriela? Duet z totków które straciło 61 bramek jest lepsze?
Araujo ostani sezon tez miał sredni
Konate podobny poziom

pablofan komentarzy: 261207.07.2024, 16:12

@executer1: Gabriel zagrał bardzo równy sezon i moim zdaniem był jednym z najlepszych obrońców ligi.
Dopiero w ostatnim miesiącu coś się z obroną posypało, i to nie tylko z Gabrielem, ale grał tak, że według mnie nie można powiedzieć, że jest nierówny czy brak mu koncentracji. Bo Saliba też miał kilka błędów na swoim koncie w tym sezonie, ale ta dwójka była zdecydowanie najlepsza. Nawet VVD się przy nich chowa za miniony sezon, który swoją drogą miał kilka krytycznych błędów skutkujących stratą bramki.
Jedni mogą mówić, że to tylko bardzo dobry obrońca, ale uważam, że jest mocno niedoceniany i stać go na jeszcze więcej.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 16:08

@arsenallord:

Gabriel w żaden sposób nie może być zaliczany do topowych ŚO (chyba, że tylko w skali Premier League). Zakładając, że przez "TOP" rozumiemy przykładowo 5 najlepszych zawodników na swojej pozycji, to przed Magalhesem, na pewno będą: Araujo, Rudiger, Saliba, Van Dijk, Militao, Dias, Konate, a możliwe, że jeszcze Romero, van de Ven, Bastoni, Tah oraz Bremer.

Damper komentarzy: 296207.07.2024, 16:05

Riccardo Calafiori to Arsenal from Bologna for €50M. Contract until 2029 (€3,5M/year + 0,5M as bonuses guaranted). The centre-back will sign for AFC after July 19 when he will return from Holiday (he is currently in Maldives). @NicoSchira

pablofan komentarzy: 261207.07.2024, 16:03

Jest ktoś w stanie mi powiedzieć jak to się stało, ze ten bellingham ma lepszą notę za wczorajsze spotkanie od naszego Rice’a? Bo sprawa oczywista jest, że spotkanie zagrał o wiele lepsze niż Jude.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26407.07.2024, 16:03

@Czeczenia:

Ten Gruzin
Walker-Saliba-Laporte-Ake/Theo
Rodri-Fabian
-----Kante-----
Yamal-Gakpo-Nico

Matelko komentarzy: 336707.07.2024, 16:00

@Damper: zastanawiałem się czy we Włoszech mieli ze soba styczność.

Damper komentarzy: 296207.07.2024, 15:46

@Matelko napisał: "Calafiori grał razem z Tomiyasu ?"

Nie.

Matelko komentarzy: 336707.07.2024, 15:44

Calafiori grał razem z Tomiyasu ?

Garfield_pl komentarzy: 3091207.07.2024, 15:41

Arsenal & Bologna will return for talks tomorrow to finalise everything for the transfer of Riccardo Calafiori, with the aim to slightly reduce the final figure between the fixed fee & bonuses. Arsenal want to close the deal over the next week. [@MatteMoretto] #afc

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl