Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025

Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 18.06.2024, 10:17, Mateusz Rosłoń 4486 komentarzy

Poznaliśmy terminarz Arsenalu na przyszły sezon Premier League. Nowa kampania rozpocznie się 17 sierpnia, 90 dni po zakończeniu poprzedniej, i potrwa do niedzieli 25 maja 2025 r., kiedy to tradycyjnie wszystkie mecze ostatniej kolejki wystartują w tym samym czasie.

Liga poczyniła ustalenia, aby zapewnić drużynom więcej czasu na odpoczynek podczas trzech kolejek świątecznych, przy czym żaden mecz danej drużyny nie odbędzie się przed upływem 60 godzin od poprzedniego i nie będzie spotkań w Wigilię Bożego Narodzenia. Z kalendarza usunięto również przerwę zimową, aby umożliwić rozpoczęcie rozgrywek w połowie sierpnia. Celem takiego zabiegu jest zapewnienie dłuższej przerwy letniej, dzięki której wszystkie kluby Premier League będą mogły umożliwić swoim zawodnikom nieprzerwany trzytygodniowy odpoczynek zamiast krótkiej przerwy w zimie.

Poniżej przedstawiamy porządek, w jakim odbędą się spotkania Arsenalu. Terminarz może oczywiście ulec zmianom ze względu na transmisje telewizyjne, krajowe rozgrywki pucharowe oraz rozgrywki europejskie. Premier League zobowiązała się do informowania kibiców o takich zmianach z co najmniej sześciotygodniowym wyprzedzeniem do grudnia 2024 r. i z co najmniej pięciotygodniowym wyprzedzeniem od stycznia 2025 r. do przedostatniego meczu sezonu.

SIERPIEŃ
Sobota, 17.08 Wolverhampton Wanderers (H)
Sobota, 24.08 Aston Villa (A)
Sobota, 31.08 Brighton & Hove Albion (H)

WRZESIEŃ
Sobota, 14.09 Tottenham Hotspur (A)
Sobota, 21.09 Manchester City (A)
Sobota, 28.09 Leicester City (H)

PAŹDZIERNIK
Sobota, 5.10 Southampton (H)
Sobota, 19.10 Bournemouth (A)
Sobota, 26.10 Liverpool (H)

LISTOPAD
Sobota, 2.11 Newcastle United (A)
Sobota, 9.11 Chelsea (A)
Sobota, 23.11 Nottingham Forest (H)
Sobota, 30.11 West Ham United (A)

GRUDZIEŃ
Wtorek, 3.12 Manchester United (H)
Sobota, 7.12 Fulham (A)
Sobota, 14.12 Everton (H)
Sobota, 21.12 Crystal Palace (A)
Czwartek, 26.12 Ipswich Town (H)
Niedziela, 29.12 Brentford (A)

STYCZEŃ
Sobota, 4.01 Brighton & Hove Albion (A)
Wtorek, 14.01 Tottenham Hotspur (H)
Sobota, 18.01 Aston Villa (H)
Sobota, 25.01 Wolverhampton Wanderers (A)

LUTY
Sobota, 1.02 Manchester City (H)
Sobota, 15.02 Leicester City (A)
Sobota, 22.02 West Ham United (H)
Wtorek, 25.02 Nottingham Forest (A)

MARZEC
Sobota, 8.03 Manchester United (A)
Sobota, 15.03 Chelsea (H)

KWIECIEŃ
Wtorek, 1.04 Fulham (H)
Sobota, 5.04 Everton (A)
Sobota, 12.04 Brentford (H)
Sobota, 19.04 Ipswich Town (A)
Sobota, 26.04 Crystal Palace (H)

MAJ
Sobota, 3.05 Bournemouth (H)
Sobota, 10.05 Liverpool (A)
Niedziela, 18.05 Newcastle United (H)
Niedziela, 25.05 Southampton (A)

Premier LeagueTerminarz autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
polishbrigadesx komentarzy: 1071221.06.2024, 18:19

Ręką kurna

Rynkos7 komentarzy: 863121.06.2024, 18:18

@Damper napisał: "Nawiązałem właśnie do wyników tego głosowania. Dla mnie Saka powinien być w TOP-3, ale wiadomo, że to jest subiektywna opinia i można znaleźć argumenty przemawiające za innymi zawodnikami. Po prostu uważam, że najjaśniejszy punkt ofensywy zespołu na przestrzeni całego sezonu zasługuje na to spokojnie. 34 g/a w sezonie"

Dla mnie jaśniejszym punktem ofensywy był Trossard a może nawet Harvetz jakbym się głębiej zastanowił i przemyślał cały sezon. Na Top 3 Saka na pewno nie zasługiwał moim zdaniem. Co to dalszych miejsc to możemy już się wykłócać.

Arsenal2004 komentarzy: 643321.06.2024, 18:18

Nie no Piątek to dla mnie jak Nketiah wygląda jak gra. Czasem coś strzeli ale nic ciekawego na boisku nie oferuje

enrique komentarzy: 2080421.06.2024, 18:18

Posiadanie piłki dla Polski 30% - nie dziwne że nie ma wyniku!

Damper komentarzy: 421921.06.2024, 18:16

@Rynkos7 napisał: "@Damper napisał: "Absolutnie nie mogę się z tym zgodzić. Bardzo krzywdząca dla Saki ocena. Umieszczenie go poza top-3 to już była pewna kontrowersja. Poza top-5- solidna przesada."

Przecież nawet w głosowaniu fanów na oficjalnej stronie Top3 to był Odegaard, Rice i Saliba, więc o jakiej kontrowersji mowa?"


Nawiązałem właśnie do wyników tego głosowania. Dla mnie Saka powinien być w TOP-3, ale wiadomo, że to jest subiektywna opinia i można znaleźć argumenty przemawiające za innymi zawodnikami. Po prostu uważam, że najjaśniejszy punkt ofensywy zespołu na przestrzeni całego sezonu zasługuje na to spokojnie. 34 g/a w sezonie.

Szogun komentarzy: 32459 newsów: 321.06.2024, 18:15

Kurde spieszyłem się na mecz a tu już 1:0 i Austria ciśnie i wygląda przy Nas jak Hiszpania.

losnumeros komentarzy: 1586921.06.2024, 18:15

Czego spodziewaliście się? Ten mecz z Holandią był słaby w naszym wykonaniu, z 20 min zagraliśmy przyzwoicie. Gdyby nie Szczęsny, to po 1 połowie mogło być 3-1. Kto oglądał mecz Austri z Francją, to zrozumiał że Holandia to był nasz najsłabszy przeciwnik. Wybiegani, waleczni z pomysłem na grę, Austria bardzo zaskoczyła w meczu z Francją

MarkOvermars komentarzy: 974121.06.2024, 18:14

@enrique: klasycznie

MarkOvermars komentarzy: 974121.06.2024, 18:14

Nic się nie stało, Polacy niiccc się nie stało

mlodykanonier komentarzy: 164221.06.2024, 18:13

Szykuje się chyba dziś klasyczny Eurow******* xD

Theo44 komentarzy: 468021.06.2024, 18:13

To co Dawidowicz zrobil to byla aborcja!

enrique komentarzy: 2080421.06.2024, 18:13

Mecz otwarcia, mecz o wszystko, mecz o honor.

polishbrigadesx komentarzy: 1071221.06.2024, 18:12

Kryminał w obronie Dawidowicz obserwator

arsenallord komentarzy: 32494 newsów: 11721.06.2024, 18:12

Mówiłem że najłatwiejszy mecz Polska już zagrała

Furgunn komentarzy: 1225421.06.2024, 18:11

I do chołpy

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 18:07

W******* im za Sobieskiego!!

Rynkos7 komentarzy: 863121.06.2024, 18:06

@Damper napisał: "Absolutnie nie mogę się z tym zgodzić. Bardzo krzywdząca dla Saki ocena. Umieszczenie go poza top-3 to już była pewna kontrowersja. Poza top-5- solidna przesada."

Przecież nawet w głosowaniu fanów na oficjalnej stronie Top3 to był Odegaard, Rice i Saliba, więc o jakiej kontrowersji mowa?

Czeczenia komentarzy: 1287721.06.2024, 18:01

@TlicTlac: już po dodaniu komentarza zorientowałem się, że zapomniałem podsumowując o meczu grupowym z CRO.

Natomiast niejako potwierdzasz swoją wyliczanką, że ekipa Southgate'a nie wygrała nic więcej niż powinna. Ot, klepali słabych i średnich, od mocnych w ryj.

Abstrahując od wyników w całym turnieju, odpadnięcie z Francją i porażka w karnych w finale euro, mają mocny stempel Southgate'a.

Jeszcze wcześniej wspominałeś o tym jak Anglicy grali przed 2018. Przecież personalnie, Anglia, szczególnie w latach 2012-2014 to paździerz niemiłosierny. Tam nie było serio z czego szyć. Gdzie a propos meczu z Kostaryką już dawno było po turnieju, po porażkach z Włochami i Urugwajem.

Dziś GS dysponuje wg niektórych najlepszą generacją piłkarzy od lat, a ja wcale nie mam przekonania, że dziś ograłby Włochy czy Urugwaj, chociaż te są słabsze niż 10 lat temu.

jumanji komentarzy: 133921.06.2024, 17:57

Do boju Polsko!!

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 17:50

Co do Kiwiora w Arsenalu, to mam nadzieję że chłopak zrobi w tym klubie wielką karierę i zapisze się złotymi zgłoskami.
Fajny człowiek, skromny, normalny, pracowity, oby takich było jak najwięcej w Arsenalu.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26421.06.2024, 17:47

@Dzulian:

City prawdopodobnie miało nieco słabszy sezon: długa absencja De Bruyne, dwa niewypały transferowe na pozycję PŚ plus gorsza dyspozycja Bernardo. To również nie jest tak, że oni będą próżnować na rynku transferowym.

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 17:38

Skoro City potrafi kupić zawodnika z ligi portugalskiej, francuskiej, hiszpańskiej, czy innej to dlaczego Arsenal nie może tego robić?
Nie wszystkie transfery wypalą, ale City ma majstra....

Damper komentarzy: 421921.06.2024, 17:35

@Rynkos7 napisał: "Saka w tym sezonie to nie był nawet Top 5 zawodników Arsenalu bo nie dość, że Saliba, Rice i Odegaard prezentowali się znacznie lepiej to spokojnie wyżej umieściłbym nawet Gabriela, White'a a może i nawet Trossarda."

Absolutnie nie mogę się z tym zgodzić. Bardzo krzywdząca dla Saki ocena. Umieszczenie go poza top-3 to już była pewna kontrowersja. Poza top-5- solidna przesada.

Womanizer komentarzy: 1065521.06.2024, 17:21

@alexis1908: Grealish formy chyba nie widział od Aston Villi. W City 3 sezony z czego 2 słabe a jeden przyzwoity. Mało jak na 100 mln

Rynkos7 komentarzy: 863121.06.2024, 17:17

@ozzy95 napisał: "Ja nie mam zamiaru rozstrzygać dziś i udowadniać, że Bukayo będzie zawsze lepszy niż Nico i będzie miał lepsze statystyki, czy karierę, bo to sfera przypuszczeń o czym pisałeś, ale wydaje mi się, że lekko w tej chwili deprecjonujesz Sakę, bo zobaczyłeś fajny występ Williamsa na Euro. No i dlatego sformuowałeś tezę korzystną dla Hiszpana."

Założyłem hipotezę a nie tezę. Napisałem, że Williams to zawodnik, który mógłby posadzić Sakę na ławkę, ale na ten moment nie mam żadnych "danych" które mogłyby to potwierdzić bo Williams dopiero wchodzi na ten najwyższy poziom, nie gra jeszcze w topowym Europejskim zespole jak Saka i dopiero zaczyna grę w reprezentacji. Nikt nie wie gdzie Saka i Williams mają sufit, za 4-5 lat będziemy mogli jakieś tezy stawiać, na ten moment to tylko czyste dywagacje, zwykła fanowska dyskusja, a ja po prostu taką dyskusję na jego temat chciałem otworzyć.

TlicTlac komentarzy: 613321.06.2024, 17:16

1 mecz z Belgią w grupie (przegrany 1-0); 1 skład:
Pickford, Jones, Stones, Cahill, Rose, Delph, Dier, Loftus-Cheek, Alexander-Arnold, Rashford, Vardy;

mecz z Chorwacją przegrany w dogrywce (1/2 MŚ):
Pickford, Walker, Stones, Maguire, Trippier, Alli, Henderson, Lingard, Young, Sterling, Kane;

mecz z Belgią przegrany o 3 miejsce:
Pickford, Jones, Stones, Maguire, Trippier, Loftus-Cheek, Dier, Delph, Rose, Sterling, Kane

jak dla mnie porównując do składów Belgii czy Chorwacji - Anglia miała wtedy zwyczajnie gorszy skład.

alexis1908 komentarzy: 662921.06.2024, 17:13

@Dzulian: Akurat Grealish w formie to miałby u nas pierwszy skład tak jak w większości klubów

Rynkos7 komentarzy: 863121.06.2024, 17:10

https://x.com/FootballTalkHQ/status/1804068014666424717

TlicTlac komentarzy: 613321.06.2024, 17:10

@Czeczenia napisał: "a jaka była droga anglików do tych sukcesów?

Anglia 2018:
Wygrana z Panamą, wygrana z Tunezją w doliczonym czasie, porażka z Belgią, wygrane karne z Kolumbią, wygrana że Szwecją, porażki z Chorwacją i jeszcze raz z Belgią.

Anglia 2021:
Wygrana grupa z Chorwacją, Czechami i Szkocją z bialansem goli 2:0. Zasłużone zwycięstwo z Niemcami, chociaż z wydatną pomocą Müllera, lanie Ukrainy i potężna kontrowersja z duńczykami. Porażka w finale.

Anglia 2022:
Lanie Iranu i Walii w grupie oraz remis z USA. Łatwy mecz z Senegalem i taktyka na Francję pt. laga na Sakę, niech drybluje.

W międzyczasie przyklepał jeszcze spadek w Lidze Narodów.

Biorąc pod uwagę rywali, jedno zwycięstwo w turnieju z drużyną z szeroko rozumianego topu. Z Niemcami, na Wembley."


Z Chorwacją w grupie wygrali 1-0 w 2020/21 roku, jednak powinno się zaliczać do topowych drużyn wicemistrza świata z 2018 roku; uważam, że nawet bardziej niż Niemców w 2020/21 roku, którzy nie wyszli z grupy na poprzedniej imprezie.

Przegrali z Włochami (finał ME), Francja (1/4 MŚ), Chorwacją (1/2 MŚ) i 2x z Belgią w grupie i o 3 miejsce; wygrali z Chorwacją (grupa), Niemcami (1/8 MŚ).

Za słabe wyniki jak na poziom kadry to w zasadzie żadnego z tych meczów nie uważałbym za jakieś nieporozumienie. Popatrz sobie na kadrę Belgów i Chorwatów, a przede wszystkim Anglików w 2018 roku i sam oceń czy na pewno Anglia wtedy miała lepszy skład.
Na ME 2020/21 trafili na Włochów, tutaj stwierdziłbym, że wyrównane składy;
a na MŚ 2022 trafili na personalnie 1/2 najlepszy skład na świecie (Francję), więc też nie bardzo można twierdzić, że to był słaby wynik, bo w tym meczu nawet Anglicy lekko przeważali.

Dzulian komentarzy: 354921.06.2024, 17:02

@JuanRiquelme: Ale też tak nie kolorujmy, że potrzeba 3 transferów, żeby zniwelować 2 punkty różnicy, albo żeby Son trafił sam na sam na Ortedze.

Różnice są już marginalne. I to też nie jest tak, że City jest nieskazitelne na każdej pozycji. Bo np taki Doku czy Grealish, Kovacic czy Matheus Nunes. To też nie są piłkarze, których Arteta wstawiłby do siebie do składu.

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 17:00

@Dzulian: oczywiście obaj mają swoje wybory. Ale np DeJong. Facet kasujący ok 400/500/ tys euro tygodniowo, a spędzający czas w szpitalu porównywalnie do tego na boisku... Do tego holujący bez sensu.pilke..

tabasco10a komentarzy: 98021.06.2024, 16:54

Co ten Prodiż. Were moder i nasz wonderkid

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26421.06.2024, 16:54

@Dzulian:

No nie wiem: Pepe, Tierney, Vieira, Jesus, Lokonga. Wiadomo, że ostatnio było parę kapitalnych transferów: Odegaard (jak dla mnie najlepsza "10" na świecie), Saliba, Gabriel, Rice i powiedzmy, że jeszcze White, chociaż w tym przypadku mam pewne wątpliwości. Można z takim PO powalczyć o mistrzostwo, ale już na LM to będzie za mało: typ dostanie Viniciusa/Mbappe nie będzie wiedział, co się dzieje.

Na jakimś etapie Arteta będzie musiał zacząć sprowadzać zawodników właśnie z myślą o LM. Nawet City miało z tym problemy i dalej ma: Walker jest kapitalny na takie spotkania, Dias daje radę, ale już Ake, Akanji czy wcześniej Laporte to nie jest poziom stoperów z takiego ścisłego topu, jak Rudiger, Araujo, Van Dijk czy nawet Konate, który w finale LM był w stanie gasić Viniciusa jak peta.

Patrząc natomiast pod kątem wyłącznie Premier League, to brakuje przynajmniej jednego skrzydłowego na poziomie topowego Salaha, klasowego LO, i kogoś naprawdę dobrego do środka pomocy. Liverpool był w stanie rzucić wyzwanie City i zdobyć tytuł w sporej mierze dlatego, że udało im się zgromadzić naprawdę świetną paczkę piłkarzy, którzy na dodatek idealnie pasowali do taktyki Kloppa.

Dzulian komentarzy: 354921.06.2024, 16:52

@Paul77: Chyba nie ma kibica Arsenalu, który nie doceni umiejętności Luiza.

Ale Artecie i Edu może sie bardziej podobać inny piłkarz. De Jong, Joao Neves, Bruno G itd. Różnie może być.

Czeczenia komentarzy: 1287721.06.2024, 16:49

@TlicTlac: a jaka była droga anglików do tych sukcesów?

Anglia 2018:
Wygrana z Panamą, wygrana z Tunezją w doliczonym czasie, porażka z Belgią, wygrane karne z Kolumbią, wygrana że Szwecją, porażki z Chorwacją i jeszcze raz z Belgią.

Anglia 2021:
Wygrana grupa z Chorwacją, Czechami i Szkocją z bialansem goli 2:0. Zasłużone zwycięstwo z Niemcami, chociaż z wydatną pomocą Müllera, lanie Ukrainy i potężna kontrowersja z duńczykami. Porażka w finale.

Anglia 2022:
Lanie Iranu i Walii w grupie oraz remis z USA. Łatwy mecz z Senegalem i taktyka na Francję pt. laga na Sakę, niech drybluje.

W międzyczasie przyklepał jeszcze spadek w Lidze Narodów.

Biorąc pod uwagę rywali, jedno zwycięstwo w turnieju z drużyną z szeroko rozumianego topu. Z Niemcami, na Wembley.

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 16:47

@Dzulian: tylko wiedz jedno, Daglaz Luiz super odpalił w Anglii i warto o niego powalczyć. Mam nadzieję że to robią.

Dzulian komentarzy: 354921.06.2024, 16:45

@Paul77: Arsenal to nie jest Chelesa, że pod wpływem impulsu sie wpierniczy w licytacje i rzuci 70 mln funtów. Tu pracują poważni ludzie.

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 16:40

@FlameDood: te wiadomości słychać od Romano od dwóch tygodni....

FlameDood komentarzy: 231521.06.2024, 16:38

@Paul77 napisał: "Ciekawe czy Juventus z ograniczonym budżetem kupi Daglaza Luiza"
Juventus and Aston Villa are moving to final stages of swap deal for Douglas Luiz.

Enzo Barrenechea, Samuel Iling Jr and fee between €25/30m to Aston Villa, Douglas Luiz to Juventus.

Thiago Motta insists to sign Luiz; details to clarify, the deal is 100% on and close.

Fabrizio Romano 30 minut temu.

OnTheWay komentarzy: 4221.06.2024, 16:37

Turkish outlet Ajan Spor have claimed that the Gunners have tabled €20 million for Fenerbahce's Ferdi Kadioglu.

This follows claims from journalist Sacha Tavolieri who said in May on X (formerly Twitter) that the Gunners were close to agreeing personal terms with the left-back

FourFourTwo

Chlopek komentarzy: 3813 newsów: 121.06.2024, 16:34

@Paul77: Koopmeiners to mój osobisty transfer top1. Zapierdziela jak Martin.

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 16:32

Ciekawe czy Juventus z ograniczonym budżetem kupi Daglaza Luiza, Koopmeinersa i zatrzyma Rabiota.
Temat ruszam że każdy z trzech by mógł być atrakcyjny dla Arsenalu. Oczywiście poziom różny każdego z zawodników.

Chlopek komentarzy: 3813 newsów: 121.06.2024, 16:23

@Paul77: No, coś w tym jest.

Dziadyga komentarzy: 1104021.06.2024, 16:22

Wenger na trybunach.

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 16:19

@Chlopek: oglądałem kiedyś film że to właśnie Zinchenko wprowadził Kiwiora do szatni Arsenalu, to on mu pomagał w aklimatyzacji. Fajny człowiek, ale chyba niestety Anglia nie jest dobrym miejscem do pokazania swoich największych atutów w grze w piłce nożnej.

Chlopek komentarzy: 3813 newsów: 121.06.2024, 16:15

@Paul77: Tak, zgadzam się, z filmików wynika, że to przyjemny człowiek, ale jak napisałem niżej ja bym go pooglądał cały sezon na 10 w innym klubie. Przypominam sobie poprzednie Euro i wyglądał na tej pozycji bardzo fajnie - szczególnie w meczu z Holandią.

TlicTlac komentarzy: 613321.06.2024, 16:14

Southgate:
MŚ 2018 - półfinal, przegrana z Chorwacją, 3 miejsce - przegrana z Belgią;
ME 2020 - finał, przegrana z Włochami,
MŚ 2022 - ćwierćfinał, przegrana z Francją;

takie to złe wyniki? biorąc pod uwagę, że na poprzednich 2 imprezach skończyli na 4 miejscu w grupie (za min. Kostaryką) oraz w 1/8 p;rzegrali z Islandią?

Jeśli chodzi o niewykorzystany potencjał i winę trenera, to popatrzcie lepiej na reprezentację Brazylii - co tam się odwala, a jakie przecież gwiazdy tam grają.

zwierz komentarzy: 233921.06.2024, 16:13

Zina za 100 baniek do PSG.

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040721.06.2024, 16:11

@Chlopek: Zina fajny człowiek, ale Arsenal i ta liga nie są dla niego. Może fajnie jeśli by ta płyta że go Bayern chce okazała się prawdą.

Chlopek komentarzy: 3813 newsów: 121.06.2024, 16:07

@Paul77: A to tak, masz rację, jak napisałem wcześniej - przykład Havertza, Jesusa itp ;)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady