Terry: Eduardo powinien brać przykład z Drogby

Terry: Eduardo powinien brać przykład z Drogby 05.09.2009, 11:08, Szymon Ortyl 46 komentarzy

W przyszłą środę Anglia zmierzy się z Chorwacją w meczu rozgrywanym w ramach eliminacji Mistrzostw Świata 2010. Kapitan Synów Albionu - John Terry - uważa, iż wszyscy widzieli, że Eduardo "nurkował" w meczu z Celtikiem.

- Jestem pewien, że Eduardo nurkował. Żałuję, że stało się to w meczu Arsenalu, ponieważ są świetną drużyną i z pewnością poradziliby sobie z Celtikiem bez stosowania podobnych środków. Eduardo powinien przestać wymuszać rzuty karne.

Terry wypowiedział się również na temat swojego kolegi z Chelsea - Didiera Drogby:

- Didier jest wspaniałym zawodnikiem. Jego rozwój jest niesamowity. Jest silny i wytrzymały, co pozwala mu utrzymać się na nogach nawet gdy jest faulowany.

- Czasem zbyt długo utrzymuje się na nogach, jednak to nie oznacza, że nie można go przewrócić w polu karnym. Kilka lat temu Didier bardzo często starał się wymuszać karne jednak zrozumiał, że nie o to chodzi w futbolu.

- Jest niesamowitym zawodnikiem, który dzięki Chelsea może zdobyć wszystkie trofea w Europie.

- Anglicy nie potrafią wyczuć momentu, w który można się przewrócić. Niejednokrotnie atakowałem zawodnika bardzo mocno. Gdyby się przewrócił, sędzia podyktowałby rzut wolny, ale angielski zawodnik woli biec z piłką dalej i stracić ją po kilku metrach.

Didier DrogbaEduardo da SilvaJohn Terry autor: Szymon Ortyl źrodło: Mirrorfootball.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
bergkamp komentarzy: 111006.09.2009, 18:10

Największy nurek w Premiership się nawrócił i już nie nurkuje? :) Dziwne że tak się stało, bo nie od dziś wiadomo że Chelsea to największa wylęgarnia nurków w Europie! :)

Alusiov5 komentarzy: 12206.09.2009, 17:02

>>blue_spirit & Corrny ...

Mam do was pytanie czy waszych kibiców w Polsce jest tak mało że siedzicie na naszej stronie ?

blue_spirit komentarzy: 24306.09.2009, 13:13

Sam byłem wielce poirytowany kiedy Didier ciągle kładł się rok, dwa lata temu. Robił to notorycznie, bezmyślnie i miałem o to do niego pretensje. Teraz Drogba zrozumiał swoje błędy i nie symuluje tak jak to robił wcześniej.
Wasze oburzenie jest w pełni zrozumiał, bo to chyba pierwszy taki incydent z udziałem Eduardo.
Tutaj mowa jest o symulowaniu a nie kto jest od kogo lepszy. Rozumiem integracje ze swoim klubem, ale ktoś rzucił hasło, że Eduardo jest na pewno lepszy od Drogby - nie jestem osobą uszczypliwą ale tutaj bujna wyobraźnia dała o sobie znać.

RvP345 komentarzy: 36406.09.2009, 07:52

Terry zgodze się prz tym jak powiedziałeś,,Żałuję, że stało się to w meczu Arsenalu, ponieważ są ,,,,,,,,,,,,Świetną Drużyną''''''''''''' i z pewnością poradziliby sobie z Celtikiem bez stosowania podobnych środków''

Corrny komentarzy: 1005.09.2009, 22:34

WojO - Haha, wrażliwy? Na podmuchy wiatru? Nie starajcie się tłumaczyć Eduardo, bo to był książkowy przykład ;) Krótko mówiąc, Eduardo - robisz to źle :D

Christian komentarzy: 342705.09.2009, 21:58

Nie no nie mówcie ale Drogba nie nurkuje tak jak Eduardo.

WojO komentarzy: 225205.09.2009, 21:53

haha, żal mi kolesia nie wział pod uwage tego iż Dudu miał cięzką kontuzje i moze jest bardziej wrazliwy a od Drogby jest na pewno lepszy!

Peter_HK44 komentarzy: 168705.09.2009, 19:32

Mam nadzieję, że Eduardo nie będzie brał przykładu z Drogby...

"Didier (...) jest silny i wytrzymały, co pozwala mu utrzymać się na nogach nawet gdy jest faulowany"

- aha, to chyba tylko podczas gierki na treningu...

Ferry komentarzy: 8105.09.2009, 18:55

aaaa Drogba powinien brac przyklad z Eduardo ***

Filip151 komentarzy: 1885 newsów: 205.09.2009, 18:45

Dobra niech już skończy ile razy Drogba też symuluje na karnym.

kluch_lbn komentarzy: 176505.09.2009, 18:10

"Didier jest wspaniałym zawodnikiem. Jego rozwój jest niesamowity. Jest silny i wytrzymały, co pozwala mu utrzymać się na nogach nawet gdy jest faulowany." Darze Terrego wielkim szacunkiem i sympatią ale mógłby takiego kitu nie wciskać, Drogba sie przewraca gdy tylko ma okazje, bije na głowę krysie i Inzaghiego razem wziętych a jak jest blisko 90 minuty to już na prawdę czasem aż żal patrzeć, jak dla mnie nic sie nie zmienił przez ostatni lata. A co do Anglików i ich wyczucia to się zgadzam, ale po co im wymuszanie jeśli mają Walcotta, który utrzymuje sie na nogach choćby nie wiem co i pokazuje wszystkim jak taki, bądź co bądź drobnej postury zawodnik, może przekiwać dużo silniejszych od siebie przeciwników nie uciekając się do "plugawych" środków.

UltimateE komentarzy: 1304 newsów: 205.09.2009, 17:43

"Eduardo powinien przestać wymuszać rzuty karne."
To zabrzmialo jakby Dudu notorycznie nurkowal i staral sie symulowac faule...co za brednie zrobil to pierwszy raz i traktuja go jak tego "zlego":/

madjer komentarzy: 553405.09.2009, 17:19

Brać przykład z Drogby XD ... To dwa inne światy

helzing komentarzy: 327305.09.2009, 16:31

ta jasne chyba ze nazywa sie wayne rooney

Vruann komentarzy: 405.09.2009, 15:02

Terry zajmij się swoją osobą...

waldek_89 komentarzy: 573505.09.2009, 14:55

ja nie wiem po co robić tyle szumu i zamieszania wokół Eduardo? było minęło, losy meczu i tak były już od początku przesądzone na korzyść Arsenalu.

Arsenal1994 komentarzy: 749705.09.2009, 14:08

"Eduardo powinien przestać wymuszać rzuty karne."

Jezus Maria! Niech oni wkońcu odwalą sie od tego Eduardo. Raz zanurkował - i co sie stało?! Pytam sie?!
Niech jeszcze radio Maryja zabierze w tym głos...
to już będzie najlepiej

ivexo123 komentarzy: 176605.09.2009, 14:00

Chelsea niech lepiej pomysli jak sobie 1,5 roku poradzą bez transferów ;] bez których jako klub nie znaczyli by niczego wielkiego ;) a nasze wewnątrz klubowe problemy niech sobie lepiej odpuszczą, oni mają wieksze

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9805.09.2009, 13:59

Corrny ---- > Tak, masz rację ale on to zrobił pierwszy raz! Więc dla mnie taka nagonka na Eduardo jest po prostu bez sensu.

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1505.09.2009, 13:51

Juz niech nikt z Chelsea nie wypowiada sie o co chodzi w footballu bo to co pokazali w polfinale z Barca to tez nie byl football

Hubert89 komentarzy: 83205.09.2009, 13:28

eee, Drogba gra bardzo fizycznie, jest wysoki, dobrze zbudowany, Eduardo nie jest za wysoki co nie procentuje dobrą grą ciałem.

Nie wiem czy dobrze sobie przypominam ale w przegranym 1-4 meczu z Chelsea, pierwsza bramka padła po rzucie wolnym który wywalczył aktorskim upadkiem- Drogba?

Corrny komentarzy: 1005.09.2009, 13:26

Symulować zdarza się każdemu, ale nie każdy robi to tak perfidnie jak Eduardo. Tam nawet nie było kontaktu z Borucem więc nie dziwcie się, że sprawa zyskała taki rozgłos. Można dyskutować o tym czy jakiś filigranowy obrońca jest w stanie powalić Drogbe, ale jeżeli był kontakt to jest to prawdopodobne. Eduardo powalił się sam bez żadnego kontaktu!

raphael komentarzy: 2205.09.2009, 13:04

Eduardo nurkował, ja co do tego nie mam żadnych wątpliwości, bezsensowne zagranie, które na jego niekorzyść wywołało sporo dyskuzji w piłkarskim świecie.
Ale prawdą jest też to, że w poprzednich latach tego typu zagrania nie robiły tyle szumu co w przypadku Eduardo, i dobrym przykładem na to był faktycznie Drogba w meczu z Barceloną... niestety aktorstwo nie było jego najlepszą stroną :) i od początku tego sezonu wrócił do grania i narazie całkiem dobrze mu to wychodzi.

kubas40 komentarzy: 73105.09.2009, 12:53

Dzięki mu za to że nas szanuje, ale jako przywódca zespołu z drugiej części londynu musi przede wszystkim dbać o swoich kolegow

radzio_TRN komentarzy: 2695 newsów: 1305.09.2009, 12:52

sry Terry*

radzio_TRN komentarzy: 2695 newsów: 1305.09.2009, 12:45

Ale Drogba nie powiedział wprost żeby Eduardo brał przykład z Drogby, ja tam w sumie sie zgadzam z jego wypowiedzią.

IronHide_AFC komentarzy: 164205.09.2009, 12:26

Eduardo nurkował na pewno ... Ale Didier to inny napastnik jest dużo silniejszy więc nawet gdyby symulował to jest to musiałby to być bardzo kontrowersyjna sytuacja

lukasz1616 komentarzy: 14105.09.2009, 12:25

tak silny i wytrzymaly a w polfinale LM z barca nurkowal co chwile,n jak by do niego sie dobrali (jak do eduardo) to nie zagralby sobie przez caly sezon w LM!

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11505.09.2009, 12:20

To już jest przesada. Zgadzam się z tym, że Eduardo najprawdopodobniej nurkował, ale poniósł za to odpowiednią karę i temat ten powinien być już zamknięty. Tym bardziej, że było to pierwsze takie symulowanie w karierze Chorwata, a wszyscy mówią o nim jak o typowym nurku. Podziwiam za to Terry'ego, że jako jedyny zauważył, że Arsenal i tak poradziłby sobie z Celtami nawet wtedy, kiedy tego karnego by nie podyktowano. :)

Z drugiej strony druga część wypowiedzi jest żałosna. Eduardo to świetny napastnik i nie musi wzorować się na kimś takim, jak Drogba. ;) Oczywiście Didier to zawodnik z najwyższej półki, ale czasami również zdarza mu się symulować. Może teraz jest to widoczne znacznie rzadziej, ale wierzę, że Dudu także pójdzie w jego kierunku. Nikt nie jest bezkarny w piłce nożnej, więc każdy kto popełni jakieś oszustwo powinien za to odpowiadać.

galon komentarzy: 72705.09.2009, 12:04

Cóż za rada! Nie ma wyjścia dla Eduardo - musi przytyć ze 20kg trochę urosnąć i dążyć do zmiany koloru skóry (w drugą stronę niż ś.p. Michael Jacsson. wtedy na bank lepiej trzymałby się na nogach w polu karnym. z pewnością lepiej od Drogby który upada jak rażony piorunem w co drugim meczu... Widze ,z eTerry bawi się w Murinhio prowokując przeciwników przed waznym meczem

kamil_malin komentarzy: 933205.09.2009, 11:52

olo_18--> chciałem dokładnie to samo napisać. Trafiłeś w sendo. Drogba to jeden z największych boiskowych cwaniaków w Europie. Każdy widział przynajmniej kilka prób wymuszenia przez gracza The Blues.

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 505.09.2009, 11:39

Eduardo powinien brać przykład z Drogby ? Ha ha. Nie ma teraz w Anglii większego symulanta niż Drogba, a Eduardo ma się od niego uczyć ? Terry twierdzi, że ciężko jest powalić Drogbę, a ja mu przypomnę kto co 5 minut leżał na ziemi, gdy Chelsea grała z Barceloną. No kto ? Drogba, cóż za zaskoczenie. A kto wymusił wolnego po rzekomym faulu Fabregasa, w poprzednim sezonie ? Drogba !
Eduardo 1 jedyny raz wymusił karnego, a Terry mówi, że "Eduardo powinien przestać wymuszać rzuty karne"..

maniek56 komentarzy: 300705.09.2009, 11:32

Od tego meczu minęło już bardzo dużo czasu a wciąż media robią z niego oszusta i symulanta czemu tak bardzo zależy im na pognębieniu Arsenalu?? Od paru tygodni mam takie wrażenie jakby wszyscy się na nas uwzięli;)

topol95 komentarzy: 152705.09.2009, 11:30

Nie pochwalam zachowania Eduardo. Mam nadzieje ,że więcej mu się to nie powtórzy.

Cesc_Fan komentarzy: 452405.09.2009, 11:29

Drogba , Rooney czy Krystynka to większe symulanty ,ale to Eduardo zostaje oskarżony ;/

dawid1 komentarzy: 505.09.2009, 11:27

a c.ronaldo robi to cały czas i nikt się tego cwaniaka nie czepia

kasia26014 komentarzy: 123105.09.2009, 11:23

przecież wiadomo, że każdemu napastnikowi zdażyło się udawać faul w polu karnym, na nieszczęście Eduardo zrobiła się z tego wielka afera i sędzia dał się na to nabrać, w przeciwnym razie byłoby po sprawie. a Drogba do tej pory nie jest świętoszkiem

Arsen258 komentarzy: 3466 newsów: 97905.09.2009, 11:18

Vpr- dwa lata temu przewrócił go Clichy. Jak widać wszystko jest możliwe

halidonita komentarzy: 4005.09.2009, 11:17

sam nienawidze takich akci w pilce i zgodze sie z terym ze z kim jak z kim ale zeby z celtikiem

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56705.09.2009, 11:16

I mamy to czego można się było spodziewać. Po jednym divie z Eduardo robi się Naczelnego Symulanta Premier League. No bo jak inaczej tłumaczyć zdanie "Eduardo powinien przestać wymuszać rzuty karne."? To brzmi tak jakby robił to nagminnie... Zaraz dowiemy się jeszcze, że faul Taylora też symulował.

Szkoda panie Terry, że nie wymądrzasz się tak o Ronaldo, Gerrardzie i swoim dużym, czarnym koledze.

"Didier [...] jest silny i wytrzymały, co pozwala mu utrzymać się na nogach nawet gdy jest faulowany."
Czyli skoro potrafi, to oznacza, że upada celowo :P W życiu nie kupię, że Denilson jest w stanie go przewrócić, ale sędzia oczywiście w to wierzy. A może po prostu chce wierzyć, tak jak w przypadku Shreka i Steve'a G?

aRamsey komentarzy: 948605.09.2009, 11:15

jak sam powiedział Drogba robił to wiele razy i moim zdaniem nadal i będzie to robić, a Eduardo 1(!) raz to zrobił i od razu cała afera

Cesc_Fan komentarzy: 452405.09.2009, 11:11

Ty lepiej Terry popatrz na Drogbę ,ponieważ on wiele razy już symulował w polu karnym przeciwnika . Eduardo pierwszy raz w życiu tak zrobił i odrazu wszyscy na niego jadą ,że to on rozpoczął symulowanie ;/

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6