VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal

VAR znowu odwołuje rzut karny! Fulham 0-1 Arsenal 18.10.2025, 21:05, Łukasz Wandzel 1016 komentarzy

Przed 8. kolejką Premier League drużyna Fulham zdobyła 7 z 8 punktów na własnym stadionie. W derbach Londynu na Craven Cottage to wciąż Arsenal był zdecydowanym faworytem, jednak goście mogli spodziewać się trudnego wyjazdowego spotkania tuż po zakończeniu październikowej przerwy reprezentacyjnej.

To był bez wątpienia występ daleki od efektownego. Kanonierzy zaliczyli słabą pierwszą połowę i objęli prowadzenie dopiero w drugiej odsłonie meczu. Co prawda zespół Mikela Artety nie drżał o wynik do ostatniej minuty, chociaż mógł przypieczętować komplet punktów znacznie wcześniej. Na drodze do tego celu stanęła im przede wszystkim własna nieskuteczność, ale przyczyniła się do tego także kolejna po meczu z Newcastle kontrowersyjna decyzja o odwołaniu rzutu karnego dla Arsenalu.

Składy obu drużyn

Fulham: Leno – Castagne, Andersen (42' Diop), Cuenca (82' Bassey), Sessegnon – Berge, Cairney (64' Smith Rowe) – Wilson (82' Traore), King (64' Kevin), Iwobi – Jimenez

Arsenal: Raya – Timber, Saliba, Gabriel, Calafiori – Eze (62' Merino), Zubimendi, Rice – Saka, Gyokeres (90+6' Nordgaard), Trossard (81' Martinelli)

W pierwszej części spotkania The Cottagers nie oddawali łatwo terenu. Gospodarze szczególnie na początku meczu często znajdowali sobie sposoby, by przenosić grę pod pole karne Davida Rayi. Natomiast goście prezentowali niskie tempo i statyczną grę, którą przyśpieszali pojedynczymi zrywami. Płynność gry dodatkowo zakłócała liczba przerw. Boisko przedwcześnie musiał opuścić Joachim Andersen, a zastąpił go Issa Diop. Sędzia doliczył 6 minut do pierwszej połowy.

The Gunners próbowali długich piłek. Dzięki jednemu z takich zagrań Riccardo Calafiori trafił do siatki w 15. minucie, ale Włoch znajdował się na spalonym. Z kolei po krótkim podaniu jedyny celny strzał w pierwszej połowie oddał Viktor Gyokeres. Szwed dostał piłkę od Bukayo Saki i urwał się obrońcom, jednak uderzył prosto w Bernda Leno.

Drugą połowę goście zaczęli znacznie lepiej. Już na samym jej starcie obrońca Fulham musiał ratować bramkarza po rajdzie Saki. Skrzydłowy Arsenalu przebił się w pole karne z prawego skrzydła i próbował wyłożyć piłkę kolegom. W zamieszaniu najlepiej odnalazł się Timothy Castagne, który wybił futbolówkę.

Jimenez i spółka wciąż potrafili stwarzać zagrożenie pod bramką Davida Rayi, więc Arsenal musiał uważać na kontry. W 58. minucie otworzył wynik spotkania. Arsenal po raz kolejny udowodnił, że gdy nie idzie z gry, fani mogą liczyć na ich skuteczność po stałych fragmentach. Dośrodkowanie Saki z rzutu rożnego przedłużył Gabriel Magalhaes, a piłkę w bramce umieścił Leandro Trossard.

W 65. minucie Saka został sfaulowany na krawędzi pola karnego, dzięki czemu wypracował rzut karny. Na to przynajmniej się zanosiło, zanim błyskawiczną decyzję sędziego zakwestionował VAR. Anthony Taylor przywołany do monitora długo oglądał starcie Kevina z Saką, po czym zmienił swoją decyzję i odwołał decyzję o podyktowaniu jedenastki.

Ostatnią dobrą szansę na gola miał Gyokeres w doliczonym czasie gry. Napastnik wziął obrońcę na plecy, obrócił się z piłką i oddał strzał sparowany przez Bernda Leno. Piłkę dobijał wchodzący z ławki Gabriel Martinelli, ale Brazylijczyk również nie zdołał pokonać niemieckiego golkipera, a wynik nie uległ już zmianie.

FulhamPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
adek504 komentarzy: 288320.10.2025, 11:30

quote]@Barney napisał: "Te sytuacje gyoka to srednie byly , brawo za strzal z trudnej pozycji za to dobitke to Martinelli powinien skonczyc."

Dla tej klasy napastnika to powinien być co najmniej 1 gol z tych sytuacji

Nicsienieda komentarzy: 2637 newsów: 120.10.2025, 11:30

@adek504 napisał: "Nikt w tym sezonie z Fulham nie wypracował większego xG niz my"
Serio? Zaskok, 4 porażki mają. Ale podobali mi się w defensywie.

adek504 komentarzy: 288320.10.2025, 11:28

@Be4Again napisał: "Spalony się nie liczy, jedna sytuacja"

Ale była wypracowana

@Be4Again napisał: "Gyo jak uderzał z bliskiej odległości ponad bramką bardzie wynikała z błędu obrońcy i indywidualnej inicjatywy Szweda niż była efektem naszej "kreatywności". Ta druga z prawej strony gdzie posłał piłkę w bramkarza to fakt, to był dobra akcja. Zapomniałem o niej, jednak to nadal jest akcji ofensywnych jak na lekarstwo... a rywal od drugiej połowy grał rezerwowymi stoperami... którzy są klasy Holdinga (Cuenca i Diop)."

Jeszcze była sytuacja, gdzie dostał piłkę od Saki, odwrócił się i uderzył, Leno obronił, a potem Martinelli dobijał i też obronił

@Be4Again napisał: "celnych, z których XG wynosiło mniej niż 2 tylko pokazuje, że to nie były jakieś rewelacyjne sytuacje. To po prostu mało."

Nikt w tym sezonie z Fulham nie wypracował większego xG niz my
Naprawdę nie szukajmy dziury w całym tam gdzie jej nie ma, mecz powinien być zabity na 2:0, ale się nie udało, co więcej napastnik którego tu tak wszyscy wywolwyali i twierdzili ze będzie zbawieniem zmarnował 3 sytuację które powinny zamknąć ten mecz już wczesniej

Be4Again komentarzy: 559520.10.2025, 11:23

@adek504 napisał: "Jak to nie?
Dwie sytuację Gyokeresa z czego była dobitka przy jednym Martinelliego i jeszcze sytuacja Saki w drugiej połowie
Oraz gol po niedużym spalonym Calafioriego"


Spalony się nie liczy, jedna sytuacja Gyo jak uderzał z bliskiej odległości ponad bramką bardzie wynikała z błędu obrońcy i indywidualnej inicjatywy Szweda niż była efektem naszej "kreatywności". Ta druga z prawej strony gdzie posłał piłkę w bramkarza to fakt, to był dobra akcja. Zapomniałem o niej, jednak to nadal jest akcji ofensywnych jak na lekarstwo... a rywal od drugiej połowy grał rezerwowymi stoperami... którzy są klasy Holdinga (Cuenca i Diop).

5 strzałów celnych, z których XG wynosiło mniej niż 2 tylko pokazuje, że to nie były jakieś rewelacyjne sytuacje. To po prostu mało.

fabregas1987 komentarzy: 2667220.10.2025, 11:23

Ja liczę, ze w kolejnych 3 kolejkach zgarniamy 9 pkt, City 7, a Live 5 i na kolejną przerwę na repki jesteśmy „5 points clear”

Mastec30 komentarzy: 1049520.10.2025, 11:22

@Dziadyga napisał: "Nie,nie byłby sensowny,bo po co drugi Havertz za 90 mln.Potrzebowalismy goscia co w koncu walnie jak trzeba bez zastanawiania i strzeli gola"

Podejście rodem ze średniowiecza. Kto teraz ma napastnika co walnie gola bez zastanowienia ? Jednak zawodnicy na 9tce powinni potrafić coś więcej a Sesko wykazuje dużo fajnych cech. Tylko trzeba wyjść dalej w analizie poza test oka czy Transfermarkt

@thegunner4life napisał: "No, ale on razem z agentem wybrali lepszą opcję"

On z agentem nie miał naszej opcji w ogóle do wyboru także nie wiem po co ciągnąć tą sprawę wyboru między United a Newcastle. Mnie to tam nie rusza że wybrał United. Zresztą to tragiczne United jest 4 punkty przed Newcastle więc jak na razie nie ma źle.

alexis1908 komentarzy: 693820.10.2025, 11:22

@alexis1908: wyższe obroty *

alexis1908 komentarzy: 693820.10.2025, 11:21

@Barney: ta co Martinelli miał dobitkę to ładnie się odkleił od obrońcy i uderzył mam nadzieję że to oznaki wchodzenia na wyższe obrońcy i końca formy wakacyjnej bo kondycyjnie też już lepiej wyglądał

vitold komentarzy: 293420.10.2025, 11:21

@sidtsw: Dembele? Ten Dembele który rok wcześnie był wyszydzany i wywożony taczkami?

To tylko dobitnie pokazuje, jak bardzo ważny jest czas.

Dajmy paru osobom ten czas.

Pozdro.

sidtsw komentarzy: 381320.10.2025, 11:19

w porównaniu do topowych klubow brakuje nam jeszcze jednego, kocurów w przodzie, PSG, Bayern, Real mają w przodzie world classow, my jeszcze za mało

Barney komentarzy: 2479020.10.2025, 11:18

@adek504:

Te sytuacje gyoka to srednie byly , brawo za strzal z trudnej pozycji za to dobitke to Martinelli powinien skonczyc.

alexis1908 komentarzy: 693820.10.2025, 11:17

@thegunner4life: widziałem tam jeden nawet na devilpage pisał że wygrali z Arsenalem i liverpoolem oni chyba tą porażkę 1-0 traktują jako zwycięstwo bo lepiej wyglądali ;) już tylko City może ich zatrzymać

thegunner4life komentarzy: 1085620.10.2025, 11:15

@alexis1908:
Tam maszyna już ruszyła. Teraz idą po całą stawkę.

alexis1908 komentarzy: 693820.10.2025, 11:12

Sesko miał w głowie małego chłopca mówił że celem od początku było United xD

thegunner4life komentarzy: 1085620.10.2025, 11:10

@Mastec30 napisał: "Jego transfer gdyby nie trochę za wysoka kasa naprawdę był sensowny"

No, ale on razem z agentem wybrali lepszą opcję. Bo my tylko walczymy ciągle o mistrzostwo, a on z United już realnie musi tylko na City patrzeć jak pisali ich kibice.

Nicsienieda komentarzy: 2637 newsów: 120.10.2025, 11:08

@Dziadyga napisał: "bez zastanawiania i strzeli gola"
Sesko też tak potrafi, to raczej będzie kompletny snajper niestety.

Marzag komentarzy: 46268 newsów: 120.10.2025, 11:07

@Be4Again napisał: "Jednak fakt jest taki i mecz z Fulham to potwierdza, że znowu jesteśmy łatwi do neutralizacji nawet dla przetrzebionego kontuzjami Fulham... Poza cornerem tak naprawdę nie stworzyliśmy sobie dogodnej sytuacji bramkowej. Ok, karny powinien być, ale to znowu stały fragment gry..."
Bzdura, Arsenal nie miał potrzeby strzelić za wszelką cenę. Tworzyliśmy sobie okazję mimo to po prostu nieskuteczność sprawiła że nie było wyższego wyniku.

Arsenal nie ma potrzeby strzelać za wszelką cenę większą ilość goli gdy może zneutralizować przeciwnika i na spokojnie grać spotkanie nie meczac zawodników, okazję i tak się pojawiają ale nie ma przy tym żadnego ryzyka.

adek504 komentarzy: 288320.10.2025, 11:07

@Be4Again napisał: "Poza cornerem tak naprawdę nie stworzyliśmy sobie dogodnej sytuacji bramkowej."

Jak to nie?
Dwie sytuację Gyokeresa z czego była dobitka przy jednym Martinelliego i jeszcze sytuacja Saki w drugiej połowie
Oraz gol po niedużym spalonym Calafioriego

Dziadyga komentarzy: 1109820.10.2025, 11:05

@Mastec30 napisał: "W ogóle taka beka z Sesko a wczoraj widziałem próbkę jego gry i szczerze mówiąc bardzo obiecująco to wyglądało. Dobra gra tyłem do bramki. Potrafił odgrywać na 1 kontakt. Górne piłki. Wybiegnięcia zza linii. Nawet stworzył Cunhi jedną sytuacje 1 na 1 dzięki temu że się cofnął z piłką do środka pola. Wiadomo że znafcy będą dalej beke kręcić bo hattricków nie wali ale w te kilkadziesiat minut wczoraj lepiej ogarniał gre napastnika niż nie jeden Szwed. Jego transfer gdyby nie trochę za wysoka kasa naprawdę był sensowny"

Nie,nie byłby sensowny,bo po co drugi Havertz za 90 mln.Potrzebowalismy goscia co w koncu walnie jak trzeba bez zastanawiania i strzeli gola.Taki ma być Gyo,że narazie nie wychodzi tak jakbysmy chcieli to inna sprawa,ale kogoś takiego potrzebujemy.I dla mnie nie było problemem,że i w Sportingu nie miał 100% celnych podań co mecz,bo techników mamy innych.

Mastec30 komentarzy: 1049520.10.2025, 11:03

W ogóle taka beka z Sesko a wczoraj widziałem próbkę jego gry i szczerze mówiąc bardzo obiecująco to wyglądało. Dobra gra tyłem do bramki. Potrafił odgrywać na 1 kontakt. Górne piłki. Wybiegnięcia zza linii. Nawet stworzył Cunhi jedną sytuacje 1 na 1 dzięki temu że się cofnął z piłką do środka pola. Wiadomo że znafcy będą dalej beke kręcić bo hattricków nie wali ale w te kilkadziesiat minut wczoraj lepiej ogarniał gre napastnika niż nie jeden Szwed. Jego transfer gdyby nie trochę za wysoka kasa naprawdę był sensowny

Be4Again komentarzy: 559520.10.2025, 11:02

Mikel musi się wykazać. Wygrywamy, rywale gubią punkty, jesteśmy liderem i można by w sumie wygodnie rozsiąść się w fotelu i czekać na kolejny mecz. Jednak fakt jest taki i mecz z Fulham to potwierdza, że znowu jesteśmy łatwi do neutralizacji nawet dla przetrzebionego kontuzjami Fulham... Poza cornerem tak naprawdę nie stworzyliśmy sobie dogodnej sytuacji bramkowej. Ok, karny powinien być, ale to znowu stały fragment gry...

Nas też może w końcu opuścić fart i jak nie zaczniemy kreować więcej z gry to się to w końcu może zemścić. Wiadomo, że to nasz atut i należy to doceniać, ale nie może być tak, że jak nam nie idzie to jedyna nasza odpowiedź to rożny... Musimy mieć odpowiedź taktyczną na takie mecze, a mecz z Fulham pokazać coś odwrotnego. Miałem wrażenie, że wracają "stare demony". Mimo, że rywal dużo słabszy, z problemami to My i tak gramy zachowawczo i asekuracyjnie. Za mało jest gry z pierwszej piłki, za mało bezpośredniości, a Gyo nadal wygląda jak ciało obce w tej układance...

Coś trzeba zmienić żeby poprawić naszą kreatywność w ofensywie. Może trzeba zluzować Gyo? Niech odpocznie, nabierze perspektywy, niech wykorzysta rolę Jokera i nabierze pewności siebie. Bo teraz to trochę wygląda tak jakby Gyo był w składzie na siłę, on się spina, a czym bardziej chce tym mniej mu wychodzi. W sytuacjach prostych podejmuje błędne decyzje. Jak trzeba uderzyć precyzyjnie to on uderza siłowo, jak trzeba się cofnąć to on wbiega w wolną przestrzeń, jak trzeba zaatakować górną piłkę na 5m to on się wycofuje na 16m. Brakuje mu luzu... Wygląda jakby presja odejmowała mu rozsądek.

Mamy opcje na 9tce. Jest Merino, który tyłem do bramki i głową gra trzy razy lepiej od Gyo, jest Leo który w grze kombinacyjnej jest niezastąpiony, jest też GM który może wymieniać się pozycjami z każdym skrzydłowym. W którymś wywiadzie MA mówił, że testuje też Ethana na fałszywej 9tce.

Szwed wchodząc z ławki może dać zespołowi więcej niż jak gra od początku. Może trzeba mu trochę ułatwić zadanie?

Marzag komentarzy: 46268 newsów: 120.10.2025, 11:02

@SunTzu napisał: "Od tego on jest. Po to byl sprowadzony. Slaby argument"
No ale on tych błysków kolegów jednak przeważnie nie wykorzystuje, to nie jest tak że jak on na 15 meczów strzeli gola z karnego wywalczonego przez kolegę, dostanie podanie do strzału na pusta i strzeli i raz sam wypracuje sobie okazję strzelecką i strzeli gola to już jest robota zrobiona, nie ma problemu ze nie pomaga kolegom w rozegraniu bo strzelił 3 takie gole jak wyżej napisałem

vitold komentarzy: 293420.10.2025, 10:57

@thegunner4life: Jest filmik jak on stoi przed tym muralem i gada coś w stylu „jaki ojciec taki syn” xDD

thegunner4life komentarzy: 1085620.10.2025, 10:57

@vitold:
Kozacko to wygląda xD

SunTzu komentarzy: 68020.10.2025, 10:55

@Marzag napisał: "reszta to był błysk kolegów, który wykorzystał."
Od tego on jest. Po to byl sprowadzony. Slaby argument

SunTzu komentarzy: 68020.10.2025, 10:54

@darek250s: powialo grozą

Marzag komentarzy: 46268 newsów: 120.10.2025, 10:53

@SunTzu napisał: "Czyli mecze w ktorych strzelal bramki nie byly najlepsze?"
Tak, moim zdaniem najlepszy jego mecz to ten z Newcastle, potem Fulham a pozostałe to była lipa. Strzelił 3 gole w innych spotkaniach ale tylko jednego sobie wypracował a reszta to był błysk kolegów, który wykorzystał.

Drużyna z niego nie miała żadnej korzyści w tych meczach z golami, nie dało się z nim grac w piłkę. Totalne ciało obce.

adek504 komentarzy: 288320.10.2025, 10:53

@thegunner4life napisał: "Problem będzie w maju jak ten pragmatyzm skończy się pustką, bo wtedy ani nie ma radości z oglądania tego, ani trofeum. Ja nie ukrywam, nie jestem Ultrasem Arsenalu nie mieszkam 5m od Emirates i nie posiadam Gold Membershipa. Dla mnie to po jakieś części rozrywka. I chciałbym oglądać jak mój klub gra fajną piłkę."

Ale to też jest demonizowanie jakbyśmy grali najgorsza piłkę na świecie

Po prostu nasze mecze nie są szalone, nie ma jazd od jednej do drugiej bramki, a hity często są zabetonowene, ale też nie można mówić ze to jest wina jednego trenera, bo Real czy PSG wyszły z nami grać w piłkę i były to fajne mecze dla postronnego kibica

City i LFC wyszli z nami grać w szachy i się betonować i już nie bylo tak fajnie, ale to nie tylko wina Artety ze tak wyglądały te mecze, bo Guardiola i Słot też nic nie zrobili zeby były atrakcyjne

Po prostu każdy wie, ze z Arsenalem nie ma co iść na grę w otwarte karty, bo obronę mamy najlepsza na świecie, a atak jak ma trochę miejsca to coś wcisnie

SunTzu komentarzy: 68020.10.2025, 10:52

@adek504 napisał: "Nie zgodzę się ze pojechal tam zdobyc remis"
Jak jedziesz do bezposredniego rywala to pierwszym zalozeniem jest nie przegrac. Zaczniesz grac wesola pilke to szybko mozesz dostac po lapkach. Sezon jest bardzo dlugi, multum meczy. Nie da sie za kazdym razem prowadzic zmasowanych atakow przez 90 minut co mecz. Do tego brak podstawowych zawodnikow ze wzgledu na kontuzje, kadra rozbudowana ale nowi zawodnicy dopiero wdrozeni. Jak mawial pacio Wenga "jesli nie mozesz wygrac to przynajmniej zremisuj". Nie udalo sie wygrac trudno. Nie jest zle. Jedziemy dalej

Barney komentarzy: 2479020.10.2025, 10:52

@Damper:

Oczywiscie ,ze moga a nawet musza dogrywac lepsze pilki. Jak nie widzisz naszej ulomnosci w ataku i jak to ciezko sie oglada to ja nie wiem.

Mastec30 komentarzy: 1049520.10.2025, 10:50

@Nicsienieda napisał: "A co to zmienia? Niech Gyokeres ma 150k i bonusy, a nie 250k bez bonusów."

No i ma 200 + bonusy ale co się na narzekałeś to twoje

vitold komentarzy: 293420.10.2025, 10:49

https://www.facebook.com/share/p/14RfHDNMJBk/?mibextid=wwXIfr

Ojciec Yamala walnął sobie na ścianie malowidło z synem. Oczywiście jego postac jest 2 razy większa od syna, by podkreślić jego „prestiż”. Co za chora rodzinka xD

alexis1908 komentarzy: 693820.10.2025, 10:49

@Marzag: uważałem że Havertz jest słaby jak jeszcze Gyokeresa nie było ale ok xD

darek250s komentarzy: 12278 newsów: 520.10.2025, 10:49

Kurde Manchester United włącza się do walki o mistrzostwo kraju. A my patrzymy na jakiś Liverpool i City.

thegunner4life komentarzy: 1085620.10.2025, 10:49

@adek504 napisał: "Arsenalu jest mega ciśnienie na trofeum, a co za tym idzie mocniej wszystko jest sprowadzane do wyniku niz radości z footballu"

Problem będzie w maju jak ten pragmatyzm skończy się pustką, bo wtedy ani nie ma radości z oglądania tego, ani trofeum. Ja nie ukrywam, nie jestem Ultrasem Arsenalu nie mieszkam 5m od Emirates i nie posiadam Gold Membershipa. Dla mnie to po jakieś części rozrywka. I chciałbym oglądać jak mój klub gra fajną piłkę.

Na razie wszystko jest super pierwsze miejsce w tabli mam przewagę i rywali w kryzysie w LM komplet punktów. Więc na razie jest super miód malina.

Marzag komentarzy: 46268 newsów: 120.10.2025, 10:48

@SunTzu napisał: "Bezsensowne sa te wasze przpychanki. Oboje Gyo i Havertz sa nam potrzebni i obysmy mieli z nich jak najwiecej porzytku ba niech GJ wraca caly i zdrowy gra swietnie i niech go omijaja kontuzje to mzoe nie bedziemy potrzebowali nowego LS. Amen"
Ja to wiem, ale jak mi ktoś pisze "A Havertz to powinien zostać sprzedany i za niego kupiony przehajp z Ameryki południowej i byłbym zadowolony ;)" to ja się chętnie ponabijam z takiej opinii. Zwłaszcza że widzę że mimo że to prowokator zaczyna to potem się oburza że ktoś sprowokowany miał czelność wypowiedziec się na temat Gyokeresa inaczej z jego światopoglądem i mnie to bawi :P

Damper komentarzy: 429720.10.2025, 10:48

@Barney napisał: "Ja bym chcial zobaczyc jakis mecz ,ze on dostaje podanie i ma faktycznie setke lub czysty strzal z 16 ,a od dawna tego u nas nie widze."

Żeby dostawać takie piłki to trzeba umieć uwolnić się spod opieki obrońców. Jak była okazja to dostał w ostatnim meczu prostopadłą od Saki, gdzie mógł mógł lepiej się zachować, ale postanowił zamknąć oczy i od razu walić z całej siły. Lepszych okazji niż ta za wiele nie będzie, bo gramy z rywalami na poziomie Premier League, a nie z jakąś Santa Clarą czy inną Ave Marią.

vitold komentarzy: 293420.10.2025, 10:47

@SunTzu: Nie, bo to było tylko Forrest w kryzysie i mecz z beniaminkiem ;)

SunTzu komentarzy: 68020.10.2025, 10:46

@thegunner4life: Jestem za

SunTzu komentarzy: 68020.10.2025, 10:46

@Marzag napisał: "Swoją drogą mecz przeciwko Fulham to był jego drugi (Gyokeresa) najlepszy mecz w Arsenalu, po meczu Newcastle. Taki występ na 5-6/10."
Czyli mecze w ktorych strzelal bramki nie byly najlepsze?

thegunner4life komentarzy: 1085620.10.2025, 10:46

@SunTzu:
Od dzisiaj wprowadzamy prohibicję na Szweda. Wszyscy użytkownicy mają zakaz pisania o formie Gyo do piątku do godziny 24

adek504 komentarzy: 288320.10.2025, 10:46

@thegunner4life napisał: "To źle Cię zrozumiałem. Nie chodzi mi oto, że Arteta na Anfield z City czy Bilbao wyszedł przestraszony, tylko pojechał tam zdobyć remis i wyszedł asekuracyjnie najbardziej jak mógł. Grał defensywnie i brzydko. W tych trzech meczach zdobyliśmy 4 pkt. razem."

Nie zgodzę się ze pojechal tam zdobyc remis, bo czym innym jest wystawienie środka, ktory jest bardziej fizyczny a mniej techniczny, ale to my graliśmy wyżej to my kreowaliśmy więcej sytuacji w pierwszej połowie z LFC itd, tak nie wychodzi druzyna którą nie chce wygrać

Po prostu nasza chęć zwycięstwa nie była za wszelką cenę
Inna rzecz, ze nie bylo w tych meczach naszych dwóch największych kreatorów czyli Saki I Ode, a nowy kreator Eze byl kilka dni w klubie

Ja rozumiem zachwyty postronnego kibica nad PSG czy Barca, ale to też ma drugie dno

Po pierwsze Barca jak nie ma Yamala czy Raphiny to już nie jest tak cudowna i wspaniałą, a nasi kibice kaza nam grać w okrojonym skladzie nawet cudownie, po drugie widać trochę, ze w obecnym Arsenalu jest mega ciśnienie na trofeum, a co za tym idzie mocniej wszystko jest sprowadzane do wyniku niz radości z footballu

Marzag komentarzy: 46268 newsów: 120.10.2025, 10:45

@vitold napisał: "Oj, Yamal taktyczny zjazd do bazy. Chłop co wrzuca se jakieś wygibasy z jakąś babką z cycami na wierzchu w jakimś hotelowowym pokoju. Nie, nie wiem kim ona jest i nie obchodzi mnie to xD"
Pewnie jakaś kolejna onlyfansiara

thegunner4life komentarzy: 1085620.10.2025, 10:45

@vitold:
Już skończył z profesjonalną piłką osiągnął wszystko.

SunTzu komentarzy: 68020.10.2025, 10:44

@Marzag: Bezsensowne sa te wasze przpychanki. Oboje Gyo i Havertz sa nam potrzebni i obysmy mieli z nich jak najwiecej porzytku ba niech GJ wraca caly i zdrowy gra swietnie i niech go omijaja kontuzje to mzoe nie bedziemy potrzebowali nowego LS. Amen

Be4Again komentarzy: 559520.10.2025, 10:44

Najważniejsze to skupić się na sobie. Mamy teraz dosyć korzystny terminarz na 3 kolejne spotkania i musimy to wykorzystać żeby umocnić się na pozycji lidera.

Grudzień-styczeń to nie są nasze "ulubione" miesiące i w ostatnich latach w tym czasie lubiliśmy głupio tracić punkty...

Zwłaszcza, że po Sunderlandzie mamy KFC (H), Chelsea (A), Brentford (H) i AV (A).

Dlatego to arcy ważne żeby pewnie wygrać w 3 nadchodzących spotkaniach w lidze. CP jest mocne, ale oni na wyjazdach prezentują się dużo słabiej.

Tylko pełna pula!

vitold komentarzy: 293420.10.2025, 10:43

https://www.facebook.com/share/r/1CdKtbQHJf/?mibextid=wwXIfr

Oj, Yamal taktyczny zjazd do bazy. Chłop co wrzuca se jakieś wygibasy z jakąś babką z cycami na wierzchu w jakimś hotelowowym pokoju. Nie, nie wiem kim ona jest i nie obchodzi mnie to xD

Marzag komentarzy: 46268 newsów: 120.10.2025, 10:43

Swoją drogą mecz przeciwko Fulham to był jego drugi (Gyokeresa) najlepszy mecz w Arsenalu, po meczu Newcastle. Taki występ na 5-6/10.

Marzag komentarzy: 46268 newsów: 120.10.2025, 10:38

@SunTzu napisał: "A ja mam wrażenie, ze tu nie jest grupa tylko caly legion "kibicow", ktorzy nie sa fanami Arsenalu tylko Arteta outowcami, Gyo outowcami, outowcami kogokolwiek komu powinie sie noga, uruchamiajacymi sie tylko po porażkach i jedyne co robia to jeki i narzekania."
Z Gyokeresem to jest tak że tu są często zaczepki że strony mega fanów Gyokeresa których bycie fanem Gyokeresa wiąże się z obowiązkiem hejtowanja jego konkurentów w klubie więc wtedy się nawiązuje polemika między ludźmi co uważają że taki Havertz mimo że nie jest za dobry to wciąż jest lepszy niż Gyokeres w Arsenalu a ludźmi co uważają że Gyokeres to już lada moment zacznie strzelać i ta jego słaba technika i brak siły to wynik złych podań od kolegów.

thegunner4life komentarzy: 1085620.10.2025, 10:37

A myślicie, że Slot dalej będzie grał w pierwszym składzie Salahem każdy mecz nawet jak ten wygląda jak cień siebie samego?

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady