W poszukiwaniu formy: Tottenham vs Arsenal
21.02.2026, 16:15, Trempa
1883 komentarzy
W najbliższą niedzielę Tottenham Hotspur podejmie Arsenal w 199. edycji derbów północnego Londynu. To spotkanie może zadecydować o losach obu drużyn w Premier League, a emocje sięgają zenitu zarówno na szczycie, jak i na dole tabeli.
Tottenham przystępuje do meczu z nowym trenerem, Igorem Tudorem, który zastąpił Thomasa Franka. Tudor ma przed sobą nie lada wyzwanie, próbując wyciągnąć drużynę z kryzysu i uniknąć walki o utrzymanie. Spurs zajmują obecnie 16. miejsce, a ich forma pozostawia wiele do życzenia – zaledwie dwa zwycięstwa w ostatnich 17 meczach ligowych.
Ostatni raz Tottenham triumfował nad Arsenalem w maju 2022 roku, kiedy to pod wodzą Antonio Conte pokonali rywali 3:0 dzięki bramkom Harry'ego Kane'a i Sona Heung-Mina. Tym razem jednak Tudor musi znaleźć nowych bohaterów w swojej ekipie, by odmienić losy sezonu.
Sytuacja kadrowa Spurs jest dramatyczna. Na liście kontuzjowanych znajdują się m.in. kapitan Cristian Romero, James Maddison, Dejan Kulusevski czy Rodrigo Bentancur. Niepewny jest również występ Pedro Porro i Richarlisona, którzy mieli wrócić na ten mecz.
Z kolei Arsenal, mimo że lideruje tabeli, również nie ma powodów do radości. Ostatnio zremisowali z Wolves, tracąc dwubramkowe prowadzenie, co zwiększa presję na Mikela Artetę i jego zespół. Kanonierzy muszą wygrać, by utrzymać przewagę nad Manchesterem City, który ma jeden mecz zaległy.
Arsenal także zmaga się z problemami zdrowotnymi – Mikel Merino i Max Dowman są wykluczeni z gry, a Kai Havertz i Martin Odegaard dochodzą do zdrowia po urazach i ich występ stoi pod znakiem zapytania. W centrum uwagi ponownie znajdzie się Eberechi Eze, który w poprzednim derbowym starciu zdobył hat-tricka.
Eze nie powiększył swojego dorobku bramkowego od tamtej pory, co rodzi pytania o jego rolę w drużynie i zdolność Artety do wykorzystania jego potencjału. Arsenal musi szybko znaleźć sposób na zwycięstwo, by uniknąć kolejnego sezonu zakończonego na drugim miejscu.
Forma Arsenalu nie zachwyca, Kanonierzy wygrali zaledwie 2 z ostatnich 7 spotkań ligowych, w konsekwencji czego w sercach kibiców pojawiło się sporo niepewności i znaków zapytania w kontekście zdobycia upragnionego mistrzostwa. Derbowy mecz jest świetną okazją na odpowiedź i powrót do formy pozwalającej na walkę o najwyższe cele.
Derby rozpoczną się w niedzielę o 17:30, a transmisję na żywo przeprowadzi Canal + Extra 1. To spotkanie zapowiada się jako prawdziwy piłkarski spektakl!
źrodło: wp.fromthespot.co.uk
30 minut temu 2 komentarzy
13 godzin temu 4 komentarzy
13 godzin temu 1336 komentarzy
13.03.2026, 14:34 7 komentarzy
13.03.2026, 14:32 5 komentarzy
12.03.2026, 21:54 27 komentarzy
12.03.2026, 15:16 30 komentarzy
11.03.2026, 22:10 15 komentarzy
11.03.2026, 21:43 2 komentarzy
11.03.2026, 21:14 692 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@kamo99111: bardzo podobna sytuacja do pochetino w kurach wyprowadził ich z dołka i nic nie wygrał, jak zepsujemy ten sezon to z Arczim nic poważnego już nie wygramy
@Marzag napisał: "Kompromitacją to są komentarze mnóstwa kibiców Arsenalu tutaj, którzy machają białymi flagami będą pierwszymi w tabeli."
Nikt nie macha białą flagą tutaj. Jedynie kto w tym momencie rozkłada nogi to Arteta swoim brakiem reakcji na kryzys w drużynie.
Na 8 gier w tym roku wygraliśmy jedynie 3. Zaliczyliśmy remisy z Nottingham Forest i Wolves czyli drużynami będącymi na dole tabeli. Ja rozumiem jeszcze jakbyśmy byli lepsi ale pechowo nam wcisnęli. Ale.my nie byliśmy lepsi a nasza gra wyglądała tragicznie. Więc kibice po prostu wyrażają swój niepokój forma drużyny i tym, że trener nie potrafi zarządzać tym kryzysem. Mało tego wyglądamy jakby nam brakowało pomysłu na grę.
@Marzag: dosłownie odpowiedziałeś na porównanie porównaniem więc przestań mi bredzić i odwracać kota ogonem, bohatersko do rozmowy się włączyłem faktycznie bo nie dobrze mi i wielu osobą jest od czytania twoich wysrywow,
@mistrzu973: Ale co tu porównywać jak nie ma co. Guardiola tam gdzie był wygrywał wszystko. Arteta nie trenuje Arsenalu od wczoraj i zwyczajnie chłop nie dowozi. Dostał co chciał i scenariusz non stop taki sam. Sezon się jeszcze nie skończył ale taka postawa i stylem nie wygrywa się mistrza i tyle.
@Marzag napisał: "Kompromitacją to są komentarze mnóstwa kibiców Arsenalu tutaj, którzy machają białymi flagami będą pierwszymi w tabeli."
Pamiętaj, że ważne jest to jak kończysz nie jak zaczynasz, póki co jesteśmy na dobrej drodze, ale z tymi wyzwiskami na temat pełnych gaci, białych flag, lepiej wstrzymać się do maja, wśród optymistów, jak i pesymistów.
@alexis1908 napisał: "no ktoś Ci pisze że Guardiola nigdy nie zaczął grać pragmatycznie i nie wywracał wszystkiego do góry nogami w porównaniu do Artety a ty wyciągasz Barcelonę czyli to porównujesz chłopcze. Ta Barcelona to by zgwałciła obecny Arsenal 5-0"
Ale ja dałem dosłownie przykład tego że on czasem kazał grać pragmatycznie piłkarzom, tylko że ten pragmatyzm wyglądał inaczej.
A ty chłopcze jak zwykle nic nie zrozumiałeś, zmyśliłeś sobie to co byś chciał zrozumieć i bohatersko włączyłeś się do dyskusji by obalać własne myśli.
@pawel_1986 napisał: "Nasz styl to set piece Fc a nie barca za Guardioli :D Arteta może mu czyścić buty jedynie"
Już tak nie ma co ujmować artecie a dodawać guardioli. Porównajmy też w jakiej sytuacji i z jaką kadra przejmował guardiola Barcelonę a w jakiej arteta arsenal.
@Marzag: no ktoś Ci pisze że Guardiola nigdy nie zaczął grać pragmatycznie i nie wywracał wszystkiego do góry nogami w porównaniu do Artety a ty wyciągasz Barcelonę czyli to porównujesz chłopcze. Ta Barcelona to by zgwałciła obecny Arsenal 5-0
@darek250s napisał: "Ale czemu ty się Dziwisz? Co ci daje bycie pierwszym w każdych rozgrywkach do lutego/marca? To ja bym wolał żeby Arsenal nie był pierwszy do lutego marca wszędzie, ale żeby ma końcu był wszędzie pierwszy. Bo to się liczy jak kończysz, a nie jak zaczynasz. Czy to w życiu czy to w piłce."
W swojej głowie stworzył Puchar Stycznia Premier League czy Puchar fazy ligowej LM i będzie o tym wnukom opowiadał.
@enrique: przejedziemy się po nich jak walec. Tak samo jak z wilkami
@alexis1908: Nasz styl to set piece Fc a nie barca za Guardioli :D Arteta może mu czyścić buty jedynie
@enrique napisał: "Dzisiaj to się po nich przejedziemy, nie ma innej opcji, oni mają 13 osób na treningu przedmeczowym, ich skład to będzie totalny zlepek niekontuzjowanych zawodników a na ławce pewnie juniorzy."
W sam raz żeby urwać Arsenalowi punkty :X
@Mastec30: „ . Jakie cegiełki? Tak sobie możemy pisać w nieskończoność. Poszedł Arteta w taką stronę w jaką uważał że powinien. Tracił wcześniejsze mistrzostwa przez brak kontroli nad meczami to poszedł mocno w kontole i to było akurat bardzo logiczne”
Przez ostatnie dwa sezony zawodzil Martinelli, zinchenko i nie mieliśmy napastnika…. Po to tym czasie podjęto fatalne decyzje o pozostawieniu martiniliego i kupno kloca na atak. Dlatego to wygląd ajak wygląda
@arsenallord napisał: "Ciekawe jaki skład wystawi Tottenham. Oni ludzi do gry nie mają. Brak zwycięstwa to będzie kompromitacja."
Kompromitacją to są komentarze mnóstwa kibiców Arsenalu tutaj, którzy machają białymi flagami będą pierwszymi w tabeli.
@alexis1908 napisał: "Porównujesz ich styl do naszego ? Grubo odleciałeś"
Nie, tu akurat znów twoje urojenia.
@titi_henry napisał: "Ciekawy jestem czy w związku z tym zaczniemy grać chociaż trochę odważniej."
Nie @darek250s napisał: "Z najgorsza drużyna ligi nie potrafimy wygrać, więc ja nie byłbym niczego pewny."
Dokładnie
@enrique napisał: "Dzisiaj to się po nich przejedziemy, nie ma innej opcji, oni mają 13 osób na treningu przedmeczowym, ich skład to będzie totalny zlepek niekontuzjowanych zawodników a na ławce pewnie juniorzy."
Z najgorsza drużyna ligi nie potrafimy wygrać, więc ja nie byłbym niczego pewny.
Dzisiaj to się po nich przejedziemy, nie ma innej opcji, oni mają 13 osób na treningu przedmeczowym, ich skład to będzie totalny zlepek niekontuzjowanych zawodników a na ławce pewnie juniorzy.
Nie mogę się doczekać meczu. Sytuacja w tabeli powoduje, że my musimy wygrywać, nie ma już innej opcji. Ciekawy jestem czy w związku z tym zaczniemy grać chociaż trochę odważniej.
City dalej nie gra po mistrzowsku ale włączyli teraz serię zwycięstw i potrafią regularnie punktować. Wszyscy wiemy, że my nie mamy wyjścia i również musimy wejść na taką ścieżkę. Jeśli tego nie zrobimy to mecz na Etihad może być już formalnością (niestety dla nas).
@mistrzu973 napisał: "Przecież oni całkowicie zmienili swój sposób grania. Kosmetyczna zmiana to byla taka, że sciagneli Ortege na 2 bramkarza"
Nie zgodzę się. Trzon zespołu został ten sam, ofensywna gra została ta sama. Dołożyli bramkostrzelną 9, której im wcześniej brakowało i to był gamechanger w tym przypadku. To nie była jakaś totalna reorganizacja zespołu.
@kamo99111 napisał: "Ale dalej to są zmiany można powiedzieć zmiany kosmetyczne. Taktyka jako tako się nie zmieniła. Po prostu ciężar zdobywania bramek został przesunięty na Haalanda. Dołożył brakujące ogniwo i tyle."
Przecież oni całkowicie zmienili swój sposób grania. Kosmetyczna zmiana to byla taka, że sciagneli Ortege na 2 bramkarza
@arsenallord napisał: "Ciekawe jaki skład wystawi Tottenham. Oni ludzi do gry nie mają. Brak zwycięstwa to będzie kompromitacja."
Brak zwycięstwa z wolves to też była kompromitacja
Ciekawe jaki skład wystawi Tottenham. Oni ludzi do gry nie mają. Brak zwycięstwa to będzie kompromitacja.
@Marzag: widziałem Barcelone Guardioli to była najlepsza drużyna jaką oglądałem która zdobyła 2 razy potrójną koronę a było by 3 gdyby nie Geniusz Mourinho. Porównujesz ich styl do naszego ? Grubo odleciałeś
@mistrzu973 napisał: "Przed sezonem 22/23 zmienił taktykę, postawił na 9 z prawdziwego zdarzenia, co dalo im potrójną koronę"
Ale dalej to są zmiany można powiedzieć zmiany kosmetyczne. Taktyka jako tako się nie zmieniła. Po prostu ciężar zdobywania bramek został przesunięty na Haalanda. Dołożył brakujące ogniwo i tyle.
@Mastec30 napisał: "Ogólniki bez żadnych konkretów. Jakie cegiełki? Tak sobie możemy pisać w nieskończoność."
Kilka cegiełek miałem na myśli wymianę najsłabszych ogniw jak Martinelli czy Zinchenko, którzy nie dowozili w najważniejszych momentach. Tam nanprawdę nie trzeba było wiele aby zrobić maszynę do mielenia ligi. Bo to właśnie te pojedyncze ogniwa zawodziły w kluczowych momentach. @Mastec30 napisał: "Poszedł Arteta w taką stronę w jaką uważał że powinien. Tracił wcześniejsze mistrzostwa przez brak kontroli nad meczami to poszedł mocno w kontole i to było akurat bardzo logiczne. Tak naprawdę nie wiemy co dokładnie nie funkcjonuje albo dlaczego nie funkcjonuje bo nie jesteśmy wewnątrz drużyny."
Czyli poszedł ze skrajności w skrajność. I czy to jest pełna kontrola co teraz widzimy? No raczej brak pomysłu na grę. @Mastec30 napisał: "W każdym razie to już jest odpowiedzialność trenera żeby to naprawić i z tego będzie ostatecznie rozliczony"
I tu pełna zgoda ;-) @Marzag napisał: "A bo widocznie nie widziałeś jego Barcelony, tam czasami podawali piłkę między piłkarzami w 90 minucie gdy potrzebowali strzelić gola i mecz się kończył remisem/porażką. Drużyna miała tak wpojone że mają klepać i podawać że czasami brakło im sposobu na to by w inny sposób wygrać gdy ten ewidentnie nie działał."
Tak i dlatego zdobył wszystkie możliwe trofea z Barceloną niejednokrotnie rozjeżdżając przeciwników jak walec i jego zespół był okrzyknięty jednyn znjładniej grających na świecie. Takx̌e tak, Marzag, tak masz rację ;-)
@kamo99111 napisał: "No to mógł zrobić - dołożyć kilka cegiełek aby dopracować swoją taktykę do perfekcji. Tam dużo nie trzeba było. To ten postanowił wywrocic wszystko do góry nogami... Ja nie widziałem aby Guardiola wywracał wszystko do góry nogami jak nie szło. Bardziej "kosmetyczne" zmiany. I nigdy nie zaczął grać jakoś super pragmatycznie w dłuższych okresach czasu. Jeżeli już to bardziej pojedyncze mecze w celu zaskoczenia przeciwnika (jak to z nami kiedyś zrobił)."
Przed sezonem 22/23 zmienił taktykę, postawił na 9 z prawdziwego zdarzenia, co dalo im potrójną koronę
@Mastec30 napisał: "Ogólniki bez żadnych konkretów. Jakie cegiełki? Tak sobie możemy pisać w nieskończoność."
Spodziewał się pan czegoś innego po ludziach którzy chcą krytykować Artetę za to jak prowadzi zespół? :P
@kamo99111 napisał: "I nigdy nie zaczął grać jakoś super pragmatycznie w dłuższych okresach czasu. Jeżeli już to bardziej pojedyncze mecze w celu zaskoczenia przeciwnika (jak to z nami kiedyś zrobił)."
A bo widocznie nie widziałeś jego Barcelony, tam czasami podawali piłkę między piłkarzami w 90 minucie gdy potrzebowali strzelić gola i mecz się kończył remisem/porażką. Drużyna miała tak wpojone że mają klepać i podawać że czasami brakło im sposobu na to by w inny sposób wygrać gdy ten ewidentnie nie działał.
@kamo99111 napisał: "No to mógł zrobić - dołożyć kilka cegiełek aby dopracować swoją taktykę do perfekcji. Tam dużo nie trzeba było"
Ogólniki bez żadnych konkretów. Jakie cegiełki? Tak sobie możemy pisać w nieskończoność. Poszedł Arteta w taką stronę w jaką uważał że powinien. Tracił wcześniejsze mistrzostwa przez brak kontroli nad meczami to poszedł mocno w kontole i to było akurat bardzo logiczne. Tak naprawdę nie wiemy co dokładnie nie funkcjonuje albo dlaczego nie funkcjonuje bo nie jesteśmy wewnątrz drużyny. Możemy sobie gdybtac czy to wina trenera że gramy tak zachowawczo u nie ryzykujemy czy to zawodnicy nie trzymają ciśnienia. W każdym razie to już jest odpowiedzialność trenera żeby to naprawić i z tego będzie ostatecznie rozliczony
@mistrzu973 napisał: "To że zmienił styl to akurat nie jest takie złe z jego perspektywy. Musiał coś zrobić po 2 sezonach w których byliśmy blisko ale jednak czegoś zabrakło."
No to mógł zrobić - dołożyć kilka cegiełek aby dopracować swoją taktykę do perfekcji. Tam dużo nie trzeba było. To ten postanowił wywrocic wszystko do góry nogami... Ja nie widziałem aby Guardiola wywracał wszystko do góry nogami jak nie szło. Bardziej "kosmetyczne" zmiany. I nigdy nie zaczął grać jakoś super pragmatycznie w dłuższych okresach czasu. Jeżeli już to bardziej pojedyncze mecze w celu zaskoczenia przeciwnika (jak to z nami kiedyś zrobił).
@darek250s napisał: "To ja bym wolał żeby Arsenal nie był pierwszy do lutego marca wszędzie, ale żeby ma końcu był wszędzie pierwszy."
Ale ty myslisz ze to jest jakas transakcja ze albo sie jest pierwszym teraz i potem sie nie jest albo na odwrot?
Jakby Arsenal dzis byl na drugim miejscu to byś zwalniał Artetę i mówił że chłop się do niczego nie nadaje i już po wszystkim.
W twoich wypowiedziach jest absolutnie zero konsekwencji i logiki.
@darek250s napisał: "Ale czemu ty się Dziwisz? Co ci daje bycie pierwszym w każdych rozgrywkach do lutego/marca?"
Ale co Ci daje oceniać sezon w lutym jako sezon porażka gdy jesteśmy pierwszy we wszystkim gdzie się da?
Pewnie że się dziwie, bo ta psychoza jest autodestrukcyjna.
@Marzag napisał: "A to że jesteśmy pierwsi wszędzie gdzie się da i że w pucharach wygrywamy wszystko jak leci i w jednym finale już jesteśmy to tym ludziom zupełnie nie burzy narracji, że arsenal jest najgorszy bo oni już żyją w swoim wymyślonym scenariuszu w którym przeciwnicy wszystko wygrywają a Arsenal prawie nic."
Ale czemu ty się Dziwisz? Co ci daje bycie pierwszym w każdych rozgrywkach do lutego/marca? To ja bym wolał żeby Arsenal nie był pierwszy do lutego marca wszędzie, ale żeby ma końcu był wszędzie pierwszy. Bo to się liczy jak kończysz, a nie jak zaczynasz. Czy to w życiu czy to w piłce.
@Arsenal96l napisał: "Dzisiaj baty od Kuraków i kończymy te walke"
Aż takiego pesymizmu nie ma co siać. Nie baty tylko głupi karny albo błąd własny i 0:1
@bobslej22 napisał: "Jeżeli w następnych dwóch trzech meczach zamkną nam pyski to może coś z tego będzie i może dowiozą."
Wszystko się może zdarzyć ale ostatnie wyjazdy ligowenie dają powodów do optymizmu. Z Nottingham i Wolves za mało kreacji, Brentford nas zajechało fizycznie, żeby z cienkim Brighnton przegrać u siebie w następnej kolejce.
Skąd brać powody do potymizmu?
Zgadzam sie z @Marzag
Strona robi prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dzisiaj baty od Kuraków i kończymy te walke
@mistrzu973 napisał: "czego trener nie zmienił wcześniej martinellego czy timbera? Dlaczego w takim meczu nie mógł zagrać norgaard za zubiego? I jeszcze sporo można było zrobić żeby nie dopuścić do sytuacji że jest drżenie o zwycięstwo z ostatnim zespołem w lidze. Ogólnie to jest drużyna, za niepowodzenia jak i sukcesy odpowiada zarówno trener jak i zawodnicy"
Te same pytania sobie zadawałem od 75 minuty tamtego meczu.
Martinelli i Timber bez prądu, a Norgaard by trawę gryzł jak Rice, ale po co...
@Rafson95 napisał: "Czytam komentarze na fejsbuku czy tutaj i mam wrażenie, że Arteta to najbardziej ułomny taktycznie trener na swiecie, tylko sie zastanawiam w takim razie. jakim cudem taki ktos ma 1 miejsce w lidze i wygrywa faze grupowa LM?"
No cóż, fani Arsenalu to niestety bardzo często odklejeńcy, tam nie ma często spektrum emocji, są tylko 2 skrajne, albo jesteśmy najlepsi na świecie, albo jesteśmy najgorsi na świecie. I jedno potknięcie lub zwycięstwo potrafi sprawić, że się ten border przełączy w drugą stronę.
A to że jesteśmy pierwsi wszędzie gdzie się da i że w pucharach wygrywamy wszystko jak leci i w jednym finale już jesteśmy to tym ludziom zupełnie nie burzy narracji, że arsenal jest najgorszy bo oni już żyją w swoim wymyślonym scenariuszu w którym przeciwnicy wszystko wygrywają a Arsenal prawie nic.
@darek250s napisał: "No jak nigdy nie skończył na pierwszym miejscu jak fazę grupowa Ligi Mistrzów skończył na pierwszym miejscu."
Powinni za to dawać małą lige mistrzów.
@kamo99111 napisał: "Yyy... już to kiedyś pisałem - za mistrzostwo statystyk pucharów nie przyznają.
A odpowiadajac na pytanie - bo nie jest to najgorszy trener. Ale wydaje mi się, że po prostu brakuje mu jaj aby ppstawić kropkę nad "i". Tak jak to wczoraj pisałem. Po sezonie 22/23 miał bardzo dobrą drużynę, ułożoną do pięknej gry ofensywnej i przemielenia ligi. Zresztą po sezonie 23/24 jeszcze ten duch pięknej gry był w drużynie. I zamiast potem dołożyć kilka odpowiednich cegiełel i zmielić tę ligę to ten poszedł w pragmatyzm, ktory obecnie kończy się brakiem pomysłu na grę. Ot cała historia."
To że zmienił styl to akurat nie jest takie złe z jego perspektywy. Musiał coś zrobić po 2 sezonach w których byliśmy blisko ale jednak czegoś zabrakło.
@mistrzu973 napisał: "Może dlatego tak piszą, że nigdy nie skończył na 1 miejscu."
No jak nigdy nie skończył na pierwszym miejscu jak fazę grupowa Ligi Mistrzów skończył na pierwszym miejscu.
@Rafson95 napisał: "jakim cudem taki ktos ma 1 miejsce w lidze i wygrywa faze grupowa LM?"
Bo to Pochettino bis - dobry jeden z drugim trener,ale bez tych jaj,by postawić w koncu kropke nad i.
@Rafson95 napisał: "Czytam komentarze na fejsbuku czy tutaj i mam wrażenie, że Arteta to najbardziej ułomny taktycznie trener na swiecie, tylko sie zastanawiam w takim razie. jakim cudem taki ktos ma 1 miejsce w lidze i wygrywa faze grupowa LM?"
Może dlatego tak piszą, że nigdy nie skończył na 1 miejscu.
@Rafson95 napisał: "jakim cudem taki ktos ma 1 miejsce w lidze i wygrywa faze grupowa LM?"
Yyy... już to kiedyś pisałem - za mistrzostwo statystyk pucharów nie przyznają.
A odpowiadajac na pytanie - bo nie jest to najgorszy trener. Ale wydaje mi się, że po prostu brakuje mu jaj aby ppstawić kropkę nad "i". Tak jak to wczoraj pisałem. Po sezonie 22/23 miał bardzo dobrą drużynę, ułożoną do pięknej gry ofensywnej i przemielenia ligi. Zresztą po sezonie 23/24 jeszcze ten duch pięknej gry był w drużynie. I zamiast potem dołożyć kilka odpowiednich cegiełel i zmielić tę ligę to ten poszedł w pragmatyzm, ktory obecnie kończy się brakiem pomysłu na grę. Ot cała historia.
@darek250s napisał: "No przecież czysto teoretycznie masz zajebistego napastnika technicznego jakim jest Gabriel Jesus"
Nie wiem co to za teoria ale Jesus jest tak samo do wywalenia od 2 lat
@kubeczek85 napisał: "Co by nie mówić trener zawsze jest odpowiedzialny za wynik w ostateczności, ale do tej pory jesteśmy we wszystkich rozgrywkach w sezonie. Prowadzimy w lidze oraz byliśmy na 1 miejscu w fazie grupowej LM. Arteta jaki ma styl, taki ma - zabija kreatywność piłkarzy i gra futbol mocno oparty na defensywie. City na początku miało gorszy okres, my teraz. Nadal mamy nad nimi przewagę. Po meczu z Wolves byłem wściekły na Artete, ale po dłuższym zastanowieniu powiedzcie sami czy wina trenera, że Raya wpadł na Gabriela i nie złapał piłki? To był 100% błąd zawodników"
Ale wiemy czym to smierdzi bo 3 poprzednie sezony było podobnie i kończyliśmy z niczym. Może błąd bezpośrednio przy bramce popełnili Raya z Gabrielem, ale dlaczego trener nie zmienił wcześniej martinellego czy timbera? Dlaczego w takim meczu nie mógł zagrać norgaard za zubiego? I jeszcze sporo można było zrobić żeby nie dopuścić do sytuacji że jest drżenie o zwycięstwo z ostatnim zespołem w lidze. Ogólnie to jest drużyna, za niepowodzenia jak i sukcesy odpowiada zarówno trener jak i zawodnicy
Nie wiem czy ktoś wrzucał wywiad Rice'a po meczu: https://www.youtube.com/watch?v=AstJ4VQ9JNo
@darek250s: Tylko teraz te cofanie się to wina trenera czy zawodników, bo często widać jak Arteta wypycha ich do przodu i się w****ia, że się cofają, dostaje się od tego zawirowań głowy, kto jest winny...o co tam chodzi.