Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse

Wenger: Będzie ciężko, ale mamy szanse 17.12.2010, 15:25, Tomasz Socha 91 komentarzy

Szkoleniowiec Arsenalu - Arsene Wenger - ocenia losowanie par 1/8 Ligi Mistrzów, jako zadanie trudne, ale możliwe do wykonania.

Dziś okazało się, że przeciwnikiem Kanonierów będzie FC Barcelona, która wyeliminowała Londyński zespół w poprzednich rozgrywkach w ćwierćfinale.

Kończąc fazę grupową tegorocznej edycji Ligi Mistrzów w grupie H na drugim miejscu, Wenger wiedział, że oprócz Katalończyków, przeciwnikiem Arsenalu może być inna hiszpańska ekipa - Real Madryt, albo niemieckie Schalke lub Bayern.

- Moja reakcja jest prosta. Będzie ciężko, ale nie pozostajemy bez szans. Mogliśmy trafić na Schalke, zespół z najkrótszą historią w Lidze Mistrzów. Być może byłoby łatwiej - mówi Wenger.

- O meczu z Barceloną nie myślę, jako o rewanżu. Chcemy grać dalej, więc musimy ich wyeliminować. Czy to trudne zadanie? Tak. Czy wykonalne? Tak - dodaje Francuz.

- Kataloński zespół jest faworytem całych rozgrywek, ale myślę, że obecnie gramy lepiej niż przed rokiem, a te mecze będą dobrą okazją, by to pokazać. Jednak teraz koncentruję się bardziej na jutrzejszym meczu ze Stoke. Mamy połowę grudnia, a dwumecz z Barceloną jest w lutym. Także to sporo czasu - mówi Wenger.

- Jest zbyt wcześnie, by mówić konkretnie o meczach Ligi Mistrzów. Jeżeli zagramy dobre spotkania w lidze, Pucharze Anglii i Carling Cup, to tylko przetrzemy sobie drogę do meczów z hiszpańską ekipą - kończy menedżer.

Arsene WengerLiga Mistrzów autor: Tomasz Socha źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12 następna
BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 117.12.2010, 17:43

@sebasz
Krytykując w swoim artykule poziom fachowości użytkowników na tej stronie, miałem właśnie na uwadze to, że brakuje komentarzy takich jak Twój.
Zawarłeś w nim merytoryczne argumenty, a nie ciągłe biadolenie o braku jaj, braku doświadczenia i generalne spłycanie tematu.
Dla TAKICH komentarzy warto odwiedzać tą stronę regularnie.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52017.12.2010, 17:36

@Boss89

Wstaw sobie jakiś avatar bo po tym dobrze rozpoznaję użytkowników ok ??? Wiesz Ty tu jesteś 26 dni a ja 845 i nie pamiętam wszystkich a jest ich trochę szczególnie nowych a i przewinęło się co niemiara.

Faktycznie kojarzę twój tekst bo to był chyba ten długi komentarz na początku potem news - faktycznie. Zaraz go sobie jeszcze raz przeczytam choć w większości się z nim zgadzałem z tego co pamiętam.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52017.12.2010, 17:31

@radzio TRN

>>> ale co nam po pressingu skoro wiadomo, że prędzej czy później przeciwnik i tak stworzy klarowną sytuację którą pięknie ułatwi im nasz Francuzik..

Ciasteck2 komentarzy: 446717.12.2010, 17:30

Będzie cholernie ciężko. Barcelona nie zrzuciła tempa praktycznie od 3 lat. Dodatkowo mają Messi'ego.

kanoniersebolek11 komentarzy: 12217.12.2010, 17:27

Arsene sie zagubił i to jest prawda bo ile lat można mówić że wszystko jest pod kontrolą jak nie jest....
Ale cóż...
A poza tym tak jak napisał radzio TRN : "Nikt nie jest bezbłędny. Vidić i Ferdinand także popełniają błędy, ale to o nich mówi się jako o dwójce najlepszych ŚO"

ktos wkleja tu jakies filmiki z bledami Vermalena a bledy zdarzaja sie kazdemu i to w meczach z cieniasami i z swiatowymi druzynami . Prawda jest taka ze Verma to najlepszy obronca The Gunners i bez niego nie poradzimy sobie z Barcą .

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 117.12.2010, 17:23

@radzio_TRN
Dla mnie temat personaliów sprowadza się głównie do pytania: czy zagrają Squillaci i Chamakh?
Z nimi na murawie nasze szanse z Barceloną automatycznie maleją o jakieś 20%, z 35% (optymistyczna wersja) do zaledwie 15%.

@sebasz
Ponawiam pytanie: gdzie Ty byłeś jak Cię nie było?

radzio_TRN komentarzy: 2730 newsów: 1317.12.2010, 17:14

sebasz - nie do końca się zrozumieliśmy, bo ja także uważam, że nasza defensywa jako całość nie jest najwyższych lotów. Song gra inaczej niż w zeszłym sezonie i czujemy tego skutki. Przez kogo jednak odczuwamy je najbardziej? Przez Squillaciego, który popełnia amatorskie błędy niemal przy każdej okazji. Uważam, że Song z zeszłego sezonu + dwóch ŚO grających na poziomie Vermaelena dałoby znaczny skok jakościowy w defensywie i zapobiegło utracie idiotycznych bramek jakie mamy ostatnio w zwyczaju tracić. Pressing jest do ulepszenia swoją drogą, ale co nam po pressingu skoro wiadomo, że prędzej czy później przeciwnik i tak stworzy klarowną sytuację którą pięknie ułatwi im nasz Francuzik..

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52017.12.2010, 17:06

radzio TRN

Muszę Ci wytłumaczyć jedno. Dwóch Vermaelenów i tak nie wystarczy nawet trzech. Wiesz dlaczego ?? Bo jak Messi dojdzie do sytuacji 1 na 1 z obrońcą to prawdopodobnie strzeli bramkę i nie ważne jest czy tym obrońcą będzie Rio Vidić czy Verma czy nawet Terry. Różnicą między Arsenalem a Chelsea czy MU polega na tym że oni praktycznie nie doprowadzają do takich sytuacji a my owszem bardzo często. U nich jest tak że Messi żeby coś zrobić musi najpierw przejść pomocnika a jak to zrobi to dalej przed nim stoi zagęszczony mur defensywy a u nas dobrym przykładem z ostatniego meczu było dopuszczenie Naniego praktycznie w polu karnym do 1 na 1 z Clichym. Nani wrzucił i był gol Messi by poszedł na przebój i też by był gol. W meczach z MU i CFC Messi praktycznie nigdy nie znajdzie się w takiej sytuacji. Mam nadzieję że zrozumiałeś.

PvL komentarzy: 185017.12.2010, 17:05

Barca jest teraz na fali, ale czy uda się im utrzymać formę do lutego? Na pewno sporo zwolnią.

radzio_TRN komentarzy: 2730 newsów: 1317.12.2010, 17:01

BOSS89 - rozumiem Twój punkt widzenia i po części go popieram, choć nie do końca. Różnimy się tym, że upatrujemy głównych przyczyn słabej gry Arsenalu w różnych miejscach.

Siwyy666 komentarzy: 55017.12.2010, 17:01

sebasz

Masz rację Barca ma straszny pressing,te 2 filmiki uświadomiły mnie jeszcze bardziej z jak groźnym rywalem,będziemy musieli stoczyc bój.

radzio_TRN komentarzy: 2730 newsów: 1317.12.2010, 16:58

sebasz - dlatego napisałem, że potrzebujemy dwóch Vermaelenów. Nikt nie jest bezbłędny. Vidić i Ferdinand także popełniają błędy, ale to o nich mówi się jako o dwójce najlepszych ŚO.

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 117.12.2010, 16:58

@sebasz
Gdzie Ty byłeś jak Cię nie było?
Właśnie o tym pisałem w swoim artykule.

Nie wiem czemu, ale czuję, że myślisz podobnie jak ja. Jesteś jednym z tych nielicznych użytkowników coś wnoszących do dyskusji swoimi postami.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52017.12.2010, 16:53

radzio TRN

Zobacz jaki twój Vermaelen jest nieomylny.

youtube.com/watch?v=vHM0pKPHh1Q&feature=related

To gra całej drużyny była za słaba a nie pojedynczych zawodników. Co myślisz że Verma wróci po pół roku kontuzji i od razu będzie zatrzymywał pierwszych lepszych Messich ??

Gunnersthebest komentarzy: 29317.12.2010, 16:52

Jak się Vema nie wykuruje i nie wróci do formy, to nie ma co myśleć od dobrym wyniku.

Aby pokonać Barcelonę, trzeba dysponować GENIALNĄ defensywą.

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 117.12.2010, 16:52

@karol234
Genialny komentarz, głównie początek.
Lata mijają, a Wenger cały czas to samo...
Bardzo szanuję Arsene'a zarówno jako człowieka jak i szkoleniowca, ale wyraźnie się zagubił.
Zabrnął w ślepy zaułek i najwyraźniej nie ma żadnego pomysłu na wybrnięcie z tej sytuacji.

@radzio_TRN
Mylisz się, to właśnie słaby pressing i błędy w przesuwaniu formacji stanowią główną istotę problemu, a nie personalia.
Vermaelen grał w ubiegłorocznym dwumeczu i przy czwartej bramce Barcy został wręcz ośmieszony, ale mimo tego jest świetnym graczem.
Z Vermaelenem czy bez niego, bez wyraźnej poprawy jakości naszej gry nie mamy czego szukać z Barcą.

radzio_TRN komentarzy: 2730 newsów: 1317.12.2010, 16:50

karol - mimo to takie MU niemal co nie dostało solidnego lania od tego spadkowicza. Powiem tyle, że Arsenal gra zdecydowanie poniżej oczekiwań. Daleki jestem od wychwalania w niebiosa zarówno formy The Gunners jak i Wengera, który jest osobą odpowiedzialną za ten stan rzeczy. Uważam jednak, że na prawdę niewiele brakuje do tego, żeby sprawy wyglądały inaczej. Zapewne każdy ma trochę racji. To znaczy, że potrzebujemy zarówno obrońcy, jak i ulepszenia pressingu, czy innych aspektów. Z tąsłabą grą to jednak bym nie przesadzał. Wg. mnie jesteśmy po prostu zbyt chimeryczni. Potrafimy zagrać fantastycznie, ale i totalnie do dupy. To chyba wina psychiki naszych zawodników.
Pozdro

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52017.12.2010, 16:44

BOSS89
Powiem Ci że pressingu to my musimy się nauczyć a nie go poprawić. Nie można poprawić czegoś czego nie ma bo pressingiem nie można nazwać wybieganie pojedynczego zawodnika do pojedynczego zawodnika który akurat jest przy piłce. Jedyny raz gdzie widziałem grę pressingiem całej drużyny to mecz z Chelsea w tym sezonie ale chelsea spokojnie sobie z nim radziła bo był zbyt słabo skoordynowany i zbyt mało agresywny. Gdy barcelona zakłada pressing to zawodnik w momencie przyjęcia piłki ma rywala na plecach ,gdy arsenal zakłada pressing to do zawodnika który właśnie przyjmuje piłkę nasz zawodnik dopiero zaczyna wybiegać. To jest właśnie ta kolosalna różnica.

Obejrzcie sobie te dwa filmiki po 10 razy i będziecie wiedzieć o czym mówię.

youtube.com/watch?v=r-57duMA_78

youtube.com/watch?v=nC9ia5NSkJ4&feature=related

karol234 komentarzy: 45317.12.2010, 16:43

radzio no proszę cię.
nie gramy dobrze choćby nie wiem jak na to spojrzeć. można ewentualnie powiedzieć żę mamy momenty dobrej gry. ostatni mecze to jest pokaz bezradności i walenia głową w mur. powiecie fulham i aston villa. a ja na to że to są potencjalni spadkowicze z obecną formą. a i w tych meczach było duże zagrożenie że nie wygramy bo gdyby nie nasri to kto wie.
nie tylko sama obrona jest problemem. a główny nazywa się .......... IN Arsen we trust

radzio_TRN komentarzy: 2730 newsów: 1317.12.2010, 16:37

karol234 - Nie gramy źle. Popatrz na Liverpool, to zobaczysz, co znaczy zła gra. Moim zdaniem gramy dość dobrze, ale czegoś nam brakuje. No i tym czymś wcale w takiej wielkiej mierze nie jest pressing, czy inne taktyczne nowinki jak niektórzy sugerują. Po prostu mamy za słabą obronę. Vermaelen jest za*ebisty. Gdybyśmy mieli na środku drugiego takiego jak on.. plus Clichy i Sagna w formie.. lub nawet Gibbs i Eboue.. wtedy Barca nie straszna. Atak jest ok, choć Chamakh zdecydowanie zbyt mocno eksploatowany.

aRamsey komentarzy: 948617.12.2010, 16:35

myślę, że jak zagramy pełnym składem, bez kontuzji i w formie to mamy szanse. Grunt to, żeby nie grał Squill, a wrócił do gry TV, wtedy byśmy na Barcę wyszli Bac-TV-Kos-Gibbs, i ta obrona dałaby rade. W środku z NORMALNYM Songiem, Jackiem/Denilsonem/Diabym i Cescem. A na bokach Nasri i Arsza/Theo, na szpicy oczywiście Robin

karol234 komentarzy: 45317.12.2010, 16:27

"Lecz czasem gdy jest noc Ziutek wytęża słuch
Tak, to Celiny, to Celiny, to Celiny duch
Wiecie więc, że ja was bawiłem śpiewem swym
Tylko dla zwykłej draki, w ogóle prawdy nie ma w tym
To zwykły kawał jest
Darujcie to już ballady kres."
ot komentarz.
tak mi się skojarzyło jak po raz setny czytam te same wypowiedzi Wengera. gramy lepiej, możemy pokonać każdego. srarty taty. jak on myśli że my gramy dobrze to jesteśmy w ciężkiej dup..

Kaziu09 komentarzy: 325317.12.2010, 16:25

To będzie najcięższy dwumecz w przyszłym roku -,-

radzio_TRN komentarzy: 2730 newsów: 1317.12.2010, 16:18

Proszę Cię Arsene, kup w zimowym jakiegoś ŚO!! Koscielny to świetny zakup, ale na Messiego i spółkę potrzebujemy drugiego Vermaelena! Mimo to, zachowuję spokój. COME ON GUNNERS!!

holekmichal komentarzy: 53817.12.2010, 16:16

dokladnie z tymi obroncami bedzie gorzej niz przed rokiem. Nawet nie ma w co wierzyc jedyne to zeby wstydu nie bylo....;/. To nie jest kwestia presingu bo my probujemy tak grac tyle ze caly zespol przy odbiorze sie zle uklada, jak jeden zawodnik podchodzi do pressingu to reszta zle to robi. Kluczem do zwyciestwa jest obrona. potrzebujemy takich obroncow jak manu i mozna myslec wtedy o barcelonie a znajac wengera nie wzmocni skladu

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 117.12.2010, 16:15

@Shearer
Mile mnie zaskoczyłeś tym komentarzem.
To właśnie kluczowy element, który musimy poprawić do lutego.
Właśnie fatalny pressing był główną przyczyną blamażu z Barcą w ubiegłym sezonie.
Dobrze, że nie wszyscy debatują tylko o braku doświadczenia, personaliach i innych pierdołach.

@cavlary
To było dobre :))))))

Aaarsenal komentarzy: 305717.12.2010, 16:01

Arsenal

cavlary komentarzy: 262017.12.2010, 15:54

@Shearer

Czas... Start!!!
xD

Shearer komentarzy: 13117.12.2010, 15:50

moim zdaniem to należałoby już przygotowywac się do tego spotkania. Musimy mocno zacząc cwiczyc pressing! Od teraz!

Kondzior12 komentarzy: 490017.12.2010, 15:50

Musimy zacząc zwyciężać seriami żeby nasi podeszli do meczu z Barcą jak do normalnego meczu

Rafi komentarzy: 128117.12.2010, 15:47

Jezeli Wenger dalej bedzie mial klapki na oczach to nie mamy nawet 1% szans...

Remek komentarzy: 104617.12.2010, 15:46

WENGERUJ TO !;]

Arsenal1994 komentarzy: 749717.12.2010, 15:40

Piootrus - Jeśli okienko transferowe jest w styczniu to jak go ma zmusić ten możliwy blamaż z Barceloną? jeśli zostanie on rozegrany w lutym...

Nie daje nam większych szans, ofensywa w zeszłorocznym meczu pokazał, że da się jednak strzelić jakąś bramkę tej Barcelonie, ale obronę mamy masakrycznie cienką, o wiele słabszą niż w poprzednim sezonie. Jeśli takiego Sqiullaciego wkręca cała liga Ang. w ziemie to Messi tym bardziej to zrobi.
Choć jakiś tam cień nadzieje jest. Może za te dwa miesiące nagle będziemy grać kosmos i nikt nie będzie nam straszny, zobaczymy...

ala_05 komentarzy: 254317.12.2010, 15:40

Ta , gramy beznadziejnie i nasze szanse są zerowe , ale tego powiedzieć nie mógł.

niski93 komentarzy: 581617.12.2010, 15:39

Najważniesze to powrócić na zwycięską ścieżkę...

damian199656 komentarzy: 762617.12.2010, 15:39

Piootrus ma rację. Wilshere i Song nie mogą grać razem. Squillaci w ogóle nie powinien grać. Idealny skład.
Szczęsny
Sagna--Kościelny/Djourou--Vermaelen--Gibbs
Diaby--Denilson--Fabregas
Nasri--RvP--Arszawin/Vela
Tak jest wg. mnie dzisiaj, ale jak będzie za 3 miesiące? Tego nikt nie wie.
GO GO GUNNERS

arsen1 komentarzy: 107817.12.2010, 15:33

A co mial powiedzieć ? ... Gramy fatalnie ,a Wenger zawsze jest gwiazdą konferencji ..

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1517.12.2010, 15:33

Nie nie i jeszcze raz nie. Co to za gadanie, że mamy szanse? Szanse to my będziemy mieli, jak Szanowny Pan Wenger ustawi zespół tak, aby nie dać pograć Barcelonie. Znając jednak nasze realia, zagramy standardowo i standardowo przegramy. Widzę tylko 1 pozytywny aspekt tego dwumeczu. Może zmusi to Wengera do jakichkolwiek wzmocnień w styczniu.

kamil_malin komentarzy: 933217.12.2010, 15:30

Zgadzam się z Wengerem ale do pewnego momentu. Takie losowanie to nie koniec świata, nie można przekreślać szans Kanonierów. Tu Francuz ma rację. Jednak to że obecnie gramy lepiej niż przed rokiem to tu się niestety z Arsenem nie zgadzam.
Poczekajmy, nie myślmy o tym spotkaniu. Trzeba skupić się na lidze, na rozmyślanie o Barcelonie przyjdzie czas.

cavlary komentarzy: 262017.12.2010, 15:30

Trochę dziwne. Przed losowaniem 'chciałbym trafić na Barcelonę' a teraz wzmianka o niemieckich klubach... Nie czas myśleć o tym spotkaniu? Sądzę, że konsekwentnie trzeba się przygotowywać...

Carpitu komentarzy: 32917.12.2010, 15:29

jakoś nie widać tej lepszej gry nic poprzednim rokiem

poprzednia12 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady