Wenger i Kroenke o przyszłości Fabregasa

Wenger i Kroenke o przyszłości Fabregasa 14.04.2011, 14:43, Dominik Kamocki 54 komentarzy

Jak donosi Daily Mail menadżer Arsenalu Arsene Wenger ma spotkać się z nowym właścicielem Klubu i porozmawiać z nim o przyszłości kapitana zespołu Cesca Fabregasa. Francuz ma nadzieję, że Kroenke wspomoże go i nie będzie chciał sprzedać hiszpańskiego rozgrywającego.

Mówi się, że w związku z przedłużającą się passą bez wygranego trofeum, latem ma dojść do kadrowej rewolucji. Arsene Wenger w sprawie jakichkolwiek transferów milczy, jednak wiadomo, że najważniejszym celem będzie zatrzymanie obecnych gwiazd zespołu, na czele właśnie z Fabregasem.

Przypomnijmy, że zawodnikiem od dłuższego czasu interesuje się Barcelona. Dużo mówiło się też o potencjalnych ofertach z Realu Madryt i Interu Mediolan.

Arsene WengerCesc FabregasStan Kroenke autor: Dominik Kamocki źrodło: Sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
HusarzAFC komentarzy: 150215.04.2011, 20:02

Jeśli Cesc odejdzie to po części upadnie polityka Wengera.

BoGi99 komentarzy: 16915.04.2011, 13:38

Mam nadzieje ze Fabregas zostanie w Arsenalu tylko tak dlugo jak mozna.
Ale realistycznie mowiac Fabregas pojdzie predzej czy pozniej :(

rudy13jol komentarzy: 40615.04.2011, 09:49

Paranoja najpierw barca teraz real i inter a moze jeszcze wisla krakow? .. eh

bigbusta99 komentarzy: 14015.04.2011, 08:39

oczywiscie 'perspective' - sorry

bigbusta99 komentarzy: 14015.04.2011, 08:38

Ps. angielskie media posluguja sie okresleniem 'perpective new owner'

bigbusta99 komentarzy: 14015.04.2011, 08:36

Nie rozumie dlaczego Kroenke nazywa sie tu 'nowym wlascicielem klubu' - przeciez jak na razie tylko zwiekszyl swoj pakiet akcji do ok 62%, a z tego co ostatnio slyszalem ani rusek ani stowarzyszenie kibicow nie maja nawet zamiaru pozbywac sie swoich pakietow na jego korzysc.

szym254 komentarzy: 255614.04.2011, 20:52

Nawet nie ma cytowanych słów :)

grzegi_ndg komentarzy: 89614.04.2011, 20:43

coś zaczyna się juz dziac w naszym kochanym klubie

patryk_arsenal komentarzy: 77014.04.2011, 20:35

Cesc nie odejdzie ;)

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41214.04.2011, 20:26

Doświadczenie mnie nauczyło, że zawsze gdy odchodzi od nas jakaś gwiazda to pojawia się nowa, która ma szansę wyjść z cienia. Uważam, że zastępca Fabregas'a - w wypadku jego odejścia - już jest w klubie. I moim zdaniem tym "kimś" powinien być Nasri. Od samego początku uważałem, że Samir powinien być wystawiany w środku pomocy i dalej tak twierdzę.

polishbrigadesx komentarzy: 1037714.04.2011, 20:13

Transfery sa nam bardzo potrzebne a jeśli chodzi o naszego kapitana jeżli chce niech idzie tam siedziec na ławce a jesli zostanie chwała mu za to bo bez niego tracimy wiele.

piter1908 komentarzy: 539014.04.2011, 19:44

ja pierd... jak ktoś pisze że Cesc jest nam nie potrzebny o może iść w pizdu to ja mówię ludzie zmieńcie dziedzinę sportu ...
Cesc jest naszym Talizmanem. Gdy on jest na Boisku zespół gra zupełnie inaczej jakoś pewniej a w ostatnim meczu udowodnił ile jest dla nas wart.
Ale co ludzie którzy opierają się chyba na ocenach Goal com mogą powiedzieć o jego występach ?
może Fabregas nie jest w tym sezonie w najwyższej formie to fakt bo ciągle ma coś ;/ ale on jest naszym Mózgiem może za dużo nie biega i nie walczy w środku ( od tego są Song czy Wilshire) ale on może jednym podaniem odwrócić losy spotkania o ile tylko nasz bóg RVP przestanie marnować setki ...

beny komentarzy: 103914.04.2011, 19:37

ee tam tez stary temat bez czytania tego newsa wiedzialbym co powie wenger...bo chyba wiadomo a no i kolejny odcinek sagi "transfer fabregasa do barcy"teraz do serialu doszedl real i inter

KanonierTH1411 komentarzy: 482814.04.2011, 19:32

Inter jest za biedny i nawet nie wiem czemu jest on w ogóle wymieniany. Mimo tego że zarówno Real jak i Barcelona polują na Fabregasa jestem dość spokojny. Mamy świetną sytuację finansową i nie potrzeba nam sprzedawać najlepszych i kluczowych zawodników. Do odstrzału z pierwszej drużyny są Rosicky, Denilson, Almunia, Squlliaci, Vela/Arshavin i Bendtner/Chamakh. Liczę też na porządne transfery: Ashley Young, Jack Rodwell/Yann M'Vila i Gary Cahill.

Kanonier8 komentarzy: 198314.04.2011, 19:07

@Faegan jakby Cesc nie myślał o barwach to już dawno byłby w Barcelonie. Tylko on mówił że kocha Arsenal i wywiąże się ze swojego kontraktu i da z siebie wszystko na boisku. W tym sezonie prześladują go kontuzję więc nie może złapać wysokiej, stabilnej formy. Właśnie Cesc umożliwia nam tą taktykę jaką każe grać Wenger i tylko jak go nie ma na boisku to Arsenal traci punkty. Obudź się człowieku, Wilshere jest znakomity ale sam nie da rady prowadzić całej linii pomocy. Nasri zaczyna grać piach z przemęczenia. Cesc-styl gry-Wenger. Jeżeli Cię to obchodzi to Fabs jest najważniejszym elementem układanki Wengera. A czym dla ciebie jest klub jeżeli nie są nim zawodnicy?

CITY89 komentarzy: 34714.04.2011, 18:57

Dokładnie Wenger i Kroenke moga sobie rozmawiac liczy sie tylko Fabregas i jego zdanie na ten temat-moim zdaniem zostanie to jeszcze nie ten czas (oby)

Czeczenia komentarzy: 1261214.04.2011, 18:14

Przede wszystkim to Fabregas musi zadecydować czy chce dalej grać z armatką na piersi. Reszta jest drugorzędna.

Ciasteck2 komentarzy: 446714.04.2011, 18:12

Zostanie!

AlexandreSong komentarzy: 614.04.2011, 18:07

Cesc musi zostać inaczej nie damy rady : /

Szef komentarzy: 1303514.04.2011, 17:56

trzeba sie wzmacniac, a nie oslabiac

songoku95 komentarzy: 2352214.04.2011, 17:44

oby były rewolucje kadrowe ale tylko w rezerwach...:D Cesc ma zostać...xD

PRZEMAS komentarzy: 24414.04.2011, 17:39

Każdy fan Arsenalu by chciał żeby Fabregas został ale nie można tylko na niego patrzeć i zadawać sobie pytanie czy zostanie czy nie tylko trzeba kupić innych doświadczonych zawodników na obronę na jego miejsce i napastnika który jest odporny na kontuzje i jest skuteczny.

futszak komentarzy: 1114.04.2011, 17:32

jeśli Cesc ma do siebie szacunek to zostanie, dla Arsenalu może zrobić wiele dobrego, a Barca ma skład w który obecnie trudno będzie mu się wbić. Być może i gra teraz gorzej, ale patrząc na to z innej strony van Persie, Walcott, Arszawin wszyscy mają teraz gorsze chwile. Nie jest to nic dziwnego, patrząc na to w jak krótkim czasie odpadli z tak wielu rozgrywek, do tego doszły jeszcze kontuzję. Myślę, że jesteśmy na dobrej drodze. A Cesc? mam nadzieję, że zostanie jeśli nie ja nadal będę całym sercem za Arsenalem. :)

Kaltinor komentarzy: 48114.04.2011, 17:05

Gunner48 nie masz racji. "Jeśli Cesc miałby grać tak słabo jak w tym sezonie to może odejść z pocałowaniem ręki. Widać, że nie daje z siebie wszystkiego...jest na boisku i nic poza tym". Gra słabiej niż w poprzednich sezonach, ale miał też kilka genialnych meczy w obecnych rozgrywkach. Powiedziałbym raczej, że Cesc jest - nierówny.

zuczek1987 komentarzy: 640314.04.2011, 16:40

teraz to zatrzymanie Fabregasa nie jest już takie pewne

Faegan komentarzy: 11614.04.2011, 16:33

A nie mysleliscie kiedyś o tym żeby kibicować Arsenalowi a nie na sile jego dzisiejszym zawodnikom?

zzgodnie z waszym rozumowaniem nei tlyko ja powinienem zaczac kibicowac barcelonie ale takze cala rzesza wybitnych bylych graczy i menedzerow Arsenalu...
nie oni wszyscy nie kochaja Arsenalu..na pewno

ruszcie glowa
nie musze uznawac obecnego skladu Arsenalu za dobry

i mam do tego prawo i po raz kolejny
nei wam osadzac czy jestem lepszym czy gorszym kibicem

dla mnie klub to coś wiecej niz skladzik zlozony z osob ktore de facto nie mysla zbytnio o barwach

pozdro dla normalnych

kosiara144 komentarzy: 45414.04.2011, 16:28

Według mnie Cesc też musi zostać ale ja tam nie mam nic do gadania :) ważne żeby boss mu tam wpoił że jak pójdzie do barcy to się zniszczy . A tak w ogóle to Kroenke mógłby sypnąć jakąś większą kasą na transfery i zmusić wengera aby kogoś kupił :D

Gunner48 komentarzy: 792914.04.2011, 16:23

Jeśli Cesc miałby grać tak słabo jak w tym sezonie to może odejść z pocałowaniem ręki. Widać, że nie daje z siebie wszystkiego...jest na boisku i nic poza tym.

KondzioElite komentarzy: 618714.04.2011, 16:23

Faegan, ależ oczywiście. Cesc i Robin to cieniasy, pfff... Co onie w ogóle robią w Arsenalu? Dobrymi zawodnikami są Messi, Krystyna, ale Cesc? Przecież on dograć piłki dokładnie nie umie...

Z takim rozumowaniem proponuję przerzucić się na kibicowanie Barcelonie lub Królewskim. Tam zaznasz spokoju. Już nie będzie zawodników nie potrafiących dograć piłki.

Wracając do Cesca, nie rozumiem jak można twierdzić, że jeśli sprzedamy Cesca i kupimy Gourcouffa (czy jak to się tam pisze) to nie utracimy nic na jakości. Cesc musi zostać!

MatArsenal9870 komentarzy: 216714.04.2011, 16:18

Cesc jest słabszy niż w poprzednich latach. Fakt, potrafi nieźle podać ale nie w każdym meczu jest kimś, kogo podziwiałem. Jest dobrym kapitanem ale lepszym byłby zdecydowanie RvP. Gdyby nie kontuzje, które go trapiły na pewno to on byłby teraz nosił ta opaskę.

Kaziu09 komentarzy: 325314.04.2011, 16:10

Cesc musi zostać jeszcze przynajmniej na rok, choć jeśli odejdzie wgl mnie to nie zdziwi skoro nie potrafimy nic zdobyć od tylu lat ..

Kanonier8 komentarzy: 198314.04.2011, 16:09

@Faegan. akurat tak się składa że byłem na Emirates i Highbury. Na highbury jak byłem małym dzieckiem z tatą, który też kibicuję kanonierom i na nowym 4 razy. Tak czyli to że Cesc asystuje co 29 minut co czyni go najlepszym w Europie jest niczym? Van Persie też nie jest genialny? Na pewno jest filarem. Skoro dla Ciebie nikt nie jest wart gry w Arsenalu to czemu im kibicujesz? Skoro chcesz ich wymienić na innych?

eriko komentarzy: 87014.04.2011, 16:07

Mam nadzieje że Fabregas zostanie.

Faegan komentarzy: 11614.04.2011, 15:59

ja nie wiem wy wszyscy tak się stresujecie
może pora na jakieś ziółka ?

polecam

HellSpawn komentarzy: 618514.04.2011, 15:56

Z Fabregasem w składzie gramy o niebo lepiej i nie zaliczamy takich głupich wpadek. On musi zostać.

Faegan komentarzy: 11614.04.2011, 15:56

Kanonier@ a Ty masz wiecej skoro nie widzisz że na klawiaturze s jest kolo Z ? ja tu chcialem wyrazic opinie
ale ty widocznie szukasz zaczepki
i sezonowcem tez nie jestem- nie wiem czy kiedykolwiek byles na meczu Arsenalu na starym i nowym stadionie...i nie obchodzi mnie to ale nie tobie oceniac jaki jestem ziomuś

argumenty za Cesciem w stylu że wie gdzie dograć są dl mnei malo racjonalne
wiekszosc graczy na poziomie premier league posiada taka umiejetnosc
a jakby przeliczyc i zestawic ile mozna zarobic na Fabregasie i zastapieniu go innymi graczami
a ile Fabregas "dal" nam bramek to zapewniam Cie ze wyszloby ze nalezy sprzedać Cesca
niektorzy nie muszą nawet liczyć...

van persie tez nie jest jakis fenomenalny

malyglod komentarzy: 654514.04.2011, 15:54

Ja bym za żadne skarby nie sprzedawał Fabsa. Chyba, że jednoznacznie powie, że nie chce już u nas grać.
Nie po to Wenger buduje od paru sezonów wokół niego drużynę, by teraz kiedy jesteśmy blisko sukcesów to zmarnować. Przypominam, że przecież tak na dobrą sprawę, Arsenal w tym sezonie na "nowych":
- bramkarza
- dwóch środkowych obrońców
- środkowego pomocnika

Kanonier8 komentarzy: 198314.04.2011, 15:43

Faegan@
posa? ile Ty masz lat skoro masz problem z pisaniem?
a tak w ogóle to Ty jesteś sezonowcem bo Nasri był genialny przez pół sezonu a teraz obniżył loty a sezon temu czy 2 był bardzo obiecującym zawodnikiem który dopiero w tym roku pokazał na co go stać. Cesc jest "nienajgorszy" prosze Cię. Od paru lat to właśnie on ciągnie ofensywę w 2 linii. Nasłuchałem się legend? Nie wydaje mi się bo Henry najlepiej wypowiada się na temat Robina itp. Co do kapitana to masz rację , nie ma w sobie tego "kocura" jak dla mnie opaskę powinien nosić Vermaelen od następnego sezonu

Faegan komentarzy: 11614.04.2011, 15:40

Fabregas nie jest wart odrzucania tych 50 milionow

Faegan komentarzy: 11614.04.2011, 15:39

kanonier @ wlasnie jak nie ma cesca to arsenal gra tak samo a nawet lepiej paradoksalnie(bylo o tym glosno ostatnio)
fabregas nei raz juz udowodnil ze nei ma jaj i nei nadaje sie na kapitana

ne jest najgorszy...ale Arsenal szczerze poweidziawszy nei ma jakichś fenomenalnych graczy posa nasrim(w tym sezonie)

za duzo sie legend nasluchales za malo analizy

Barney komentarzy: 2218214.04.2011, 15:31

Hey będzie szansa wygrac trofeum już na początku sezon jeśłi MU wygra Pucha Angllii to gra z vicemistrzem Anglii, czyli z nami o tarczę wspólnoty, jeśli się nie mylę.

Co do Cesca byc możę zostanie bo Barca nie chce wydawac 50mln na niego, a Wener chyba go nie pusci za głupe 35mln.

entap komentarzy: 151714.04.2011, 15:28

cesc nie odejdzie po tym sezonie przynajmniej z 3 powodów :

1.chyba zdał sobie w koncu sprawe z tego ze w Barcie bedzie zmiennikiem Xaviego albo Iniesty. Tylko zakonczenie kariery przez Xaviego przyśpieszy jego transfer.

2 nie odejdzie do Realu mając w sercu Barce

3. Inter... bez przesady ale liga włoska z roku na rok jest coraz słabsza a Cesc to człowiek z ambicjami

4. Wenger, sama tylko jego osoba i wszystko w temacie

aRamsey komentarzy: 948614.04.2011, 15:27

Oby doszli do konsensusu. Cesc musi zostać, z nim w formie gramy 1000 razy lepiej.

Kanonier8 komentarzy: 198314.04.2011, 15:24

@Faegan
Jeżeli Ty się tak wypowiadasz o Cescu to pozdrowienia dla Ciebie. To jest nasz najlepszy piłkarz i tutaj nie ma co do gadania. W tym roku miał sporo kontuzji i nie mógł złapać stabilnej formy. Ale przypomnij sobie kto sezon temu ciągnął cały Arsenal? Właśnie Cesc. W tym roku jak go nie ma na boisku to dziwnym trafem gramy piach. Wilshere jest wspaniały do spółki z Fabsem ale sam nie da rady rozgrywać. Cesc jest niezastąpiony.

dawid_neo komentarzy: 73314.04.2011, 15:22

Paradoksalnie wyjdzie nam to jeszcze na dobre.
Sprzedaż Fabregasa, paru gwiazd zespołu z powodu ich frustracji brakiem trofeów.
Wenger ma nosa do transferów, jeśli w ich miejsce pojawią się świeży, pełni chęci zawodnicy może okazać się że w następnym sezonie wygramy dużo więcej niż w tym. I to nie będzie oznaczało, że Fabregas czy ktokolwiek inny był słabym zawodnikiem, ale jesli dojdą gracze, którzy grają na równym poziomie przez 40-50 spotkań w sezonie, walczą nawet o remis, o cenny jeden punkt (tak jak robi to aktualnie MU czy Borusia) możemy coś wygrać. Bo potem tych punkcików brakuje na koniec sezonu.

eriko komentarzy: 87014.04.2011, 15:10

W jednym okienku mogliby zaszaleć i wydać te 50 milionów funtów,ale to jest niestety nierealne raczej.

pHunt komentarzy: 59614.04.2011, 15:01

Faegan - głupszego pomysłu nie spyszalem, mamy wiecej zawodnikow w srodku pomocy niz zmiennikow na obrone liczac cala linie. Pozatym Cesc mimo słabszego sezonu nadal potrafi podac pilke w miejsce o ktorym nie pomyslalo by wiekszosc zawodnikow. Jego precyzja i przeglad pola sprawiaja ze Arsenal z Ceskiem gra minimum poprawnie. Bez Cesca zazwyczaj tragicznie.

mir4ek komentarzy: 100714.04.2011, 15:00

Musi zostać. Gadanie że ktoś go zastąpi to wiecie gdzie można sobie wsadzić.

teo14 komentarzy: 55114.04.2011, 14:57

słyszałem, ze Barca zrezygnowała z Fabregasa, wydaje mi się że Cesc zostanie i pokaże klase w następnym sezonie

koczan_4 komentarzy: 330214.04.2011, 14:56

@Faegan
Sprzedać Fabregasa ? To życzę powodzenia .

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady