Wielkie strzelanie w południowym Londynie! Crystal Palace 1-5 Arsenal

Wielkie strzelanie w południowym Londynie! Crystal Palace 1-5 Arsenal 21.12.2024, 20:59, Trempa 1106 komentarzy

Świąteczno-noworoczne granie w Premier League zaczęliśmy od wyjazdu na Selhurst Park, aby zmierzyć się z Crystal Palace. Byliśmy świadkami ciekawego widowiska, gospodarze nie ograniczyli się tylko do przeszkadzania rywalom i mieli swoje szanse w tym meczu. Ich starania poskutkowały zdobyciem jednego gola, ale za to pięciokrotnie musieli wyciągać piłkę z własnej siatki. Dobrą formę potwierdził Jesus, który dwa razy pokonał Hendersona.

Pierwsza połowa obfitowała w bramki - ujrzeliśmy aż cztery trafienia. Strzelanie rozpoczął już w 6 minucie Gabriel Jesus. Arsenal wykonywał rzut wolny na połowie rywala i zdecydował się na krótkie rozegranie. Futbolówka została przeniesiona na prawą stronę, skąd Saka posłał dośrodkowanie w pole karne. Do piłki na dalszym słupku dopadł Brazylijczyk i wpakował ją do siatki.

W 10 minucie Arsenal sam nabawił się problemów. Goście chcieli rozgrywać piłkę krótko od własnej bramki, ale pressing Crystal Palace był na tyle skuteczny, że Raya posłał złe podanie w kierunku kolegi i niewiele zabrakło, aby gospodarze doprowadzili do wyrównania. Nie udało im się w tej akcji, ale Orły strzeliły gola już minutę później. Piłka wyprowadzona kilkoma podaniami z własnej połowy trafiła do Sarra, który wyrównał stan meczu.

Pierwszy kwadrans zakończył się zdobyciem drugiego gola przez Arsenal. Zagrana na dłuższy słupek piłka z rzutu rożnego spadła pod nogi Partey’a, który wycofał ją do Jesusa, a ten ładnym strzałem przywrócił prowadzenie Kanonierów.

Kilka minut później w stuprocentowej sytuacji znalazł się Mateta. Fatalny błąd popełnił Saliba, który stracił piłkę. Ta trafiła pod nogi napastnika gospodarzy, ale na posterunku był Raya. Hiszpan obronił próbę Francuza i utrzymał tą interwencją prowadzenie swojego zespołu.

Szansę na strzelenie trzeciej bramki dla Arsenalu miał w 37 minucie Gabriel. Brazylijczyk wygrał pozycję w polu karnym po dośrodkowaniu Odegaarda z rzutu rożnego, ale jego uderzenie wylądowało na poprzeczce. Zaledwie minutę później piłka zatrzepotała już w siatce Crystal Palace. Strzał głową oddał Jesus, futbolówka odbiła się od słupka, a skuteczna dobitka Havertza dała dwubramkową przewagę Kanonierom. Goście schodzili do szatni z dobrym wynikiem, ale szczuplejsi o jednego zawodnika - stracili Sakę, który z powodu urazu musiał w 24 minucie opuścić murawę.

Gospodarze dobrze zaczęli drugą połowę, wypracowując sobie dwie groźne sytuacje. Na przeszkodzie do zdobycia drugiej bramki stanął im jednak Raya, który w obu akcjach obronił uderzenia głową Sarra.

W 58 minucie na boisku pojawili się Calafiori i Rice, a zmiany te pozwoliły Arsenalowi uspokoić grę i nieco przystopować zapędy Orłów. Obaj zawodnicy mieli dodatkowo udział w kolejnych dwóch bramkach gości.

Gola na 1-4 strzelił w 60 minucie Martinelli. Akcja zaczęła się z lewej strony, Trossard wyłożył piłkę Jesusowi, a Brazylijczyk powinien skompletować hat-tricka. Jego strzał obronił jednak Henderson, a futbolówka trafiła pod nogi Rice’a. Dobitkę Anglika na gola zamienił wspomniany Martinelli, który zmienił tor lotu piłki.

Bramka na 1-5 to już trafienie autorstwa Rice’a. Declan w końcówce spotkania otrzymał podanie od Calafioriego i strzałem na długi słupek z 16 metra ustalił wynik meczu.

Crystal Palace 1-5 Arsenal

Sarr 11’ – Jesus 6’,14’, Havertz 38’, Martinelli 60’, Rice 84’

Crystal PalacePremier LeagueRaport pomeczowy autor: Trempa źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
metjuAFC komentarzy: 5929 newsów: 127.12.2024, 00:56

@Mastec30: zgadzam się z tym co napisałeś. Po pierwsze nie jesteśmy drużyną sprzed 2 lat, która wchodziła na boisko i chciała rozszarpać rywala. Przed meczem można było otwarcie mówić, że to czy tamto spotkanie to będą 3 punkty. W tym sezonie nie mam takiego poczucia. Druga rzecz to stan kadry. O ile w obronie w miarę się ustabilizowało, nie licząc urazów Bena i Tomyiasu, tak napad cierpi, a w dodatku dostał jeszcze cios pod żebra w postaci kontuzji Saki. Nie mamy zmienników, nie bardzo jest kim rotować, a już za chwilę mecze będą rozgrywane co 3 dni. Jeśli Arteta realnie myśli o mistrzostwie to musi wzmocnić zespół zimą. Kolejne czekanie do lata zamyka nam koło, które niestety zaczęło kręcić się w miejscu.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1210027.12.2024, 00:33

Co do tych komentarzy poniżej obrażających Sakę to zgadzam się w 100%, gość nie potrafi odmienić losów meczów, nie jest zawodnikiem, który by wziął piłkę, przedryblował paru rywali i strzelił bramkę, nie zrobi statystyk jak Messi czy Ronaldo, niestety nie ma odpowiedniej szybkości i dryblingu, strzał też nie najlepszy, na ten moment to taki średniak, ale jestem pewny, że sytuacja się zmieni jak wyleczy kontuzję i nie będzie chodzić o kulach.

Nie każdy klasowy piłkarz to Neymar albo Messi przechodzący z piłką całe boisko. Tylko ślepy nie zauważy ile pozytywnego Saka daje drużynie.

Mastec30 komentarzy: 751327.12.2024, 00:28

Uwielbiam jak tutaj każdy liczy co kolejkę na potknięcie Liverpoolu, ten się nie potyka i lament i ogłaszanie mistrza po czym w następnej kolejce jest to samo. Wiadomo że coś tam Liverpool potrąci jak nie teraz to w Lutym/Marcu albo i kwietniu ale nadzieja powinna się opierać na tym, czy Arsenal te potknięcia będzie potrafił wykorzystać. Nikt mistrza nie wygrał ani nie przegrał w Grudniu ale w naszej obecnej sytuacji ośmieszamy się w ogóle dyskutując o tym. Może wrócić do rozmowy jak chociaż raz wykorzystamy jakąś stratę punktów lidera ? W tym wyścigu nie ma znaczenia co zrobi Liverpool tylko co zrobi Arsenal a raczej czego obecnie nie robi. Nie odrabia strat. Do tego sytuacja kadrowa. Tutaj serio nie ma za bardzo o czym rozmawiać. Trzeba porozmawiać o transferach. O Carabao bo tu jest realna szansa na coś. Lige trzeba kontrolować i w razie czego próbować uderzyć ale na ten moment już nam trochę odjechała

Nicsienieda komentarzy: 1288 newsów: 127.12.2024, 00:18

@losnumeros napisał: "Mieli tracić punkty w grudniu i lipa"
Stracili 4 punkty na 15 możliwych i 9 goli.

silvano95 komentarzy: 1005927.12.2024, 00:13

Live ale traci punkty , ale duzo stracilo

losnumeros komentarzy: 1407027.12.2024, 00:10

@Taki napisał: "Wiesz że taka gadka jest od października?"

Mieli tracić punkty w grudniu i lipa. Teraz będą gadki że potrąca punkty w styczniu i lutym

Nicsienieda komentarzy: 1288 newsów: 126.12.2024, 23:56

@Taki: Dobra, tu mnie masz ;)

Taki komentarzy: 208126.12.2024, 23:53

@Nicsienieda napisał: "Tak, nawet dłużej, jeśli ich przewaga stopnieje"
To czekaj dłużej.
Tylko warto zaznaczyć, że sezon się kończy w maju.

Nicsienieda komentarzy: 1288 newsów: 126.12.2024, 23:45

@Taki napisał: "Do kiedy mamy czekać, do maja?"
Tak, nawet dłużej, jeśli ich przewaga stopnieje. Tak to jest w futbolu, pierwszy sezon w życiu oglądasz?

Nicsienieda komentarzy: 1288 newsów: 126.12.2024, 23:44

@Barney: Nie gramy padliny z Artetą, jesteśmy przypuszczalnie na drugim miejscu w lidze od jutra. Więc wyolbrzymiasz na przykład tutaj. Faworytem nie jesteśmy, nikt tego nie mówi. Ale dalej są sensowne szanse, a dużo ludzi poniżej te szanse skreśla. Chyba że to nałogowa hiperbola, ciężko stwierdzić.

Taki komentarzy: 208126.12.2024, 23:41

@Nicsienieda napisał: "oczekajcie na spokojnie miesiąc,"
Wiesz że taka gadka jest od października?
Do kiedy mamy czekać, do maja?

Barney komentarzy: 2220726.12.2024, 23:40

@Nicsienieda:

Jaka chorogiewke xd w kazdym meczu im kibicuje, co nie znaczy ,ze uważam nas za faworyta w walce o mistrzostwo. Patrze realnie na sprawe i co z tego ,ze LFC potraci jak my pewnie też. Jak pisalem wczesniej gramy padline z Arteta.

Nicsienieda komentarzy: 1288 newsów: 126.12.2024, 23:36

Liverpool był cienki jak z nimi graliśmy, myślę że potracą punkty. Taki z nich niby walec jak z nas 2 sezony temu. Za duża emocjonalność, która będzie kosztować punkty. Oczywiście my też musimy wejść na wyższy poziom. Kontuzja Saki może dużo namieszać, zobaczymy w przeciągu najbliższych tygodni, czy jesteśmy w stanie coś bez niego ugrać. Bo bez Ode nie byliśmy. Do tego czasu trzeba wierzyć w drużynę, bo inaczej wychodzi się na chorągiewkę, a to wstyd. Poczekajcie na spokojnie miesiąc, myślę że wtedy będziemy dużo więcej wiedzieć o naszych szansach na mistrza w tym roku.

Barney komentarzy: 2220726.12.2024, 23:34

Kazdy liczy po cichu, ze sie uda ugrac mistrza ,ale realnie wie ,ze szanse są niewielkie ,zreszta taka jest prawda. Dodatkowo gdyby to byl Arsenal z zeszlego to by nadzieja byla wieksza, ale gramy padline.
Dlatego, też Garfield tak denerwuje tutaj ludzi.

Garfi powinien jak bot tylko pisać newsy transferowe i tyle :D

Taki komentarzy: 208126.12.2024, 23:33

Teraz trzeba nadrobić bo live bez Konate jest mniej szczelne w tyłach.

kaziu874 komentarzy: 686226.12.2024, 23:32

I od razu mówię, nikt nigdy jeszcze nie wygrał ligi w grudniu i nie ma co przypisywać im mistrza już teraz (mimo że są na dobrej drodze do tego), ale takie umniejszanie innym drużynom, w tym przypadku Liverpoolowi jest po prostu śmieszne i nijak się ma do rzeczywistości, bo są prawdopodobnie najlepiej grającą drużyną w Europie w tym momencie.

kaziu874 komentarzy: 686226.12.2024, 23:29

@Er4s napisał: "chodzi mi tylko o to że Arsenal czy City z zeszłego sezonu byłyby dzisiaj 4-5 pkt przed Lpoolem. Nie grają nic wyjątkowego, zwyczajnie nie tracą frajersko punktów i mają stabilny pomysł na grę zawsze z piłkarzem na swojej nominalnej pozycji choćby to był nr3 w hierarchii na tej pozycji. Proste środki. To tylko ujmuje Artecie moim zdaniem i jego pomysłom na okienko/taktyke/pomyśle i reakcje na mecze. Jeśli tego nie kaczan to Tys ignorant z kolei."
Absolutnie się nie zgadzam. Tamten sezon to już historia, poza tym ciężko stwierdzić czy City lub Arsenal byłyby 5 pkt przed Live, które straciło punkty ledwo w 4 meczach z 17. Też mieli swoje problemy, np kontuzja Allisona, a mimo wszystko konsekwentnie grają swoje. Poza tym czy maraton ligowy nie polega właśnie na tym, żeby frajersko nie tracić punktów? Oni w 10 do samego końca walczą o 3 pkt z Fulham, my w 11 gramy bez pomysłu. Oni strzelają 3 gole na St James Park i wypuszczają wygraną w 90 minucie, my oddajemy tam jeden celny strzał. Wbili po 3 gole na Old Trafford i San Siro, wygrali z Chelsea, City, Realem, 4:0 z Leverkusen, a o 6 golach z kurczakami na wyjeździe nawet nie będę wspominał. We wszystkich rozgrywkach w tym sezonie przegrali JEDEN mecz, a rozegrali ich 26. Faktycznie, drużyna niegodna tytułu PL..

losnumeros komentarzy: 1407026.12.2024, 23:26

Chciałbym kogoś zobaczyć u nas z takimi samymi statystykami jak Salah. Nawet w poprzednich sezonach rozkład bramek i asyst przełożył się tylko na 2 miejsce, gdzie frajersko przegraliśmy mistrzostwo

mar12301 komentarzy: 2328226.12.2024, 23:23

@Garfield_pl: Skoro tak nie działa to czemu dopisujesz już nam 3 pkt XD

Określ się kolego XD

Taki komentarzy: 208126.12.2024, 23:22

@Garfield_pl napisał: "20 kolejek do końca xD zluzuj, jutro trzeba wygrać i 6pkt mały dystans, wiele może się wydarzyć:) nie dopisuj3 za nierozegrane spotkanie, bo tak to nie działa:)"
Sam dopisałeś nam.
Na razie mamy straty 9. Mecz z Ipswich jeszcze się nie odbył.

mar12301 komentarzy: 2328226.12.2024, 23:20

@FabianMrozek: haha

Kiepomen komentarzy: 456426.12.2024, 23:20

@Er4s: No tu się zgadzam, u Saki pokłady jakości można wyciągnąć przez odciążenie go od krycia. Niech Arteta w końcu zainwestuje w ten atak tak jak w obronę bo ten pacierz do saki uręga klubowi na topie jakim jesteśmy. Nowy kozak na LS fajny napadzior w stylu Girouda i mega ciekawy jestem jakby to wyglądało

mar12301 komentarzy: 2328226.12.2024, 23:20

Liverpool po prostu gra najlepiej w piłkę i na ten moment nie widzę innego kandydata do majstra.

My pewnie jeszcze nie raz stracimy punkty, bo nasz plan A to bicie głową w mur, a plan B to rzuty rożne. To deko za mało na walkę z takim walcem jak ofensywa LFC xd A teraz jeszcze Saki nie będzie do marca to tym bardziej.

FabianMrozek komentarzy: 15826.12.2024, 23:19

@Er4s: Garfield cały czas myśli, że z tym Saką to zasłona dymna Artety.

Er4s komentarzy: 388226.12.2024, 23:17

@Garfield_pl:
Garfie….
Czy Ty pamiętasz jak my gramy w piłkę. I że przez najbliższe miesiące będziemy grać bez Naszego Salaha?

FabianMrozek komentarzy: 15826.12.2024, 23:14

@Olczyck: no nie punktuje, w zeszłym sezonie po 17 kolejach mieli 4 punkty mniej. Nie wiem co chcecie udowodnić

Garfield_pl komentarzy: 3336326.12.2024, 23:13

@Er4s napisał: "Dobra dalej 9 a może i 12… Live autostrada z byle jakim zespołem. Znowu się trafia sezon bez żadnej godnej tytułu drużyny w PL i akurat my musimy w tym sezonie dostosowywać się do blamażu. Przypominam że to jest DRAMAT i kop w dupe Artety że próbujemy od 3 lat zdetronizować City a wchodzi łysy i jednym Salahem zamiata ligę i nasz tytuł. Jesteśmy wyruchani."
20 kolejek do końca xD zluzuj, jutro trzeba wygrać i 6pkt mały dystans, wiele może się wydarzyć:) nie dopisuj3 za nierozegrane spotkanie, bo tak to nie działa:)

Olczyck komentarzy: 125326.12.2024, 23:11

@FabianMrozek napisał: "Co to za brednie? Przecież ten Liverpool punktuje lepiej niż Arsenal i City na tym etapie zeszłego sezonu. Może ci się ich gra nie podobać, ale w piłce chodzi tylko o wyniki"

A liverpool punktuje jak liverpool z poprzedniego sezonu ja bym poczekał jeszcze trochę

Er4s komentarzy: 388226.12.2024, 23:10

@Kiepomen:
Saka jest zajebisty. Może nie będzie to Ronaldo czy CR7 ale papiery na Salaha vol2 na pewno posiada. Klucz jest jest jeden. Musi mieć w drużynie kolegów którzy też będą atrakcyjni do krycia dla obrońców rywala (Salah przez lata miał Mane i Firmino) żeby mieć trochę swobody gry. Jeśli defensywą przeciwnika wie że Twój zespół opiera w 80% na Tobie swoje dokonania ofensywne to nigdy nie rozwiniesz skrzydeł na maxa. Musi być ktoś kto weźmie grę na klatę jak star ma słabszy dzień. Debil to wie. Czy Arteta do tego dojdzie?

Dziadyga komentarzy: 918526.12.2024, 23:07

Chciałbym Sake widzieć częściej w takim wydaniu jak akcja bramkową z Poolem z tego sezonu czy z Bayernem w ćwierćfinale w domowym meczu.Strzal konkretny,akcja na szybkości i heja.

Kiepomen komentarzy: 456426.12.2024, 23:06

@Dziadyga napisał: "Ale z drugiej strony Ja jakoś nie widzę Saki by był w przyszłości na poziomie prime CR7,Messiego czy Salaha właśnie.Nie ma się co oszukiwać.Bukayo jest świetny ale jest będzie piłkę niżej od tych wymienionych,Saka zaczyna mieć coraz więcej problemów zdrowotnych + jak pisałem,nie ma wolności w grze.Ale kiedyś zobaczymy."
Głos rozsądku. Saka jest super skrzydłowym ale ta wielka nadzieja fanbazy AFC że saka będzie kiedyś na poziomie CR7 albo choćby Salaha jest strasznie naiwna. Musiałby niesamowicie poprawić wiele aspektów gry żeby choćby powtórzyć najlepsze sezony takiego salaha w PL

bobslej22 komentarzy: 875526.12.2024, 23:05

Mamy na tą chwilę najlepsza obronę w lidze ;)

sidtsw komentarzy: 342026.12.2024, 23:04

a ten Cunha to jaka pozycja? obskoczy skrzydła czy taki drugi Jesus

Er4s komentarzy: 388226.12.2024, 23:04

@FabianMrozek:
Jesteś omkły czy co?
O tym mówię że przy tej grze byliby za plecami tamtego Arsenalu i City bo zwyczajnie nie urwali by żadnych punktów w meczach bezpośrednich a Arsenal i City dodatkowo mieliby po kilka/kilkanascie punktów więcej.
Nie grają żadnej sensacji…. Zwyczajnie nie są frajerami jak City pierwszy raz od lat i my jak kolejny raz z rzędu od lat…

Dziadyga komentarzy: 918526.12.2024, 23:02

Taki Saka i Odegard to powinni mieć pełną swobodę w ofensywie.Bez żadnych zaleceń o zwalnianiu gry i zbędnego klepania piłki.Salah od lat wali na bramę "z jajem" tak samo z podaniami.

losnumeros komentarzy: 1407026.12.2024, 22:59

@Kiepomen napisał: "Bez przesady, Martinelli jak tylko dostaje piłkę i ma 1v1 nawet 1v2 czasami to i tak biegnie do linii końcowej, bądź co bądź zazwyczaj z marnym skutkiem ale jednak. Saka mniej drybluje bo go podwajają potrajaja jak mamy budowanie ataku, przy kontrze zawsze leci w drybling"

Mamy z tego g***, jeszcze Saka coś zrobi jak ma piłkę przy nodze. W porównaniu do Live, to nasi musieliby iść tam na praktyki

Dziadyga komentarzy: 918526.12.2024, 22:59

@pablofan napisał: "@Kiepomen: nie porównuj starego wygi do młodego Wilka.
W porównaniu do Sake do Salaha, to Anglik w jego wieku stanowi o sile zespołu, a on był odpalany z PL. Nasz star boy ma 4 dobre sezony za sobą w PL gdzie taki salah tułał się po klubach w podobnym okresie."


Ale z drugiej strony Ja jakoś nie widzę Saki by był w przyszłości na poziomie prime CR7,Messiego czy Salaha właśnie.Nie ma się co oszukiwać.Bukayo jest świetny ale jest będzie piłkę niżej od tych wymienionych,Saka zaczyna mieć coraz więcej problemów zdrowotnych + jak pisałem,nie ma wolności w grze.Ale kiedyś zobaczymy.

Kiepomen komentarzy: 456426.12.2024, 22:59

@pablofan napisał: "nie porównuj starego wygi do młodego Wilka.
W porównaniu do Sake do Salaha, to Anglik w jego wieku stanowi o sile zespołu, a on był odpalany z PL."

A ile takich było co po świetnym początku się skończyli? Choćby rashford fati nawet Martinelli powoliKażdy piłkarz jest inny i można jedynie ocenić to co się widzi.

Kiepomen komentarzy: 456426.12.2024, 22:56

@losnumeros napisał: "Oczywiście że tak, u nas nie podjęcia decyzji i wzięcia ciężaru na siebie, tylko klepanie piłki."
Bez przesady, Martinelli jak tylko dostaje piłkę i ma 1v1 nawet 1v2 czasami to i tak biegnie do linii końcowej, bądź co bądź zazwyczaj z marnym skutkiem ale jednak. Saka mniej drybluje bo go podwajają potrajaja jak mamy budowanie ataku, przy kontrze zawsze leci w drybling

losnumeros komentarzy: 1407026.12.2024, 22:54

@pablofan napisał: "nie porównuj starego wygi do młodego Wilka."

Tutaj jest problem, jak nam idzie to porównywanie do najlepszych jest ok, w drugą stronę już nie

FabianMrozek komentarzy: 15826.12.2024, 22:54

@Er4s: Co to za brednie? Przecież ten Liverpool punktuje lepiej niż Arsenal i City na tym etapie zeszłego sezonu. Może ci się ich gra nie podobać, ale w piłce chodzi tylko o wyniki

losnumeros komentarzy: 1407026.12.2024, 22:52

@Dziadyga napisał: "Czy jakby tak Mikel puścił że smyczy Sake to czy by nie był jeszcze lepszy."

Oczywiście że tak, u nas nie podjęcia decyzji i wzięcia ciężaru na siebie, tylko klepanie piłki. Salah u nas miałby problem z strzelaniem bramek, bo zawodnik nie może podjąć walki 1 vs 2 i pokazać swoje umiejętności

Er4s komentarzy: 388226.12.2024, 22:51

@kaziu874: chodzi mi tylko o to że Arsenal czy City z zeszłego sezonu byłyby dzisiaj 4-5 pkt przed Lpoolem. Nie grają nic wyjątkowego, zwyczajnie nie tracą frajersko punktów i mają stabilny pomysł na grę zawsze z piłkarzem na swojej nominalnej pozycji choćby to był nr3 w hierarchii na tej pozycji. Proste środki. To tylko ujmuje Artecie moim zdaniem i jego pomysłom na okienko/taktyke/pomyśle i reakcje na mecze. Jeśli tego nie kaczan to Tys ignorant z kolei.

Kiepomen komentarzy: 456426.12.2024, 22:50

@Dziadyga napisał: "Nie wiem też czy Saka po prostu nie jest blokowany.Salah gra swoje i wcześniej Klop a teraz Slot dają mu swobodę."
Salah to po prostu bardziej wszechstronny piłkarz, równie dobrze mógłby grać na 10. Saka to po prostu typowy skrzydłowy, a salahowi bliżej do takiego Messiego oczywiście wszystko z pewną skalą

losnumeros komentarzy: 1407026.12.2024, 22:48

@Er4s napisał: "Dobra dalej 9 a może i 12… Live autostrada z byle jakim zespołem. Znowu się trafia sezon bez żadnej godnej tytułu drużyny w PL i akurat my musimy w tym sezonie dostosowywać się do blamażu. Przypominam że to jest DRAMAT i kop w dupe Artety że próbujemy od 3 lat zdetronizować City a wchodzi łysy i jednym Salahem zamiata ligę i nasz tytuł. Jesteśmy wyruchani."

Dokładnie, ale Live jeszcze będzie miało zjazd w przeciwieństwie do nas hahaa

pablofan komentarzy: 373826.12.2024, 22:48

@Kiepomen: nie porównuj starego wygi do młodego Wilka.
W porównaniu do Sake do Salaha, to Anglik w jego wieku stanowi o sile zespołu, a on był odpalany z PL. Nasz star boy ma 4 dobre sezony za sobą w PL gdzie taki salah tułał się po klubach w podobnym okresie.
Saka jest bez sprzecznie wielkim zawodnikiem i za kilka lat, o ile Arsenal utrzyma progres, będzie miał swoje liczby i trofea.

kaziu874 komentarzy: 686226.12.2024, 22:47

@Er4s napisał: "Znowu się trafia sezon bez żadnej godnej tytułu drużyny w PL i akurat my musimy w tym sezonie dostosowywać się do blamażu."
Jeżeli uważasz, że Liverpool w takiej formie i grający w taki sposób nie zasługuje na tytuł, to jesteś po prostu ignorantem. Na ten moment jest to jedyna drużyna, której to mistrzostwo w tym sezonie się należy.

Dziadyga komentarzy: 918526.12.2024, 22:47

Nie wiem też czy Saka po prostu nie jest blokowany.Salah gra swoje i wcześniej Klop a teraz Slot dają mu swobodę.Czy jakby tak Mikel puścił że smyczy Sake to czy by nie był jeszcze lepszy.

Dziadyga komentarzy: 918526.12.2024, 22:45

@Kiepomen napisał: "Można mówić o sace wiele ale szczerze narazie salah to jest klasa wyżej, absolutnie najlepszy skrzydłowy PL"

Nieraz chciałem to napisać,ale byłbym zjedzony xD Uwielbiam Sake i rozwija się coraz lepiej,ale Salah to cyborg.Nawet jak miał "słabsze" sezony to liczby lepsze niż 95% skrzydłowych w Europie xD

sidtsw komentarzy: 342026.12.2024, 22:44

sami sobie zawalilismy ten sezon a zaczelismy juz zawalonym okienkiem transferowym ...

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady