Willian niebawem na Emirates?

Willian niebawem na Emirates? 27.04.2020, 12:23, Tomasz Kowalski 80 komentarzy

Arsenal jest postrzegany jako faworyt w walce o podpis skrzydłowego Chelsea - Williana - twierdzi brazylijski ESPN.

Brazylijczyk nie doszedł do porozumienia z włodarzami The Blues w sprawie nowego kontraktu i tym samym najprawdopodobniej opuści Stamford Bridge wraz z wygaśnięciem umowy w tym roku. Willian jest zadowolony z faktu, iż gra w Anglii, a ponadto przyzwyczaił się do życia w Londynie. Na drodze do jego szczęścia stoi jednak fakt, iż Chelsea proponuje mu zaledwie roczną umowę, kiedy sam zainteresowany oczekuje 3-letniego kontraktu.

Według Jorge Nicoli, Arsenal wysunął się na nieznaczne prowadzenie ws. transferu 31-latka, jednak sprawa transferu jest wciąż otwarta. Z kolei inne źródła twierdzą, że David Luiz namawia swojego byłego kolegę z zespołu do zasilenia szeregów Kanonierów.

Chelsea FCTransferyWillian autor: Tomasz Kowalski źrodło: ESPN
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
msempryk komentarzy: 11207.05.2020, 19:28

Mam nadzieję, że Willian rzeczywiście przeniesie się za free do nas. Na pewno sie przyda taki zawodnik

page komentarzy: 1684 newsów: 405.05.2020, 08:56

W FIFA 14 Willian ma aż 92 przyspieszenia i 88 dryblingu
DOBRY WYBÓR

Elastico07 komentarzy: 1326701.05.2020, 17:43

@MarioG napisał: "uważaj bo cię Elastico za friko ochrzani że twój komentarz nic nie wnosi do naszej społeczności. Haha"
Haha tutaj mnie przynajmniej rozbawiles bo niżej nie zaprezentowales kompletnie nic.

kylo100 komentarzy: 381801.05.2020, 05:01

Pewnie, że brać ku*** mać.

Kris3Tears komentarzy: 448701.05.2020, 03:19

Dawać go! Czuję, że odżyłby u nas pod wodzą Mikela.

MarioG komentarzy: 123501.05.2020, 03:02

@Suchar2296: uważaj bo cię Elastico za friko ochrzani że twój komentarz nic nie wnosi do naszej społeczności. Haha

Suchar2296 komentarzy: 1401.05.2020, 00:15

kolejny dziadek z Chelsea??? widze drugi milan sie robi w anglii

ZielonyLisc komentarzy: 2035930.04.2020, 20:25

Nie.

MarioG komentarzy: 123530.04.2020, 03:30

@Elastico07: Żałosny komentarz

Elastico07 komentarzy: 1326729.04.2020, 23:22

@MarioG napisał: "Poco nam kolejny odpad i emeryt z Chelsea"
Pewnie po to samo co ten komentarz.Dużo nim wniosłeś w społeczność k.com.

Elastico07 komentarzy: 1326729.04.2020, 23:21

@Embix napisał: ": przepraszam wprowadziłem błąd zamiast Pepe wcisnełem Lacę. Chodziło mi o Willian-Auba-Pepe :)"
To nabiera sensu i kształtu.Wybaczam Ci.

Embix komentarzy: 212529.04.2020, 15:28

@Elastico07: przepraszam wprowadziłem błąd zamiast Pepe wcisnełem Lacę. Chodziło mi o Willian-Auba-Pepe :)

MarioG komentarzy: 123529.04.2020, 14:34

Poco nam kolejny odpad i emeryt z Chelsea

bestzarogiem komentarzy: 25629.04.2020, 09:07

@Embix: czytaj uważnie, nie napisałem, że auba nie jest typowym napastnikiem tylko, że w przypadku 442 nie będzie typowego napastnika w naszym ustawieniu, bo będzie dwóch bocznych którzy nie powinni schodzić na środek w przypadku gdy rywal ma piłkę, ale jak my będziemy to nie wykluczam, że auba cofnie się za lace wtedy. a jeśli chodzi 0 352 to moim zdaniem jest to lepsze ustawienie w defensywie, coś w stylu tego jak grał inter z barcą, że mają 5 obrońców ale i tak nie dają się rozciągnąć i grają czwórką we własnym polu karnym.
widzę że nie mam szans cię zagiąć bo znasz się na piłce chyba lepiej odemnie (bez ironii)ale podyskutować zawsze jest ciekawie ,
więc dla mnie jedyną opcją na przesunięcie lace na szpice jest sprzedaż lacazeta=na napastnika przechodzi auba= na miejsce auby saka albo martinelli=sporo hajsu na wydatki=Thomas Partey/nabil fekir w arsenalu

krzykus1990 komentarzy: 553229.04.2020, 08:19

Nie ! Koniec z odpadkami z Chelsea !

msempryk komentarzy: 11228.04.2020, 23:38

Jakby to doszło do skutku to 4-4-2 na spokojnie mozna by było takim ustawieniem grac

Elastico07 komentarzy: 1326728.04.2020, 20:40

@Embix napisał: "Willian - Auba(szpica)- Laca jest do przyjęcia"
Czekaj.Dobrze rozumiem z tego,że mając Pepe chcesz grać Lacą na skrzydle ? Jak dla mnie Wilian-Auba-Pepe by dobrze żarło,ew Laca na zmiane za kogo kolwiek z trojki wtedy moglby Auba zrotować na skrzydlo a Laca na srodek.

varatas komentarzy: 257228.04.2020, 20:26

@Embix: Oglądałem trochę Kurzawe (nie bardzo dużo, ale może widziałem z 5-6 meczów) i to jest ultra ofensywny boczny obrońca, więc też może być z nim różnie. Dla mnie naszym numerem jeden jest Kolasinac. Tierney dotychczas dla mnie jest rozczarowaniem (podkreślam dotychczas). Może to stres, ale wydaje się być całkowicie jednonożny, surowy technicznie i gra w stylu typowego boczngo obrońcy ligi szkockiej, rajd do końca i zablokowana wrzutka.

Embix komentarzy: 212528.04.2020, 19:54

@bestzarogiem: jak gramy bez typowego napastnika? :O to przypomnij mi jak on grał w BvB bo albo mam sklerozę albo grał jako najbardziej wysunięty napastnik i szło mu megadobrze. Czemu się czepiasz tej 2-ki napastników aby go tam umiejscowić. Lacazette często też grał na Lewym skrzydle w Lyonie u nas zniknął jego przydomek 'la Gazela'. Niestety ale Laca albo sprawiedliwie zasługuje na ławkę albo niech weźmie się do roboty. Najchętniej to właśnie Lace ustawiłbym za Aubą. Lub 3-5-2 3-1-4-2 ofensywne w ataku a w obronie przejcie na 4-3-3

Embix komentarzy: 212528.04.2020, 19:46

@bestzarogiem: 4-3-3 Willian - Auba(szpica)- Laca jest do przyjęcia. Dla mnie priorytetem byłoby przeniesienie Auby na szpicę. Teraz jakoś to działało - Auba trzymał się bardziej środka, Saka podłączał się pod skrzydło a Xaka zabezpieczał lewą obronę stał bardziej z tyłu - coś a'la Marcelo który się podłącza i Casemiro który tą stronę zabezpieczał a Cr7 był wprost jako napastnik w polu. Na skrzydle mamy 50% Auby

Elastico07 komentarzy: 1326728.04.2020, 16:13

@NineBiteWolf napisał: "Nawet nie chcę się zastanawiać, jaki proces myślowy doprowadził cię do wniosku, że nie wiem, czym jest kwota odstępnego. Po twoich wypowiedziach można z kolei stwierdzić, że zwyczajnie bagatelizujesz znaczenie prowizji dla agentów i bardzo wysokiej pensji, jakiej zażąda piłkarz o reputacji Williana; piszesz tak, jakbyś uważał, że sprowadzenie Brazylijczyka w ogóle nie obciąży budżetu klubu, a wiadomo, że to nie jest prawda."
Przecież dobrze wiesz że chodziło mi tylko i wyłącznie o kwotę odstępnego więc po co strugasz filozofa? Tylko to mnie interesuję przy transferach,później jeszcze tygodniowka ewentualnie,a co do pieniędzy dla agentów to jesteśmy za krótcy żeby wiedzieć co,ile i dla kogo więc po co poruszać ten temat.Powtorze jeszcze raz.Chodzilo o sumę odstępnego,A jeżeli tego nie zrozumiałeś,albo inaczej zrozumiałeś moja słowa to chyba z twoimi procesami coś nie tak.

bestzarogiem komentarzy: 25628.04.2020, 15:09

@Embix: piszzesz że aube przesunąć na szpice ewentualnie 4-4-2 , ale 4-4-2 to jest jedyna opcja żeby przesunąć aube do przodu chociaż i tak wtedy gramy bez typowego napastnika, ale to ustawienie może się sprawdzić. trochę myślałem dlaczego do tej pory w takim razie nie graliśmy 442 i doszedłem do wniosku że przez to że saka musiał grać na lo i faktycznie ta opcja z 442 może się jak najbardziej sprawdzić.
przy okazji zmniejszymy ilość naszych feralnych pomocników, ale tu tkwi szkopuł, bo jeżeli nie sprzedamy ozila to nie ma opcji że będziemy grali cały sezon z onilem na ławce zarabiającym za to że chodzi na treningi.

jestem za opcją 442 ale pod warunkiem sprzedania ozila i zakupienia porządnego śp np Thomasa

MarkOvermars komentarzy: 942128.04.2020, 14:26

No nie, śmiechem xd kolejne odpady z Chelsea? Luiz nam wystarczy już na niego patrzeć nie mogę a teraz jeszcze William?D

Embix komentarzy: 212528.04.2020, 13:34

@bestzarogiem: chłopie co Ty gadasz... na jaką pozycję? Za Pepe? - po co. Za Aube? - a co to skrzydłowy czy napastnik? Przesunąć Aube należy na szpicy na skrzydle okropnie sie chlop marnuje i Willian na skrzydło. Brak pomocnikow w srodku - mozemy nawet przestawic sie na 4-4-2 z pepe willianem po bokach i auba-laca na szpicy

Serduszko komentarzy: 117928.04.2020, 13:30

W sumie to Arsenal powinien się rozejrzeć za takimi piłkarzami , którym do emerytury dużo nie brakuje, a jeszcze potrafią zawstydzić nie jednego mlodzika. Nie grube transfery nie ma szans , no chyba że z klubu jak odejdzie Auba.

Er4s komentarzy: 387228.04.2020, 13:22

Ciekawe kogo oczekują w tym okienku piszący, że taki piłkarz jak Willian grający w pierwszym składzie Chelsea i rep. Brazylii się nie przyda i nie podniesie piłkarsko poziomu :) Rozumiem, że Madness? Griezmanny, Mahrezy i Wernery Wam dalej w głowie? :) No to czas się ocknąć. Willian to świetny piłkarz, bez odstępnego, motorycznie lepszy niż 80% Naszego składu, technicznie genialny, ze strzałem z dystansu. Arteta wyciśnie z niego co najlepsze. Zamiast fantazjować o zakupach najbardziej pożądanych piłkarzy na rynku raczej modliłbym się żebyśmy byli na pole postion w kolejkach po takich zawodników jak Willian czy Kurzawa, którzy małym kosztem mogą być kluczem do budowy drużyny i inwestycji w inne pozycje.

Gunner18AFC komentarzy: 3500 newsów: 328.04.2020, 13:14

Juz nie jeden raz i nie dwa przekonaliśmy się, że odpady po 30 z innych klubów to nie jest dobre rozwiązanie. Raczej jestem na nie.

Elastico07 komentarzy: 1326728.04.2020, 13:09

@NineBiteWolf napisał: "Za darmo? Chyba nawet hiszpańska mafia nie jest w stanie przekonać piłkarza, by grał dla klubu bez pobierania pensji."
Kolejny który nie rozumie pojęcia suma odstępnego.Nizej już napisałem odpowiedź to podobnego komentarzu,nie będę się powtarzał.

arsenalfreak komentarzy: 26928.04.2020, 13:09

Mamy siłę rażenia jedną z lepszych w lidze?
I mean, come on...
Jeśli Obama odejdzie, co raczej pewne, to z przodu nie mamy nikogo klasowego co gwarantuje 20 goli w sezonie.
W sumie na żadnej pozycji nie mamy asów tak że po prostu trzeba kupować i to rutyniarzy w okolicach 30tki takich na teraz co dają gwarancję równego poziomu cały rok zeby móc gonic w nowym sezonie 6-7 miejsce i marzyc o LE bo inwestowanie w młodych to trochę loteria, wyjdzie albo nie wyjdzie. Teraz jak faktycznie Sroki rozbija bank to realnie 7 miejsce będzie dla nas maksimum tego co obecnym składem da radę ugrać Arteta.

Er4s komentarzy: 387228.04.2020, 12:59

@ziom:
A ja uważam, patrząc na dynamikę Williana, że on spokojnie jeszcze 2 lata pogania jak młody. Może występować też jako napastnik do rotacji. Zgadzam się, ja też wierze w to, że Pepe odpali i wiąże z nim duże nadzieje ale brazylijczyk za darmoszke, ograny w PL? Brzmi sensownie w i dodatkowym argumentem jest to, że tak jak mówisz pieniążki trzeba wydać na pozycję ŚO i ŚP/ŚPD gdzie na prawdę mamy posuchę i to tam leżą największe problemy tego zespołu.

NeverLie2Me komentarzy: 40828.04.2020, 11:45

Moim zdaniem transfer bez sensu, podobny do Dembele z FCB. Obecnie problematyczna jest obrona i środek pola, bo siłę rażenia, to my mam jedną z lepszych w lidze. BTW jeśli chodzi o jego gę w CFC, to nigdy nie był to jakiś fenomen i u nas różnicy też by nie zrobił.

bestzarogiem komentarzy: 25628.04.2020, 11:33

a na jaką pozycje? za pepe? to trochę bez sensu jak wyłożyli na niego te nponad 70 milionów. na drugie skrzydło za aube? to dopiero była by degradacja na skrzydle. no to może na 10? ozil (nie bijcie) rozgrywającym jest od niego lepszym, ma wiele wad, ale jak na naszą drużyne to wcale poziomem nie odstaje chociaż nie jest to wcale jakiś komplement, ale na tle naszej drużyny największym problemem nie jest gra (do której wiadomo, że można się doczepić tak jak do gry każdego z naszych poza aubą i może leno) a jego olbrzymie zarobki, które są kompletnie nie adekwatne do jego jakości.
także moim zdaniem, mimo że uważam williana za niezłego grajka który mógłby odsunać pepe z pierwszego składu to tym samym moze zablokować jego rozwój więc wziąć go na dwa lata ale na rotacje żeby mieć na ławce kogoś kto po wejściu będzie mógł zmienić obraz gry

Elastico07 komentarzy: 1326728.04.2020, 10:19

@ziom napisał: "Kupowanie zawodnika który najlepsze lata gry ma za sobą jest skrajną głupotą.Arsenal potrzebuje na gwałt klasowego środkowego pomocnika.Pepe który miał słaby początek w Arsenalu co wiąże się z aklimatyzacją w nowej dla niego lidze przy Artecie z meczu na mecz wygląda coraz lepiej.Nicolas zdobył 6 bramek i 8 asyst dla Arsenalu.Dla mnie on w przyszłym sezonie może zostać gwiazdą ligi ponieważ widać po nim potencjał którego nie widać po Willocku i Guendo"
Po pierwsze jak ktoś niżej współ jak-jakie kupowanie? Po drugie nie rozmawiamy o Pepe,a po trzecie czemu porownujesz skrzydłowego do środkowych pomocników? Wy czytacie i zastanawiacie się nad tym co piszecie,bo poziom wypowiedzi stoi na niskim poziomie.

Elastico07 komentarzy: 1326728.04.2020, 10:16

@Rumunia napisał: "Odpad to Özil, tylko że jego nikt nie chce."
Ozil do nas przychodził jako topowy pomocnik.

D_S komentarzy: 106228.04.2020, 09:36

Cienki Bolek, będzie pasował do nas.

Rumunia komentarzy: 88028.04.2020, 09:12

Odpad to Özil, tylko że jego nikt nie chce. Przed meczem z Chelsea połowa was srała w gacie na myśl o tym, jak Willian będzie wkręcał naszych w ziemię a teraz go nie chcecie. Ja bym mu dał szansę, do rotacji jak znalazł

ziom komentarzy: 190228.04.2020, 08:34

@Sandbead: Mój błąd w pisowni.Jestem przeciwko sprowadzaniu zawodników którzy szukają sobie spokojnej i dobrej finansowo emeryturki.Wolę postawić na wychowanka-Nelsona z którego może być klasowy zawodnik niż ściągać zawodnika który najlepsze lata gry ma za sobą a będzie on tylko słabszy.

simson16 komentarzy: 461528.04.2020, 08:24

Brac go!!!, bez marudzenia, zjada naszych na sniadainie:)

Sandbead komentarzy: 345828.04.2020, 08:15

@ziom napisał: "Kupowanie zawodnika"

Jakie kupowanie?

ziom komentarzy: 190228.04.2020, 07:09

@Er4s: Kupowanie zawodnika który najlepsze lata gry ma za sobą jest skrajną głupotą.Arsenal potrzebuje na gwałt klasowego środkowego pomocnika.Pepe który miał słaby początek w Arsenalu co wiąże się z aklimatyzacją w nowej dla niego lidze przy Artecie z meczu na mecz wygląda coraz lepiej.Nicolas zdobył 6 bramek i 8 asyst dla Arsenalu.Dla mnie on w przyszłym sezonie może zostać gwiazdą ligi ponieważ widać po nim potencjał którego nie widać po Willocku i Guendo.

metjuAFC komentarzy: 5912 newsów: 127.04.2020, 23:29

@Er4s: odważne stwierdzenie ale chyba nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z Tobą.

Embix komentarzy: 212527.04.2020, 23:27

@varatas: wyzej niz kolasinaca? Szczerze to nie wiem wszystko mi jedno lewych obroncow mamy srednych. Tierney nowy dostaje szanse. Mysle ze jakby Kurzawa przyszedl wszystkich by na ławce posadził

Er4s komentarzy: 387227.04.2020, 22:08

@metjuAFC:
Willian zjada też przed płatkami Pepe i Sake. Przynajmniej to co dotychczas w Arsenalu pokazali więc mimo wieku byłby to Nasz najlepszy skrzydłowy. To też daje jakiś obraz tej ekipy.

Elastico07 komentarzy: 1326727.04.2020, 21:30

@Armata500 napisał: "Odpad to raczej ktoś, kogo nikt nie chce,"
Najlepszym przykładem byłby Karius.

metjuAFC komentarzy: 5912 newsów: 127.04.2020, 21:30

Jestem jak najbardziej za. Na uwadze mam to, że po ewentualnym odejściu Auby na skrzydłach będziemy mieli do dyspozycji Pepe i Sakę jako pierwszy skład i uwaga Nelsona oraz Nilesa jako zmienników. Willan dwóch ostatnich zjada na dzień dobry. Zobaczymy jak sprawy się potoczą. Jak dla mnie byłby to rozsądny ruch.

Elastico07 komentarzy: 1326727.04.2020, 21:29

@PrzeArs napisał: "a to fabs za słaby na arsenal"
Nie za słaby tylko ""mamy Ozila"

Elastico07 komentarzy: 1326727.04.2020, 21:18

@Sandbead napisał: "I nie wiem czemu niektórzy uważają"
Bo niektórych myślenie ogranicza się do ''odpad z Chelsea"

jurasmolas44 komentarzy: 191627.04.2020, 20:25

mam wrażenie że dla niektórych wszyscy niebiescy byliby odpadami. William to kozak i 3 lata spokojnie może jeszcze grać na topie

Serduszko komentarzy: 117927.04.2020, 19:38

@Sandbead: i jeszcze jedno później dodałem pozytywny komentarz na jego temat

Serduszko komentarzy: 117927.04.2020, 19:37

@Sandbead: dla mnie Giroud nie był odpadem

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady