Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal

Żenujący spektakl defensywy: Watford 2-2 Arsenal 15.09.2019, 18:34, Łukasz Wandzel 3209 komentarzy

Wydawało się, że kryzys Szerszeni, ostatniej drużyny w tabeli Premier league, i zmiana na stanowisku menedżera to idealny moment, żeby zdobyć 3 punkty na Vicarage Road. Jednak Quique Sánchez Flores po powrocie do pracy w Watfordzie szczęśliwie trafił na Arsenal. Podopieczni Unaia Emery'ego udanie rozpoczęli to starcie, obejmując dwubramkowe prowadzenie, by ostatecznie jedynie zremisować po najbezsensowniejszych błędach indywidualnych, jakie można sobie wyobrazić.

Beznadziejne zagranie Sokratisa Papastatopulosa sprawiło, że obraz meczu obrócił się o 180 stopni. Arsenal, mając pełną kontrolę nad przebiegiem spotkania, oddał inicjatywę gospodarzom, którym drugi prezent wręczył David Luiz, prokurując rzut karny. Do tego wszystkiego należy wspomnieć o postawie Maitlanda-Nilesa i Kolasinaca. Obaj boczni obrońcy zanotowali asystę przy trafieniach Aubameyanga, lecz nie radzili sobie w defensywie przeciwko ekipie Watfordu, będącej bliżej zwycięstwa niż Kanonierzy.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Leno - Maitland-Niles, Sokratis, Luiz, Kolasinac - Xhaka, Guendouzi (67' Torreira) - Ceballos (60' Willock), Özil (71' Nelson), Pepe - Aubameyang.

Watford: Foster - Femenia, Dawson, Kabasele, Holebas (78' Janmaat) - Doucoure, Capoue - Hughes (63' Pereyra) Cleverley, Deulofeu - Gray (54' Sarr).

Grający przed własną publicznością Watford na początku spotkania dużo bardziej poczynał sobie w ofensywie niż Arsenal. Przyjezdni objęli sobie za cel najpierw uspokoić grę, by poczekać na swoją okazję. Lepszym rozwiązaniem okazał się właśnie sposób Kanonierów, którzy w 21. minucie przejęli futbolówkę w środku pola, a Sead Kolasinac przebiegł z piłką kilkadziesiąt metrów, żeby posłać celne podanie do Pierre'a-Emericka Aubameyanga. Ostatecznie Gabończyk błyskawicznie obrócił się z piłką i pewnym strzałem otworzył wynik spotkania.

Niesione dopingiem Szerszenie wysokie tempo utrzymali przez około kwadrans, a po utracie bramki znacznie wyhamowali. Wyraźną przewagę miał Arsenal i 10 minut po pierwszej bramce podwyższył prowadzenie, głównie za sprawą Mesuta Özila. Niemiecki pomocnik fantastycznie wypuścił Maitlanda-Nilesa, a prawy obrońca dograł w pole karne do Aubameyanga, który zmuszony był jedynie dołożyć nogę.

Tuż przed przerwą doszło do niesportowej przepychanki między zawodnikami obu zespołów. Sprzeczkę wywołał spór Nicolasa Pepe z Jose Holebasem. Do wymiany zdań dołączyli się inni zawodnicy, a sędzią całą sytuację stonował, pokazując żółtą kartkę Guendouziemu i Holebasowi.

Drugą połowę Arsenal rozpoczął od koszmarnego błędu. Przy rozegraniu od bramki Sokratis zagrał rywalom piłkę pod nogi, a Tom Cleverley mocnym strzałem z bliskiej odległości pokonał Bernda Leno. Gospodarze po zdobyciu kontaktowego gola na nowo złapali wiatr w żagle, a dla Kanonierów rozpoczął się trudny moment tego spotkania. Swojej szansy szukali Gerard Deulofeu z dystansu czy Ismaila Sarr głęboko w polu karnym. Tylko niecelność strzałów ratowała Leno przed wyjmowaniem piłki z siatki po raz drugi.

Londyńczycy nie potrafili odpowiednio zareagować na wydarzenia boiskowe i tylko się bronili. Na domiar złego David Luiz nie mógł nie dotrzymać kroku w beznadziejnych błędach Sokratisowi i faulował na rywala w polu karnym. Jedenastkę bez kłopotu wykorzystał Pereyra, a to wszystko na 10 minut przed końcem meczu. Emocjonująca końcówka nie była jednak spowodowana pogonią Arsenalu za zwycięstwem, lecz dążeniem Watfordu do sprawienia jeszcze większej niespodzianki. Wynik nie uległ już zmianie, ale podopieczni Unaia Emery'ego byli bliżej porażki niż zwycięstwa.

Premier LeagueRaport pomeczowyWatford autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10316.09.2019, 16:29

"Einen" to tylko zaimek nieokreślony, czy można to słowo rozumieć jako "jednego/jedynego"?

rreddevilss (zawieszony) komentarzy: 466916.09.2019, 16:26

@RIVALDO700:

Jeśli mnie pamięć nie myli to byli jedyną drużyną bez zwycięstwa po czterech kolejkach , więc słusznie byli nazywani czerwoną latarnią

KapitanJack10 komentarzy: 5655 newsów: 416.09.2019, 16:25

@DoomSlayer: Zbyt łatwo operujesz zwrotem "fart". Piłka jest chyba dla Ciebie zbyt skomplikowa, jeśli myślisz, że na farcie można dojechać tak daleko.. Nie na tym poziomie. Nasza gra wygląda jak wygląda, ale skoro Watford jest dużo lepszy, Burnley nas tłamsi itp to po 38 kolejkach, w których są też mecze z top6, które, jeśli nawet z Burnley bez farta nie umiemy wygrać, powinniśmy przegrywać wysoko, walczylibysmy o utrzymanie a nie o top4.

lordoftheboard komentarzy: 838116.09.2019, 16:25

@iluzbg: Allegri juz jutro powinien meldowac się na emirates.

Ale jak powiedziałem że rozlicze zarząd po sezonie za transfer Monreala Tak wiem że już teraz przez jego brak jesteśmy 2, a może nawet 4 punkty w plecy, bo mecz że spurs i watfordem był do wygrania. Ale nasi geniusze czaka i Luiz mają brak w mózgu.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747416.09.2019, 16:22

@Garfield_pl: Tutaj ludzie pisali, ze Watford to czerwona latarnia ligi po 4 kolejkach....

Alonso komentarzy: 1282416.09.2019, 16:22

Nawet Newcastle dobrze wyglądało na tle Arsenalu

lordoftheboard komentarzy: 838116.09.2019, 16:21

@ares765: gracze Guardioli mają jaja.

Sam im rzucił kłodę pod nogi zaczynając z norwich bez rudego.

Nasze panienki poza Torreira, Laca i Auba to mają kisiel w gaciach. A czaka i luiz jeszcze brak mózgu.

Garfield_pl komentarzy: 3245216.09.2019, 16:20

@KapitanJack10 napisał: "@DoomSlayer napisał: "Ja nie potrzebuje 80pkt w lidze, na razie mi starczy awans do LM, a na razie nie ma na to rokowań..."

33 kolejki przed końcem mamy 2pkt do drugiego City. Jak dla Ciebie powinny wyglądać "rokowiania" do top4 po 5 kolejkach?"


Idąc jego tokiem myślenia to spadkowiczów już znamy... Watford, Wilki i AV :D a za tydzień tabela może znów kompletnie się wywrócić bo średnio 2 pkt różnicy między drużynami. Wystarczy remis Chelsea z live, reszta top 6 wygrywa swoje mecze i już tabela spłaszczona, ale nie lamentujmy, bo za 2 kolejki koniec ligi :D wolę taką nauczkę teraz, gdy nic się jeszcze nie dzieje niż w najważniejszych momentach sezonu...

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747416.09.2019, 16:19

This was the first time that Arsenal failed to win a Premier League match in which they were at least two goals ahead since April 2016 when they drew 3-3 /Opta/

Wow. Z tym AFC nie jest tak tragicznie w obronie. Ostatni raz stracili punkty prowadząc 2 bramkami w ....2016 roku.

Garfield_pl komentarzy: 3245216.09.2019, 16:13

@DoomSlayer: tak rok temu jedno zwycięstwo, zapomnieliście jak nikt z was nie liczył nawet że zbliżymy się z nowym trenerem do top 4? I to jakimi zawodnikami to zrobił Unai, też wyleciało z głowy? Zapomnieliście jak jechaliście go za oddanie Chambersa, zostawienie " paralityka Holdinga, a teraz piszecie że Holding może uratować defensywe. Do kontuzji Bellerina i Holdinga graliśmy dobrze, remisując z live u siebie, lejąc totki, wyjazdy szły krucho, ale defensywa była jaka była i wiele się nie zmieniła, bo nie mamy podstawowych obrońców. Zachowujecie się jak gimbaza z dp, serio. Jest siara że straciliśmy punkty prowadząc, zdarza się, zlekceważyliśmy rywala, po strzeleniu 2 goli i się zemściło. Oddaliśmy piłkę w tym meczu ale prowadziliśmy, pilnując się żeby nie zawalić, bo wiemy jak szły wyjazdy, ale błąd Sokratisa zasiał niepewność, a Watford dostał wiatru, dopingu i zlał nas. Podobny scenariusz miały totki z nami na Emirates i doping kibiców gdy odrabiasz gole pomaga zdecydowanie, i statystyki się odwróciły. Mecz do zapomnienia, ale wyciągnięcia wniosków, i jedziemy dalej. Chcecie narzekajcie, zwalniajcie, ale na szczęście nie wy decydujecie. Już w okienku było podobnie płacz dzień w dzień i kogo wy nie wywalaliście, a potem Raul bóg itd. Tu będzie podobnie, wrócą dobre mecze i zmieni się gadka... To mimo że AVP irytuje tymi bredniami, to przynajmniej konsekwentnie trolluje, nie zmieniając zdania :D

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10316.09.2019, 16:13

https://kanonierzy.com/news/zrobcie-to-dla-bossa-czyli-atletico-vs-arsenal/45321/najlepsze#komentarze

Nadal bawi mnie ten najlepszy komentarz xD

KapitanJack10 komentarzy: 5655 newsów: 416.09.2019, 16:10

@DoomSlayer napisał: "Ja nie potrzebuje 80pkt w lidze, na razie mi starczy awans do LM, a na razie nie ma na to rokowań..."

33 kolejki przed końcem mamy 2pkt do drugiego City. Jak dla Ciebie powinny wyglądać "rokowiania" do top4 po 5 kolejkach?

schnor25 komentarzy: 1854716.09.2019, 16:08

Z Wengerem u steru ile czekaliśmy na kolejne mistrzostwo? 14 lat? To teraz co, z Emerym będziemy czekać 5 lat na TOP4? Daleki jestem od hejtowania Hiszpana, ale on wszystko psuje, a nie buduje. Kombinuje jak koń pod górę.

Garfield_pl komentarzy: 3245216.09.2019, 15:58

@KapitanJack10: w punkt! Ale ludzie tutaj są nastawieni na krytykę i to kto bardziej skrytykuje, więc nie wygrasz z nimi. Myślę że już teraz jak boki obrony zmienimy, dużo zyskamy, zaczniemy punktować regularnie i znikną Ci którzy cisną. Dla mnie najważniejsze posadzić Xhake, choćby za wypowiedź po meczu, jako pretekst i zagrać Lucasem i Ceballosem, w 4231 Oezil na 10 Auba Laca Pepe, za Lace póki co Nelson lub Martinelli. Zacząć od niedzieli i trzymać się tego, potem Bellerin Tierney wskoczą, miejmy nadzieję ze Holding również, może już w czwartek, żeby zobaczyć jaką ma formę. Top4 będzie, a te płacze o zmianę trenera po 5 kolejkach to żenada, ma już prawie swoich zawodników, niech jeszcze wrócą Ci którzy mają być w podstawie i ocenimy po sezonie. Ale niektórzy chcą iść drogą mu po odejściu Fergusona, wymyślają Allegriego na następcę, zamiast Mou, a nie tędy droga. Na szczęście ten "nieudolny" zarząd wybrał sam i sam zdecyduje, i zarówno oni jak i Emery wiedzą jakie są cele, jeśli nie osiągnie wyleci, ale na tą chwilę nie straciliśmy żadnych szans na realizację, będą wyniki i nagle po raz kolejny zmieni się nastawienie krytyków.

Jack_Herrer komentarzy: 6368 newsów: 19216.09.2019, 15:58

Dzisiaj dziewczyny grają z United o 20:30, może pokażą naszym męskim panienkom jak się kopie piłkę...

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492516.09.2019, 15:52

@KapitanJack10 napisał: "Dlaczego jak Pep coś powie, to nie mówi tego co myśli, zrzuca presję i politycznie wychodzi z pod presji, a jak Unai nie mówi o słabej grze zespołu i nie krytykuje indywidualnych błędów, biorąc wszystko na siebie, jest nieudacznikiem?"

- Skąd ta niechęć do Unaia?
- To nie jest niechęć, my go po prostu nie lubimy :)

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10316.09.2019, 15:52

@KapitanJack10 napisał: "Równie dobrze po wypowiedzi Pepa, że Live ma już mistrza po stracie 5pkt do tej pory można napisać, że gość jest do zwolnienia.."

Co?

Guardiola powiedział tak:

"Five points (behind Liverpool) is five points - but we are in September," he said.
"What are we supposed to do? Say 'it's September and congratulations to Liverpool, you champions?' Not for one second am I going to doubt my players."

KapitanJack10 komentarzy: 5655 newsów: 416.09.2019, 15:47

@RahU: Dlaczego jak Pep coś powie, to nie mówi tego co myśli, zrzuca presję i politycznie wychodzi z pod presji, a jak Unai nie mówi o słabej grze zespołu i nie krytykuje indywidualnych błędów, biorąc wszystko na siebie, jest nieudacznikiem?

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214816.09.2019, 15:44

@ChatCrapGetBanged napisał: "Do wyników wyjazdowych Wenger przyzwyczaił, nie jestem wstrząśnięty."
say it without crying!

No dobra, ja też nie jestem.

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10316.09.2019, 15:44

@platinium napisał: "Druga bramka Auby padła po 20 podaniach, najwięcej w tym sezonie PL."

Tak, wiem. Jedna taka akcja na x meczów jednak mnie nie zadowala. Pisząc wcześniejszy komentarz miałem na myśli całokształt, a nie pojedyncze przypadki. A jak wygląda większość meczów pod wodzą Hiszpana, to wszyscy wiemy.

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492516.09.2019, 15:43

Poprawka, żeby statystyka była prawdziwa, ale równie szkalująca :

W ostatnich 11 meczach Premier League Emery zdobył 1 pkt mniej niż Łolegunar "wuefista" Solskjaer.

@RahU

Do wyników wyjazdowych Wenger przyzwyczaił, nie jestem wstrząśnięty.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214816.09.2019, 15:42

@KapitanJack10 napisał: "Równie dobrze po wypowiedzi Pepa, że Live ma już mistrza po stracie 5pkt do tej pory można napisać, że gość jest do zwolnienia.."
Ktoś tu nie umie czytać między wierszami chyba. Pep zgrabnie przenosi presję, a Unai mówi o tym, że potrzebujemy "capacity", cokolwiek by to miało znaczyć i o tym, że "we need to improve". I tak już od roku...

iluzbg komentarzy: 34916.09.2019, 15:41

Czyli Allegri czy ten Howe od przyszłego sezonu za Emerego ?

silvano95 komentarzy: 997616.09.2019, 15:39

@ChatCrapGetBanged Mozesz mieć racje , ale to dużo nie zmienia

KapitanJack10 komentarzy: 5655 newsów: 416.09.2019, 15:39

@DoomSlayer: Tia, nagle po dwóch dwóch słabych meczach Unai nic nie zrobił po 1,5 roku..
Jak w tamtym sezonie w drugich połowach graliśmy lepiej niż kiedykolwiek w ostatnich kilku sezonach Wengi to było ok. Jak remisowaliśmy z Live, jak wygrywalismy 4:2 z Totkami, jak na luzaku pyknęliśmy Napoli, które miało nas zmieść, jak wygraliśmy dwumecz z Valencją, to nikt nic nie mówił..
Jak oceniasz pracę Unaia to bierz wszystko pod uwagę, a nie wybrane rzeczy. Przed sezonem każdy zgodnie mówił, że walczymy o 4 miejsce a nie o 1, co jasno znaczyło, że nie jesteśmy walcem, który będzie klepał 80pkt w lidze.
Styl jest fatalny ostatnio, ale wywalanie Unaia to jednak przesada. Równie dobrze po wypowiedzi Pepa, że Live ma już mistrza po stracie 5pkt do tej pory można napisać, że gość jest do zwolnienia..

W ogóle w przyszłym sezonie nasza obrona będzie wyglądać zgoła inaczej
Amn-Sokratis-Luiz-Kola --->
Bellerin-Saliba-Holding-Tierney
To na pewno też poprawi naszą grę.

Sama w sobie taktyka "gramy od obrony, żeby przełamać pressing" jest bardzo dobra, ale jak się nie ma do tego ludzi to wygląda to jak wygląda. A granie długą piłką wyglądało jeszcze gorzej. Unai musi coś wymyślić, ale zwalnianie go jest idiotyczne.

losnumeros komentarzy: 1374116.09.2019, 15:39

@ares765: Emeryout i ja tez to popieram. Niektórzy podali już wystarczające powody.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214816.09.2019, 15:39

@ChatCrapGetBanged: racja, błędne są te dane. Ale prawdziwe są jeszcze gorsze, 4 zwycięstwa w ostatnich 16 wyjazdowych meczach Premier League ;)

Tevez komentarzy: 408716.09.2019, 15:37

Dlaczego Emery przez rok pracy nie narzucił swojego stylu gry? To proste. Bo że on żadnego stylu nie wyznaje!

Czeczenia komentarzy: 1259716.09.2019, 15:36

A ja się zgadzam - jak można zwalniać Emerego?

Przede wszystkim trzeba sobie najpierw odpowiedzieć, dlaczego ktokolwiek go tu zatrudnił.

platinium komentarzy: 139316.09.2019, 15:35

@ares765 napisał: "Szukać luki w szeregach przeciwnika, aby po kombinacji 30 podań tym jednym dopieszczonym rozerwać defensywę rywala."
Druga bramka Auby padła po 20 podaniach, najwięcej w tym sezonie PL. @ares765 napisał: "Away to Leicester City last season the Gunners had 33% of the ball"
W tamtym meczu dostaliśmy niezasłużoną czerwoną kartkę.

Zgadzam się, gramy średnio w tym sezonie. Ale trzeba poczekać na powrót obrońców i Lacazetta. Do tego mam nadzieje, że Unai ogarnie w końcu z Xhaką, posadzi go i będzie wystawiał Torreire w pierwszym składzie. Mozliwe, że Torreira nie jest jeszcze w najlepszej formie - w przerwie reprezentacyjnej, w jednym meczu zszedł w przerwie, a w drugim nie zagrał ani jednej minuty.

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492516.09.2019, 15:35

@silvano95 napisał: "In the previous 11 Premier League games Arsenal have won just three.

Won: 3
Drawn: 3
Lost: 5

12 points from a possible 33."


Przecież to nie jest prawda. W poprzednim sezonie zwycięstwa z Watfordem i Burnley, w obecnym z Newcastle i Burnley.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214816.09.2019, 15:31

@songoku95 napisał: "jak można zwalniać Emerego? Rozumiem frustracje ale bez przesady, klub zrobił mnóstwo nowych inwestycji które mają szanse wypalić i dodatkowo czeka Nas przebudowa całego bloku defensywnego."
Bo gościa nie broni absolutnie nic? Watford w kryzysie z nowym trenerem i kadrowo "uboższe" o jakieś 500 milionów € zagrało lepiej, ambitniej. Aresik już wyczerpał temat, nie będę powtarzał.

silvano95 komentarzy: 997616.09.2019, 15:30

In 2015/16, Unai Emery’s Seville ended a full league season without a single away win.

WindKai komentarzy: 89616.09.2019, 15:29

Panowie tak kompletnie poza tematem,jeśli ktoś ma PES'a 20 na steamie to bardzo bym prosił o zgłoszenie się do mnie w PW.Miałbym prośbę :D

silvano95 komentarzy: 997616.09.2019, 15:28

In the previous 11 Premier League games Arsenal have won just three.

Won: 3
Drawn: 3
Lost: 5

12 points from a possible 33.

Czeczenia komentarzy: 1259716.09.2019, 15:28

Byle do czerwca. Nie jestem w stanie uwierzyć, że jeszcze rok moglibyśmy się użerać z tym szarlatanem.

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10316.09.2019, 15:26

Od 20 lat zawsze lubiliśmy mieć piłkę przy nodze. Poszanować ją. Szukać luki w szeregach przeciwnika, aby po kombinacji 30 podań tym jednym dopieszczonym rozerwać defensywę rywala. A teraz? Teraz jest tak:

Watford, a team that does their best work through direct counter-punching, had 53% possession at Vicarage Road. Away to Leicester City last season the Gunners had 33% of the ball, 45% away to Huddersfield.

Oddajemy piłkę przeciwnikom. Takim tuzom jak Huddersfield albo Watford. Ktoś powie, że liczy się wynik na tablicy, a nie posiadanie piłki. To prawda. Niestety w naszym przypadku nie ma żadnej z tych dwóch rzeczy. Sami prosimy się o stratę bramki cofając tak głęboko drugą linię i praktycznie grając z kontry. Gdybyśmy mieli piłkę, to chociaż przeciwnik nie miałby tylu okazji do zagrożenia naszej bramce. Nikt mi nie wmówi, że nasi obecni piłkarze nie posiadają odpowiedniej jakości do gry kombinacyjnej.

Burnley na The Emirates momentami robiło z nami co chciało. Kogo za to winić jeśli nie trenera? To on opracowuje taktykę i to on każe grać w taki a nie inny sposób.

kaman17 komentarzy: 506116.09.2019, 15:24

I co najważniejsze, rozgrywając tak blisko swojej bramki wszyscy obrońcy muszą być niesamowicie pewni siebie, bo minimalne zawahanie powoduje ogromną szansę dla drużyny przeciwnej.
A nasi obrońcy dobrze sezon zaczęli. Czyste konto na wyjeździe, solidna gra. To zamiast dać im kilka meczów na podbudowanie się, na to, żeby ta pewność siebie rosła to za szybko zostało im dołożone coś nowego i bardzo trudnego. Trzeba zacząć doskonalić się od podstaw, a dokładać coraz to nowsze rzeczy z czasem. Nie wszytko na raz. Nie kiedy mamy takie problemy z obroną.

kamo99111 komentarzy: 744116.09.2019, 15:22

@RahU napisał: "skoro dochodzą nowi zawodnicy, lepsi zawodnicy, a dobrej gry jak nie było tak nie ma, to tak jak kolega @ares765 pozostaje winić trenera."

Problemem nie jest brak dobrej gry. Problemem jest regres, ktory druzyna zaliczyla w ostatnim czasie. Tak jak pisalem w poprzednich komentarzach - na poczatku przygody Unaia bylo widac jakis zamysl gry. Nawet ta taktyka z wahadlowymi przynosila efekty poniewaz Kolasinac z Bellerinem dawali rade. Teraz to wyglada jak brak jakiejkolwiek taktyki. Gramy jak typowe angielskie ogry z lat 2000-2005 - laga do przodu i moze Auba albo Pepe cos z tym zrobi.

songoku95 komentarzy: 2350716.09.2019, 15:22

jak można zwalniać Emerego? Rozumiem frustracje ale bez przesady, klub zrobił mnóstwo nowych inwestycji które mają szanse wypalić i dodatkowo czeka Nas przebudowa całego bloku defensywnego.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214816.09.2019, 15:21

Między innymi dlatego trenerzy mają coraz mniej do powiedzenia przy transferach do klubów. W innym przypadku mielibyśmy Banege, Nzonziego na długoterminowych kontraktach, a i pewnie jeszcze Carloz Bacca by się znalazł. Też jestem za pożegnaniem, jeżeli tak to ma wyglądać. Nie ma nawet światełka w tunelu, co więcej, jest ogromny regres mimo wielu dobrych indywidualnie zawodników.

kaman17 komentarzy: 506116.09.2019, 15:20

Rozgrywanie od bramkarza jestem w stanie zaakceptować. To jest ryzykowne, ale można to robić w miarę na spokoju (nie przez środek jak Sokratis, chyba że miałoby się Xaviego z oczami dookoła głowy) tylko trzeba dobrze wyćwiczyć. Ale faktycznie po takim rozegraniu robiło się dużo miejsca w środku boiska i łatwo było się dostać pod pole karne Watfordu.
Ale granie lagi do przodu, bo drużyna przeciwna tak gra to nie zdzierżę. Ruszyć na takich mocnym pressingiem, szybko pozbywać się piłki aż im się w głowach zakręci i wtedy przeszywać pole karne różnego rodzaju zagraniami. Takim drużynom trzeba zabić ochotę do odrabiania strat zanim poczują, że mają na to jakąś szansę.

kamo99111 komentarzy: 744116.09.2019, 15:18

@RahU: dokladnie. Unai chyba stal sie zakladnikiem wlasnej filozofii jak niegdys Wenger. Mam nadzieje, ze Hiszpan sie ogarnie. Jezeli nie to jestem za tym aby zakonczyc wspolprace z nim po sezonie.

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492516.09.2019, 15:17

@platinium

Dlatego ja się śmieję, że szkalowanie wchodzi na nowy poziom. Argument z porażką Spartaka też wydaje mi się naciągany, tak samo jak analizowanie murarki z Realem sto lat temu. Wolę krytykować Unaia za to co widzę w Arsenalu zamiast wypominać mu każdą kiepską decyzję w karierze i każdy zły wynik.

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214816.09.2019, 15:15

@kamo99111: skoro dochodzą nowi zawodnicy, lepsi zawodnicy, a dobrej gry jak nie było tak nie ma, to tak jak kolega @ares765 pozostaje winić trenera. Miał do dyspozycji cały rok, więc nie ma mowy o braku zgrania, chyba że na własne życzenie z powodu nadmiernej rotacji i braku schematu w grze.

gbn komentarzy: 410216.09.2019, 15:13

Nawet nie ma lidera na boisku, jakim był Vieira, brakuje kapitana z krwi i kości - lidera w szatni i na boisku.

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11716.09.2019, 15:12

@ares765: Po sezonie powinniśmy się z nim pożegnanać.

platinium komentarzy: 139316.09.2019, 15:11

@ChatCrapGetBanged napisał: "The only PSG manager to fail to win the league since the Qatari takeover? Emery"
Monaco wtedy stuknęło 95 pkt, to jest drugi najwyższy wynik punktowy w historii Ligue 1. Pierwszym jest PSG - 96 pkt.

kamo99111 komentarzy: 744116.09.2019, 15:09

@RahU napisał: "A tu nagle... zmiana o 180 stopni, czyli totalna impregnacja na fakty, oporność na wszelkie głosy niezadowolenia, słuszne zresztą. Wszyscy dookoła trąbią, że to i to jest złe, ale Emery swoje. Jakby na siłę chciał udowodnić (Wenger style), że jednak wyjdzie na jego i że racja będzie po jego stronie. Granie Xhaką z uporem maniaka, Luiz który zawala już kolejny mecz, idiotyczne rozgrywanie piłki od bramkarza, pressing na alibi, itd."

Druzyna przez ostatni okres przygotowawczy zaliczyla straszliwy regres. Zawsze myslalem, ze nasze problemy w ofie wynikaja z braku dobrego dryblera, ktory zrobi troche miejsca. Teraz mamy Pepe. Ale on nawet pilki nie dostaje.
Teraz widze, ze problem tej druzyny lezy gdzies glebiej. Nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ale Arsenal czasem wyglada jakby gral z zacoagnietym recznym. Niby mamy lepszych zawodnikow niz rok czy dwa lata temu. Caly czas czegos jednak brakuje. Najgorsze jest to, ze nie widac progresu w naszej grze. Nie widze zadnej roznicy w grze obecnie a 2-3 lata temu. Calkowicie zatracilismy jaja i chec gry. Nie mamy zadziornosci i tej woli zwyciestwa. Smutne to :-(

ares765 komentarzy: 9508 newsów: 10316.09.2019, 15:07

Arsenal have conceded 97 shots this season. 19.4 per game. Wenger's worst ever defensive season his team conceded just 454 shots PRZEZ CAŁY SEZON, a tu już prawie 100 po pięciu kolejkach. Dramat.

Spośród wszystkich klubów z pięciu najlepszych lig Europy, to przeciwko Arsenalowi oddano jak do tej pory najwięcej strzałów. Nawet takie Monaco walczące o otrzymanie przyjęło ich mniej.

W ubiegłym sezonie straciliśmy 51 bramek, a w obecnym już 8. To jest dramat. Watford na naszym tle wygląda jak Barcelona na Camp Nou. Potencjał w tej drużynie jest, ale Emery nie umie go wykorzystać.

#EmeryOut

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady