Zrobić swoje: Manchester United vs Arsenal

Zrobić swoje: Manchester United vs Arsenal 09.05.2024, 13:07, Mateusz Rosłoń 1268 komentarzy

Przed nami spotkanie przedostatniej kolejki Premier League w sezonie 2023-2024. Tym razem Arsenal uda się na Old Trafford, by zmierzyć się z Manchesterem United. Kanonierzy wciąż są ligowym liderem i pozostają w walce o pierwsze od dwudziestu lat mistrzostwo Anglii. Nie można oczywiście zapominać, że drugi w tabeli Manchester City znajduje się w nieco lepszej sytuacji - ma bowiem do rozegrania zaległe spotkanie, a do pierwszego miejsca traci tylko punkt. Wynik potyczki Obywateli z Fulham poznamy w sobotę, jeszcze przed meczem Arsenalu. Czerwone Diabły zajmują natomiast ósmą lokatę. Choć mają jeszcze matematyczne szanse na występy w europejskich pucharach w przyszłym sezonie, to taki scenariusz wydaje się mało prawdopodobny. Podopieczni Erika ten Haga musieliby być bezbłędni, a do tego liczyć na dużo szczęścia i na potknięcia co najmniej trzech drużyn wyprzedzających ich w ligowej tabeli.

W pierwszej części obecnego sezonu w meczu na własnym stadionie Arsenal pokonał ekipę United 3:1 po golach Rashforda, Ødegaarda, Rice'a i Jesusa. W poprzedniej kampanii ligowej ekipa Artety również zwyciężyła na Emirates Stadium, ale na Old Trafford musiała uznać wyższość Czerwonych Diabłów. Miejmy nadzieję, że nie będziemy świadkami powórki z rozrywski. Jeśli chodzi o formę obu drużyn, to w ostatnich tygodniach (jak zresztą w całym sezonie) lepiej prezentuje się Arsenal - na porażkę z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów Kanonierzy odpowiedzieli czterema kolejnymi zwycięstwami. Piłkarze United w ostatniej kolejce ulegli ekipie Crystal Palace aż 0-4, a wcześniej dwukrotnie remisowali i dwukrotnie wygrywali, w tym raz w FA Cup z Coventry City, drużyną występującą na co dzień w Championship.

Słabą dyspozycję Manchesteru United w ostatnim meczu można częściowo usprawiedliwiać ich sytuacją kadrową. Do treningów wrócili co prawda Luke Shaw, Lisandro Martinez, Anthony Martial i Scott McTominay, ale nie jest pewne, czy będą w pełni zdrowi na mecz z Arsenalem. Pod znakiem zapytania stoją również występy Bruno Fernandesa, Raphaela Varane'a, Marcusa Rashforda i Victora Lindelöfa. Kontuzjowani pozostają Harry Maguire, Willy Kambawala i Tyrell Malacia. Jeśli chodzi o Arsenal, do dyspozycji trenera powinni być wszyscy gracze. W sieci pojawiały się jednak pogłoski o nieobecności Takehiro Tomiyasu na jednej z sesji treningowych.

Arsenal ma szansę bić się o mistrzostwo do ostatniej kolejki. Żeby tak się stało, musi wygrać w Manchesterze. Historia meczów na Old Trafford pokazuje, że nigdy nie był to dla Kanonierów łatwy teren. Najwyższy czas, by zacząć pisać tę historię na nowo. Niech więc w weekend Londyn pokaże siłę - trzymajmy kciuki najpierw za Fulham, a potem za Arsenal!

Miejsce: Old Trafford, Manchester

Data: Niedziela, 12.05.2024

Godzina: 17:30 czasu polskiego

Sędzia główny: Paul Tierney

Manchester UnitedPremier LeagueZapowiedź autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Furgunn komentarzy: 1225412.05.2024, 16:35

United jest do dupy to wiadomo, ale nasi zawodnicy grają dziś ze swoimi głowami, bo wygrać to pewnie są w stanie wygrać z każdym w Europie, pytanie czy wytrzymają ciśnienie, koniec sezonu, wyjazd na Manchester, może być różnie.

kylo100 komentarzy: 395512.05.2024, 16:35

@Garfield_pl: Nie doczekam się Timbera....

Arsenal2004 komentarzy: 643412.05.2024, 16:35

Nie ma bruno, nie ma zmienników oprócz Eriksena i fidget spinner. Nie widze innej opcji niż zwycięstwo.

Damper komentarzy: 421912.05.2024, 16:34

@Rynkos7 napisał: "@Damper napisał: "ESR 2023/2024:
454 minuty, 0 goli, 2 asysty

FV 2023/2024:
471 minut, 1 gol, 3 asysty, wywalczony karny.

Statystyki key passes, big chances created, possesion won, accurate per game, ball recovered, total duels won na korzyśc Fabio."

Szok, totalna dominacja. Gol w meczu z Sheffield wygranym 5:0 i 2 asysty w Premier League na początku sezonu. Chociaż za tą asystę w meczu z United szacun."


Słuchaj- to Ty parę postów wcześniej pisałeś, że Smith Rowe jest oczywistym zwycięzcą i wybór jest prosty. Ja przedstawiłem tylko liczby z obecnego sezonu.

Lamoreaux komentarzy: 380612.05.2024, 16:34

ale ich dzisiaj wychędożymy

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 16:34

Będę zadowolony z każdej możliwej wygranej, ale w głębi duszy pragnę tej zemsty za te 8:2 i nie widzę lepszej okazji niż dzisiaj.

Garfield_pl komentarzy: 4009712.05.2024, 16:33

Arsenal XI vs. Manchester United: Raya; White, Saliba, Gabriel, Tomiyasu; Rice, Partey, Ødegaard; Saka, Trossard, Havertz.

Arsenal subs: Ramsdale, Zinchenko, Kiwior, Jorginho, Vieira, Smith Rowe, Martinelli, Jesus, Nketiah. #afc

Timber zagra na Emirates

arsenallord komentarzy: 32494 newsów: 11712.05.2024, 16:33

Większe obawy miałem przed meczem z Tottenhamem. Dziś jakoś spokojniejszy jestem

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 16:32

@Damper napisał: "ESR 2023/2024:
454 minuty, 0 goli, 2 asysty

FV 2023/2024:
471 minut, 1 gol, 3 asysty, wywalczony karny.

Statystyki key passes, big chances created, possesion won, accurate per game, ball recovered, total duels won na korzyśc Fabio."


Szok, totalna dominacja. Gol w meczu z Sheffield wygranym 5:0 i 2 asysty w Premier League na początku sezonu. Chociaż za tą asystę w meczu z United szacun.

Topek komentarzy: 14333 newsów: 12612.05.2024, 16:32

Skład United to chyba żart. My musimy ich rozklepać

mar12301 komentarzy: 2343512.05.2024, 16:31

Skład United taki trochę XD

gloomy komentarzy: 30812.05.2024, 16:31

Arsenal XI: Raya, White, Saliba, Gabriel, Tomi, Rice, Partey, Odegaard, Saka, Trossard, Havertz

Adamarsenal1 komentarzy: 392512.05.2024, 16:30

Team to play Man Utd: Raya, White, Saliba, Gabriel, Tomiyasu, Partey, Odegaard, Rice, Saka, Havertz, Trossard

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 16:29

@Marcinafc93 napisał: "Bruno and Rashford are OUT against Arsenal!

[via @FplToni]"


Na Twitterze ruszył hashtag #prayforunited

Dziadyga komentarzy: 1104012.05.2024, 16:27

Dobrze,że ogarnął z tym Trossardem od kilku kolejek.Moze za późno jak rok temu,ale oby pozostał w grze przy swojej formie i w nast sezonie od początku.

polishbrigadesx komentarzy: 1071212.05.2024, 16:26

Liczę iż nasi gracze złoją dupke united tak z 7;0 :D

Damper komentarzy: 421912.05.2024, 16:25

ESR 2023/2024:
454 minuty, 0 goli, 2 asysty

FV 2023/2024:
471 minut, 1 gol, 3 asysty, wywalczony karny.

Statystyki key passes, big chances created, possesion won, accurate per game, ball recovered, total duels won na korzyśc Fabio.

arsenallord komentarzy: 32494 newsów: 11712.05.2024, 16:25

@Marcinafc93: Uwielbiam przedmeczowe plotk:)

Garfield_pl komentarzy: 4009712.05.2024, 16:24

@Marcinafc93 napisał: "Bruno and Rashford are OUT against Arsenal!

[via @FplToni]"

Dobre wieści;)

Garfield_pl komentarzy: 4009712.05.2024, 16:23

@Rynkos7 napisał: "Nie oszukujmy się. Cena za Emila również nie będzie wysoka. Chłop od 2 lat bez większych minut i obarczony ogromnym ryzykiem ze względu na PODATNOŚĆ NA KONTUZJĘ (poprawiam) ;)"
Niestety nie będzie, ale tu chodzi o bilans do PSR a wychowankowie to czysty zysk w papierach, dlatego się ich pozbędą. @Rynkos7 napisał: "Takie życzeniowe myślenie, które zawsze każdy kibic ma co roku i my również. "Aj za rok 3 transfery tu i tam i będzie kozak" :>"
Po części masz rację, ale z drugiej strony zobacz na ubiegłe lato i 3 transfery, które zrobiły różnice, bo czwarty się "połamał ", już było kozak ;)

Marcinafc93 komentarzy: 34135 newsów: 112.05.2024, 16:23

Bruno and Rashford are OUT against Arsenal!

[via @FplToni]

Marcinafc93 komentarzy: 34135 newsów: 112.05.2024, 16:22

@arsenallord: Arsenal team news:

Raya
White
Saliba
Gabriel
Tomiyasu
Odegaard
Partey
Rice
Saka
Trossard
Havertz

@Teamnewsandtix

arsenallord komentarzy: 32494 newsów: 11712.05.2024, 16:20

Plotka krąży że bez Tomiyasu dziś

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 16:19

@Kredens napisał: "no ok, może jest trochę wyższy , w sumie Mahrez by bardziej pasował. Chodziło mi racyej o pokazanie, że co to za głupie myślenie, że sylwetka dyskwalifikuje kogoś, kto nie wygląda jak spod Pługa wyjęty"

No nie dyskwalifikuje, zgadzam się. Ogólnie moim zdaniem ten argument jest w przypadku Vieiry najmniej istotny.

Kredens komentarzy: 410712.05.2024, 16:17

@Rynkos7:

no ok, może jest trochę wyższy , w sumie Mahrez by bardziej pasował. Chodziło mi racyej o pokazanie, że co to za głupie myślenie, że sylwetka dyskwalifikuje kogoś, kto nie wygląda jak spod Pługa wyjęty

M4rcin komentarzy: 234812.05.2024, 16:17

@Kredens napisał: "Bernardo Silva? David Silva?Santi Cazorla? , może któryś z nich? ;p"
Z tej trójki to chyba tylko Bernardo Silva pasuje. Porównanie budowy ciała Vieiry i Cazorli to tak jakbyś porównał Isaka i Giroud. Jedyne co ich łączy to podobny wzrost

mlody323323 komentarzy: 326212.05.2024, 16:16

@Kredens napisał: "Bernardo Silva? David Silva?Santi Cazorla? , może któryś z nich? ;p"
SAnti cazorla waga 68 kg
Vieira 58 KG !
xD
hmm co może pójść nie tak :)

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 16:15

@Kredens napisał: "Bernardo Silva? David Silva?Santi Cazorla? , może któryś z nich? ;p"

Oni byli niscy co nie oznacza, że byli chudzi lub "nieumięśnieni". Warto to odróżnić. Fabio Vieira znacząco odstaję od sylwetki Panów, których wymieniłeś.

Kredens komentarzy: 410712.05.2024, 16:08

@mlody323323 napisał: "ja nie mogę zrozumieć tego kto stał za pomysłem ściągnięcia 60kg chłystka z Portugalii"

Bernardo Silva? David Silva?Santi Cazorla? , może któryś z nich? ;p

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 16:05

@Garfield_pl napisał: "Vieira potrzebuje gry, bardzo możliwe że będzie wypożyczony ( takie słyszałem ploteczki w którymś podcaście) i potem się zobaczy, bo skille ma i jakiś plan na niego Arteta miał wydając tyle kasy. Oczywiście nie każdy transfer Mikela się sprawdzi, ale tu wciąż jest szansa i myślę że jeszcze dostanie szansę w przyszłym sezonie być zawodnikiem AFC, być może na wypożyczeniu, ale wciąż. ESR, Nketiah, Nelson to pierwsi do odstrzału póki co, czy się to komuś podoba ,czy nie, ale taka prawda , a też nie wszystkich uda się sprzedać grajków, których byśmy chcieli."

No może, zobaczymy. Każdy ma inne zdanie na ten temat, ale nie znamy wszystkiego "od kuchni", więc mądrzejsi będziemy po wakacjach.

@Garfield_pl napisał: "Sprzedać teraz Vieire nie da tyle, co wymieniona 3, a być może po dobrym wypożyczeniu cena podskoczy, lub chłopak udowodni że zasługuje na szansę w AFC."

Nie oszukujmy się. Cena za Emila również nie będzie wysoka. Chłop od 2 lat bez większych minut i obarczony ogromnym ryzykiem ze względu na PODATNOŚĆ NA KONTUZJĘ (poprawiam) ;)

@Garfield_pl napisał: "A co do używania zawodników, to myślę że w następnym sezonie ławka będzie na tyle mocna, że każdy prawie z niej, będzie wstawał, grał puchary itd."

Takie życzeniowe myślenie, które zawsze każdy kibic ma co roku i my również. "Aj za rok 3 transfery tu i tam i będzie kozak" :>

darek250s komentarzy: 12267 newsów: 512.05.2024, 16:02

Dzisiaj jak wygramy to pierwszy raz w życiu bede za Tottenhamem :D

mlody323323 komentarzy: 326212.05.2024, 16:02

@Rynkos7 napisał: "Paul77 napisał: "Vieira jest wolny, słaby fizycznie, nie widać u niego takiego skila jak pokazywał Smith Rowe.
Chłopak może by zrobił karierę w Hiszpanii czy Włoszech, ale Anglia nie jest dla niego.
Z resztą co piszesz zgadzam się w 100%."

Ja się zgadzam, tak samo go widzę. Nie powiem, miał swoje momenty, fajne zagrania, że człowiek powiedział "wow". Ale jak napisałem niżej 5 takich zagrań na całe 2 lata to mało. Każdy piłkarz Arsenalu ma takich kilka, Elneny, Lokonga i inni. Dla mnie oczywistym zwycięzcą z tej dwójki jest Emil. Jedyne moim zdaniem co może ważyć na niekorzyść Anglika to jego kontuzjogenność."

ja nie mogę zrozumieć tego kto stał za pomysłem ściągnięcia 60kg chłystka z Portugalii który nie broni się niczym ... co oni myśleli ,ze on będzie pomykać jak duch miedzy obrońcami ? z jednym się zgodzę duchem to on jest bo nie widać by grał nie widac też specjalnie gdy gra ! a o jakim kolwiek większym wkładzie w ten zespół to można zapomnieć . transfer kompletnie nie trafiony głupi i totalnie bez sensu .. 35 mln wywalone w błoto jednym słowem , to nie są moje pieniądze i nawet jak by sie w klubie ocykneli nagle i go sprzedali czy po prostu nie przedłużyli mu kontraktu i odszedł za free to i tak nie jest bardziej frustrujące niz to ,ze wiesz ze chłop siedzi tu tylko jako zapchaj dziura w składzie i pobiera pensje i blokuje miejsce dla kogoś kto by mogł się realnie rozwinąć z młodzików bo ja w jego żaden spektakularny progres nie wierze

Ech0z komentarzy: 1093712.05.2024, 16:01

@Womanizer napisał: "Jaki ku*wa Marcin? xD

Szpilka przegrał z Arkiem Wrzoskiem.
201 cm i 110 kg wagi. Najlepszy kickboxer w tym kraju."

Haha doobra już myślałem że z Marcinem. A nie wiem bo nie oglądam tej słabej federacji

Damper komentarzy: 421912.05.2024, 16:01

@Rynkos7 napisał: "@Damper napisał: "Odkąd Vieira jest w Arsenalu to Smith Rowe zaliczył jeszcze mniej takich zagrań."

Bo nie grał z powodu kontuzji xD"


Nie no super. Tylko jak Vieira nie gra przez większość sezonu przez operację to piszesz o dwóch latach Vieiry. Naciągasz rzeczywistość tak jak Ci pasuje.

Garfield_pl komentarzy: 4009712.05.2024, 16:00

Mikel Arteta on Jesus & Martinelli not being starters right now: “They are happy with where we are as a team, but of course, everyone here wants to play more, but these are decisions, things I feel at every moment.”

“They’ve both been super important this season & that’s life — when you get the chance, you have to take it & show it on the pitch.” [ESPN Brasil] #afc

Garfield_pl komentarzy: 4009712.05.2024, 16:00

@Rynkos7 napisał: "kontuzjogenność"
Podatność na kontuzje;) Vieira potrzebuje gry, bardzo możliwe że będzie wypożyczony ( takie słyszałem ploteczki w którymś podcaście) i potem się zobaczy, bo skille ma i jakiś plan na niego Arteta miał wydając tyle kasy. Oczywiście nie każdy transfer Mikela się sprawdzi, ale tu wciąż jest szansa i myślę że jeszcze dostanie szansę w przyszłym sezonie być zawodnikiem AFC, być może na wypożyczeniu, ale wciąż. ESR, Nketiah, Nelson to pierwsi do odstrzału póki co, czy się to komuś podoba ,czy nie, ale taka prawda , a też nie wszystkich uda się sprzedać grajków, których byśmy chcieli. Sprzedać teraz Vieire nie da tyle, co wymieniona 3, a być może po dobrym wypożyczeniu cena podskoczy, lub chłopak udowodni że zasługuje na szansę w AFC. A co do używania zawodników, to myślę że w następnym sezonie ławka będzie na tyle mocna, że każdy prawie z niej, będzie wstawał, grał puchary itd.

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 15:58

@Damper napisał: "Odkąd Vieira jest w Arsenalu to Smith Rowe zaliczył jeszcze mniej takich zagrań."

Bo nie grał z powodu kontuzji xD

Damper komentarzy: 421912.05.2024, 15:57

@Rynkos7 napisał: "Ale jak napisałem niżej 5 takich zagrań na całe 2 lata to mało. Każdy piłkarz Arsenalu ma takich kilka, Elneny, Lokonga i inni. Dla mnie oczywistym zwycięzcą z tej dwójki jest Emil"

Odkąd Vieira jest w Arsenalu to Smith Rowe zaliczył jeszcze mniej takich zagrań.

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040712.05.2024, 15:50

Najlepszy argument przytoczył mój znajomy. Dobry trener wyciągnie max z tego co ma, będzie umiał odpowiednio ustawić zawodników których posiada w kadrze.

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 15:50

@Paul77 napisał: "Vieira jest wolny, słaby fizycznie, nie widać u niego takiego skila jak pokazywał Smith Rowe.
Chłopak może by zrobił karierę w Hiszpanii czy Włoszech, ale Anglia nie jest dla niego.
Z resztą co piszesz zgadzam się w 100%."


Ja się zgadzam, tak samo go widzę. Nie powiem, miał swoje momenty, fajne zagrania, że człowiek powiedział "wow". Ale jak napisałem niżej 5 takich zagrań na całe 2 lata to mało. Każdy piłkarz Arsenalu ma takich kilka, Elneny, Lokonga i inni. Dla mnie oczywistym zwycięzcą z tej dwójki jest Emil. Jedyne moim zdaniem co może ważyć na niekorzyść Anglika to jego kontuzjogenność.

Garfield_pl komentarzy: 4009712.05.2024, 15:50

Mikel Arteta on Jesus: “He played a lot here, he’s played a lot with me. He’s been very important, but he’s had an injury, he’s lost his momentum, the team has picked up & you have to respect that, but that’s part of it. The time will come when he’ll gain more space & be important again.” [ESPN Brasil] #afc

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040712.05.2024, 15:45

@Rynkos7: Vieira jest wolny, słaby fizycznie, nie widać u niego takiego skila jak pokazywał Smith Rowe.
Chłopak może by zrobił karierę w Hiszpanii czy Włoszech, ale Anglia nie jest dla niego.
Z resztą co piszesz zgadzam się w 100%.

Vendeful komentarzy: 241312.05.2024, 15:44

chodzą plotki ze United bez Bruno.

Dziadyga komentarzy: 1104012.05.2024, 15:40

@Damper napisał: "Nie masz się jarać, tylko nie obrażać. Pamiętam już nie raz jak boisko wyjaśniało Twoje mądrości i stuliłeś na jakiś czas pysk, niestety na krótko"

No Jesus do tej pory mi nie udowodnił,że potrafi kopnąć do celu o szerokości prawie 8 m i wysokości 2,5 m xD a pysk to masz Ty jak lubisz.

Rynkos7 komentarzy: 863112.05.2024, 15:40

@enrique napisał: "Tak sobie czytam tą Waszą dyskusję i zastanawiam się, na jaką cholerę chcecie trzymać w klubie zawodników, z których Arteta i tak nie korzysta?"

Jeszcze nie tak dawno, nie korzystał z Saliby i padały takie same stwierdzenia jak pamiętam.
"Omg, kolejne wypożyczenie, to już lepiej go sprzedajmy skoro Arteta nie zamierza z niego korzystać"
Emil i Vieira to rekonwalescenci. Są po długich kontuzjach i takich piłkarzy nie wprowadza się w 2-3 miesiące do składu, do tego na drugą część sezonu zawsze wystawiasz pewniaków, bo nie ma już "Pucharków" krajowych czy fazy grupowej w Europejskich rozgrywach. Harvetz w porównaniu z resztą miał te szczęście, że dostawał mnóstwo minut mimo tego, że grał źle, partaczył grę i to mu pomogło. Żaden piłkarz przyspawany do ławki nie będzie miał rytmu meczowego i nie zrobi tej "różnicy", o której piszesz.
Ławka rezerwowych na 3-4 zawodników brzmi super dopóki ktoś nie dozna urazu albo będzie zawieszony za kartki.
Kolejna sprawa, że ktoś z dwójki Emil/Vieira na pewno zostanie i tu nie chodzi o sentymenty tylko o wybór tego jedynego. Jedni piszą o jakimś młotku Vieiry czy innych jego zagraniach to takie same młotki można znaleźć na highlightsach Elneny'ego. Emil ma również mnóstwo genialnych zagrań w swojej karierze. Vieira gra tutaj już 2 sezon i ludzie również piszą o jakichś nadziejach. Moim zdaniem Fabio jest słabym skrzydłowym i słabą 8. Odegaarda na pewno nie wygryzie i dalej będzie przyspawany do ławki. Emil jest bardziej uniwersalny. Zagra cofniętą 9 , na skrzydle, na 8 i być może zastąpił by Odegaarda gdyby miał więcej minut. Dla mnie wybór jest prosty. Czekając aż Vieira odpali łudzimy się tak samo jak w przypadku Nketiaha czy Lokongi.

Garfield_pl komentarzy: 4009712.05.2024, 15:38

@Dziadyga napisał: "No tak mam do tych ludzi jak widzę,że ktoś jest nieudolny w czymś co się zajmuje zawodowo i bierze za to gruba kase.Co zrobić..i to nie jak wujek a bardziej kierownik.. xD"
Może być wujek kierownik, nie szanujesz w ogóle ludzi , to widać po twoich komentarzach, czy to o piłce , czy luźnych dyskusjach. Uważasz się za profesjonalistę, i bardzo dobrze, ale nie oceniaj sam siebie ,bo może o Tobie mówią w stylu w jakim ty obrażasz choćby piłkarzy ;) zachowujesz się tak naprawdę jak typowy "polaczek", a to bardzo złe zachowanie, warto się zastanowić nad sobą

Paul77 (zawieszony) komentarzy: 1040712.05.2024, 15:37

@Damper: ale ja nie piszę o Smith Rowe. Choć jak powinien żeś pamiętać, to chłopak miał dobry sezon, a nie dobrze mecze. To taka mała różnica.
Fakt, obecnie idzie w stronę Jacka vol 2, ale to i tak zawodnik sprawdzający się w Arsenalu.

Oldgunner3 komentarzy: 1065112.05.2024, 15:37

Po co się drapiecie i to o Vieirę ,a tu za 2h mecz na OT.Chyba chodzi o to żeby każdy mógł mieć swoje zdanie,a Portugalczyk ,póki co niewiele pokazał chociaż trochę kosztował.Mam nadzieję,że się pomylę,ale gość od pierwszego dnia mnie irytuje,a ta irytacja jeszcze wzrosła po meczach z Porto.Wyglądało jakby klub z Estadio Dragao ożenił nam jednego ze słabszych graczy.Mam nadzieję,że gość w przyszłym sezonie coś pokaże bo jak na razie to jest flop.

Damper komentarzy: 421912.05.2024, 15:33

@Paul77 napisał: "@Damper: tak Vieira jest za słaby. A argument że ratował dupę jest kiepski."

A argumenty, że kiedyś, w zamierzchłej przeszłości ESR "uratował" Artetę nie są kiepskie?

Garfield_pl komentarzy: 4009712.05.2024, 15:32

Arteta on why he decided to bring in David Raya: “We wanted to get better in this position, to bring other qualities into a goalkeeping position”.

“We understood reaction, yes… but if you want to get better you have to elevate the level and make decision!”, told BeIN.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady