Komentarze użytkownika Be4Again

Znaleziono 4098 komentarzy użytkownika Be4Again.
Pokazuję stronę 32 z 103 (komentarze od 1241 do 1280):

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 17.10.2023, 16:40

Bądź też fałszywe. Jeżeli zdaniu możesz przypisać wartość prawda - fałsz to jest to zdanie logiczne.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 17.10.2023, 16:37

@Chlopek napisał: ""Żyję, ale już umarłem"."

Zdanie logiczne nieprawdziwe. Tak samo jak "W morzu nie ma wody" czy "Na Sacharze nie ma piasku". Jest logiczne, ale nieprawdziwe.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 17.10.2023, 15:08

@Chlopek napisał: "Brak logiki = Posprzątam pokój, bo lubię czystość. Po posprzątaniu pokoju. Jednak nabrudzę, bo lepiej się w tym odnajduje i tak w kółko. Tym jest głosowania przeciw, bo 8 lat temu głosowano przeciw PO na PIS, teraz przeciw PIS na PO, a za 4 lata będzie przeciw (jak zbudują rząd) PO na PIS."

Nie, nie rozumiesz czym jest logika. Powtórzę Ci to: @Be4Again napisał: "zdaniem w rozumieniu logiki jest zdanie, któremu obiektywnie można przypisac jedną z dwóch logicznych wartości - prawdy lub fałszu. Jezeli zatem przez 'zdanie logiczne' mamy na myśli 'zdanie w sensie logiki', 'zdanie nielogiczne' z definicji nie może być zdaniem fałszywym (ani prawdziwym) - jest to zdanie, na które nie ma jednoznacznej wartości logicznej, bądż ta wartość jest subiektywna."

Odnosząc się do Twojego przykładu zdaniem nielogicznym jest: "Posprzątaj pokój!"

Używasz określenia 'zdanie nielogiczne' zamiennie z 'nie zgadzam się z tym' lub 'zdanie fałszywe', co jest błędem, nawet jak na standardy języka potocznego. Nawet zdanie fałszywe lub głupie może być logiczne. Wszystko sprowadza się do tego, że ludzie używają słów, których znaczenia nie znają...

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 17.10.2023, 15:01

@Alffik napisał: "wybieranie mniejszego zła nie jest logiczne tylko naiwne."

Ale Ty to teraz oceniasz, wartościujesz. Możesz mówić, że to nie jest mądre w Twojej opinii, ale nie że nie jest logiczne. Dla przykładu: Matematycznie rzecz ujmując, zdaniem w rozumieniu logiki jest zdanie, któremu obiektywnie można przypisac jedną z dwóch logicznych wartości - prawdy lub fałszu. Jezeli zatem przez 'zdanie logiczne' mamy na myśli 'zdanie w sensie logiki', 'zdanie nielogiczne' z definicji nie może być zdaniem fałszywym (ani prawdziwym) - jest to zdanie, na które nie ma jednoznacznej wartości logicznej, bądż ta wartość jest subiektywna.

Mniej rozgarnięci rozmówcy bardzo często używają określenia 'zdanie nielogiczne' zamiennie z 'nie zgadzam się z tym' lub 'zdanie fałszywe', co jest błędem, nawet jak na standardy języka potocznego. Nawet zdanie fałszywe lub głupie może być logiczne. Wszystko sprowadza się do tego, że ludzie używają słów, których znaczenia nie znają...

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 17.10.2023, 14:07

@Chlopek napisał: "Jak możesz głosować przeciw obecnej władzy skoro większość % ludzi obrało podobną praktykę głosując 8 lat temu na PiS przeciw władzy PO?"

No i co z tego? Rozumiesz słowo LOGIKA? Czy potrzebujesz definicję z wyjaśnieniem. Taki motyw wyborczy jest LOGICZNY i w większości demokracji głosuje się bardziej "przeciw" niż "za". Poczytaj sobie badania naukowe o ostatnich wyborach w USA. Ludzie bardziej głosowali przeciw Trumpowi niż za Baidenem. To, że wg Ciebie tak powszechne zachowanie wyborcze jest nielogiczne to Twoja opinia, a nie fakt. Możesz mieć też opinię, że dzisiaj jest sobota, a niebo jest zielone. Jakby to nie było "LOGICZNE" to PiS nie opierałby 90% swojego programu wyborczego z ostatnich kilku wyborów na metodzie "straszenia" Tuskiem. PiS ma twardy elektorat, który szacuje się na 22-25%. Reszta to ludzie, którzy są anty PO/TUSK, anty LGBT, anty aborcja itd. Poczytaj komentarze ludzi tutaj, którzy głosowali za PiS, jeden z użytkowników otwarcie przyznał, że nienawidzi PiS ale głosuje na nich w obawie przed rządami opozycji. @Chlopek napisał: "Nadinterpretacja czego?"
Tego, że wrzucasz wszystkich do jednego worka. Polityka jest dla Ciebie za bardzo skomplikowana, że tak wszystko upraszczasz? "Ludzie głosowali antyPO w ostatnich wyborach więc jak teraz głosują antyPIS to będziemy mieć powtórkę" "Kukiz się sprzedał to Hołownia też się sprzeda" "Głos na PIS/PO lub stacony głos". Infantylne uproszczenia na poziomie Mietka z Żuberkiem w ręku co na murku pod Żabką tłumaczy swym kamratom jakby Polskę naprawił :D @Chlopek napisał: "W Partii Hołowni są politycy, którzy byli w SLD i PO, a PSL był już z nimi w koalicji parę razy."
W PiS są ludzie z PSL, SLD czy PO i co z tego? Weszli w koalicję z PO? Jakbyś sobie prześledził posłów z ostatnich 15 lat to 70% to będą te same gęby więc jak oni mają się nie "miksować" zwłaszcza jak powstają nowe ugrupowania? Skąd nowa partia ma wziąć doświadczonych polityków jak z nie próbując "podkupić" z innych formacji? @Chlopek napisał: ". Dwaj kandydaci to pomysł, którym kierują się ludzie, których spotkałem, uzasadniając swój wybór w ten sposób, nie zagłosuję na kogoś innego, bo nie będzie rządzić, będzie miał mało i nic nie zmieni czyli głos stracony."
Ale tej idiotycznej teorii przeczy wynik Hołowni, który w 3 lata od 0% poparcia zrobił 14%.

Bez odbioru, bo zaczynasz już sam się gubić w swoich "teoriach" i zaczynasz sam sobie przeczyć.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 22:46

@Chlopek napisał: "zanim błyśniesz inteligencją,"

Błysnąłeś to Ty stwierdzając absolutny truizm. Człowieku to, że ludzie głosują emocjami (w większości) udowodniono już jakieś 80 lat temu... Jeżeli Ty dopiero po tych wyborach sobie to uświadomiłeś to po prostu musiałeś dorastać w jakimś zamknięciu... :D @Chlopek napisał: "Głosowali przeciw... Bardzo rozsądne i logiczne, nic tylko klaskać! Ale czekaj tylko, że 8 lat temu głosowano przeciwko PO?"
Ale ja tego nie oceniam, stwierdzam fakt. W sumie tą odpowiedzią sam sobie przeczysz bo jeżeli przyznajesz, że głównym motywem była chęć wyrazu sprzeciwu wobec aktualnej władzy to chyba musiała to być choć trochę ugruntowana decyzja? Czy jak ktoś idzie na wybory, że powiedzieć obecnej władzy "NIE" to dla Ciebie zbyt mało logiczne wytłumaczenie? @Chlopek napisał: "błazenada"
Zbłaźniłeś to się Ty swoim infantylizmem i truizmami, którymi obnosisz się tak dumnie jakbyś odkrył coś niesamowitego :D

Nie bronię TD bo na nich nie głosowałem, ale wrzucanie Kukiza i Petru do tego samego worka to lekka nadinterpretacja. Pożyjemy, zobaczymy. Mi to ugrupowanie jest całkowicie obojętne jednak ich sukces po prostu podważa Twoją kolejną trefną tezę, że @Chlopek napisał: "- Tylko dwaj kandydaci - bo głos stracony"
Czy Hołownia będzie kolejnym Petru czu Kukizem nie ma teraz znaczenia. Ludzie, którzy na niego głosowali osiągneli swój cel więc jak można fanzolić takieg głupoty, że tylko PIS lub PO bo głos zmarnowany? Hołownia to teraz 3 siła i od jego dycyzji będzie zależał układ sił w nowym rządzie. O głosie straconym mogą mówić wyborcy Konfy czy Bezpartyjnych. Wyborcy Lewicy też dopięli swego i na pewno żaden z wyborców tej partii nie ma poczucia zmarnowania głosu bo ich politycy będą w rządzie.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 21:46

Żeby scena polityczna w Polsce była zbalansowana potrzebna jest stabilna Lewica i stabilna Prawica. Dla mnie PiS to żadna prawica tylko socjaliści pod płaszczykiem "chrześcijaśnkiej retoryki". Kanfederacja z takimi kotwicami poglądowymi jak Braun czy Korwin nigdy nie wyjdą poza nisze, a przydałaby się w sejmie silna i racjonalna prawica jako przeciwaga dla Lewicy, która stabilizuje swoją pozycję. Nie można budować programu politycznego skierowanego tylko do tak wąskiego grona odbiorców jakim są młodzi mężczyźni, docelowo bezdzietni i bez żon. Muszą mieć prozycję dla kobiet, dlaczego u nas w polityce utarło się, że prawica to muszą być tylko postulaty kierowane wprost do facetów. Ile Konfederacja miała kobiet na "1"? Zero? Czy może jedną dla zachowania jakiś pozorów? Przecież 90% czasu wyborczego Bosak i Mentzen musieli się tłumaczyć z skandalicznych zachowań lub wypowiedzi Korwina czy Brauna... Niestety kontrowersyjne i negatywne zachowania mają większą siłę przebica powodują kreowanie stereotypów

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 21:33

Braun jednym z lepszych polityków :D Większej głupoty chyba dzisiaj nie przeczytam :D

Chyba tylko Macierewicz na ministra edukacji by to przebiło lub Korwin na ministra polityki społecznej :D :D

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 21:30

@sWinny napisał: "Co do Brauna się totalnie nie zgodzę. W mediach(no bo gdzie indziej) zrobiono z niego totalnego wariata. A osobiście uważam, że był to jeden z lepszych polityków poprzedniej kadencji. Piszę to perspektywy czasu, bo też nie rozumiałem jego decyzji.
Akcje z covidem, Niedzielskim, Szumowskim. ukrainą, z przerywaniem jakichś dziwnych wystąpień co oczerniały nasz kraj."



Braun to fanatyk, skandalista i działacz prokremlowski. Oficjalnie oświadczył, że za wojnę na Ukrainie odpowiada NATO i sama Ukraina. Jest jawnym antysemitą. Sprzeciwiał się zajęciu majątków oligarchów rosyjskich, jak ognia unikał odpowiedzi kogo wspiera w konflikcie ukraińskim, facet po prawomocnych wyrokach, groził śmierciom posłom w trakcie obrad za co zostął wykluczony, zwolennik intronizacji Jezusa Chrystusa na Króla Polski i Ty w obliczu tego wszystkiego nazywasz go jednym "z lepszych polityków"? Naprawdę... ? Ja rozumiem, że Konfederację można popierać przez kuszący program gospodarczy, ok, kupuję to. Ale Braun.... ? Trzeba się w ogóle nie orientować lub być po prostu fanatykiem takim jak on żeby taką rzecz stwierdzić.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 21:19

@Chlopek napisał: "- Emocjami (po złości komuś, nakręcony medialną propagandą, z obawy przed czymś)"

WoW! Odkrycie meretoryczne na miarę tego, że dzisiaj w nocy będzie ciemno. @Chlopek napisał: "- Tylko dwaj kandydaci - bo głos stracony"

To jak wytłumaczysz sukces TD? Można śmieszkować, można się nabijać, ale Hołownia zrobił lepszy wynik w sumie w 3 lata niż taki Korwin w 35 lat. Tak naprawdę TD to cichy wygrany tych wyborów. PiS już im proponuje fotel premiera, a to dopiero początek. Tak naprawdę od exdzennikarza TVN zależy kto będzie rządził... PIS i KO nie istnieją w tym momencie bez TD. Koleś ma wszystkie asy w swojej talii. @Chlopek napisał: "Tych, którzy przemyślą i uzasadnią logicznie swój wybór jest mało."
W tych wyborach wyborcy (większość) przemyśleli jedną rzecz. Nie chcą takiej polityki i 11 mln ludzi zagłosowało przeciw władzy PiS (ok 8mln za PiS). To po prostu było największe w historii głosowanie przeciw.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 21:11

@Er4s napisał: "PiS mega często podsumowuje co zrealizował i co wprowadził - czy słusznie czy nie. Stary jesteś odklejony albo przyklejony tylko do jednego kanału przekazu informacji. Powiedz mi co merytorycznego zapowiedziała w swoim programie koalicja za wyjątkiem „****c PiS”?? Otwieram piwo."

Tu Ci przyznaje rację. PiS najlepiej wypadł w debacie gospodarczej organizowanej przez Puls Biznesu. Posypuję głowę popiołem...

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 16:03

PiS żeby istnieć musi mieć swojego wroga. Oni budują poparcie wokół poczucia lęku i strachu swoich wyborców. 8 lat ich rządów, a ja w żadnej debacie nie słyszałem z ich ust jakiegoś merytorycznego podsumowania ich rządów, co im się udało, czego nie zdążyli zrobić itd. Ciągle tylko straszenie Tuskie, wina Tuska itd... Ile można? To tak jakby iść na rozmowę o pracę i zamiast przedstawić siebie w samych superlatywach to obsmarowywać byłeg pracodawcę i innych kandydatów.

W ilu debatach brali udział politycy PiS? Większość olewali, jeżeli to pojawiali się tylko w tych organizowanych przez TVP. Ich dialog nie interesuje. Liczy się poczucie strachu, który świadomie buduje w nich ich wybawiciel czyli PiS.

Koalicji pewnie z rok zajmie zanim zrobią porządek w TVP. AD będzie stał na straży "niezależności" TVP... Ciekawi mnie jakie poparcie będzie miał PiS bez tego "tuby propagandowej". ?

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 15:08

@majkel_majkel napisał: "@CaptainAmerica: wczoraj w SZTABIE WYBORCZYM Platformy skandowali "Je*** PiS". Tak podzielili naród, rodziny. A tacy z nich demokracji i tolerancyjni. I kreują się na partię miłości i zgody. Wstydu nie mają."

Odszyfrowano największą zagadkę ostatnich lat:

***** ***
udało się

:)

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 14:52

@Piotrek95 napisał: "wybacz, obiecuje poprawę, ale jest tak charakterystyczny że jedna literka niewiele nie zmienia"

Oj, jedna literka potrafi dużo zmienić. Jest różnica czy robisz komuś laskę czy łaskę. Jedna literka, a taka różnica ;)

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 14:35

@Piotrek95 napisał: "Myślałem że Marzag z Bet4gain znowu kłócą się o Havertza i Kiwiora to nawet nie czytałem, a tu mądre rzeczy są poruszane, trzeba nadrobić dyskusje"

Piotrunia, kochaneczku drogi. Jak już wspominasz o mnie to chociaż poprawnie napisz mój nick, bo to kolejny raz kiedy go przeinaczasz.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 13:30

@Embix napisał: "Żebyś się nie zdziwił. Oni już nie chcą i będą się bronić. Dobry burdel już z nimi mają"

Ale w jaki sposób? Codziennie płyną pontony z Afryki do Włoch i z tym sobie nie mogą poradzić, a poradzą sobie z granicą lądową w Schengen? Mają burdel, mają problem bo we Francji islamiści już powoli do władzy dochodzą. Dlatego to ich problem, a nie nasz jak próbują nam niektórzy wmówić. Tak samo jak wojna w Izraelu.

Wspólna polityka migracyjna jest konieczna, ale kryzys humanitarny na naszej granicy to po prostu farsa PiS. Niemcy i Francja wykorzystała nas do czarnej roboty, żebyśmy przyjęli na siebie fale szamba które tam wybiło. W tym PiS jest najlepszy...

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 13:21

@Embix napisał: "Tylko że Niemcy i Francja nie chcą uchodźców. Każą nam brać i że będą nam płacić."

Ale oni mogą sobie chcieć. Przecież z tymi imigrantami z Syrii było tak samo. Popłynęła kasa z UE postawili im jakieś baraki, zapewnili wyżywienie jakieś kieszonkowe i co? 2-3 dni i te baraki stały puste. Wew. UE oni przemieszczają się bez żadnych problemów. Można było to rozegrać tak, że to nie my byśmy ucierpieli na tym PRowo. Jednak PiS zagrał w "melodię" dyktowaną przez Francję i Niemcy i wziął ten kryzys na siebie. PiS to partia, która karmi się istnieniem wroga, budowanie strachu wśród swoich wyborców. Jak widać opłaca im się to.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 12:24

@markiz0 napisał: "Jeżeli ta opozycyjna papka dojdzie do władzy, to teraz jestem poważnie zaniepokojony o bezpieczeństwo Polski. Trwają dwie poważne wojny, widmo wojny światowej nie było tak realne od czasów II WŚ, a w rządzie będziemy mieli ludzi, którzy będą debatować nad tym ile jest płci."

Podstawowa wiedz polityczna się kłania. Po pierwsze zwierzchnikiem sił zbrojnych jest prezydent, a ten jak wiadomo jest z PiS. Po drugie jeżeli w przyszłym roku napada nas Putin i my nie jesteśmy w stanie się bronić to będzie to efekt zaniechań PiS w dziedzinie obronności, a nie rządów koalicji. Pociski latają nad naszymi głowami, Białoruś narusza naszą przestrzeń powietrzną, ruscy inwigilują nasze służby, oficerowie masowo zwalniają się z wojska i Ty mówisz o poczuciu bezpieczeństwa? :D Popytaj ludzi z wojska co zrobił PiS z armią. Powołanie tych harcerzy w postaci OT to tylko sztuczne podbicie statystyk liczebności armii. Mój przyjaciel jest oficerem i szkoli tych OTeków, mówi że to jest wstyd i dramat. Co drugi na L4 leci lub w ogóle nie nadaje się do przebiegnięcia 3km w pełnym oporządzeniu.

PiS zrobił kilka rzeczy dobrze, nie mówię, że nie, ale kondycja naszej armii została przez nich osłabiona. Tutaj zawalili.Od zakupu nie pasującego sprzętu pod nasze możliwości po Misiewiczów, którzy robili sobie cyrk z Wojska Polskiego. @markiz0 napisał: "Druga kwestia to granica z Białorusią. Jeżeli będą wpuszczać ludzi bez kontroli, to zaraz będziemy zdestabilizowani od środka."
W jaki sposób mają nas destabilizować? :D Pamiętasz imigrantów z Syrii? Mieli palić kościoły, gwałcić kobiety, Tusk ściągnął na nas kataklizm! Gdzie oni są dzisiaj? Żaden z tych imigrantów nie chce żyć w Polsce! Oni idą do Szwecji, Norwegii, Niemiec, Francji czy UK. PiS na własne życzenie zgotował kryzys humanitarny pod naszymi drzwiami, a tak naprawdę ten problem można było rozwiązać tak, że to Niemcy czy Francja by się drapała po głowie, a my byśmy wyszli obronną ręką. Jednak PiS i dyplomacja czy przemyślane działanie to oksymoron. Zrobili sobie z tego własną wojenkę na potrzeby budowania poparcia. CI EMIGRANCI MAJĄ WYWALONE NA POLSKĘ i trzeba sobie to powiedzieć otwarcie. Tak jak to było z kryzysem migracyjnym z Syrii. Dzisiaj w Polsce nikt o tym już nie pamięta bo ich po prostu nie ma. Zjedli, oprali się w tych "obozach" i ruszyli na zachód. Tam mają swoich bliskich czy sprzyjający "klimat", w doopiu mają Polskę. @markiz0 napisał: "zatęsknicie za PiSowskimi przekrętami finansowymi i zakazami aborcji."
Tęsknić za destabilizacją państwa? Za brakiem sojuszników? Za drenażem polskich spółek? Za tubą propagandową PiS? Daj żyć...

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 12:08

@ZielonyLisc napisał: "Marzag ale szponcisz"

W sumie to nawet się po nim tego spodziewałem :D

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 12:07

@Marzag napisał: "Ty tu piszesz o tej sytuacji w ktorej kobieta krzyczala przez telefon że odbierze sobie zycie i policjanci dowiedzieli sie ze wziela jakies lewe tabletki z darkwebu i chcieli przeszukac jej kompa by znalezc tego goscia ktory to sprzedaje."

Niezła historia, szkoda że nieprawdziwa i zobaczymy jaki będzie wynik procesu. Nawet na zdrowy rozsądek, to wpadająca Policja do gabinetu i robiąca rewizje osobistą kobiecie w trakcie zabiegu to chyba lekka patologia. @Marzag napisał: "Ale przeciez za PO tez tak bylo, fizyka byla dopiero w gimnazjum, a religia juz od pierwszej klasy podstawowki. Naprawde myslisz ze w pierwszej klasie podstawowki dzieci beda miec fizyke?"

Przyroda jest w podstawówce i moje dziecko ma mniej godzin przyrody niż religii. Absurd. W LO w klasie nieprofilowanej też jest więcej religii niż fizyki. @Marzag napisał: "A czemu miala by powrocic? Naprawdę łudzisz się że PO i koalicjanci nie będą mieć żadnych afer?"
Co mają afery do praworządności? Tak, wierzę że pierwsze co zrobią to postarają się jak najszybciej cofnąć te chochoły PiS przez, które zablokowali nam kasę z UE. @Marzag napisał: "A nie było takiej szansy? Przecież w polityce słowa są dla gawiedzi która nie wie o czym politycy dyskutują za zamkniętymi drzwiami, dla niemców czy USA nieważne jest to jakie słowa wypowiadają politycy w polsce, ważne czy mają zbieżne interesy i mogą skorzystać z Polski w jakiejś sprawie."
Nasz dyplomacja nie istnieje. Jesteśmy skłóceni praktycznie z każdym możliwym państwem. Niemcy, Czechy, Słowacja, Izrael, USA... Nie wymieniam specjalnie Ukrainy czy Rosji bo to osobna para kaloszy, ale z kim my mamy teraz przyjacielskie stosunki? Z nikim.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 09:59

@songoku95 napisał: "100% racji. Myślę, że dużo ludzi odwróciło się po wypowiedzeniu słów o lekkiej pedofilii. Dodatkowo fakt, że Korwin był na spotkaniu z tymi pajacami co kobiety z meblami równali nie działało in plus. Oczywiście przekaz konfederacji był taki, że on wyszedł itp ale w świat poszedł jasny przekaz."

Ja sam śledziłem Konfę i do smego końca się wahałem. Pewnie jak większość tutaj, ale ich podejście do prawa kobiet jest po prostu zaściankowe. Na dodatek Braun jawnie stwierdzający, że za wojnę na Ukrainie odpowiada NATO to już w ogóle strzał w pysk dla każdego zdroworozsądkowego faceta. Korwin też odmawiał deklaracji kogo wspiera w konflikcie na Ukrainie. Zrobili się śliscy i odpychający... Fajnie ogląda się ich cięte riposty, ale to trochę tak jak z naszymi komentarzami tutaj. Fajnie się ocenia, wydaje wyroki, wytyka błędy jak nigdy się nie rządziło. My kibice też mamy ten komfort, że możemy oceniać bez obaw o odpowiedzialność wypowiadanych słów bo kto nas może ocenić w drugą stronę? Większość tutaj nie potrafi pewnie prosto kopnąć piłki, ale do wytykania błędów wśród naszych zawodników są pierwsi :D Nie mówię, że to źle. To po prostu komfortowe i Konfa w tej komfortowej sytuacji świetnie się odnajduje i jakby jeszcze nie musieli tracić 90% swojego czasu antenowego na to żeby tłumaczyć się z słów odklejonego Korwina czy Brauna to dzisiaj mogliby kręcić się obok Hołowni i realnie walczyć o pozycję nr 3.

12-13% było w ich zasięgu, a przy takim wyniku mogliby mieć ok 40 posłów. Przecież oni rozdawali by dzisiaj karty, a PiS za koalicję z nimi oddałby im chyba większość ministerstw (wiem, że oni się zapierają że nie chcą koalicji), ale dzięki temu każdy by się z nimi liczył, a tak mamy szyderę :)

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 09:49

U mnie wśród bliskich i rodziny na PiS głosowali moi dziadkowie i @Marzag napisał: "Prawie nic się nie zmieni, jakieś niuanse które mają niewielki wpływ na życie ludzi. To nie jest tak że jak się zmieni władze to życie zaczyna być radykalnie inne."

Co nazywasz niuansami? Że kobiety nie będą umierać w trakcie porodów? Że każda kobieta będzie mogła iść po tabletkę "po" bez obawy, że wpadną Policjanci i będą ją przeszukiwać? że zmieni się sytuacja w szkołach, że dzieciaki mają więcej godzin religii niż przyrody czy fizyki? że tvp przestanie być tubą propagandową? że powróci praworządność? że powróci szansa na odbudowę naszej dyplomacji i dobrych stosunków z sąsiadami?

Zgodzę się z Tobą, że pod względem ekonomicznym raczej nie za wiele się zmieni. Gospodarczo programy PIS i PO są mocno zbliżone. Jednak obyczajowo i społecznie zmieni się dużo na plus. Taką mam nadzieję i nie są to niuanse.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 09:39

@ZielonyLisc napisał: "I kolejny raz pełna zgoda. Jestem w szoku, że lewica ma 9% poparcia"

Mnie to nie dziwi. Kobiety, które nie odnajdywały dla siebie rozwiązania w PIS/PO zostały pozostawione same sobie. Konfa się na nie wypięła, Hołownia przedstawia się jako "alternatywa", ale wszyscy się boją, że będzie po prostu kolejnym Petru czy Palikotem wchłoniętym przez PO. Więc została im tak naprawdę Lewica lub Bezpartyjni. Nikt poza Lewicą nie zawalczył o ich głosy. Konfederacja miała tylko jedną kobietę na listach...

Bosak i Mentzen powinni sobie mocno przeanalizować to co się wydarzyło. Bez liberalizacji niektórych postulatów światopoglądowych jedyne co będą mogli wywrócić to kubeł z zimną głową na łeb. Druga kadencja i nie są dopuszczeni do władzy, prawdopodobnie nie będą nawet mogli stworzyć własnego klubu parlamentarnego (min 15 posłów). Moim zdaniem to jest odpowiedni moment żeby Mentzen i Bosak połączyli siły i odcięli się od Korwina oraz Brauna. Ci dwaj powodują, że Konfa nigdy nie wyjdzie poza "nisze". Można się śmiać z Hołowni i jego zapłakanej facjaty, ale facet w sumie w dwa lata zrobił lepszy wynik niż Korwin przez 35...

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 16.10.2023, 00:45

Konfederacja jak nie odetnie się od takich fanatyków jak Braun czy Korwin to w kolejnych wyborach będą mieć problem z przekroczeniem progu wyborczego. Ile razy Bosak czy Mentzem mogą się za nich tłumaczyć? Mentzen na TikToku może fajnie wygląda, ale jego wystąpienia publiczne są bardzo słabe. Wygląda bardzo sztucznie i mało wiarygodnie. Skompromitowany Petru ustawił go jak uczniaka w bezpośredniej debacie. Czym więcej było Konfy w mediach pod koniec wyborów tym słabiej wypadali. Wiece z laserami i fajerwerkami w tle też trochę mało poważnie wyglądały...

Jak nie zmienią poglądów w aspektach najistotniejszych dla kobiet czyli aborcja, invitro, tolerancja dla mniejszości itd. to nigdy nie dojdą do władzy. Nie można budować zwycięskiego elektoratu na dwudziesto letnich kawalerach bo oni w końcu znajdują żony, zakładają rodziny i te ich skrajnie prawicowe poglądy szybko "miękną".

Wynik Konfederacji to kompromitacja. To, że Hołownia w debiucie ich zdeklasuje było wiadomo, ale że Lewica ich przebije... To chyba mało kto się spodziewał.

Mentzem i Bosak mają nad czym myśleć. Tak uprawiając politykę to oni żadnego stolika nie wywrócą...

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 15.10.2023, 23:54

***** ***
udało się

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 13.10.2023, 19:23

@Marzag napisał: "Arteta zaczął sezon Kiwiorem tylko dlatego, że wypadła reszka w rzucie monetą to też efekty tylko Twojej wyobraźni. Tam nie było losowości, Kiwior obrońcom jest słabszym jedynym jego atutem przeważającym nad Gabrielem była gra nogami."

Z nasz dwójki to Ty jesteś "fantastą" i bazujesz głównie na swoich wymysłach. Kiwior w tym momencie nie ma żądnego aututu przeważąjącego nad GM i na początku sezonu też go nie miał. Jakby gra nogami była kluczowa dla MA to ten dalej grałby Luizem, który mimo jego szeregu wad miał "klej" w nodze lub przemianowałby Thomasa lub innego pomocnika na ŚO. Jak widać po wyborach MA to nie dla niego główny priorytet.

Po drugie na początku sezonu, aż huczało od plotek dotyczących bajecznej oferty szejków za GM. Arteta powiedział NIE, zarząd powiedział NIE, a do spotkania z zawodnikiem doszło (wg. doniesień). Łączysz teraz kropki?

Kiwior się swoją grą nie obronił, GM wrócił do składu i nasza gra w defensywie jak i w całej pomocy się poprawiła. Niemożliwe żeby na treningach wyglądało to inaczej. Odsunięcie GM miało wymiar dyscyplinarny, a nie sportowy.

Kolejna Twoja teoria upada...

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 13.10.2023, 16:34

Jedni dyskutują w sposób rzeczowy, opierając swoje tezy na faktach. Drudzy swoje tezy tworzą na podstawie wyobraźni... gdzie nie ma limitów znanych z realnego świata. W taki sposób można by nawet uargumentować, że Grzegorz Rasiak to najlepszy piłkarz w historii naszego kraju. Żadne dane tego nie potwierdzają, ale tak wynika "z moich obserwacji i interpretacji" tego sportu :D

Szach i mat. Zero refleksji, po prostu upartość w czystej postaci. Jak dyskusja z 5 latkiem, "Nie, bo nie" i bądź Pan mądry i pisz wiersze :D

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 13.10.2023, 16:27

@Marzag napisał: "Ja oceniam na podstawie własnych obserwacji."

No i tyle w temacie. Daltonista ogląda ten sam obraz, a widzi go całkiem inaczej. Wszystko jest ok, dopóki daltonista nie zacznie przekonywać do swoich racji reszty :)

Kiwior lepiej gra piłką od GM tylko i wyłącznie w Twojej głowie, a w niej mogą się dziać różne rzeczy. Twoja wyobraźnia jest bardzo bogata więc w sumie mnie to nie dziwi... Dobrze, że to ustaliliśmy. Teraz możemy zakończyć :)

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 13.10.2023, 16:04

@Marzag napisał: "Ta rozmowa nie bardzo ma sens bo ty nie rozumiesz że ze statystyk jak się je odpowiednio przedstawi wyjdzie że Gabriel to lepszy pomocnik od odegaarda bo ma wyższą celność podań i więcej progresywnych podań."

Nie ma takiej możliwości i nie naginaj rzeczywistości pod swoją tezę. Odpowiedz na jedno proste pytanie, czym argumentujesz opinię że Kiwior gra lepiej nogami od GM? I nie bredź mi tutaj o tym, że piłka nożna to nie tylko statystyka bo to truizm. Wiadomo, że tak nie jest. Jednak jak w wielu innych dziedzinach statystyka służy do zweryfikowania czy pewne informację są prawdziwe czy nie. @Marzag napisał: "Bo statystyki to niewielki ułamek rzeczywistości, przy statystyce celnego podania nie masz informacji o tym czy było pod presją, czy to podanie było zagrane w dobrym momencie by pociągnąć dalej akcje, czy odbiorca musiał walczyć o to by ta piłkę przyjąć, czy była zagrana do lepszej nogi tak by odbiorca miał większy komfort, czy tempo podania było odpowiednie."
Co Ty próbujesz szyć? :D Chcesz mi powiedzieć, że Kiwior gra pod większą presją niż GM? :D Chłopie jakby każde podanie z osobna mieliby rozbierać na części pierwsze to ten sport nie miałby sensu :D @Marzag napisał: "Dlatego zakończmy tę rozmowę bo ty po prostu nie rozumiesz piłki nożnej i szukasz oparcia w statystykach na które się powolujesz jak na argument decydujący o prawdzie. Nie rób tego sobie, szkoda Twoich nerwów a mojego czasu."

Nie potrafisz uargumentować swoich trefnych tez i na zasadzie odbicia piłeczki mówisz, że to ja nie rozumiem tego sportu :D Po prostu brak Ci jakichkolwiek argumentów i tyle w temacie. Jeżeli wszelkie statystyki przeczą twojej tezie i obalają ją jak domek z kart to oczywiście statystyka to tylko liczba, która na dodatek jest przekłamana. Ciekawe co byś powiedział jakbym Ci wrzucił zestawienie obrońców najlepiej grających nogami stworzone przez ludzi, którzy znają się lepiej na tym sporcie niż Ja i Ty i tam by było, że GM jest prawie w top 10 (11 lokata) na świecie pod kątem umiejętności grania piłką, a Kiwior nie jest nawet w top 40 to też byś wyśmiał? :D Czy oni się po prostu mniej znają niż Ty?

https://www.footballtransfers.com/en/statistics/players/best-football-players/ball-playing-defender

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 13.10.2023, 12:54

@Marzag napisał: "Ale przecież to że Gabriel gra dobrze nogami i w statystykach ma celne strzały nie dowodzi ani tego że gra lepiej ani tego że gra gorzej od Kiwiora nogami."

To powiedz mi co tego dowodzi? Jeżeli skuteczność podań tego nie dowozi, skuteczność długich podań też nie, ilość zagrać w 2 i 3 tercję boiska też nie, to co może dowieźć? Subiektywna ocena Pana Merzaga czy co? Na jakiej podstawie Ty dokonujesz takiej oceny? To może być ciekawa radosna twórczość. @Marzag napisał: "To tak jakbyś podał mi statystyki meczowe Sterlinga po dobrym meczu i chciał udowodnić tym że jest lepszy od Saki czy Martinellego pod jakimś względem."
Chcesz statystyki zbiorcze? Od momentu przyjścia Kiwiora do AFC jak wypada na tle GM? :D To nie chodzi o jeden mecz. Odpal sobie jego staty w meczu z City. @Marzag napisał: "Gabriel gra dobrze nogami, Kiwior gra nogami jak pomocnik."
XD @Marzag napisał: "Ale to nie znaczy że Gabriel nie umie grać nogami, to tobie się coś uroilo że jak się powie że ktoś gra lepiej to znaczy że ta druga osoba nie umie grać."
Gdzie ja napisałem, że powiedziałeś że GM nie potrafi grać nogami? :D Nie konfabuluj. Po prostu parę tygodni temu wypisywałeś tutaj rozprawki o wyższości Kiwiora nad GM, że MA posadził GM na ławce właśnie z tego powodu, że Kiwior nogami krawaty wiąże. A się okazało że był to po prostu stek bzdur i wymysłów z Twojej strony. Kiwior mimo tego, że nie dał za bardzo powodów żeby MA miał go odstawić od pierwszego składu został posadzony, a nasza gra po powrocie GM się poprawiła głównie dzięki temu, że GM lepiej rozprowadza podania i po prostu lepiej sobie radzi z piłką przy nodze niż GM.

Tyle w temacie :)

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 13.10.2023, 11:02

@coooyg11 napisał: "Nie oszukujmy się, w tym momencie nie jest to zawodnik na pierwszy skład..."


ESR ma wszystko żeby być podstawowym zawodnikiem tak naprawdę w każdym klubie na świecie. Kontuzje na pewno zblokowały jego rozwój, ale czysto teoretycznie, pod względem potencjału i posiadanych umiejętności, ESR ma bardzo dużą szansę żeby wejść na ten topowy poziom.

U nas jego problem polega na tym, że nie do końca jest dla niego miejsce w naszym składzie. Na pozycji LS mamy Gabiego, który jest naszym absolutnie podstawowym zawodnikiem, a w rotacji jest Trossard, który jest o wiele bardziej dynamiczny od ESR i na skrzydle daje po prostu więcej w ofensywie. Środek pola budowany jest wokół Rice-Thomas-Ode-Havertz-Jorginho (zależnie od taktyki), a do zmiany pierwszy jest Fabio. W przypadku braku kontuzji ciężko o minuty dla ESR...

Na skrzydło jest za wolny, a w środku pola musi konkurować z Odegaardem. Jego pressing i doskok do rywala nie stoi na najwyższym poziomie, a jak wiemy MA tego głównie oczekuje do ofensywnych zawodników. ESR najlepiej by wyglądał na takiej pozycji jaką Maddison ma w KFC czyli typowa 10tka, wolny elektron, wymieniający się pozycją z ŚN. U nas MA nie chce grać w taki sposób, typowa 10tka praktycznie nie istnieje w jego układance. W systemie 4-3-3 Ode i Havertz oboje grają na pograniczu pozycji 8/10. Nie mamy centralnego ŚPO, a na takiej pozycji ESR dawałby najwięcej.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 13.10.2023, 10:41

@Garfield_pl napisał: "90 minutes played
102 touches
92 passes (96% accuracy)
2 shots
1 shot on target
1 goal
6 aerial duels (5 won)
5 clearances
2 interceptions
1 clean sheet"



Ojojoj heretyk Merzag na pewno tego nie lubi... Przecież wg. niego GM nie gra lepiej nogami od Kiwiora :D

Jego wszystkie teorie stawiane na podstawie początkowych wyborów MA bardzo źle się starzeją :D

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 12.10.2023, 22:40

@Gonzo92: Pamiętna wygrana z Niemcami na Narodowym za Nawałki

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 12.10.2023, 13:59

@ozzy95 napisał: "- Wie pani na kogo ja bym zagłosował? (ciągnie zdrowo szluga)"

- (hajluje) Na Gertycha!

Klasyk :D

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 11.10.2023, 21:52

@Olczyck napisał: "Ciekawe czy jak PO przegra to czy Tusk który bardzo kocha Polskę i by zycie za nią oddal zostanie i będzie nadal ich prezesem czy jednak ucieknie jak ostatnio"

Lewy tak samo uciekł! Jak on ma w ogóle czelność grać z orzełkiem na piersi jak 3/4 kariery pod niemiecką banderą grał!

:D

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 11.10.2023, 21:04

@nt2b napisał: "wypisuję się z rozmowy z Tobą, bo mi się nie chce dyskutować z populistami. Widać, że masz umysł zamknięty na jedyną słuszną prawdę i na tym koniec."

O czym ty mówisz? Przecież to Ty rzucasz hasła bez pokrycia i na dodatek nie potrafisz poprzeć swojej tezy żadnymi faktami. Wiesz co to w ogóle populizm? Bo mam wrażenie, że chyba nie do końca... @nt2b napisał: "Koncepcją jest połączenie dwóch firm paliwowych w jedną."
Od kiedy monopolizacja rynku jest dobrą koncepcją? Dlaczego przepisy prawa są w tym aspekcie tak rygorystyczne? Chcesz mi powiedzieć, że zwiększenie monopolu Orlenu w naszym kraju ma być "dobrą koncepcją"? Dla kogo? :D Na pewno nie dla narodu. Orlen już manipuluje cenami, chwali się zyskami uzyskanymi na rekordowych marżach, które płacili w głównej mierze obywatele Polski. Polacy opłacili zbudowanie firmy, która na nich zarabia :D Czaisz ten paradoks? To tak jakbyś ty zasponsorował otworzenie firmy dla swojego syna, on by miał monopol na niezbędne dla Ciebie usługi, podnośiłby Ci ceny i jeszcze się przed Tobą chwalił ile na Tobie zarobił :D Tak to niestety w skrócie wygląda, a Ty mówisz że to dobra koncepcja. @nt2b napisał: "W ogóle nazywanie kogoś prorosyjskim na podstawie rozmowy jaką aktualnie przeprowadziliśmy (gdzie omawiany był wewnątrzpolski spór) jest poniżej wszelkiej krytyki. Bardzo łatwo przychodzi Ci obrażanie ludzi i przyklejanie łatek, a to dosyć źle świadczy o poziomie Twojej inteligencji."
Nie chciałem Cię obrozić, po prostu podsumowałem Twoje wnioski. Jeżeli uważasz, że połączenie Orlenu i Lotosu i idąca za tym ekspansja na rynek Węgierski w wyniku, której następuje większe uzależnienie od ropy rysyjskiej co pośrednio finansuje działania wojenne na Ukrainie jest dobre to jak to inaczej nazwać?

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 11.10.2023, 16:52

Żeby uzmysłowić niezorientowanym absurd sprzedaży 30% Rafinerii Gdańskiej, za 1,15mld PLN powiem tylko, że tylko w zaledwie ostatnich 16 latach na modernizację Rafinerii wydano 16 mld PLN, a kwota zakupu zwróci się inwestorowi w jakieś 4-5 miesięcy....

Arabscy szejkowie więcej wydadzą na CR7 w ciągu całego trwania kontraktu niż zapłacili za te 30% :D

Pracuje w czeskim potentacie energetycznym Czez, w którym pracują ludzie z całego świata. Jak rozmawialiśmy na temat sprzedaży Lotosu na takich warunkach wszyscy reagowali śmiechem i pukali się po głowach.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 11.10.2023, 16:33

@nt2b napisał: "Czy ten ruch był dobry, czy też nie - będzie można obiektywnie ocenić za 10 a może i nawet 30 lat."

Co Ty gadasz? :D Za 30 lat to my już od 10 lat możemy jeździć na paliwie syntetycznym i taka Rafineria może być jedynie atrakcją turystyczną :D W energetyce paliw konwencjonalnych działa się tu i teraz bo koniunktura zmienia się jak w kalejdoskopie. Kwestia czasu jak Unia powróci do pomysłu zakazu produkcji aut z silnikami spalinowymi, a Ty o jakiś 30 latach mówisz :) @nt2b napisał: "Na ten moment powtarzasz czysty populizm. Ja wstrzymuję się z oceną sprzedaży Lotosu na kilka kolejnych lat, natomiast potrafię dostrzec potencjalne pozytywy, których jest dużo."

Jaki populizm? Wyrzucam Ci rzeczowe fakty, Ty wymyślasz jakieś sztuczne powody o dostawach czy, że Unia kazała sprzedać Lotos :D Przecież to bzdury i wyjaśniłem Ci je poniżej. @nt2b napisał: "A czy można było to zrobić lepiej niż zrobił to PiS? NA PEWNO TAK. Sama koncepcja natomiast jest w moim założeniu słuszna."
Jeżeli wyprzedaż majątku narodowego poniżej wycen giełdowych i większe uzależnienie od ropy z Rosji jest dla Ciebie dobrą koncepcją to ok. Każdy ma prawo do własnych poglądów. Twoje ewidentnie są prorosyjskie.

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 11.10.2023, 16:28

@nt2b napisał: "Unia zmusiła nas do sprzedaży części rafinerii, to zostało to strategicznie sprzedane ludziom, którzy mają ropy w bród, dzięki czemu mają oni interes w ciągłym dostarczaniu ropy do rafinerii."

Unia nie zmusiła nikogo do sprzedaży, Orlen chcąc przejąć Lotos musiał podzielić spółkę na większą ilość podmiotów. Jakby Orlen nie chciał "monopolizować" rynku to Lotos mógłby zostać Polski. @nt2b napisał: "Już się nam wykruszyła ropa z Rosji, więc gdyby jeszcze doszło do rozłamu z Arabami, bylibyśmy w czarnej d."
Przecież interesy na Węgrzech oznaczają dalsze uzależnienie od ropy z Rosji. Transport benzyny i diesla z Polski jest nieopłacalny, dlatego Orlen na Węgrzech kupuje paliwo od MOL-a. Węgierski potentat nie jest skory do porzucenia kontraktów z rosyjskimi dostawcami ropy, a udział surowca z tego kierunku w całym przerobie wynosi powyżej 60 proc.

Ponadto Orlen po wybuchu pełnoskalowej wojny w Ukrainie nadal wykorzystuje surowiec płynący ze wschodu w swojej czeskiej rafinerii Unipetrolu. Widać więc, że polski potentat paliwowy mimo zatrzymania importu rosyjskiej ropy do Polski (co nastąpiło jednak w związku z przykręceniem kurka przez Rosjan) nadal nie zerwał z rosyjską ropą. Przejęcie należących niedawno do Rosjan stacji na Węgrzech jedynie pogłębia biznesowe związki Orlenu i uzależnionych od Kremla spółek. @nt2b napisał: "To jest to rozumowania w korporacjach na szczeblu managerskim - myślenie perspektywiczne i rozważanie wszystkich możliwych scenariuszy oraz przygotowywanie rozwiązań na te hipotetyczne scenariusze."
Tak wymyślili, że uzależnili od Orlen od ropy z Rosji jeszcze bardziej niż wcześniej :D

Komentowany temat: Cóż za powrót Martinellego! Arsenal 1-0 Manchester City 11.10.2023, 16:23

Łącznie na transakcjach dzielących Lotos pomiędzy cztery podmioty Orlen stracił około 4,4 mld złotych.

Czy było warto? Na razie wychodzi na to, że nie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Aston Villa 18.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool20145147
2. Nottingham Forest21125441
3. Arsenal20117240
4. Chelsea21107437
5. Newcastle20105535
6. Manchester City21105635
7. Bournemouth2197534
8. Aston Villa2095632
9. Fulham2179530
10. Brentford2184928
11. Brighton20610428
12. West Ham2175926
13. Tottenham20731024
14. Manchester United2065923
15. Crystal Palace2049721
16. Everton1938817
17. Wolves20441216
18. Ipswich20371016
19. Leicester20351214
20. Southampton2013166
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland161
C. Palmer136
A. Isak134
B. Mbeumo133
C. Wood121
Matheus Cunha104
Y. Wissa102
N. Jackson93
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady