Komentarze użytkownika Damper

Znaleziono 4814 komentarzy użytkownika Damper.
Pokazuję stronę 1 z 121 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Arsenal pokonuje Brighton i powiększa przewagę nad City! 05.03.2026, 21:03

@Dziadyga napisał: "@aguero10 napisał: "Esposito kolejny surowy napastnik . Podobny do Sesko ."

Dlatego ulubieniec @Marzag on ma oko do drewniaków xD"


Dobrze, że my wzięliśmy technicznego.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Brighton i powiększa przewagę nad City! 05.03.2026, 19:18

@jumanji napisał: "Bardzo ciekawe info. Ciekawe na ile prawdziwe?"

Czyli wychodzi na to, że jeśli Mikel nie wygra to out, a jeśli wygra, to też out xD To oczywiście bajki, ale tutaj wielu by pewnie świętowało.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Brighton i powiększa przewagę nad City! 05.03.2026, 17:34

Można oczywiście narzekać na naszą pomoc, ale nie zapominajmy, że to wszystko jest zespół naczyń połączonych. Żeby dobrze budować akcje i płynnie rozgrywać, potrzebujesz też obrońców, którzy będą dobrzy w rozgrywaniu, konstruowaniu gry od tyłu. U nas najlepsi obrońcy w tym aspekcie to Saliba, Calafiori i White. Jeśli żaden z nich nie gra, to cierpimy jeśli chodzi o grę piłką. Pisanie, że ktoś jest od kontrolowania, tamten od asystowania, ten od strzelania, a tamten od bronienia to jest zaklinanie rzeczywistości, które zupełnie nie przystaje do obecnej piłki.

Komentowany temat: Arsenal pokonuje Brighton i powiększa przewagę nad City! 04.03.2026, 23:46

Jak tam Emery i jego Aston Villa, dalej idą na mistrza? Mówiłem od początku, że ten wielki taktyk da dupy i jeszcze zdoła wypuścić top-4.

Komentowany temat: Wyjazd na południowe wybrzeże: Brighton vs Arsenal 04.03.2026, 22:50

Dużo dzisiaj dała zmiana Havertza. Mimo, iż Niemiec nie grał nic wielkiego, to ten jego zwyczajny poziom wyjściowy, czyli wymuszenie faulu, jakieś zgranie, wygrany pojedynek itp. pozwoliły nam przenieść grę bardziej na połowę Brighton i oddalić zagrożenie spod własnej bramki. Czas uciekał, a Brighton coraz bardziej się frustrowało. Wiem, że pewnie znajdą się i tacy, którzy napiszą, że Gyokeres grał dobrze, no ale nie, nie grał. Zepsuł właściwie wszystko co było do zepsucia dzisiaj i w niczym nie pomógł zespołowi. Wszedł Niemiec i od razu było widać różnicę.

Komentowany temat: Arsenal vs Chelsea: Starcie gigantów w Londynie 01.03.2026, 20:22

@Dominik11 napisał: "Gyo dziś średnio napewno lepiej od Trossarda, Saki."

Nie rób sobie żartów. W czym niby Gyokeres był lepszy od Saki?

Kluczowe podania: Saka 5, Gyokeres 0
Wygrane pojedynki: Saka 6, Gyokeres 2
Celne podania: Saka 64%, Gyokeres 50%
Udane dryblingi: Saka 1, Gyokeres 0

Do tego stały fragment Saki, który dał nam gola. Jak na Sakę to był oczywiście jego słabszy mecz, ale bez przesady. Mówi się, że Gyokeres nie dostaje podań. Dostał dzisiaj w pierwszej połowie piłkę, gdzie miał od groma czasu i jednego obrońcę przed sobą. Wygrywasz pojedynek i jesteś sam na sam z bramkarzem.

Komentowany temat: Arsenal vs Chelsea: Starcie gigantów w Londynie 01.03.2026, 19:42

@Fanatic napisał: "Saka dziś bardzo slaby mecz, juz ostatnio przyzwyczaiłem sie do braku liczb z jego strony ale dzis naprawdę fatalny mecz w jego wykonaniu jak na jego standardy malo widoczny nie stwarzał za duzo okazji."

Gdyby Gyokeres i Eze zrobili swoje miałby 2 asysty.

Komentowany temat: Arsenal vs Chelsea: Starcie gigantów w Londynie 01.03.2026, 18:38

@Arsenal2004 napisał: "Saki trochę nie ma w meczu, Trossard raz dobrze, raz źle, Zubi też przeciętnie dzisiaj."

@Dziadyga napisał: Ten Saka to wgl gra?

Akurat to po zagraniach Saki jest najwięcej zagrożenia. Centra na gola, wypuszczenie Timbera, który zakiwał się sam ze sobą, podanie do Gyokeresa, który miał multum czasu, a nie potrafił zrobić nic przy 1 na 1 z obrońcą. To pierwsze z brzegu przykłady. 4 kluczowe podania w czasie jednej połowy. Indolencja kolegów to nie jest wina Saki.

Komentowany temat: Arsenal vs Chelsea: Starcie gigantów w Londynie 01.03.2026, 17:20

@kamo99111 napisał: "United pokazuje jak ważny w wynikach jest menadżer. I można gadać, że to nie on jest na boisku, że to przecież nie on zakazuje grać dobrze zawodnikom itd. Ale jednak United wygląda na konkretnie odmienione."

Tak, tylko oni poodpadali ze wszystkich rozgrywek i mogą w pełni skupić się na Premier League. 7 dni przerwy między meczami, pełna regeneracja i częstsze treningi. Żaden klub z czołówki nie ma takiego komfortu.

Komentowany temat: Arsenal vs Chelsea: Starcie gigantów w Londynie 01.03.2026, 17:12

@Urban1993 napisał: "Szkoda tego Bena dobry grajek ale jak pojawi się oferta 40-50 mln to sprzedać bez wahania"

Kto wyłoży takie pieniądze na obrońcę, który od dwóch sezonów ma ciągłe problemy ze zdrowiem, a w tym roku kończy 29 lat? To całkowicie nierealne. Jakieś 25-30 mln. od klubu pokroju Evertonu to jest maks na co możemy liczyć.

Komentowany temat: Arsenal vs Chelsea: Starcie gigantów w Londynie 01.03.2026, 10:22

@Garfield_pl napisał: "Ben White currently not with the squad this morning. I will gain more clarity on it in due course."

Nic dziwnego, że planujemy pozyskać w lecie nowego PO. Zdrowie Bena naprawdę się posypało.

Komentowany temat: Arsenal vs Bayer Leverkusen w 1/8 finału Ligi Mistrzów! 28.02.2026, 20:16

Dlaczego nie ma karnego dla Leeds?

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 21:46

@alexis1908 napisał: "@Damper: takie ustawienie w ofensywie mogło by na prawdę ładnie funkcjonować, mam tylko nadzieję ze Arteta nie wpadnie na pomysł żeby Eze posadzić bo zasłużył na szansę po derbach."

Mikel na konferencji powiedział coś takiego, że zrozumiał w jaki sposób najlepiej wykorzystywać Eze, więc może będziemy mogli w końcu pooglądać trochę więcej Eberechiego w akcji.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 21:38

@Mizzou napisał: "Tak. Tam na lewym skrzydle Trossard pod formą i Martinelli, który też nie wyrabia. Eze mógłby grać w stylu Semenyo, schodzić do środka, wymieniać się z napastnikiem, jakaś asysta. Havertz wtedy na ofensywym pomocniku, i jest szum na lewym skrzydle, i Saka na prawym.

Ale też Havertz z Saką jeszcze nie grał, więc nie wiadomo jakby to wypadło."


Eze ma dobre połączenie z Gyokeresem, szukają się i wymieniają podania między sobą. Było to widać wczoraj, przypomina się też mecz z Forest, kiedy Eze zaliczył bardzo ładną asystę do Gyo z lewego skrzydła. Saka ma z kolei bardzo dobre zrozumienie z Havertzem- Kai jako 10/SS bliżej prawej strony = chemia z Saką. Na obecności Havertza zyskuje poza tym Gyokeres, więc ja nie widzę wad tego ustawienia.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 21:22

@Dawid04111 napisał: "A teraz tak, jeśli Kai będzie gotowy na Chelsea, to myślicie, że po takim meczu Arteta posadzi Eze czy Gyo? Czy może Kai ławka?"

Kaia jeszcze na ławce nie było teraz, więc nie zakładam, że wyjdzie od razu w pierwszym. Raczej scenariusz podobny do tego z Carabao Cup- zabójca z ławki.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 21:15

https://theanalyst.com/wp-content/uploads/2026/02/viktor-gyokeres-touches-for-arsenal.png

https://theanalyst.com/wp-content/uploads/2026/02/viktor-gyokeres-stats-vs-tottenham-vs-season-average.png

https://theanalyst.com/wp-content/uploads/2026/02/viktor-gyokeres-passes-received-vs-tottenham-feb-2026-1024x739.jpg

Duży progres Gyo w tym meczu. Dobra robota, którą warto docenić.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 19:47

@alexis1908 napisał: "@Damper: ja się z Ode lubie pośmiać ze kółeczka robi i zagrywa do tyłu ale jakoś go tak skreślić też jeszcze nie potrawie ciągle gdzieś mam tą wiarę że zobaczymy Norwega z najlepszych sezonów, ale fakt faktem na tym poziomie nie ma miejsca na sentymenty."

Ja generalnie nie miałbym nic przeciwko, aby Odegaard był w klubie, bo co by nie mówić jest to dobry piłkarz. Tylko tutaj przechodzimy do tego jaka ma być jego rola i status. Bo po pierwsze ma kontrakt jak dla gwiazdy zespołu, a przynajmniej startera, a po drugie ma opaskę. Dla mnie powyższe w ogóle nie współgra z tym jaką funkcję mógłby realnie sprawować, a jest to funkcja gracza rotacyjnego. W to lato pozostanie mu 2 lata do końca kontraktu i będzie to jedyny moment jeśli myślimy o tym, aby sprzedać go za znaczące pieniądze. Rok zwłoki= rok do końca umowy, rok starszy zawodnik, kolejny rok mniejszej roli w zespole= bardzo duży spadek wartości rynkowej. Wszystko zależy jeszcze od tego jak się skończy ten sezon. Bo jeśli dowieziemy wyniki to jest większe prawdopodobieństwo, że zachowany zostanie status quo, natomiast jeśli sezon zakończy się niepowodzeniem to można zakładać, że nastąpi większe przemeblowanie i będą też ofiary. A jedną z głównych ofiar będzie wtedy Odegaard. Nie wyobrażam sobie, żeby utrzymał opaskę jeśli sezon byłby przegrany, a jeśli zabieramy mu opaskę to naturalną koleją rzeczy jest transfer z klubu. Na razie to dywagacje, natomiast wg mnie nie ulega wątpliwości, że najbliższe tygodnie rozstrzygną o jego przyszłości.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 19:07

@Rynkos7: Na pewno słowo "zasłużony" byłoby bardziej adekwatne, gdyby przełożyło się do poprowadzenia zespołu do zdobycia trofeum. Natomiast Odegaard przejął opaskę w czasie największej zawieruchy, był niejako twarzą projektu. Był dwa razy z rzędu w 11 sezonu PFA, mówiąc najogólniej był gwiazdą ligi. ESR rozegrał tak naprawdę jeden dobry sezon, porównywalny z sezonem 21/22 Odegaarda, a ten sezon jest gdzieś dopiero na 3 albo 4 miejscu wśród najlepszych sezonów Ode w Arsenalu. Norweg prezentował wysoki poziom przez znacznie dłuższy okres i był to też poziom znacznie wyższy, poziom 2x 11 sezonu ligi i gracza roku Arsenalu. Taki zawodnik zasługuje na to, aby dostać trochę więcej czasu, natomiast jak dla mnie to ten czas dobiega właśnie powoli końca. Na takim poziomie cierpliwość ma swoje ograniczenia.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 18:24

@Rynkos7 napisał: "Zarówno Odegaard jak i Smith-Rowe mieli swoje krótkie momenty i nie widzę żadnego powodu, dla którego Odegaard miałby być w jakikolwiek sposób zasłużony."

Co do zasady masz rację, natomiast dla mnie zestawianie Odegaarda z ESR jest dość niefortunne, bo ich wkład w transformację Arsenalu jest nieporównywalny. Co oczywiście nie zmienia faktu, że w lecie klub musi się poważnie zastanowić nad jego przyszłością i statusem.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 08:20

@Dziadyga napisał: "@Damper napisał: "Oby więcej takich meczów Szweda."

Jak będziemy grać bezpośrednio to tak będzie a teraz by walczył o króla strzelców."


Tez bym chcial zebysmy tak grali czesciej, pytanie tylko na ile bylo to spowodowane poziomem i nastawieniem rywala. Tottenham jest naprawde slabo zorganizowanym zespolem, zostawiaja bardzo duzo dziur, a jako, ze to derby to postanowili jeszcze zagrac z nami odwaznie. Niewiele jest takich meczow w sezonie, ale to tez nie jest przypadek, ze w meczu na Emirates gralismy podobnie, a pozniej jednak znowutakie mecze zdarzaly sie rzadko i glownie w LM.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 07:12

@alexis1908 napisał: "to był świetny występ Szweda ;)"

Zgadzam się. To był najlepszy mecz Gyokeresa w barwach Arsenalu. Bramki to jedno, ale też to jak był połączony z zespołem. Był aktywny, pokazywał się do gry, brał udział w wielu akcjach i na ogół robił to dobrze. Oby więcej takich meczów Szweda.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 23.02.2026, 00:04

@ZielonyLisc napisał: "z kolei jakby nic nie strzelił, a wykonał ,,tytaniczną" pracę w ofensywie al'a Saka dziś - byłby krytykowany w niebogłosy przez pana M."

To powiedz może ile takich meczów Gyokeres rozegrał, że nie strzelił, a miał duży wpływ na grę. Niestety prawda jest taka, że w większości to były anonimowe występy, które ograniczały się do kilku kontaktów z piłką na mecz.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 22.02.2026, 23:48

@Piotrek_175 napisał: "Kuriozum polega na tym, że taki Madueke też dochodzi do sytuacji ale wtedy jest ble bo wykopał w kosmos. A co zrobił Saka ja się pytam?"

Ale gdzie tu jest kuriozum? Ja osobiście cenię Madueke za drybling, eksplozywność i że też potrafi 1 na 1 dać przewagę, mimo iż często brakuje mu tego ostatniego zagrania. Więc mnie nie wrzucisz do jednego worka z tymi, którzy Noniego mocno deprecjonują, natomiast Saka, nawet w słabej formie to jest i tak level wyżej jeśli chodzi o impact, efektywność, decyzyjność nie mówiąc już nawet o odpowiedzialności taktycznej i grze w defie.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 22.02.2026, 23:31

@Piotrek_175 napisał: "@Patriko:
No to właśnie chyba idzie w drugą stronę, bo niektórzy podpierają się statystkami żeby udowodnić, że Saka zagrał dobre zawody ( może nawet bardzo dobre) podczas gdy ten występ był co najwyżej średni a tak naprawdę bardzo mizerny - i tak, 2 zmarnowane setki mają wpływ na tę decyzję, nie bardzo wiem co w tym dziwnego? Chwalmy go, kiedy jest za co, nie za nazwisko"


Może mamy po prostu inną percepcję i ocenę tego jaki indywidualny występ zawodnika jest dobry. W przypadku Saki z plusów- aktywność, branie na siebie gry, znajdowanie przestrzeni do odbioru zagrań, odnajdywanie się w sytuacjach, w końcu wykreowanie bramki. Główny minus to skuteczność, ale nawet te okazje Saki świadczą o tym, jak ważny jest odpowiedni movement ofensywnego zawodnika. Żeby dostać dobre piłki trzeba ciągle tych okazji szukać i Saka to właśnie robił. Naskakujesz na osoby, którym występ Saki mógł się podobać tak jakbyś miał monopol na ocenę występu. Umniejszasz wkład przy golu pisząc o jakimś paintballu, sprowadzasz wszystko do niewykorzystanych sytuacji. A ja słucham sobie właśnie podcastu NLF i kibic Arsenalu, któremu ciężko zarzucić brak obiektywizmu- Radek Przybysz z Meczyków docenia występ Saki i mówi, że to jest taki Saka, jakiego chce oglądać. Więc taka opinia jak moja nie jest odosobniona. Przyjmij do wiadomości, że na piłkę można patrzeć nieco szerzej.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 22.02.2026, 22:24

@Marzag napisał: "Ja wiem, że tu się nie lubi Saki ale zagrał dobry mecz, był cały czas pod grą, i to on w dużej mierze był odpowiedzialny za to że tak ich gnietliśmy pod ich polem karnym i ciągle tam piłka była"

Ludzie w ogóle nie ogarniają kto kreuje największe zagrożenie w drużynie. Widzą tylko finalny efekt- kto kopnął piłkę do bramki. Ale już to przerabialiśmy kiedyś z Havertzem. Facet ciągle stwarzał zagrożenie, siał chaos w szeregach rywali i sprawiał, że ich defensywy gubiły się pod naciskiem. No ale był jechany za to, że marnował sytuacje, za to okazje, które generował uznawano za coś normalnego, że w sumie każdy by to zrobił. Teraz widzę podobna historia zaczyna być z Saką. Tworzy sytuacje, znajduje się w sytuacjach, no ale zły, bo nie strzelił. Tylko jak przychodzi mecz, że nikt nie potrafi wziąć na siebie gry to wtedy ogólny płacz, że Arsenal jest statyczny i nie ma nikogo, kto potrafi przełamać blok przeciwnika.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 22.02.2026, 21:55

@Ups147 napisał: "@Arsenal2004 napisał: "A Saka owszem zmarnował dzisiaj kilka sytuacji, ale jednak dał też asyste i w jakimś stopniu miał też udział przy 2 golu Eze."

Nie no błagam, spartolil sytuację sam na sam(zresztą nie pierwsza).Jaki udział przy golu.."


No udział i to nie tylko przy jednym, tylko przy obu golach Eze. Rozumiem, że te piłki tak same z siebie znalazły się pod nogą Eze, to w ogóle nie było tak, że Saka miał swój wpływ w tych akcjach bramkowych. No bądźmy poważni. Przecież pierwszy gol wziął się z tego, że Saka ograł gościa 1 na 1 na skrzydle i zagrał do Eze. Asysty nie ma tylko przez to, że piłka po drodze otarła się o gracza Spurs.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 22.02.2026, 20:40

Dobrze, że się pozbieraliśmy, bo myślę, że jeśli dzisiaj byłaby strata punktów to moglibyśmy już się posypać, jeśli chodzi o ligę. Te ostatnie dni to była prawdziwa męka dla każdego kibica Arsenalu, ciężko było dojść do siebie po tym, co zrobiliśmy z Wilkami. Dzisiaj miał miejsce pewien paradoks, gdyż ten, który praktycznie nigdy nie zawodził popełnił bardzo kosztowny błąd, a ci, do których na przestrzeni całego sezonu można było mieć wiele pretensji zapewnili nam wygraną. To bardzo cieszy, bo jeśli chcemy świętować na koniec sezonu, to potrzebujemy, żeby ci wszyscy zawodnicy postawili w meczach swój stempel, mieli realny wpływ. Potrzebujemy i Gyokeresa w formie i Eze, potrzebujemy powrotu Havertza, zdrowego Saki, Odegaarda, który asystuje jak dziś itd. To jest najważniejszy okres sezonu. Teraz każdy mecz będzie jak finał i musimy maksymalnie wykorzystać wszystkie zasoby, którymi dysponujemy.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w derbach! Tottenham - Arsenal 1:4 22.02.2026, 20:02

Bardzo dobra odpowiedź na ostatnie mecze. Zareagowaliśmy tak jak trzeba było to zrobić. Żyjemy i jesteśmy w grze. Nowe nabytki, na które najwięcej narzekaliśmy zagrały wreszcie taki mecz, jakiego się od nich oczekuje. Brawo Eze, brawo Gyokeres. Mam nadzieję, że Sace nie stało się nic poważnego. North London is red!

Komentowany temat: Here we go again... Wolves 2-2 Arsenal 19.02.2026, 18:28

@alexis1908 napisał: "@Damper: mnie też przeraża co się stało z naszą obroną Timber wygląda jakby się miał Zara wywalić Gabriel jakby był przestraszony presją tego o co gra Saliba w miarę się trzyma i Hincapie, dziwię się że Arczi nie próbuje odtworzyć na prawej stronie duetu White Saka, Bukayo chyba z żadnym innym zawodnikiem tak dobrze się nie rozumiał."

No niestety, nawet w tej defensywie staliśmy się ostatnio elektryczni. Ludzie zachwalają Timbera i ogólnie też cenię jego umiejętności, ale naprawdę dobrego Timbera to my oglądaliśmy w pierwszej części sezonu. Od jakichś przynajmniej dwóch miesięcy to jest co najwyżej przeciętny Timber, żeby nie powiedzieć słaby. I tak, grałbym częściej White'm, bo więcej daje w ataku, ale jak myślisz sobie o White, to nie wiesz tak naprawdę nigdy czy on jest do końca zdrowy, ile jest w stanie zagrać, a czy jeśli zagra to czy zaraz znów mu się coś nie stanie.

Komentowany temat: Here we go again... Wolves 2-2 Arsenal 19.02.2026, 18:09

@alexis1908 napisał: "@Damper: rozbić kury w derbach ale rozbić a nie wymęczyć 1-0 po rogu to by mogło dać kopa na końcówkę sezonu"

Tak, to musi być całkiem odmienione oblicze zespołu, bo jeśli nawet wymęczymy wygraną to wątpliwości co do dalszych meczów tylko się spotęgują.

Komentowany temat: Here we go again... Wolves 2-2 Arsenal 19.02.2026, 18:04

@Rynkos7 napisał: "@Damper:

Bardzo trzeźwe spojrzenie na sytuacje. Plusik. Już po meczu z Brentford stwierdziłem, że nasza szansa na tytuł polega już tylko na tym czy City będzie regularnie gubić punkty czy nie. Nie wierze w sytuacje, że nagle zmienia u nas coś o 180 stopni i będziemy wygrywać seryjnie do końca sezonu. Jeżeli rzeczywiście City jest na fali wznoszącej to mamy raczej po mistrzostwie."


Musimy wykrzesać jakąś iskrę w grze, a póki co próżno szukać symptomów na to. Jeśli nie złapiemy świeżości to nic z tego nie będzie, a wymagana jest w zasadzie błyskawiczna poprawa, bo my już nie mamy czasu. Najgorsze jest to, że zawodnicy wyglądają ociężale, jakby byli wypompowani. I co raz jakieś urazy mięśniowe, skurcze zawodników itp. To wyglądało z Brentfordem i Wolves tak, jakbyśmy już naprawdę jechali na oparach.

Komentowany temat: Here we go again... Wolves 2-2 Arsenal 19.02.2026, 17:38

No i doprowadziliśmy do sytuacji, gdzie co prawda wszystko jest jeszcze w nogach naszych piłkarzy, lecz to samo można już też powiedzieć o City, które w przypadku wygranej pozostałych meczów do końca zapewnia sobie tytuł. Naprawdę koszmarny, dramatyczny mecz, który zostawia po sobie solidnego kibicowskiego kaca na drugi dzień. O ile remis z Brentford (choć w naszej pozycji również był trudny do zaakceptowania) można było jeszcze jakoś tłumaczyć poziomem rywala tak skompromitowanie się z Wolves, czerwoną latarnią ligi, przyszłym spadkowiczem, który nie gra już właściwie o nic, ze stanu 2-0 to jest istne kuriozum i policzek dla kibiców. Coś zupełnie niemożliwego do pojęcia jak się chce zdobyć mistrzostwo. Wyglądaliśmy strasznie pod względem fizycznym i naprawdę można mieć obawy jak to będzie wyglądało w przyszłych spotkaniach, a mamy przed sobą decydujący etap sezonu. Potrzebujemy naprawdę dużego statementu w postaci przekonującej wygranej w derbach, jeśli tego nie zrobimy to znajdziemy się w bardzo nieciekawym położeniu, chociaż już w tym momencie wystarczająco utrudniliśmy sobie życie. Wiadomo, że powinniśmy patrzeć przede wszystkim na siebie a nie na City, ale trudno nie odnieść wrażenia, że zespół Pepa złapał momentum i wiatr wieje teraz w ich żagle. Czują krew i napędzają się tylko naszymi potknięciami a my jesteśmy coraz bardziej nerwowi. Wygląda to tak, że City na decydującą część sezonu zdążyło rozwiązać w zasadzie wszystkie najważniejsze problemy, w czym również pomogło im świetnie wykorzystane zimowe okienko transferowe. Haaland znów zaczął strzelać, Rodri wraca do swojej wysokiej dyspozycji, Guehi i Semenyo bardzo dobrze wkomponowali się do zespołu, do tego powroty kontuzjowanych Diasa i Stonesa przez co znowu rosną ich możliwości rotacyjne. Trochę się bałem, że wyciągnięcie przez nich meczu z Liverpoolem na Anfield może być punktem zwrotnym i niestety trochę tak to zaczyna wyglądać. Żłapali wiarę, werwę i świeżość, a nasze wczorajsze wywalenie się na słabeuszu przywołuje z kolei wszystkie najczarniejsze momenty z przeszłości związane z bottleowaniem tytułu. Musimy się z tego błyskawicznie utrząsnąć, pytanie tylko czy będziemy w stanie, bo wyglądamy jakby uchodziło z nas powietrze. Oby, bo naprawdę nie liczyłbym już na potknięcia City- być może stracą jakieś punkty, ale trzeba przyjąć do wiadomości, że oni swój najgorszy okres mają już za sobą i po prostu będą punktować seryjnie. A nawet jeśli nie seryjnie to z pewnością regularnie. Z kolei nasze punktowanie w ostatnim czasie jest bardzo dalekie od regularnego i jeśli nie wygramy kilku meczów z rzędu to po prostu to będzie za mało. Sami się wpędziliśmy w taką sytuację, wymagana jest teraz perfekcja a zespół wygląda na przeorany fizycznie i chyba też niestety mentalnie. Trochę mnie dziwi, że bukmacherzy w dalszym ciągu premiują Arsenal, jeśli chodzi o końcowy triumf, bo ja osobiście w tej chwili widzę więcej argumentów przemawiających za City, chociaż chciałbym się mylić. Ale obiektywnie wyglądamy w tym momencie sporo słabiej, a taka przewaga punktowa jaką mamy w perspektywie 11 kolejek i meczu na Etihad to jest praktycznie żadna przewaga.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 22:40

@coooyg11 napisał: "@Damper: chłop strzelił widły z dystansu a ty wyjeżdżasz, że Hincapie zgubił krycie XD

Ale ty masz zabetonowany łeb na tego Ekwadorczyka"


Chłopie, ale czy ja mówię, że on źle gra? Nie krytykowałem nawet wcześniej Hincapie, odniosłem się tylko do straconego gola. Ale nie udawajmy znowu, że on tam nie zawinił. LO zostawia cały korytarz wolny na swojej stronie i stoi sobie przy stoperach wybiegając do strzelca jak jest już za późno.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 22:36

@pablofan napisał: "@Damper: to ci sami ludzie co cały sezon żyją nadzieją, że Gyok jednak okaże się zbawicielem naszego ataku. Jednak on poki co to zapowiada się na flopa sezonu."

Oni nie tyle żyją nadzieją, że Gyok okaże się zbawicielem, tylko im się wydaje, że on w sumie to już teraz jest bardzo dobry, tylko po prostu koledzy sabotują jego działania i marnują ten wielki potencjał, który w nim drzemie.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 22:29

Ale to trochę śmieszne jak po bramce Hincapie ludzie się rzucili na Marzaga, a chwilę potem stało się to o czym mówił Marzag, czyli Hincapie zgubił krycie.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 22:19

@Barney napisał: "Te sofascore to jakies gowno."

No ba :)

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 22:03

@arsenallord napisał: "@ZielonyLisc: Albo Hincapie nad Calfiorim czy Eze nad Timberem. Tyle znaczy ten ranking."

No wiadomka, jak ranking jest niewygodny i nie pokrywa się z narracją to nic nie znaczy.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 21:50

@alexis1908 napisał: "ale taki Havertz który po powrocie był jednym z najlepszych/najlepszym naszym zawodnikiem przy takiej małej ilości gier powinien być wysoko a jest 18 … ;)"

Ale zagrał bardzo mało meczów, więc tutaj masz większą losowość. Masz liczony np. mecz z United na początku sezonu, co już jest 1/3 meczów Havertza ogółem. Jak wejdziesz z ławki na kilkanaście minut i nic nie zrobisz, to wiadomo, że to ci zaniży ogólną notę. No ale w przypadku zawodników, którzy rozegrali wiele spotkań to już daje lepszy obraz.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 21:46

@ZielonyLisc napisał: "@Marzag: No spójrz, Jesus tuż nad Gyo, a felietonów na temat jego gry nie wypisujesz."

Tylko pamiętaj, że Jesus zagrał 281 minut, a Gyokeres 1582 minuty. Przy większej próbce średnia ocena jest bardziej miarodajna.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 21:33

@bobocian napisał: "@Damper:
J*bana sofascore, **uja się znają nienawistnicy. Od początku byli przeciwni transferowi Gyo i teraz dają upust swojej frustracji. COYG!"


Wiadomo, że te oceny to nie jest żadna prawda objawiona, tylko jedna z informacji poglądowych, no ale to jednak daje pewien obraz. Algorytm tych ocen i tak premiuje bramki, więc jeśli mimo strzelenia tych kilku goli Gyokeres jest na samym końcu to pokazuje jak beznadziejny był w innych elementach gry.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady