Komentarze użytkownika Damper

Znaleziono 3171 komentarzy użytkownika Damper.
Pokazuję stronę 16 z 80 (komentarze od 601 do 640):

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 21.07.2024, 09:56

Spokojnie, Rashford uzupełni nam pulę zawodników HG.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 23:29

Na TM wycena Calafioriego po Euro skoczyła na 45 mln.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 10:45

@kamo99111 napisał: "Patrząc na to to realna cena ESR na ten moment to jakieś 50-60mln."

Chłopie, o czym Ty piszesz, jakie 60 mln. Skoro taka mialaby byc byc wartosc ESR to ile jest teraz wart Nico Williams?

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 20.07.2024, 08:29

@Embix napisał: "@artur759 napisał: "Ja tak szczerze mam problem z Parteyem. Przez kilka sezonów był to jeden z moich ulubionych zawodników. Jednak po ostatnim sezonie straciłem do niego nadzieję ze względu na jego zdrowie.

31 lat, wysoka pensja, fatalne zdrowie, ostatni rok kontraktu - bardzo dużo minusów.

Z drugiej strony, zdrowy Partey w formie, to idealny partner do Rice, o którego ciężko obecnie na rynku. Trio Rice - Partey (w formie) - Ode, byłoby raczej najlepsze w lidze, bo City nie ma obecnie również dobrego partnera dla Rodriego."

Kiedy powiem że w D... Powinieneś mieć jego wypłatę to już argumenty znikają"


Pensja i zdrowie to są słabe argumenty? Powinny nas interesować wypłaty zawodników, bo mają wpływ na strukturę kadry i ruchy transferowe. Taki kontrakt Parteya na 200k potencjalnie może blokować wysoki kontrakt dla nowego zawodnika. A że gość większość sezonu jest poza grą- trudno o mocniejszy argument za jego odejściem. Problem w tym, że on się do tego nie kwapi, bo dobrze mu siedzieć w Arsenalu do końca kontraktu. Utrata zarobku rzędu 20 mln. plus ponad 10 mln. z tytułu pensji na zawodnika, którego przydatność w ważnych momentach znów będzie wątpliwa. Świetny biznes, nie ma co.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 12:22

@Embix: jakby nie patrzec pozycja tych zawodnikow byla bardziej ugruntowana. Swoj poziom udowadniali na poziomie Champions League albo Premier League.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 11:42

@Mastec30 napisał: "Ja bym się akurat tego transferu United nie czepiał. Robili głupsze w ostatnich latach"

Nie no spoko, to sie zgadza. Ale powiedz mi, który 18-letni obrońca kosztował 60 mln.?

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 11:10

Yoro to duży talent, ale my jak kupowaliśmy Salibe, który miał tyle lat co teraz Yoro to zapłaciliśmy ponad połowę mniej. Ciężko mi uwierzyć, że 18 latek z L1 jest gotowy z miejsca przeskoczyć na poziom Premier League, udźwignąć tę presję. Czy on poradzi sobie fizycznie, taktycznie, mentalnie z rolą stopera w klubie z czołówki Premier League?

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 10:31

@Theo10 napisał: "Zdecydowanie wolę Jakuba, który daje chociaż spokój w defensywie."

Odważna teza, że Kiwior daje spokój w defensywie. Może w zestawieniu z Zinchenką tak, ale w porównaniu z pozostałymi naszymi obrońcami to widać ile mu brakuje. Ja nie czułem spokoju z Kiwiorem w meczach z City, Porto czy Bayernem.

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 08:53

@Barney napisał: "Nie jest przydatny"

Ale jak w pierwszym sezonie głosami kibiców był dwukrotnie wybierany piłkarzem miesiąca Arsenalu to był przydatny, czy nie?

Komentowany temat: Stroje wyjazdowe na sezon 2024/25 19.07.2024, 08:15

@KapitanJack10 napisał: "Już nam podebrali Martineza i Mudryka i źle na tym nie wyszliśmy."

Co do Mudryka zgoda, ale jeśli chodzi o Martineza to podejrzewam, że gdyby wtedy przyszedł to nie mielibyśmy teraz takiego problemu z LO jaki teraz mamy, a Calafiori za 40-50 mln. w ogóle nie byłby potrzebny. Owszem, miał kontuzję, ale generalnie to jest bardzo dobry piłkarz- United chce na nim opierać defensywę. U nas, w naszym systemie mógłby być tym inverted LB, tylko w przeciwieństwie do Zincha, lepszym w obronie. Zinchenki to teraz większość chciałaby się po prostu pozbyć, natomiast Martinez rozegrał świetne Copa America, a w MU czekają z utęsknieniem na jego powrót. To nie był przypadek, że to on był 1 opcją na transfer i składaliśmy oferty, a dopiero jak się nie udało poszliśmy po Zinchenke.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 16.07.2024, 17:55

@dan napisał: "No to dupa z akademi jak Obi odejdzie ale nie ma co sie dziwic jak grają Cedric czy Elneny zamiast juniorów."

Ta, 90 czy 100 minut rozegranych na cały sezon. Ale się nagrali... Tyle, że aż wcale.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 16.07.2024, 16:08

@Matelko napisał: "Ciekawe ile tam Fulham oferuje za ESR…"

Mówi się, że 30 mln. funtów razem z bonusami.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 16.07.2024, 09:18

@Mastec30 napisał: "A obecną kadrą nie walczyliśmy o najwyższe cele ?"

No właśnie o to samo miałem zapytać. No chyba, że walka o tytuł do ostatniej kolejki nie jest walką naprawdę, jest nie na serio. Albo Premier League to nie są te najwyższe cele.

Komentowany temat: Oficjalnie: Lokonga i Tavares wypożyczeni 15.07.2024, 22:42

@artur759 napisał: "Pod względem sprzedaży to okienko będzie najważniejszym sprawdzianem dla Edu, bo w końcu ma graczy na sprzedaż coś wartych: Partey, Nelson, Nketiah, Vieira, Smith-Row, Ramsdale."

Myślę, że Vieiry nie będziemy chcieli sprzedać, natomiast Partey nie będzie chciał odejść.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 15.07.2024, 12:04

@WSP napisał: "Ciekawe po ile poszedłby Olmo. Jego transfer gdziekolwiek to będzie hit sezonu IMO."

Wiadomo za ile. Za 60 mln. euro (klauzula).

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 15.07.2024, 11:19

W czym Fabian Ruiz ustępował Rodriemu na tym turnieju? Pod kątem liczb, statystyk przewyższał zdecydowanie Rodriego, nawet te defensywne w wielu aspektach miał lepsze, nie mówiąc już o kreacji. Wpływ na grę na pewno nie mniejszy- nawet kontaktów z piłką więcej. Facet rozegrał lepszy turniej od Rodriego, ale wiadomo, nie ma takiego hype'u. Z Rodriego robi się boga i jakiś talizman, nawet jak nie gra niczego wielkiego.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 15.07.2024, 10:42

@artur759 napisał: "Nie ma co się zbytnio rozwodzić na Ricem. Mbappe, Kane i Bellingam też rozegrali fatalny turniej, ale przecież nie oznacza to, że nie są topowymi zawodnikami. Cieszmy się, że kryzys formy przyszedł w kadrze, a nie u nas w klubie."

Wg mnie ani Rice, ani Kane czy Bellingham nie rozegrali fatalnego turnieju. Tylu Anglików rozegrało niby fatalny turniej a zameldowali się w finale, gdzie walczyli do końca o zwycięstwo. Fatalny turniej to by mieli jakby nie wyszli z grupy jak Chorwaci, a nie po finale Euro. Po prostu wymagało się od tych piłkarzy nie wiadomo jakich cudów, a jechali już na oparach po bardzo trudnym sezonie. Grali po prostu siermiężny, bezpieczny i do bólu zachowawczy futbol.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 15.07.2024, 10:25

Sorry, ale Rodri nie może zostać MVP, jeśli w półfinale rozgrywa przeciętny mecz a w finale zostaje zdjęty po połowie. Nie ma żadnego powodu, dla którego Rodri zasłużył na nagrodę bardziej, niż np. Yamal czy Olmo.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 14.07.2024, 23:20

Foden- 0 goli, 0 asyst i gówniane statystyki defensywne przez cały turniej. Jeśli upatrywać w czymś powodu, dla którego gra Anglików wyglądała tak jak wyglądała to właśnie przez pchanie na siłę do składu tego jegomościa.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 14.07.2024, 23:05

@pablofan napisał: "Gość poza dwoma bramkami i dzisiejsza asysta nic nie grał."

Ale pierdzielisz głupoty. Porównaj sobie dzisiejszy wkład w grę Bellinghama, a np. takiego Mainoo.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 14.07.2024, 22:43

Mam pytanie czy Bellingham nadal jest najsłabszy na boisku z Anglików, bo np wg sofascore czy whoscored najlepszy, ale może to amatorzy robią te statystyki.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 12.07.2024, 22:23

Akurat Frenkie de Jong miejsce w 1 składzie Arsenalu na LCM to miałby z palcem w dupce. Rozumiem zaporowa tygodniówka, ale piłkarsko to jest bardzo dobry zawodnik.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 10.07.2024, 23:19

Tak, kibicujcie Hiszpanom, podniecajcie się Yamalem. Niech Saka i Rice znowu przegrają w finale, niech przylegnie do nich łatka, że nie potrafią wygrać poważnego trofeum. Na pewno to wzmocni ich pewność siebie, podbije mental i pomoże Arsenalowi.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 10.07.2024, 22:18

@Kiepomen napisał: "@Damper napisał: "wcześniej ze Słowacją również rozegrał bardzo dobre zawody."

To chyba dla ciebie rice zawsze gra dobrze"


Tak, na pewno tylko dla mnie. Wszystkie czołowe portale statystyczne oceniły jego występ ze Słowacją najwyżej spośród wszystkich Anglików, ewentualnie na 2 miejscu po Bellinghamie.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 10.07.2024, 22:08

@Kiepomen napisał: "Mówić o słabym Belinghamie fodenie itd a milczeć o słabiutkim declanie to już hipokryzja na maksa, on jest jednym z najsłabszych z Anglików na tym turnieju"

Co Ty opowiadasz. Ze Szwajcarią po Sace najlepszy zawodnik na boisku, wcześniej ze Słowacją również rozegrał bardzo dobre zawody.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 10.07.2024, 20:07

@artur759 napisał: "Areta podobno przy szukaniu nowych graczy patrzy przede wszystkim czy profil danego gracza pasuje do jego zamysłu. No i profilowo Merino wydaje się być odpowiedni do tego czego chyba szuka Areta: 1,89 wzrostu, lewa noga, doświadczenie z grą zarówno na 6 i 8, do tego dobra technika."

Pod względem tego w jakich obszarach boiska operuje i czuje się najlepiej jest to odwzorowanie pozycji Xhaki z ostatniego sezonu w Arsenalu- heatmapa praktycznie się pokrywa. Do tego tak jak napisałeś- warunki fizyczne, lewa noga i technika. Wątpliwość zasadnicza- czy to jest poziom odpowiedni na Arsenal, natomiast tutaj taki sam znak zapytania byłby przy Zubimendim. Dla mnie Merino jest jednak ważniejszym zawodnikiem dla Sociedad niż Zubimendi, rozegrał również lepszy sezon. Z racji wieku byłaby to opcja na 2-3 lata. Plus byłby taki, że z racji tego, że kontrakt Merino kończy się za rok, byłby teraz pewnie możliwy do wyciągnięcia znacznie poniżej swojej realnej wartości rynkowej.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 21:53

@Garfield_pl napisał: "@Damper napisał: "Tak szczerze to liczyłem, że ogarniemy kogoś lepszego na rezerwowego bramkarza. Ciekawostka- gość był 1 bramkarzem w Brentford, po czym Brentford wzięło z Blackburn Rayę, który go zastąpił. Podobnie jak Rayę, prowadził go wtedy Inaki Cana- obecny trener bramkarzy Arsenalu."

To ma być 3 bramkarz z tego co czytałem, ma status HG , a Hein idzie na wypożyczenie. Nie wykluczone, że jak sprzedamy Ramsdale, to przyjdzie też 2, ale Rams może zostać równie dobrze."


Jak na trzeciego to ok, ale jeśli miałby być nr 2 to cienko.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 21:20

Tak szczerze to liczyłem, że ogarniemy kogoś lepszego na rezerwowego bramkarza. Ciekawostka- gość był 1 bramkarzem w Brentford, po czym Brentford wzięło z Blackburn Rayę, który go zastąpił. Podobnie jak Rayę, prowadził go wtedy Inaki Cana- obecny trener bramkarzy Arsenalu.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 20:26

Po przyjściu Calafioriego nie ma sensu trzymać Kiwiora, bo tylko traciłby na wartości z powodu braku gry. Na LO byłby 4 opcją do gry, na LŚO 3, bez perspektyw na wygryzienie Gabriela. Transfer będzie dobry dla wszystkich- i dla Kuby i dla klubu i dla reprezentacji.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 19:03

@JuanRiquelme napisał: "Konate ma kontrakt do 2026, a Gabriel do 2027"

Z tą długością kontraktu, a wartością rynkową na TM to jest bardzo naciągana teza, która w ogóle może nie mieć pokrycia w rzeczywistości. Prześledź sobie jak kształtowała się np. wartość Alaby jak przechodził z Bayernu do Realu z wolnego transferu. Kontrakt się kończył, a na wartości rynkowej był peak.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 18:38

@JuanRiquelme: Jaki faktor zdecydował, że Konate z Liverpoolu jest warty wg TM 45 mln. a Gabriel 70, mimo, że Konate jest młodszy i grał więcej w topowej reprezentacji? Może jest po prostu słabszym i mniej regularnym zawodnikiem. Może to jednak on popełnia więcej błędów od Magalhaesa?

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 17:56

@JuanRiquelme napisał: "@Damper:

Btw, to nawet w tym mitycznym meczu z Liverpoolem Gabriel wyglądał gorzej, niż Konate: https://www.youtube.com/watch?v=kdBHi2Q4rJ8"


I niby ta stracona bramka ma to potwierdzać? Nieźle teraz odleciałeś.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 17:06

@Womanizer napisał: "Romero w takiej Argentynie jest kozakiem. Mimo że nie lubię chama jak mało kogo."

W Argentynie może sobie być. W Tottenhamie to odcięcia prądu, głupie faule, kartki i sprokurowane wolne/karne. Gość często bez chamskiego faulu nie potrafi wygrać pojedynku.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 16:41

@ArsenalChampion napisał: "obrona tottenhamu w tym sezonie to cyrk na kółkach, a typ tutaj wymienia ze ich duet obrońców jest lepszy od Gabriela xD"

Arsenal z Mustafim, Holdingiem i Sokratisem tracił sporo mniej bramek :D

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 16:14

@JuanRiquelme napisał: "przed Magalhesem, na pewno będą: Araujo, Rudiger, Saliba, Van Dijk, Militao, Dias, Konate, a możliwe, że jeszcze Romero, van de Ven, Bastoni, Tah oraz Bremer."

Tak, na pewno obrońcy Tottenhamu, albo Konate, którego Havertz objeżdżał jak chciał są przed Magalhaesem.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 16:05

Riccardo Calafiori to Arsenal from Bologna for €50M. Contract until 2029 (€3,5M/year + 0,5M as bonuses guaranted). The centre-back will sign for AFC after July 19 when he will return from Holiday (he is currently in Maldives). @NicoSchira

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 15:46

@Matelko napisał: "Calafiori grał razem z Tomiyasu ?"

Nie.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 14:13

@M4rcin napisał: "Po pierwsze Saliba moze naciskać na transfer do Realu jesli bedzie chciał tam grać bo druga taka okazja moze sie nie zdarzyć. Było juz pare takich sytuacji gdzie piłkarz mówił ze zostaje i chce zostać legendą tego klubu a odchodził jeszcze w tym samym okienku. Oczywiście nie mówie ze z Salibą tak bedzie bo wydaje sie rozsadnie kierować swoją karierą ale nigdy nie wiadomo"

Mówisz, o czasach, kiedy Arsenal musiał sprzedawać. Jakby nie chciał zostać na te przynajmniej 2-3 sezony, to by nie podpisywał rok temu kontraktu. Ma 23 lata, Real mu nie ucieknie.

@M4rcin napisał: "Po drugie my nie jesteśmy PSG, ze mozemy sobie machnąc ręką na potencjalne 100 czy nawet 150mln i oddać piłkarza za darmo na koniec kontraku"

Nie mówię o oddawaniu za darmo. Saliba mając nawet rok do końca kontraktu będzie warty krocie. Wystarczy spojrzeć, ile musieliśmy zapłacić za Rice'a, mimo, że też mu wtedy dużo do końca kontraktu z WHU nie zostawało.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 11:59

@executer1 napisał: "Bez przesady, nie ma graczy nie zastąpionych, szczególnie obrońców za których można dostać ponad 100mln."

Myślisz, że Liverpool zdobyłby to co zdobył bez van Dijka?

@executer1 napisał: "Taki Inter mając tyle kasy stworzyłby 2 defensywy na nie wiele gorszym poziomie."

Jak chcesz iść na takie kompromisy na najwyższym poziomie, rywalizując z Manchesterem City to po prostu nie wygrywasz tytułu. Nie możesz być na niewiele gorszym poziomie, tylko mamy mieć swoje przewagi.

@executer1 napisał: "Saliba owszem jest dobry ale uważam, że nasza gra defensywna to w głównej mierze zasługa taktyki/trenera a niżeli poszczególnych piłkarzy. Szczególnie, że drugim śo jest Gabriel, lewym obrońcą Zinchenko, a żaden z nich topowym obrońcą nie jest"

Po to Arteta odstawia Zinchenke, bo chce mieć najlepszych wykonawców. Żadna, choćby najlepsza taktyka nie da Ci efektu, jeśli nie będzie odpowiednich piłkarzy do realizacji. Przecież zamiast Rice'a za ponad 100 baniek mógł sobie wziąć kogoś za połowę tej ceny. Ale tutaj nie ma miejsca na półśrodki. Musisz mieć topowych zawodników, a Saliba nie jest "dobry", tylko jest topem.

Komentowany temat: Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 07.07.2024, 11:31

@Jack_Herrer napisał: "Jak mamy kupić Kalafiora, do tego Bakayoko/Frimpong i jakiegoś tłustego napastnika to dajta 100 baniek za Salibe i siema."

Ta, rozwalmy najlepszą defensywę w lidze, bo nie ma ludzi niezastąpionych. Takich obrońców jak Saliba to jest przecież na pęczki.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady