Komentarze użytkownika Damper

Znaleziono 5644 komentarzy użytkownika Damper.
Pokazuję stronę 12 z 142 (komentarze od 441 do 480):

Komentowany temat: Make it happen! West Ham vs Arsenal 10.05.2026, 17:20

@Dziadyga napisał: "@Damper napisał: "Na ten moment, czyli w świecie kanonierzy.com to okres 2 tygodni, bo mniej więcej w takich okresach opinie się tutaj zmieniają o 180 stopni."

Od grudnia Panie."


Ojej, to i tak jesteś łaskawy, myślałem, że od początku sezonu. No ale dobra, wymazuję z pamięci bramki otwierające z Sunderlandem czy z Leeds, które były w styczniu i w lutym.

Komentowany temat: Make it happen! West Ham vs Arsenal 10.05.2026, 16:53

@BizoNxd6 napisał: "Zubi niestety, ale jest dużo gorszy na ten moment."

Na ten moment, czyli w świecie kanonierzy.com to okres 2 tygodni, bo mniej więcej w takich okresach opinie się tutaj zmieniają o 180 stopni.

Komentowany temat: Make it happen! West Ham vs Arsenal 10.05.2026, 15:15

Jak dzisiaj wygramy to jest tytuł na >95%. Zostanie zdegradowane, przegrywające wszystko Burnley na Emirates i CP, które wystawi rezerwy z uwagi na finał LKE i będzie chciało dostać jeszcze dodatkowe miliony za Eze. City natomiast ma jeszcze jeden ciężki wyjazd z walczącym o puchary Bou.

@losnumeros napisał: "to jest zupełnie inna drużyna niż na poczatku sezonu"

Tak tak. Pierwszy raz w sezonie zagraliśmy tak jak z Atletico. Nie bredź już.

@losnumeros napisał: "@Damper: Pokaż mi gdzie co tydzien go zwalniam?"

No przepraszam, faktycznie się pomyliłem. Ostatni raz zwalniałeś go nie tydzień temu, a dwa tygodnie temu, a wcześniej jakieś kilka razy w każdym miesiącu. No wybacz, że nieprecyzyjnie się wyraziłem.

@losnumeros napisał: "i najważniejsza umiejętność, rozumie taktyke Mikela. Będzie mu Mikel kazał sprintem biegać do ofensywny i obrony, zrobi to."

Ale przecież Mikel się skończył. Przegrał tytuł, doszedł do ściany, stracił szatnię i powinien zostać zwolniony, bo nie ma sentymentów. Poza tym z Mikelem niczego nigdy nie wygramy, więc o jakim Mikelu Ty nagle mówisz? Czy o tym samym Mikelu, którego co tydzień zwalniasz czy o jakimś innym?

@fabregas1987 napisał: "O Alvarezie czy Kvarze to cokolwiek sensownego się pojawia czy tak sobie gdybacie?"

Bujanie w obłokach. Kvara zostaje w PSG, a Alvarez jeśli już się ruszy to do Barcy.

Arsenal are closely monitoring Bradley #Barcola and have gathered all the relevant information.

Arsenal - like FC Bayern, Barcelona, Liverpool and others - are looking for a new top player/talent for the left wing.

A Barcola move in the summer is possible. Like Anthony Gordon, Barcola is also being monitored by Barcelona and Liverpool.

Florian Plettenberg

Dzisiaj urodziny obchodzi pies Arsenalu- czekoladowy labrador Win.

https://x.com/Arsenal/status/2053056219800358980?s=20

Arsenal naprawde ma wielkie szczescie, ze ma Artete. Jesli najwiekszy klub na swiecie musi posuwac sie do tego zeby odgrzewac starego kotleta z Mourinho to tylko pokazuje jaka jest obecnie sytuacja na rynku trenerskim.

Komentowany temat: Arsenal vs Atletico: Walka o finał Ligi Mistrzów 05.05.2026, 23:21

@bizooon napisał: "Pojedynki siłowe wygrywał, do piłek wychodził, faule wygrywał."

No dzisiaj Gyoker jak nie on. Bo setka zmarnowana, ale praca wykonana.

Komentowany temat: Arsenal vs Atletico: Walka o finał Ligi Mistrzów 05.05.2026, 23:13

https://x.com/HandofArsenal/status/2051771184245579955?s=20

Berta vs Simeone

Komentowany temat: Arsenal vs Atletico: Walka o finał Ligi Mistrzów 05.05.2026, 23:11

Bukayo Saka is the first Arsenal player to score in two different semi-finals in the UEFA Champions League.

vs. PSG (24/25)
vs. Atletico (25/26)

He now has 14 goal involvements in 14 UCL games at the Emirates Stadium (9 goals, 5 assists).

@Dziadyga napisał: "@Damper napisał: "No i leci beka z tego łysego frajera z butelką i tak ma być."

Jeszcze nie wygraliśmy."


Wygramy to. Ja to wiem i Ty to wiesz.

No i leci beka z tego łysego frajera z butelką i tak ma być.

@Marzag napisał: "@Be4Again napisał: "Rywale w tym sezonie robią wszystko żeby Mikelowi ułatwić zadanie. Obecne City gra największą padakę w erze Pepa. Gdyby nie indywidualne przebłyski niektórych zawodników to oni byliby poza top 3. Zero ładu i składu w porównaniu do formy sprzed 2 czy 3 lat. Liverpool to 1/3 drużyny z poprzedniego sezonu. Reszta stawki nawet nie otarła się o „atak szczytowy”. Jednak nawet tak słabi rywale byli za mocni dla Mikela w bezpośrednich starciach.

Jak on tego nie wykorzysta to będzie po prostu frajerstwo ery EPL. Inaczej tego nazwać nie sposób."

Taa, dodalbym ze jesli wygramy to jest to bardzo niehonorowe z naszej strony i zwyczajnie nie powinnismy przyjmowac medali bo to by byl totalny brak poszanowania formy i uczuc przeciwnikow."


Zbiera mnie na mdłości jak czytam takie rzeczy. Mikel zdobędzie tytuł to zaraz się zaczną ekspertyzy, że w sumie to nie zasłużył i jest słaby, tylko rywale podarowali.

@Marzag napisał: "Fani West Hamu sie smieli z Rice ze wygral z nim swoje pierwsze i ostatnie trofeum, to teraz mozna ich spuscic z ligi pieczetujac praktycznie mistrzostwo :D"

Mam nadzieję, że sam Rice im pierdzielnie gola i ich zdegraduje.

Myślicie, że Gyok byłby w stanie strzelić takiego gola jak dzisiaj Joao Pedro?

Arsenal have never received any contact from UEFA to suggest they are investigating comments made by Declan Rice after the Atletico Madrid draw. The Englishman will be available for the second-leg tomorrow night.

Kai Havertz & Martin Ødegaard are NOT in full first-team Arsenal training today, despite Mikel Arteta previously thinking both of them could be available to face Atletico Madrid tomorrow.

Jurrien Timber & Mikel Merino are also not in attendance.

@Mastec30 napisał: "Teraz wystarczy że Ci się na Transfermarkt liczby zgadzają i jest ok. Pomijany jest cały kontekst"

Generalnie masz rację i zgadzam się z tym. Wrzuciłem to jako luźną statystykę, a nie po to, żeby coś komuś udowadniać. Wiadomo jaki jest kontekst- Isak przez większość sezonu kontuzja, Wirtz potrzebował czasu żeby przystosować się do nowej ligi (swoją drogą dla Gyokeresa to też jest nowa liga, więc też się adaptował). Kontekst też jest taki, że Gyokeres, mimo tych liczb słabo wyglądał pod względem piłkarskim (sam nie jestem fanem jego talentu i wrzucałem bardziej zaawansowane statystyki niż tylko g/a, które namacalnie obrazowały jego słabości i ograniczenia). Niemniej jednak, krótkoterminowo Liverpool na razie nie dostaje oczekiwanego zwrotu ze swojej inwestycji- a zapłacili za tych zawodników kolosalne pieniądze. Być może to się zmieni w przyszłym sezonie, ale na teraz efekt jest taki, że ich ruchy doprowadziły ich z pozycji mistrza w okolice 4/5 miejsca. Być może też płacąc taką cenę za Isaka niedoszacowali ryzyka zdrowotnego, bo jest to piłkarz, który mimo dużych umiejętności nie słynął nigdy z mocnego zdrowia. Gyokeres, mimo swoich ułomności gwarantował dostępność, co było ważne, bo kiedy Havertz, Merino nie byli zdolni do gry, a Jesus przeplatał okres niezdolności do gry z okresem słabej gry, to on pozostawał dostępny i dawał też jakieś liczby. Jeśli zdobędziemy trofeum/trofea to w podsumowaniach transferów ten transfer zostanie raczej powszechnie uznany za udany, pod kątem zapłaconej ceny do otrzymanego efektu. Bo będzie to wyglądać tak, że za 67 milionów kupiliśmy piłkarza, który strzelił te 20-25 bramek w sezonie i pomógł wygrać klubowi trofeum.

Alexander Isak (145m) + Florian Wirtz (125m) = 22 g/a
Viktor Gyokeres (67m) = 24 g/a

@Theo10 napisał: "@alexis1908: Myślę że oznacza to tyle, że Kai będzie niedostępny na Atletico.
W ogóle cała to rotacja to imo przygotowanie do meczu z Atletico, które też grało rezerwami w lidze."


Myślę, że możemy zagrać taką samą 11 jak w rewanżu z Leversusen, który skądinąd był bardzo dobrym mecze w naszym wykonaniu. Czyli:

Raya, White, Saliba, Gabriel, Hincapie, Rize, Zubimendi, Eze, Trossard, Saka, Gyokeres

@alexis1908 napisał: "@Damper: z dobrze dysponowaną ofensywą i jak sam Szwed będzie taki ruchliwy jak wczoraj to patrząc na tych ostatnich przeciwników zakręci sie koło 25 bramek w debiutanckim sezonie to dobry wynik.

Zgadzam się. Jak Gyokeres dobije do 25 bramek to należy to uznać za dobry wynik i przy takiej liczbie, biorąc też pod uwagę, że to jego pierwszy sezon trzeba mu będzie po prostu wybaczyć te mankamenty piłkarskie na przestrzeni sezonu. Jeśli jeszcze teraz dołożyłby te kilka bramek, w momencie kiedy jest decydujący moment sezonu to na pewno zadziałałoby mocno na jego korzyść w ogólnej ocenie. Za Atletico i Fulham ma dużego plusa, bo były to trafienia, których bardzo teraz potrzebujemy.

@Dziadyga napisał: "Ma inne zadania :) fajnie,że czasami strzelił,ale swojej głównej roboty nie wykonuje należycie :)"

Myślę, że gdyby tak było, to nie byłby rekordzistą pod względem rozegranych minut spośród wszystkich pomocników w Europie.

Jeszcze co do Gyokeresa i tej statystyki debiutantów (że strzelił jako debiutant najwięcej goli od czasów Alexisa Sancheza). Jednak żeby być uczciwym to warto wspomnieć, że Aubameyang przychodził w zimowym okienku i tylko dlatego nie ma go w tym zestawieniu, gdyż w pierwszym sezonie z uwagi na czas transferu mógł zagrać tylko w 13 meczów, w których strzelił 10 bramek, a w swoim pierwszym pełnym sezonie to on 31 bramek strzelił.

@Dziadyga napisał: "Zdobywanie bramek,robienie liczb i dopisywanie punktów,że ktoś tam dwa razy źle poda to za to punktów nie ma."

No ale to nie dotyczy Zubimendiego.

@djmacius napisał: "kojarzę choćby któryś z meczów z Man City, gdy w ofensywie było kulawo, a Gyo coś szarpał, wygrywał pojedynki i tworzył szanse"

Mecze z City to akurat były jedne z najsłabszych Gyokeresa w koszulce Arsenalu i tam na pewno nie było z jego strony tworzenia jakichś szans, a pojedynki z obrońcami przegrywał.

@Adamarsenal1 napisał: "Atlético are here with a lot of controversial moments behind them, and Arsenal have had one of the easiest runs possible."

Fejk

@djmacius napisał: "a pewnie kilka by się jeszcze znalazło, w którym Gyokeres grał dobrze, mimo złej postawy większości zespołu"

No takich sobie nie przypominam.

@losnumeros napisał: "Mikel w końcu zaczął reagować tak jak powinien i jego zmiany mają sens w walce o punkty na końcu sezonu ."

A fakty:

Arsenal has more G/A from substitutes than any team in PL.

@losnumeros napisał: "Obojętnie co i tak będziecie chcieli pokazać jaki to był ciężki sezon w wykonaniu: Live, CFC, City, Spurs a my byliśmy bezbłędni"

Nie konfabuluj. Nie byliśmy bezbłędni. Natomiast jest duża szansa na to, że na koniec sezonu okaże się, że tych błędów popełniliśmy najmniej ze wszystkich.

@Bartek_ napisał: "Ja mogę wymienić dwa z rzędu, które zagrał dobrze.

Z Atleti i Fulham. ;p"


I to się zgadza.

@mistrzu973 napisał: "To wymień te dobre mecze Gyo w tym sezonie."

Daj spokój on tylko na to czeka. Wymieni Ci wszystkie mecze, w których zdobył bramkę, albo napisze, że wszystkie mecze miał dobre, tylko partnerzy zawodzili.

@mistrzu973 napisał: "To wymień te dobre mecze Gyo w tym sezonie."

Daj spokój on tylko na to czeka. Wymieni Ci wszystkie mecze, w których zdobył bramkę, albo napisze, że wszystkie mecze miał dobre, tylko partnerzy zawodzili.

@losnumeros napisał: "Co innego stracić przewagę 12 pkt jak nie lepiej raz, niż mieć 3 razy przewagę min 7 pkt i pozwolić żeby 2 razy rywal zbliżył się na 2 pkt a w ostatecznym finiszu wyprzedził nas bramkami. Widzisz różnicę?"

No właśnie nie wiem co jest gorsze. Wg Twojej logiki lepiej dać się już całkiem wyprzedzić, niż dać się dogonić a potem znowu odjechać.

@losnumeros napisał: "Oczywiście wiadomo że kolejka kolejce nie równa i jeśli rywal miał jedno spotkanie mniej to ta przewaga była."

No bo ta przewaga realnie to były dwa mecze, w tym jeden wyjazd z tym bezpośrednim rywalem. Było 9 punktów, ale 3 z nich to taka wirtualna przewaga, tak jak teraz niby mamy 6, ale rywal może to zniwelować zaległymi meczami. Tak naprawdę utracenie tej przewagi to nie była jakaś seria naszych strat punktów, tylko porażka z Bou (która nie powinna mieć miejsca) i mecz z City, gdzie akurat dobrze się zaprezentowaliśmy. Daliśmy dupy tak naprawdę w tym meczu z Bou.

@losnumeros napisał: "Były były, nie prowadzę zeszytu z statystykami jak Nahorny ( jeśli dobrze pamiętam to pierwsza sytuacja to chyba 10/11 kolejka, druga 20/21 kolejka i końcówka sezonu trzecia sytuacja)."

O Boże, to Ty jeszcze o jednym i tym samym sezonie piszesz. Czyli jak masz 7 punktów przewagi po załóżmy 12, 14 i 20 kolejce i nie zdobyłeś tytułu to Ty to opisujesz jako bezprecedensowy przypadek, który nie miał miejsca w historii. No to muszę Cię zmartwić. Drużyny traciły jeszcze większe przewagi- 11-12 punktowe.

@losnumeros napisał: "tóra drużyna w historii PL potrafiła mieć 3 razy po min 7 pkt przewagi nad drugim miejscem, po to żeby pozwolić zrównać sie rywalowi w kluczowym momencie"

No to wylicz te 3 razy. Jak tego nie zrobisz, to znaczy, że farmazony opowiadasz.

@losnumeros napisał: "Mikel powinien zrobić to samo wcześniej"

Ja Ci powiem więcej. Guardiola też powinien formę z kwietnia zaimplementować do drużyny wcześniej, najlepiej od września. Nie wiem po co czekał do kwietnia.

Most take-ons completed by an Arsenal player whilst keeping a 100% success rate in a Premier League game across the last 10 seasons:

7/7 - Jack Wilshere vs Brighton (2018)
6/6 - Bukayo Saka vs Wolves (2026)
6/6 - Leandro Trossard vs Fulham (2026)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady