Komentarze użytkownika Damper
Znaleziono 3182 komentarzy użytkownika Damper.
Pokazuję stronę 17 z 80 (komentarze od 641 do 680):
@JuanRiquelme: Jaki faktor zdecydował, że Konate z Liverpoolu jest warty wg TM 45 mln. a Gabriel 70, mimo, że Konate jest młodszy i grał więcej w topowej reprezentacji? Może jest po prostu słabszym i mniej regularnym zawodnikiem. Może to jednak on popełnia więcej błędów od Magalhaesa?
@JuanRiquelme napisał: "@Damper:
Btw, to nawet w tym mitycznym meczu z Liverpoolem Gabriel wyglądał gorzej, niż Konate: https://www.youtube.com/watch?v=kdBHi2Q4rJ8"
I niby ta stracona bramka ma to potwierdzać? Nieźle teraz odleciałeś.
@Womanizer napisał: "Romero w takiej Argentynie jest kozakiem. Mimo że nie lubię chama jak mało kogo."
W Argentynie może sobie być. W Tottenhamie to odcięcia prądu, głupie faule, kartki i sprokurowane wolne/karne. Gość często bez chamskiego faulu nie potrafi wygrać pojedynku.
@ArsenalChampion napisał: "obrona tottenhamu w tym sezonie to cyrk na kółkach, a typ tutaj wymienia ze ich duet obrońców jest lepszy od Gabriela xD"
Arsenal z Mustafim, Holdingiem i Sokratisem tracił sporo mniej bramek :D
@JuanRiquelme napisał: "przed Magalhesem, na pewno będą: Araujo, Rudiger, Saliba, Van Dijk, Militao, Dias, Konate, a możliwe, że jeszcze Romero, van de Ven, Bastoni, Tah oraz Bremer."
Tak, na pewno obrońcy Tottenhamu, albo Konate, którego Havertz objeżdżał jak chciał są przed Magalhaesem.
Riccardo Calafiori to Arsenal from Bologna for €50M. Contract until 2029 (€3,5M/year + 0,5M as bonuses guaranted). The centre-back will sign for AFC after July 19 when he will return from Holiday (he is currently in Maldives). @NicoSchira
@Matelko napisał: "Calafiori grał razem z Tomiyasu ?"
Nie.
@M4rcin napisał: "Po pierwsze Saliba moze naciskać na transfer do Realu jesli bedzie chciał tam grać bo druga taka okazja moze sie nie zdarzyć. Było juz pare takich sytuacji gdzie piłkarz mówił ze zostaje i chce zostać legendą tego klubu a odchodził jeszcze w tym samym okienku. Oczywiście nie mówie ze z Salibą tak bedzie bo wydaje sie rozsadnie kierować swoją karierą ale nigdy nie wiadomo"
Mówisz, o czasach, kiedy Arsenal musiał sprzedawać. Jakby nie chciał zostać na te przynajmniej 2-3 sezony, to by nie podpisywał rok temu kontraktu. Ma 23 lata, Real mu nie ucieknie.
@M4rcin napisał: "Po drugie my nie jesteśmy PSG, ze mozemy sobie machnąc ręką na potencjalne 100 czy nawet 150mln i oddać piłkarza za darmo na koniec kontraku"
Nie mówię o oddawaniu za darmo. Saliba mając nawet rok do końca kontraktu będzie warty krocie. Wystarczy spojrzeć, ile musieliśmy zapłacić za Rice'a, mimo, że też mu wtedy dużo do końca kontraktu z WHU nie zostawało.
@executer1 napisał: "Bez przesady, nie ma graczy nie zastąpionych, szczególnie obrońców za których można dostać ponad 100mln."
Myślisz, że Liverpool zdobyłby to co zdobył bez van Dijka?
@executer1 napisał: "Taki Inter mając tyle kasy stworzyłby 2 defensywy na nie wiele gorszym poziomie."
Jak chcesz iść na takie kompromisy na najwyższym poziomie, rywalizując z Manchesterem City to po prostu nie wygrywasz tytułu. Nie możesz być na niewiele gorszym poziomie, tylko mamy mieć swoje przewagi.
@executer1 napisał: "Saliba owszem jest dobry ale uważam, że nasza gra defensywna to w głównej mierze zasługa taktyki/trenera a niżeli poszczególnych piłkarzy. Szczególnie, że drugim śo jest Gabriel, lewym obrońcą Zinchenko, a żaden z nich topowym obrońcą nie jest"
Po to Arteta odstawia Zinchenke, bo chce mieć najlepszych wykonawców. Żadna, choćby najlepsza taktyka nie da Ci efektu, jeśli nie będzie odpowiednich piłkarzy do realizacji. Przecież zamiast Rice'a za ponad 100 baniek mógł sobie wziąć kogoś za połowę tej ceny. Ale tutaj nie ma miejsca na półśrodki. Musisz mieć topowych zawodników, a Saliba nie jest "dobry", tylko jest topem.
@Jack_Herrer napisał: "Jak mamy kupić Kalafiora, do tego Bakayoko/Frimpong i jakiegoś tłustego napastnika to dajta 100 baniek za Salibe i siema."
Ta, rozwalmy najlepszą defensywę w lidze, bo nie ma ludzi niezastąpionych. Takich obrońców jak Saliba to jest przecież na pęczki.
To, że Real kogoś chce to nie oznacza, że automatycznie operacja staje się możliwa do wykonania. Póki co nie ma na nią szans, Real musi czekać. Gdyby to było takie proste to Mbappe już dawno byłby piłkarzem Królewskich, bo przecież on chciał do Realu, a Real chciał jego.
@Oldgunner3 napisał: "O Salibę to się mocno boję bo dużo się słyszy o wielkim uczuciu jakim zapałał do niego klub z Madrytu.Oby nie było tak,że Kalafiorek jego zastąpi ."
Martwić to się powinieneś zacząć jak do lata 2026 r. nie będzie podpisanego nowego kontraktu z Salibą, a my przez ten czas nie wygramy niczego znaczącego. Póki co nie ma absolutnie żadnego niebezpieczeństwa, że Saliba mógłby odejść. Niedawno podpisany kontrakt, deklarowana chęć zostania w Arsenalu, Real skupiający się na innym celu (Yoro). Calafiori to jest zawodnik na lewą stronę- od początku okienka dziennikarze związani z Arsenalem podawali, że będziemy szukać takiego piłkarza.
@alexis1908 napisał: "Ale mam rozumieć że Bellingham według Ciebie od De Bruyne też jest lepszy ?"
Obaj od Odegaarda- to na pewno.
@Dzulian napisał: "Łatwo nabić asysty na Haalandzie. Jak z Luton w pucharze 3 czy 4 w jednym meczu. Bo tak zimnokrwistych strzelców w zespole nie mamy.
Obejrzyj sobie filmik u Ćwiąkały z Ode z kwietnia tego roku. Wiele liczb typu wykreowane szanse, podania w ostania tercje. Najlepszy w lidze."
Akurat de Bruyne asystował wielu zawodnikom- Stonesowi, Gvardiolowi, Fodenowi, Bobbowi itd., nie tylko Haalandowi. Zresztą ja pisałem tylko o asystach w lidze, jeśli weźmiemy pod uwagę wszystkie rozgrywki to już jest miazga na korzyść Belga- 18 asyst do 11. I nie chodzi tylko o to, że on ma Haalanda- ma po prostu lepsze podanie- zwłaszcza podanie dalekiego zasięgu. Big chances created w lidze- De Bruyne 21, Odegaard 17. Przypominam- de Bruyne przeszło pół sezonu poza grą.
@Dzulian napisał: "Ten dzisiejszy już dojrzały 25 letni. To by nosem wciągnął tamtą ligę. On w wielu momentach przerasta nawet PL a co dopiero LaLipe."
Co by było gdyby. Ty mówisz o tym co mogłoby być, ja o tym co jest. Przerasta PL? De Bruyne wrócił po kontuzji i w niecałe pół sezonu wykręcił tyle asyst, ile Odegaard przez cały sezon.
@alexis1908 napisał: "@Damper: ma już 21 lat nastolatkiem to już raczej nie jest ."
Racja. Przyszedł do Realu kilka dni po skończeniu 20 lat i nie potrzebował żadnego czasu na wprowadzenie czy aklimatyzację- zaczął seryjnie ładować gole od pierwszej kolejki i pozamiatał ligę- łącznie z meczami El Clasico, gdzie w obu został bohaterem.
@alexis1908 napisał: "Ode sprzedano bez żalu ? Bo nie jest to zawodnik tak medialny i nie wydano na niego 100 mln"
Tak, tłumaczmy wszystko medialnością.
@alexis1908 napisał: "Zresztą co tu porównywać jednego z 2 najlepszych piłkarzy w historii do dzieciaka co zagrał 2 dobre sezony ."
Nie porównuję osiągnięć, to był tylko przykład. Na razie jedyne argumenty jakie słyszę przeciwko Bellinghamowi, to że jest bucem, nie tak się zachowuje, ma wybujałe ego, wykonuje brzydkie gesty i jest arogancki. Będę się śmiał jak Anglia to wygra a Jude zgarnie złotą piłkę (Odegaarda nie będzie nawet w 10). Czy wtedy też jeszcze znajdą się odważni, którzy powiedzą, że to przecież pic na wodę, że wygrał tylko dlatego, że był medialny. Tylko ta medialność skądś się bierze. Z talentu, umiejętności, charyzmy, osiągnięć i zdobywanych trofeów.
@alexis1908 napisał: "@Damper: No masz rację nie ma sensu Ode piłkarsko jest lepszy i przy okazji nie jest takim bucem jak ten szczyl z wybujałym ego ;) nie zdziwiłbym się jakby jeszcze lepsze liczby zrobił w realu niż angol . Tak wiem Ode też był w realu ale trafił tam jako dzieciak ."
Ta, Ode jest lepszy, chyba tylko w fantazjach kibica Arsenalu. Odegaarda sprzedano bez żalu w Madrycie, a Bellingham, będąc nastolatkiem zrobił sobie z Realu swoje własne podwórko. Nie obchodzi mnie czy jest bucem i czy ma wybujałe ego, bo to samo przez lata mówiono chociażby o Ronaldo.
@Paul77 napisał: "@Damper: wystarczy porównać jakim chu...em jest w swoich zachowaniach. Taka gwiazdeczka, rozum nie dojechał z umiejętnościami, albo sodówka wybila mózg.
Mało argumentów"
Ja o umiejętnościach piłkarskich, a Ty o gestach i zachowaniach.
Śmieszy mnie deprecjonowanie Bellinghama. Gość w wieku 19 lat zostaje piłkarzem sezonu Bundesligi, przechodzi do Realu za 100 mln. W najlepszym klubie na świecie robi sobie co chce i w pierwszym sezonie wykręca 23g, 13a, zdobywa ligę, LM, zostaje wybrany graczem sezonu Realu i całej ligi. W wieku 20 lat. To ewenement. Jest wielki, a będzie jeszcze większy. Porównywania do Odegaarda z całym szacunkiem dla Norwega są tutaj nie na miejscu.
Saka oficjalnie z nagrodą MOTM.
@arsenallord napisał: "Martin Odegaard to lepszy piłkarz niż Jude Bellingham. Mylę się?"
Tak, mylisz się.
@Paul77 napisał: "@Damper: jak podaje źródło to dopi...cię się że be. Jak sensowne , to kwestionuje cię....
Napiszę ktoś inny że mirror podał to słychać oh ah...
Zaczynam się nie dziwić że wielu nawet nie chce na tą stronę zaglądnąć i odchodzą z tąd...."
Może nie chcą zaglądać, bo bolą ich oczy jak widzą takie komentarze jak Twój.
@Paul77 napisał: "@Theo10: skoro inni robią byle co z byle kad kopiulj wklejaj, to po co mnie się czepiasz ? Też tak zrobiłem z tym że Newcastle musi sprzedać kogoś, a reszty jak Cię interesuje to sobie wyszukaj. Internet się wszystko."
Podajesz bez źródła rzeczy, które nie mają pokrycia w rzeczywistości. Albo wrzuciłeś jakiegoś starego newsa, albo trafiłeś na stronę z błędnymi informacjami. Newcastle miało gorączkę żeby sprzedać przed deadlinem PSR. Zrobili to unikając konieczności sprzedawania kluczowego zawodnika. Zarobili 70 baniek, do tego United przed tym deadlinem zapłaciło im kilka mln. funtów za dyrektora sportowego- Dana Ashwortha. Ogarnęli się z PSR i nie muszą nikogo sprzedawać. Co więcej- w podcaście z Ornsteinem padła informacja, że będą mieli w tym okienku pieniądze do wydania, właśnie dlatego, że jest już nowy okres rozliczeniowy.
@Paul77 napisał: "@Damper: to poczytaj szczegółowo ile wydali, ile zarobili, jakie mają miejsce i ile jeszcze jest różnicy w FFP."
A Ty gdzie wyczytałeś, że aktualnie muszą sprzedać? Musieli sprzedać do 1 lipca, żeby transakcje załapały się na okres rozliczeniowy do PSR. Zrobili to, a teraz jest już nowy okres rozliczeniowy. Sytuacja analogiczna do Luiza i AV.
@Paul77 napisał: "Newcastle musi sprzedać jedna ze swoich gwiazd, by uniknąć kary w FFP. W grę wchodzi Gordon i Guimaraes.."
Nic nie musi sprzedawać. Sprzedali Andersona i Minteha za ponad 70 mln., co pozwoliło im nawet wykupić Halla z Chelsea za 30 mln.
Nie nazwałbym Calafioriego odkryciem Euro, bardziej pasuje określenie odkrycie sezonu. Gość został wybrany do drużyny roku Serie-A. Porównując do Kiwiora- Kiwior w Spezii nigdy nie wszedł na taki poziom jaki Calafiori zaprezentował w ubiegłym sezonie w Bolonii.
After Riccardo Calafiori’s green light to move and contract, Arsenal have made direct contact with Bologna.
Talks between clubs have started.
No issues on Calafiori’s contract terms, up to the clubs now.
Arsenal currently ahead, no bid from Chelsea so far.
Fabrizio Romano
@Paul77 napisał: "Nie widać mega zainteresowanych tym chłopakiem."
:-D Gość jest jednym z najbardziej łakomych kąsków całego okienka transferowego, a Ty piszesz o braku zainteresowania. Juventus, Chelsea, a prasa pisała jeszcze chociażby o PSG czy Bayerze Leverkusen.
@Paul77 napisał: "@Damper: żadnej, dlatego nie piszę z takim ciśnieniem jak Wy na kalafior."
Hajpowałeś tutaj miesiącami Gimeneza jako napastnika na miarę Arsenalu.
@Paul77 napisał: "Tu widzę jest opcja że przyjdzie nowy i będzie na pewno lepszy. Za dużo jest oderwanych od rzeczywistości, żyje FIFA manager"
A jaka jest niby gwarancja, że nowy napastnik będzie lepszy od Havertza?
@Paul77 napisał: "Obrona wygląda bardzo dobrze, więc po co tam kombinować?"
Lewa strona nie wygląda dobrze, bo nie ma tam pewniaka do gry, który gwarantowałby stały, wysoki poziom przez dłuższy okres.
Jeśli przyjdzie Calafiori to obawy budzą jedynie kwestie związane z adaptacją i przystosowaniem się do życia w Anglii, bo czysto piłkarsko jest to świetny zawodnik i daje nam opcje zarówno na LO, gdzie byłby zapewne pierwszą opcją do gry, jak i w razie czego na ŚO. Dobrze, że mamy w kadrze Jorginho, który na pewno ma i będzie miał swoją rolę w całym tym procesie.
@Oldgunner3 napisał: "C.d. Świetny grajek.Oby nam się udało go pozyskać bo facet ma wielki potencjał.Sorry,ale gość zdecydowanie do pierwszej 11.Istnieje jeszcze mroczny scenariusz odejścia Saliby do realu bo czają się coraz bardziej."
Co do odejścia Saliby to nie ma na to szans przynajmniej do 2026 r. Real może się czaić, ale doskonale wiedzą, że obecnie Saliba jest nie do wyciągnięcia i negocjują z Lille transfer Yoro.
A co byście powiedzieli na to, gdyby tym niemieckim zawodnikiem, o którym mowa był Karim Adeyemi? Prawda jest taka, że szukamy wide-player, a jest sporo kwestii, które mogłyby składać się na taki transfer. Wiek, potencjał, wiodąca lewa noga, natomiast jest to zawodnik, który może grać po obu stronach boiska. Piłkarz eksplozywny, generujący bardzo duże zagrożenie. Do oszlifowania, natomiast możliwości ma ogromne i Arteta może widzieć w nim młodego Sane do poprowadzenia. Koszt transakcji niższy, niż przy graczach typu Neto czy Williams, a zawodnik ten nie ma jeszcze takiego statusu, aby wybrzydzał na pozycję gracza rotacyjnego w Arsenalu. Finał LM z Realem pokazał, że nie pęka przed największymi i bierze na siebie grę. Zmarnował wyborną sytuację, ale praktycznie wszystko co dobrego BVB kreowała w tym spotkaniu to były akcje z jego udziałem- no Real miał z nim bardzo duże kłopoty. BVB prawdopodobnie potrzebuje pieniędzy na wykup Sancho, więc jest pewnie skłonna sprzedać za rozsądną cenę, zwłaszcza, że mają już w kadrze potencjalnego zastępcę- Bynoe-Gittensa, którego zaczną bardziej wprowadzać. Nie zdziwiłbym się, gdyby mogło o niego chodzić, zwłaszcza, że jest o tym kompletna cisza.
@Joker_224: "At the moment, Arsenal are not at the advanced stages of their negotiations for Viktor Gyokeres. They made contact on players side already months ago, between April and May, so they're informed of the conditions of the release clause, but also the cost of the deal in terms of salary, and all the rest. In the last 24, 48 hours, we had some rumors about a deal being 'close' being 'very advanced', I also saw something from Portugal that it's 'almost completed', I'm told this is not true."
[The Debrief, @caughtoffside]
Na szczęście Romano zdementował te rewelacje o Gyokeresie.
@Barney napisał: "Gyokeres dwa sezony wstecz walnął 22 gole i też miał dobry sezon"
Na jakim poziomie? Jak my zaczynamy poważnie traktować osiągi w Championship w kontekście mistrzowskich aspiracji Arsenalu, to chyba coś jest nie halo. W tamtym sezonie Chuba Akpom miał 28 bramek- kim był Chuba Akpom w Arsenalu? W obecnym sezonie ktoś taki jak Szmodics strzelił tam 27 bramek, a Armstrong 24 gole.
Aż mi się słabo robi jak to czytam. Dobrze, że temat jest grzany wyłącznie przez jedno źródło z 6 tys. followersów.
Gyokeres w wieku 26 lat ma za sobą 1 sezon na poziomie najwyższej klasy rozgrywkowej. LM czy wielkie turnieje reprezentacyjne chłop ogląda w telewizji. Płacenie za takiego zawodnika każdej kwoty powyżej 50 mln. byłoby absurdem.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 16 | 12 | 3 | 1 | 39 |
2. Chelsea | 17 | 10 | 5 | 2 | 35 |
3. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
4. Nottingham Forest | 17 | 9 | 4 | 4 | 31 |
5. Bournemouth | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
6. Aston Villa | 17 | 8 | 4 | 5 | 28 |
7. Manchester City | 17 | 8 | 3 | 6 | 27 |
8. Newcastle | 17 | 7 | 5 | 5 | 26 |
9. Fulham | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. Manchester United | 17 | 6 | 4 | 7 | 22 |
14. West Ham | 17 | 5 | 5 | 7 | 20 |
15. Everton | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Crystal Palace | 17 | 3 | 7 | 7 | 16 |
17. Leicester | 17 | 3 | 5 | 9 | 14 |
18. Wolves | 17 | 3 | 3 | 11 | 12 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 17 | 1 | 3 | 13 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@JuanRiquelme napisał: "Konate ma kontrakt do 2026, a Gabriel do 2027"
Z tą długością kontraktu, a wartością rynkową na TM to jest bardzo naciągana teza, która w ogóle może nie mieć pokrycia w rzeczywistości. Prześledź sobie jak kształtowała się np. wartość Alaby jak przechodził z Bayernu do Realu z wolnego transferu. Kontrakt się kończył, a na wartości rynkowej był peak.