Komentarze użytkownika GROMALL

Znaleziono 5088 komentarzy użytkownika GROMALL.
Pokazuję stronę 4 z 128 (komentarze od 121 do 160):

Myślę,że Lisy coś jeszcze podziałają na tym OT ;)

Ale Chelsea poszła za ciosem

no i czelsi 1;0

chociaz mane w fpl'u heh

XD

Nareszcie wróciła kochana Premier League < 3

Komentowany temat: Raport kadrowy przed meczem z Watfordem 13.09.2019, 15:58

Aż się mordka cieszy widząc takie informacje ;)

Komentowany temat: Oficjalnie: Monreal opuszcza Arsenal 06.09.2019, 22:12

jakie podanko ;o

Komentowany temat: Oficjalnie: Monreal opuszcza Arsenal 06.09.2019, 22:08

Robert Zieliński i Piotrek Lewandowski.

Szpaku w formie XD

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 22:09

Thanks for the amazing support inside the Emirates We showed a lot of character and you helped us to come back into the game. For the penalty I made a mistake - I'm of course angry about it but I will never give up! *

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 22:09

Granit Xhaka:

Thanks for the amazing support inside the Emirates

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 21:56

Guendo dzisiaj MOTM zdecydowanie.

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 19:26

Dobra uszanujmy ten punkt i do następnego!

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 19:14

Jak co derby,normalka xd

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 19:08

a jednak nie xD

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 19:07

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKK

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 19:06

Guendo MOTM.Bez dwóch zdań

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 19:01

Guendo kocur

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:59

AUBAAAAAAAAAAAAAAA

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:54

cebula zrobił wiecej w minute niz xhaka przez cały mecz

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:34

Na pewno jeszcze strzelimy.Pytanie ile,no i pytanie czy nie stracimy znowu z dwóch..

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:31

W obronie też jest taka sralnia,że klękajcie narody

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:23

Jak to wygramy,to nie pije 2 godziny

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:21

Nie wiem jak niektórzy ale ja wierze!

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:17

Comeback Izrael

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:14

Wóz z węglem wpadł po prostu w poślizg no i tyle

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:12

@Chakaa:
Tak,bawi mnie gościu,którego masz w nicku

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 18:10

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 17:53

patologia deluxe jak na razie

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 17:40

no i elo

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 17:27

Dobra, JAZDA!

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 17:20

@Patriko:
O to to.Niestety nie ważne jaki byłby skład zawsze to samo.

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 16:40

Digne asysta no i kozacko ;)

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 16:33

a tymczasem wilki wyrównują xd

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 16:32

Czuje totalną destrukcję na kurakach ;))

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 16:11

Nareszcie już za chwilę skończą się te wszystkie dywagacje czy wyjdziemy 3 czy może 8 z tyłu

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 16:09

@Garfield_pl:
Zazdroszczę ;)
Dopinguj głośno XD

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 15:13

Mówiłem xdd

prorok Gromall

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 15:12

co jest grane xddd

Komentowany temat: Dobić zranione Koguty. Arsenal - Tottenham 01.09.2019, 14:38

Nigeryjski Messi dzisiaj zdewastuje wilki ;)

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester United431010
2. Chelsea431010
3. Liverpool431010
4. Everton431010
5. Manchester City43019
6. Brighton43019
7. Tottenham43019
8. West Ham42208
9. Leicester42026
10. Brentford41215
11. Crystal Palace41215
12. Aston Villa41124
13. Wolves41033
14. Southampton40313
15. Watford41033
16. Arsenal41033
17. Leeds40222
18. Burnley40131
19. Newcastle40131
20. Norwich40040
ZawodnikBramkiAsysty
M. Antonio43
Bruno Fernandes40
Mohamed Salah32
M. Greenwood30
R. Lukaku30
D. Calvert-Lewin30
S. Benrahma22
D. Ings21
C. Gallagher21
Pablo Fornals21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
7
Gracz sierpnia wybór redaktorów Nicolas Pepe
Nicolas Pepe
5.53
Gracz sierpnia wybór użytkowników Emile Smith Rowe
Emile Smith Rowe
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl