Komentarze użytkownika GenzoArs
Znaleziono 1985 komentarzy użytkownika GenzoArs.
Pokazuję stronę 35 z 50 (komentarze od 1361 do 1400):
@simson16: A to niby dlaczego? rozwiń swoją tezę. Napisałem poniżej, że mam dwójkę dzieci i biorę. dlaczegóż to mam nie brać? bo krytykuję 500+? i co? jestem hipokrytą?
Krytykujesz to nie bierz? Krytykujesz to niech Twoje dzieci mają się gorzej? O nie.
@ZielonyLiszaj: a widziałeś sondę, w której pytają ludzi na ulicy "czy płaci Pan/Pani podatki?"? połowa naszego społeczeństwa odpowiada: "nie".
I wszystko w tym temacie
@wojt3q: nie ma się co produkować. Oni i tak napiszą, że to nie przez 500+.
@Rowerinho: to, że coś nie wpływa bezpośrednio nie znaczy, że nie wpływa wcale. Inflacja rośnie m.in. ze względu na zwiększony popyt, który jest spowodowany zwiększoną ilością pieniędzy na rynku, która to jest spowodowana wpompowywaniem kasy przez socjal, czyli m.in. 500+. więc pośrednio 500+ wpływa na inflację.
@Er4s: nawet nie wiesz jak bardzo zbiedniałem. bez tego 500+ żyło mi się lepiej, bo mniej płaciłem za WSZYSTKO. Mieszkanie, zakupy, wszystko kosztowało mniej. teraz te 500+ wyrównuje mi te straty. Niestety dla wielu z Was tylko mnie wyrównuje, bo mam dzieci.
@ZielonyLiszaj: spoko. biere z dystansem. Pamiętam tylko, że mieć a nie mieć 1kzł to jednak jest różnica (szczególnie przy dwójce dzieciaków).
Co innego gdybym (biorąc to) musiał podpisać jakąś klauzulę, że biere bo jestem za PiSem...
@losnumeros: ja biorę 500+, a nawet 1000+ :D (dwójka pociech),
a co? Jeśli uważam, że program 500+ to nieporozumienie to mam z niego nie korzystać? pff. to nie jest hipokryzja - to jest życie i zapewnienie jak najlepszego bytu dla dzieci.
@songoku95: Puchary nie są wyznacznikiem przy porównywaniu Kloppa z Guariolą.
Szanuję Guardiolę i uważam go za jednego z najlepszych trenerów XXI wieku, ale Kloppa cenię bardziej
@radzio_TRN: Teraz chcę Artetę jeszcze bardziej niż przed przeczytaniem Twojego komentarza :D
@losnumeros: no właśnie nie starczy, bo wielu trenerów próbowało przejąć gotowca i dupa z tego wychodziła. On to potrafi
Jeśli włączyliście Kloppa w dyskusję o Guardioli to ja kończę rozmowę. Broniłem Pepa, bo jest trenerem z najwyższej półki, ale Klopp moim skromnym zdaniem to jednostka wybitna i nie da się obronić Pepa przy Kloppie.
@losnumeros: A powiedz mi ile tej kasy miał i wydał w Bayernie? Z tego co wiem Bayern (jak wiele niemieckich drużyn) słynie z tego, żeby nie wydawać za dużo pieniędzy i z powodzeniem tak egzystować.
Ok. Dostałgotowy produkt po Heynckesie, ale poukładał ich po swojemu i pod swój styl. i za to należy mu się szacunek.
@Mihex: podtrzymuję, że Wenger tu nie pasuje. Ale co do Pocche, Howe to nic nie zmienia.
Bardziej bym się obawiał Howe'a niż Artety.
Co niby Pocche z tym Espanyolem osiągnął.
Wasze kontrargumenty są po to, żeby mi wytknąć błędy a nie, żeby podważyć meritum, dla którego je przytoczyłem.
@thegunner4life: Ok. racja. mój błąd. był Kimś. Chodziło mi bardziej o to, że było wtedy wiele głosów, że bierzemy gościa z Japonii, a nie jakiegoś sprawdzonego trenera.
Tak, czy siak, przyczepiliście się do jednego mojego błędu, bo najłatwiej je wytykać.
Sedno mojej wypowiedzi miało inny cel.
Jeśli chodzi o trenera dla Arsenalu, ja upieram się przy swoim, czyli przy Artecie. Nie jak to radzio_TRN napisał w stylu "mamo chcę Artetę".
Jestem zdania, że to jest jedyny moment kiedy możemy zaryzykować z takim "wynalazkiem", a który może zaprocentować.
Weźmy takiego M.Allegri. i co? zagra 2 sezony, wyciągnei nas z kryzysu i odejdzie. I co wtedy? historia się powtórzy. Znów spadniemy na dno.
Swoją Drogą kim był Wenger jak do nas przychodził? kim był Pep jak przychodził do Barcy? kim był Pocchetino jak obejmował TH? kim był Howe, Zidane? Można tak w nieskończoność. Ubzduraliście sobie, że trener musi pokazać na słabszej drużynie swoje umiejętności. Otóż nie musi.
Jaka jest szansa, że jak nie weźmiemy Artety to pójdzie do innego klubu i będzie walczył o top2? może niewielka, ale jeśli odpali to będzie płacz w Arsenalu, że przegapiliśmy trenera na lata.
Jesteśmy w takiej pozycji, w której od nowego trenera zależy cała najbliższa przyszłość, bo on będzie musiał przekonać naszych najważniejszych zawodników do pozostania w drużynie w celu realizacji jego projektu. Czy Allegri to taki trener?
@goro89: czyli wg Ciebie Zidane też jest przereklamowanym trenerem?
Dlaczego myślicie, że prowadzenie klubu z topu jest takie proste i łatwe?
Zrobienie z indywidualności jednej drużyny grającej atrakcyjną dla oka piłkę to tylko i wyłącznie doskonały kunszt trenerski. I taki właśnie ma Pep.
Ok. Miał po części gotowe drużyny, ale wejść do takiej ekipy i z miejsca mieć posłuch o ogromny atut, którego nie ma większość trenerów.
To żeście chłopaki pozamiatali. @radzio_TRN już się nie odezwie :).
Swoją drogą co trzeba mieć w głowie, żeby powiedzieć, że Pep jest przereklamowany. hehe.
Po trenerce w Barcelonie wielu miało takie zdanie, ale po Bayernie i City (prawie) wszyscy zmienili zdanie. Widać uchowali się jeszcze tacy co nadal nie wierzą w Pepa.
@Jajkopiotr: powiem Ci, że to by było jak najbardziej na miejscu. Chciałbym zobaczyć Arsenal w najbliższym meczu w tanich trykotach bez herbu Arsenalu. żeby ich skompromitować tak jak oni kompromitują ten klub
@Wojtek1988: za dużo jadu w Twojej wypowiedzi. Szczególnie do Pepe.
Wielu z tutaj obecnych za dużo grało w Fifę i FMa.
To tak nie działa. Dzisiaj na obronę chcę tego a za 3 dni tamtego. Obrona to jest podstawa każdej drużyny. Powinien być lider i powinien być jego partner. a u nas co chwilę inna para. jak oni mają sobie zaufać i jak mają być pewni siebie?
Emery sprowadził Pepe i go posadził na ławce. Jak chłopak ma się wykazać z ławki?
Oglądałeś wczorajszy mecz? drugie 45 minut i lepsza gra Arsenalu to w większości zasługa Pepe i Ozila.
Tylko, że oni potrzebują minut ze sobą
@ostriket: A Ty myślisz, że zarząd sobie siedzi i ich nie zauważa?
to tak nei działa - bierzemy Allegri i on przychodzi.
Allegri - widać, że on nie jest chętny na ten projekt (ja się cieszę)
Poche - juzsię wypowiedział, że do Barcy i do Arsenalu nie przejdzie.
Rodgers - a po co miałby zamieniać duuużo lepszą drużynę na duuużo gorszą?
@Catalonczyk: wczoraj się wyróżniał. on potrzebuje gry i będzie potworem. Widać, że ma ochotę brać też na barki ciężar gry. potrafi podejmować decyzje o strzale, czy podaniu.
Niech tylko dadzą mu grać. po wczorajszym meczu moja wiara w niego wraca
Po wczorajszym meczu, ja widziałbym na WH taki skład:
Leno
Bellerin -Sokratis - Luiz - Tierney
Torreira Xhaka
Pepe Ozil Gabi
Auba
Torreira i Xhaka zamiennie z Chambersem i Guendo. Cała czwórka reprezentuje ten sam chu** poziom
@BizoNxd6: No i co z tego zasuwania? To zasuwanie jest jak najbardziej ok, ale na klub, który walczy o środek tabeli. Ale my chcieliśmy jeszcze niedawno walczyć o top4.
Torreira jest ambitny i waleczny. Biega po całym boisku, ale jak już ma piłkę to jakby ręczny zaciągnął. Pustka w głowie. Topowe kluby mają na tej pozycji zawodników, którzy potrafią świetnie rozprowadzić tą odebraną piłkę. Nasz ostatni taki zawodnik to był Song.
@Dominik11: Skąd wiesz jakim trenerem jest Arteta?
Moim zdaniem nie mamy nic do stracenia. I właśnie dlatego powinniśmy sprawdzić Artetę. Powtórzę po raz kolejny: Jak Arteta odpali w innym klubie to będziemy płakać, że była na niego szansa. Swoją drogą, pewnie Everton już zarzuca na niego swoje sieci.
Emocje powoli opadają, więc przedstawię moje odczucia:
Zacznijmy od zawodników:
Willock: PORAŻKA. To powinien być jego ostatni mecz w barwach Arsenalu, przynajmniej dopóki się nie ogarnie.
Torreira, (Guendo też): Ambicji nie można im odmówić. Niestety umiejętności nie na zespół, który chciał walczyć o top4. Brakuje na tej pozycji takiego Songa, który doskonale trzymał tyły, a kiedy było trzeba potrafił zagrać piękną piłkę do przodu, a często asystować z połowy boiska.
Środek pola nie istnieje. Ozil – dopiero na 10 pokazał co potrafi, ale jemu potrzeba partnera. Guendo, Torreira, Xhaka nie są godni grania za plecami Ozila. Brakuje prawdziwego BtB
Do napastników nie mam pretensji – nie mieli z czego grać. Auba widać, że chce, że wraca i walczy. Ale co z tego?
Obrona – już ktoś to napisał. Granie każdego meczu innymi obrońcami do niczego dobrego nie doprowadzi. Od tych pozycji powinno się budować rdzeń.
Pepe – on potrzebuje minut jak powietrza. Wczoraj rozruszał akcje ofensywne.
Tierney – nie mam pretensji, że nie grał od początku. Może jeszcze nie był na siłach, żeby zagrać pełne 90 minut. Wkrótce się to z pewnością zmieni, bo pokazuje, że na to zasługuje. Jego wrzutki są doskonałe. Mógł asystować Gabiemu.
Gabi – kolejny, który zasługuje na pierwszą XI.
Freddie – ogromny minus za wyjściową XI. Ode mnie plus za zmiany. Zszedł Willock, wszedł Pepe, a Ozil na 10 i z miejsca gra nabrała tempa. Kolejne zmiany też na plus. Niestety dla Freddiego i każdego kolejnego trenera: „z gó**a bicza nie ukręcisz”. Bez prawdziwych DMów i Box-to-Box nie mamy czego szukać w górnej części tabeli
Wczorajszy mecz pokazał, że przy aktualnej sytuacji personalnej Freddie powinien przejść na grę skrzydłami, a nie pchać się środkiem pola graczami bezjajecznymi. Miejmy nadzieję, że druga połowa go czegoś nauczyła i lepiej dobierze skład na WH.
Dzięki za dobrnięcie do końca wpisu :)
Do tych co nie wierzą ani we Freddeigo, ani w Mikela:
Kim był Papa jak do nas przychodził?
@schnor25: I tu widać jaką różnicę robi liga w której gra dany zawodnik.
Taki Alexis był dobrym graczem LL i z miejsca pokazał jakość na boiskach PL. Podobnie było z Ozilem, Monrealem itd.
Gracze przychodzący z L1 już tak się nie wyróżniają. Potrzebują więcej czasu na odpalenie (np. Lacazette) Oczywiście dla obu przypadków są wyjątki, ale taka jest tendencja.
@DontCry: Jeśli miałby zamiast niego wskoczyć Vieira to też wolę Freddiego.
Ale jeśli taki Arteta jest do wyciągnięcia z MC to bym go brał najszybciej jak się da.
Jestem prawie pewien, że jak tylko Arteta zostanie gdzieś pierwszym trenerem i to nie będzie tutaj, to będzie płacz, że mogliśmy go mieć.
A teraz o Artete może być niezły wyścig, bo jak Everton zwolni trenera, to może się bić o swojego byłego zawodnika.
Btw. ciekawe, kogo Arteta woli: Arsenal czy Everton?
U mnie szampan się chłodzi. 2 zjawiska pozwolą go otworzyć:
1. Arteta nowym trenerem The Gunners
2. Arsenal pod wodzą Freddiego wraca do Top4
Nie interesuje mnie inny trener (no chyba, że Poche by się skusił, ale na to nie liczę).
Zobaczycie: Jak Arteta zostanie trenerem gdzieś indziej to będzie płacz i zgrzytanie zębami dlaczego my go nie zatrudniliśmy
Po tej negatywnej garści ciekawostek można rzec: Pojedynek kogucików...
@wojt3q: Jak to takie proste w Arsenalu to czemu kolejny sezon będziemy poza top4?
Natomiast zgadzam się, że bardziej ambitnym celem jest tutaj LM dla PSG. tylko LM i pieniądze trzymają tych trenerów w PSG.
@wojt3q: Nie chodzi tu o fakt, że PSG jest lepsze od Arsenalu, tylko o chęć prowadzenia drużyny z PL.
prowadzenie PSG w L1 to tak jak byś prowadził Arsenal w Ekstraklasie.
W PL każdy może wygrać z każdym, a w przypadku Arsenalu za Emeryta: Każdy może wygrać z Arsenalem.
Jeśli trener ma ambicje to chce dołączyć do PL.
@wojt3q: Bo Premier League. po temacie
Moja córka to Marcelina. I to mi wystarczy. nie interesuje mnie, że ma odcinek u ćwiąkali, nie interesuje mnie, że jest jednym z najlepszych trenerów w hiszpanii.
Interesuje mnie czy mówi dobrze po angielsku. Jeśli nie - wara od arsenalu. to była główna bariera i nie oszukujmy się, że tak nie jest.
Jak dla mnie Arteta, a na drugim miejscu Rodgers.
Jak już pisałem, Poche to marzenie, ale mało realne.
Mam wrażenie, że Arteta to byłby strzał w 10!
Stawiam go nad Rodgersem i nad Allegrim.
Jakoś nie pasuje mi tutaj Rodgers.
Oby zarząd zaryzykował z Artetą. Oby
TAK! TAK! i jeszcze raz TAK!
Oczywiście, że powinniśmy akurat teraz zaryzykować. Jak nie teraz to kiedy? jest idealny czas. nie mamy nic do stracenia, a mamy do zyskania perspektywicznego managera na lata.
Myślę, że Arteta by u nas się doskonale sprawdził.
@call_me: Zgadzam się w 100% co do Willocka, co do Guendo. Dodałbym jeszcze Tierneya In. Zgadzam się co do Pepe. Zgadzam się też co do Gabiego.
Ale znów trzeba powtórzyć, że to nie Fifa. Taki Gabi grał do tej pory raczej z młodzikami i z nimi się rozumie doskonale.
Musi zgrać się teraz z seniorami, żeby dogadywać się z nimi podczas meczu.
Ja do najbliższego czwartku będę bronił Ljungberga rękami i nogami.
W czwartek może zmienię zdanie, bo wtedy oczekuję całkiem innego podejścia do meczu i pewnego zwycięstwa.
Podsumowując - masz wiele racji w tym co piszesz, ale jednak Freddie wszedł w gotowy zespół, który wymaga czasu do poukładania pod nową myśl. Wystawienie całkiem innego składu, bez możliwości przetestowania tego podczas treningów (2 treningi to NIC) mogłoby spowodować jeszcze większy chaos.
Damy mu czas do czwartku. Jak nie będzie pewnego zwycięstwa to nie będę dla niego taki pobłażliwy
@call_me: To nic nie zmienia. Zna zawodników, ok. Ale ile miał do powiedzenia na temat taktyki. na temat obrony? nie wydaje mi się, żeby dużo o tym gadał. Myślę, że więcej doradzał na temat młodzieży bo z nimi dłużej pracował.
To nie jest Fifa, że sobie zmienisz ustawienie i pyk - jedziemy kolejny mecz.
Jeśli Emery ustawiał tych ludzi pod swoją (beznadziejną, defensywną) taktykę, to żeby teraz to zmienić potrzeba przynajmniej kilku treningów.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Przesadzacie z tym negatywnym podejściem do Artety.
Ja w niego wierzę z całego serca i od dawna o tym piszę.
Jeśli jest on tak dobry jak go chwalą to wzięcie go może zaprocentować w następnych latach. Możliwe, że właśnie zakontraktujemy trenera na wiele lat, którego będziemy wspominać niczym papcia.
Czy Carlo byłby takim trenerem? jak dla mnie Carlo jest trenerem 2-sezonowym (od 2009 roku nigdzie dłużej nie zagrzał miejsca). co potem? znów tułaczka i poszukiwania?
Jak Arteta nie wypali, będziemy dalej tu gdzie jesteśmy, bo z pewnością do Championship nas nie spuści.
Jakie gwarancje daje Carlo Evertonowi? jak dla mnie pokazuje, że jego ambicje są dużo niższe niz kiedyś i chce już tylko odcinać kupony. ale to tylko moje zdanie.
#InArtetaWeTrust