Komentarze użytkownika Necro
Znaleziono 2444 komentarzy użytkownika Necro.
Pokazuję stronę 15 z 62 (komentarze od 561 do 600):
Leehu - no Podolski to się przejechał po Galacie jak walec...
Master10 - "Nie twierdze, ze gdyby gral ktos inny mielibysmy 9 unktow wiecej, ale prawda jest taka, ze Wenga nie wybiera graczy, ktorzy sa w najlepszej formie, tylko bawi sie czesto w wystawianie graczy bez formy, aby nabrali pewnosci siebie ( Ozil, Ramsey, Ox, Cazorla )." - to że sam sobie zaprzeczasz nie dodaje mądrości temu stwierdzeniu. Wymieniłeś naszych czterech ofensywnych pomocników. Został Rosicky i nie wiem... może Diaby? Wilshere też nie zachwyca. To kogo ma wystawić wg. Ciebie?
A to już nie do Ciebie, a do ogółu:
Płacze kibiców:
"Dlaczego idiota Wenger wystawia tego Cazorlę!" - wtedy Wenger wystawia Podolskiego, który przechodzi obok meczu.
"Dlaczego ten stary dziad nie wystawi Rosickiego!" - Rosa wchodzi, prokuruje karnego, gra przeciętnie. I znowu cisza w komentarzach.
"Wenger stracił kontakt z rzeczywistością! Bellerin na prawo, Chambers do środka!" Chambers dostaje czerwo, Bellerin gra tak słabo, że po połowie schodzi.
O Campbellu nie wspomnę.
Wszystkie te zarzuty w stronę Wengera są obalane z prędkością światła, a i tak wymyślane są coraz nowsze. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Mamy mnóstwo kontuzji i trzeba się z tym pogodzić.
Master10 - z tym katastrofalnym Ramseyem i Cazorlą przesadzasz. Wszyscy wiemy, że ani obrona ani napastnicy nas nie rozpieszczają formą i to się odbija też na pomocnikach. Na początku sezonu Cazorla grał owszem padakę, ale to było tylko kilka meczów. Jak go Wenger posadził na ławie to gra siadła, że szok. Wtedy Santi wszedł z ławki i rozruszał całą drużynę. To, że Cazorla potrafi co do centymetra zagrać 40 metrowe podanie stało się dla nas tak oczywiste, że z czasem przestaje się to doceniać. Ile razy Cazorla wyprowadza kontry z przed naszego pola karnego kiwając dwóch, a nawet trzech przeciwników? Ile razy wywalczył faul w takiej samej sytuacji bo przeciwnicy nie potrafią sobie z nim poradzić? To, że potem niedokładnie często zagrywa wynika po części z faktu, że nie ma z kim zagrać - Welbeck nic nie wygrywa z przodu albo go nie ma bo uznaje, że lepiej się stać w obronie podczas kontry, a z Ramseyem i Chamberleinem jest (była) loteria. Tak samo było z Giroud, którego jak zabrakło to dopiero można było gołym okiem zauważyć jego wkład w grę zespołu.
Jamniczek666 - my wiemy, że on ma talent. Po prostu ostatnio pojawiała się cała masa komentarzy, że Wenger to idiota bo nie wprowadza Campbella. Teraz widać, że stawianie na doświadczonych graczy ma więcej sensu. Na tle Galatasaray wypadł blado, a ze Stoke by piłki nie powąchał bo w PL nawet sędziowanie jest inne. Poza tym ja widziałem młodego chłopaka, który ma dużo ambicji, ale w końcówce oddychał rękawami, a jest etatowym ławkowiczem. Z mistrzostw świata zapisał mi się ten sam obrazek w głowie, czyli sapiący jak lokomotywa pod koniec meczu.
Master10 - masz rację z tą skutecznością, ale chyba nie masz wątpliwości, że Santi się odblokuje? Poza skutecznością ciężko mu coś zarzucić. Nawet w obronie wygląda lepiej od Niemca. Ox ma jeszcze czas, a widać, że staje się coraz lepszy. Ostatnio zagrał naprawdę dużo meczów i wczoraj to było widać, bo od 60 minuty nie dał rady piłki celnie podać. Podolski natomiast się stacza, a w czerwcu skończy 30 lat. Kiedyś jeszcze potrafił wejść na boisko i pociągnąć kontrę lewym skrzydłem. Teraz porusza się jakby miał cegły w butach. To nie jest skrzydłowy, a napastnikiem też nie jest co już zdążył udowodnić. Na słabsze drużyny może i się nadaje, ale Ivanovicia czy Zabalete prędzej Santi objedzie niż ten kloc.
Ziom - w pełni się z tobą zgadzam. Gnabry jest o niebo lepszy od Campbella. Poza tym Serge ma dużo pokory czego o gwiazdorze z Grecji nie mogę powiedzieć. Joel sprawdził się w Kostaryce bo tam grali na niego. W Arsenalu ma jeszcze dużo do zrobienia. Nie potrafi dobrze piłki przyjąć, podejmuje złe decyzje, a i krew mnie zalewa jak widzę go dublującego pozycję innych zawodników. Za grosz dyscypliny taktycznej. Ten mecz pokazał, że Wenger wie lepiej niż kibice. Wczoraj z Galatasaray wybrałaby nawet Legia. Gdyby Podolski był taki dobry to pokazałby więcej. Już Ox dał więcej drużynie, choć w końcówce wyglądał na skrajnie wycieńczonego. Dopiero na tle tak słabego przeciwnika wszystko widać jak na dłoni. Co widać? A no to, że Ramsey jest naszą perłą, a nie żadnym pupilkiem Wengera jak niektórzy twierdzą, a Cazorla w takim meczu by miał pewnie bramkę i dwie asysty oraz pewnie z 95% skuteczności podań.
Arcz - Podolski zagrał dno. Pokazał, że strzał jest jego jedynym atutem. Zero szybkości, zero rozgrywania, zero w defensywie i jeszcze się głaszcze z przeciwnikiem zamiast pokazać jaja. Z taką formą to nawet Leicester by nie strzelił. Trochę agresywnego krycia i po Lukasie. Cazorla czy Sanchez wypadają dużo lepiej. Santi napędza każdą akcję, mądrze stosuje przerzuty piłki jak robi się tłok, drybluje, a nawet odbiera piłki przeciwnikom na własnej połowie czego o Niemcu powiedzieć nie można. Podolski pokazał, że będzie wiecznym ławkowiczem.
arsenalist.com/f/2014-15/galatasaray-vs-arsenal/goal-aaron-ramsey-3-0-vine.html
aNormalny - http://arsenalist.com/f/2014-15/galatasaray-vs-arsenal/goal-aaron-ramsey-3-0-vine.html
Verminator97 - kiedy Wenger mianował go kapitanem nie byłem przekonany co do tej decyzji. Dostał opaskę po Vieirze, który miał zupełnie inny charakter. Okazało się jednak, że Henry był kapitanem w najlepszy możliwy sposób - zamiast cokolwiek gadać na boisku czy w wydiadach po prostu robił to, co do niego należy. Dla mnie Henry jest bohaterem, wzorem i najlepszym piłkarzem jakiego w życiu widziałem.
Ja tam myślę, że Campbell nic wielkiego nie pokaże, chyba że Galata wyjdzie z takim samym nastawieniem jak my. Z kolei Podolski to kloc z wąskim wachlarzem umiejętności choć ostatnio jak wchodził to pokazał chęć do gry co w meczu o pietruszkę może wystarczyć. Sanogo coś czuję, że poszaleje.
Nie trzeba być ekspertem żeby takie rzeczy zauważyć. Nie licząc umiejętności przywódczych Per może Kościelnemu buty czyścić. Pierwszy sezon mogę mu wybaczyć. Później grał dobrze, później świetnie, a teraz znowu zaczął grać taki piach, że oczy bolą.
14tomek - sugerujesz, że gdzieś się skompromitowałem? Bo Ty na pewno się kompromitujesz mówiąc, że mieliśmy wygrać z Chelsea wyścig o Matica? Już pomijając kwestie finansowe to jeszcze zawodnik musi chcieć przejść. Carvalho? Nie przekonuje mnie i tu się możemy spierać. Zakładając, że się sprawdzi w Arsenalu to kwota ponad 30 baniek za 22 latka? Tyle kosztował nas Sanchez - gwiazda sprawdzona na najwyższym poziomie, jeden z lepszych zawodników na świecie. Poza tym nie wiesz i nie masz prawa wiedzieć za jaką kwotę Sporting by go puścił. Klauzule ma 37 mln funtów.
Falcao tłumaczysz kontuzją, ale już Giroud nie? RvP bez formy? Tylko, że Holender bez formy i tak jest lepszy od naszych napastników. Stawianie go (nastrzelał 132 bramki w Arsenalu) obok Francuza czy Anglika jest co najmniej nie na miejscu.
Schnor - idąc Twoim tokiem rozumowania to każda drużyna ma szeroką kadrę, a to że zmiennicy są słabsi to inna sprawa...
Nasza druga kadra
"Nie mieszaj liczby zawodników z plagą kontuzji" zabroń mi. Tylko jeszcze powiedz dlaczego? Pewnie dlatego, że wg. Ciebie Campbell z Podolskim, Rosickym i Akpomem rozjechaliby Stoke jak walec.
A no i od Flama lepszego by się znalazło. Ale po co nam trzeci przeciętny DP? Potrzeba kogoś z najwyższej żeby (jak już pisałem) nie męczyć się z jakimś Chamakh'iem czy Denilsonem.
14tomek - 1 akapit - nazwiska proszę
2 akapit - tym się różnimy. Ja oceniam więcej niż jeden mecz. Ciakaw jestem jakie to decyzje byś podjął skoro każdy piłkarz Stoke jest wyższy od naszych piłkarzy, a Crouch nawet od Mertesackera?
3 - ale dużo kasy. Przez całe dwa okienka 150mln nie licząc sprzedanych... Ze trzech Torresów można by kupić.
Fakt ManU nie ma obrony tak jak my. Spójrzmy zatem na napad. Welbeck i Giroud vs. Roo, RvP i Falcao. Co do stylu - styl dyktuje ilość kontuzji. Nie dość, że co mecz gra inny skład to rekonwalescenci też są wybici z rytmu.
Veron - i o to chodzi. U nas nikt nie pokazał jeszcze nic. Sanchez jest oczywiście naszą perełką, ale pozostali raczej dołują. Wilshere jak strzela z 20 metrów to piłka ledwo do bramki dochodzi. Cazorla ma dużo do zaoferowania, ale strzelać też nie potrafi, w dodatku jest najniższym i chyba najsłabszym fizycznie piłkarzem w PL. O Ramseyu ciężko wydać jednoznaczny osąd. Ozil? Wolę Oscara, który utrzyma się na nogach kiedy trzeba niż kilka technicznych zagrać Mesuta. Walcott to akurat mój ulubiony piłkarz po Rosickym, ale też się więcej od niego oczekuje. Podatność na kontuzje to też cecha piłkarza wpływająca na jego jakość. Dlaczego z tymi kontuzjami radzi sobie taki Cazorla albo Mertesacker? Dlaczego Giroud, Kościelny i Debuchy wracają wcześniej niż przewidywano? Może dlatego, że Wilshera albo Ozila spotkasz z papierosem pod klubem w nocy, a ci pierwsi o 23 już leżą w łóżku po regeneracyjnym masażu? Oczywiście to tylko moje domysły, ale nie bez powodu Wenger opowiadał, że jak przychodził do Arsenalu to cała czwórka obrońców Arsenalu po meczu chodziła na piwo. W tej kwestii dużo się zmieniło przez 20, ale jednak pewna huligańska mentalność w anglikach jest.
Kawa07 - "był kiedyś artykuł o Ozilu, który w Realu wypadł przez 3 sezonu łacznie wypadł na kilkanascie dni u nas to juz sie liczy w miesiącach jego absencje." Przyznam się szczerze, że jakimś ekspertem nie jestem, ale obejrzałem wczoraj mecz Barcelony i twierdzę, że Wanyama, Milner czy Ivanović w lidze hiszpańskiej biliby rekordy w czerwonych kartkach. Nie mówię, że Hiszpanie nie grają ostro. Chodzi o sędziów. Za ten faul na Wilsherze powinna być czerwona kartka. Parę dni później w niewyjaśnionych okolicznościach wylatuje Chambers. Sędziowie w PL podejmują decyzje w zależności od humoru. Później jest zdziwienie, że kolejna angielska drużyna kończy mecz w LM w dziesięciu. Jeśli FA coś z tym nie zrobi z tymi faulami to liga angielska spadnie na dno. A jak już jestem przy sędziowaniu to uważam, że powinny być też kary za granie na czas zarówno przez piłkarzy jak i przez dzieciaki podające piłki.
Kawa07 - jeszcze jednego nie napisałem. Stadion spłacony za bilety? Karnet kosztuje około 1000 funtów. Razy 60000 kibiców wychodzi 60mln. Taką kwotą to prezes Hull sobie dupę podciera.
Kawa07 - Walcott przez ponad trzy tygodnie trenował z drużyną i wszyscy zastanawiali się dlaczego Wenger jeszcze go nie wpuszcza. Diaby też sobie sporo pograł na treningach i w rezerwach. Sam Wenger powiedział, że się przyjrzy całej sytuacji z kontuzjami i nawet zatrudniono światowej klasy specjalistę z niemieckiej reprezentacji choć i on nie jest w stanie zdziałać cudów w niecałe pół roku. Bez wątpienia jest jakiś problem, ale nie o tym mowa. Mowa o tym, że mamy za mało i za słabych zawodników. Każdy doskonale wie, że gdyby na boisku grało czterech Kościelnych, Pięciu Sanchezów i jeden Ozil to byśmy wygrali wszystko co się da. Po prostu każdy się boi przyznać, że nasi najlepiej rokujący piłkarze (Ramsey, Wilshere, Gibbs) są za słabi, a doświadczeni Mertesacker, Arteta, Podolski, Cazorla czy Rosicky ustępują pod każdym względem czołowym piłkarzom na ich pozycjach.
Dla porównania:
Optymalna pomoc Arsenalu: Arteta, Ramsey, Ozil, Sanchez, Walcott
Optymalna pomoc Chelsea: Fabregas, Wilian, Matić, Hazard, Oscar.
Każdy większy, silniejszy, szybszy i lepszy technicznie. To jest przykra prawda.
Schnor25 - napisałem, że kontuzje to wina wąskiej kadry. A o tej winie fanów to z sufitu wziąłeś.
Executer1 - No ale o co chodzi? Jak Southampton wygra swój mecz to mamy zaledwie 5 pkt. straty do trzeciego miejsca - tuż za Chelsea i City. A nic nie gramy bo zawodnicy w szpitalu. I owszem zanosi się na lepsze mecze - wraca Debuchy, Kosa, Walcott, Giroud, Szczęsny i Ospina, a Cazorla, Chamberlain i Ramsey wracają do formy. Poza tym mamy 23 dni do otwarcia okienka transferowego i może coś zdziałamy na rynku.
14tomek - nie przez dwa sezony bo jeszcze rok temu Flamini grał jak natchniony. Takie City kupuje po trzech zawodników na jedną pozycję żeby zabezpieczyć przyszłość. Nie zdarza się u nich (ani w Chelsea) taka sytuacja, że mają tylko jednego zawodnika na daną pozycję i potrzebują natychmiastowo kogoś kupić. U nas niestety nie zabezpieczono składu - nie było takiej możliwości przez około 7 lat bo zaciskaliśmy pasa. Gdyby do Wengera przyszedł Allegri i powiedział: "sprzedam ci Pogbe za 70mln. Ewentualnie dorzuć Flaminiego to spuszcze na 60." to papcio ani sekundy by się nie zastanawiał. Dam za to głowę uciąć. Najlepiej widać to w Manchesterze, gdzie problemu obrony nie rozwiązano, a mimo to sprowadzono Di Marię i Falcao. Po prostu kupuje się tych piłkarzy, którzy są dostępni. Oczywiście można było kupić jakąś zapchajdziurę, ale Wenger tego nie zrobił i chwała mu za to. Widać, że nareszcie buduje drużynę, która ma namieszać w Europie, a nie męczyć się w TOP4 z piłkarzami pokroju Silvestre, Chamakh czy Bendtner.
No dobra może i się nazbierało 100mln. I co z tego? Jak na razie to jest drugie okienko, w którym jesteśmy na minusie. Wiesz dlaczego? Bo dopiero 2 lata temu klub spłacił swoje zobowiązania. Poza tym odeszli: Fabiański, Sagna, Vermaelen, Bendtner i Viviano. Co byś nie gadał o klasie tych piłkarzy to jest to sporo pozycji do uzupełnienia. Nie wiem jak trzeba być naiwnym żeby myśleć, że po dwóch okienkach (wcale nie takich udanych) prześcigniemy City i Chelsea. I spójrz sobie ilu piłkarzy odeszło przez ostatnie 2 lata. 100mln na transfery... Torres padł ze śmiechu.
Executer - skąd ty wziąłeś taką sumę?
Widać, że zamiana Charltonu na Arsenal to był zbyt duży szok dla niego. Poszedł do West Hamu jako dzieciak, wróci jako facet. Szkoda tylko, że ma umowę do końca roku. Mógłby pograć na prawej stronie, a Debuchy spokojnie by łatał dziury na CB.
Kawa07 - a stadion to sam się zbudował? Poza tym progres jest jeśli chodzi o drużynę. Brakuje natomiast ustabilizowania sytuacji kadrowej przez co wychodzą takie kontuzje. Niestety nasza kadra nie pozwala na rotację tak jak tutaj niektórzy sądzą, a przez to są i kontuzje. Nawet na takie Stoke wychodzi najsilniejszy skład i nie daje rady, a co dopiero Podolski albo dzieciak Campbell.
1. Mesut Oezil, Niemcy - 25 lat, Real Madryt, 2013/14, 47 milionów euro
2. Jose Antonio Reyes, Hiszpania - 20 lat, Sevilla FC, 2003/04, 20 milionów euro
3. Santi Cazorla, Hiszpania - 27 lat, Malaga CF, 2012/13, 19 milionów euro
4. Sylvain Wiltord, Francja - 26 lat, Girondins de Bordeaux, 2000/01, 17,5 miliona euro
5. Andrej Arszawin, Rosja - 27 lat, Zenit Sankt Petersburg, 2008/09, 16,5 miliona euro
6. Thierry Henry, Francja - 21 lat, Juventus Turyn, 1999/00, 16,1 miliona euro
7. Samir Nasri, Francja - 21 lat, Olympique de Marseille, 2008/09, 16 milionów euro
8. Francis Jeffers, Anglia - 20 lat, Everton FC, 2000/01, 15,3 miliona euro
9. Aleksander Hleb, Białoruś - 24 lata, VfB Stuttgart, 2005/06, 15 milionów euro
10. Alex Oxlade-Chamberlain, Anglia - 17 lat, Southampton FC, 2011/12, 13,8 miliona euro.
To jest stare zestawienie, ale poza Alexisem i Ozilem Wenger nigdy nie wydał więcej niż 20 mln euro bo nikt mu tej kasy nie dał. Musiał za to sprzedać całą armię kozaków pokroju Fabregasa, Nasriego, RvP czy Toure. Już Qpr więcej wydaje od nas, a te debile nie potrafią docenić, że boss dokonuje cudów utrzymując ten zespół na topie. Jeśli na kogoś gwizdać to na każdego innego w klubie, ale nie na Wengera. Niestety na tej stronie też cała masa baranów myśli, że te szóste miejsce to jakaś tragedia, szczególnie biorąc pod uwagę ilość kontuzji.
Marioht - nie będą. Zawodnicy z Ameryki Południowej są bardzo cenieni ze względu na ich indywidualne i zawzięte charaktery ukształtowane na ulicy. Europejskie szkółki trochę zabijają tę indywidualność, ale to się zmienia. Trenerzy i działacze widzą, że każda taktyka staje się kompletnie bezużyteczna przeciwko Suarezowi, Messiemu czy Ronaldinho. W Arsenalu mamy Alexisa, a ja wierzę, że kolejną naszą gwiazdą będzie właśnie Sanogo i to z tych samych powodów.
Rysiek098 - Rio Ferdinand powiedział po transferze Welbecka: "Wystarczy sobie wyobrazić jaką dynamiką będą dysponowali The Gunners, mając w środku pomocy Chamberlaina, obok niego Walcotta i Sancheza, a z przodu Welbecka. To prawie tak, jak sztafeta reprezentacji Jamajki w biegu 4x100m.". Póki co nie miał czasu się zgrać z innymi, ale myślę, że w takim ustawieniu to Ozil nie nadążałby z podaniami. Do wyboru, do koloru.
Michalm1 - przegladsportowy.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne,rewolucja-w-arsenalu,artykul,492731,1,423.html
Niestety kilka miesięcy to za mało aby przyzwyczaić piłkarzy do nowego cyklu treningowego.
Jedi133 - jeszcze Monreal, a sięgając jeszcze bardziej wstecz Jose Reyes. Też 2 dobre transfery.
JogaBonito7 - potykał się o własne nogi. Taka jest prawda. Swoich okazji też nie wykorzystał, choć po akcji z Giroud bramka nie padła tylko z powodu świetnej interwencji bramkarza. A ten no look pass potrafiłbym zrozumieć, gdyby nie to, że miał mnóstwo miejsca i czasu na inne rozwiązanie.
Mar12301 - póki co tak, ale myślę, że to przez presję narzuconą przez Oliviera. Francuz na dobre się zadomowił w naszej drużynie i widać u niego duży luz. Wie, że jest numerem jeden i dlatego nie skupia się na zdobyciu bramki za wszelką cenę. Welbeck natomiast czasami jest sparaliżowany presją strzelania goli, ale to może się zmienić jeśli Wenger da mu do zrozumienia, że będą grali na dwóch napastników. Wtedy może narodzić się całkiem niezły duet.
PietrasM - on gruby raczej nie był. Co najwyżej mógł masy mięśniowej stracić, ale trzeba przyznać, że jest znacznie dynamiczniejszy niż na początku sezonu.
AaronLieber27 - no chyba inny oglądałeś.
VVyso - masz rację. Po prostu nie lubię jak ludzie zaczynają pochopnie stwierdzać, że drużyna jest zależna od danego piłkarza. Eksperci zaczynają robić tabele bez bramek Suareza, RvP czy Messiego co nie ma jakiegokolwiek znaczenia. Alexis daje coś "ekstra" drużynie, aczkolwiek nie można zapominać, że bez niego gra wygląda kompletnie inaczej. Nasi piłkarze są przyzwyczajeni do dużego posiadania piłki oraz płynności w grze, dlatego taki "bezczelny" Sanchez biorący piłkę i dryblujący przez pół boiska wybija ich często z rytmu, do którego już zdążyli się przyzwyczaić.
VVyso - gdzie byśmy byli? Weź pod uwagę, że bez niego też całkiem nieźle sobie radziliśmy. To, że odpowiedzialność za gole przeszła na niego wcale nie oznacza, że bez Sancheza ktoś inny by nie strzelał. Świetny piłkarz i transfer, ale uważam, że to on odpowiada za wiele nieudanych czy spóźnionych kontrataków, a najbardziej cierpi na tym Welbeck. Jeśli Alexis nauczy się trochę pokory to da nam dużo więcej niż daje teraz.
CarlosV - ja bym był ostrożny z takimi sądami. Do podstawa to on wracał po kontuzji i wystarczy. Bez indywidualności nie będziemy wygrywać meczów.
arsenalist.com/f/2014-15/arsenal-vs-southampton-epl/goal-alexis-sanchez-1-0.html
http://arsenalist.com/f/2014-15/arsenal-vs-southampton-epl/goal-alexis-sanchez-1-0.html
Widać, że mimo asysty trzech obrońców Poradził sobie świetnie. W poprzednim sezonie usłyszał o nim cały świat i wymieniało się go z Bale'm jednym tchem. Zresztą przeciwnicy i tak widzą, że ten chłopak ma nieprzeciętną technikę, dlatego od jakiegoś czasu widzę, że Aaron ma zawsze obrońcę przeciwnika przy sobie, a na połowie przeciwnika cisną go nawet we dwóch albo trzech. Nie licząc Podolskiego to właśnie Ramsey i Sanchez mają najlepszy strzał z dystansu, dlatego przeciwnicy za wszelką cenę nie chcą dać mu pograć.
"Ciężko mi wskazać innego zawodnika, który tak szybko wkomponowałby się do składu." - ja bym wskazał Nasriego. Chłop wszedł od pierwszego meczu i grał świetnie, a miał wtedy kilka lat mniej na karku od Sancheza.
Mestro08 - spójrz obiektywnie. Raz celnie w bramkę to za mało. My z kolei 8 celnych strzałów. Po 60 minutach widać było, że na 90% ten mecz wygramy. Zresztą Święci nie bez powodu są na trzecim miejscu.




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 29 | 21 | 7 | 1 | 70 |
2. Arsenal | 30 | 17 | 10 | 3 | 61 |
3. Nottingham Forest | 30 | 17 | 6 | 7 | 57 |
4. Chelsea | 29 | 14 | 7 | 8 | 49 |
5. Manchester City | 29 | 14 | 6 | 9 | 48 |
6. Newcastle | 28 | 14 | 5 | 9 | 47 |
7. Brighton | 29 | 12 | 11 | 6 | 47 |
8. Fulham | 30 | 12 | 9 | 9 | 45 |
9. Aston Villa | 29 | 12 | 9 | 8 | 45 |
10. Bournemouth | 29 | 12 | 8 | 9 | 44 |
11. Brentford | 29 | 12 | 5 | 12 | 41 |
12. Crystal Palace | 28 | 10 | 9 | 9 | 39 |
13. Manchester United | 30 | 10 | 7 | 13 | 37 |
14. Tottenham | 29 | 10 | 4 | 15 | 34 |
15. Everton | 29 | 7 | 13 | 9 | 34 |
16. West Ham | 30 | 9 | 7 | 14 | 34 |
17. Wolves | 30 | 8 | 5 | 17 | 29 |
18. Ipswich | 29 | 3 | 8 | 18 | 17 |
19. Leicester | 29 | 4 | 5 | 20 | 17 |
20. Southampton | 29 | 2 | 3 | 24 | 9 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 21 | 3 |
A. Isak | 19 | 5 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 15 | 5 |
C. Palmer | 14 | 6 |
Y. Wissa | 14 | 2 |
O. Watkins | 13 | 6 |
Matheus Cunha | 13 | 4 |
J. Kluivert | 12 | 6 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Dominik11 - stwierdziłeś to po wczorajszym meczu?