Komentarze użytkownika Necro

Znaleziono 2452 komentarzy użytkownika Necro.
Pokazuję stronę 28 z 62 (komentarze od 1081 do 1120):

Komentowany temat: Wenger o oczekiwaniach kibiców 04.01.2013, 12:09

Oggy - i zarabiają o połowę mniej od RvP. Arshavin przychodził do nas to musiał się pogodzić z obniżeniem zarobków, Arteta przychodził z Evertonu(!) i też musiał obniżyć swoje wymagania. Zarabia bodajże 50-55 tys. funtów. Mogę się założyć, że każdy grajek ManU, który gra w pierwszym składzie zarabia co najmniej o połowę więcej. Ale i tak znajdą się tacy co będą twierdzić, że ManU nie robią drogich transferów. Kupili RvP za 24 mln. Może to jest tanio, ale nasz klub i tak nigdy nie wydał tyle na jeden transfer. W dodatku na pewno zarabia teraz powyżej 150 tys. podczas gdy u nas pewnie więcej niż 110 tys. nie chcieli dać.

Komentowany temat: Wenger o oczekiwaniach kibiców 04.01.2013, 04:13

Pauleta19 - masz rację. To samo ja myślę, ale odechciało mi się tłumaczyć ludziom ich głupotę. Nasi najlepsi zawodnicy zarabiają po 80-90tys. Wyżej od nas są drużyny Chelsea, Manchesteru oraz Manchesteru City, w których zarabia się po dwa razy tyle.

Badyl254 - "Tylko trzeba było im zagwarantować albo trofea, albo wysokie gaże." - Wenger nie ma wpływu na gaże. Ten facet codziennie chodzi na treningi, analizuje mecze, działa na rynku transferowym. Chyba nie powiesz mi, że w międzyczasie zajmuje się księgowością i SAM wyliczył, że nie ma kasy na pensje i tej kasy nie da?!

"Jak to możliwe, że takie Swensea może grać lepiej od nas? Jak to możliwe, że Newcastle i Everton starają się w każdym meczu, a Arsenal gra tak jakby od niechcenia?" - Arsenal przez ostatnie 7 lat nie został przegoniony w ligowej tabeli przez inne drużyny niż ManU, Chelsea, Liverpool oraz ManCity.

Komentowany temat: Wenger wyjaśnia, dlaczego zrezygnował z Demby Ba 04.01.2013, 03:50

soccernet.espn.go.com/player/_/id/7975/jermain-defoe?cc=5739
soccernet.espn.go.com/player/_/id/125088/luis-suarez?cc=5739
soccernet.espn.go.com/player/_/id/67507/theo-walcott?cc=5739

Komentowany temat: Wenger wyjaśnia, dlaczego zrezygnował z Demby Ba 04.01.2013, 03:48

Corthal - oto statystyki wymienionych przez ciebie piłkarzy:
- Defoe 21 meczów, 10 bramek, 2 asysty i 86 oddanych strzałów co daje 0,48 bramki na mecz i 11,6% skuteczności strzałów
- Suarez 20 meczów, 15 bramek, 3 asysty i 123 oddane strzały co daje 0,75 bramki na mecz i 12,2% skuteczności strzałów
- Walcott 16 meczów, 8 bramek, 6 asyst i 34 oddane strzały czyli 0,5 bramki na mecz oraz 23,5% skuteczności strzałów

Jak widać, Walcott dobrze wykorzystuje sytuacje, a przecież na szpicy zagrał ledwo 2 czy 3 mecze! W pucharach dodatkowo strzelil 5 goli i zaliczył 2 asysty w zaledwie dwóch meczach, ratując drużynę, która przegrywała już 4-0! Nie wiem co według ciebie miałby on wyczyniać, aby uzyskać twoje uznanie. Jestem pewien, że gdyby w tym sezonie był do tej pory cały czas zdrowy i grałby na szpicy, a reszta drużyny nie dawała dupy to prowadziłby w klasyfikacji strzelców. Tu masz linki ze statystykami.

http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/7975/jermain-defoe?cc=5739
http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/125088/luis-suarez?cc=5739
http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/67507/theo-walcott?cc=5739

Demba Ba 14,6% skuteczności strzału
RvP 21,6%
Defoe 11,6%
Suarez 12,2%
Walcott 23,5%

Komentowany temat: Wenger: Koniec ograniczeń finansowych 19.12.2012, 23:01

Page - Arsenal ma dochody, o których możesz nie mieć pojęcia. Wiesz, że na dawnym Highbury wybudowano galerię handlową oraz apartamenty, które w całości jeszcze nie zostały nawet posprzedawane?

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 20:10

Arsenalfan98 - dokładnie. Być może Wenger ma do dyspozycji 100mln, ale zarząd pozwala dawać piłkarzom maks. 60 tys. To powoduje, że te 100mln jest nic nie warte bo i tak nie kupi nikogo droższego niż 10mln. Każdy kto jest wart - 15-20 mln chce zarabiać 80-100 tys.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 20:00

Corthal - "jeszcze mniej więcej 3 lata temu byliśmy znani z kombinacyjnej gry" - jeszcze trzy lata temu mieliśmy Fabsa, RvP, Nasriego... Czyli znowu rozchodzi się o kasę. Wenger nie ma kasy! Wenger zawsze mówił w wywiadach, że nie ma kasy! Zaufajcie człowiekowi, który jest tu 16 lat i nie śpi po nocach! Nie ufajcie jakiemuś Gazidisowi, który raz na 3 miesiące wyjdzie przez kamerę i powie, że Wenger ma xxx mln.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 19:53

Corthal - Chamakh, Giroud, Podolski, Walcott, Arshavin, Gervinho, Ramsey, Chamberlain, Coquelin - czy któreś z tych nazwisk cię powala? Czy którykolwiek z nich udowodnił, że jest w stanie wybić się ponad innych i zmienić bieg spotkania?

Kasa, kasa, kasa. Kasa to nie wszystko, ale bez niej to... Gołym okiem widać, że nam brakuje, Nasriego, Rvp, Fabregasa, Hleba czy Adebayora, piłkarzy, którzy w swoich klubach zarabiają co najmniej 2x więcej niż najlepszy piłkarz u nas. Konkluzja? Brak kasy. Wenger nie jest winny braku kasy.

Motywacja? Gdyby był brak motywacji to wyniki pewnie by były przypadkowe i całkowicie nieprzewidywalne. Raz drugie miejsce, raz piąte, raz dziesiąte. Tymczasem rok w rok Wenger ustępuje jedynie ścisłej czołówce, która wydaje na transfery i pensje kilkukrotnie większe sumy! To dowodzi, że Wenger wyciska z nich wszystko.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 17:57

Piwosz90 - ja wciąż czekam, aż powalisz mnie jakimś argumentem, a nie będziesz mnie łapał za słówka. Nie mówiłem konkretnie do ciebie, ale skoro tak cię to poruszyło to chyba coś jest na rzeczy.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 17:53

Vieira i Campbel zarabiali po około 90 tys, funtów. Teraz nawet tyle nasz klub nie jest w stanie wysupłać, ale jak wejdzie FFP to w Manchesterze będzie słychać tylko płacz i zgrzytanie zębów.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 17:48

Piwosz90 - nie oceniam cię. Nie znam cię. Fakt jest jednak taki, że najmniej cenią Wengera ci, którzy są z klubem od nie dawna. I wcale to nie jest tak, że ci "starsi kibice" nie potrafią sobie powiedzieć, że Wenger się wypalił. Po prostu wiemy, że tylko Wenger trzyma ten klub w jako takim pionie. Jestem pewien, że gdyby Wenger teraz odszedł, to przez następne 10 lat byśmy pisali petycje o przywrócenie Intertoto.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 17:43

Piwosz90 - Wenger nie ma problemu znaleźć niedrogich zawodników. Najgorsze, że trzeba im płacić coraz więcej. Campbell, Vieira, Gilberto, Henry, Cole - wszyscy zarabiali 60-90 tys. funtów. Teraz przez City, PSG czy Chelsea piłkarze chcą 2x więcej. Song, Nasri, RvP - wszyscy kosztowali psie pieniądze, ale niestety teraz w swoich klubach zarabiają dużo więcej, czego nie jest w stanie zagwarantować nasz klub. Już rozumiesz?

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 17:38

Marzag - najlepiej to chyba w ogóle nie pisać, 95% hejterów i tak jest zarejestrowanych od miesiąca albo nie ma nawet 50 komentarzy. Znikną tak szybko jak się pojawili.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 17:24

arsenalfan98 - nic dodać, nic ująć. Ja uważam, że każdy, kto myśli, że Wenger nie wydaje pieniędzy bo akurat ma taki kaprys jest idiotą.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 17:06

To, że jest mały błąd w tym newsie, w innych też. Strasznie mnie to razi i po cichu liczę, że ktoś weźmie moją uwagę do siebie.

Komentowany temat: Wenger następcą Mourinho w Realu Madryt? 16.12.2012, 16:53

"Jak poprawnie powino się powiedzieć: w lecie, latem czy w lato? Mnie najbardziej razi forma w lato. Czy mam rację?

Forma w lato jest potoczna – występuje tylko w języku mówionym i w dialogach literackich stylizowanych na żywą mowę. W oficjalnych wypowiedziach rzeczywiście może razić.
— Mirosław Bańko"

Znalezione w Google.

Komentowany temat: Wilshere najlepszy w meczu z Bradford 12.12.2012, 13:04

A poza tym Manchester przegrywał z drużyną z konferencji. Po prostu wypadek przy pracy. Co do reszty wyników, to niestety brakuje nam piłkarzy.

Komentowany temat: Wilshere najlepszy w meczu z Bradford 12.12.2012, 13:01

Esp - tyle, że za tych dwóch nie ma kogo wprowadzić. Poza tym nie powiesz mi, że mamy w składzie kogokolwiek kto jest równie dobry jak Henry, Vieira, Pires, Bergkamp, Cole, Toure, Campbell czy Ljungberg. Wymieniłem ośmiu piłkarzy, którzy są lepsi niż nasi obecni piłkarze, a swoje ostatnie sukcesy święcili osiem lat temu! Od tego czasu futbol poszedł do przodu i powinniśmy mieć piłkarzy jeszcze lepszych od tamtego składu. Gdyby Wenger miał kasę to posprowadzałby piłkarzy po 15-20 mln funtów i osiągnąłby o wiele więcej niż Chelsea czy MU. Naprawdę trzeba być jakimś zacofanym myśląc, że Wenger ma słabych piłkarzy bo tak sobie wymyślił. Nie. On po prostu nie ma innych możliwości.

Komentowany temat: Wilshere najlepszy w meczu z Bradford 12.12.2012, 12:31

Simpllemann - my już nawet teoretycznie nie jesteśmy silni.

NorbiW - nie zwolnią Wengera, a kibice nie powinni go hejtować. Za każdym razem, kiedy idzie nam słabo, radzę się zastanowić co z takim składem ugrałby Mourinho, Ferguson czy ktokolwiek inny. Myślę, że nie więcej niż Wenger.

Komentowany temat: Wilshere najlepszy w meczu z Bradford 12.12.2012, 12:08

Szczesny, Cazorla, Wilshere, czasami Arteta lub Gibbs. Tylko ci piłkarze cały czas są w najlepszej trójce. To świadczy o tym, że mamy bardzo słabych piłkarzy. Niektórzy nie potrafią nawet rozegrać dwóch dobrych meczów z rzędu, a co dopiero mówić o równej formie aby wygrać ligę.

Komentowany temat: Demba Ba na sprzedaż 11.12.2012, 19:25

"Napastnik Newcastle – Demba Ba – dostał od swego klubu ultimatum dotyczące jego przyszłości. Senegalczyk nadal nie doszedł do porozumienia ze Srokami w sprawie nowego kontraktu, wobec czego jeżeli chce zmienić klub, ma to zrobić w pierwszym tygodniu stycznia, aby zarząd Newcastle znalazł następcę 27-letniego zawodnika."

Jak mogą mu stawiać takie ultimatum? Przecież klauzula odstępnego polega na tym, że jak ktoś wyłoży na stół odpowiednią kasę to muszą tę ofertę przyjąć. A oferta przecież może wpłynąć nawet 5 minut przed zamknięciem okienka. Jeśli nie będzie chciał odejść to też nie odejdzie bo ma ważny kontrakt. Tak naprawdę Newcastle nie ma nic do gadania, a ten news został chyba wymyślony przez jakiegoś gimbusa skoro tak jest napisany.

Komentowany temat: Karne ratunkiem Arsenalu - 2:0 z West Bromwich 08.12.2012, 17:07

kubanski - bez przesady, to nie jest zbroja rycerska. Santi dostał w sam dół piszczela gdzie ochraniacz się kończy.

Komentowany temat: Karne ratunkiem Arsenalu - 2:0 z West Bromwich 08.12.2012, 17:01

Nafciarz1990 - zgadzam się. Jest jedno ujęcie, na którym widać, że stopa obrońcy się lekko zawinęła na piszczelu Cazorli. Jeżeli ktoś uważa, że to nic takiego to mogę kogoś takiego kopnąć z czuba w piszczel. Gwarantuję, że połowa gimbusów z tej strony do spóły z komentatorami C+ by się popłakała po takim "muśnięciu".

Komentowany temat: Położyć kres fenomenowi Clarke'a, czyli Arsenal vs WBA 08.12.2012, 16:52

Ja inny mecz oglądam? Cazorla został kopnięty z całej siły w piszczel, a wy twierdzicie, że jest oszustem?

Komentowany temat: Wenger pozytywnie o NextGen Series 06.12.2012, 21:09

Pauleta19 - a który 10-latek przeprowadzi się np. z Liverpoolu do Londynu? To jest nierealne. W każdym mieście w Anglii są świetne kluby piłkarskie, a w samym Londynie mamy 6 klubów w PL. Wszystkie dzieciaki z Barcelony czy okolic chcą grać w Barcie i taka jest różnica. Na tle innych angielskich drużyn wypadamy akurat nieźle.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 02.12.2012, 00:58

allshaq - oczywiście, że to wina zarządu. Wenger kupował takich graczy jak Bergkamp (26), Pires (27), Henry (22), Wiltord (26), Sol Campbell (27), Reyes (21), Lauren (23), Lehmann (34), Ljungberg (21), Kanu (23), Gilberto Silva (26), Edu (23) - to byli piłkarze albo ukształtowani albo bardzo perspektywiczni. Gilberto jak przychodził był mistrzem świata, Bergkamp miał świetną renomę w Ajaxie, Pires był mistrzem świata, Campbell przez 9 lat grał w premiership, młody Reyes szalał w Hiszpanii, Lauren miał spore doświadczenie w La Liga, Kanu grał wcześniej w Interze i Ajaxie, z którym zdobył ligę mistrzów.

Teraz mamy Giroud, który rozegrał dwa sezony w Ligue 1, Podolskiego, który pokazał w Bayernie, że nie radzi sobie na Europejskim poziomie, Kościelny, który dopiero w wieku 25 lat zaznał gry w pierwszej lidze francuskiej, Gibbs, który dopiero raczkuje w PL, Arteta, który całe życie się tułał po średniakach i po tym meczu widać doskonale dlaczego, Gervinho, który w wieku 25 lat nie potrafi prosto kopnąć w piłkę, czy Ramsey, którego wszyscy znają.

Wenger nie jest księgowym. On się nie zastanawia w jakiej kondycji finansowej jest klub. Przecież on bez tego ma dużo roboty i problemów. Gdyby Gazidis przyszedł do niego i powiedział, że ma 70mln na transfery i 300 tys. na tygodniówki to Wenger by się nie wahał tego wydać. Fakt jest taki, że zarząd wciągnął go w politykę samowystarczalnego klubu i on się tego trzyma (co jest moim zdaniem dość mądrym posunięciem), ale dlaczego musieli robić to wszystko naraz. Budowa stadionu - nie dość, że pochłonęła wielką kasę, to jeszcze przez parę lat piłkarze skarżyli się, że czują się jakby grali na wyjeździe (może banał, ale to miało ogromny wpływ na początkowe wyniki), dodatkowo przygotowują się do financial fair play, ale najbardziej boli mnie to, że uparli się, żeby cały dług spłacić w tak krótkim czasie. Dzięki temu mamy teraz niezadłużony ( albo słabo zadłużony) klub, ale skład wygląda jak wysypisko śmieci z domieszką niespełnionych talentów. W ofensywie mamy tylko jednego piłkarza, który jest równie dobry jak van Persie, Fabregas, Nasri, Hleb czy Song. Jest to Cazorla (kupiony po ostrej promocji) ewentualnie Rosicky jak jest formie. Naiwnym jest ten, kto myśli, że Podolski, Giroud, Gervinho, Walcott czy Arteta są równie dobrzy jak Vieira, Pires, Henry, Bergkamp czy Ljungberg.

W składzie mamy same odpady i żaden inny trener na świecie nie dokonałby tyle co Wenger z tą drużyną. ŻADEN

Żaden Mourinho czy Ferguson! Nie ma lepszego trenera na świecie! Dlatego trzeba skończyć z hejtowaniem Wengera i cierpliwie czekać na financial fair play. Wtedy będzie wielka rewolucja i era Arsenalu.

Szkoda tylko, że Wilshere siedzi w całym tym gównie. Ma 20 lat, a nie ma od kogo się uczyć. Z doświadczonych piłkarzy mamy albo etatowych ławkowiczów typu Squilaci lub Arshavin albo Mikelbojęsięzepsućstatystykęcelnychpodań Arteta.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 02.12.2012, 00:04

DeptaGUNNER - jak to gdzie, w Barcelonie i Manchesterze.

Komentowany temat: Wenger potwierdza zainteresowanie Zahą 27.11.2012, 20:27

Niski - "nie wypowiadam się" - to co właśnie zrobiłeś? Nie wypowiedziałeś się?

Komentowany temat: Statystyki po meczu z Montpellier 24.11.2012, 14:01

Dzięki :D. Właśnie mi się przypomniało, że kiedyś na to wpadłem, ale widocznie zdążyłem zapomnieć :D

Komentowany temat: Statystyki po meczu z Montpellier 24.11.2012, 14:00

Dzięki :D. Właśnie mi się przypomniało, że kiedyś na to wpadłem, ale widocznie zdążyłem zapomnieć :D

Komentowany temat: Statystyki po meczu z Montpellier 24.11.2012, 13:45

Co to są próby zakończone sukcesem? Próby czego? Nigdy nie mogę tego rozgryźć.

Komentowany temat: Gazidis: Umowa z Emirates pozwoli na inwestycje 23.11.2012, 19:06

Czyli około 22mln rocznie więcej. Na transfery nie będzie, ale na tygodniówki dla dotychczasowej kadry już tak. Może dzięki temu wreszcie nikogo nie sprzedamy, a jeśli Walcott jutro podpisze nową umowę to będzie jasne co było przyczyną tak długich negocjacji.

Komentowany temat: Henry być może trafi do Arsenalu w styczniu 20.11.2012, 12:46

Wenger powiedział ostatnio, że najważniejsze aby kibice byli zadowoleni. Nic prostszego!

Komentowany temat: Statystyki po meczu z Tottenhamem 20.11.2012, 12:37

Mitmichael - może i bez rewelacji, ale po zastanowieniu uważam, że gdyby przeciwko Tottenhamowi grał taki Everton i Ade dostałby czerwoną kartkę to te statystyki byłyby dużo gorsze, a być może nawet Everton by nie wygrał meczu. Ja się cieszę z tego wyniku. Pokazaliśmy klasę.

Komentowany temat: Szczęsny: Wygrana w derbach zasługą kibiców 19.11.2012, 23:20

"Mieliśmy ostatnio kilka rozczarowujących wyników, ale w końcu wróciliśmy na właściwy tor i jesteśmy przekonani, że zdobędziemy trzy punkty i zakwalifikujemy się do fazy pucharowej. "

Uwielbiam jego pewność siebie. To musi się udzielać innym zawodnikom. Jestem pewien, że prawie każdy inny zawodnik w drużynie dałby taką wypowiedź:

"Mieliśmy ostatnio kilka rozczarowujących wyników, ale w końcu powoli WRACAMY na właściwy tor i jesteśmy pełni wiary, że możemy POWALCZYĆ o trzy punkty w następnym meczu."

Wojtek nie wierzy, on wie, że jest dobry, i że gra w Arsenalu - jednym z najlepszych klubów w Europie. Gdyby każdy miał takie podejście w drużynie to byśmy nie wychodzili z pełnymi gaciami na Fulham.

Komentowany temat: Jenkinson z nową umową? 12.11.2012, 23:19

Rider - przecież to jego główny atut. Nawet Wenger tak powiedział jak go sprowadzał.

Komentowany temat: Marquez: Guardiola idealny dla Arsenalu 10.10.2012, 08:53

Overmars77 - to wszystko się bierze ze szkółki piłkarskiej i hiszpańskiej mentalności. Fabregas byl tego najlepszym przykładem. Może nie symulował, ale wystarczyło pierdnięcie aby upadł na ziemię i wymusił faul.

Komentowany temat: Beckham: Mój syn jest fanem Arsenalu 28.09.2012, 01:34

Triumphst666 - padlem :D

Komentowany temat: Wideo: Henry z dwoma trafieniami 16.09.2012, 13:55

Bialysul - gdybyśmy mieli wtedy Gazidisa, a nie Deina, to wiemy jakby się to skończyło.

Komentowany temat: Wideo: Park strzela w meczu o trzecie miejsce 12.08.2012, 23:30

Czy ten brązowy medal nie spowoduje, że Park nie będzie musiał odbywać służby wojskowej?

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady