Komentarze użytkownika Rynkos7

Znaleziono 8300 komentarzy użytkownika Rynkos7.
Pokazuję stronę 103 z 208 (komentarze od 4081 do 4120):

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 31.01.2023, 10:55

@danielosik napisał: "Pytam po raz kolejny, w czym Jorginho jest lepszy w tym sezonie od Elnenego?!"

Nie jest kontuzjowany.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 31.01.2023, 10:51

@Marcinafc93 napisał: "@sr_collings
Am told Jorginho fee is looking like £12m.
1.5 year contract plus option a year option"


Świetny deal. Transfer Jorginho to lepsze niż brak jakiegokolwiek transferu. Jeżeli wszystkie opcje są niedostępne to pozyskujemy za marne grosze doświadczenie i pewność na środku, którą nie daje Lokonga. Elneny jak wiemy wypada na długi okres a zaraz rozpocznie się maraton meczów. Takie jest styczniowe okienko niestety i większość musi się z tym pogodzić. Walczymy o mistrza i ostatnie czego chcemy to płacz pod koniec sezonu, że nie mamy zmiennika na tej pozycji.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 31.01.2023, 10:29

Ah, la dolce vita!

Czy tylko mi śmiać się chce jak czytam niektóre komentarze tutaj? A taki spokój był :>

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 31.01.2023, 00:15

@DexteR_000 napisał: "yeah boy, ranczer pare ha mniej ziemi kupi, tak btw ten Mark Irwin to chyba jakies slabe zrodelko"

A nie wiem.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 31.01.2023, 00:06

Arsenal otrzymał zielone światło od właściciela, Stana Kroenke, na sfinalizowanie transakcji z Caicedo, nawet jeśli oznacza to zapłacenie klubowej rekordowej kwoty. [Mark Irwin]

Ze sknerusów.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 23:40

@Damper napisał: "Romano podaje, że Chelsea oczekuje 15-20 mln funtów za Jorginho. Jeśli my na to pójdziemy to naprawdę idzie się tylko załamać."

Wątpię. Przy jego tygodniówce dodatkowo opłata 20 mln funtów za Jorginho jest praktycznie mniej opłacalna niż rozbicie banku na Caicedo.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 23:37

Przypomnę, że w drugą stronę też kiedyś przeprowadzony został podobny transfer w styczniowym okienku tj. Oliviera Giroud. Dokładnie tak samo niechciany zawodnik w naszej drużynie, napastnik ponad 30 lat, "wóz z węglem", wolny i mało zwrotny. W Chelsea pełnił rolę rezerwowego, był ważnym elementem w drużynie, zawodnik na którego można było liczyć, gdy wchodził nie grał fajerwerków, ale też nie schodził z pewnego poziomu, nie przeszkadzała mu rola rezerwowego, do tego był ogromnie doświadczonym graczem. Tak tylko dla przypomnienia bo cały czas tylko czytam Willian, Willian, Willian. Jakby to był jakiś archetyp transferu 30 letniego gracza.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 22:25

@kwiatinho:

Bo za to Xhaka to jest demon szybkości i zwrotności.
Jak już wcześniej pisałem. Jorginho to nie jest transfer, o którym ktokolwiek z nas marzy. Ale jeżeli żaden inny transfer nie wypali, nawet nie z kwestii czysto finansowych ale z faktu, że nie będą zwyczajnie do wyjęcia w styczniu, to wole Jorginho niż nie ściągać nikogo.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 22:12

@kwiatinho napisał: "To napiszę tak. W tym sezonie Jorginho zagrał dużo więcej złych meczów niż cały Arsenal"

To jest bardzo złe rozumowanie moim zdaniem i a jego występy mogą być wypadkową wielu okoliczności. Zobaczmy jak gra obecnie Tielemans, który jeszcze niedawno był tak dobrze rokującym graczem, obecnie dostosował się do poziomu Leicester. Gdzie jest Bissouma, który jeszcze rok temu był dokładnie tym kim dzisiaj jest Caicedo. Jorginho? Obecnie cała Chelsea gra beznadziejny sezon. Pamiętamy też jak beznadziejnie Chelsea grała za Lamparda, jak słaby był wtedy Jorginho, jak wszyscy zapieraliśmy się rękami i nogami by do nas nie przyszedł bo w letnie okno transferowe były plotki o jego transferze do Arsenalu. Później przyszedł Tuchel i totalnie inna gra Jorginho. Zdobyta Liga Mistrzów a sam Jorginho nawet był kandydatem do Złotej Piłki. Kim był Xhaka jeszcze 2 lata temu? Można tak długo dyskutować, ale niepotrzebnie dużo osób spisuje Jorginho na straty.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 21:54

@danielosik napisał: "Jorginho to żadne wzmocnienie i ci którzy się cieszą to po prostu nie oglądają PL tylko lecą na nazwisku. Wgl co po niektórzy mogą zostać niezłymi hipokrytami (jeśli oczywiście transfer zostanie zrealizowany) bo śmialiśmy że Chelsea bierze ochłapy typu Auba, a teraz cieszą się z transferu Jorginho xd"

Masz racje. Ten Arteta i Edu powinni wylecieć na zbity pysk. Hipokryci jedni :D

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 21:52

@kwiatinho napisał: "Nie jest. Nie był ich to pierwszy wybór tylko tak na prawdę ostatni który można przeprowadzić szybko."

Czyli wierząc plotkom Areta dalej woli ten "wóz z węglem" jako backup za Parteya niż Zinchenko czy White, więc chyba jako tako jest to odpowiedź na twoje pytanie.

@kwiatinho napisał: "Dlatego mam obawy że to nie jest najlepszy pomysł."

Oczywiście, że nie jest to NAJLEPSZY pomysł. To jest opcją numer 4 czy 5.

@kwiatinho napisał: "Mikel wiele razy mówił o piłkarzach wielozadaniowych. Że lubi uniwersalność. Zinchenko White nawet Kiwior mogą zagrać jako DM"

Zinchenko na ten moment nie wydaję się być kimś kto zagra wszystkie mecze od deski do deski, wiemy jak jest z jego zdrowiem.

@kwiatinho napisał: "Staram się oglądać wszystkie naszych przeciwników i powiem szczerze że nie wyobrażam sobie żebyśmy mieli czuć spokój pod nieobecność Parteya bo na boisku biega wóz z węglem w postaci Jorginho."

A Lokonga daje tobie ten spokój?

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 21:36

@kwiatinho napisał: "Masz pewność że Partey wyleci w marcu? Czy kontuzja Momo do końca sezonu jest pewna?"

Nie mam, nikt nie ma. Ale po to każda pozycja ma przynajmniej po 2 piłkarzy aby takie rzeczy nie musiały spędzać nam snu z powiek. Na ten moment Elneny wypada na długi czas a zaraz zacznie się granie w lidze i w Europie.

@kwiatinho napisał: "Czy jeśli wypadnie Partey w marcu to grając Jorginho na DM mamy większe szanse niż choćby White'em czy Zinchenko?"

Ja tego nie wiem, Ty też nie. Ale sam fakt, że Arteta i Edu rozważają taki transfer nie jest odpowiedzią na twoje pytanie?

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 21:29

@danielosik napisał: "3.stawiać na młodych, a nóż ktoś eypali"

Dokładnie tego nam trzeba. Oczami wyobraźni już to widzę:
Mecz Arsenal - Manchester City. Być może punkty decydujące o mistrzostwie. Na boisku melduję się Bradley Ibrahim, 18 letni gracz akademii, po przeciwnej stronie Haaland, Mahrez, Grealish i Kevin de Bruyne. Zakończenie sobie dopisz.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 21:21

@enrique:

Sztuka negocjacji. Obie strony grają na czas. Takie same doniesienia pojawiały się na temat Mudryka, że Shakhtar nie spieszył się z odpowiedziami, że się zastanawiał, bo uważali, że zaraz ktoś inny włączy się do gry. Przykład Trossarda pokazał, że Edu potrafi szybko zamknąć transfer. Nie zawsze jednak to karty są po jego stronie, w tym przypadku wszystkie są po stronie Brighton.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 21:14

@enrique napisał: "Ja nie jestem dyrektorem sportowym Arsenalu by Ci odpowiadać na takie pytanie, jednak jest w klubie koleś który za to odpowiada i który powinien znać odpowiedzi. W ciągu 24h przekonamy się jaka ona jest."

Ale ja zapytałem tylko o Premier League. Nie pytam ciebie jako scouta, który ma mi przedstawić opcję z lig zagranicznych, jakąś egzotykę. Oglądamy Premier League na codzień. Poza Arsenalem jest 19 zespołów, a pytam tylko o 1 pozycję tj. środkowego pomocnika. Wykluczyć można też interesy z naszymi rywalami o Top 4 i Tottenham. Jakie mamy opcje? Tylko te niżej wymienione. Jorginho to nie jest szczyt marzeń, ale czy jest gorszy scenariusz niż fakt, że kończymy okno bez transferu na tę pozycję, w marcu wypada Partey, Elneny jest niedostępny do końca sezonu a mamy grać o mistrzostwo i jeszcze rozgrywać mecze w Lidze Europy? Ludzie chcieli tutaj wywalić 100 mln na jakiegoś Ukraińca, który jest melodią przyszłości a nagle piecze ich 2 letni kontrakt dla doświadczonego Jorginho. Mistrz Europy, zdobywca Ligi Mistrzów. Naprawdę myślmy racjonalnie bo dla niektórych to jest totalny Football Manager.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 21:08

@enrique:

Potrzebujesz gościa, który z miejsca będzie mógł wejść i zagrać mecz na poziomie. Jest Caicedo i Tielemans. Być może obaj nie do wyjęcia. Może ewentualnie jeszcze Onana. Jakie jeszcze inne opcje w Premier League masz?

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 20:55

@Barney:

Domyśliłem się, nie musiałeś tego pisać xD

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 20:51

@Skotii napisał: "Jorginho nie jest AŻ taki zły jak tu niektórzy piszą, ale wolałbym już tego Tielmansa chyba."

Tielemans jest podobno też nie do wyjęcia. Lisy wolą go zostawić do końca sezonu i walczyć z nim o utrzymanie niż dostać teraz jakieś małe pieniądze. Także Jorginho to pewnie jakaś 4 czy 5 opcja rozważana przez Artete i Edu.
Jorginho to nie jest wymarzony transfer. Każdy by wolał tutaj Caicedo czy kogoś innego, ale najgorszy możliwy scenariusz na te okienko transferowe to brak jakiegokolwiek wzmocnienia na tą pozycję

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 20:48

@danielosik:

Pod każdym. Elneny to przeciętniak, zadaniowiec, gość któremu każesz biegać jak pies za piłką a on to robi, z piłką jest beznadziejny, podanie do najbliższego wolnego zawodnika i jak najszybsze oddanie piłki. Elneny to jest taki super rezerwowy gdy trzeba wpuścić świeżego zawodnika, który będzie biegał i nękał przeciwników swoją obecnością nic poza tym. Jorginho sprawdza się w rozgrywaniu, w grze do przodu, jest lepszy technicznie. Po prostu pod każdym względem jest lepszy od Egipcjanina.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 20:41

@Piotrek95:

Weź bo to wygląda jak bym ja to napisał xD

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 20:40

@enrique:

Jorginho to dalej półka wyżej niż Elneny i Lokonga. Elneny możliwe, że odejdzie w lato a Lokonga pójdzie na wypożyczenie. Ktoś po nich pałeczkę musi przejąć i pełnić taką rolę rezerwowego czy nie? Nie żebym był fanem tego transferu, ale jeżeli Elneny wypada na długo to ktoś musi tutaj przyjść nawet taki Jorginho.

@danielosik:

Nie zgodzę się. Dla mnie Jorginho to zdecydowanie półka wyżej niż Elneny.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 20:36

@enrique napisał: "będziemy się z nim bujać a koleś będzie sobie siedział na ławce, zbierał tygodniówkę i zjadał własne gile."

Czyli dokładnie to samo co robi teraz Elneny, Holding, Cedric i Lokonga?

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 20:33

Ludzie płaczą na samą myśl o Jorginho zapominając, że dotychczasowym zastępcą Parteya był Elneny. Z czym do ludzi. Jorginho ma swoje lata i obecnie gra jak gra (jak zresztą cała drużyna Chelsea), ale to dalej lepszy gracz niż Elneny i cały czas lepsze niż poleganie tylko na Lokondze. Nie wiadomo zresztą na ile poważne jest to zainteresowanie, jaka była by kwota transferu, długość kontraktu itd. więc po co niepotrzebnie takimi informacjami sobie głowę zaprzątać. Arteta i Edu też pewnie wolą Caicedo czy Tielemansa, ale muszą mieć też opcję awaryjnie gdyby tamci byli nie do wyjęcia w styczniu.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 30.01.2023, 10:14

@damianARSENAL napisał: "Kluby dostały 70-90mln za piłkarzy, którzy nawet nie są rewelacją sezonu, a odrzucają takie kwoty. O co chodzi…"

A jakby tobie dali teraz 120 mln za Sake czy Martinellego to byś się zgodził? Oczywiście, że nie bo jest środek sezonu i walczymy o mistrzostwo. Brighton nie gra o tytuł, ale również ma swoje cele do zrealizowania. W środku sezonu ciężko znaleźć zastępstwo, nie ma żadnego tournée/okresu przygotowawczego aby wdrożyć nowych piłkarzy, więc tylko ogromne kwoty, znacznie powyżej wartości piłkarzy mogą skłonić kluby do sprzedaży ich piłkarzy. Cały czas mówimy o Brighton, klubie z Premier League gdzie nie ma już biednych zespołów. To nie Shakhtar czy Club Brugee z jakiejś słabszej ligii, które potrzebują takich zastrzyków finansowych.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 27.01.2023, 23:51

@Garfield_pl napisał: "Moises Caicedo to Brighton's website on Tuesday (days before Arsenal's bid for him):

"I am focussed on Brighton. I am here, I'm playing every day. I handle [the speculation well]. You hear rumours here and there, but I only try to be focused on the club where I am now." #AFC"


Idealny przykład, że te wszystkie wywiady z piłkarzami, konferencje przed meczami, deklaracje w mediach społecznościowych, to kogo oni "lajkują" itd. to można o kant dupy rozbić. To wyżej pewnie z kartki przeczytał.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 27.01.2023, 23:43

@metjuAFC:

Lokonga to obecnie taka zapchajdziura jak Marquinhos. Na ten moment nie mamy zastępstwa za Parteya, tak trzeba to rozpatrywać.

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 27.01.2023, 23:38

@Marcinafc93 napisał: "Thomas Partey będzie miał prześwietlenie żebra jutro, bądź pojutrze, i wtedy okaże się na ile wyeliminuje go to z gry.

Mikel Arteta"


:O

W imię ojca i syna ...

Komentowany temat: Arsenal przegrywa z City 0-1 i odpada z Pucharu Anglii 27.01.2023, 22:06

Dzisiaj Arteta pewnie chce każdemu dać minuty stąd wejście Lokongi. Bez Strachu.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 27.01.2023, 21:35

@ZielonyLisc napisał: "Jestem pod wrażeniem naszych kibiców"

Dzięki.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 27.01.2023, 21:33

Nketiah największy progres zrobił pod względem siłowym. Normalnie bierze obrońce na plecy, nie odbija się od niego, odegra i przyjmie piłkę mając obrońcę na plecach. Dobrze przepracował ostatni rok.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 27.01.2023, 21:24

Turner dzisiaj gra jako libero a nie bramkarz.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 27.01.2023, 20:17

No to dzisiaj nie będzie przebacz dla Vieiry. Za plecami będzie miał Parteya i Xhake, po bokach Trossarda i Sake. Może być decydujący mecz dla niego w kontekście tego czy dalej będzie przyspawany do ławki czy w końcu będzie można mu zaufać w meczach o stawkę.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 27.01.2023, 19:19

@Slaviola:

Na Malediwy lecisz dłużej niż 10 godzin. Ja leciałem to było chyba 12 godzin z przesiadką w Katarze. Spoko na krótki wypad. Byłem 8 dni i więcej na pewno bym tam nie siedział bo trochę nudno. Jak jedziesz z dzieciakami to Malediwy wydają się spoko bo możesz je puścić same i się nigdzie nie zgubią bo to w końcu taki archipelag małych wysepek a ty będziesz siedział na jednej z nich. Na tej co ja byłem to z jednego końca na drugi chyba z 15-20 minut spacerkiem. Jak będziesz chciał coś robić więcej niż leżenie cały dzień plackiem i objadaniem się w restauracji to wszystkie atrakcje odpowiednio dużo kosztują trzeba mieć na uwadzę. Na Sri Lance byli rodzice kilka lat temu i byli zadowoleni, ostatnie lata było tam dość "gorąco", więc ze względów bezpieczeństwa nie wiem czy bym tam poleciał w tym momencie.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 27.01.2023, 14:06

@DawidAFC napisał: "Mamy teraz genialną pozycję negocjacyjną, zawodnicy chcą do nas przejść, bo po pierwsze - mega szansa na zdobycie mistrzostwa, po drugie - taki Caicedo wie, że latem już możemy po niego nie wrócić, bo będziemy mieć większy budżet i pewnie do tego czasu rzucimy się na innego pomocnika. Oby się udało z Caicedo"

Mówisz o pozycji negocjacyjnej z perspektywy Arsenal - Caicedo/Agent. Z Brighton sytuacja już nie jest taka kolorowa, bo jak nie Arsenal to Chelsea, do tego mamy zimowe okienko co jak wiadomo nie sprzyja sprzedaży kluczowych graczy.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 26.01.2023, 11:20

@Ashmadia:

Nie wiem czy jest tak jak mówisz. Każdy widzi jaki budżet na transfery otrzymał Arteta w ciągu ostatnich 2 lat, do tego Josh Kronke bardzo aktywnie biorący udział w życiu klubu, mnóstwo zmian na tle personalnym w klubie, inwestycje w infrastrukturę ośrodka treningowego. Myślę, że każdy kibic obecnie widzi, że to co obserwujemy teraz to wspólna praca wszystkich ludzi w tym klubie.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 26.01.2023, 11:10

@Ashmadia:

Z punktu widzenia kibica, jeżeli dostajesz informację, że klub jest w "gorszym stanie" to znaczy, że jest źle zarządzany, więc to oczywiste, że pierwszy do odstrzału jest zarząd tj. ludzie, którzy tym klubem zarządzają. Jak klub gra źle to pierwszy do odstrzału jest trener. Zresztą nie ma co bronić rodziny Kroenke. Od czasu odejścia Davida Deina w strukturach Arsenalu był lekki kwas. Masa nieodpowiednich ludzi na stanowiskach, to oczywiste, że to w rękach właścicieli leży dobro klubu i to oni powinni reagować w takich sytuacjach. Krytyka w tamtym czasie była słuszna. Zresztą też do końca nie wiemy co działo się za kulisami itd. więc możemy sobie spekulować.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 26.01.2023, 11:00

@Ashmadia:

Nie jest to nic nowego. Przeciętny kibic klubu nie interesuję się księgowością, ekonomią i finansami. Typowy Kowalski idzie w niedziele na mecz i chcę widzieć zwycięski Arsenal i wielkie gwiazdy na boisku, nie interesują go aspekty pozaboiskowe. Nie jest to w sumie też nic złego bo przecież klub piłkarski zrzeszający rzeszę fanów to coś więcej niż tylko biznes zwłaszcza dla lokalsów.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 26.01.2023, 10:51

@Ashmadia:

Bo przez długi czas Kroenke nie posiadał 100% udziałów w klubie. Zanim to nastąpiło nie chciał inwestować w klub, który nie należy w całości do niego. Był bardzo wstrzemięźliwy z wydatkami i inwestycjami. Wrzucał tylko tyle ile musiał i ani grosza więcej. Dopiero po przejęciu pełnego pakietu akcji Kroenke bardziej zaangażował się w interesy klubu.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 26.01.2023, 10:49

@Be4Again napisał: "Ja nigdy nie mówiłem, że on powinien być 2 opcją. Ja bronię tylko tego, że nawet jak przyjdzie jakiś nowy DM to Elneny dobrze jakby został. To jest zawodnik, który w 2-3 spotkaniach w sezonie może uratować wynik."

Przy odpowiednim kontrakcie czemu nie. Rok czasu, co do pensji to chyba kiedyś Diaby dostał umowę, że dostawał pensję tylko za czas gdy był do dyspozycji trenera. W innym przypadku, chyba lepiej będzie postawić na jakiegoś młodzieżowca jako 3 opcję.

Komentowany temat: Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 26.01.2023, 10:41

@Be4Again napisał: "Trochę przesadzasz, bo robisz z niego jakiegoś Rasiaka środka pola. To jest zadaniowiec do ściśle określonych czynności na boisku. Masz rację, że w rozegraniu i płynności gry nie dam nam tyle co Thomas. To niezaprzeczalny fakt, ale sezon jest długi i raz na kilka meczy trzeba wejść pod koniec spotkania, kiedy rywal na nas siedzi, piłkarze oddychają rękawami i zrobić robotę w środku pola w postaci przechwytu, udanego wślizgu, wygranego pojedynku. To Mo potrafi. On nie blokuje miejsca w składzie młodym gniewnym. On zna swoje położenie. Dla mnie to, że go mamy jest atutem."

Dlatego jak ktoś niżej napisał Elneny będzie świetnym 3 wyborem, który jest właśnie takim zadaniowcem w kadrze jak mówisz. Jako 2 opcja zdecydowanie nie bo tutaj musi być gość, który tak jak Garfield napisał nie obniży jakości zespołu po zejściu podstawowego pomocnika.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady