Komentarze użytkownika Szebson

Znaleziono 3510 komentarzy użytkownika Szebson.
Pokazuję stronę 1 z 88 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia123456następna
Komentowany temat: Skład TOP 4 już znany. Arsenal 1-1 Brighton 06.05.2019, 13:10

Koledzy I kolezanki! Potrzebuje zdjecia Ramseya placzacego po wczorajszej ceremonii w dobrej jakosci. Place w naturze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Komentowany temat: Raport: Kanonierzy w reprezentacjach 24.03.2019, 20:18

Auba nie zrezygnowal z kadry?

Komentowany temat: Arsenal zainteresowany utalentowanym pomocnikiem Salzburga 11.02.2019, 21:54

Nie da sie byc gorszym niz Xhaka, zapraszamy.

@Tevez: Tottenham jak przyszywane dziecko

Komentowany temat: Bezbarwny Arsenal przegrywa 0-1 z West Hamem 12.01.2019, 14:48

Kto komentuje nasz mecz?

Komentowany temat: Torreira: Sekret mojego dotychczasowego sukcesu 10.01.2019, 00:29

Nauczyl sie juz po angielsku, czy dalej tlumacz?

Komentowany temat: Dziś losowanie 4. rundy FA Cup 07.01.2019, 18:04

Moze ktos z Championship: Portsmouth, Manchester United czy Middlesbrough?

Komentowany temat: Jose Mourinho zwolniony z Manchesteru United 18.12.2018, 11:45

Dawac na glownego

Komentowany temat: Raport zdrowotny przed meczem z Southamptonem 15.12.2018, 08:15

BFG by sie przydal...

Komentowany temat: U wrót piekieł. Man Utd - Arsenal 05.12.2018, 21:12

Papaaa dziku

@19TOMEK91: na ostatnich testach rok temu Sirotkin byl setne czesci sekundy szybszy niz RK, wtedy za Rosjaninem stala ogromna kasa oligarchow z Rosji.

@Reamoner: Panie, nie pij Pan.

Komentowany temat: Powrót do LE: Arsenal - Sporting 07.11.2018, 11:58

@simeges: kiedys Ventura mial taka srednia... dobrze, ze zdech

Komentowany temat: Dwa karne kończą serię, Crystal Palace 2-2 Arsenal 31.10.2018, 09:50

@darek250s: dym przy starcie helikoptera to normalna sprawa

Komentowany temat: Dwa karne kończą serię, Crystal Palace 2-2 Arsenal 30.10.2018, 12:25

U nas trzeci napastnik obecnie pelni tez role skrzydlowego, ktorym rowniez niewatpliwie jest Wele. Takiego czlowieka potrzeba, chociaz wierze, ze Danny rozegra dobry sezon, utrzyma forme I podpisze kontrakt. Przy Emerym odzyl razem z bratem p... Iwobim.

Komentowany temat: Bielik dostaje kolejne minuty 30.10.2018, 10:52

Fajnie opisane somsiedzie! Bardzo fajnie czyta sie takie szybkie relacje. Ogladasz te mecze? Fajnie by bylo, jakbys nieco opisywal Bielika w danym mwczu, w jakiej dyspozycji jest itp.

Komentowany temat: Galeria: Trening przed meczem ze Sportingiem 25.10.2018, 12:34

@Matelko: Elneny sie pewnie stara

Komentowany temat: Kontynuować wyborną passę: Arsenal vs Sporting 25.10.2018, 08:52

Nasz mecz tylko na zamknietych kanalach polsatu?

Komentowany temat: Kontynuować wyborną passę: Arsenal vs Sporting 23.10.2018, 14:55

@filo94: https://kanonierzy.com/news/seria-zwyciestw-trwa-arsenal-3-1-leicester/46409/#komentarze

Komentowany temat: Seria zwycięstw trwa! Arsenal 3-1 Leicester 23.10.2018, 11:37

@Chopinno napisał: "do wkręcania w ziemię jest Iwobi"
Chyba siebie

Komentowany temat: Seria zwycięstw trwa! Arsenal 3-1 Leicester 23.10.2018, 09:54

@Gunner012: Xhaka>Pogba

Komentowany temat: Oficjalnie: Henry menedżerem Monaco 18.10.2018, 14:37

@Gunner012: spoko, u nas w Garwolinie od 2000 roku rzadzil Mikulski. Tym razem nie bedzie ubiegal sie o kolejna kadencje

Komentowany temat: Sokratis kontuzjowany 18.10.2018, 12:11

Rob Holding, you know...

Komentowany temat: Arsenal po Thomasa? 15.10.2018, 17:51

Kolejny DP? To Mourinho, czy Emery?

Komentowany temat: Fulham na deskach, 5-1 dla Arsenalu w derbach! 12.10.2018, 08:13

@filo94: ale by siadlo takie Stoke z West Bromem...

Komentowany temat: Oceny kanonierzy.com: Fulham 1-5 Arsenal 09.10.2018, 09:01

Slabe te oceny. Meczu nie ogladalem, ale wynik o czyms swiadczy.

Komentowany temat: Na podbój Kaukaskiej Barcelony. Qarabag - Arsenal 05.10.2018, 13:35

@mallen: wypromowales go

Komentowany temat: Na podbój Kaukaskiej Barcelony. Qarabag - Arsenal 05.10.2018, 10:43

@Kanonier204: hehe rucki ajpi men

Komentowany temat: Lepszy wynik niż gra, Arsenal 2-0 Watford 03.10.2018, 20:19

@new_star: az mi sie ich szkoda zrobilo

Komentowany temat: Kolejny zawodnik odejdzie już w styczniu? 03.10.2018, 18:00

Niech zacznie jeszcze lepiej grac, to moze znowu opchamy szrot do United na pol roku do konca kontraktu

Komentowany temat: Lepszy wynik niż gra, Arsenal 2-0 Watford 02.10.2018, 12:32

@praptak: to ja chyba jestem do przodu, bo nigdy mnie nie smieszyly

Komentowany temat: Lepszy wynik niż gra, Arsenal 2-0 Watford 02.10.2018, 09:46

@FabsFAN: nie masz odciskow od rurek?

Komentowany temat: Lepszy wynik niż gra, Arsenal 2-0 Watford 29.09.2018, 17:34

Emery chce dobic rywala

Komentowany temat: Lepszy wynik niż gra, Arsenal 2-0 Watford 29.09.2018, 17:30

Holding MOTM

Komentowany temat: Lepszy wynik niż gra, Arsenal 2-0 Watford 29.09.2018, 17:21

Zeby nie bylo za latwo, to wpuszcza Iwobiego. Ratunku

Komentowany temat: Przegonić Szerszenie. Arsenal - Watford 29.09.2018, 16:46

Cech nie moze na to patrzec

Komentowany temat: Przegonić Szerszenie. Arsenal - Watford 29.09.2018, 16:44

@Er4s: ja tutaj widze mecz w 8

Komentowany temat: Przegonić Szerszenie. Arsenal - Watford 29.09.2018, 16:39

Ale *****al

Komentowany temat: Przegonić Szerszenie. Arsenal - Watford 29.09.2018, 16:37

Welbeck>Aubameyang

Komentowany temat: Przegonić Szerszenie. Arsenal - Watford 29.09.2018, 16:35

Bumbamejong wyszedl z szatni?

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Everton - Arsenal 4.02.2023 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Manchester United 22.01.2023 - godzina 17:30
3 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal19162150
2. Manchester City20143345
3. Newcastle20109139
4. Manchester United20123539
5. Tottenham20103733
6. Brighton1994631
7. Fulham2094731
8. Brentford2079430
9. Liverpool1985629
10. Chelsea2085729
11. Aston Villa2084828
12. Crystal Palace2066824
13. Nottingham Forest2056921
14. Leicester20531218
15. Leeds1946918
16. West Ham20531218
17. Wolves20451117
18. Bournemouth20451117
19. Everton20361115
20. Southampton20431315
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland213
H. Kane151
I. Toney133
A. Mitrović111
Rodrigo101
M. Almirón91
M. Ødegaard85
M. Rashford83
Mohamed Salah74
J. Maddison74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
6
Gracz grudnia wybór redaktorów Gabriel Magalhaes
Gabriel Magalhaes
6
Gracz grudnia wybór użytkowników Gabriel Magalhaes
Gabriel Magalhaes
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl
UdanaRandka.com