Komentarze użytkownika Theo10

Znaleziono 10317 komentarzy użytkownika Theo10.
Pokazuję stronę 15 z 258 (komentarze od 561 do 600):

@hanzo88h: „ Arteta w 6 lat osiągnął jeden finał w dodatku najsłabszego pucharu i go przegrał.”

A to nie była drużyna Unaia co przegrała ten puchar ligi teraz?
W zeszłym sezonie to Slot roz****l ligę, czy jednak wygrał ją Klopp?
Czy Roberto Di Matteo wygrał kiedyś LM?

Sorry że tak zasypuje pytaniami, ale nie zawsze można mieć dostęp do takiego eksperta, a pytań jest dużo.

@hanzo88h: „ Arteta nie wygrał FA Cup to zrobiła drużyna Emerego.”

A nie Wengera? Moim zdaniem Wengera.

*Pep gadający głupoty, żeby zdjąć presję ze swoje drużyny*

- wow, brawo Pep, tak się powinno robić, barista ucz się

*Arteta sugerujący, że już to miejsce w którym jesteśmy jest wielkim sukcesem, nawet przy braku wygranej w lidze*

- ooo Arteta znowu się odkleja

@aguero10: „ Ktoś zarzuci moze ostatnie 10 wyjazdów na Etihad ?”

Dokładnie 10 sezonów temu w 2015 wygraliśmy tam 2-0, ale jakby się nie ograniczać i wziąć pod uwagę 15 wyjazdów ligowych, to wpadnie jeszcze 3-1 i 3-0 dla nas.

@alexis1908: taka dola piłkarza klasy międzynarodowej.
Natomiast miał pełne wakacje bez mundialu, jest ten Madueke który jednak też trochę gra i odciąża Sakę - jeśli on teraz jest zajechany to już zawsze będzie.
A teraz mamy lato z mundialem, to już w ogóle.

@alexis1908: “ że to przecież najlepszy skrzydłowy Chelsea ze idealny żeby Sake poluzować no właśnie widać Saka zajechany a zmiennika dalej nie ma ;)”

Madueke w tym sezonie w przeliczeniu na minuty robi liczby lepsze od Saki, więc zmiennik całkiem niezły, praktycznie bez spadku jakości, a może nawet z jej wzrostem.
Oczywiście to z przymrużeniem oka, bo spora w tym zasługa beznadziejnej formy (a nie zajechania) Saki.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:11

@coooyg11: Te 10 G+A Sesko przy 650min rozegranych mniej od Gyo i bez karnych, biorąc pod uwagę ze chłopak ma 22 lata, to brzmi chociaż perspektywicznie.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 06:55

@alexis1908: “ Wilshere zdążył karierę skończyć, zrobić papiery na trenerkę, i wygrał szybciej puchar niż Mikel :D”


Powiedzcie mi w końcu, kiedy te puchary za FA Cup się w końcu liczą, a kiedy nie? Bo ja już się w tym pogubiłem.

Jak odpadamy z FA Cup to słyszę że to ważne trofeum i nie możemy sobie pozwolić na jego olewanie, innym razem kompletnie się je ignoruje w dorobku MA…

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 06:20

@Szogun: “ O stworzenie im równomiernego warunku do rozwoju. Arteta ma koncepcję po sezonie ją zmienia i zmienia wykonawce lub pozycje dla niego albo nie daje szans promując kogoś kto gra gorzej jak Mafueke lub Odegard.”

1. Od kogo gorzej gra Madueke i Ode? Od Nwaneriego, który aktualnie ma problem z przebiciem się do wyjściowej 11 Marsylii? Ja też pamiętam te jego parę świetnych meczów np. gdy asystował Merino z Leicester. Ale potem było dużo meczów przeciętnych i słabych, gdzie głupio tracił piłkę.

2. Na jakiej podstawie stwierdzasz, że akurat O’Reilly ma równomierne warunki rozwoju, skoro to jest pierwszy sezon gdzie gra coś więcej, a chłopak jest rok starszy od MLSa i dwa od Etana? Rico Lewis też ma “równomierne warunki rozwoju” skoro stracił miejsce kosztem Nunesa, którego Pep przekwalifikował na PO, bo był za słaby do gry w środku?
Jedynym wychowankiem City który gra regularnie na przestrzeni sezonów jest Foden.

Ja wiem że przegraliśmy mecz, ale to nie znaczy, że trzeba się teraz do wszystkiego przywalać bez sensu i wszędzie szukać tej bardziej zielonej trawy.
Polecam ochłonąć, zanim się będzie wyrzucać swoje frustracje w sposób niekontrolowany w publicznym miejscu.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 23:09

@Szogun: “ Patrzcie na różnice w zarządzaniu O Raillym a MLS lub Nwanerrim (…) Klub mem.”

Ale że co? Że Arteta zajeżdża MLSa i Nwaneriego czy o co Ci chodzi? Bo chyba nie o to, że dostają za mało szans? w tym wieku co Nwaneri czy MLS grali ponad 20 spotkań w sezonie w lidze, to O’Railly grywał tylko w drużynach młodzieżowych.

Czy naprawdę zrobienie minimalnego researchu, jak chociaż sprawdzenie wieku piłkarzy, aż tak boli? Jeśli tak, to lepiej się nie wypowiadać, zamiast ośmieszać się pisząc publicznie takie pierdoły i głupoty.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:41

@arsenallord: “ Madueke 2g+1a w lidze. To jest skandal choćby on za darmo tu grał.”

Noni został kupiony jako zmiennik dla Saki i teraz liczby we wszystkich rozgrywkach:
Saka 2870min 9g3a
Madueke 1800min 7g3a

Można powiedzieć, że transfer majstersztyk, bo miał być zmiennikiem naszego starboya, a w przeliczeniu na minuty to zrobił od niego lepsze liczby, jednocześnie dając więcej wiatru na boisku.
To wszystko oczywiście półżartem - półserio - półpłaczem.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:21

@pawel_1986: “ Dziś gwałt na smerfach, za tydzień na eunuchu”

Zamierzasz się nadstawić za Arsenal? To miłe, ale nie powinieneś się tak poświęcać.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:11

@arsenallord: “ Finał Pucharu Ligi zadecydował o sezonie. Ci co mówili, że porażka nie ma znaczenia mają teraz nauczkę”

Ja to mówiłem od początku, że sam puchar myszki miki mało mnie obchodzi, ale ze to spotkanie będzie miało olbrzymie znaczenie mentalne w kontekście walki o majstra.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 18:19

Gdybyśmy to my kupili tego Semenyo w zimę a nie City, to mógłby być gamechanger.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 17:47

Jakieś linie? Coś pokażą? Przecież to było bardzo stykowe

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 17:40

@Tomi7: “ Nie no bez jaj, Merino to kloc, który nie nadaje się na pierwszy skład do środka”

Facet wygrywa pojedynki fizyczne, zgarnia górne piłki, potrafi zagrać dobrą prostopadłą piłę i ma instynkt snajpera.
Jestem pewny, że jakby był dostępny cały sezon, to mielibyśmy tę parę punktów więcej.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 17:37

@Damper: “ https://www.facebook.com/watch/?v=191406319922404“

Cóż, czasami milczenie jest złotem.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 17:03

Wypadałoby wykorzystać spadek spurs i zrobić w tym samym sezonie majstra

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 16:15

@Damper: “ Potem błaźnił się w mediach, że spierdzielił, bo trawa była za sucha”

Serio coś takiego gadał? XD

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 14:47

@alexis1908: “a tam był spalony w ogóle ?”

Wczoraj? Była powtórka, tylko lini nie rysowali. Patrząc po trawie, na tyle ewidentny, że też bym tych lini nie rysował.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 13:08

@arsenallord: “ Gyokeres w pierwszym sezonie pobił wynik strzelecki 6 z 8 sezonów Drogby w Chelsea”

Przebił też cały 1pkt wynik Lacazette’a w kanadyjce PL z jego ostatniego, najgorszego liczbowo sezonu, jednocześnie rozgrywając już 165minut więcej.
Do pozostałych sezonów Lacazetta jeszcze mu trochę brakuje.

To nie Ty m.in. się śmiałeś z tej “tytaniczej pracy” Lacazette, wskazując na brak liczb?

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 09:49

@mistrzu973: ja się zgadzam z tym stylem w tym sezonie, ale “jakikolwiek” puchar to by mi tego nie wynagrodził, tylko konkretny - PL/LM.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 09:45

@thegunner4life: no jest w czołówce ligi - zarówno finansowo jak i sportowo. Ale tam kolega pisze, że wydaliśmy na projekt więcej niż szejkowie na City.

@kamo99111: od kiedy jest faza ligowa, a nie grupowa już nie jest to możliwe, żeby spaść z LM do fazy pucharowej LE.
Tak czy inaczej - imo bycie w top4 najlepszych zespołów Europy (1/2 LM), to większe osiągnięcie niż bycie najlepszym ze średniaków (wygrana LE), nawet jeśli za to drugie dają kawałek metalu, który można wyeksponować w gablocie.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 09:38

@darek250s: “Chłopaki tutaj 7 lat oglądają Arsenal o mówią o progresie klubu w którym właściciele wyłożyli większą kasę niż w City Guardioli xD“

Przedstawisz obliczenia z uwzględnieniem inflacji czy wyciągasz sobie argumenty z dupy i się nimi podniecasz? Bo tym to śmierdzi.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 09:33

@Dziadyga: Esu, przeczytaj o co chodzi z tą hipotetyczną sytuacją niżej, bo już to tłumaczyłem w poprzednich komentarzach.
Czy to serio jest tak trudno wywnioskować o co mi chodzi, biorąc pod uwagę że wcześniej pisałem o wadze pucharów typu LE i LKE i nawet na to odpowiedziałeś….

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 09:30

@Dziadyga: okej, częściowo masz rację z tymi pucharami krajowymi, co już przyznałem wcześniej.
Mi głównie chodziło o tę LE i tutaj już to porównanie ma jak najbardziej sens.

@Marzag: “ A ja jestem pewien że jeśli wygramy ligę w tym sezonie to będziemy grać zupełnie inaczej niż obecnie o ile będziemy mieć do tego piłkarzy.”

Ja też miałem taką nadzieję, jednak w kontekście wczorajszego wyniku, to jednak nasuwa się pytanie - a co

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 09:30

Dziadyga: okej, częściowo masz rację z tymi pucharami krajowymi, co już przyznałem wcześniej.
Mi głównie chodziło o tę LE i tutaj już to porównanie ma jak najbardziej sens.

@Marzag: “ A ja jestem pewien że jeśli wygramy ligę w tym sezonie to będziemy grać zupełnie inaczej niż obecnie o ile będziemy mieć do tego piłkarzy.”

Ja też miałem taką nadzieję, jednak w kontekście wczorajszego wyniku, to jednak nasuwa się pytanie - a co

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 09:23

@kamo99111: oczywiście że progres.


A wiesz, że niegrzecznie jest odpowiadać pytaniem na pytanie?

Poza tym nie zrozumiałeś kontekstu pytania - ja tym pytanie nie próbuje wróżyć co osiągnie nowy trener, tylko pokazać że w aktualnej sytuacji włożenie trofeum LKE/LE do gabloty to regres, a nie progres. Przeczytaj wcześniejszą dyskusję.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 09:19

@Marzag: Ja się z Tobą generalnie zgadzam, Arteta jest aktualnie ofiarą własnego sukcesu, ale jednak dla mnie są dwie akceptowalne opcje:
1. gramy takie coś jak teraz i osiągamy sukces w PL/LM
2. jesteśmy w topie bez trofeów (jak teraz), ale gramy atrakcyjną ofensywną piłkę.

Zakładając czarny scenariusz, że mielibyśmy w tym sezonie znowu nie podnieść tej PL/LM, to ja nie mam ochoty oglądać kolejnego sezonu z tak toporną i nieatrakcyjną grą. Cel uświęca te niezbyt przyjemne środki, ale musi być w takim razie osiągnięty.
Mówię oczywiście o mojej kibicowskiej perspektywie, a nie o racjonalnym zarządzaniu klubem.

@marimoshi: Dzięki. I o to mi właśnie chodzi. Nie jesteśmy w miejscu gdzie możemy czegokolwiek zazdrościć spurs, bo dla nas ich pozycja to regres, obojętnie czy podnoszą puchar LE/LKE czy nie.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:57

@marimoshi: Ale ja tu nie wróżę przyszłości, tylko stawiam hipotetyczną sytuację i chcę się dowiedzieć, czy taka wygrana LKE to jest wg. Was progres czy regres.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:39

Hipotetyczna sytuacja - w tym sezonie nie wygrywamy nic, wywalamy Artetę i zatrudniamy nowego trenera.
W pierwszym sezonie ten nowy trener robi 8 miejsce w lidze i nic więcej, ale już w kolejnym wygrywa puchar LKE.

To jest wg Was progres względem obecnej sytuacji czy regres?

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:33

@marimoshi: okej, puchar ligi, FA Cup byłby oczywiście miłym dodatkiem.

Ale puchar LE? Podniecanie się pucharem turnieju, w którym nie gramy bo jesteśmy na niego za dobrzy? Jaka jest przewaga trofeum mistrza średniaków europejskich nad “mistrzem jesieni”? Chyba tylko taka, że to pierwsze jest materialne i możesz to wrzucić to gabloty.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:18

@marimoshi: będąc na naszym poziomie chodzi o to, żeby być najlepszym na ligowym i/lub europejskim podwórku - tylko to się liczy.
Czy możesz coś takiego powiedzieć po wygranej LE? Nie, bo to jedynie oznacza, że jesteś najlepszym z europejskich średniaków.
Czy po wygraniu pucharu ligi/anglii powiesz że jesteś najlepszy na krajowym podwórku? Dla mnie najlepszy jest ten, co zgarnia majstra PL.

Nie wiem skąd u was ta mania zdobywania JAKIEGOKOLWIEK pucharu.
To tak jakby tenisista około top10 ATP zawsze przegrywał w finałach/półfinałach i zaczął zazdrościć tym, którzy wygrywają puchary ITF czy Challengery…
Absurd.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:05

@marimoshi: serio? I to że aktualnie mają dużą szansę na relegację Ci nie przeszkadza, bo wygrali puchar drugorzędnego turnieju europejskiego?

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 07:49

@kamo99111: “ Dla mnie brak trofeum w tym sezonie to powinien być koniec Artety w Arsenalu. W innym wypadku grozi nam droga Tottenhamu Poche.”

Hm. No ale Poche właśnie odszedł po tej porażce w finale LM (co można trochę przyrównać do obecnej fazy projektu w Arsenalu), a aktualnie w spurs to raczej wszyscy za czasami Poche tęsknią.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 21:55

No i ten nasz wyrachowany football, który z założenia jest nastawiony na pełną kontrolę i 3pkt, jednocześnie kastrując kreatywność i jakikolwiek polot - ja wiem jaki to ma cel i jaka jest presja na realizację tego celu i zasadniczo w tym wypadku uważam, że cel uświęca środki.

Natomiast naprawę miałem nadzieję, że jak zdobędziemy w końcu to duże trofeum, to od kolejnego sezonu złapiemy więcej luzu i kreatywności.
A jak sobie myślę, że znowu by się to nie udało, to trochę nie wyobrażam sobie cały kolejny sezon znowu oglądać taką grę.
Także niech lepiej zepną dupy i wygrają tego majstra.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 21:37

Nie chce jechać po poszczególnych piłkarzach, bo uważam że cały zespół zagrał dzisiaj solidarnie kupę. Może poza Ricem. Pozytywem jest też MLS, który w porównaniu do swoich wcześniejszych występów z tego sezonu, to dzisiaj zagrał całkiem poprawnie.

Jednak patrząc na dzisiejszy mecz, przypomniał mi się artykuł z początku sezonu, o niejakim maestro regiście Zubimendim.
Ja nigdzie tego maestro registry w nim ostatnio nie widzę. Nie potrafię sobie przypomnieć, jakieś dobrej penetrującej piły zagranej przez niego z głębi pola. Raczej tylko piłki do najbliższego w bok lub w tył. I ja wiem że to też jest ważny element - regulacja tempa gry, przenoszenie ciężaru na drugą stronę itp. Natomiast aktualnie jest to zawodnik, który nie jest specjalnie pomocny w wyjściu spod pressingu - ani z piłką (jak Partey), ani właśnie dobrym penetrującym podaniem.
Co więcej stosunkowo często zdarza mu się zaliczyć niebezpieczną stratę, a jego gra obronna też nie powala.
Jeśli już cokolwiek daje w ofensywie, to jest to paradoksalnie nie podanie, a wejście w pole karne i strzał z dystansu.

W pierwszej części sezonu jeszcze jakoś to wyglądało, natomiast aktualnie jego gra jest dla mnie dużym zawodem.
Mam jedynie nadzieję, że to kwestia pierwszego sezonu i adaptacji do intensywności meczu i ilości spotkań.

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:19

Biedny Gabriel, chciałby wygrać tego majstra, a z kim on musi grać. :((

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 15:03

Ile razy można tak ****owo wyprowadzać piłkę i nie wyciągać z tego żadnych wniosków?

Komentowany temat: Decydująca faza sezonu: Arsenal vs Bournemouth 11.04.2026, 14:29

@pawel_1986: “ za barista a gra wygląda fatalnie od 2 sezonów”

Od dwóch sezonów, a może i dłużej to fatalnie i żenująco wyglądają twoje komentarze. nie da się czytać tego defetyzmu. Znajdź se typie inny klub, chociaż wątpię żeby był taki, który by spełnił twoje oczekiwania.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady