Komentarze użytkownika Theo10
Znaleziono 8649 komentarzy użytkownika Theo10.
Pokazuję stronę 43 z 217 (komentarze od 1681 do 1720):
Esu, przecież tam Liverpool to powinien już 3-0 przegrywać.
@GunnersFan9: Wiadomo, jak my z kimś wygrywamy, to ogórki, a jak ktoś inny z top6 przegrywa, to nagle silny zespół środka tabeli.
Prawie 2-0 by było. Ależ to Live jest słabe.
@Pires9999: „Brawo Brighton niech ci najlepsi gubią punkty!!!„
Przecież Brighton wygrywa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Można by zdjąć Jesusa, bo widać że trochę nieswój po tym faulu, a po drugie żeby jakieś żółtej nie złapał.
Dość szybko schodzi Partey.
Jazda z nimi
Przecież to jest faul. Ile razy będziemy tak okradani?
@Dziadyga: No ale przecież był faul …
To jest zajebista drużyna i świetnie ułożona.
Ale żeby tak grać, to trzeba mieć skład jak City, bo inaczej się kończy właśnie tak.
Trochę brakuje wyrachowania.
Idiotyczny był ten faul Gabriela. Eh
@Molas: Ja obstawiam, że strzeli Gabriel. ;)
@Dziadyga: Jest kryzys związany z Rosyjską agresją na Ukrainę, a do tego kryzys klimatyczny, a Ty -
dorosły chłop, tutaj płaczesz, że będzie Ci zimno w stópki i raczki jak będzie 17-18 stopni w chacie, a nie 22?
Serio Ci nie wstyd być taką… nie no, nie napiszę tego, bo pewnie większość kobiet by była w stanie przetrwać te straszne 17-18 stopni wobec tych okoliczności.
Załóż sobie sweter, ciepłe skarpetki i przestań płakać, bo to jest żenujące.
@Dziadyga: strasznie dziwne rzeczy Ci wychodzą z tego łączenia kropek. Sprawdź czy tam przy tych kropkach nie ma jakichś numerków sugerujących kolejność ich łącznia, to może pójdzie lepiej.
@Alffik: Ja korzystam z KIKŚ (taka apka), Raportów o stanie świata Rosiaka (przeważnie jakaś część jest poświęcona Ukrainie) i cykl „sytuacja na froncie” na oko.press.
@Dziadyga:
Rosja chce przyłączyć do siebie 4 południowe i wschodnie okręgi Ukrainy i na żadne kontrolowane przez międzynarodową społeczność referenda nie przystaną, przecież to oczywiste. Dodatkowo na froncie dostają aktualnie lanie, a wszystkie te okręgi kontrolują jedynie częściowo.
A Ty chcesz je oddać. To co Ty tu proponujesz, to nie jest żaden pragmatyzm tylko idiotyzm i nie myl tych pojęć.
Przełóż sobie sytuację na Polskę, jakby Rosja kontrolowała pół województwa Lubelskiego, Podlaskiego i Warmińsko-Mazurskiego, aktualnie Polska odnosiła sukcesy na froncie stopniowo odbijając teren i ktoś by przyszedł z takimi „pragmatycznymi radami”. Przecież to tylko w ryj strzelić bo oczywisty ruski troll.
Jeśli nie nie dostajesz za to hajsu, to naprawdę się zastanów co Ty za głupoty wypisujesz.
@Garfield_pl: Śmieszne że ci najbardziej podkreślający swoje samodzielne myślenie, są przeważnie tymi najbardziej zmanipulowanymi. :D
Ja jak wczoraj przeczytałem ten wysryw @Dziadyga, który już zasadniczo się niczym nie różni od tego co prezentują ruskie płatne trolle, to sobie odpuściłem wchodzenie w polemikę.
Mam nadzieję, że chłop chociaż nie pisze tego za darmo. ;)
@SZYMON_TYROL: To taki trolling z tym Timorem Wschodnim, tak? ;P
„(…)a połowa mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie”
@Alffik: No to co mamy w tej chwili, to jest jakaś mocno upośledzona wersja demokracji. Przed pisem również jej trochę brakowało do tej w wydaniu zachodnim.
Ale lepszych systemów nie ma. Chyba, że jest się kimś w rodzaju wschodnich oligarchów, to wtedy faktycznie są lepsze systemy. ;)
Przeciwnicy demokracji mnie fascynują. Chodzą na wybory, żeby zagłosować za odebraniem sobie prawa głosu i wpływu na cokolwiek. Niesamowite.
@gbn: To który inny system polityczny, jeśli nie demokracja, daje Ci wolność słowa?
@majkel_majkel: Ja nawet nie jestem wyborcą PO. Ja tu piszę o tym co robi Pis z państwem. A i tak muszę ciagle się mierzyć z kontrargumentami, że a PO to i tamto. Już nawet abstrahując od tego, że skala inna, to CO Z TEGO? Jak Cię ktoś okradnie, to znaczy że wszyscy kolejni którzy Cię okradną są usprawiedliwieni?
@majkel_majkel: Ale ja nie mówię o PO jako obrońcy niezależności sądów na białym koniu, ja mówię o PiSie, który prowadzi ich absolutną destrukcję.
Dokładnie pamietam od czego się to zaczęło, że PO dało pretekst. Ale o tym to można było wspominać na początku władzy pisu, a nie teraz.
PO wzięło palec. PiS ten palec im odebrał, po czym wziął jeszcze ręce z tułowiem i głową i teraz rzuca się na pozostałe kończyny.
@malyglod: A to tylko jeden z mniejszych przekrętów. Oni już przekroczyli wszelkie wyobrażalne i te niewyobrażalne skale, a tu wciąż sporo osób próbuje ich bronić tezami, że „a za PO też kradli”.
Ręce opadają.
@OldGunner28: „W każdym stadzie znajdzie sie czarna owca. Jeśli pan Mejza jest rzeczywiście winnym zarzucanych mu czynów aparat sprawiedliwości nalezacy do partii opozycyjnych ma wielka okazje pokazac na co ich stać. Czekam na efekty ;)”
Sam się już zaprezentowałeś ze swoją wiedzą, ale coś Ci podpowiem - takie rzeczy są ścigane przez prokuraturę, a nie słyszałem ostatnio żeby prokurator generalny ziobro przeszedł do opozycji.
A już abstrahując od tego, to PiS swoimi ludźmi bezprawnie obsadził TK, KRS i częściowo SN w tym jego prezes. Więc wytłumacz mi w jaki sposób w Twojej głowie się urodziło to ciekawe sformułowanie:
„aparat sprawiedliwości nalezacy do partii opozycyjnych”?
@Rowerinho: Pewnie gdyby przyjąć skalę taką jak Ty przyjmujesz, czyli czarno-białą, to wyszło by, że oba rządy (aktualny PiS i uprzedni PO) wychodzą w tym samym kolorze, więc w zasadzie nie ma różnicy.
Ale jeśli znajdziesz gdzieś w swoim spektrum postrzegania rzeczywistości miejsce na chociaż nieliczne odcienie szarości, to szybko się okaże, że jednak różnica jest diametralna.
Na tym kończę dyskusję, bo nie wytłumaczę Ci tej szarości skoro widzisz tylko kolor czarny i biały i nic pomiędzy.
Pozdrawiam.
@domino178: Niesamowite. Ludzie imprezują razem. Jakie wnioski wyciągniesz wtedy z tego, że politycy chyba wszystkich ugrupowań w PL też wspólnie imprezują? (np. Ta słynna covidowa impreza u Mazurka bodajże).
No i co powiesz o regularnym przychodzeniu „prezes Tk” do Kaczyńskiego na obiady?
@Rowerinho: Jak wielokrotnie podkreśliłem, nie uważam, że przed 2014 wszystko było fantastycznie i tak jak być powinno. To jeden.
Po drugie, jak wytłumaczysz w takim razie to, że aktualnie sędziowie którzy orzekają niezgodnie z linią partii w sprawach dla partii kluczowych, są szykanowani, odsuwani od tego orzekania, zawieszani, dyscyplinarnie przenoszeni itd. To samo a propos prokuratury - jeśli jakiś prokurator próbuje zbadać jakieś machlojki pisu, momentalnie jest odsuwany, dyscyplinowany, przenoszony do jednostek kilkakaset kilometrów od domu, a sprawa jest umarzana?
Tego jakoś nie było wcześniej, jest to nowa jakość. A to są sprawy kluczowe dla prawidłowego funkcjonowani wymiaru sprawiedliwości. I nie wmówisz mi, że wtedy byli wszyscy na każdych szczeblach kupieni/wprowadzeni przez władzę, bo byli w tych instytucjach ludzie różnych poglądów, podobanie jak teraz.
„mówisz o sędziach z 30-40 letnim doświadczeniem w zawodzie. Ja Ci gwarantuję, że nie ważne czy są za PiS czy za PO, każdy z nich jest świetnym prawnikiem i nikt nie trafia przez przypadek do TK czy SN. Zupełnie mijasz się z meritum problemu.”
Z przypadku to napewno nikt tam nie jest. XD Pawłowicz? Piotrowicz? To takie przykłady pierwsze z brzegu. To nawet nie są sędziowie. To są politycy. Niezależnie od wykształcenia.
A propos wyborów, to dla mnie aktualnie prawie (poza jednym ugrupowaniem) każdy będzie lepszy od tego co jest.
No ale cóż. Jak już wspomniałem, nie dojdziemy do konsensusu. Jak dla Ciebie jest spoko to co z edukacją robi prymityw czarnek, z sądownictwem ziobro itd, nie przeszkadza Cie brak kompetencji w prowadzeniu polityki międzynarodowej i w praktycznie 100% prowadzenie jej na użytek wewnętrzny i nie uważasz, że jest to w pewnym sensie nowa „jakoś”, to nie uda mi się do Ciebie trafić.
Ja nie jestem miłośnikiem PO, ale moim zdaniem w 2014 wpadliśmy z deszczu pod rynnę.
@Rowerinho: To zacznę od fragmentu, który już zresztą zacytowałem:
„ Mój wcześniejszy wywód raczej odnosił się do tego, że po zmianie władzy spodziewam się pogorszenia, a nie polepszenia sytuacji, i to głównie w kontekście praw obywatelskich.”
Dla mnie to jednoznacznie brzmi jak „Lepiej, żeby PiS został u władzy, bo inaczej będzie gorzej”. Jeśli to jest nadinterpretacja, to nie wiem jakie inne wnioski można wyciągnąć z w/w fragmentu.
A co do reszty, to może zacznę od tego, że poza drugimi turami wyborów prezydenckich, nigdy nie głosowałem na PO, a w początkowej fazie rządów PiS pewnie można by mnie określić „symetrystą”.
Oczywiście, że PO robiła grube przewały i oczywiste, że kiedy się z tego powodu komuś tam paliła dupa, to były wywierane wszelkie możliwe (w tamtych czasach) naciski, żeby to zamieść pod dywan. Oczywiste jest też, że była wywierana pewna presja na media publiczne.
Jest jedna zasadnicza różnica - wtedy władza nie zagarnęła sobie prokuratury na własny użytek, nie rozmontowywała sądownictwa na bezczela, używając argumentów siłowych i za nic mając sobie prawo, orzeczenia sądu, czy nawet takich instytucji jak ETPCz i TSUE.
Przecież to jest zmiażdżenie całego trzeciego filaru trójpodziału władzy. Dlatego kradną na beszczela, zamiast w białych rękawiczkach, bo wiedzą, że prokuratura jest ich, a sądy mają pod butem. Z tego też wynika to, że przekręty idą w kompletnie innej skali. To jest państwo mafijne.
Aktualnie żyjemy w Państwie opresyjnym wobec obywatela, bo w sprawach obywatel vs Państwo, obywatel jest na straconej pozycji (wcześniej też sytuacja odbiegała od ideału, ale nie tak jak teraz).
No ale z pewnych fragmentów Twojego wywodu widzę, że możemy nie znaleźć konsensusu.
Nie podoba Ci się system warunkowości UE? Ja przypomnę tylko, że zgodnie z dokumentami akcesyjnymi, prawo UE stoi powyżej prawa krajowego, a aktualny rząd bardzo stara się to zanegować.
Po drugie tu przecież chodzi o prawo do niezawisłego sądu, zamiast bycia skazanym na pseudo TK, SN czy KRS w której funkcje kierownicze sprawują ludzie „mierni, ale wierni” władzy. Przy czym to „mierni” dla większości z tych person powinno być komplementem.
Serio przeszkadza Ci to, że UE wymaga od nas zachowania podstawowych standardów w sądownictwie? Przecież oni nie mówią, że na stanowisku dajmy na to prokuratora Generalnego i prezesa SN ma być ich ziomek (jak to jest za PiS), tylko że ma być zachowany trójpodział władzy.
Z jednej strony się zarzekasz, jakbyś wcale nie był za PiS, a z drugiej wybacz, ale piszesz trochę tekstami prosto z propagandy pisowskiej.
@Rowerinho: „Tu od dawna nie chodzi o żadną praworządność czy demokrację, tylko o władzę. Jak liberalni "demokraci" położą łapę na wszystkich 4 władzach (ustawodawcza, wykonawcza, sądownicza + media) i do tego będą mieli brukselski mandat na sprawowanie władzy, wtedy dopiero się obudzimy w kraju autorytarnym. PiS ze swoimi niezdarnymi ruchami to przy tym pikuś.”
„Mój wcześniejszy wywód raczej odnosił się do tego, że po zmianie władzy spodziewam się pogorszenia, a nie polepszenia sytuacji, i to głównie w kontekście praw obywatelskich.„
Wowow, co to jest za rodzaj logiki? Przyszedł PiS, przejął prokuraturę i media, usilnie poprzez bezprawne represje i bezprawne działania próbuje sobie podporządkować sądownictwo; dokręcił śrubę samorządom i NGO.
Mówimy o sadownictwie, prokuraturze i mediach publicznych (i nie tylko - patrz Polska Press), które wcześniej były instytucjami względnie niezależnymi i działającymi zgodnie z literą prawa. Wiadomo, że zależnie od władzy w jakimś stopniu następuje skręt też w takich mediach publicznych czy prokuraturze, ale to co się stało za PiS, to nie jest różnica stopnia, a całej skali.
I Ty sobie zakładasz, trochę z dupy, że jak uda się ich zmienić, to będzie pod tym względem jeszcze gorzej?
Zgadzam się w jednym - powrót do stanu sprzed PiS będzie bardzo trudny, bo doszło do wielu precedensów i PiS pokazał, że tak można i jest spoko. Kolejne ekipy musiałby się oprzeć bardzo dużej pokusie władzy, żeby to wszytko odkręcić.
Ale Twój wywód sprowadzający się go tego, żeby w takim razie zostawić już ten PiS przy władzy, to z całym szacunkiem - robienie ****y z logiki.
I jestem tym dość zdziwiony, bo zdawało mi się, że przeważnie w wielu sprawach pisałaś całkiem rozsądnie.
@Fozzie: Byłoby śmiesznie jakbym się wcześniej sam nie poprawił. ;P
@Theo10: na meczu*, a nie mężu. :D
O co tutaj jest taki płacz? Przecież nie a żadnej informacji o jakiejś długoterminowej kontuzji naszych graczy.
- Partey - na razie mowa jest o dyskomforcie w kolanie, a nie poważnej kontuzji,
- Tierney - dostał w głowę na mężu i tyle
- Tomiyasu - wraca se zgrupowania, ale nie ma żadnych info o kontuzji.
No chyba, że ja czego nie wiem.
Przypomnę tylko, że nasz aktualny bilans z Niemcami w 4 ostatnich meczach do 1-2-1, a to w większości były mecze o trochę inną stawkę niż śmieszna liga narodów.
Więc nie wiem po co się tak podniecać Węgrami
@Dziadyga: „Trzeba spojrzec na to realnie.”
Problem w tym, że Twoje spojrzenie jest subiektywnym mierzeniem innych swoją miarą i rozumowanie „na chłopski rozum”, a nie „realnym” spojrzeniem.
@Dziadyga: Ja się w ogóle już nie dziwię, że kwestionujesz to, czy NATO by nas broniło w razie ewentualnej Rosyjskiej agresji i twierdzisz, że musimy się sami zbroić i opierać się na swoim potencjale militarnym.
Ty po prostu mierzysz innych swoją miarą, bo jakbyś był Francuzem w trakcie potencjalnej Rosyjskiej agresji na Polskę, to napisałbyś to:
„Dlaczego taki Francuz czy nawet my mamy odczuwac skutki tej wojny na wiele lat? Pomagac,jesli chodzi o sprzet wojskowy i to by bylo na tyle.A nie teraz bedzie odczuwac kolejny wielki "kryzys" bo w obcym panstwie dzieja sie takie rzeczy a nie inne i to max na terytorium wielkosci Austrii.”
Cóż, ja mam swoją opinie na temat ludzi głoszących takie tezy, ale nie napiszę jej tutaj.
@kwiatinho: to jest niesamowite, że oni mimo to mają tak duży „twardy” elektorat. Przecież to jak napluć na ryj, a ci ludzie się zastanawiają czy pada.
No ale wiadomo, „może i kradno, ale najważniejsze że dajo”…
@Dziadyga: To już w jakimś stopniu teoria spiskowa, że kryzys energetyczny jest bo to i tamto. I to kompletnie abstrahując od tego czy masz rację czy nie.
A PIS z tym co robi się nawet nie kryje. To nawet nie trzeba tworzyć żadnych teorii spiskowych, bo oni nawet nie próbują specjalnie ukrywać swoich przekrętów.
@kwiatinho: Dokładnie. Wyobrażacie sobie, żeby aktualnie ktoś zdymisjonował ministra za zegarek nieujęty w zeznaniu majątkowym? Przekręty na kilkadziesiąt tysięcy zlotych, nawet te dobrze udowodnione, przy obecnej skali na nikim nie robią już żadnego wrażenia.
Oczywiście przekręty w polityce i korupcja była zawsze. Ale teraz nikt się z tym nawet specjalnie nie kryje, a i skala jest kompletnie inna. To jest pewnego rodzaju „nowa jakość” w polityce.
@Joker_224: Masz rację. Wiedziałem że są tam teraz apartamenty, ale myślałem że były wybudowane w miejscu zburzonego Highbury, a jednak jest tak jak Ty piszesz.
W sumie to dobrze i dobrze wiedzieć.
![](https://kanonierzy.com/coats/Arsenal.png)
![](https://kanonierzy.com/coats/West Ham.png)
![](https://kanonierzy.com/coats/Leicester.png)
![](https://kanonierzy.com/coats/Arsenal.png)
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 22 | 16 | 5 | 1 | 53 |
2. Arsenal | 23 | 13 | 8 | 2 | 47 |
3. Nottingham Forest | 23 | 13 | 5 | 5 | 44 |
4. Manchester City | 23 | 12 | 5 | 6 | 41 |
5. Newcastle | 23 | 12 | 5 | 6 | 41 |
6. Chelsea | 23 | 11 | 7 | 5 | 40 |
7. Bournemouth | 23 | 11 | 7 | 5 | 40 |
8. Aston Villa | 23 | 10 | 7 | 6 | 37 |
9. Brighton | 23 | 8 | 10 | 5 | 34 |
10. Fulham | 23 | 8 | 9 | 6 | 33 |
11. Brentford | 23 | 9 | 4 | 10 | 31 |
12. Manchester United | 23 | 8 | 5 | 10 | 29 |
13. Crystal Palace | 23 | 6 | 9 | 8 | 27 |
14. West Ham | 23 | 7 | 6 | 10 | 27 |
15. Tottenham | 23 | 7 | 3 | 13 | 24 |
16. Everton | 22 | 5 | 8 | 9 | 23 |
17. Leicester | 23 | 4 | 5 | 14 | 17 |
18. Wolves | 23 | 4 | 4 | 15 | 16 |
19. Ipswich | 23 | 3 | 7 | 13 | 16 |
20. Southampton | 23 | 1 | 3 | 19 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 18 | 13 |
E. Haaland | 17 | 1 |
A. Isak | 15 | 5 |
C. Palmer | 14 | 6 |
C. Wood | 14 | 2 |
B. Mbeumo | 13 | 3 |
Y. Wissa | 11 | 2 |
Matheus Cunha | 10 | 4 |
O. Watkins | 10 | 4 |
J. Kluivert | 10 | 3 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
W ogóle wczoraj było widać kto jest tak naprawdę kapitanem Arsenalu. Niesamowitą przemianę przeszedł Xhaka. Od „zera” do najważniejszego punktu drużyny.
Tielemans raczej nie ma co liczyć na pierwszy skład jak przyjdzie.