Komentarze użytkownika Urbanowski

Znaleziono 162 komentarzy użytkownika Urbanowski.
Pokazuję stronę 1 z 5 (komentarze od 1 do 40):

poprzednia12345następna
Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 05.06.2017, 13:25

grzegorz 1211

Financial Fair Play? to dzisiaj już przeszłość zdecydowana, ten mit Platiniego upada.
Po pierwsze pozwolono naciągać budżety przez Chińczyków którzy wydają astronomiczne kwoty gdzie FFP tylko pogłębiało by przepaść.
Po drugie FFP faworyzuje tylko kluby z Anglii zabijając te z innych krajów.
Teraz coraz mniej słychać o FFP moim zdaniem ten pomysł umiera śmiercią naturalną.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 05.06.2017, 10:59

Mahrez pasuje profilowo do tego co chce grać Arsenal to taka trochę słabsza wersja Alexisa, Szybki, z dobrym dryblingiem potrafi strzelać gole zagrać w środku czy na boku bądź w ataku.
A Renato Sanches? duży talent ciekawe jak będzie z jego grą w nowym sezonie. Xabi Alonso zakończył karierę w środku pomocy mają Thiago,Rudy,Vidal,Kimmich i jeszcze Sanches. Pewnie on tam będzie dopiero wyborem nr 3 po Thiago i Vidalu.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 05.06.2017, 10:24

Arsenal boss Arsene Wenger has confirmed his interest in Riyad Mahrez and said he may bid for the Leicester winger.

The Frenchman told beIN Sports: “We have not made a bid for him but personally I like the player, yes. I think he had a huge impact at Leicester when they won the championship, like everybody else.

“It’s been a different season this year but it doesn’t take anything away from his qualities. Have we made a bid for him? No. Not yet. Not yet means it could happen, it could not happen.”

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 05.06.2017, 08:56

mallen
Ja tam uważam ze będzie więcej i Henry nie do pierwszego składu.
Już spekulujemy a okienko jeszcze nawet nie otwarte.
Wenger pozytywnie wypowiadał się o Mahrezie i że być może złoży ofertę.
Coś mi się wydaje ze pierwsze dwa transfery to będą Mahrez z Kolasanicem były by to ciekawe transfery.
Kolasanic pewnie zastępujący Gibbsa. A Mahrez łapał by się pewnie cenowo dla Wengera bo więcej niż 30-40 mln funtów by nie kosztował. Ciekawe kto 3? Napastnik? środkowy pomocnik? wszystko zależy czy zostanie Sanchez.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 21:55

Wogóle Legia, Lechia to jeden cyrk! mecz straszna męczarnia i nuda! Legia kompletnie na minimalizmie wcale nie widać Legii mistrzowskiej czy to za Bega czy Czerczesowa tam chociaż Legia miała jakiś styl coś sobą reprezentowała. A w tym sezonie to ani ładu ani składu ta Legia nie miała. Ba nawet Mistrzowską Legię za Urbana oglądało się 2 razy przyjemniej. Szkoda ze Probierz odchodzi pewnie pół Jagielloni zostanie teraz rozsprzedane. Lech też ostatnio za Bielicy nie przekonuje.
Zobaczymy co Legia pokaże w walce o LM bo po sprzedaniu Nikolica czy Prijovica pozyskani Napastnicy jak Chukwu i Necid byli kompletnymi niewypałami! jeszcze jak nie uda się utrzymać Ofoe na co się zanosi to już będzie po Legii. Choć w sumie ona ma zdecydowanie większą szansę na grę w LM niż dla przykładu Jagiellonia albo Lech.

Coś mi się wydaje, że Moratę zobaczymy na Angielskich boiskach moim zdaniem transfer do Milanu nie wypali. Bo co oni mogą mu zagwarantować? projekt który wypali za 2-3 lata? pozyskanie piłkarzy jak Kessie, Biglia czy Mussachio? chyba lepiej grać w zespole gdzie jest Pogba,Mata czy kolega z reprezentacji De Gea lub w Chelsea gdzie masz Hazarda,Fabregasa i tak dalej. Oraz możliwość gry u dwóch wielkich trenerów. Jestem więcej niż przekonany ze Morata wyląduje w Chelsea bądź United.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 15:15

maniekuw

A czy co innego było w czasie Wojny? Przecież to dla tych ludzi jak Wojna dla Syryjczyków napadają ich Rosjanie, Amerykanie.
Czy my nie zabijaliśmy Niemców w czasie drugiej wojny światowej wysadzając ich granatami, bombami? gdzie nieraz ginęli niewinni obywatele Niemiec? było tak i w tedy mówiono walczymy o swój kraj o Wolność. Takie same przesłanie mogą wysyłać do Syryjczyków czy Irakijczyków ci radykalni Muzułmani

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 15:06

A ja się nie do końca z tym zgodzę.
To w Polsce nie ma ludzi którzy nie zabijają siebie na wzajem? jest i to czasami za co? za 5 zł i nie mają wyrzutów sumienia ani nic.
Mnie nie przekonuje ze ktoś jest szkolony do zabijania czy nie.
Bo wszędzie w każdym państwie rodzą się osoby które mają nietak pod sufitem.
Tak te dzieci co dorastają wszystko są to ludzie w wieku 20-30 lat którzy za gówniarza zyli w czasach kiedy Amerykanie sami ponapadali na ich kraje grabiąc ich czy zabijając. Więc takim młodym ludziom łatwo jest wmówić nienawiści do innych krajów na tym to polega. Ci wszyscy co tam rządzą tym Państwem Islamskim nawołują pewnie do zabijania w odwecie za to co zrobiła Europa i Ameryka im w ostatnich 15-20 latach. Ze skoro oni puszczali bomby zabijając masę niewinnych ludzi mówiąc ze to walka z Terroryzmem to my zabijamy ich. Tak to działa i to nie ich wina tylko wina Europy i Ameryki. TYLKO I WYŁĄCZNIE!

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 14:48

michalal
heheh dlatego rozmawia o Terorrystach bo o czym to?

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 14:43

Ja czasami mam wrażenie ze to wszystko jest specjalnie taka ustawka światowych elit.

Inny przykład pamiętacie tą Ptasią Grypę? potem świńską czy jakoś tak? i co Nagle ptaki przestały na to chorować? nagle znaleziono takie wspaniałe antidotum ze tyle czasu cicho i nic się nie dzieje?
Nie po prostu trzeba było sterować trochę populacją w Afryce w tych biednych krajach. Bo wiecie jak to jest zarzucano Miliarderom, ze kupują sobie jachty zabawki a tam w Afryce dzieci głodują, umierają z głodu.
To co? no jedziemy do takiego kraju gdzie jest bardzo źle i wpuszczamy sobie wirusa niech się rozprzestrzenia, powybija te kilkanaście tysięcy ludzi. Zawsze to będzie mniejsza populacja w krajach Afrykańskich mniej głodnych ludzi. Tak to działa a przecież jak ostrzegano media grzmiały jaki to groźny wirus jak grozi zagładą ludzkości na którego nie ma ratunku. Nagle ooo wszystko znikło?
Nie po prostu tak ten świat dzisiaj działa, ci panowie co wszystko mogą pociągają za sznurki, dla nich życie ludzkie jakiś tam innych osób się nie liczy bo to tylko igła w oceanie. I tak to działa moim zdaniem smutne ale prawdziwe.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 14:37

Kondi;
A czy ja mówię żeby akceptować zamachy?
Staram się tylko wcielić chwilę w skórę takiego Syryjczyka, Irakijczyka czy Afgańczyka.
Bo przecież też żyli(żyją) Normalni ludzie którzy sobie pracowali i żyli jak my na codzień mieli moze różne zamieszki i tak dalej ale gdzie nie było ich w Europie.
Ale ogólnie żyli sobie spokojnie swoim rytmem i nagle wpadna ci ktoś z szabelką zabija ci rodzinę, niszczy wszystko ci masz i krzyczy do ciebie ja to ZROBIŁEM ABY CIE WYZWOLIĆ! aby zabić tych wstrętnych ludzi. Jak się w tedy czujesz? no ok nie mam bliskich nie mam nic no ale skoro on to robi w celu mojego wyzwolenia to ok niech tak robi?
Czy byś się wkur... i nie chciał byś zemsty? Łatwo by ci było potem wmówić ze skoro oni niszczą ciebie ty zniszcz ich niech poczują co to znaczy nie mieć nic stracić bliskich. Tak to działa niestety.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 14:23

Dla przykładu bądźcie sobie takim Afgańczykiem mieszkajcie sobie w Afganistanie i nagle widzicie obce wojska naloty które niszczą twój dobytek całego życia a przecież mieszkałeś sobie spokojnie w swoim kraju polityka cię nie interesowała co tam się działo.
Bo wszędzie są źli ludzie i nagle dzieje się coś takiego i co sobie w tedy myślisz? przybyli wybawcy? tacy wspaniali ludzie? którzy zniszczyli wszystko co mam?? oj Nie na pewno myślał byś jak my teraz Terroryści którzy niszczą wszystko co mamy i nas zabijają.
I takiemu człowiekowi z nawiści łatwo jest wmówić! jeśli oni nas zabijają! niszczą nasz cały dobytek w dobie niby walki z paskudnymi ludźmi to my musimy się zemścić! nie pozostawiać dłużnymi! coś za coś.
Dlatego te wszystkie zamachy czy jak by zabili ci rodzinę i zniszczyli twój cały dobytek to nie chciał byś odwetu? zemsty? no właśnie odpowiedziałeś sobie na to pytanie.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 14:14

Jak można inaczej nazwać dla przykładu Rosjan czy Amerykanów?
Rosjanie bezkarnie wpadają z wojskami na Ukrainę czy wcześniej Gruzje zabierają co chcą i wychodzą czy to nie atak Terroryzmu?
Tak to akt Terroryzmu który inny kraj zabiera coś innemu krajowi.

Tak samo te wszystkie naloty w Syrii obecnie czy to nie akt Terroryzmu ze strony Amerykanów i Rosjan? oczywiście ze tak! czy oni nie zabijają cywilów? oczywiście ze tak.
Czy wejście wojsk Amerykańskich i Europejskich do Iraku i Afganistanu to nie akt Terroryzmu? oczywiście ze tak.
Amerykanie, Rosjanie sami są też Terrorystami tez przez nich zgineło wielu niewinnych ludzi.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 14:07

DavidSilva21

Ja się do końca z tym nie zgadzam. To media nam to wmawiają ze on był taki zły taki najgorszy a przecież, słynne są nagrania z lat 90 jak wielu polityków czy dziennikarzy w Afganistanie robiło wywiady czy spotkania z rodziną Bin Ladenów i sami twierdzili, że rozwijają Afganistan i w ogóle.

Zresztą to samo Media mówiły o przywódcy Iranu jaki to paskudny najgorszy z najgorszych Terrorysta i w ogóle. A jednak mniej słychać aby zamachów dokonywali ludzie którzy przybyli do Europy z Iranu. Większość z nich to Afgańczycy Syryjczycy,Irakiczycy czy Pakistańczycy. Państwa gdzie u władzy są Marionetkowi ludzie podporządkowani z USA. Uważacie, że te inne kraje Arabskie jak Katar, Zjednoczone Emiraty Arabskie mają innych przywódców niż byli nimi Husajn czy Bin Laden? oczywiście ze nie!
Po prostu oni w pewnym sensie trzymają tych swoich Terrorystów wewnątrz kraju w ryzach i jeśli im się nie podporządkują to rozpierniczą ich w drobny mak bo dokładnie widzą gdzie takich terrorystów szukać.
Terroryści wywodzą się przeważnie z krajów gdzie panuje Chaos we władzy i gdzie integruje Europa i Stany Zjednoczone.
Tak samo wszyscy uważają ze przywódca Korei Północnej to taki bardzo zły człowiek, potwór czy nawet Terrorysta bo testuje sobie rakietki i tak dalej. Ale jakoś nie słychać by zaczął wysyłać ludzi z Korei Północnej do dokonywania zamachów i tak dalej. Wiedział czym by się to skończyło więc taki głupi on nie jest.
Dlatego jestem zdania, że nie każdy Muzułmanin to Terrorysta. Tak samo jak nie każdy Niemiec w II wojnie światowej był Nazistą i mordował ludzi.

Problemem jest to, że w takim Afganistanie, Iraku brakuje prawdziwej Afgańskiej lub Irackiej władzy nie tej podstawionej tylko takiej prawdziwej z prada pradziada której słuchał by się każdy obywatel tego kraju a nie sztucznej władzy wybranej przez Amerykanów.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 13:55

TW_Szczepan
Ale zobacz sobie państwo za Kadafiego a teraz.

michalal
Pewnie tak ale chodzi mi o to, że rodzina Bin Ladenów była bardzo wpływowa praktycznie mieli wiele władzy w Afganistanie. Jakoś ludzie dużo podróżowali do tych krajów jak Irak czy Afganistan w latach 90 i wiele złego ich tam nie spotkało.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 13:18

Całe to zło rozpieszczenia się na Europe dlatego ze pozbyto się przywódców w pewnych krajach Arabskich Kaddafi, Husajn,Bin Laden i tak dalej jacy byli to byli. Ale dziwnym trafem po ich obaleniu, rozpoczęło się rozprzestrzenianie terroryzmu coraz bardziej i bardziej. Owszem zdarzały się akty terroryzmu jak wybuch bomby w samolocie IranAir ale to były przypadki raz na kilka lat. Bo jednak ci ludzie jakoś trzymali w ryzach swoje państwa nie pozwalając innym na wszystko. I jakoś w tych krajach obecnie właśnie gdzie są obalone rządy tych dyktatorów i nowymi rządami są ludzie powiązani z USA jest najmniej bezpiecznie i tak dalej.

Dlaczego nie ma tak w Katarze,Iranie i tak dalej? choć pewnie tam ludzie tez nie są krystalicznie czyści? Bo rządzą tam rdzeni Irańczycy czy Katarczycy który, może mają na sumieniu różne występki zabijanie ludzi którzy demonstrowali ale jednak. Tam można jechać spokojnie na Wakacje i nic ci się nie stanie bo jednak kontrolują ten Terroryzm nie są na tyle głupi aby dać upaść swoim państwom.
Wiele szkód wyrobiła Ameryka za rządów Busha czy Radziecka kampania na Afganistan. Myślano, że można być tak potężnym ze da się rządzić całym światem ale nic z tego dlatego my teraz przez to cierpimy.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 13:07

DontCry

Wiadomo teorie teorie ale mi się jakoś nie chcę wierzyć zeby Bin Laden czy Husajn byli jakimiś wielkimi Terrorystami owszem mieli swoje na sumieniu ale działali na swoim podwórku walcząc o wpływy w swoich krajach. Jestem zdania, ze to jednak byli osobniki które w jakimś stopniu sami stopowali Terroryzm aby nie wyszedł poza ich tereny bo to przecież Europa czy USA były miejscem które pozwalały zdobyć dodatkowe finanse, uzbrojenie i tak dalej. Tak samo przywódca Iranu uznawany jest za Terrorystę ale trzyma piecze nad Iranem i tam np jest bardziej bezpiecznie niz w takim Egipcie gdzie po obaleniu rządów pojawili się Terroryści. W Iraku było to samo był Husajn i moze sam nie był świętym człowiekiem ale rządził tak aby ci inni Terroryści mieli jak najmniejszą rolę w jego państwie.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 13:02

I jeszcze jedno jakoś za Bin Ladena i nawet Husaina większość wojen tam odbywała się między państwami Arabskimi warto przypomnieć wojnę Iracko - Irańską. Mało wchodzili z butami do Europy mieli swoje podwórko na którym toczyli brudne rozgrywki. A Europa była dla nich takim azylem ze się nie wpier... tam gdzie nie trzeba z drugiej strony to oni trzymali swoje państwa w ryzach ja wcale nie uważam ze Al Kaida to była jakaś wielka siatka terrorystyczna moim zdaniem bardziej wytwór mediów. Moim zdaniem Al Kaida w Afganistanie potrafiła tępić terroryzm się tam szerzący.

Wszystkiemu winni nie są źli Arabowie którzy pewnego dnia powiedzieli robimy zamachy w Europie. To wszystko jest od tego ze Europa im pozwoliła na to i zwalczając takich ludzi jak Kadafi, Husajn czy Bin Laden sami strzelili sobie w stopę i jest jak jest.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 12:57

Gofer9999
Chyba nikt w nas nie wierzy ze ataki z 11 Września to dzieło tylko Terrorystów z Al Kaidy? ja jestem przekonany ze w tym maczali palce sami Amerykanie. Kiedyś czytałem artykuł ze pod koniec lat 90 chcieli te budynki World Trade zburzyć stawiajac tam nowy kompleks juz nie pamiętam czego ale zbuntowali się w tedy ludzie którzy stracili by 2-3 tys miejsc pracy.
I wogóle wiele spraw z tym związanych jest nie tak USA się nigdy nie przyzna ale to oni sami strzelili sobie w stopę... walcząc niby z Terroryzmem. Sam fakt ze jakoś wszystkie paszporty domniemanych terrorystów z 11 września się zachowały niespalone do tego okazało sie, że tacy ludzie do tej pory żyją przekreślił całkowicie teorię o tym ze USA nie maczało palców w tym ataku 11 Września.
Mało tego nazywany wielkim Terrorystą Bin Laden swego czasu by wielkim przyjacielem Ameryki przecież wysyłano mu tam broń pieniądze i wogóle. Sam spotykał się w Białym Domu z wysoką ranga wojskowymi z USA. I co nagle stał się takim niebezpiecznym Terrorystą? skoro on w latach 80 był podejrzany o kilka zamachów w Afganistanie a i tak trzymał z Amerykanami. Uważam ze Bin Laden z czegoś się nie wywiązał albo nie chciał być marionetką Amerykanów dlatego zrobili z niego głównego terrorystę który jest wszystkiemu winien.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 12:38

enrique
Ale nie możemy mówić, że wszyscy ci Muzułmanie to źli ludzie i sami bandyci bo są normalni obywatele którzy chcą żyć tak jak my. Moim zdaniem wszystko rozpoczęło się od działań USA od ataku na Irak i Afganistan. Bo ja w zamach w 11 września nie za bardzo wierzę tam sami Amerykanie maczali w tym palce.
I pierw była Al Kaida potem Saddam Husajn i tak dalej. Ale oni działali trochę inaczej niż działa to obecnie. Bo kiedyś wystarczyło zaatakować państwo i tyle a dzisiaj to nie wystarczy bo co z tego, że przejmie się całą Syrie myśli się, że to pomorze? nigdy! dzisiaj Terrorystami są obywatele Anglii,Francji,Włoch,Niemiec posiadający korzenie z krajów Arabskich. I to jest problem z tym nie tak łatwo walczyć bo jak sam piszesz może być to chłopak urodzony w UK którego rodzice mieszkają nawet tam wiele lat i nigdy powiązani z Terroryzmem nie byli. Teraz tego nie zwalczysz nie da się pilnować, każdego zakątku świata każdego miejsca jest to niemożliwe do wykonania.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 11:22

enrique

Tak bo teraz wszystkie mecze będą dobrze chronione dlatego bardzo trudno będzie co kolwiek w nieść na stadion ale jak pokazano w przypadku piłkarzy z Dortmundu wszystko jest możliwe.
Na razie piłkarze są mało atakowani może dlatego ze nawet te muzłumańskie śmiecie są fanami piłki? wiem ze to głupio brzmi ale przecież większy rozgłos był by atakując piłkarzy znanego klubu niż zwykłych ludzi? Może tez dlatego, że teraz są lepiej chronieni i wogóle?

Ja mam może trochę powaloną teorie ale uważam, że ci Islamisci są fanami piłki dlatego tak się dzieje. Dlaczego nawet w tych Arabskich krajach jak Iran,Irak,Afganistan, Syria i tp atakowani są zwykle cywile a zostawiają piłkarzy w spokoju? przecież tam ligi są i grają?
Może coś w tym być, że nie chcą na razie niszczyć Sportu tak bardzo.

Komentowany temat: Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 04.06.2017, 11:03

Ja najbardziej obawiam się, że przez to co się teraz dzieje w Anglii. Liga Angielska może bardzo spaść jakościowo. Piłkarze mogą się bać grać w klubach z Londynu czy z Manchesteru widząc co się dzieje. Po drugie jak wejdzie ten Brexit to wielu dobrych zawodników w młodym wieku będzie miało problem grać w Anglii czy taki Kante, czy Fabregas bądź inni.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 17:54

Master10
Zapomniałeś o limicie HG? dlatego ich trzyma bo potrzeba ich aż 8 wiesz ile dzisiaj kosztuje byle jaki brytol? no właśnie dlatego Wenger będzie ich trzymał ile będzie mógł. Np taki Everton za Barkleya żąda 50 mln funtów a gościowi kończy się za rok kontrakt czy to normalne?? właśnie nie no ale limit HG musi być spełniony.
Witowo95
Bo tu chodzi o Marketing Kownacki wiesz wieki Polski talent mówi się drugi Lewy czy Milik i Lech chce na tym Hype go dobrze wytransferować. Tak samo jak wielu utalentowanych Brazylijczyków nazywano nowym Pele, Ronaldo czy dzisiaj wszystkich nazywa się nowym Neymarem.
Na Robaku oni nic nie zarobią a tak wiedzą, że mają kurę która znosi złote jajka w postaci Kownackiego którego mogą dzięki takiemu hype wytransferować za dobrą kasę bo ciągle młody.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 17:43

Qarol
czy z Pepem taki mądrzejszy? to nie powiedział bym dajmy mu jeden sezon bo na razie wszystko co zrobił to wydał w tamtym sezonie 180 mln funtów i klub wcale się nie poprawił w LM też odpadł dosyć szybko.
W Bayernie tez mnie nie zachwycił więc nie bądźmy tacy hop siup. poczekajmy co do Kloppa on ten klub prowadzi półtorej roku i minimalny progres widać ale narazie tez nie zachwycają warto powiedzieć ze skończyli tylko punkt przed nami a i w LM na 100% jeszcze nie są muszą przejść kwalifikacje.
Tak, że na razie wstrzymał bym się nad tym czy tak żałujemy braku Kloppa i Guardioli u nas.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 17:15

Qarol

Po pierwsze skąd taka pewność ze przyjdą za połowę kasy którą dostaje Wenger???
Po drugie czy da się przekonać? wiesz to nie jest tak, że przyjdzie Allegri i powie ja chcę was trenować! to nie wystarczy.

Jak to zwykle bywa wszystko rozbija się o to co chce w klubie robić dany trener jakich wzmocnień oczekuje, ilu swoich byłych współpracowników może ze sobą zabrać, jakie kompetencje dostanie w danym zespole. I zaakceptować takie warunki jakie wystosuje zarząd
Skąd ta pewność, że przyjdzie Allegri i Tuchel? może będzie tak zgodzę się na wasze warunki ale dajcie mi 300 mln na transfery bo muszę kupić 7-8 zawodników bo klub jest w rozsypce 10 graczy się nie nadaje. Coś jak zrobił Van Gaal w United aha i chcę mieć pełne władzy i tak dalej.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 16:52

BLUES ALSO WANT PERISIC

Chelsea are interested in signing Ivan Perisic from Inter Milan, Sky in Italy are reporting today.

Manchester United have made an opening offer of €35m but Inter value Perisic at between €55m and €60m.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 16:01

Faktycznie może przesadzam ale spokojnie o Tuchelu jeszcze nic nie wiadomo to samo o Wengerze teraz nie ma co gadać, o zmianie trenera można było by dyskutować jak już Wenger odejdzie i będą przejawiać się jacyś nowi kandydaci.

Czemu ja jestem przekonany, że Wenger zostanie? wielu z was się łudzi, że w środę ogłosi odchodzę płynne nadzieje. Przecieki jedno znacznie twierdzą, że zarząd jest za zostawieniem Wengera dzięki lepszym wynikom i nowym ustawieniem. Chyba, że sam zrezygnuje w co nie chce mi się wierzyć widząc jego radość i błysk w oku po zdobyciu Pucharu Anglii w ładnym stylu.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 15:48

RIVALDO700
Na stronie Interu polskiej pisze, że pierw się dogadali na 45 mln euro plus bonusy i nagle Inter chce za niego 55 mln euro na co nie chce się zgodzić United oszaleli w tym Interze trochę...

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 15:02

Nie wiem skąd u ludzi takie przekonanie, że przyjdzie nowy trener i jak za czarodziejskiej różyczki każdy piłkarz za 70-80 mln do nas przyjdzie.
Jestem przekonany, że jak by Wenger miał taką możliwość to były by transfery i za 100 mln i tak dalej. Wszyscy mówią jakim to bogactwem nie dysponujemy.
Ale ja uważam, że to nie do końca prawda. Wystarczyło by zobaczyć 2 lata bez Ligi Mistrzów u nas jak by to się odbiło na finansach.
Wszystko mu zarzucam, ale ludziom się wydaje co to za problem kupić zawodnika? niech przyjdzie Pogba no ok fajnie tak? ale ile on zarabia na rok? 17 mln euro? to zaraz Sanchez z Ozilem chcieli by tyle samo tak działają kominy płacowe.
Nawet wielka Barcelona ma teraz problemy, i wcale nie taki duży budżet transferowy z powodu gigantycznych kontraktów Messiego, Neymara czy Suareza.
Po prostu tak sobie racjonalnie myślę patrząc np na to co dzisiaj czytałem Inter Mediolan chce za 28 letniego Ivana Perisica 55 mln euro czy to nie przesada? no właśnie, też jestem zły na Wengera ilu zawodników nam koło nosa przeleciało ale ja uważam ze my nie posiadamy takich funduszy aby wydawać po 200-300 mln funtów co okienko.
I przecież wiele zależy od władz klubu ile dadzą na wzmocnienia to nie jest tak, że przychodzi Wenger i mówi dajcie mi 80 mln i oni mu dają. I ze to on wszystko a wszystko załatwia na pewno ma od tego ludzi. Być może Stan zbyt przykręcił kurek z kasą i dlatego jest to spotkanie zarządu na którym Wenger wymusi większe pieniądze na wzmocnienia?
Żebyśmy się jeszcze nie zdziwili panowie.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 14:50

pierre_afc

Ty nie rozumiesz o co mi chodzi!
Napaliliście się na tego Tuchela jak na zbawce, a on wszędzie gdzie był trenerem miał konflikty w Mainz w którym spędził 7 lat jako trener na koniec mówiono o nim zarozumiały, nie można było z nim osiągnąć porozumienia. Miał konflikt z działaczami i piłkarzami w Dortmundzie historia się powtarza.

Mnie najbardziej denerwuje to, jak ktoś się uprze i ma racje ja mówię nie twierdzę może się myle ale to nie odpowiedni trener dla nas bo wszędzie zarzucał czy to Mainz czy Dortmundowi złą politykę transferową. I wy go chcecie u nas w klubie który też ma z tym problemy? Trenera nie powinno się oceniać tylko po umiejętnościach trenerskich ale jakim jest też trenerem jako człowiek, a jak widać z nim jest za trudno się dogadać skoro co klub to ma konflikty ze wszystkimi.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 14:38

A tak propo Tuchela którzy zarzucają mi nie prawdę o tym ze on ma konflikt tylko z działaczami.
http: // transfery. info /101327,coraz-gorecej-w-dortmundzie-schmelzer-publicznie-skrytykowal-tuchela

I dlatego go nie chcę w Mainz tez miał konflikty teraz w Dortmundzie kto wie jak by to było u nas w Arsenalu? z wysokim ego jakie mają Giroud, Sanchez czy Ozil???

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 14:33

E tam Nie jest to takie drogie w sumie ja mam Eleven dodatkowo 2o zł na miesiąc ale za to jakie ligi masz.
Już mają Francuską, Włoską, Hiszpańską od sezonu 2017/2018 będzie Bundesliga. Również transmitują Puchar Anglii i Championship jak się nie mylę. Jeszcze niech przejmą Angielską a chodzą słuchy, że chcą wykupić Licencje aby 2 mecze Ligi Europy i Ligi Mistrzów były pokazywane u nich. Od tego operatora który wygra przetarg. TVP które każdy ma też się włącza oferując w zamian prawa do MŚ 2018 i ME 2020.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 14:09

Jeżeli faktycznie tak się stanie jak mówią i do 2022 roku licencje na LM I LE zyska tylko Polsat a NC Plus straci licencję na ligę Angielską którą przejmie Eleven w tedy lepiej iśc do Polsatu ja ich miałem 7 lat.
Płaciłem 70 zł narzekałem ze na Polsat Sport nie ma co oglądać teraz mają dodatkowo Eleven.
A tam Liga Włoska,Hiszpańska,Francuska i od nowego sezonu czyli tego co będzie teraz Bundesliga.

Więc jeśli po tym sezonie po którym NC Plus traci licencję na Premier League jeszcze to przegrają i zgarnie to Eleven to podziękuje dobrze ze mam umowę z nimi tylko do 1 Lipca 2018 roku to będzie wiadomo co i jak z przetargiem na Ligę Angielską.

A jeszcze pamiętam kilka lat temu jak Włoska, Hiszpańska,Angielska,Francuska leciały na dawnym jeszcze Canal Plus.

Polsat podajże miał chyba kiedyś prawda do LM pamiętam potem je stracił na rzecz NC Plus właśnie. I miał chyba tylko na Ligę Europy i potem na Ligę Europejską.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 13:07

Qarol ja bym się wstrzymał z zachwytami nad Mbappe to dopiero jego pierwszy sezon tak na poważnie, niech pogra tam w Monaco sezon lub dwa i zobaczymy co tak naprawdę potrafi.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 13:06

gunners007
Masz rację popieram tylko istnieje ryzyko ze w pewnym momencie Wengerowi coś odpierniczy i znów zacznie grać starą taktyką rzucają Ozila po skrzydłach. Jak na razie to 3-4-3 wygląda bardzo obiecująco i mamy do tego zawodników.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 13:04

lays
No i właśnie o tym mówie, co bierzemy takiego Tuchela powie chcę Perisica i już i co zarząd da za Niego te 65 mln? dla przykładu nie sądzę i znów ma być kłótnia? i spiny z zarządem trzeba brać to tez pod uwagę.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 12:33

pierre_afc
No tak bo on taki świetny a w drugi klub pod rząd robi go w Balona prawda??? w Mainz też odszedł skonfliktowany z działaczami.
Po drugie myślisz ty chłopie że w Arsenalu było by inaczej? tak na Marginesie Toprak też przychodzi po tym sezonie do Borussi więc dwóch tych co chciał przychodzą.

A wracając do sedna inaczej wyglądała by sprawa jeśli chodziło by o United czy City ale inaczej jeśli chodzi o nas. My właśnie też działamy podobnie do nich i też ilu zawodników przeleciało nam przed oczami którzy już mieli być u nas.
Przyjdzie taki Tuchel powie chce np Morate na atak i co? no ok rywalizacja, Milan,Chelsea i Liverpool dla przykładu Real powie chcemy 70 mln euro? myślisz ze Arsenal da? no właśnie nie da da pewnie jak zwykle z 50 i tyle. Tak działamy co roku wszystko mogę Wengerowi zarzucić ale nie wieżę w to ze to tylko jego wina ze nie mógł sprowadzić kogo by chciał.
Ludziom się wydaje, że z transferami to wszystko wina Wengera i tak dalej przyjdzie nowy trener i zaraz dostanie kogo chce ja uważam ze tak by było ale nie z obecnym Właścicielem!
Jestem święcie przekonany ze taki sam konflikt wybuch by na linii Arsenal - Tuchel bo też u nas nie każdy był by dostepny dla niego.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 12:24

FabsFAN

Tak samo nie jestem przekonany co do Guardioli owszem miał fajny styl gry z Barceloną ale w Bayernie wcale nic wielkiego nie zrobił od plan minimum wykonany co roku i tyle w LM nawet nie zbliżył się do finału.
Jeszcze się wstrzymam rok z opinią o jego pracy w City ale od razu widać, że jego styl gry jaki preferuje nie wszędzie się sprawdza tak naprawdę poza Barceloną nigdzie się nie sprawdził.
W tym sezonie City miało tylko kilka spotkań gdzie zagrali z rozmachem i polotem reszta to właśnie taka katorga w ich wykonaniu.
Zobaczymy w tym sezonie co tak naprawdę potrafi bo ja odnoszę wrażenie, że prowadząc Barcelone i nawet wygrywając z nią LM czy Ligę to nie jest wyznacznik bycia wybitnym trenerem.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 12:10

A ja się obawiam człowieka.
Może warsztat ma, ale panowie my jesteśmy Arsenalem podobnie jesteśmy zarządzani jak Borussia nie kupujemy kogo chcemy!
A właśnie o to w każdym klubie czy to w Mainz czy w Borussi były konflikty na linii zarząd - Tuchel.
Chcecie tego samego w Arsenalu?
Bo to samo by było zapewniam was, Tuchel zamarzył by sobie zawodnika którym interesuje się 5-6 innych klubów i uważacie, że by do dostał? nie u nas nie w Arsenalu my działamy trochę jak Borussia. Jeśli mamy zacząć zmiany do od zarządu niestety i zmiany właściciela.
Ja się boje ze Tuchel znów wpadł by w konflikt z działaczami jeśli nie spełnili by jego żądań co do transferów.
To nie przypadek, że chłop odchodzi z drugiego klubu będąc w konflikcie z zarządem.
Ja nie jestem do niego do końca przekonany warsztat może ma ale to jeszcze nie to. Na pewno nie teraz nie z obecnym właścicielem.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 12:01

Proszę tutaj dowód
http: //www. n-tv.de /sport/fussball/Tuchel-bringt-FSV-Mainz-in-die-Bredouille-article12814071.html

I przeczytajcie sobie cały artykuł jak ktoś zna niemiecki o to wycinek z tego artykułu
Der Konflikt zwischen Tuchel und Mainz 05 schwelt unterdessen weiter. Auf die einfachste Lösung - der 40-Jährige nimmt ein Jahr unbezahlten Urlaub - konnten sich beide Parteien bisher nicht einigen. Sollte er in dieser Zeit wieder Lust an der Arbeit finden, müsste der FSV die Genehmigung erteilen.

Uważacie ze to trener dla nas odpowiedni? wszędzie gdzie odchodził był skonfliktowany z działaczami.

Komentowany temat: Sezon uratowany! Arsenal 2-1 Chelsea 28.05.2017, 11:55

RIVALDO700
O i to prawda tutaj się zgodzę.
Tylko powinniście zrozumieć jedną rzecz, w Arsenalu Tuchel będzie miał to samo co i w Borussi nikt mu nie da takiej swobody działania jak on chce.
Szukam właśnie wywiadu z jednym z pracowników w Mainz w tedy kiedy Tuchel pracował tam bo czytałem, że problemem Tuchela jest to ze nie potrafi na dłuższą metę zjednoczyć sobie szatni i z Mainz odszedł w konflikcie z działaczami to samo dzieje się w Borussi czy to przypadek??? nie sądzę boje się, że to samo stało by się w Arsenalu.

poprzednia12345następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com